Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:24:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260723 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2013.05.24 péntek, 09:53:47 »

Kösz, a bátorsággal itt sincs baj  eplus2
Viszont beleírtam, hogy véletlenül máshol tankoltam, Luk-nál ... hiba volt?
Hogyan lehet véletlenül máshol tankolni? Véletlenül ott tankolt a brazil fürdőruhamodellek busza is? eplus2
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2013.05.24 péntek, 09:56:01 »

Hogyan lehet véletlenül máshol tankolni? Véletlenül ott tankolt a brazil fürdőruhamodellek busza is? eplus2

... nincs mindenütt madarasteszkó angel egyébként magyarpárti vagyok, a brazilok nem jönnek be  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:18:49 »

Kösz, a bátorsággal itt sincs baj  eplus2
Viszont beleírtam, hogy véletlenül máshol tankoltam, Luk-nál ... hiba volt?

Én mindig Lukoil-nál tankolok! Hozzáteszem, a szentendrei Lukoilnál.  Cool
Az eddig legjobb üzemanyag, amit tankoltam....főleg a kagylós után.

De a kút neve nem is biztos, hogy bármit is jelent....inkább a hely, ahol van. Szóval helyenként lehet trükk/hiba az üzemanyagban.
Ezért sem szabad kút név szerint általánosítani, véleményt mondani.

sokan a diszkont kutaknál tankolás után szívnak....és az ilyenek többen vannak
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2013.05.24 péntek, 22:05:02 »

Újra itt a fény szomoru1 a reset után ismét visszajött a diaglámpa, de mostmár van jel: üzemmeleg motornál az alapjárat kb. fél percig 600-800 között ugrál, a motor ilyenkor egyenetlen. Aztán mintha rendbejönne. Egyébként húz, megy, teszi a dolgát, a fogyi nőtt 1 littyóval. Járó motornál lehúzogattam a gyertyapipákat, arra is reagál ... Megyek Lacikához kiolvasásra - ez a terv  hehe ja, még annyi történt, hogy tankoltam Luk-nál, az elég ok lehet???

De addig is valami ötlet?  Menjek vele, ne menjek? worship

Kiolvastuk napu gépét. A következő kódot produkálta

P0171 System Too Lean (Bank1)
Naplózva
gergelyur
Vendég
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2013.05.25 szombat, 18:11:00 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 automata benzines mondeom (2002-es). Nemrégiben besz0ptam az örvénylapátokkal. Az egyes hengernél lévőt beszippantotta a motor, szétvert mindent. Motorcsere tűnt a leggazdaságosabbnak, meg is vagyunk vele. Elhoztam, szépen működött, majd rövid idő múlva egyre idegesítőbben elkezdett rángatni a motor. Hibakód, szervíz, katalizátorom rommá volt törve: kicseréltük. A rángatás 50 km erejéig elmúlt, majd újra kezdte. A jelenség pontosan: már indításkor is befullad (nem mindig), darabos az alapjárat (nem mindig, de gyakran), ha megyek vele, lomha, lassú, dombon föl csak vánszorog, rángat a motor, 3000 fölé nem is igen pörög.
Újra előjött a motor hibajelző, elvileg a hármas henger nem mindig megy. Kipróbáltuk másik trafóval, azzal is hasonló. Most kicsit elakadt a szerelő, kérdezném, van-e valakinek ötlete... Felmerült az is, hogy a szívócsonkot kibelezte (kiszedte az örvénylapátokat), ott nem kaphat-e valahonnan fals levegőt (az örvénylapátok tengelyének a helyén)? Bár akkor szerintem vagy folyton rángatna, vagy csak erősebb gázadásnál és alapjáraton nem.
Minden ötletnek örülnék. Köszönöm.

Tartozom egy megoldással, csak nem volt sok időm netezni az utóbbi időben, sorry. Szóval a megoldás a problémámra rém egyszerű volt: Mind a gyertyák, mind a gyújtáskábelek kukák voltak. És bár próbáltuk a gyertyacserét is, illetve a kábel cserét is, csak nem egyszerre mindkettőt, ezért nem jött ki előbb a megoldás.
Más minden tökéletes. Még annyi problémám van, hogy az 1-es lambda szondára hibát jelez, de mivel 8,8 a fogyim, annyira nem aggódok miatta, majd ha nagyon felmegy, most eleget költöttem a kocsira. Köszönöm a sok ötletet mindenkitől.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2013.05.25 szombat, 18:33:13 »

Sziasztok Fórumtársak!
Lenne pár kérdésen a Mondeo-gurukhoz...

1. Egy ideje a jobb első zár nem záródik amikor a távírányítóval bezárom. Ez valami érintkezési hiba vagy tönkrement a zárszerkezet?

2. A múltkor a zasszony hív, hogy folyik a víz a kocsiból... Megtekintés: a hűtőből a motorfelé menő gumicsőn a bilincs meglazult, melette spriccelt ki a víz. Bilincs kicserél, víz utántölt, azóta úgy tapasztalom elég hamar felmelegszik üzemi hőmérsékletre és meglehetősen sokat megy a ventillátor. Hengerfejes lett a gép?! A kiegyenlítőtartályban néztem nem buborékozik vissza...
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2013.05.25 szombat, 20:59:12 »

Sziasztok Fórumtársak!
Lenne pár kérdésen a Mondeo-gurukhoz...

1. Egy ideje a jobb első zár nem záródik amikor a távírányítóval bezárom. Ez valami érintkezési hiba vagy tönkrement a zárszerkezet?

2. A múltkor a zasszony hív, hogy folyik a víz a kocsiból... Megtekintés: a hűtőből a motorfelé menő gumicsőn a bilincs meglazult, melette spriccelt ki a víz. Bilincs kicserél, víz utántölt, azóta úgy tapasztalom elég hamar felmelegszik üzemi hőmérsékletre és meglehetősen sokat megy a ventillátor. Hengerfejes lett a gép?! A kiegyenlítőtartályban néztem nem buborékozik vissza...
Termosztátod biztos nyit?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2013.05.25 szombat, 21:56:04 »

Sziasztok Fórumtársak!
Lenne pár kérdésen a Mondeo-gurukhoz...

1. Egy ideje a jobb első zár nem záródik amikor a távírányítóval bezárom. Ez valami érintkezési hiba vagy tönkrement a zárszerkezet?

2. A múltkor a zasszony hív, hogy folyik a víz a kocsiból... Megtekintés: a hűtőből a motorfelé menő gumicsőn a bilincs meglazult, melette spriccelt ki a víz. Bilincs kicserél, víz utántölt, azóta úgy tapasztalom elég hamar felmelegszik üzemi hőmérsékletre és meglehetősen sokat megy a ventillátor. Hengerfejes lett a gép?! A kiegyenlítőtartályban néztem nem buborékozik vissza...

1. Bal első zárad rosszalkodik. Netcore fórumtársunk rakott fel egy cikket a javításáról.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:15:43 »

Urak!
Az alábbi hibakódra reagálva kimentem, hogy majd jól megtisztítom a MAF szenzort első körben, aztán az meg sehol  wow1 benzines 2.0 duratec HE (2004): merre keressem a MAF-ot? Vagy lemaradtam valami fejlesztésről?

Magamtól még a gyertyaszett és gy.korbácscsere menne, a többi szerviz ...

 help
...
Tudom, a szombati talin könnyebb lett volna  pias


Kiolvastuk napu gépét. A következő kódot produkálta

P0171 System Too Lean (Bank1)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:40:24 »

Urak!
Az alábbi hibakódra reagálva kimentem, hogy majd jól megtisztítom a MAF szenzort első körben, aztán az meg sehol  wow1 benzines 2.0 duratec HE (2004): merre keressem a MAF-ot? Vagy lemaradtam valami fejlesztésről?

Magamtól még a gyertyaszett és gy.korbácscsere menne, a többi szerviz ...

 help
...
Tudom, a szombati talin könnyebb lett volna  pias



Nem csak TMAP van?
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:51:19 »

Nem csak TMAP van?

Ha igen, akkor azt is lehet tisztítani házilag, mint anno a MAF-ot?  nemtudom
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:58:40 »

Ha igen, akkor azt is lehet tisztítani házilag, mint anno a MAF-ot?  nemtudom

A kis ellenállást meg lehet fújkálni féktisztítóval, hátha eldzsuvásodott, és nem melegszik/hűl olyan gyorsan mint kéne, a MAP részét felesleges piszkálni (szerintem nem is hozzáférhető).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:01:44 »

MAP szenzor van csak.
Nincs túl jó helyen. Miért akarod piszkálni?  Ez nem dízel....
A házi tisztítás....hát ha ismered a szenzor felépítését, akkor kiderül, hogy nem sokat ér ha rossz.

Mi a problémád, hogy a MAP-ra gyanakodsz?  Ellenőrizni kell az értékét álló motornál és alapjáraton. Egyből kiderül jó-e és az IAT értéket is meg kell nézni.

Egyébként, szerintem..... hagy békén ott a MAP-ot, ahol van.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:09:43 »

MAP szenzor van csak.
Nincs túl jó helyen. Miért akarod piszkálni?  Ez nem dízel....
A házi tisztítás....hát ha ismered a szenzor felépítését, akkor kiderül, hogy nem sokat ér ha rossz.

Mi a problémád, hogy a MAP-ra gyanakodsz?  Ellenőrizni kell az értékét álló motornál és alapjáraton. Egyből kiderül jó-e és az IAT értéket is meg kell nézni.

Egyébként, szerintem..... hagy békén ott a MAP-ot, ahol van.  wave

Hahó!
Ugye azt olvastam, hogy a szegény keverék hibánál sok a levegő a mixben, vagyis fals van, vagy rossz adat megy a comp-ba. Ez ugye anno a MAF koszolódásakor is bekövetkezhetett. Hagyom a MAP-ot ahol és ahogy van, könnyű neked, mert értesz hozzá  vigyor3 én meg ugye nem. A lényeg, hogy jön a hibakód és nem jutok beljebb. Megnőtt a fogyi, 9.2-nél vagyok és néha üzemmelegen ingadozik az alapjárat. A hibakód egyértelmű, nem valószínű, hogy gyújtásgond. Adjak neki egy injektortisztító adalékot?

(próbálj meg laikus fejjel belegondolni  eplus2)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:19:53 »

Hahó!
Ugye azt olvastam, hogy a szegény keverék hibánál sok a levegő a mixben, vagyis fals van, vagy rossz adat megy a comp-ba. Ez ugye anno a MAF koszolódásakor is bekövetkezhetett. Hagyom a MAP-ot ahol és ahogy van, könnyű neked, mert értesz hozzá  vigyor3 én meg ugye nem. A lényeg, hogy jön a hibakód és nem jutok beljebb. Megnőtt a fogyi, 9.2-nél vagyok és néha üzemmelegen ingadozik az alapjárat. A hibakód egyértelmű, nem valószínű, hogy gyújtásgond. Adjak neki egy injektortisztító adalékot?

(próbálj meg laikus fejjel belegondolni  eplus2)

Szegény keverék hibád van?  Pontosan mi a generált hibakód?
Akkor nem szabadna sokat fogyasztania...... ez logikus laikus fejjel is, nem?  Wink

(Ha a MAF elkoszolódik -de itt nincs is- akkor többnyire kevesebb levegőt mér így dús lesz a keverék, mivel a kényszerüzemben (alapjárat) fenn kell tartania a motorvezérlőnek az egyenletes fordulatszámot. )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 21:53:31 »

Szegény keverék hibád van?  Pontosan mi a generált hibakód?
Akkor nem szabadna sokat fogyasztania...... ez logikus laikus fejjel is, nem?  Wink

(Ha a MAF elkoszolódik -de itt nincs is- akkor többnyire kevesebb levegőt mér így dús lesz a keverék, mivel a kényszerüzemben (alapjárat) fenn kell tartania a motorvezérlőnek az egyenletes fordulatszámot. )

P0171 System Too Lean (Bank1)

Pénteken olvastuk ki.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:28:01 »

P0171 System Too Lean (Bank1)

Pénteken olvastuk ki.

Szívó és kipufogó oldali tömítetlenség.....  élőadatok, MAP, TPS, 1-es szonda feszültség jelei -ezt jó lenne szkóppal, de a TPS és a MAP-ot lehet azzal- .... ECT értéke... benzin nyomás ell.

Freeze frame data-t néztél?  Elvileg tudja az általános OBD kiolvasás is, ott is lehetnek fontos adatok....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:29:54 »

Szívó és kipufogó oldali tömítetlenség.....  élőadatok, MAP, TPS, 1-es szonda feszültség jelei -ezt jó lenne szkóppal, de a TPS és a MAP-ot lehet azzal- .... ECT értéke... benzin nyomás ell.

Freeze frame data-t néztél?  Elvileg tudja az általános OBD kiolvasás is, ott is lehetnek fontos adatok....

Majd úgyis jössz a cuccodért, akkor megmutatod, hogy mi is az.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:36:49 »

Utángyártott alapjárati szelepet (alapjárati léptetőmotor) keresek. Eddig 21800 Ft körül találtam. Tud valaki jobb árat ?
Gondolom az ingadozó meleg alapjáratra hosszú távon ez lehet a véglegesen jó megoldás ?

üdv, FD.

Egész pontosan kiderült, hogy az a hibás .....illetve hibás az az alkatrész?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:37:49 »

Utángyártott alapjárati szelepet (alapjárati léptetőmotor) keresek. Eddig 21800 Ft körül találtam. Tud valaki jobb árat ?
Gondolom az ingadozó meleg alapjáratra hosszú távon ez lehet a véglegesen jó megoldás ?

üdv, FD.

Szerintem inkább menj el diagnosztikára, vagy kérj kölcsön valakitől egy jót, minthogy elkezdesz alkatrészeket dobálni a kocsiba, amiknek a neve hasonlít a probléma nevére. Mágnesszelepes, nem léptetőmotor.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2013.05.28 kedd, 14:07:22 »

Szegény keverék hibád van?  Pontosan mi a generált hibakód?
Akkor nem szabadna sokat fogyasztania...... ez logikus laikus fejjel is, nem?  Wink

(Ha a MAF elkoszolódik -de itt nincs is- akkor többnyire kevesebb levegőt mér így dús lesz a keverék, mivel a kényszerüzemben (alapjárat) fenn kell tartania a motorvezérlőnek az egyenletes fordulatszámot. )

Hja, laikus fejjel  falbav szóval, igen, nőhet a fogyi, mert sok levegőt kap a mix, ezért tol több benyát a rencer (pedig nem is kellene), na ez elég laikus?  smile
Mindegy, most kap egy Spurit, aztán majd jelentkezem - ez van.  pias
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2013.05.28 kedd, 14:09:05 »

Szívó és kipufogó oldali tömítetlenség.....  élőadatok, MAP, TPS, 1-es szonda feszültség jelei -ezt jó lenne szkóppal, de a TPS és a MAP-ot lehet azzal- .... ECT értéke... benzin nyomás ell.

Freeze frame data-t néztél?  Elvileg tudja az általános OBD kiolvasás is, ott is lehetnek fontos adatok....

... mehetek megint Békásra  wow1 wow1

Üdv Lacika  integet2

... monnyuk onnan már nincs messze Sztendre  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.28 kedd, 14:13:07 írta napu » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2013.05.28 kedd, 14:20:33 »

... mehetek megint Békásra  wow1 wow1

Üdv Lacika  integet2

... monnyuk onnan már nincs messze Sztendre  Wink

Csá!  integet2

Előbb kiderítem, hogy mi az a "Freeze frame data" meg "ECT érték" és hogy hogy kell az én cuccommal nézni. Remélem még a héten jön GSR hozzám a cuccáért, akkor kiokíttatom magam vele.  vigyor3

Naplózva
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2013.05.29 szerda, 15:30:42 »

Csak kíváncsiságból, valamivel igazolva is volt az EGR csere, vagy csak bedobta a tulajdonos / nepper, hogy dicsérje az árut?
130ezer 8 éves kocsiban nem lehetetlen, de gyanús.

az egyiknél látszott, hogy tényleg új az EGR. a másiknál állitólag már egy éve cserélték....
ezért kérdeztem, hogy kinek milyen tapasztalata van, esetleg...

köszi a válaszokat.
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2013.05.29 szerda, 21:46:17 »

Termosztátod biztos nyit?

Nemrég cseréltem termosztátot, csak nem adta meg magát 2 hónap után...  Undecided
Egyébként hogyan tudom megállapítani, hogy nyit-e?!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2013.05.29 szerda, 21:49:18 »

Nemrég cseréltem termosztátot, csak nem adta meg magát 2 hónap után...  Undecided
Egyébként hogyan tudom megállapítani, hogy nyit-e?!

Ha nem nyit, felforr a hűtőfolyadék.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2013.05.29 szerda, 21:59:18 »

Ha nem nyit, felforr a hűtőfolyadék.

De gondolom azt a hűtővíz hőmérsékletét mutató óra is jelezné. Az nem megy a pirosba, középen áll. Arra gondoltam még, hogy levegős lehet a rendszer. Na de annak pár kilométer után légtelenítenie kéne önmagát, nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2013.05.29 szerda, 22:09:54 »

De gondolom azt a hűtővíz hőmérsékletét mutató óra is jelezné. Az nem megy a pirosba, középen áll. Arra gondoltam még, hogy levegős lehet a rendszer. Na de annak pár kilométer után légtelenítenie kéne önmagát, nem?

önlégtelenítős fajta a rendszer
pirosba kéne mennie.....HA van hűtőfolyadék, ahová beleér az érzékelő......Ha kevés a rendszerben a hűtőfolyadék vagy mindig fellevegősödik a hengerfejben (tömítés hiba lehetséges), akkor keletkezhetnek, lehetnek levegőbuborékok ott a hengerfejben, ahol az érzékelő van....

Mi a tünet?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2013.05.29 szerda, 22:39:20 »

önlégtelenítős fajta a rendszer
pirosba kéne mennie.....HA van hűtőfolyadék, ahová beleér az érzékelő......Ha kevés a rendszerben a hűtőfolyadék vagy mindig fellevegősödik a hengerfejben (tömítés hiba lehetséges), akkor keletkezhetnek, lehetnek levegőbuborékok ott a hengerfejben, ahol az érzékelő van....

Mi a tünet?

Úgy tapasztalom hamar (3-4 km megtétele után) már beindul a hűtő ventillátora és eléggé sokáig is megy.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2013.05.29 szerda, 22:57:13 »

Úgy tapasztalom hamar (3-4 km megtétele után) már beindul a hűtő ventillátora és eléggé sokáig is megy.

Klímakompresszor nem megy?
Műszerteszt milyen hőmérsékleteket mond?
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 12:45:52 »

Csá!  integet2

Előbb kiderítem, hogy mi az a "Freeze frame data" meg "ECT érték" és hogy hogy kell az én cuccommal nézni. Remélem még a héten jön GSR hozzám a cuccáért, akkor kiokíttatom magam vele.  vigyor3



Azt jól gondolom, hogy egy hiba megszűnése után nem alszik ki a diaglámpa automatikusan? Csak törléssel ugye? Vagyis a hibatárolóban marad, ezért világít tovább ...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 12:53:05 »

Azt jól gondolom, hogy egy hiba megszűnése után nem alszik ki a diaglámpa automatikusan? Csak törléssel ugye? Vagyis a hibatárolóban marad, ezért világít tovább ...

Égéskimaradás után elalszik, ha megszűnik a probléma. De a hibatárolóban benne marad.
Valamint néhány hibakód esetén.... eltérő üzemi/vezetési ciklus után, ha nem áll fenn a hiba, akkor átkerül az átmeneti hibatárolóba. MIL lámpa elalszik, de persze kiolvasható a korábbi hibaüzenet is.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 13:10:22 »

Égéskimaradás után elalszik, ha megszűnik a probléma. De a hibatárolóban benne marad.
Valamint néhány hibakód esetén.... eltérő üzemi/vezetési ciklus után, ha nem áll fenn a hiba, akkor átkerül az átmeneti hibatárolóba. MIL lámpa elalszik, de persze kiolvasható a korábbi hibaüzenet is.



Köszi. Amit még házilag megoldanék fizu után, az a gyertya+kábelszett csere, mert ez eddig elmaradt. Ahogy nézem bruttó 26k körül Cromaxnál. Van kíméletes menü valahol? Nagyótó?
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.30 csütörtök, 13:22:00 írta napu » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 13:20:32 »

Köszi. Amit még házilag megoldanék fizu után, az a gyertya+kábelszett csere, mert ez eddig elmaradt. Ahogy nézem bruttó 35k körül Cromaxnál. Van kíméletes menü valahol? Nagyótó?

Pl ez. http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo?gyakori=I

Ha rám hallgatsz, akkor platina vagy iridium elektródás Motorcraft (NGK) gyertyát vegyél. Igaz az kicsit drágább, de sokáig bírja. Nekem az előző benzinesemben az volt, én beleraktam az autóba 100ezret és nem volt vele gondom. (itt a fórumon írták, hogy 60e a csereperiódus, ha jól emlékszem)
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 13:23:08 »

Pl ez. http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo?gyakori=I

Ha rám hallgatsz, akkor platina vagy iridium elektródás Motorcraft (NGK) gyertyát vegyél. Igaz az kicsit drágább, de sokáig bírja. Nekem az előző benzinesemben az volt, én beleraktam az autóba 100ezret és nem volt vele gondom. (itt a fórumon írták, hogy 60e a csereperiódus, ha jól emlékszem)

Ezekből csak gyárit! A kábelszett Valeo (Cromax), keresek abból is gyárit ...
Naplózva
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2013.05.31 péntek, 08:41:33 »

Sziasztok!

Pár napja jöttem haza 6 hét után és olyan problémával szembesültem, hogy nem jó az alapjárat...
A motort kicseréltem mert volt itthon egy, de nem az a baja...

A hiba röviden annyi, hogy hideg motornál beindítom és szépen megy a szívató, ha pedig bemelegszik akkor nem engedi le az alapjáratot, sőt... még ha gázt adok akkor a fordulat sem esik le.
Miután leállítom a motort és újra indítom azután megjavul.

Valakinek valami ötlet?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2013.05.31 péntek, 12:12:54 »

Ezekből csak gyárit! A kábelszett Valeo (Cromax), keresek abból is gyárit ...

A Motorcraft a gyári gyertyája. Az NGK is ugyanaz.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2013.06.01 szombat, 16:18:26 »

Klímakompresszor nem megy?
Műszerteszt milyen hőmérsékleteket mond?

A klíma nem megy. (legalábbis én nem kapcsoltam be, és nem is jelzi, hogy működne)
Műszerteszt meg nem volt. Hol lehet olyat csinálni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2013.06.01 szombat, 19:05:32 »

A klíma nem megy. (legalábbis én nem kapcsoltam be, és nem is jelzi, hogy működne)
Műszerteszt meg nem volt. Hol lehet olyat csinálni?

http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2013.06.01 szombat, 23:45:24 »

A klíma nem megy. (legalábbis én nem kapcsoltam be, és nem is jelzi, hogy működne)
Műszerteszt meg nem volt. Hol lehet olyat csinálni?

Facelift előtti automata klímánál nem mindig világít az A/C gomb, ha megy a kompresszor. Az az alapbeállítás, hogy járatja, úgy lehet "eco" üzemmódot csinálni, hogy bekapcsolás után megnyomod az A/C gombot (világítani kezd), és utána megint megnyomod (elalszik). Ilyenkor ha ránézel a kompresszorra, akkor elvileg azt kell látnod, hogy az a rész, amin a szíj fut, az forog, de a "szíjtárcsa" belső része áll.
Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 09:10:27 »

Sziasztok kedves tagok !

Most regisztráltam az oldalra annak fényében hogy találok itt valakit aki 1.8 benzines 16v motorokban járatos. Próbálom minél részletesebben leírni a dolgot és nagyon örülök minden segítő embernek.

A dolog úgy kezdődött, most kerestem új állás király találtam,most végeztem mint autószerelő,na már ez jól keződik mi Smiley lényeg a lényeg úgy vettek föl benzines 1.8 láncos vezérlés megy-e mondom persze hisz ford műhelynél voltam gyakorlaton is.  Aha csak ám mint kiderült az autót azért mert ette az olajat szétborították blokkot darabokra dugót ki,mind ezt 2x-is ,mert első gyűrűzés után még rosszabb lett. A munkát olyan ember csinálta aki még csak simsont sem gyűrűzött meg semmi..  Darabokba megkaptam a munkát összekeverve mindenféle alkatrész szerencsére a dugók megvoltak jelölve.  Na kitakarítottam miden mosóbenzin stb olajzás gyűrűket rápakoltam szereztek legalább gyűrű összehúzott,hengereket is szépen megolajoztam simán bele is lehetett kocogtani a dugkat a hengerbe. Főtengely csapágyaknál semmi jelölés nem volt  persze úrja nem volt tulajnak keret,de azért rakjam össze.. Kopások nyomaiból próbáltam párosítani melyik melyik lehetett,már itt kezdtem kicsit ideges lenni,az illető aki szétszedte fingja nem volt mi hogy volt..  Végeredménybe reggel 9 től este 9-re sikerült mindent összeraknom vezérlést átnéztem vagy 5x főtengelyt lestifteltem odalent 1-es dugó felső holtpontnál,két vezér tengely vége laposvassal összefogatva,lent a szíjtárcsa stiftelő csavarhelye természetesen kitőrve az oldalsó takaróból így amennyire tudtam maradványaiba 6-os fúrószárt belekopogtattam.  Lehúztam mindent gyári nyomatékkal,főtengely szíjtárcsa csavar cseréről ne is álmodjak,kis menetrögíztőt tettem rá,föl ne lazuljon.  Láncfeszítő csere vagy lánc csere ismét ne álmodozzak.  Hengerfej felújítósnál meg lett csináltatva(szelepszár szirmeingeket kicseélték talán ami az eredeti gond volt).. Előzmény 2 szelepet szétgörbítettek szétszedéskor,mert hát nem a lendkeréknél tartottak ellen,sőt a vezér tengelyen a 24-es kulcsnak a hely is csak díszből volt,fogaskerekek leszerelésekor.  Amit tudtam helyrehoztam összepakoltam,elsőre be is indult a motor 10 másodperc alatt be is ált az alapjárat olajnyomás minden rendben  Alapjáraton jár szépen,nincs hibajelző lámpa semmi.

Elsőnek azt hinné az ember hogy kész csoda hogy működik..na várjunk csak tényleg az mivel gázadáskor olyan hangja van mint egy rossz diesel transit-nak,teljesebb leírást nem is tudnék adni gázfröccs elkezd kopogni a motor mint ahol előgyújtás gond van,hasonló hang mint mikor fék tisztítóval indítsák a motort(annyira azért nem durva de majdnem)

Vezérlést ismét átnéztem elvileg minden klappol. Olaj gyári fordost hozattam hozzá. Fogtam a fejem meg még fogom most is mi a francért kellet a blokkot szétszedni,meg hogy miért nem küldtem el őket inkább motorgeneráloshoz. Talán azért mert összerakás közben jöttek elő szép lassan a dolgok,hogy ez az amaz nincs eltört nem tudom hol volt hozzászólások. Fűzött blokkokat már cserélgettem és továbbiakban és annál maradok ha ez kész. Tudom jól igen hülye voltam és is vagy talán mindeki közül a leghülyébb hogy megpróbáltam nekik összerakni. De hát új hely új ember bizonyítani akartam magamnak meg nekik is,meg jó is lenne,mert ha ez kész onnantól már a szétszedés és összerakás is én végzem nem előttem 2-3 ember. Ez meglátta ez elválalta ez hazavitte,ez szétbontotta,ez az ötödik( meg jól megszo**ta)  Most már megy a fejfogás 300-ropi benne ál. Legjobb ötlet a főtengely csapágy csere csak hát szétszedés előtt nem adott csörgő hangot csak az olajat ette 200km-en 6 litert. legalábbis nekem ezt mondták. Reálísnak látom a csapágy dolgok mert hát kitudja pontosan melyik csésze melyik hajtókarnál volt,se betűjelölés rajta gyárilag se szám se semmi..  

Aki hozzákapcsolódóan tud nekem további segítséget adni azt megköszönöm, elsősorban tapasztalt szerelők segítségét várom. Ha biztos lenne a csapágy hiba akkor azt karter levételével még lehet orvosolni,de ha valami más és szét kell ismét bontani mindent akkor eldobom az agyam.

Kopogásérzékelő szenzor ilyen hibát gondolom nem csinálhat,mert akkor alapjáraton is kopogna nem csak gázadáskor. Akár pm-ben is ha valaki megadja telefonszámát és tudunk pár szót váltani nekem az is jó,de természetesen itt is figyelem érkezik-e válasz.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.02 vasárnap, 09:18:58 írta hammer14 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 10:18:45 »

Sziasztok kedves tagok !

Most regisztráltam az oldalra annak fényében hogy találok itt valakit aki 1.8 benzines 16v motorokban járatos. Próbálom minél részletesebben leírni a dolgot és nagyon örülök minden segítő embernek.

A dolog úgy kezdődött, most kerestem új állás király találtam,most végeztem mint autószerelő,na már ez jól keződik mi Smiley lényeg a lényeg úgy vettek föl benzines 1.8 láncos vezérlés megy-e mondom persze hisz ford műhelynél voltam gyakorlaton is.  Aha csak ám mint kiderült az autót azért mert ette az olajat szétborították blokkot darabokra dugót ki,mind ezt 2x-is ,mert első gyűrűzés után még rosszabb lett. A munkát olyan ember csinálta aki még csak simsont sem gyűrűzött meg semmi..  Darabokba megkaptam a munkát összekeverve mindenféle alkatrész szerencsére a dugók megvoltak jelölve.  Na kitakarítottam miden mosóbenzin stb olajzás gyűrűket rápakoltam szereztek legalább gyűrű összehúzott,hengereket is szépen megolajoztam simán bele is lehetett kocogtani a dugkat a hengerbe. Főtengely csapágyaknál semmi jelölés nem volt  persze úrja nem volt tulajnak keret,de azért rakjam össze.. Kopások nyomaiból próbáltam párosítani melyik melyik lehetett,már itt kezdtem kicsit ideges lenni,az illető aki szétszedte fingja nem volt mi hogy volt..  Végeredménybe reggel 9 től este 9-re sikerült mindent összeraknom vezérlést átnéztem vagy 5x főtengelyt lestifteltem odalent 1-es dugó felső holtpontnál,két vezér tengely vége laposvassal összefogatva,lent a szíjtárcsa stiftelő csavarhelye természetesen kitőrve az oldalsó takaróból így amennyire tudtam maradványaiba 6-os fúrószárt belekopogtattam.  Lehúztam mindent gyári nyomatékkal,főtengely szíjtárcsa csavar cseréről ne is álmodjak,kis menetrögíztőt tettem rá,föl ne lazuljon.  Láncfeszítő csere vagy lánc csere ismét ne álmodozzak.  Hengerfej felújítósnál meg lett csináltatva(szelepszár szirmeingeket kicseélték talán ami az eredeti gond volt).. Előzmény 2 szelepet szétgörbítettek szétszedéskor,mert hát nem a lendkeréknél tartottak ellen,sőt a vezér tengelyen a 24-es kulcsnak a hely is csak díszből volt,fogaskerekek leszerelésekor.  Amit tudtam helyrehoztam összepakoltam,elsőre be is indult a motor 10 másodperc alatt be is ált az alapjárat olajnyomás minden rendben  Alapjáraton jár szépen,nincs hibajelző lámpa semmi.

Elsőnek azt hinné az ember hogy kész csoda hogy működik..na várjunk csak tényleg az mivel gázadáskor olyan hangja van mint egy rossz diesel transit-nak,teljesebb leírást nem is tudnék adni gázfröccs elkezd kopogni a motor mint ahol előgyújtás gond van,hasonló hang mint mikor fék tisztítóval indítsák a motort(annyira azért nem durva de majdnem)

Vezérlést ismét átnéztem elvileg minden klappol. Olaj gyári fordost hozattam hozzá. Fogtam a fejem meg még fogom most is mi a francért kellet a blokkot szétszedni,meg hogy miért nem küldtem el őket inkább motorgeneráloshoz. Talán azért mert összerakás közben jöttek elő szép lassan a dolgok,hogy ez az amaz nincs eltört nem tudom hol volt hozzászólások. Fűzött blokkokat már cserélgettem és továbbiakban és annál maradok ha ez kész. Tudom jól igen hülye voltam és is vagy talán mindeki közül a leghülyébb hogy megpróbáltam nekik összerakni. De hát új hely új ember bizonyítani akartam magamnak meg nekik is,meg jó is lenne,mert ha ez kész onnantól már a szétszedés és összerakás is én végzem nem előttem 2-3 ember. Ez meglátta ez elválalta ez hazavitte,ez szétbontotta,ez az ötödik( meg jól megszo**ta)  Most már megy a fejfogás 300-ropi benne ál. Legjobb ötlet a főtengely csapágy csere csak hát szétszedés előtt nem adott csörgő hangot csak az olajat ette 200km-en 6 litert. legalábbis nekem ezt mondták. Reálísnak látom a csapágy dolgok mert hát kitudja pontosan melyik csésze melyik hajtókarnál volt,se betűjelölés rajta gyárilag se szám se semmi..  

Aki hozzákapcsolódóan tud nekem további segítséget adni azt megköszönöm, elsősorban tapasztalt szerelők segítségét várom. Ha biztos lenne a csapágy hiba akkor azt karter levételével még lehet orvosolni,de ha valami más és szét kell ismét bontani mindent akkor eldobom az agyam.

Kopogásérzékelő szenzor ilyen hibát gondolom nem csinálhat,mert akkor alapjáraton is kopogna nem csak gázadáskor. Akár pm-ben is ha valaki megadja telefonszámát és tudunk pár szót váltani nekem az is jó,de természetesen itt is figyelem érkezik-e válasz.

Szép történet.....

Ilyen előzményekkel bontott motort kellett volna beletenni. A 300-ból 2 db is kijött volna.
Ha 200 km-en 6 liter olajat evett, ahogy mondtad....akkor az nem szelepszár szimmering!
Gondolom nem lettek megmérve a hengerek.....ha hordósra koptak, akkor hiába gyűrűzöd és kolompolhat is benne a dugattyú....gázra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 10:19:49 »

Szép történet.....

Ilyen előzményekkel bontott motort kellett volna beletenni. A 300-ból 2 db is kijött volna.
Ha 200 km-en 6 liter olajat evett, ahogy mondtad....akkor az nem szelepszár szimmering!
Gondolom nem lettek megmérve a hengerek.....ha hordósra koptak, akkor hiába gyűrűzöd és kolompolhat is benne a dugattyú....gázra.
Mondjuk ez is igaz.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 10:22:13 »

Elsőnek azt hinné az ember hogy kész csoda hogy működik..na várjunk csak tényleg az mivel gázadáskor olyan hangja van mint egy rossz diesel transit-nak,teljesebb leírást nem is tudnék adni gázfröccs elkezd kopogni a motor mint ahol előgyújtás gond van,hasonló hang mint mikor fék tisztítóval indítsák a motort(annyira azért nem durva de majdnem)
Valami ilyesmi?: http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 10:30:52 »


Igen hasonló csak hogy nem alapjáraton,alapjáraton szépen ketyeg,aztán gáz és kb ez a hang erősödik fordulatra.
Azt olavsgattam már hogy a szívótorokba a műanyag pillangószelepek is adnak szép zörejt és ebben az autóban a vezérlés felől a tengely ott el is van törve valami kis műanyag csonk fölraksákor láttam, de bontottan 30 ropiért kínálták.  Ennek a zöreje frodualtra erősödhet? Egyértelműan csavarhúzó fülre téve halgatózva nem lehetett megállapítani,hogy alulról vagy felülről jön. HA a főtengely csapágy ennyire dúrva lenne akkor olajnyomás gondnak is kéne lenni melegen,de semmi ilyen nincs.
 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 10:44:53 »

Igen hasonló csak hogy nem alapjáraton,alapjáraton szépen ketyeg,aztán gáz és kb ez a hang erősödik fordulatra.
Azt olavsgattam már hogy a szívótorokba a műanyag pillangószelepek is adnak szép zörejt és ebben az autóban a vezérlés felől a tengely ott el is van törve valami kis műanyag csonk fölraksákor láttam, de bontottan 30 ropiért kínálták.  Ennek a zöreje frodualtra erősödhet? Egyértelműan csavarhúzó fülre téve halgatózva nem lehetett megállapítani,hogy alulról vagy felülről jön. HA a főtengely csapágy ennyire dúrva lenne akkor olajnyomás gondnak is kéne lenni melegen,de semmi ilyen nincs.
 

Mérj veszteséget minden hengernél, annak kell mutatnia hordósodásra utaló dolgot.
Attól, hogy kopog egy motor és a főtengely csapágy kopás miatt, még lehet olajnyomás..... mondjuk nem érdemes megvárni míg a fémdarabokat szétszórja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 10:52:37 »

Szép történet.....

Ilyen előzményekkel bontott motort kellett volna beletenni. A 300-ból 2 db is kijött volna.
Ha 200 km-en 6 liter olajat evett, ahogy mondtad....akkor az nem szelepszár szimmering!
Gondolom nem lettek megmérve a hengerek.....ha hordósra koptak, akkor hiába gyűrűzöd és kolompolhat is benne a dugattyú....gázra.

A 6 liter az második gyűrűzsre evett olajból  csávókától kérdeztem ugye a gyűrűhornyokat szépen kimostad kormot nagyon finom csiszolóval vájatokból kiszedted? Nagy sötét tekintet aham persze ja ja. Val színű ezért lett még rosszabb. Az autóban 180ezer km-volt(óra szerint) De hihetőnek találom,hengerfal szemre szépnek tűnt nem voltak fölhúzási nyomok rajta,Ft-csapács is szemre nem volt agyon kopva. Meg hát ezek a motorok tapasztalat szerint 500-ezret is elmennek mire kezdik eszegetni komolyabban az olajat. Ford szervizbe hordtak hozzánk egy céges autót és 520 ezer volt gyári bontalan motorral,benne előélete ismert volt az autónak.

Ezért nekem 180ezres motornál a motorgenerál kicsit túlzás,de már most mindegy is.

Hordósra kopott hengerfal,az szerelés előtt is kolopolt volna nem? Ennek ellenére elmondás alapján hibátlanul üzemelt a motor kompresszíót 12bart mértek a hengereknél csak ette az olajat. A kipufogó füst most hátul olyan amilyennek lenni kell áttetsző enyhén diós mint a benzines fordok. Gázra sem kormol.  Viszont a gyertyák azok jó kormosak voltak,betevés előtt puha drót koronggal kézzel megcsiszoltam. Gondolom az égéstérbe jutott olaj miatt volt kormos. Első gyűrűzés után szegedre 220-al mentek vele elvileg pályán. ( val színű jót tett ez is a friss gyűrűknek)    

Legszívesbeben azt mondanám csinálják meg azok akik szétgányolták fölöslegesen csak hát azt meg nem tehetem új állás,meg fizetés sem rossz ezt azért meg kell becsülni főleg nekem pályakezdőnek.  CSak hát nekem meg sza* mert lelkiismeretesen szerelek,és utálom a fél gány munkát,ha nem vagyok valamibe biztos megkérdezek mást 5x ránézek inkább,és na mégse jó... Tegnap már mérgembe plafonra förúgtam a kilós zsírt is,pedig elég türelmes ember vagyok. HA kdierül hogy valami kis bagatel hiba miatt kopog így a motor akkor dobok egy hátast az tuti.
Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 11:02:36 »

Mérj veszteséget minden hengernél, annak kell mutatnia hordósodásra utaló dolgot.
Attól, hogy kopog egy motor és a főtengely csapágy kopás miatt, még lehet olajnyomás..... mondjuk nem érdemes megvárni míg a fémdarabokat szétszórja.


Hát nem lesz megvárva,mert így nem járattam olyan sokáig bemelegedésig meg amég hallgatóztunk, de csúnya hangja van,így nem lehet visszaadni a tulajnak.

Köszönöm szépen  mindenkinek aki válaszolt hogy próbál segíteni.
Ha végül kiderül,hogy főtengely csapágy hát akkor az,de szeretnék biztosra menni,nem az én tárcám fogja bánni. Főnök az mdienáron azt akar rajta cseréltetni..persze csak már most a még szét volt szedve  a motor minden jó volt a régibe. Bár gondolom ezt  a szituációt nem kell bemutatni senkinek.
 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 11:09:54 »

Hát nem lesz megvárva,mert így nem járattam olyan sokáig bemelegedésig meg amég hallgatóztunk, de csúnya hangja van,így nem lehet visszaadni a tulajnak.

Köszönöm szépen  mindenkinek aki válaszolt hogy próbál segíteni.
Ha végül kiderül,hogy főtengely csapágy hát akkor az,de szeretnék biztosra menni,nem az én tárcám fogja bánni. Főnök az mdienáron azt akar rajta cseréltetni..persze csak már most a még szét volt szedve  a motor minden jó volt a régibe. Bár gondolom ezt  a szituációt nem kell bemutatni senkinek.
 

Nem tétel egy ft csapágysor csere és legalább kizárható. De azért ne lepődj meg, ha hallasz még valamit.
Amúgy én veszteségmérést javasoltam, nem kompressziót.

Rengeteg olyan autót/motort kaptam már én is, hogy kosárba, tejes ládába vagy csak úgy behányva a raktérbe a darabok...csavarok szanaszét....szétszedés inkább roncsolásos megbontásra hasonlított, ami több ember "munkája"......
Ilyenek is vannak..... ettől szerelő a szerelő!
(Persze minden hibátlanul került vissza a tulajhoz, pedig én egyik márkánál sem dolgoztam előtte.  Cool )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 11:55:37 »

Nem tétel egy ft csapágysor csere és legalább kizárható. De azért ne lepődj meg, ha hallasz még valamit.
Amúgy én veszteségmérést javasoltam, nem kompressziót.

Rengeteg olyan autót/motort kaptam már én is, hogy kosárba, tejes ládába vagy csak úgy behányva a raktérbe a darabok...csavarok szanaszét....szétszedés inkább roncsolásos megbontásra hasonlított, ami több ember "munkája"......
Ilyenek is vannak..... ettől szerelő a szerelő!
(Persze minden hibátlanul került vissza a tulajhoz, pedig én egyik márkánál sem dolgoztam előtte.  Cool )


Biztos figyelmetlenül olvastam,hát igen a veszteségmérés tényleg pontosabb lenne, Csak hát nincs bent műhelybe. Amúgy igen ez is ilyen roncsolásos megbontásra hasonlít,nem azt mondtam én sem hogy nem leeht össze rakni össze lehet. Csak idő és türelem kérdése. Na meg jó szerszám.  Ez is össze lett rakva kisakkoztam,de a precíz munkához ovalitás mérő óra stb mondjuk a henger méréséhez nem ártott volna. Hengerfejet úgy tekintem,hogy jó mivel azt elvileg hengerfejes illető csinálta. Meg a szelepeknek nincs is hangja.

AZt már hozzá sem írtam a történethez,hogy a vezértengely fogaskerekét is eltörték,mert nem magán a tengelyen a kulcsnyílásnál fogták meg hanem a fogaskerék furataiba tettek csavart és el is repedt elég frankón. Azt hozattam hozzá bontóból. Szóval na én enem tartom magam tényleg zseninek,(ha az lennék ne itt kérnék segítséget:) ) elég lassan is dolgozok,és tudásomban is vannak hiányosságok,ép ezért nem is értem az ilyen embereket,hogy mernek neki állni,mindenféle gyakorlat és ismeret nélkül. Azért ez már nem a simson babetta kategória amit össze lehet dobni a fészerbe ebéd előtt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.