Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:28:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261137 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5250 Dátum: 2013.08.06 kedd, 23:07:29 »

Srácok! Személyeskedéssé fajult a dolog. Szerintem tudnátok ti ügyesebben is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5251 Dátum: 2013.08.06 kedd, 23:10:13 »

Srácok! Személyeskedéssé fajult a dolog. Szerintem tudnátok ti ügyesebben is...
Ja, majd mondja a Balogh Tomi, hogy megint kiakadtam.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #5252 Dátum: 2013.08.06 kedd, 23:23:44 »

Lehet itt most vitatkozni hogy mitől, hogyan, de a tapasztalat kb. azt mutatja, hogy az olajzabálás sok huzamosabb ideig hidegen (tökig nyitott termosztát) történő használat hozza elő. Ezenkívül, akinek lett generálozva a motorja brutál olajfogyasztás miatt (Hyperborg), annak a hengerfala nem volt kopva, csak az olajlehúzók voltak megpukkanva. Szóval lehet, hogy a hordó-ovál téma is értelmetlen.

Barátkozni meg menjetek a chat topicba  vigyor3
Nekem is generálozva lett, ovál/hordós (kinek mi tetszik) volt a henger, szépen lehetett benne kocogtatni a dugattyút. Alapjáraton az zörgött...
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #5253 Dátum: 2013.08.06 kedd, 23:46:26 »

Sajnálom, nem akartam ilyen vitát kirobbantani.
Akkor jön a kompresszió mérés?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5254 Dátum: 2013.08.07 szerda, 05:24:43 »

Nekem is generálozva lett, ovál/hordós (kinek mi tetszik) volt a henger, szépen lehetett benne kocogtatni a dugattyút. Alapjáraton az zörgött...

De neked kopogott is rendesen nem?

Sajnálom, nem akartam ilyen vitát kirobbantani.
Akkor jön a kompresszió mérés?

Jöhet, de ha csak az olajlehúzók okozzák, akkor normálisak lesznek az értékek.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #5255 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:23:12 »

De neked kopogott is rendesen nem?

Jöhet, de ha csak az olajlehúzók okozzák, akkor normálisak lesznek az értékek.
Ühüm, szépen ütemesen alapjáraton, kuplung kinyomásra halkult el. Olyasmi "ketyegős dízeltraktor" hangja volt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5256 Dátum: 2013.08.07 szerda, 18:02:12 »

Hordós a kopás neve, ovális hengert még nem láttam.  wave
Ez egyébként.....de nem is ez, hanem a kopás..... üzemi hőmérséklet alatt nagyobb mértékű és ebből lesz a gond később.
De véleményem szerint sokat kell így menni, hogy hordósra kopjon a henger... mert azért 50 fokra felmelegszik mindig, ami meg nem hideg annyira.  Cool

hát...mondi témában még olvasgass egy kicsit.tudom én,hogy szakmabeli vagyol,ettől még a történelmet nem tu8dod megváltoztatni,bármennyire is szeretnéd..... Wink

A hordósnak a "közepe" hasasodik meg.Az ovális henger meg a nevében van elrejtve-oválisra kopik.alul is meg felül is.

De ha csak a kifejezéseken akarnánk lovagolni,akkor ha úgy mondom,hogy lődörög a dugattyú a hengerben,mint lófax a lakodalomban,az jó? hehe vigyor3 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #5257 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:30:13 »

Folyamatosan olvasgatok hogy mi lehet az olajfogyim oka, most olvasom hogy a PCV is okozhatja és ha olajsáros a szivóoldal akkor valószínű hogy az a rossz? Most volt cserélvé a szívósorom és az is tiszta olajsár volt belül.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5258 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:25:48 »

Folyamatosan olvasgatok hogy mi lehet az olajfogyim oka, most olvasom hogy a PCV is okozhatja és ha olajsáros a szivóoldal akkor valószínű hogy az a rossz? Most volt cserélvé a szívósorom és az is tiszta olajsár volt belül.

Neked az most lett cserélve a szívósorral együtt nem?
Naplózva
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #5259 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:45:15 »

Miért az egybe van? Vagy az olajleválasztó műanyag valami? Egy ilyen tenyérnagyságú műanyag a pcv?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5260 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:48:42 »

Miért az egybe van? Vagy az olajleválasztó műanyag valami? Egy ilyen tenyérnagyságú műanyag a pcv?

Az a karterszellőzés.
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5261 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:53:37 »

Sziasztok!!

Most regeltem ezért még új vagyok ;)és új Ford Mondeo tulajdonos vagyok vigyor3 2002-es 2.0 benzines!!  Nagyon tetszik!!
Viszont nekem is akad egy két probléma:
1. a szívósor nekem is ki van kötve, de már így vettem, mennyire ajánlott kiherélni??

2. Ez új dolog bár csak két hete van meg az autó. Simán mikor a csak a levegő be fúvás van bekapcsolva (semmi klima)  olyan hideget nyom mint ha a klíma be lenne kapcsolva. Mikor kikapcsolom a szellőzőt, a klíma motor még utána is jár?Huh? mind ezt úgy teszi, hogy az A/C gomb nincs bekapcsolva semmilyen formában!!!! rinya

Válaszotok és segítségetek előre is köszönöm!!!
üdv Szilárd vigyor3
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #5262 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:55:40 »

Nekem a szívósort meg azt a műanyagot cserélték egy kiscső jjön ki belőle .
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5263 Dátum: 2013.08.07 szerda, 22:07:21 »

Sziasztok!!

Most regeltem ezért még új vagyok ;)és új Ford Mondeo tulajdonos vagyok vigyor3 2002-es 2.0 benzines!!  Nagyon tetszik!!
Viszont nekem is akad egy két probléma:
1. a szívósor nekem is ki van kötve, de már így vettem, mennyire ajánlott kiherélni??

2. Ez új dolog bár csak két hete van meg az autó. Simán mikor a csak a levegő be fúvás van bekapcsolva (semmi klima)  olyan hideget nyom mint ha a klíma be lenne kapcsolva. Mikor kikapcsolom a szellőzőt, a klíma motor még utána is jár?Huh? mind ezt úgy teszi, hogy az A/C gomb nincs bekapcsolva semmilyen formában!!!! rinya

Válaszotok és segítségetek előre is köszönöm!!!
üdv Szilárd vigyor3

Szia!
Automata klímás, vagy manuális?

Nekem a szívósort meg azt a műanyagot cserélték egy kiscső jjön ki belőle .

Ami a szívósor alatt van a blokk oldalában, és egy cső megy róla a szívósorra?
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5264 Dátum: 2013.08.07 szerda, 22:09:23 »

Szia!
Automata klímás, vagy manuális?


Automata klímás!!!
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.07 szerda, 22:15:28 írta szili00 » Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5265 Dátum: 2013.08.07 szerda, 22:19:19 »

Automata klimás

Azt próbáld meg, hogy amikor hideget fúj, akkor benyomod az A/C gombot, és utána ki. Elvileg erre kell kikapcsolnia a kompresszort, és "eco" módba lépnie (bár ezt sehol nem jelzi). Amikor csak simán auto-ban van, vagy csak bekapcsolás után, akkor olyankor is járatja a kompresszort, amikor nem világít az A/C-n a lámpa.

Vagy ha OFF gombbal kinyomod az egész rendszert, akkor is megy a klímakompresszor?
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5266 Dátum: 2013.08.07 szerda, 22:34:36 »

Azt próbáld meg, hogy amikor hideget fúj, akkor benyomod az A/C gombot, és utána ki. Elvileg erre kell kikapcsolnia a kompresszort, és "eco" módba lépnie (bár ezt sehol nem jelzi). Amikor csak simán auto-ban van, vagy csak bekapcsolás után, akkor olyankor is járatja a kompresszort, amikor nem világít az A/C-n a lámpa.

Vagy ha OFF gombbal kinyomod az egész rendszert, akkor is megy a klímakompresszor?


Igen!!  ha auto-ban van  ha csak simán, ha csak a szellőzés megy és ha offon van akkor is megy a kompreszor (ki-be kapcsol)!
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5267 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 05:33:10 »

Igen!!  ha auto-ban van  ha csak simán, ha csak a szellőzés megy és ha offon van akkor is megy a kompreszor (ki-be kapcsol)!

Akkor szerintem ballagj el egy szervizbe, ahol kikeresik neked, hogy hol a hiba.
Lehet a klímavezérlő rossz, vagy vezetékeknél valami, vagy nemtudom.
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5268 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 07:18:16 »

Azért köszi szépen:D
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5269 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 13:09:50 »

Azért köszi szépen:D

Nincs mit, mert tényleg nincs mit.  vigyor3
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5270 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 22:36:34 »

Úgy néz ki meg van a hiba oka!!  Tegnap jelentkezett ez, hogy folyamat megy a klíma de viszont ma már nem is ment:)) végül is nem olyan vicces inkább rinya kom van:D
Ma kimértünk egy haverommal, és a klíma kompresszor nem működik, tegnap valahogy megszorulhatott, de ma már el sem indul!!!
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5271 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 22:39:45 »

Úgy néz ki meg van a hiba oka!!  Tegnap jelentkezett ez, hogy folyamat megy a klíma de viszont ma már nem is ment:)) végül is nem olyan vicces inkább rinya kom van:D
Ma kimértünk egy haverommal, és a klíma kompresszor nem működik, tegnap valahogy megszorulhatott, de ma már el sem indul!!!

A nem működik mit jelent? Ha közvetlenül a csatijánál adsz neki tápot, akkor sem húz be a kuplung (ezt ne járó motornál)? A csatlakozóig megjön, hogy kapcsolnia kell?
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5272 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 22:42:57 »

A nem működik mit jelent? Ha közvetlenül a csatijánál adsz neki tápot, akkor sem húz be a kuplung (ezt ne járó motornál)? A csatlakozóig megjön, hogy kapcsolnia kell?

igen pontosan!! a Csatijánál adtunk neki +12-t, de nem húzta be a tekercs, és kimértük hogy jel az van csak hát hiába:(
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5273 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 23:04:50 »

igen pontosan!! a Csatijánál adtunk neki +12-t, de nem húzta be a tekercs, és kimértük hogy jel az van csak hát hiába:(


Akkor tényleg megvan a hiba  Undecided
Egyébként akkor is jön a csatiba a +, ha OFF-ban van a klímavezérlő? Mármint hogy azért ment-e folyamatosan a klíma, mert a vezérlő húzatta, vagy mert valami a kuplungban volt beragadva (ha be tud)?
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5274 Dátum: 2013.08.10 szombat, 20:07:45 »

Sziasztok!

Benzin-gázos vagyok. Gázzal oké minden.
Benyával viszont újabban nem húz az autó, rángat, nehezen indul, indításnál lefullad.

Kb fél éve világít a motordiag.lámpa, elvileg benzinszivattyú testzárlatot jelzett, mielőtt kiüttem.

Tehát mondodm, fél éve világító lámpával járok, csak 1 hete nyűglődök benyával...

AZ autóbamár 50-et beletettem, de benzinszűrőt még nem cseréltem.  Okozhat az ilyen panaszokat, vagy a szivattyúra tippeltek?

Köszi!
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5275 Dátum: 2013.08.10 szombat, 21:08:09 »

Sziasztok!

Benzin-gázos vagyok. Gázzal oké minden.
Benyával viszont újabban nem húz az autó, rángat, nehezen indul, indításnál lefullad.

Kb fél éve világít a motordiag.lámpa, elvileg benzinszivattyú testzárlatot jelzett, mielőtt kiüttem.

Tehát mondodm, fél éve világító lámpával járok, csak 1 hete nyűglődök benyával...

AZ autóbamár 50-et beletettem, de benzinszűrőt még nem cseréltem.  Okozhat az ilyen panaszokat, vagy a szivattyúra tippeltek?

Köszi!

Nem az számít hogy te mennyit tettél bele, hanem hogy mikor volt utoljára benzinszűrő cserélve. Ha nem tudod, akkor csere. (egyébként 60ekm -enként)
 Fenti szitut okozhatja akár. Jársz időnként benyával is ? Néha nem árt. Jót tesz a benzines injektoroknak. Boríts bele egy adag injektor tisztítót. Aztán meglátod, plusz tankolj egy másik kúton is, hátha csak sz_rt tankoltál.
Naplózva
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #5276 Dátum: 2013.08.10 szombat, 21:12:50 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001-es 1.8-as 125le mondeo-t és van két dolog amivel kapcsolatban érdekelne a tapasztalatotok, véleményetek. Kb 2000-2300 fordulatszámon gázadásra csörgést hallani a motortérből, leginkább emelkedőn, de általánosságban abban a tartományban, amikor már erőlködni kezd vagy már erőlködik a motor. Szerelő hidrotőkére gyanakszik, hidrotőke tisztító adalék után is megmaradt a jelenség, majd motortisztítás és olajcsere után is ugyanez. A vezérműtengely nem kopott, azt mondja rendben van, az olaj ami eddig benne volt 5w-40 szép tiszta volt. Mielőtt kicseréltetem a hidrotőkéket, hátha van valakinek valami ötlete, mert olvastam már itt is,h ez normális, de lehet,h valami oknál fogva nincs elég olajnyomás, de ez nemsokára kiderül ha megmérik. Amúgy az autó szépen jár, alapjárat rendben, fogyasztás is jónak tűnik, húz is szépen, indult rendesen eddig mindig, bár én akkor indítok ha kialudtak a lámpák.
Más. Állandó jelleggel az utastérben is hallani egy folyamatos halk kopogást, ez belülről egyfajta morgásnak hallatszik, gázadásnál a nagyobb zaj miatt ezt nem lehet megfigyelni, de teljesen meleg motornál és hidegen indítás után is mindig hallani, kinyomott kuplunggal is, és a klímától függetlenül. Mintha valami csapágy bekrepált volna. Szerelő a generátor szabadonfutóra gondolt, onnan jön a hang a motortér jobb oldala felől, leszerelte azt is és még más görgőket is, de rendben vannak. Ötlet?
Előre is köszi

Folytatás. Beigazolódott a gyanú miszerint a kelepelő kicsit dízeles hangokat a szívósor hibája okozta. Miután megrendeltem az újat a unixnál 84K-ért, 2 napra rá hívtak,h mégsem annyi, hanem 118K, enyiért már nem kértem mert volt rá ajánlat 105K-ért is, de ha már így alakult, gondoltam leszedetem a szerelővel nézze meg,h tényleg az e a gond, és oldja meg kibelezéssel. Annyira lötyögött már a fém tengely benne,h mind a négy örvénylapát nagyon zörgött már, de a bal oldaliak jobban. Végülis megoldotta szerencsére, az alkatrész árának töredékéért, és a hang megszűnt szerencsére. Smiley E ööm bódottá. Smiley
Viszont az alapjáraton hallható kopogó morgó hang annyit változott már időközben (3000km), hogy ha kinyomom a kuplungot akkor időnként telljesen elhallgat, máskor csak változik (halkul kicsit) néha pedig ugyan úgy csinnálja. Amikor elinduláskor berakom egyesbe és emelem fel a kuplungot és indulok, akkor viszont telljesen megszűnik, gondolom így menet közben sem csinálja, bár akkor menetzaj stb miat nehéz lenne kiszűrni. Szerelőm így már a lendkerékre gyanakszik, aminek végülis örülnék,m legalább tudnám,h ez a baja, és nem komolyabb. Hogyan lehetne biztosan megállapítani szétszerelés nélkül,h a lendkerék kopog e nem pedig más ? Hallotam már tönkrement lendkerekű autót leállításkor olyan hangon kolompolt szó szerint mint a tehén kolomp. De ez nem olyan, sem indításkor sem leállításkor nincs ilyen hang.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5277 Dátum: 2013.08.10 szombat, 21:13:36 »

Sziasztok!

Benzin-gázos vagyok. Gázzal oké minden.
Benyával viszont újabban nem húz az autó, rángat, nehezen indul, indításnál lefullad.

Kb fél éve világít a motordiag.lámpa, elvileg benzinszivattyú testzárlatot jelzett, mielőtt kiüttem.

Tehát mondodm, fél éve világító lámpával járok, csak 1 hete nyűglődök benyával...

AZ autóbamár 50-et beletettem, de benzinszűrőt még nem cseréltem.  Okozhat az ilyen panaszokat, vagy a szivattyúra tippeltek?

Köszi!

Etanol  (tankolj máshol)
120e km gyárilag a benzinszűrő csereperiódusa.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.10 szombat, 21:16:34 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #5278 Dátum: 2013.08.10 szombat, 21:23:28 »

Folytatás. Beigazolódott a gyanú miszerint a kelepelő kicsit dízeles hangokat a szívósor hibája okozta. Miután megrendeltem az újat a unixnál 84K-ért, 2 napra rá hívtak,h mégsem annyi, hanem 118K, enyiért már nem kértem mert volt rá ajánlat 105K-ért is, de ha már így alakult, gondoltam leszedetem a szerelővel nézze meg,h tényleg az e a gond, és oldja meg kibelezéssel. Annyira lötyögött már a fém tengely benne,h mind a négy örvénylapát nagyon zörgött már, de a bal oldaliak jobban. Végülis megoldotta szerencsére, az alkatrész árának töredékéért, és a hang megszűnt szerencsére. Smiley E ööm bódottá. Smiley
Viszont az alapjáraton hallható kopogó morgó hang annyit változott már időközben (3000km), hogy ha kinyomom a kuplungot akkor időnként telljesen elhallgat, máskor csak változik (halkul kicsit) néha pedig ugyan úgy csinnálja. Amikor elinduláskor berakom egyesbe és emelem fel a kuplungot és indulok, akkor viszont telljesen megszűnik, gondolom így menet közben sem csinálja, bár akkor menetzaj stb miat nehéz lenne kiszűrni. Szerelőm így már a lendkerékre gyanakszik, aminek végülis örülnék,m legalább tudnám,h ez a baja, és nem komolyabb. Hogyan lehetne biztosan megállapítani szétszerelés nélkül,h a lendkerék kopog e nem pedig más ? Hallotam már tönkrement lendkerekű autót leállításkor olyan hangon kolompolt szó szerint mint a tehén kolomp. De ez nem olyan, sem indításkor sem leállításkor nincs ilyen hang.

Nem akarlak ijesztgetni, de a kopogó hang simán lehet nálad is a dugattyú (az oválisra kopott hengerben vergődik)  szomoru1 Nálam is így viselkedett, alapjáraton lehetett tisztán hallani, kuplung kinyomásra megszűnt/elhalkult, néha nem, menetközben nem igazán volt hangja. Figyeld az olajszintet!!!!!
Naplózva
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #5279 Dátum: 2013.08.10 szombat, 21:30:23 »

Nem akarlak ijesztgetni, de a kopogó hang simán lehet nálad is a dugattyú (az oválisra kopott hengerben vergődik)  szomoru1 Nálam is így viselkedett, alapjáraton lehetett tisztán hallani, kuplung kinyomásra megszűnt/elhalkult, néha nem, menetközben nem igazán volt hangja. Figyeld az olajszintet!!!!!

Ezért írtam,h örülnék a lendkeréknek!  vigyor3
Kb 3000Km-t mentem vele amióta nálam van, az olajszint konkrétan 1mm-t sem mozdult. Olajnyomás és kompresszió mérésen is túlvagyunk, minden ok. Fogyasztás (vegyes, többnyire légkondival) 8 liter.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #5280 Dátum: 2013.08.10 szombat, 21:38:00 »

Ezért írtam,h örülnék a lendkeréknek!  vigyor3
Kb 3000Km-t mentem vele amióta nálam van, az olajszint konkrétan 1mm-t sem mozdult. Olajnyomás és kompresszió mérésen is túlvagyunk, minden ok. Fogyasztás (vegyes, többnyire légkondival) 8 liter.
Olajat nekem is csak a vége felé kezdte enni, fogyasztásom 7-7,5 liter körül volt.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5281 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 11:18:13 »

Nem az számít hogy te mennyit tettél bele, hanem hogy mikor volt utoljára benzinszűrő cserélve. Ha nem tudod, akkor csere. (egyébként 60ekm -enként)
 Fenti szitut okozhatja akár. Jársz időnként benyával is ? Néha nem árt. Jót tesz a benzines injektoroknak. Boríts bele egy adag injektor tisztítót. Aztán meglátod, plusz tankolj egy másik kúton is, hátha csak sz_rt tankoltál.


Benyával nagyon ritkán járok. Azzal indulok és leállítás előtt is átszoktam kapcsolni pár100 méterrel...

A szűrőt házilag is kitudom cserélni, vagy szaki kell hozzá? Hol van egyáltalán? Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5282 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 11:58:14 »

Benyával nagyon ritkán járok. Azzal indulok és leállítás előtt is átszoktam kapcsolni pár100 méterrel...

A szűrőt házilag is kitudom cserélni, vagy szaki kell hozzá? Hol van egyáltalán? Smiley


Jobb oldalt hátul a futómű előtt. Egy hengers ezüst színű dolgot keress. Ha befekszel alá, akkor észreveszed könnyen. Házilag is cserélhető, csak arra vigyázz, hogy egy kicsi benzin mindig folydogál.
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5283 Dátum: 2013.08.16 péntek, 09:41:09 »


Akkor tényleg megvan a hiba  Undecided
Egyébként akkor is jön a csatiba a +, ha OFF-ban van a klímavezérlő? Mármint hogy azért ment-e folyamatosan a klíma, mert a vezérlő húzatta, vagy mert valami a kuplungban volt beragadva (ha be tud)?

Képzeld közbe megjavult a kompreszor! Ugye pont nyaralás elött jött ki, és ismerösömmel csesztettük ahogyan ítam is. Másnap mikor mentem nyaralni tökéletesen ment a klima! Szerintem használt neki a +12 direkt kapcsolása, lehet hogy igazad volt és csak a kuplungja volt beragadva!
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.16 péntek, 20:37:50 írta szili00 » Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #5284 Dátum: 2013.08.16 péntek, 19:59:31 »


"Ledugózásra" milyen cuccot érdemes venni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5285 Dátum: 2013.08.16 péntek, 20:14:03 »

"Ledugózásra" milyen cuccot érdemes venni?
Olajálló, hőálló, nagy szilárdságú kétkomponensű spéci cucc kell.

Én ilyet vettem: http://www.grando.hu/versachem-magnum-steel-epoxy-gyurma-44029-1507859187
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #5286 Dátum: 2013.08.16 péntek, 20:15:07 »

Olajálló, hőálló, nagy szilárdságú kétkomponensű spéci cucc kell.

Én ilyet vettem: http://www.grando.hu/versachem-magnum-steel-epoxy-gyurma-44029-1507859187

Köszi. Esetleg nem találtad meg a magyar változatot? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5287 Dátum: 2013.08.16 péntek, 20:17:41 »

Köszi. Esetleg nem találtad meg a magyar változatot? vigyor3
Sajnos nincs már meg nekem, ne haragudj! Mindjárt dobok egy üzit az Mk3 topicba, hátha megvan valakinek.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5288 Dátum: 2013.08.16 péntek, 20:23:21 »

Olajálló, hőálló, nagy szilárdságú kétkomponensű spéci cucc kell.

Én ilyet vettem: http://www.grando.hu/versachem-magnum-steel-epoxy-gyurma-44029-1507859187
Ja, és én ezt a ragasztót a Szathmáry-ban vettem.
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #5289 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:27:44 »

Sziasztok!
Kinyomott kuplungnal alapjaraton femes, lemezes csorgest hallok... Ez mitol lehet? kb 15000 km el ezelott volt komplett kuplung csere. szomoru1
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5290 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:16:33 »

Sziasztok!
Kinyomott kuplungnal alapjaraton femes, lemezes csorgest hallok... Ez mitol lehet? kb 15000 km el ezelott volt komplett kuplung csere. szomoru1

Szerintem a kinyomócsapágy vált kuka áldozatává.
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #5291 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 09:57:28 »

Szerintem a kinyomócsapágy vált kuka áldozatává.
De nem mindig csinalja. Tegnap delelott csinalta egy kicsit hosszabb ut utan, de deutan h a varosban maszkaltam semmit nem csinalt..
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5292 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 15:13:58 »

De nem mindig csinalja. Tegnap delelott csinalta egy kicsit hosszabb ut utan, de deutan h a varosban maszkaltam semmit nem csinalt..

Akkor  fejvakaras nemtudom. De szerintem akkor is előfordulhat, hogy a csapágy adta meg magát, főleg, ha valami gagyi lett felrakva. Általában vagy a LUK-ot vagy a gyárit érdemes felrakni. Igaz, hogy drágább, de legalább bírja. Hosszútávon az olcsó a drágább, mert az olcsóbbat háromszor cseréled, mire a drágábbat kellene egyszer.
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #5293 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 17:22:20 »

Akkor  fejvakaras nemtudom. De szerintem akkor is előfordulhat, hogy a csapágy adta meg magát, főleg, ha valami gagyi lett felrakva. Általában vagy a LUK-ot vagy a gyárit érdemes felrakni. Igaz, hogy drágább, de legalább bírja. Hosszútávon az olcsó a drágább, mert az olcsóbbat háromszor cseréled, mire a drágábbat kellene egyszer.

Koszi a segitseget!   worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5294 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 17:31:36 »

Koszi a segitseget!   worship

Főleg azért gyanakszom a kinyomóra, mert, mint írtad, csak kinyomott kuplunggal csinálja. Akkor vagy a csapágy kuka vagy a szerkezet. A pedálon nem érzel semmit olyankor?
Naplózva
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #5295 Dátum: 2013.08.31 szombat, 11:39:08 »

hogy is van ez? ha nagy gázt adok és akkor löki a fehér füstöt akkor mi lehet a gond. Az 300km alatt fogyott 8dl. és úgy vettem észre városon kívül jobban eszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5296 Dátum: 2013.08.31 szombat, 11:43:59 »

hogy is van ez? ha nagy gázt adok és akkor löki a fehér füstöt akkor mi lehet a gond. Az 300km alatt fogyott 8dl. és úgy vettem észre városon kívül jobban eszi.

Mi fogyott, olaj vagy víz?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #5297 Dátum: 2013.08.31 szombat, 12:09:11 »

Mi fogyott, olaj vagy víz?

Olaj.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5298 Dátum: 2013.08.31 szombat, 13:44:39 »

Olaj.

Gázadásra füstöl = gyűrűk
Gázelvétel után köp füstöt = szelepszár szimmering

....és ezek kombinációja
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5299 Dátum: 2013.08.31 szombat, 13:57:45 »

Gázadásra füstöl = gyűrűk
Gázelvétel után köp füstöt = szelepszár szimmering

....és ezek kombinációja

Nekem még az xr2-esem ette az olajat autópályán csak, ott volt észrevehető, és szelepszár szimmering volt a ludas.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.