Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:21:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261297 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5400 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 13:40:43 »

Sziasztok!

Nemrégiben volt egy sebesség-jeladó cserém (vagyis kettő), ami után megmaradt egy kis rángatás 2-esben és 3-asban 1400-as fordulatszám körül. A szerelő telefonon azt mondta, valószínűleg a katalizátor lett koszos, járassam 2-300 km-t, közben kicsit "kormoljam" és ha marad a rángatás, megnézi.
Katalizátor tisztítás címen ki mit javasol? Több helyen találkoztam a CataClean -nel. Van erről valakinek tapasztalata?  A fórumban keresve nem találtam rá semmit, de hátha valaki már beletöltötte az autójába és tudna mesélni!

Köszi előre is!

Autópályán kb 15-20 percig menj 4-ben 100-al. Az is kikormolja.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5401 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 13:44:21 »

Sziasztok!

Nemrégiben volt egy sebesség-jeladó cserém (vagyis kettő), ami után megmaradt egy kis rángatás 2-esben és 3-asban 1400-as fordulatszám körül. A szerelő telefonon azt mondta, valószínűleg a katalizátor lett koszos, járassam 2-300 km-t, közben kicsit "kormoljam" és ha marad a rángatás, megnézi.
Katalizátor tisztítás címen ki mit javasol? Több helyen találkoztam a CataClean -nel. Van erről valakinek tapasztalata?  A fórumban keresve nem találtam rá semmit, de hátha valaki már beletöltötte az autójába és tudna mesélni!

Köszi előre is!

Furcsa diagnózis, én nem gondolnék kat.-ra. A kikormolás azt jelenti hogy mondjuk 200 km-t pályán magasabb fordulatszámon hajtsd meg az autót. Városi autóknál szokták javallani. Közben egy 10 perces etapra vissza is gangolhatsz, hogy tényleg nagy fordulaton forogjon a motor, benyás autóban 5. sebesség helyett negyedikben, csapatni egy 10 percet, ez elég jól kiégeti a kipuff renccert.  Ha rendszeresen lát az autó pályát, és nem óra szerint 110-zel szüttyögsz rajta, akkor ez nem fog segíteni, és más lesz a diagnózis.  Benyás autóknál a gyujtásért felelős trafó/kábel/gyerta bermuda 3szög szokott "rángatásokat" okozni,pláne ha 1400 rpm körül kövéret lépsz bele.
Tévedés jogát fenntartom.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.07 hétfő, 13:59:36 írta FokaDriver » Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #5402 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 17:43:57 »

Szepjoestet forumozok :-)
Egy olyan kerdessel fordulok most feletek hogy nemsokara termosztatcsere lesz elvegezve a mondin.valamire kulonosebben oda kell figyelni mikor cserelni fogom vagy csak siman csovek le csavarok ki meg oreg termi es uj be behuzni csovek vissza feltolteni hutovizzel es ennyi?jaj es vizet leengedni hutonel also cso levetelevel vagy esetleg van valahol speckos helye?
Koszonom e segitsegeteket elore is.tovabbi szep napot.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #5403 Dátum: 2013.10.08 kedd, 14:23:28 »

Szepjoestet forumozok :-)
Egy olyan kerdessel fordulok most feletek hogy nemsokara termosztatcsere lesz elvegezve a mondin.valamire kulonosebben oda kell figyelni mikor cserelni fogom vagy csak siman csovek le csavarok ki meg oreg termi es uj be behuzni csovek vissza feltolteni hutovizzel es ennyi?jaj es vizet leengedni hutonel also cso levetelevel vagy esetleg van valahol speckos helye?
Koszonom e segitsegeteket elore is.tovabbi szep napot.

Csak simán csövek és csavarok le, és ugyanez vissza. Én le sem engedtem a hűtővizet, csak ami a cső levételekor kijött. Viszont elég nehezen hozzáférhető helyen van, ezért ha van kis kezű ismerősöd, lehet bevonhatod a munkába. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #5404 Dátum: 2013.10.08 kedd, 16:55:05 »

Idézetet írta: Zolibácsi li :worship:nk=topic=1453.msg821461#msg821461 date=1381235008
Csak simán csövek és csavarok le, és ugyanez vissza. Én le sem engedtem a hűtővizet, csak ami a cső levételekor kijött. Viszont elég nehezen hozzáférhető helyen van, ezért ha van kis kezű ismerősöd, lehet bevonhatod a munkába. vigyor3

en kezem odafer tutira.volt mar egynehany ojan szitu ahova keztekeressel lehetett csak hozzaferni. ;-)
hutovizet ki szeretnem cserelni azert gondolkodtam a leendesben.koszi a segitseget azert
Naplózva
fehrudi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #5405 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:24:26 »

Milyen programmal lehet kiolvasni OBD feszültségadatot?
A motorvezérlő elvileg nem mutat adatlistában. (nem ELM, de ugye ha a motor nem küld még sorosan sem ilyen adatot, akkor érdekes)

Azért érdekelnek- multiméteres- adatok, hogy összehasonlítsam az enyémmel. Mert gyanakszom valamire.....

Egy telefonos program írta ki (ODB Car doctor).

A mért adatok:
Alapjárat (700rpm): 13.81V
+Tompítotttal: 13.83V
+Ablakfűtéssel: 13.6V
+Reflektor: 13.1V

Emelt fordulat (1500rpm): 13.8V
+Tompítotttal: 13.84V
+Ablakfűtéssel: 13.85V
+Reflektor: 13.83V

Megj: nekem csak hátsó ablakfűtésem van.
A FORscan programban van egy paraméter (GENMON), ami elvileg a generátor terhelését mutatja. Alapjáraton, tompított+szélvédő fűtéssel 90% feletti értéket mutat, azaz szerintem kevés a fordulat az adott terhelés kiszolgálásához.

Többieknek termosztát ügyben:
Most cseréltem, eddig mikor elkezdett felfelé kúszni a mutató, akkor már a hűtő is kezdett melegedni. Csere után 95°C-os (nem a mutató szerinti) motorhőmérséklet mellet még mindig hideg volt a vízhűtő, csak pár fokkal feljebb nyitott. Ez esetleg segíthet beazonosítani, hogy vajon jó a termosztát vagy sem.
Naplózva

MK3 2003/12 1.8/110 Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5406 Dátum: 2013.10.08 kedd, 21:00:45 »

Egy telefonos program írta ki (ODB Car doctor).

A mért adatok:
Alapjárat (700rpm): 13.81V
+Tompítotttal: 13.83V
+Ablakfűtéssel: 13.6V
+Reflektor: 13.1V

Emelt fordulat (1500rpm): 13.8V
+Tompítotttal: 13.84V
+Ablakfűtéssel: 13.85V
+Reflektor: 13.83V

Megj: nekem csak hátsó ablakfűtésem van.
A FORscan programban van egy paraméter (GENMON), ami elvileg a generátor terhelését mutatja. Alapjáraton, tompított+szélvédő fűtéssel 90% feletti értéket mutat, azaz szerintem kevés a fordulat az adott terhelés kiszolgálásához.

Többieknek termosztát ügyben:
Most cseréltem, eddig mikor elkezdett felfelé kúszni a mutató, akkor már a hűtő is kezdett melegedni. Csere után 95°C-os (nem a mutató szerinti) motorhőmérséklet mellet még mindig hideg volt a vízhűtő, csak pár fokkal feljebb nyitott. Ez esetleg segíthet beazonosítani, hogy vajon jó a termosztát vagy sem.

Köszönöm.

Mondjuk nekem ott kezdődik, hogy 11.8 V az akku nyugalmi feszültségem. (Most lesz akku csere....10 éves)
De rendesen indul még az autó.
Indulás után 14.1 V, alapjárat fogyasztó nélkül.
Világítás 13.8 körül, + hátsó fűtés 13.6 körül +ködlámpák, +elakadásjelző, + venti maxon 13.5 és itt a durva, hogy + első fűtéssel leesik 12 V-ra, ami ugye már elvileg -jó- akku esetében nem így alakulna.
Kíváncsi leszek majd az új akksival mit mutat.

Van komoly diagom, csak nincs mindig nálam. Tudom, azok kiolvassák a motorvezérlőből a generátor terhelési állapotát is.

Jó a meglátásod, alapjáraton simán "el lehet fogyasztani" a generátort a fogyasztókkal és marad az akksi.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
suszti
Vendég
« Új hozzászólás #5407 Dátum: 2013.10.09 szerda, 20:54:27 »

Sziaszok hátha valakinek kellene Mondeó 2003  1.8 16v CHBA motorkód 92Kw 125 Le motor főtengely csapágy hibával .Hengerfej-injektor-fűzőtt blokk baráti áron .06 20 332 6997
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #5408 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 09:56:27 »

Szevasztok!
A segítségeteket kérném.  worship Apósomnak van egy 1.8as focus c-maxa (utolsó darab a jó szériából). Az lenne a kérdésem, hogy a vezérműláncnak mennyi lehet a futás teljesítménye? Lassan ő is 300k km-nél jár. Ezzel az aprósággal ne foglalkozzon? Köszönöm az infókat...
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5409 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 12:53:45 »

Szevasztok!
A segítségeteket kérném.  worship Apósomnak van egy 1.8as focus c-maxa (utolsó darab a jó szériából). Az lenne a kérdésem, hogy a vezérműláncnak mennyi lehet a futás teljesítménye? Lassan ő is 300k km-nél jár. Ezzel az aprósággal ne foglalkozzon? Köszönöm az infókat...

Vezérműláncnak nincs megadott csereperiódusa. Azt hallani már...... mikor kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #5410 Dátum: 2013.10.11 péntek, 16:52:44 »

Joooooestet  vigyor3
hutofolyadekot akarnek cserelni.olyan a kerdesem hogy valami specialis kell bele vagy jo az univerzalis is? Koszi szepen minden hozzaszolast.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5411 Dátum: 2013.10.11 péntek, 18:15:32 »

Joooooestet  vigyor3
hutofolyadekot akarnek cserelni.olyan a kerdesem hogy valami specialis kell bele vagy jo az univerzalis is? Koszi szepen minden hozzaszolast.

G12 -es rózsaszín jó. De a lényeg alu barát, foszfátmentes legyen. (talán nem is kapni már mást)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5412 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:20:41 »

Vezérműláncnak nincs megadott csereperiódusa. Azt hallani már...... mikor kell.
pedig a mondeónál van.asszem 400e km..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5413 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:37:25 »

pedig a mondeónál van.asszem 400e km..... Roll Eyes

Megnéztem a sajátomnál.....nem írja 400-nál a lánc cseréjét. (és addig sem előtte)  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5414 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:39:51 »

Megnéztem a sajátomnál.....nem írja 400-nál a lánc cseréjét. (és addig sem előtte)  fejvakaras
kerestem én is.sajátban csak 200e km-ig van listám,de az etis sem írja 400e km-ig......ettől én még így emlékszem.ha megtalálom az infót,hozom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #5415 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:48:07 »

Sziasztok!
Most cseréltem a termosztátom gyárira és 100°C-os víznél még hideg volt a hűtőm.
Kérdésem az lenne hány fokos víznél nyit ki teljesen a termosztát, mert épp csak melegedni kezdett a termosztátházról a hűtőre menő cső.
A hőfokot torque progival elm327-el néztem, de tovább már nem akartam pörgetni.
Válaszokat előre is köszönöm.  integet2
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5416 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:50:12 »

Sziasztok!
Most cseréltem a termosztátom gyárira és 100°C-os víznél még hideg volt a hűtőm.
Kérdésem az lenne hány fokos víznél nyit ki teljesen a termosztát, mert épp csak melegedni kezdett a termosztátházról a hűtőre menő cső.
A hőfokot torque progival elm327-el néztem, de tovább már nem akartam pörgetni.
Válaszokat előre is köszönöm.  integet2
a vízpumpa biztosan jó?szerintem 98foknál kellene nyitnia.de ebben benzinesnél nem vagyok biztos.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #5417 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:59:18 »

a vízpumpa biztosan jó?szerintem 98foknál kellene nyitnia.de ebben benzinesnél nem vagyok biztos.....
[/quote]
Szerintem tutira jó látszik a kiegyenlítő tartályban hogy forgatja a vízet és ahogy növelem a fordulatszámot jobban forgat.
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5418 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:14:09 »

Előfordulhat (főleg VAG csoportnál kell vigyázni ilyenre), hogy beszorul a levegő és ellennyomás miatt nem tud kinyitni a termosztát.
Nyitott kiegyenlítő tartállyal melegítetted a termosztát csere után?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #5419 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:19:56 »

Előfordulhat (főleg VAG csoportnál kell vigyázni ilyenre), hogy beszorul a levegő és ellennyomás miatt nem tud kinyitni a termosztát.
Nyitott kiegyenlítő tartállyal melegítetted a termosztát csere után?
Igen, nyitott tartállyal csináltam, fűtés bekapcsolva és közben nyomkodtam a csöveket.
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5420 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:33:55 »

Igen, nyitott tartállyal csináltam, fűtés bekapcsolva és közben nyomkodtam a csöveket.

Fűtést minek kapcsoltad be?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #5421 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:55:57 »

Fűtést minek kapcsoltad be?
Azért, hogy a fűtőradiátorban is le tudjon légteleníteni, mert amennyi vizet tudtam leengedtem és új fagyállóval és ioncserélt vízzel töltöttem fel.
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5422 Dátum: 2013.10.12 szombat, 08:44:46 »

Fűtést minek kapcsoltad be?
Cheesy   ....mert fázott bakker. taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5423 Dátum: 2013.10.12 szombat, 10:59:54 »

Cheesy   ....mert fázott bakker. taps

24 °C volt tegnap délután és még este is meleg volt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5424 Dátum: 2013.10.12 szombat, 11:53:17 »

24 °C volt tegnap délután és még este is meleg volt.
de fürdőnadrágban már hideg van ilyenkor amikor kijössz a vízből..... eplus2

benyásnál nem szabadna sokat befolyásoljon a fűtés......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5425 Dátum: 2013.10.12 szombat, 11:58:41 »

de fürdőnadrágban már hideg van ilyenkor amikor kijössz a vízből..... eplus2

benyásnál nem szabadna sokat befolyásoljon a fűtés......

Szerintem ő azért kapcsolta be, mert azt gondolta van fűtéscsap a rendszerben és ugye ne maradjon levegő a fűtőradiátorban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5426 Dátum: 2013.10.12 szombat, 13:12:41 »

24 °C volt tegnap délután és még este is meleg volt.
És ha hűtőházban lakik?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5427 Dátum: 2013.10.12 szombat, 13:15:38 »

És ha hűtőházban lakik?  Wink

A kocsi is bent áll? Akkor ott baj van, ha a hűtőházban is felmegy 100 °C-ra a hűtőfolyadék hőmérséklet.... vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bozsehu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #5428 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 13:44:50 »

Helló 2001-es 1.8benzines 125le duratec motoron a szelepszár szimering cseréhez le kell venni a hengerfejet , vagy lelehet engedni a szelepeket annyira , hogy kilehessen cserélni ?
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5429 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 14:03:14 »

Helló 2001-es 1.8benzines 125le duratec motoron a szelepszár szimering cseréhez le kell venni a hengerfejet , vagy lelehet engedni a szelepeket annyira , hogy kilehessen cserélni ?

Nem kell levenni a hengerfejet. De a szelepeket sem kell leengedni, sőt ellenkezőleg, fenntartani nehogy beessenek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bozsehu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #5430 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 14:07:31 »

Nem kell levenni a hengerfejet. De a szelepeket sem kell leengedni, sőt ellenkezőleg, fenntartani nehogy beessenek.

Köszi !
Naplózva

Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #5431 Dátum: 2013.10.15 kedd, 11:56:28 »

Sziasztok, most csatlakoztam hozzátok, gondoltam elmesélem a sztorimat.

Lassan fél éve már, hogy megvettem a mondeómat, 1,8 benyás, 125 paci. Vidéken Békéscsabán egy használtautó kereskedés árulta a drágaságot.(Akkor még az volt  vigyor3)

2002 még facelift előtti,200e km, friss olajcsere, szépen járó füstmentes motor, minden klappolt a vásárlásnál. Eltelt 2 hónap, mialatt a vásárlás előtt frissen beletett olaj kompletten elfogyott, de mindez 2 hónap után jelentkezett, na akkor elkezdtem utántöltögetni az olajat, eljutottam 2 hét után odáig, hogy 100 km-en 1-1.5 litert evett meg, meg igen szép füstöt húztam. Na akkor kereskedés vissza, reklamáció. 3 hónapos ügyvédi huzavona után peren kívüli megegyezéssel a vége az lett, hogy a megjavíttatásnak a felét állják.

Hozzáteszem mindvégig a kereskedés azt állította, hogy csak a szelepszár szimering a cserés, még igazságügyi szakértő is állást foglalt az ügyben LÁTATLANBAN a kereskedés elmondása alapján Cheesy na mind1 ő is a fél életét feltette arra, hogy csak szelepszár szimering. Azért hülye nem vagyok, ha 100 km-en 1,5 litert megeszik az már dugattyú gyűrű és egyéb. Az ügyvédi levelezgetés alatt eljutottam odáig, hogy a kocsit már használni sem lehetett, mert a benzin keveredett az olajjal,az szépen felhígult. Na mondom akkor kulcs lerak. (Ezek után már annyira nem is ragaszkodtak ahhoz, hogy ez csak szelepszár szimering.) JA A FOGYASZTÁSOM MÁR VEGYESBEN VOLT 14 LITER!!!  rinya

Eljutottunk a motorgenerálig(természetesen a kereskedés partner szervíze),  mind1 kitételbe raktam, hogy amint szét lett bontva megyünk a szerelőmmel megnézzük. Ami ott fogadott: dugattyú gyűrű beállva elkopva, szelepszár szimering kuka, utána jött a fekete leves, FŐTENGELY  pias.

Szaki aki főtengely felújítással foglalkozik kijött, megmérte, kijelentette, hogy ez már volt köszörülve, és a legnagyobb csapágysor van benne. De nem is kéne köszörülni. Mondom szép Smiley Sebaj kis polírozás, mert nem volt vészes kopás rajta, csapágysor csere.
2 hétig csinálták a motort, majd hívnak, hogy mehetek érte. Elújságolta a szerelőjük, hogy 3.jára rakták össze, mert a leömlő csonknál a tömítést nem jól rakták fel, és farsot szívott a kocsi. Mind1, próbakör, jobban füstölt mint mikor elvittem, de azt mondták, hogy most rakták össze, meg ugye a régi olaj le van rakódva a kipufogóban, pár száz km és ki fog égni. JÓLVAN OKÉ.

EZEK UTÁN JÖTT A MÉLYVÍZ! Elautókáztam egy 100 km-t, füstölt rendesen, majd néztem egy olajszintet, 100 KM-EN elfogyott az összes olaj ami benne volt!!!  falbav

Na akk szervíz vissza, jön a telefon, hogy az dugattyű gyűrű kikoptatta a hengerfalat, perselyezni kell a motort. Akkor kiborult bili.. Elmentem mondom ordibálok egyet, egy független szaki is jött megmérte a hengerfalat, kiderült, hogy ezek a balfa_ok nem jó gyűrűt raktak bele, a hengerfalnak semmi baja, nem volt jó az új gyűrű vastagsága(alapméretre jó volt, csak magasságilag nem). Na akkor újra minden.

1 napja hoztam el a kocsit(feltételnek raktam, hogy csak úgy, hogy minden tökéletes, és egy gramm füstöt sem akarok látni). Másodjára eddig tökéletes munkát végeztek, semmi füst, normálisan ki lett tisztítva, lendületes a kocsi, egyenletesen jár a motor. Bár alapjáraton hallok egy kis zörgő hangot ami elhalkul ha benyomom a kuplungot, nagyon remélem, hogy csak vmi hővédő lemez és hozzá és az rezonál, és nem kinyomócsapágy adta meg magát, mert felakasztom magam  nyes   Annyi örömöm volt, hogy mondtam nekik hogy ha már meg van bontva a gép, nézzék meg a szívósori örvénylapátokat, HÁL ISTENNEK már a korábbi tulaj kibelezte és azzal nem lesz baj.
Tanúság: Ezt a kereskedést messziről elkerülni...

Azért ennek ellenére örülök, hogy mondeo tulaj vagyok, és remélem miután járattam nem fog előjönni a motorral semmi. Ha a zörgésre van vmi tippetek, szívesen várom.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #5432 Dátum: 2013.10.15 kedd, 15:35:15 »

Sziasztok, most csatlakoztam hozzátok, gondoltam elmesélem a sztorimat.

Lassan fél éve már, hogy megvettem a mondeómat, 1,8 benyás, 125 paci. Vidéken Békéscsabán egy használtautó kereskedés árulta a drágaságot.(Akkor még az volt  vigyor3)

2002 még facelift előtti,200e km, friss olajcsere, szépen járó füstmentes motor, minden klappolt a vásárlásnál. Eltelt 2 hónap, mialatt a vásárlás előtt frissen beletett olaj kompletten elfogyott, de mindez 2 hónap után jelentkezett, na akkor elkezdtem utántöltögetni az olajat, eljutottam 2 hét után odáig, hogy 100 km-en 1-1.5 litert evett meg, meg igen szép füstöt húztam. Na akkor kereskedés vissza, reklamáció. 3 hónapos ügyvédi huzavona után peren kívüli megegyezéssel a vége az lett, hogy a megjavíttatásnak a felét állják.

Hozzáteszem mindvégig a kereskedés azt állította, hogy csak a szelepszár szimering a cserés, még igazságügyi szakértő is állást foglalt az ügyben LÁTATLANBAN a kereskedés elmondása alapján Cheesy na mind1 ő is a fél életét feltette arra, hogy csak szelepszár szimering. Azért hülye nem vagyok, ha 100 km-en 1,5 litert megeszik az már dugattyú gyűrű és egyéb. Az ügyvédi levelezgetés alatt eljutottam odáig, hogy a kocsit már használni sem lehetett, mert a benzin keveredett az olajjal,az szépen felhígult. Na mondom akkor kulcs lerak. (Ezek után már annyira nem is ragaszkodtak ahhoz, hogy ez csak szelepszár szimering.) JA A FOGYASZTÁSOM MÁR VEGYESBEN VOLT 14 LITER!!!  rinya

Eljutottunk a motorgenerálig(természetesen a kereskedés partner szervíze),  mind1 kitételbe raktam, hogy amint szét lett bontva megyünk a szerelőmmel megnézzük. Ami ott fogadott: dugattyú gyűrű beállva elkopva, szelepszár szimering kuka, utána jött a fekete leves, FŐTENGELY  pias.

Szaki aki főtengely felújítással foglalkozik kijött, megmérte, kijelentette, hogy ez már volt köszörülve, és a legnagyobb csapágysor van benne. De nem is kéne köszörülni. Mondom szép Smiley Sebaj kis polírozás, mert nem volt vészes kopás rajta, csapágysor csere.
2 hétig csinálták a motort, majd hívnak, hogy mehetek érte. Elújságolta a szerelőjük, hogy 3.jára rakták össze, mert a leömlő csonknál a tömítést nem jól rakták fel, és farsot szívott a kocsi. Mind1, próbakör, jobban füstölt mint mikor elvittem, de azt mondták, hogy most rakták össze, meg ugye a régi olaj le van rakódva a kipufogóban, pár száz km és ki fog égni. JÓLVAN OKÉ.

EZEK UTÁN JÖTT A MÉLYVÍZ! Elautókáztam egy 100 km-t, füstölt rendesen, majd néztem egy olajszintet, 100 KM-EN elfogyott az összes olaj ami benne volt!!!  falbav

Na akk szervíz vissza, jön a telefon, hogy az dugattyű gyűrű kikoptatta a hengerfalat, perselyezni kell a motort. Akkor kiborult bili.. Elmentem mondom ordibálok egyet, egy független szaki is jött megmérte a hengerfalat, kiderült, hogy ezek a balfa_ok nem jó gyűrűt raktak bele, a hengerfalnak semmi baja, nem volt jó az új gyűrű vastagsága(alapméretre jó volt, csak magasságilag nem). Na akkor újra minden.

1 napja hoztam el a kocsit(feltételnek raktam, hogy csak úgy, hogy minden tökéletes, és egy gramm füstöt sem akarok látni). Másodjára eddig tökéletes munkát végeztek, semmi füst, normálisan ki lett tisztítva, lendületes a kocsi, egyenletesen jár a motor. Bár alapjáraton hallok egy kis zörgő hangot ami elhalkul ha benyomom a kuplungot, nagyon remélem, hogy csak vmi hővédő lemez és hozzá és az rezonál, és nem kinyomócsapágy adta meg magát, mert felakasztom magam  nyes   Annyi örömöm volt, hogy mondtam nekik hogy ha már meg van bontva a gép, nézzék meg a szívósori örvénylapátokat, HÁL ISTENNEK már a korábbi tulaj kibelezte és azzal nem lesz baj.
Tanúság: Ezt a kereskedést messziről elkerülni...

Azért ennek ellenére örülök, hogy mondeo tulaj vagyok, és remélem miután járattam nem fog előjönni a motorral semmi. Ha a zörgésre van vmi tippetek, szívesen várom.

Bocsánat, hogy ezt írom, de én még nem nyugodnék meg. Nekem is volt motorgenerálom, ilyen olajfogyasztás miatt, előtte volt egy zörgő hang, ami kuplung kinyomásra elhalkult, mint kiderült a henger volt hordósra/oválisra (kinek mi tetszik) kopva és a dugattyú vergődött benne. Hengereket mérték, hogy valóban jók-e még?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5433 Dátum: 2013.10.15 kedd, 16:40:32 »

...Azért ennek ellenére örülök, hogy mondeo tulaj vagyok, és remélem miután járattam nem fog előjönni a motorral semmi. Ha a zörgésre van vmi tippetek, szívesen várom.

Egy ilyen motor átlagos felhasználás mellett 200 ezer km-es futásnál 1 olajcsere ciklus alatt 2-3 deci olajat eszik a gyári olajból. Legalábbis a sajátomból indulva ki (192ekm). Oké  ha beugrik egy szelep szár szimering, akkor többet ,de az gyorsan javítható dolog. Mivel feltételezhetően nem volt a tiédhez vezetett szervizkönyv, így a leírásod alapján kb sacc sok km lehet benne. Nem letörni akarlak, csak láss reálisan. Sajnos számtalan autóról tudok az ismeretségi körömben hogy a benzines autókat 400-500 ezer km-ről pörgették vissza 180 ekm körülire, és egy "vállalható" árért napokon belül el is vitték. Én szurkolok neked hogy csend legyen sokáig a motortér felől. Wink
Naplózva
banga
Vendég
« Új hozzászólás #5434 Dátum: 2013.10.15 kedd, 19:16:21 »

Sziasztok, segítségre lenne szükségem ! Van egy 2005-ös 1.8 benzines mondeo III-om 185 ezer km van benne, és most olyat csinál h 4000 től jobban nem pörög eggyik fokozatban sem ha lassanyomom a gázt nem padlózva akkor elmegy 5000 ig rángatva, olyan mintha nem lenne benzin de az üzemenyag szivattyúra rá let mérve 3,2 bárt nyom , szűrő ki lett cserélve , gyertyákba 20.000 km van,kipuff rendszer jó katalizátor is ..... tud valaki valami okosat mondani ? esetleg lehet EGR,vízhőfokjeladó,főtengely-vezérmű tengely  jeladó????előre is köszi...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5435 Dátum: 2013.10.15 kedd, 19:49:25 »

Sziasztok, segítségre lenne szükségem ! Van egy 2005-ös 1.8 benzines mondeo III-om 185 ezer km van benne, és most olyat csinál h 4000 től jobban nem pörög eggyik fokozatban sem ha lassanyomom a gázt nem padlózva akkor elmegy 5000 ig rángatva, olyan mintha nem lenne benzin de az üzemenyag szivattyúra rá let mérve 3,2 bárt nyom , szűrő ki lett cserélve , gyertyákba 20.000 km van,kipuff rendszer jó katalizátor is ..... tud valaki valami okosat mondani ? esetleg lehet EGR,vízhőfokjeladó,főtengely-vezérmű tengely  jeladó????előre is köszi...

Diagnosztizálni kell. Ha nincs is hibakód, adatokból nagy eséllyel kiolvasható hasznos információ.
Amúgy alapjáratod szép, egyenletes?

Lehet gyújtásrendszeri hiba (rángatás) Gyertyakábelek ellenőrizve? Attól, hogy 20e van a gyertyákban, még lehet rossz valamelyik.....
Én itt kezdeném.
Aztán hibatároló olvasás, élő adatok, jeladók kimérése.....ha mérve jók, akkor szkóp.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #5436 Dátum: 2013.10.16 szerda, 08:13:27 »

Egy ilyen motor átlagos felhasználás mellett 200 ezer km-es futásnál 1 olajcsere ciklus alatt 2-3 deci olajat eszik a gyári olajból. Legalábbis a sajátomból indulva ki (192ekm). Oké  ha beugrik egy szelep szár szimering, akkor többet ,de az gyorsan javítható dolog. Mivel feltételezhetően nem volt a tiédhez vezetett szervizkönyv, így a leírásod alapján kb sacc sok km lehet benne. Nem letörni akarlak, csak láss reálisan. Sajnos számtalan autóról tudok az ismeretségi körömben hogy a benzines autókat 400-500 ezer km-ről pörgették vissza 180 ekm körülire, és egy "vállalható" árért napokon belül el is vitték. Én szurkolok neked hogy csend legyen sokáig a motortér felől. Wink

Én is sanszosnak találtam, hogy pörgetve volt az óra, viszont félig rendőr a család utána kerestettem, nem volt tekerve, meg meglátogattam a közút felügyeletet, ahol ugye 4 éve jogszabály kötelezi őket, hogy fényképezzék az óraállást, 4 évre visszamenőleg biztosan nem volt tekerve. Az a baj, hogy még diagnosztikánál sem nagyon lehet kiolvasni, vagy van erre vmi spéci dolog??   Amikor meg volt bontva a motor néztem a vezérműláncot, és ha 400-500e km lenne benne látszott volna azon is, és nagyon jó állapotban volt.  Én arra tippelek a zörgésnél, hogy vmi hővédő lemez ér hozzá, mert amikor benyomom a kuplungot akkor halkul el, és ez csak alapjáraton.  Szerintem az egész galibának az volt az oka, hogy nem cserélték le időben az olajat, vagy *** olajat raktak bele, erre nagyon érzékeny a ford motor.
Na mind1, remélem nem fogok sokat szenvedni a közel jövőben vele, mert már ki lett cserélbe benne szinte minden. Vízpumpa, generátor, hossz.b.szíj, feszító, vez. görgő, előző tulaj összes féktárcsa, fékbetét, lengéscsillapítók, új lámpák, első lökös, kerékjárati ívek, küszöbök...  hehe meg ugye most motorgenerál
Naplózva
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #5437 Dátum: 2013.10.16 szerda, 08:22:36 »

Bocsánat, hogy ezt írom, de én még nem nyugodnék meg. Nekem is volt motorgenerálom, ilyen olajfogyasztás miatt, előtte volt egy zörgő hang, ami kuplung kinyomásra elhalkult, mint kiderült a henger volt hordósra/oválisra (kinek mi tetszik) kopva és a dugattyú vergődött benne. Hengereket mérték, hogy valóban jók-e még?

Alapvetően amikor meg volt bontva, én néztem a henger falát, még a gyári ,,köszörülés,, benne volt, nem volt ,,válla,, meg semmi.  A szervíz szerintem nem kockáztatná meg mégegyszer, hogy megbontsa, mert már szenvedtek vele bőven, meg volt kint szaki aki kiment(független) és volt kopás, de tűrésen belül volt bőven, normál kopás volt. Meg véleményem szerint ha kopott lenne a hengerfal, akkor a vízhőfok is melegedne, illetve akkor ugyanúgy fogyni fog az olaj, persze ez majd 1000 km után kiderül.  Ha továbbra is sz_r lesz akkor kocsi vissza a kereskedésbe és lovetta vissza.   

Ha már tapasztalatod generál terén, tippek, tanácsok? meddig volt bejáratós?  worship 1000-1500 km papás tempo?  hehe   1000 km után tervezek egy újabb olajcserét.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #5438 Dátum: 2013.10.16 szerda, 15:32:14 »

Alapvetően amikor meg volt bontva, én néztem a henger falát, még a gyári ,,köszörülés,, benne volt, nem volt ,,válla,, meg semmi.  A szervíz szerintem nem kockáztatná meg mégegyszer, hogy megbontsa, mert már szenvedtek vele bőven, meg volt kint szaki aki kiment(független) és volt kopás, de tűrésen belül volt bőven, normál kopás volt. Meg véleményem szerint ha kopott lenne a hengerfal, akkor a vízhőfok is melegedne, illetve akkor ugyanúgy fogyni fog az olaj, persze ez majd 1000 km után kiderül.  Ha továbbra is sz_r lesz akkor kocsi vissza a kereskedésbe és lovetta vissza.   

Ha már tapasztalatod generál terén, tippek, tanácsok? meddig volt bejáratós?  worship 1000-1500 km papás tempo?  hehe   1000 km után tervezek egy újabb olajcserét.
A gépműhelyben, ahol generálozták a motort azt az utasítást adták, hogy az első 3000 km-n NE forgassam 2500 fölé, max akkor, ha autópályán stabil tempóval huzamosabb ideig megyek, de olyankor is finoman gyorsítani, stb. 3000 km után olajcsere, aztán 15 ezrenként (ezt én inkább levittem 10 ezerre). Olajszintet nagyon figyeld.
A vízhőfokod a hengerfal miatt szerintem nem fog melegedni, nekem vergődött benne a dugattyú, mégsem melegedett.  wave
Naplózva
suszti
Vendég
« Új hozzászólás #5439 Dátum: 2013.10.16 szerda, 21:51:38 »

Sziaszok hátha valakinek kellene Mondeó 2003  1.8 16v CHBA motorkód 92Kw 125 Le motor főtengely csapágy hibával .Hengerfej-injektor-fűzőtt blokk baráti áron .06 20 332 6997

Nem kell senkinek Huh?Huh?Huh? 160 000 km van benne csak a hölgy elfelejtett olajat utánatölteni. rinya
Sajna egy fórumtárs már vas árba szeretné sőt ingyen inkább annak adnám akinek hengerfej problémája van.
Naplózva
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #5440 Dátum: 2013.10.18 péntek, 07:46:24 »

Alapvetően amikor meg volt bontva, én néztem a henger falát, még a gyári ,,köszörülés,, benne volt, nem volt ,,válla,, meg semmi.  A szervíz szerintem nem kockáztatná meg mégegyszer, hogy megbontsa, mert már szenvedtek vele bőven, meg volt kint szaki aki kiment(független) és volt kopás, de tűrésen belül volt bőven, normál kopás volt. Meg véleményem szerint ha kopott lenne a hengerfal, akkor a vízhőfok is melegedne, illetve akkor ugyanúgy fogyni fog az olaj, persze ez majd 1000 km után kiderül.  Ha továbbra is sz_r lesz akkor kocsi vissza a kereskedésbe és lovetta vissza.  

Ha már tapasztalatod generál terén, tippek, tanácsok? meddig volt bejáratós?  worship 1000-1500 km papás tempo?  hehe   1000 km után tervezek egy újabb olajcserét.

Hi!

Alapjáraton nekem is hallani valami halk tompa kopogást kolompolást, leginkább ahhoz tudom hasonlítani, mint amikor itthon a mosógépünk dobcsapágyas lett. Csak annak már olyan hangja volt, mint ha szó szerint csapágygolyókat mostunk volna, vagy köveket. Cheesy LEgjobban az utastérben ülve lehet megfigyelni.
Fél éve használom, nem változik a hang, 5000km-t mentünk vele, szerelő szerint minden oké, olajnyomás, kompresszió stb. olaj nem fogy, ugyanoda parkolva nézem minden hónapban. Szerelőm a kettőstömegű lendkereket vádolja így,hogy kinyomott kuplungnál megszűnik a hang. Viszont amikor megvettem utána nagyon zavart ez a hang  a nyáron, megmutattam egy rutinosabb ford szerelőnek, ő azt mondta,h a váltóban a fogaskerekek adnak ilyen ütemes kopogó hangot, nem kell vele foglalkozni. Úgy döntöttem,h mielőtt beáll a téli hideg, úgyis vinném a szerelőhöz, majd akkor szétszedetem,h nézze meg a lendkereket. Ha annak nincs baja, akkor is kicseréltetem, ha már szét van szedve, meg ilyenkor tanácsos egyben vele kuplung szettet is és csapágyakat is cserélni. Ha a hang ezek után is megmarad, akkor pedig lepippantom magam. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.18 péntek, 07:48:53 írta lcs10 » Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5441 Dátum: 2013.10.18 péntek, 08:51:37 »

...megmutattam egy rutinosabb ford szerelőnek, ő azt mondta,h a váltóban a fogaskerekek adnak ilyen ütemes kopogó hangot, nem kell vele foglalkozni. Úgy döntöttem,h mielőtt beáll a téli hideg, úgyis vinném a szerelőhöz, majd akkor szétszedetem,h nézze meg a lendkereket. Ha annak nincs baja, akkor is kicseréltetem, ha már szét van szedve, meg ilyenkor tanácsos egyben vele kuplung szettet is és csapágyakat is cserélni.

Tehát a Ford szerelő azt mondta hogy nem kell vele foglalkozni, te mégis belelocsolsz az autóba sok 10ezret...érdekes...
Off Fordomat 50e km-mel vettem annak is pont ilyen furcsa hangja volt mint amit leírtál. 230e km-mel adtam el, akkor is pont ilyen furcsa hangja volt, semmit nem változott. Cseréltess váltóolajat,az olcsón megvan, és talán megnyugtat, de ez a hang nem feltétlen fog elmúlni...
Naplózva
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #5442 Dátum: 2013.10.18 péntek, 08:54:40 »

Hi!

Alapjáraton nekem is hallani valami halk tompa kopogást kolompolást, leginkább ahhoz tudom hasonlítani, mint amikor itthon a mosógépünk dobcsapágyas lett. Csak annak már olyan hangja volt, mint ha szó szerint csapágygolyókat mostunk volna, vagy köveket. Cheesy LEgjobban az utastérben ülve lehet megfigyelni.
Fél éve használom, nem változik a hang, 5000km-t mentünk vele, szerelő szerint minden oké, olajnyomás, kompresszió stb. olaj nem fogy, ugyanoda parkolva nézem minden hónapban. Szerelőm a kettőstömegű lendkereket vádolja így,hogy kinyomott kuplungnál megszűnik a hang. Viszont amikor megvettem utána nagyon zavart ez a hang  a nyáron, megmutattam egy rutinosabb ford szerelőnek, ő azt mondta,h a váltóban a fogaskerekek adnak ilyen ütemes kopogó hangot, nem kell vele foglalkozni. Úgy döntöttem,h mielőtt beáll a téli hideg, úgyis vinném a szerelőhöz, majd akkor szétszedetem,h nézze meg a lendkereket. Ha annak nincs baja, akkor is kicseréltetem, ha már szét van szedve, meg ilyenkor tanácsos egyben vele kuplung szettet is és csapágyakat is cserélni. Ha a hang ezek után is megmarad, akkor pedig lepippantom magam. Smiley


Köszönöm a tippet, az biztos, hogy nem kuplung mert amikor benyomod a kuplungot ugye akkor halkul a zörej, és azzal, hogy benyomod azzal lép működésbe. Szal az legalább megnyugvás, azért egy kuplung szett csere nem 2 forint sajna.  Az, hogy váltó-e, hát lehet, de mivel azzal nincs baj, és ha ez a kopogás jelentkezik csak, akkor hagyom a fenébe, nem érdemes hozzányúlni a váltóhoz, mert azt mégegyszer biztos, nem olyan lesz mint a gyári, majd ha nem mükszik szétkapjuk, de addig nem nagyon szeretném,

Én nagyon arra gyanakszom, hogy a hővédő lemez ér hozzá, és rezonál(kopog), majd jobban szemügyre veszem. Szét napot!   smile
Naplózva
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #5443 Dátum: 2013.10.18 péntek, 08:55:36 »

Tehát a Ford szerelő azt mondta hogy nem kell vele foglalkozni, te mégis belelocsolsz az autóba sok 10ezret...érdekes...
Off Fordomat 50e km-mel vettem annak is pont ilyen furcsa hangja volt mint amit leírtál. 230e km-mel adtam el, akkor is pont ilyen furcsa hangja volt, semmit nem változott. Cseréltess váltóolajat,az olcsón megvan, és talán megnyugtat, de ez a hang nem feltétlen fog elmúlni...

Osztom a véleményedet!  worship   smile
Naplózva
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #5444 Dátum: 2013.10.18 péntek, 09:06:02 »

Tehát a Ford szerelő azt mondta hogy nem kell vele foglalkozni, te mégis belelocsolsz az autóba sok 10ezret...érdekes...
Off Fordomat 50e km-mel vettem annak is pont ilyen furcsa hangja volt mint amit leírtál. 230e km-mel adtam el, akkor is pont ilyen furcsa hangja volt, semmit nem változott. Cseréltess váltóolajat,az olcsón megvan, és talán megnyugtat, de ez a hang nem feltétlen fog elmúlni...

Aki azt mondta,h ne foglalkozzak vele, őt nem ismerem. Mondta ezt úgy,h volt már nála ilyen mondeo ugyanilyen jelenséggel, és a tulaj minden csapágyat kicseréltetett a váltóban is mégis maradt a hang, azóta is úgy jár. Van benne ráció, de n nem értek hozzá, és nem régóta van nálam az autó az a gond. Ha a lendkerék lenne, akkor amennyire utánanéztem, akkor annál változnia kellene a hangnak, de ez ugyanolyan amióta megvettem, annyi a különbség csak,h az elején kicsit mintha halkab lett volna, és kuplung kinyomására nem mindíg hallgatott el. Most pedig már jó ideje pl lámpánál állva próbálgatom, mindíg elhallgat. Érdekes.

A szerelőmhöz viszont már 10 éve hordom a kocsijaim, eddig még nem csalódtam benne, viszont ilyen mondeóval még nem volt dolga. Talán azért mert nem értek hozzá, eléggé zavar ez a hang, jobb lenne a végére járni. Hosszabb távra tervezek az autóval, így ha már szétszedetem és kifizetem a munkadíjat, akkor is kicseréltetem a lendkereket, mert akkor egy darabig attól már nem kell tartani. Kuplungtárcsák ha nem kopottak nagyon, akkor azt lehet,h felesleges, csak itt is úgy írják mindíg,h a legjobb az ha egyben cseréled az egészet, kuplunggal csapággyal együtt.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5445 Dátum: 2013.10.18 péntek, 09:34:48 »

Aki azt mondta,h ne foglalkozzak vele, őt nem ismerem.

Mutasd meg az autót a fórumon is megtalálható Bp-i ford szakértő Vick-nek, vagy gurulj el vele Göd-re az essmotor.hu -hoz. Én oda hordom minden aktuális Ford-omat. Ért hozzá, a jelszava : Csere helyett gondolkodjunk... ezzel elmondtam mindent, az egyébként gépészmérnök végzettségű mesterről...
Egyik mesterrel sem fogsz mellé...
Naplózva
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #5446 Dátum: 2013.10.18 péntek, 09:41:39 »

Mutasd meg az autót a fórumon is megtalálható Bp-i ford szakértő Vick-nek, vagy gurulj el vele Göd-re az essmotor.hu -hoz. Én oda hordom minden aktuális Ford-omat. Ért hozzá, a jelszava : Csere helyett gondolkodjunk... ezzel elmondtam mindent, az egyébként gépészmérnök végzettségű mesterről...
Egyik mesterrel sem fogsz mellé...

Ez lesz, köszi a tanácsot! Wink Ha lesz fejlemény majd jelzem itt.
Naplózva
caller
Vendég
« Új hozzászólás #5447 Dátum: 2013.10.18 péntek, 17:54:59 »

Lesz ott hibakód...


Köszönöm a segítséget mindenkinek, aki hozzászólt a problémámhoz. Jelentem, a hiba elhárítva, a benzinszivattyú volt a hibás, csere, és azóta minden OK!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5448 Dátum: 2013.10.18 péntek, 19:06:40 »


Köszönöm a segítséget mindenkinek, aki hozzászólt a problémámhoz. Jelentem, a hiba elhárítva, a benzinszivattyú volt a hibás, csere, és azóta minden OK!

 taps taps
Naplózva
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #5449 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 09:59:35 »

Sziasztok!

Pár kérdésem lenne 2001-es 1,8cm3 benzines mondeom-al kapcsolatban.

Nehezen indul /hidegen és melegen/  Menet közben tökéletesen müködik. Erö van bent, a fogyasztása 7,5-böl megáll. Napi 140 km-t megyek vele. Az olajat nem eszi.  A víz kicsit fogy belölle. Alapjáratnál valami kopogás hallatszik! Mi lehet a gondja?     Hengerfej tömités?

Márkaszervízben mennyibe jönne egy tömités csere és termosztát csere anyaggal együtt?
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.