Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:06:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260675 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5600 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 15:04:53 »

Ha publikussá teszed a videót még meg is tudjuk nézni.  wave

Na igen, azt elfelejtettem Wink Most már nyilvános wave
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5601 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 15:10:26 »

Na igen, azt elfelejtettem Wink Most már nyilvános wave

Hát operatőrnek még nem menj el.
Azt a gumit gyorsan dobd el!

Ez most melyik kerék felől van? Hirtelen nem kivehető a videóból.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5602 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 15:13:36 »

Hát operatőrnek még nem menj el.
Azt a gumit gyorsan dobd el!

Ez most melyik kerék felől van? Hirtelen nem kivehető a videóból.

Operatőr nem leszek soha az biztos vigyor3 Jobb első keréknél van amúgy.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5603 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 15:19:20 »

Operatőr nem leszek soha az biztos vigyor3 Jobb első keréknél van amúgy.

Amennyire a videóból.....

Nézd meg, hogy nem ugrál-e az ékszíj. Ha tudod fújd be szilikonnal a szíjat és nézd meg változik-e valamit a hang.
Első körben ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5604 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 15:28:07 »

Amennyire a videóból.....

Nézd meg, hogy nem ugrál-e az ékszíj. Ha tudod fújd be szilikonnal a szíjat és nézd meg változik-e valamit a hang.
Első körben ennyi.


Az ékszíj normálisan fut, nem ugrál. Holnap kipróbálom a szilikont, aztán meglátjuk. Köszi az infót.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #5605 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 17:40:44 »

Üdv. minden Mondeosnak!!
Szeretnék egy problémát megosztani ,és egyben megoldást is kesesni a most leirt hibára. A következő történik az autóval. megvettük , a szokásos szerviz , az autó nem megy jól ( nem huz) 1,8i benzines mk3 autó. Gépre kötve elöször benzin nyomás hibát diagnosztizált , kicseréltük . Jobb lett de még közel sem húz ugy ahogy kellene , fogyasztása 7-8 liter azzal nincs baj. Ujra gépre kötve nem hoz hibát . Állitolag az egér szelep lehet a bibis. Ráadásul nagyon halk kopogás halatszik a motor felöl . Ezen hibák alapján valaki segitsen ha kérhetek ilyet , hogy mi lehet a rejtett hiba ezen az autón!
Üdv. mindenkinek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5606 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:19:50 »

Üdv. minden Mondeosnak!!
Szeretnék egy problémát megosztani ,és egyben megoldást is kesesni a most leirt hibára. A következő történik az autóval. megvettük , a szokásos szerviz , az autó nem megy jól ( nem huz) 1,8i benzines mk3 autó. Gépre kötve elöször benzin nyomás hibát diagnosztizált , kicseréltük . Jobb lett de még közel sem húz ugy ahogy kellene , fogyasztása 7-8 liter azzal nincs baj. Ujra gépre kötve nem hoz hibát . Állitolag az egér szelep lehet a bibis. Ráadásul nagyon halk kopogás halatszik a motor felöl . Ezen hibák alapján valaki segitsen ha kérhetek ilyet , hogy mi lehet a rejtett hiba ezen az autón!
Üdv. mindenkinek.


Az autód adatait írd bele az aláírásodba. Akkor nem kell kérdezősködni.
Ha nem sci, akkor érdekes a gépre kötött benzin nyomás mérés..... mert olyat nem lehet. Csak külsőleg külön nyomásmérő órával....
Tehát:
"Gépre kötve elöször benzin nyomás hibát diagnosztizált , kicseréltük ."
Mit cseréltetek ki a benzinnyomást?  vigyor3

7-8 liter?  Milyen használat mellett?

A halk kopogás a motor felől sajnos nem visz előrébb. Pontosítani kellene....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #5607 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:24:49 »

Tehát 1,8i benzines 2003 mondeó . Benzin nyomás kevés volt ( műszerrel mérve) ha húzattuk a végén kijelzett a motor lámpa ,csere után nem de továbbra sem ment rendesen de a diagnosztikai műszer semmilyen hibát nem jelzett. A fogyasztás vegyes használat mellett. A motor "kopogás" fiam szerint hidró töke!!!!!!!!!
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5608 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:28:14 »

Tehát 1,8i benzines 2003 mondeó . Benzin nyomás kevés volt ( műszerrel mérve) ha húzattuk a végén kijelzett a motor lámpa ,csere után nem de továbbra sem ment rendesen de a diagnosztikai műszer semmilyen hibát nem jelzett. A fogyasztás vegyes használat mellett. A motor "kopogás" fiam szerint hidró töke!!!!!!!!!
hidrotőke nincs benne
Naplózva
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #5609 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:32:09 »

Szerintetek lehet a lustaság jele az egr érzékelő hibája.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5610 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:37:09 »

Tehát 1,8i benzines 2003 mondeó . Benzin nyomás kevés volt ( műszerrel mérve) ha húzattuk a végén kijelzett a motor lámpa ,csere után nem de továbbra sem ment rendesen de a diagnosztikai műszer semmilyen hibát nem jelzett. A fogyasztás vegyes használat mellett. A motor "kopogás" fiam szerint hidró töke!!!!!!!!!

Tehát nem sci 1.8-as.
Nem mérhető műszerrel a benzinnyomás csak külső nyomásmérő órával.
Szóval nem értem én ezt a megnézték műszerrel.
Innen már sántít nekem az egész..... már bocs.  wave

EGR hiba esetén, ha nem is generált még hibakódot, akkor is adatokból kiolvasható sok minden.
Ezeket az adatokat a "szuper gép"-el nem is nézték? De benzinnyomást mértek vele....  integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5611 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:39:11 »

Szerintetek lehet a lustaság jele az egr érzékelő hibája.
Ne találgassunk, az egy tipp-mix nevű játék.  vigyor3
Diagnosztizálni kell, rendesen.........nem csak hibakódot olvasni.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #5612 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:06:15 »

Tehát 1,8i benzines 2003 mondeó . Benzin nyomás kevés volt ( műszerrel mérve) ha húzattuk a végén kijelzett a motor lámpa ,csere után nem de továbbra sem ment rendesen de a diagnosztikai műszer semmilyen hibát nem jelzett. A fogyasztás vegyes használat mellett. A motor "kopogás" fiam szerint hidró töke!!!!!!!!!

A "kopogást" jó eséllyel szívósorban, a kikopott örvénylapátok okozzák. Ha szembe állsz az autóval a szívósor közepén kicsit lejjebb találsz egy vákum csövet. Járó motornál húzd le és ha megszűnik a kopogás, akkor az a baj.
Hidrotőke nem valószínű, mert a Mondeo nem hidrotőkés....

A többiben, hallgass GSR-re, meg kell normálisan vizsgálni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #5613 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:11:32 »

A benzin nyomást manuálisan mérték (rákötötték a benzincsőre a nyomásmérő órát.) Ez után rákötöttek egy gépet ami mindenféle diagramot adott ki. Ebből a szerelő azt szürte le hogy benzinszivattyú. amit ki is cseréltünk gyárira és a kocsi még mindig nem akarodzik menni. Ami nekem még furcsa hogy nem tud 4500-nál többet pördülni az auto legyen az 2-es vagy akármelyik sebességi fokozat. Először arra gondoltam hogy ez valami gyári korlát de csak egy széles mosolyt kaptam a szerelőtől.

(a kopogásra visszatérve az csak az utastérből lehet hallani)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5614 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:19:35 »

A benzin nyomást manuálisan mérték (rákötötték a benzincsőre a nyomásmérő órát.) Ez után rákötöttek egy gépet ami mindenféle diagramot adott ki. Ebből a szerelő azt szürte le hogy benzinszivattyú. amit ki is cseréltünk gyárira és a kocsi még mindig nem akarodzik menni. Ami nekem még furcsa hogy nem tud 4500-nál többet pördülni az auto legyen az 2-es vagy akármelyik sebességi fokozat. Először arra gondoltam hogy ez valami gyári korlát de csak egy széles mosolyt kaptam a szerelőtől.

(a kopogásra visszatérve az csak az utastérből lehet hallani)

Hm.... lehet kicsit szemfényt vesztettek.
Az analóg nyomásméréshez nem kell más csak az óra, amit bekötöttek. A többi rizsa.....
Alapjáraton és fordulaton meg kell nézni a nyomást. Ha alapjáraton kevés, akkor fordulatos is az lesz. Ennyi.
A motor fordulatszáma nem megy 4500 fölé, akkor ott van valami hiba. Ezért kell adatokat nézni.......... nem csak hibatárolót.
Hogyan "áll meg" 4500-nál? Hirtelen vagy már odáig is lassan, erőtlenül ér el?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5615 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:21:50 »

Hm.... lehet kicsit szemfényt vesztettek.
Az analóg nyomásméréshez nem kell más csak az óra, amit bekötöttek. A többi rizsa.....
Alapjáraton és fordulaton meg kell nézni a nyomást. Ha alapjáraton kevés, akkor fordulatos is az lesz. Ennyi.
A motor fordulatszáma nem megy 4500 fölé, akkor ott van valami hiba. Ezért kell adatokat nézni.......... nem csak hibatárolót.
Hogyan "áll meg" 4500-nál? Hirtelen vagy már odáig is lassan, erőtlenül ér el?

Há benzines, szóval erőtlenül... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5616 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:23:59 »

Há benzines, szóval erőtlenül... laugh

Gyere az olajkályháddal turbó nélkül!  Nos?  mf2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #5617 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:24:14 »

Hm.... lehet kicsit szemfényt vesztettek.
Az analóg nyomásméréshez nem kell más csak az óra, amit bekötöttek. A többi rizsa.....
Alapjáraton és fordulaton meg kell nézni a nyomást. Ha alapjáraton kevés, akkor fordulatos is az lesz. Ennyi.
A motor fordulatszáma nem megy 4500 fölé, akkor ott van valami hiba. Ezért kell adatokat nézni.......... nem csak hibatárolót.
Hogyan "áll meg" 4500-nál? Hirtelen vagy már odáig is lassan, erőtlenül ér el?

Az egész gyorsitási procedura úgy néz ki, hogy olyan 2500-2900-ig van valmicske ereje onnantól kezdve pedig mintha valami dugulása lenne és csak  lomhán éri el a 4500-at, onnan nem képes tovább menni. Pontosan olyan mintha lekorlátozna a computer.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5618 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:27:19 »

Az egész gyorsitási procedura úgy néz ki, hogy olyan 2500-2900-ig van valmicske ereje onnantól kezdve pedig mintha valami dugulása lenne és csak  lomhán éri el a 4500-at, onnan nem képes tovább menni. Pontosan olyan mintha lekorlátozna a computer.

A motorvezérlő nem így korlátoz, benzinesben meg sehogy.
A benzinszivattyúval együtt lett cserélve benzinszűrő is?   A benzinnyomás egy dolog, mennyiség is kell....a kívánt nyomáson.
Mondjuk itt már kellene nézni az adatokat, hogy a motorvezérlő milyen "eszközeivel" próbálja korrigálni a hiányosságokat vagyis elérni azt, amit a gázpedállal kérünk.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 19:29:49 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5619 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:27:55 »

Gyere az olajkályháddal turbó nélkül!  Nos?  mf2
még úgy is sírnál..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5620 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:29:17 »

A motorvezérlő nem így korlátoz, benzinesben meg sehogy.
A benzinszivattyúval együtt lett cserélve benzinszűrő is?
illetve a gyári került bele,vagy u.gy.? mert lehet,hogy nem szállít annyit mint kéne.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5621 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:30:11 »

még úgy is sírnál..... hehe

A röhögéstől........  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5622 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:30:16 »

még úgy is sírnál..... hehe

Kb 75 ló lenne... 150 Nm nyomatékkal... a fifivel lenyomnálak.  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #5623 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:33:18 »

A motorvezérlő nem így korlátoz, benzinesben meg sehogy.
A benzinszivattyúval együtt lett cserélve benzinszűrő is?

Igen azt is kicseréltük. A biztonság kedvéért még szét is vágtuk hátha látunk valmi nem mindennapi koszt benne de azt kell mondjam, hogy patyolat tiszta volt. A gyertyákat, a szokásos szürő szet cserét is megtettem és természetesen minden gyári alkatrészre lett kicserélve.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5624 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:34:27 »

Az egész gyorsitási procedura úgy néz ki, hogy olyan 2500-2900-ig van valmicske ereje onnantól kezdve pedig mintha valami dugulása lenne és csak  lomhán éri el a 4500-at, onnan nem képes tovább menni. Pontosan olyan mintha lekorlátozna a computer.

Tippmix:
Dugulás a kipufogó rendszerben (kat eldugult/összesett/meghalt/elutazott/vagymi)
Naplózva
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #5625 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:36:03 »

Még egy dolgot elfelejtettem megemlíteni bár lehet nem fontos de gyorsitásnál egy picike rántás érzek olyan 2500-as fordulatnál.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5626 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:36:27 »

Tippmix:
Dugulás a kipufogó rendszerben (kat eldugult/összesett/meghalt/elutazott/vagymi)


Lehetséges!  eljen

Ezt mondjuk látni lehetne már adatokból is....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #5627 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:39:59 »

Tippmix:
Dugulás a kipufogó rendszerben (kat eldugult/összesett/meghalt/elutazott/vagymi)

Ebben lehet valami mert ha üresben adok neki egy gázfröccsöt akkor lassan esik vissza a fordulatszám.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5628 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:45:50 »

Ebben lehet valami mert ha üresben adok neki egy gázfröccsöt akkor lassan esik vissza a fordulatszám.
Az nem ettől van, nincs összefüggés.

Próbára (ha a "hibakód olvasó" nem tudja mit kell nézni az adatoknál...) kösd le a flexi csövet a csonkról. Rögzítsd, aztán menj egy kört.
Hangos lesz, de kiderül, hogy vissza van-e fojtva a kipufogórendszerben.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 19:48:23 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5629 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:46:18 »

Gyere az olajkályháddal turbó nélkül!  Nos?  mf2

Te meg szerelj fel karburátort! beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5630 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:48:58 »

Te meg szerelj fel karburátort! beka3

Azzal is lenyomnálak........  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5631 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:50:54 »

Kb 75 ló lenne... 150 Nm nyomatékkal... a fifivel lenyomnálak.  vigyor3
a kb milyen mértékegység?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5632 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:51:44 »

A röhögéstől........  eplus2
annyit mondtam-sírnál..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5633 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:53:10 »

Azzal is lenyomnálak........  eplus2
mit?fejbe vágnád egy karburátorral? a fene egyen meg..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5634 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:53:59 »

a kb milyen mértékegység?

1 ló nagyjából 1 le, ami nagyjából 1,36 kW.  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5635 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:00:12 »

1 ló nagyjából 1 le, ami nagyjából 1,36 kW.  wow1
nem figyelsz!
azt kérdeztem,hogy a "KB", az milyen mértékegység? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #5636 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:01:42 »

Az nem ettől van, nincs összefüggés.

Próbára (ha a "hibakód olvasó" nem tudja mit kell nézni az adatoknál...) kösd le a flexi csövet a csonkról. Rögzítsd, aztán menj egy kört.
Hangos lesz, de kiderül, hogy vissza van-e fojtva a kipufogórendszerben.

Bocsi de pontosan melyik felxi csőre gondoltál?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5637 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:02:26 »

nem figyelsz!
azt kérdeztem,hogy a "KB", az milyen mértékegység? eplus2

Az a lónak a ...a, ami annak jár...
...vagyis, igazad van!
Amúgy meg offolunk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5638 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:07:15 »

Az a lónak a ...a, ami annak jár...
...vagyis, igazad van!
Amúgy meg offolunk.
én nem csak te,ezért neked is jár.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5639 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:23:12 »

Bocsi de pontosan melyik felxi csőre gondoltál?

Kipufogó
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5640 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:28:08 »

annyit mondtam-sírnál..... vigyor3

Én meg annyit, hogy a röhögéstől mivel annyira lemaradnál.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5641 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:01:12 »

Azt nem tudja valaki, hogy ki gyártja a benzines generátorok gyári szabadonfutóját?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5642 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:02:39 »

Azt nem tudja valaki, hogy ki gyártja a benzines generátorok gyári szabadonfutóját?
ina
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5643 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:08:06 »

ina

 worship

Akkor ha még valakit érdekel, akkor 14ezerért van alkatrészek.hu-n INA benzines generátorokhoz. Meg ha jól tudom, a benzineséhez valót használtok dízel szabadonfutósításhoz, szóval aki ilyesmiben gondolkodik, annak is érdekes lehet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5644 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:09:41 »

ina

P?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5645 Dátum: 2013.11.22 péntek, 06:52:46 »

P?  eplus2
shimán!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5646 Dátum: 2013.11.22 péntek, 09:38:59 »

Szevasztok,

Olajszűrőből milyet szoktatok használni ? Csak a gyári jó, vagy az utángyártottakból is van minőségi ? Állítólag van a gyáriban valami ami miatt hamar  beáll a megfelelő olajnyomás,,,ezt hallottam, de nem tudom mennyire urbán legend...

Kösz, FD.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5647 Dátum: 2013.11.22 péntek, 11:47:10 »

Szevasztok,

Olajszűrőből milyet szoktatok használni ? Csak a gyári jó, vagy az utángyártottakból is van minőségi ? Állítólag van a gyáriban valami ami miatt hamar  beáll a megfelelő olajnyomás,,,ezt hallottam, de nem tudom mennyire urbán legend...

Kösz, FD.

Jó másik is, aminek van "neve".
Én gyárit szoktam venni, nem drága.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5648 Dátum: 2013.11.22 péntek, 15:29:17 »

Állítólag van a gyáriban valami ami miatt hamar  beáll a megfelelő olajnyomás,,,ezt hallottam, de nem tudom mennyire urbán legend...
Egyes szűrőkben van egy visszacsapó szelep. Ez a szelep nem engedi a szűrőből kifolyni az olajat, így indítás után gyorsabban lesz megfelelő az olajnyomás. Van olyan gépezet, amiben a szűrő a csatlakozásával lefelé van és viszonylag magasan, ott fontos az ilyen visszacsapószelepes szűrő. Ezek a szelepes szűrők viszont "poharas" szűrők, a te autódba meg nagy valószínűséggel betétes szűrő kell.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5649 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 22:41:18 »

Sziasztok!

Benzinnel nehezen indul a kocsi, fuldoklik, leesik a fordulatszám. Ha adok gázt, kap benzint , felpörög a fordulatszám. Ha bemelegedik, átáll gázra és semmi gond.
Kollegám szerint nem biztos, hogy AC szivattyú. Egr- re tippel, szerinte koszos lehet...

Mik az egr tünetei?

Köszi!
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.