Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:55:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260652 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #5900 Dátum: 2014.01.04 szombat, 12:54:54 »

Szerintem meg te!

"Én az általuk forgalmazott alkatrész valódiságára és megbízható minőségéről beszélek. Ha ez nem így lenne, nem lenne nagy a cég mert nem vásárolnának ott és komoly-talan lenne.
A többi nem fontos a vásárlás és beszerelés majd helyes működés szempontjából."

Ennyi.

Te meg idehozod a működési hátterüket papíron...........  Kit érdekel?

Amit eladnak jó, megbízható. Ennyi kell, nem több. A többi legyen az ő gondjuk......  hehe


Ja és ne ellenkezz, mert baj lesz!  eplus2

Gyerkőcök kikeveredtek a betegségből?

Azigen Cheesy mi folyik itt ? Cheesy
Gyerekek én már összezavarodtam  vigyor3
Melyik jó és melyiket hagyjam? Cheesy
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #5901 Dátum: 2014.01.04 szombat, 19:56:29 »

Mostanában csinál néha olyat az autó, hogy hidegben az első indításnál közvetlenül az indítás után felpörög 2000 fölé, aztán szépen visszacsökken ~1100-1200-ra. Ezzel eddig nincs is gond, de néha a csökkenés nem áll meg 1100-nál, hanem csökken-csökken, és leáll a motor. Természetesen ez elkerülhető, ha óvatosan adok egy kis gázfröccsöt amikor már 1000 alá ment, és másodjára már meg is marad a normális alapjáraton, de a motorleállós jelenség akkor sem normális. Mi okozhatja?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5902 Dátum: 2014.01.04 szombat, 19:59:04 »

Mostanában csinál néha olyat az autó, hogy hidegben az első indításnál közvetlenül az indítás után felpörög 2000 fölé, aztán szépen visszacsökken ~1100-1200-ra. Ezzel eddig nincs is gond, de néha a csökkenés nem áll meg 1100-nál, hanem csökken-csökken, és leáll a motor. Természetesen ez elkerülhető, ha óvatosan adok egy kis gázfröccsöt amikor már 1000 alá ment, és másodjára már meg is marad a normális alapjáraton, de a motorleállós jelenség akkor sem normális. Mi okozhatja?

Első körben alapjárati motor szorulás.
Ennek nézz utána, zárd ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #5903 Dátum: 2014.01.04 szombat, 20:02:33 »

Első körben alapjárati motor szorulás.
Ennek nézz utána, zárd ki.

Ezt hogyan tudnám ellenőrizni? Kb fagypont alatt produkálja csak a hibát, de ott is ötből egyszer.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #5904 Dátum: 2014.01.04 szombat, 20:52:11 »

Ne szaladjunk már előre -indokolatlanul- a motorgenerálig.

Nem azt mondtam, hogy motorgenerálra lenne szükség, csak megemlítettem, hogy a nyitott termosztát nem túlságosan használ a motornak  wave
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5905 Dátum: 2014.01.04 szombat, 21:04:37 »

Én eCat-ban kierestem a gyári cikkszámom. Azt beforgattam és azt a termosztátot vettem meg, nagy és komoly alkatrész forgalmazótól.


Végül is neked melyik fajta van a kocsidban?A "fűtéses" vagy a másik?Írtál korábban olyat, hogy kiderült mást vettél mint amilyen gyárilag volt benne.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #5906 Dátum: 2014.01.04 szombat, 21:29:10 »


Végül is neked melyik fajta van a kocsidban?A "fűtéses" vagy a másik?Írtál korábban olyat, hogy kiderült mást vettél mint amilyen gyárilag volt benne.

Fűtéses? Az miféle?  smile
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5907 Dátum: 2014.01.04 szombat, 21:43:18 »

Fűtéses? Az miféle?  smile


Valamikor a facelift után már másik fajta termosztát van a benzinesekben.Kb fele annyiba kerül mint a régebbi fajta.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #5908 Dátum: 2014.01.04 szombat, 21:49:02 »


Valamikor a facelift után már másik fajta termosztát van a benzinesekben.Kb fele annyiba kerül mint a régebbi fajta.

Jaaa értem Cheesy .....làttam ilyeneket, tényleg kb fele annak ami az enyémbe is kell.... gun  nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5909 Dátum: 2014.01.04 szombat, 22:49:18 »


Végül is neked melyik fajta van a kocsidban?A "fűtéses" vagy a másik?Írtál korábban olyat, hogy kiderült mást vettél mint amilyen gyárilag volt benne.

Nekem nem volt a gyáriban fűtés.
Amit lehet kapni az mind fűtéses. Tehát fűtéses van benne és nincs rádugva semmi, mert nekem csatlakozóm sincs az ottani kábelkötegben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5910 Dátum: 2014.01.04 szombat, 22:49:53 »


Valamikor a facelift után már másik fajta termosztát van a benzinesekben.Kb fele annyiba kerül mint a régebbi fajta.

2005.03-tól van változtatás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5911 Dátum: 2014.01.04 szombat, 23:04:05 »

2005.03-tól van változtatás.

Az enyém 1.8 benzin.2004.06hó és nincs csatlakozó és nem fűtött. fejvakaras
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5912 Dátum: 2014.01.04 szombat, 23:05:33 »

Az enyém 1.8 benzin.2004.06hó és nincs csatlakozó és nem fűtött. fejvakaras

Hova "valósi" a kocsi?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5913 Dátum: 2014.01.04 szombat, 23:13:45 »

Amit lehet kapni az mind fűtéses.

Ezt nem egészen értem miért írod.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5914 Dátum: 2014.01.04 szombat, 23:29:16 »

Ezt nem egészen értem miért írod.

Mi a nem érthető rajta?  Smiley

2005.03-ig csak fűtésest lehet kapni.
2005.03-től nem fűtéses egyáltalán, de a forma is más.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5915 Dátum: 2014.01.04 szombat, 23:36:54 »

Mi a nem érthető rajta?  Smiley

2005.03-ig csak fűtésest lehet kapni.
2005.03-től nem fűtéses egyáltalán, de a forma is más.

Na így csak sikerült  vigyor3

Mennyire más a forma?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5916 Dátum: 2014.01.04 szombat, 23:51:47 »

Na így csak sikerült  vigyor3

Mennyire más a forma?

Talán nincs kanyar a vastagabb vízcsőcsatlakozásban, ha jól emlékszem.
A motorblokk felől egyformának kell lennie, mert a blokk azonos 2001-2007-ig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5917 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 00:09:39 »

Talán nincs kanyar a vastagabb vízcsőcsatlakozásban, ha jól emlékszem.
A motorblokk felől egyformának kell lennie, mert a blokk azonos 2001-2007-ig.

Amiket nézegettem képeket, ott a csövek ugyanolyanok rajtuk (vastag cső beépített helyzetben szemből nézve balra törik).

Ha a blokk felől is ugyanaz, akkor szerintem jobb a fűtés nélkülit rakni, ha előtte is olyan volt, még akkor is, ha 2005.03. előtti. Úgy emlékszem azt írtad, hogy alacsonyabb hőmérsékletnél is indul a ventilátorod, mint nekem, tehát az alacsonyabb nyitási hőmérsékletű, nem fűtött termosztáthoz van belőve a ventilátor vezérlése is. Ellenkező esetben lehet, hogy már akkor is folyton teker, amikor még el se kezdett nyitni a termosztát.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5918 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 13:51:54 »

Amiket nézegettem képeket, ott a csövek ugyanolyanok rajtuk (vastag cső beépített helyzetben szemből nézve balra törik).



A foglalat is megvan ahova az elektromos részt épitetik be csak nincs kifúrva.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5919 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 14:06:16 »

Amiket nézegettem képeket, ott a csövek ugyanolyanok rajtuk (vastag cső beépített helyzetben szemből nézve balra törik).

Ha a blokk felől is ugyanaz, akkor szerintem jobb a fűtés nélkülit rakni, ha előtte is olyan volt, még akkor is, ha 2005.03. előtti. Úgy emlékszem azt írtad, hogy alacsonyabb hőmérsékletnél is indul a ventilátorod, mint nekem, tehát az alacsonyabb nyitási hőmérsékletű, nem fűtött termosztáthoz van belőve a ventilátor vezérlése is. Ellenkező esetben lehet, hogy már akkor is folyton teker, amikor még el se kezdett nyitni a termosztát.

Mindegyik termosztát 98 °C-nál nyit.
Alacsony hőmérséklet........ írtam, hogy 99-103 között mozog és ekkor már vagy lassan vagy 103-nál már jobban megy a ventilátor.
A fűtés nincs kapcsolatban a nyitási hőmérséklettel. Az azért van, hogy ha még "hidegen" nagy terhelést kap a motor akkor gyorsabban nyisson ki a termosztát.
Valamit írtam és képekkel is bemutattam (külön alf-nak  vigyor3), hogy teljesen azonos termosztátot tettem bele, mint ami benne volt. Csak az újban benne volt a fűtés, a gyáriban meg le van dugózva a helye.
A 2005.03-től gyártottakhoz nincs már fűtés benne egyáltalán.
Nekem 2004/3-as az autóm. Nem gondolom, hogy 1 évvel korábban már a másik került bele......csak azért, mert Ausztriába készült volna.

Ha "érdekes lesz" nyáron, visszarakom a régit.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.05 vasárnap, 14:13:13 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5920 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 14:46:07 »

Az én kocsim magyar piacra készült.Egyre inkább az a tapasztalatom, hogy minden évben az év elején és év végén is változtattak valamit ezeken az autókon.És vajon ki tudja, hogy mit előnyére és mit hátrányára....? gun
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5921 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 15:27:06 »

Mindegyik termosztát 98 °C-nál nyit.
Alacsony hőmérséklet........ írtam, hogy 99-103 között mozog és ekkor már vagy lassan vagy 103-nál már jobban megy a ventilátor.
A fűtés nincs kapcsolatban a nyitási hőmérséklettel. Az azért van, hogy ha még "hidegen" nagy terhelést kap a motor akkor gyorsabban nyisson ki a termosztát.
Valamit írtam és képekkel is bemutattam (külön alf-nak  vigyor3), hogy teljesen azonos termosztátot tettem bele, mint ami benne volt. Csak az újban benne volt a fűtés, a gyáriban meg le van dugózva a helye.
A 2005.03-től gyártottakhoz nincs már fűtés benne egyáltalán.
Nekem 2004/3-as az autóm. Nem gondolom, hogy 1 évvel korábban már a másik került bele......csak azért, mert Ausztriába készült volna.

Ha "érdekes lesz" nyáron, visszarakom a régit.

Amit találtam gates, meg vernet nem fűtött termosztát, azokra 90°C-ot írtak, azt hiszem.

Meg nekem a ventilátor alacsonyabb fokozata meg sem szólal 106 fokig, a másodikat nem is tudom mikor indítja.

Az én kocsim magyar piacra készült.Egyre inkább az a tapasztalatom, hogy minden évben az év elején és év végén is változtattak valamit ezeken az autókon.És vajon ki tudja, hogy mit előnyére és mit hátrányára....? gun

Nem olyan fura dolog ez. Nézz bele pl a fiat alkatrész-programjába (ePER), és látszik, hogy a gyártása során kismillió dolgot változtatnak a kocsikon. Aztán az u.gy cuccokat készítő alkatrész-gyártóknak vagy sikerül ezt lekövetni, vagy nem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.05 vasárnap, 15:30:39 írta tpmportal » Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #5922 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 17:59:19 »

Ami viszont zavar, h kissé sok olajat eszik (értsd: 4000km = 3 liter).

Szedd le a pillangószelepet és nézz bele a beömlőbe. Ha középtájtól lefele vastag olajlerakódást találsz, akkor gyűrűcserére készülj.
A gyűrűcsere előzménye általában a termosztát, így valószínűleg az is kell majd. S ha a motor már szét van bontva, akkor egy vezérlést is simogass Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5923 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 18:15:23 »

Amit találtam gates, meg vernet nem fűtött termosztát, azokra 90°C-ot írtak, azt hiszem.

Meg nekem a ventilátor alacsonyabb fokozata meg sem szólal 106 fokig, a másodikat nem is tudom mikor indítja.

Nem olyan fura dolog ez. Nézz bele pl a fiat alkatrész-programjába (ePER), és látszik, hogy a gyártása során kismillió dolgot változtatnak a kocsikon. Aztán az u.gy cuccokat készítő alkatrész-gyártóknak vagy sikerül ezt lekövetni, vagy nem.

Mutasd azt a gates és vernet termosztátokat!  vigyor3 Én nem találtam eddig olyat, amire nem 98 °C lett volna írva. Sőt ami nem fűtött azt mind 2005.03-tól hozta.

Szerintem amit te hallasz az már a magas fokozat. Az alacsonyat nem hallani csak legfeljebb temetői csendben vagy ha nyitott motorháztetőnél nézed a ventilátort.
Az olaszokat hagyjuk...bolondok. Soha nem vennék olasz autót!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5924 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 18:50:20 »

Mutasd azt a gates és vernet termosztátokat!  vigyor3 Én nem találtam eddig olyat, amire nem 98 °C lett volna írva. Sőt ami nem fűtött azt mind 2005.03-tól hozta.
A nem fűtött az mind 2005 utáni, igen. De ha ugyanolyan, a fűtést leszámítva, akkor akár ki is cserélhető rá.
Gates: TH45190G1 itt, itt, itt és itt 90-et írnak. A cikkszám is 90-re utal.

Vernet: TH7142.95J Erről csak itt volt írva, de a vernet cikkszámozását nézve is 95. Na az mondjuk tényleg nem 90, de nem is 98.

Válasz
Szerintem amit te hallasz az már a magas fokozat. Az alacsonyat nem hallani csak legfeljebb temetői csendben vagy ha nyitott motorháztetőnél nézed a ventilátort.

Úgy rémlik, hogy hallottam már a másodikat, és az rendesen hangos volt. Ami 106-nál kapcsol, az meg bentről még csak nem is sejthető.
De majd nyáron kicsit jobban körbejárom. Ebben a *** időben a halál akar a motortér felett gubbasztani, hogy mikor indul már el a hűtés  vigyor3

Válasz
Az olaszokat hagyjuk...bolondok. Soha nem vennék olasz autót!  hehe

Azt soha senki nem tagadta, hogy bolondok   nyes
De csak azért hoztam fel, mert régebbi eper elérhető a neten letöltés-telepítés stb nélkül, és lehet nézni, hogy kismillió dolog változik egy kocsiban a gyártása során, és nem csak faceliftek alkalmával.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5925 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 19:03:06 »

A nem fűtött az mind 2005 utáni, igen. De ha ugyanolyan, a fűtést leszámítva, akkor akár ki is cserélhető rá.
Gates: TH45190G1 itt, itt, itt és itt 90-et írnak. A cikkszám is 90-re utal.

Vernet: TH7142.95J Erről csak itt volt írva, de a vernet cikkszámozását nézve is 95. Na az mondjuk tényleg nem 90, de nem is 98.

Úgy rémlik, hogy hallottam már a másodikat, és az rendesen hangos volt. Ami 106-nál kapcsol, az meg bentről még csak nem is sejthető.
De majd nyáron kicsit jobban körbejárom. Ebben a *** időben a halál akar a motortér felett gubbasztani, hogy mikor indul már el a hűtés  vigyor3

Azt soha senki nem tagadta, hogy bolondok   nyes
De csak azért hoztam fel, mert régebbi eper elérhető a neten letöltés-telepítés stb nélkül, és lehet nézni, hogy kismillió dolog változik egy kocsiban a gyártása során, és nem csak faceliftek alkalmával.

Ismerem az ePER-t.
Az ebay-t és egyéb külföldi alkatrész webáruházakat hagyjuk, szerintem. Az minden csak nem hiteles forrás arra, hogy hány fokon nyit is a termosztát....gyárilag.  hehe

Én még a 2005-03 utánira is (biztosabb helyeken, mint uk webshop  vigyor3) mindenhol 98°C-ot találtam.  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5926 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 19:44:49 »

Ismerem az ePER-t.
Az ebay-t és egyéb külföldi alkatrész webáruházakat hagyjuk, szerintem. Az minden csak nem hiteles forrás arra, hogy hány fokon nyit is a termosztát....gyárilag.  hehe

Én még a 2005-03 utánira is (biztosabb helyeken, mint uk webshop  vigyor3) mindenhol 98°C-ot találtam.  fejvakaras

Nem is neked írtam az epert eredetileg.

De mind a gates, mind a vernet olyan cikkszámot használ, amiben az utolsó két szám a nyitási hőmérséklet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5927 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 19:50:34 »

Nem is neked írtam az epert eredetileg.

De mind a gates, mind a vernet olyan cikkszámot használ, amiben az utolsó két szám a nyitási hőmérséklet.

Amit én cseréltem termosztátot azon belül van 4 x  7 db szám. Teljesen azonos azzal a Vernettel, amit most vettem. (10 év van kettő között)
A gyáriban nincs fűtés csak a helye ledugózva. A mostaniban van, de nem volt mit rádugni.....tehát nincs.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5928 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 20:35:48 »

Amit én cseréltem termosztátot azon belül van 4 x  7 db szám. Teljesen azonos azzal a Vernettel, amit most vettem. (10 év van kettő között)
A gyáriban nincs fűtés csak a helye ledugózva. A mostaniban van, de nem volt mit rádugni.....tehát nincs.  Cool


A gyárban valaki kilopta belőle, ledugózta és gyorsan a csatiját, meg a kábeleit is lecsippentette  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5929 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:19:10 »

A gyárban valaki kilopta belőle, ledugózta és gyorsan a csatiját, meg a kábeleit is lecsippentette  vigyor3

Ki is fűzte a kábelkötegből, mert nincs benne sem......  vigyor3
Osztrák piacra készített egyedi rendelésű autó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5930 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:27:38 »

A gyárban valaki kilopta belőle, ledugózta és gyorsan a csatiját, meg a kábeleit is lecsippentette  vigyor3


Az enyémből is kilopta valaki és ledugózta. gun
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5931 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:57:42 »


Az enyémből is kilopta valaki és ledugózta. gun

Hova készült az autód? Milyen régióba?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5932 Dátum: 2014.01.10 péntek, 12:34:50 »

Hova készült az autód? Milyen régióba?

Magyar piacra gyártott autó.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5933 Dátum: 2014.01.10 péntek, 12:35:26 »

Hova készült az autód?

Há hova, a Földre.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5934 Dátum: 2014.01.10 péntek, 13:25:13 »

Há hova, a Földre.  eplus2
Föld hívja Tomit,bréko,bréko,bré...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5935 Dátum: 2014.01.10 péntek, 13:25:51 »

Há hova, a Földre.  eplus2

A roncstelepre újrahasznositásra,csak kicsit még marad ebben a halandó világban pár évet.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #5936 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:48:54 »

hilo,

érdekelne a tapasztalat/szerviz manual szerint mikor érdemes-kell vezérlőláncot és hozzátartozó feszitőket cserélni.
1.8-as benzines motor van a 2004-es verdaban.

koszi!

Gabor
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #5937 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:25:33 »

hilo,

érdekelne a tapasztalat/szerviz manual szerint mikor érdemes-kell vezérlőláncot és hozzátartozó feszitőket cserélni.
1.8-as benzines motor van a 2004-es verdaban.

koszi!

Gabor

Ez egy érdekes kérdés. Valaki azt mondta nekem erre, hogy megy az vagy 300E km-t is vele. Valaki azt, hogy 150-160E után cserélni kéne. Majd egy másik azt mondta, ha gázelvételkor ciripelés van, akkor csere érett. Kíváncsi vagyok,hogy ki mit mond erre.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5938 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:45:57 »

Elvileg nem szükséges cserélni (lifetime), gyakorlatilag ha már hallhatóan csörög, akkor valószínűleg lóg is, érdemes megnézetni. Gondolom befolyásolja a valós futott km és az autó használat módja, mint sok alkatrész esetében.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #5939 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:55:47 »

Elvileg nem szükséges cserélni (lifetime), gyakorlatilag ha már hallhatóan csörög, akkor valószínűleg lóg is, érdemes megnézetni. Gondolom befolyásolja a valós futott km és az autó használat módja, mint sok alkatrész esetében.

Talán ez lesz az ésszerű válasz. Hiszen szinte minden alkatrész élettartamát befolyásolja a használat módja. Szerintem egy idő után biztos cserélni kell, mint mindent. Kérdés az, hogy vajon valaki cseréltette-e már itt közülünk. Kíváncsi lennék, ha igen, mennyi km után.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5940 Dátum: 2014.01.15 szerda, 23:09:45 »

Talán ez lesz az ésszerű válasz. Hiszen szinte minden alkatrész élettartamát befolyásolja a használat módja. Szerintem egy idő után biztos cserélni kell, mint mindent. Kérdés az, hogy vajon valaki cseréltette-e már itt közülünk. Kíváncsi lennék, ha igen, mennyi km után.

Szerintem aki itt cserélt, az azért, mert olajhiánnyal járatta, és szétment a lánc tőle.
Zolibácsi valami brutális futásteljesítménynél tart benzinessel, tőle meg lehet kérdezni talán, hogy mikor cserélte (ha egyáltalán).
Naplózva
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #5941 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 08:34:38 »

hilo,

érdekelne a tapasztalat/szerviz manual szerint mikor érdemes-kell vezérlőláncot és hozzátartozó feszitőket cserélni.
1.8-as benzines motor van a 2004-es verdaban.

koszi!

Gabor

Én 220e km-nél járok, és nemrégiben volt generálom, amikor szét volt bombázva a motor, néztem a láncot, tökéletes állapotban volt(még nem volt cserélve), használattól is függ, de az előző tulajnál nem volt igazán karbantartva a gép.

Szerintem 300-400e km-t is bír, ha figyelsz az autóra, meg az olajcserére. Ha cserélni kell, biztos hallani fogod a csörgést  Grin
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #5942 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:43:50 »

Szerintem aki itt cserélt, az azért, mert olajhiánnyal járatta, és szétment a lánc tőle.
Zolibácsi valami brutális futásteljesítménynél tart benzinessel, tőle meg lehet kérdezni talán, hogy mikor cserélte (ha egyáltalán).

Jelentem 520ezer km, és nem volt még cserélve. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #5943 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 21:19:40 »

Jelentem 520ezer km, és nem volt még cserélve. vigyor3

Ez igen! Nemsemmi. Akkor tényleg mondhatni, hogy akár élettartamig megy benne.
Naplózva
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #5944 Dátum: 2014.01.18 szombat, 10:09:50 »

Üdv.Megyek az autóval néha előjön egy fémes hangos kelepelő hang.azt jobban odalépve elhallgat.többször feltűnt mar de sokszor meg nincs ez a hang.mi lehet ez valami szíjvezető,láncvezető,láncfeszítő?
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #5945 Dátum: 2014.01.18 szombat, 10:53:32 »

Üdv.Megyek az autóval néha előjön egy fémes hangos kelepelő hang.azt jobban odalépve elhallgat.többször feltűnt mar de sokszor meg nincs ez a hang.mi lehet ez valami szíjvezető,láncvezető,láncfeszítő?

Szia! Ilyen nekem is volt anno...hol tankolsz és milyen benzint?
Naplózva
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #5946 Dátum: 2014.01.18 szombat, 11:30:39 »

Agip 95ös
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #5947 Dátum: 2014.01.18 szombat, 11:37:42 »

Agip 95ös

Próbáld ki az omv-nél a super 95-öt vagy a MaxMotion 95öt. Én egy ideig MaxMotiont tankoltam most Super95-öt és eltűnt a hang...nekem is szervízben tanácsolták ezt. Elég gyatra az oktánszám benzinek esetében, hiába 95-ösnek adják el van hogy a 90-et is alig éri el (Mondta a szervíz). Ezért gondoltam OMV talán nem szarozik és nekem bejött. Persze ne egyből várd a csodát mert kell idő míg kiürül a régi benzin mindenhonnan.
Egy próbát megérhet Neked is Smiley

Leflee
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #5948 Dátum: 2014.01.18 szombat, 15:59:42 »

Üdv.Megyek az autóval néha előjön egy fémes hangos kelepelő hang.azt jobban odalépve elhallgat.többször feltűnt mar de sokszor meg nincs ez a hang.mi lehet ez valami szíjvezető,láncvezető,láncfeszítő?
kopogásérzékelődnek lehet nyűgje
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #5949 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 00:04:44 »

Sziasztok! Valaki tapasztalt mar hasonlot? Nehezen megy az egyesbe valtas, de ha megállok és nem engedem ki a kuplungot és úgy váltok egyesbe, úgy simán veszi, de ha kiengedem a kuplungot és ujra benyomom es aztán próbálom egyesbe vagy akár kettesbe rakni akkor akad es nehez sebessegbe rakni. Mit gondoltok?  Kuplung csere lesz a vége? Mennyi körül lenne a csere?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.