Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:32:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260738 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5950 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 00:08:11 »

Sziasztok!

Hol találom az egr szelepet az enyémben?
Mivel tudom és hogyan kell levenni?
Mivel tisztítsam?
Mire kell figyelni?

Köszi, előre is!

Esetleg tud segíteni valaki Szigethalom környékén megcsinálni mielőtt felgyújtom...? rinya
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.19 vasárnap, 00:10:46 írta sendrew » Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #5951 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 09:00:24 »

Sziasztok! Valaki tapasztalt mar hasonlot? Nehezen megy az egyesbe valtas, de ha megállok és nem engedem ki a kuplungot és úgy váltok egyesbe, úgy simán veszi, de ha kiengedem a kuplungot és ujra benyomom es aztán próbálom egyesbe vagy akár kettesbe rakni akkor akad es nehez sebessegbe rakni. Mit gondoltok?  Kuplung csere lesz a vége? Mennyi körül lenne a csere?


Szia! Nálam is volt ilyen helyzet....én először ezt tenném:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0

sajnos a kép eltünt de meg fogod találni hogy hova kell fújni Smiley

Leflee
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #5952 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 12:18:02 »

Szia! Nálam is volt ilyen helyzet....én először ezt tenném:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0

sajnos a kép eltünt de meg fogod találni hogy hova kell fújni Smiley

Leflee

Köszönöm szépen!  Munka után megnézem és befùjom.
Naplózva
bozsehu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #5953 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 13:38:40 »

Segítséget kérnék !
1.8 duratec 125ps moci ilyen hibát produkál :
Hideg indításnál felugrik 3000-re a fordulat 10sec mulva beáll 1500-ra , meleg indításkor 2000-re ugrik fel majd 10sec vissza 850-900-ra motorféken gurulok 1000 fordulatnál benyomom a kuplungot felugrik 1500-ra és amíg gurul a kocsi ott is marad , amikor megálnak a kerekek akkor esik 850-900-ra . Kuplug kapcsoló jó mert a tempomat kiold , pillangó-alapjárati motor megpucolva , jónak tűnik minden . Motor diagnosztika nem ad hibakódot 3x is tesztelve amúgy minden jó, menetteljesítmény, fogyasztás stb . Akku levéve félórára ujra tanítva, de nem segít a hiba csak úgy jött, előtte semit nem csináltam az autóval .
VALAMI ÖTLET ?
Naplózva

sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5954 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 13:46:53 »

Sziasztok!

Hol találom az egr szelepet az enyémben?
Mivel tudom és hogyan kell levenni?
Mivel tisztítsam?
Mire kell figyelni?

Köszi, előre is!

Esetleg tud segíteni valaki Szigethalom környékén megcsinálni mielőtt felgyújtom...? rinya

Esetleg van róla leírás valahol?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
pisti7878
Vendég
« Új hozzászólás #5955 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 15:45:03 »

üdv , az enyém 10 fölött eszik és még a alpjárat 800- 1400 közt ugrál , elsőbeinditásnál meg leis áll. tud erre valaki valamit? ???javascript:void(0);
Naplózva
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #5956 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 17:07:45 »

Az első indításnál leállást az alapjárat szabályozó okozza, tisztítás 1. körben aztán csere ha az nem segít.

üdv , az enyém 10 fölött eszik és még a alpjárat 800- 1400 közt ugrál , elsőbeinditásnál meg leis áll. tud erre valaki valamit? ???javascript:void(0);

Naplózva
agresor
Vendég
« Új hozzászólás #5957 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 18:12:11 »

Üdv!

Olyan kérdesem lenne hogy egy 2005 1.8 trend tipusú ford mondeoba utolag be lehet szerelni a tempomatott ha igen milyen alkatrészek kellenek és menyibe fájna?
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #5958 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 19:15:31 »

Üdv!

Olyan kérdesem lenne hogy egy 2005 1.8 trend tipusú ford mondeoba utolag be lehet szerelni a tempomatott ha igen milyen alkatrészek kellenek és menyibe fájna?

Szia!
Be lehet szerezni, de nem egyszerű művelet. http://www.google.co.uk/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CDQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fmondeo.hu%2Fftp%2Fpdf%2Ftuning%2Fmk3_gyari_tempomat_benzin.pdf&ei=BBbcUpDgComo4ASq04GIAw&usg=AFQjCNH87E9LMhCEnkjX5jqAO-oghoZ51Q&sig2=sXDo-6TteVUpQn14c1_-Zg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5959 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 19:24:13 »

nem vészes.eddig csak Scratch-nek nem lett jó..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #5960 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 08:52:52 »

Üdv!

Olyan kérdesem lenne hogy egy 2005 1.8 trend tipusú ford mondeoba utolag be lehet szerelni a tempomatott ha igen milyen alkatrészek kellenek és menyibe fájna?

Szia!
Szerintem nem vészes...én az összes alkatrészt mk2-től vettem szettben 26 ropiért, beszerelésben pedig vik tud segíteni.
Nekem is februárban lesz beoperálva Tongue smile

Leflee
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5961 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:29:20 »

nem vészes.eddig csak Scratch-nek nem lett jó..... nyes

Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5962 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:32:09 »

Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...

Végigcsinálták a TIS-ben leírt hibakeresést is? Kimértek mindent ahogy kell(ene)? Szerintem hiába raknak rá más szoftvert....ez egy funkció amit (csak) be kell kapcsolni a PCM-ben. Viknél nem jártál vele?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5963 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:34:06 »

Végigcsinálták a TIS-ben leírt hibakeresést is? Kimértek mindent ahogy kell(ene)? Szerintem hiába raknak rá más szoftvert....ez egy funkció amit (csak) be kell kapcsolni a PCM-ben. Viknél nem jártál vele?

Nem, ezt csak elméletben mondták.
Vik nem látta még. Gyárilag minden kábelköteg benne volt, a tempomat motor, a bowden, a pedál, és a kormány kapcsolók kerültek bele.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5964 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:35:39 »

Nem, ezt csak elméletben mondták.
Vik nem látta még. Gyárilag minden kábelköteg benne volt, a tempomat motor, a bowden, a pedál, és a kormány kapcsolók kerültek bele.
És a biztosíték?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5965 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:36:35 »

Nem, ezt csak elméletben mondták.
Vik nem látta még. Gyárilag minden kábelköteg benne volt, a tempomat motor, a bowden, a pedál, és a kormány kapcsolók kerültek bele.
...és ez az állapot 3 éve van így..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5966 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:40:48 »

Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...

Nem lehet, hogy az a gond, hogy nincs olyan rész, ahol 40 felett tudsz menni? Mert csak akkor kapcsolható be...  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5967 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 11:41:40 »

Nem, ezt csak elméletben mondták.
Vik nem látta még. Gyárilag minden kábelköteg benne volt, a tempomat motor, a bowden, a pedál, és a kormány kapcsolók kerültek bele.

Értem....
Az, hogy gyárilag minden kábelköteg benne volt még semmit nem jelent.....nekem is ott voltak a kábelek a biztosítéktáblától a kormánykapcsolókig csak éppen az ECU tól nem ment kábel a biztosítéktáblához. Ja és Ghia felszereltség....viszont láttam olyan Trendet amiben minden előkészítés megvolt.
Ha gondolod megnézhetem egyszer.....hátha.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5968 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:02:04 »

És a biztosíték?

Zacci nézte!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5969 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:02:26 »

...és ez az állapot 3 éve van így..... vigyor3

Taszár óta!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5970 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:02:44 »

Nem lehet, hogy az a gond, hogy nincs olyan rész, ahol 40 felett tudsz menni? Mert csak akkor kapcsolható be...  hehe eplus2

Köszi!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5971 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:04:34 »

Értem....
Az, hogy gyárilag minden kábelköteg benne volt még semmit nem jelent.....nekem is ott voltak a kábelek a biztosítéktáblától a kormánykapcsolókig csak éppen az ECU tól nem ment kábel a biztosítéktáblához. Ja és Ghia felszereltség....viszont láttam olyan Trendet amiben minden előkészítés megvolt.
Ha gondolod megnézhetem egyszer.....hátha.


Tavaszi talin?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #5972 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:05:52 »

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni.  1.8-as benzines mondeom hütöventillátora nyilt uton bekapcsol.  A vizhömérsékleti mutato középen áll. Tehát a motor nem melegszik tul.   Mitöl lehet ez?

Segítségetek köszönöm!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5973 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:30:57 »

Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...

Az én autóm olyan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5974 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:33:20 »

Tavaszi talin?

Remélem idén tudok menni.....akkor megnézzük.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5975 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:36:16 »

Remélem idén tudok menni.....akkor megnézzük.

Van egy apró különbség, hogy a te autódba gázolajat kell tankolni míg z övébe benzint.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #5976 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 13:07:16 »

Akkor oda se menj többet.

Benzinesnél a motorvezérlőnek semmi köze a tempomathoz, nem is tud róla.
A tempomatmotor nyomja helyetted a gázt.

Sz.G.



Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5977 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 13:23:15 »

Akkor oda se menj többet.

Benzinesnél a motorvezérlőnek semmi köze a tempomathoz, nem is tud róla.
A tempomatmotor nyomja helyetted a gázt.

Sz.G.




Pontosan.....
Benzinesnél csak a műszeregységben kell aktiválni a tempomat ikont, de a tempomatnak anélkül is működni kellene.
Sajnos a szervizeknek fogalma sincs ezekről....sok helyen azt sem tudják, hogy a (dízelnél) tempomat funkciót be lehet kapcsolni.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5978 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 13:30:56 »

Van egy apró különbség, hogy a te autódba gázolajat kell tankolni míg z övébe benzint.

Az legyen az ő baja, hogy benzinnel jár.... eplus2
Attól a multimétertel (TIS féle hibakeresés alapján) tudom mérni a benzines autó csatlakozóit is.....remélem.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5979 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 13:58:24 »

Az legyen az ő baja, hogy benzinnel jár.... eplus2
Attól a multimétertel (TIS féle hibakeresés alapján) tudom mérni a benzines autó csatlakozóit is.....remélem.  vigyor3

Persze....... csak ne keresd a ECU-nál a dízel vezetékeit.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5980 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 14:39:24 »

Persze....... csak ne keresd a ECU-nál a dízel vezetékeit.  vigyor3

Azt csak példának írtam, hogy hiába van ott látszólag minden előkészítés......semmit nem jelent. Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5981 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 16:26:38 »

Sziasztok!

A motor melyik részén találom az EGR-t? Hogyan tudom leszedni és takarítani?  help
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5982 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 17:00:02 »

Sziasztok!

A motor melyik részén találom az EGR-t? Hogyan tudom leszedni és takarítani?  help

Itt keresd....


Leszereled és kitakarítod.  vigyor3 Féktisztító,benzin, sok rongy, gumikesztyű....
Benzinesnél nem szokott nagyon retkes lenni. Vagy igen?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #5983 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 19:47:07 »

Jelentem 520ezer km, és nem volt még cserélve. vigyor3
Kicsit szerényebben:293ezer és tuti. taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5984 Dátum: 2014.01.21 kedd, 08:29:29 »

Itt keresd....


Leszereled és kitakarítod.  vigyor3 Féktisztító,benzin, sok rongy, gumikesztyű....
Benzinesnél nem szokott nagyon retkes lenni. Vagy igen?

Úgy tudom, hogy benzinesnél is ugyanúgy eltud koszolódni és alapjárati problémákat, hidegindítási gondokat okozhat... Rosszul tudom?

Benzinesen is ugyanott van az EGR szelep, mint a dieselen?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5985 Dátum: 2014.01.21 kedd, 09:01:18 »

Úgy tudom, hogy benzinesnél is ugyanúgy eltud koszolódni és alapjárati problémákat, hidegindítási gondokat okozhat... Rosszul tudom?

Benzinesen is ugyanott van az EGR szelep, mint a dieselen?

Nem tudom...azért kérdeztem.  vigyor3 Annyi korom biztos nem lesz benne, mint a dieselekben szokott.....egy tisztítástól biztos nem lesz rosszabb.
Az alapjárat ingadozásnál megnézném a helyedben az alapjárati motort is....
Benzinesnél máshol van az EGR, mint a diesleken...azért linkeltem a benzines képet.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #5986 Dátum: 2014.01.21 kedd, 09:37:38 »

Nem tudom...azért kérdeztem.  vigyor3 Annyi korom biztos nem lesz benne, mint a dieselekben szokott.....egy tisztítástól biztos nem lesz rosszabb.
Az alapjárat ingadozásnál megnézném a helyedben az alapjárati motort is....
Benzinesnél máshol van az EGR, mint a diesleken...azért linkeltem a benzines képet.

Pénteken tisztította Fokadriver kollega az alalpjárati motort. Azóta ingadozik igazán a fordulatszám.
Ha kinyomott kuplunggal gurulok, esetleg üresben, olyankor 500 és 1200 között ingadozik a fordulatszám párszor, majd beáll a normál szintre.
Le nem fullad.

Meghalt az alapjárati motorom?
Annak a hibája okozhat hidegindítási problémát?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5987 Dátum: 2014.01.21 kedd, 10:05:31 »

Az én autóm olyan.

Szuper lenne, de ezt összeszervezni... :/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5988 Dátum: 2014.01.21 kedd, 10:06:41 »

Akkor oda se menj többet.

Benzinesnél a motorvezérlőnek semmi köze a tempomathoz, nem is tud róla.
A tempomatmotor nyomja helyetted a gázt.

Sz.G.




Már tempomat motort is cseréltem másikra, azzal sem ment. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5989 Dátum: 2014.01.21 kedd, 11:35:13 »

Pénteken tisztította Fokadriver kollega az alalpjárati motort. Azóta ingadozik igazán a fordulatszám.
Ha kinyomott kuplunggal gurulok, esetleg üresben, olyankor 500 és 1200 között ingadozik a fordulatszám párszor, majd beáll a normál szintre.
Le nem fullad.

Meghalt az alapjárati motorom?
Annak a hibája okozhat hidegindítási problémát?

A tisztítás után egész jó lett az alapjáratod, még akkor is amikor egy rakás villamos terhelést rátettünk. Van egy szívósorod, ami lehet hogy az utolsókat rúgja, van olyan feltételezés is hogy a leömlőd elrepedt és falsot mér a lambda sensor, van egy alapjárati szelep rajta ami küzd ha benzin és lpg között váltasz, és van egy LPG-d ami valószínűleg nincs jól beállítva. Gyakorlatilag szivó és kipuff oldalon is gondok vannak, az üzem meleg motor hangja pedig egy zetor traktoréval hasonlatos. Ezt ne akard házilag kitalálni, ezt le kell adni egy hozzáértő szerelőnek hogy szedje össze a hibákat. Ha az én autóm lenne, én így tennék.


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5990 Dátum: 2014.01.21 kedd, 12:06:59 »

Már tempomat motort is cseréltem másikra, azzal sem ment. Sad
akkor a kábelezése inkorrekt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5991 Dátum: 2014.01.21 kedd, 13:01:33 »

Már tempomat motort is cseréltem másikra, azzal sem ment. Sad

Zacci rakott pár pdf-et a benzines cikk mellé. Azokban le van írva a hibakeresés....csak egy multiméter kell hozzá meg egy kis idő.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szjo
Vendég
« Új hozzászólás #5992 Dátum: 2014.01.21 kedd, 14:06:17 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy benzines 2002-es Mondeo-m (2.0L 150 le),aminek a hidegindításával van nyűg.
A probléma a következő,hogy pl. egész éjszakás állásnál az első beindítás után rögtön leáll a motor csak többszöri indítás után marad alapjáraton,amit nem is igazán hívhatunk úgy kezdetben,mert elég rendesen ingadozik,aztán egy idő múlva beáll a normális mértékre. Megprobáltam az első indításnál megakadályozni a lállást egy kis gázfröccsel ami eleinte működött,de most már az sem...
Ezen felül ha akár csak egy órát áll az autó üzem meleg állapot után,a következő indításnál ugyancsak ingadozik az alapjárat egy ideig.
Nem régen lett kicserélve a gyújtás rendszer(gyertya,kábel,trafó)amiatt,hogy menet közben ha úgy gondolta magát az autó fogta magát és leállt.Ez elég kellemetlen volt egy forgalmas kereszteződésben...
Ja és még az alapjárati motor ki lett  mérve,üzemanyagszűrő cserélve.

Elnézést,hogy ilyen hosszú lére eresztettem, de próbáltam minél több infót megadni a diagnózis felállításához.
Előre is köszönök minden segítő hozzászólást!

Tisztelettel!
Naplózva
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #5993 Dátum: 2014.01.21 kedd, 16:08:34 »

Az alapjárai motort nem kimérni kell, hanem kipucolni, ha nem segít akkor csere és nem lesz gond az indítással, sem a leállással.

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy benzines 2002-es Mondeo-m (2.0L 150 le),aminek a hidegindításával van nyűg.
A probléma a következő,hogy pl. egész éjszakás állásnál az első beindítás után rögtön leáll a motor csak többszöri indítás után marad alapjáraton,amit nem is igazán hívhatunk úgy kezdetben,mert elég rendesen ingadozik,aztán egy idő múlva beáll a normális mértékre. Megprobáltam az első indításnál megakadályozni a lállást egy kis gázfröccsel ami eleinte működött,de most már az sem...
Ezen felül ha akár csak egy órát áll az autó üzem meleg állapot után,a következő indításnál ugyancsak ingadozik az alapjárat egy ideig.
Nem régen lett kicserélve a gyújtás rendszer(gyertya,kábel,trafó)amiatt,hogy menet közben ha úgy gondolta magát az autó fogta magát és leállt.Ez elég kellemetlen volt egy forgalmas kereszteződésben...
Ja és még az alapjárati motor ki lett  mérve,üzemanyagszűrő cserélve.

Elnézést,hogy ilyen hosszú lére eresztettem, de próbáltam minél több infót megadni a diagnózis felállításához.
Előre is köszönök minden segítő hozzászólást!

Tisztelettel!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5994 Dátum: 2014.01.22 szerda, 12:08:18 »

Zacci rakott pár pdf-et a benzines cikk mellé. Azokban le van írva a hibakeresés....csak egy multiméter kell hozzá meg egy kis idő.

Zacci szerelte be.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5995 Dátum: 2014.01.22 szerda, 13:26:08 »

Zacci szerelte be.


 eplus2

ettől a cikk lehet jó.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5996 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:24:24 »

Zacci szerelte be.

Az ok, hogy beszerelte.... vigyor3
Arra voltam kíváncsi, hogy a hibakeresést megcsináltátok -e a TIS-ben leírtak alapján? (mértetek, szakadásvizsgálat....?)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #5997 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:24:57 »

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni.  1.8-as benzines mondeom hütöventillátora nyilt uton bekapcsol.  A vizhömérsékleti mutato középen áll. Tehát a motor nem melegszik tul.   Mitöl lehet ez?

Segítségetek köszönöm!

Volt termosztát csere nálad?

Az enyém is ezt csinálja, de annál tudom az okot:
Olyan termosztát van benne, aminek van elektromos csatlakozója, viszont a kábelkötegben nincs ilyen csatlakozó kivezetés és a korábbi termosztáton nem volt csatlakozó, nem volt fűtés.
A termosztáton ha jól tudom, az első Facelift alkalmával választottak. Az az előttiekben a termosztát házban volt egy kis fűtőpatron, amire áramot engedve a motor a termosztát 95-98 fok helyett alacsonyabb hőmérsékleten is ki tudta nyitni.
A két termosztát között az a különbésg, hogy a fűtött 98fokon, a nem fűtött 95 fokon nyit. A motor meg 102-103 fokon szeretné magát tartani.

Ha tévedek, javítsanak a hozzáértők.
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5998 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:46:36 »

Volt termosztát csere nálad?

Az enyém is ezt csinálja, de annál tudom az okot:
Olyan termosztát van benne, aminek van elektromos csatlakozója, viszont a kábelkötegben nincs ilyen csatlakozó kivezetés és a korábbi termosztáton nem volt csatlakozó, nem volt fűtés.
A termosztáton ha jól tudom, az első Facelift alkalmával választottak. Az az előttiekben a termosztát házban volt egy kis fűtőpatron, amire áramot engedve a motor a termosztát 95-98 fok helyett alacsonyabb hőmérsékleten is ki tudta nyitni.
A két termosztát között az a különbésg, hogy a fűtött 98fokon, a nem fűtött 95 fokon nyit. A motor meg 102-103 fokon szeretné magát tartani.

Ha tévedek, javítsanak a hozzáértők.

A fűtés azért van, hogy ha nagy terhelést kap a motor, akkor hamarabb ki tudja nyitni a termosztátot.
A fűtéses és nem fűtéses is 98°C-on nyit.

Nekem is megy a ventilátor, mivel fel tud melegedni 102-104 °C -ig is akár menet közben is. (miért is ne tudna....)

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5999 Dátum: 2014.01.22 szerda, 18:13:55 »

Az ok, hogy beszerelte.... vigyor3
Arra voltam kíváncsi, hogy a hibakeresést megcsináltátok -e a TIS-ben leírtak alapján? (mértetek, szakadásvizsgálat....?)

Nem... :/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.