Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:36:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260747 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6000 Dátum: 2014.01.22 szerda, 18:44:27 »

Szuper lenne, de ezt összeszervezni... :/
Azért én nem vetem el........szólj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6001 Dátum: 2014.01.22 szerda, 22:16:12 »

Nem... :/

Akkor azt kell megcsinálni és kiderül miért nem működik a tempomatod.  Wink
Tavaszi talira, ha sikerül eljutnom akkor megnézzük.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #6002 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 10:43:02 »

Szerintem aki itt cserélt, az azért, mert olajhiánnyal járatta, és szétment a lánc tőle.
Zolibácsi valami brutális futásteljesítménynél tart benzinessel, tőle meg lehet kérdezni talán, hogy mikor cserélte (ha egyáltalán).

Ha már szóba került, mik a tünetei a rossz láncnak?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6003 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 11:01:40 »

Azért én nem vetem el........szólj.

Köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6004 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 11:02:05 »

Akkor azt kell megcsinálni és kiderül miért nem működik a tempomatod.  Wink
Tavaszi talira, ha sikerül eljutnom akkor megnézzük.

Rendben!  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6005 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 11:41:40 »

Akkor azt kell megcsinálni és kiderül miért nem működik a tempomatod.  Wink
Tavaszi talira, ha sikerül eljutnom akkor megnézzük.
Zacci is így kezdte... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6006 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 12:43:45 »

Zacci is így kezdte... vigyor3

 taps
Rosszabb már biztos nem lesz....  eplus2 max megállapítom, hogy nem jó a tempomat.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6007 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 12:44:21 »

taps
Rosszabb már biztos nem lesz....  eplus2 max megállapítom, hogy nem jó a tempomat.  vigyor3


Ezt már most is tudjuk.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6008 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 13:03:11 »


Ezt már most is tudjuk.  hehe

Akkor távdiagnosztikával megmondtuk, hogy még most is rossz....  eplus2

Szerintem:
nem jó irányba indultak a hibakereséssel....cserélgettek fölöslegesen alkatrészeket....pedig le van írva szépen egy hibakeresési eljárás amivel valószínű, hogy már rég meglenne a hiba oka....a vicc az egészben, hogy a fordosok ezt nem csinálták meg falbav....egyszerűbb volt azt mondani, hogy szoftvert kéne cserélni egy olyan autóval ami gyárilag tempomatos....tudták ők, hogy ilyenből 3db van az országban és ezzel meg is úszták a melót  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #6009 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 14:06:28 »

Ha már szóba került, mik a tünetei a rossz láncnak?

fémes csörgés... itt hallhatod:

http://www.youtube.com/watch?v=iTTTPPml8aU   smile
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #6010 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 15:38:21 »

fémes csörgés... itt hallhatod:

http://www.youtube.com/watch?v=iTTTPPml8aU   smile

Köszi. worship

És hidegen, melegen egyaránt hallható?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #6011 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 16:35:50 »

Köszi. worship

És hidegen, melegen egyaránt hallható?

Szerintem ha megnyúlt a vezérműlánc mindegy a motorhő, viszont a csörgésnél nem biztos h. a lánccal van probléma, az is lehet, hogy a láncfeszítő patron adja meg magát..
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #6012 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 16:47:08 »

Szerintem ha megnyúlt a vezérműlánc mindegy a motorhő, viszont a csörgésnél nem biztos h. a lánccal van probléma, az is lehet, hogy a láncfeszítő patron adja meg magát..

És olyankor elég azt cserélni? Nem jobb akkor már az egészet?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #6013 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 16:52:55 »

És olyankor elég azt cserélni? Nem jobb akkor már az egészet?

Dehogynem, komplettem a szettet, feszítő meg a lánc szerintem megáll 60e Ft körül, inkább a munkadíj ami megnyomja..
Naplózva
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #6014 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 16:56:42 »

Köszi. worship

És hidegen, melegen egyaránt hallható?

Lehet egyébként, hogy nem a lánc csörög ezen a videón, így jobban meghallgatva hasonlít a szívósori kerregésre. Mint itt: http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6015 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 18:28:39 »

Lehet egyébként, hogy nem a lánc csörög ezen a videón, így jobban meghallgatva hasonlít a szívósori kerregésre. Mint itt: http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ


Lánc volt.
Írta is, hogy before changing timing chain.....

Itt pedig after......
http://www.youtube.com/watch?v=TaiOy_HEb_w
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #6016 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 20:09:58 »


Lánc volt.
Írta is, hogy before changing timing chain.....

Itt pedig after......
http://www.youtube.com/watch?v=TaiOy_HEb_w


Azt láttam, hogy timing chain, before, after, de az is lehet, hogy a szervizben azt mondták neki, hogy lánc, jóadag pénz legomboltak, aztán közben kibelezték a szívósort potom pénzért nyes

Bár az is lehet, hogy ez csak a magyar mentalitás  szomoru1  hehe  Na mind1, élőben könnyű kideríteni, hogy lánc vagy pillangó..
Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #6017 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 20:42:22 »

Sziasztok!

Már bocsánnat,hogy beleszólok,ebbe a fémes csörgéses dologba,de ha a vákum csövet leveszed középről máris kiderül lesz-e változás. A másik meg az érdekes hogy meleg motornál elmúlik. Mivel a láncfeszítőt is az olaj élteti,lehet csak meleg motornál a folyósabb olaj engedi rendesen dolgozni?

 Milyen szép emlék régen,hogy megszívatott engem egy ilyen moci.. de kutyaharapást szörivel a haramadik után már megszerettem eplus2
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6018 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 20:46:52 »

A tisztítás után egész jó lett az alapjáratod, még akkor is amikor egy rakás villamos terhelést rátettünk. Van egy szívósorod, ami lehet hogy az utolsókat rúgja, van olyan feltételezés is hogy a leömlőd elrepedt és falsot mér a lambda sensor, van egy alapjárati szelep rajta ami küzd ha benzin és lpg között váltasz, és van egy LPG-d ami valószínűleg nincs jól beállítva. Gyakorlatilag szivó és kipuff oldalon is gondok vannak, az üzem meleg motor hangja pedig egy zetor traktoréval hasonlatos. Ezt ne akard házilag kitalálni, ezt le kell adni egy hozzáértő szerelőnek hogy szedje össze a hibákat. Ha az én autóm lenne, én így tennék.




Ezt az alapjárati motor tisztítást könnyű megcsinálni, vagy érdemes szakértőre bízni?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #6019 Dátum: 2014.01.24 péntek, 08:24:23 »

Sziasztok!

Már bocsánnat,hogy beleszólok,ebbe a fémes csörgéses dologba,de ha a vákum csövet leveszed középről máris kiderül lesz-e változás. A másik meg az érdekes hogy meleg motornál elmúlik. Mivel a láncfeszítőt is az olaj élteti,lehet csak meleg motornál a folyósabb olaj engedi rendesen dolgozni?

 Milyen szép emlék régen,hogy megszívatott engem egy ilyen moci.. de kutyaharapást szörivel a haramadik után már megszerettem eplus2

Ezért mondtam, hogy élőben könnyű rájönni, hogy ha a szívósor haldoklik. Az tény és való, hogy megfelelő olajnyomás kell a feszítőhöz, de normális esetben ha jó a lánc és a láncfeszítő, nagy baj lenne, ha hideg motornál csörögne bármi...
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6020 Dátum: 2014.01.24 péntek, 14:28:04 »

Szia! Nálam is volt ilyen helyzet....én először ezt tenném:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0

sajnos a kép eltünt de meg fogod találni hogy hova kell fújni Smiley

Leflee

Ha nem lenne nagy gond, esetleg tudnál nekem egy képet csinálni. Annyira hozzá nem értő vagyok, hogy kép nélkül nem tudom hova fujjam azt a wd40et éshát félek, hogy rossz helyre fújom.
Naplózva
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #6021 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 13:56:43 »

Jelentem 520ezer km, és nem volt még cserélve. vigyor3
koszi mindenkinek a tanacsokat!
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #6022 Dátum: 2014.01.28 kedd, 14:41:55 »

A kocsim már 2x beirta az Egr hibát és világitott a check engine.tegnap valami folytán eltünt a jelzés azóta se jött vissza.ez hogy lehet?
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6023 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:21:01 »

Ezt az alapjárati motor tisztítást könnyű megcsinálni, vagy érdemes szakértőre bízni?

Ma megcsináltam én magam is a tisztítást pedig nem vagyok egy kétkezi ember...  2 csavar tartja, amihez csőlulcs kell, plusz le kell húzni róla a csatlakozót
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6024 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:23:08 »

Szívósor herélés a téma.

Mi van akkor, ha nem a szívosort heréltetem ki, hanem csak a vákumcsövet dugózom le valamivel?
(Nem tudokm mivel lehet egyébként, csak egy ötlet...)
Olcsóbbnak és gyorsabbnak tűnő megolás.

Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6025 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:31:45 »

Szívósor herélés a téma.

Mi van akkor, ha nem a szívosort heréltetem ki, hanem csak a vákumcsövet dugózom le valamivel?
(Nem tudokm mivel lehet egyébként, csak egy ötlet...)
Olcsóbbnak és gyorsabbnak tűnő megolás.


a vas ami belehullhat a mociba és kárt okoz,az a szívósorban van.Azt veszed ki,amikor kiheréled.A vákumcsövet ha lezárod,csak mozogni nem fognak,de még beeshetnek a motorba....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6026 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:36:59 »

a vas ami belehullhat a mociba és kárt okoz,az a szívósorban van.Azt veszed ki,amikor kiheréled.A vákumcsövet ha lezárod,csak mozogni nem fognak,de még beeshetnek a motorba....

Azt értem, de ha nincsen kritikus állapotban, akkor a dugózást követően, nem is lesz használatban.
Ergo csökken az esélye a balesetnek.
Hol hibás a teóriám?  vigyor3
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6027 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:42:15 »

Azt értem, de ha nincsen kritikus állapotban, akkor a dugózást követően, nem is lesz használatban.
Ergo csökken az esélye a balesetnek.
Hol hibás a teóriám?  vigyor3

jo.nekem 8.
Egy apró balesetnél elöl összetörik a cíp ottód.Megreccsen a szívósor,és belehullik a járó motorba a fém alaktrész.Ez a teória  sem hibás.....
Igaz,hogy ez új állapotában is megtörténhet,de ha nem használod,akkor nem is kell bele......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6028 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:48:49 »

jo.nekem 8.
Egy apró balesetnél elöl összetörik a cíp ottód.Megreccsen a szívósor,és belehullik a járó motorba a fém alaktrész.Ez a teória  sem hibás.....
Igaz,hogy ez új állapotában is megtörténhet,de ha nem használod,akkor nem is kell bele......

Értem, igazad van  worship
A csövet mivel lehetne átmenetileg dugózni?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6029 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:51:31 »

Értem, igazad van  worship
A csövet mivel lehetne átmenetileg dugózni?
csapágygolyó
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6030 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:06:23 »

jo.nekem 8.
Egy apró balesetnél elöl összetörik a cíp ottód.Megreccsen a szívósor,és belehullik a járó motorba a fém alaktrész.Ez a teória  sem hibás.....
Igaz,hogy ez új állapotában is megtörténhet,de ha nem használod,akkor nem is kell bele......

Fém alkatrész nem tud beleesni,"csak" a müanyag lapát darabok.

Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6031 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:10:09 »

Azt értem, de ha nincsen kritikus állapotban, akkor a dugózást követően, nem is lesz használatban.
Ergo csökken az esélye a balesetnek.
Hol hibás a teóriám?  vigyor3


Ne halogasd sokat,mert drága lesz a motorjavitás!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #6032 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:14:13 »

Ne halogasd sokat,mert drága lesz a motorjavitás!

Nekem sincs kiszedve(521ezer km), csak le van húzva a karról, ergo nem is mozog. Veszélyben van a motor? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6033 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:14:20 »

A módosított, cserélhető pillangószelepes szívósorból már nem nagyon szoktak kiesni a lapátok. Zajosnak viszont zajos lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6034 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:23:04 »

A módosított, cserélhető pillangószelepes szívósorból már nem nagyon szoktak kiesni a lapátok. Zajosnak viszont zajos lehet.

Ahány ember, annyi infó... Smiley Egyelőre lehúzom, persze megnézem, hogy halkabb-e a motor úgy...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6035 Dátum: 2014.01.28 kedd, 22:21:25 »

Nekem sincs kiszedve(521ezer km), csak le van húzva a karról, ergo nem is mozog. Veszélyben van a motor? vigyor3



És neked még az eredeti szívosor van benne??? wow1
Érdekes,hogy ha a karról lekötötted a csuklót akkor mi tartja zárva a lapátokat?Régóta autókázol már így vele?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6036 Dátum: 2014.01.28 kedd, 22:24:26 »

Ahány ember, annyi infó... Smiley Egyelőre lehúzom, persze megnézem, hogy halkabb-e a motor úgy...



A te autód....
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #6037 Dátum: 2014.01.29 szerda, 09:49:47 »



És neked még az eredeti szívosor van benne??? wow1
Érdekes,hogy ha a karról lekötötted a csuklót akkor mi tartja zárva a lapátokat?Régóta autókázol már így vele?

Szerintem az eredeti van benne, 149ezerrel vettem és már akkor is le volt húzva a karról. És én azóta is így autókázok vele. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #6038 Dátum: 2014.01.29 szerda, 09:50:30 »

Itt a kép hogy miről is van szó:

 
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6039 Dátum: 2014.01.29 szerda, 10:07:33 »

Itt a kép hogy miről is van szó:

 


 worship
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6040 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:27:57 »

Itt a kép hogy miről is van szó:

 


Csak leakasztom és jóidő?  vigyor3
A teljesítmény változik?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6041 Dátum: 2014.01.29 szerda, 20:30:30 »

Mégegy szívósoros kérdés:

Hány vákumcső van üzemben a szívósorral kapcsolatban?
Van egy fent, amit könnyen ellehet érni. Ha ezt lehúzom, akkor lehet hallani, hogy szív a csonknál. Ez ok.

A napokban a szervízben kiszúrta a szaki, hogy egy ugyanolyan cső lóg és el is van törve kb. ott ahol a fenti is van. Kérdeztem, hogy az mi? Azt mondta, hogy egy vákumcső, de nem fontos, majd lekapta.

Mi lehetett az?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6042 Dátum: 2014.01.29 szerda, 20:56:04 »

Nekem sincs kiszedve(521ezer km), csak le van húzva a karról, ergo nem is mozog. Veszélyben van a motor? vigyor3
igen.Há' nem?Há' de! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6043 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:11:02 »

Mégegy szívósoros kérdés:

Hány vákumcső van üzemben a szívósorral kapcsolatban?
Van egy fent, amit könnyen ellehet érni. Ha ezt lehúzom, akkor lehet hallani, hogy szív a csonknál. Ez ok.

A napokban a szervízben kiszúrta a szaki, hogy egy ugyanolyan cső lóg és el is van törve kb. ott ahol a fenti is van. Kérdeztem, hogy az mi? Azt mondta, hogy egy vákumcső, de nem fontos, majd lekapta.

Mi lehetett az?


Ne menj oda többet!Szerinted azt a csövet viccböl épitették be?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #6044 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 00:01:02 »

igen.Há' nem?Há' de! vigyor3

Oszt mé'? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6045 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 17:33:15 »

Oszt mé'? vigyor3

Magasröptű Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6046 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 17:55:25 »

Oszt mé'? vigyor3
nemmondommeg!
akkójóvanakkó? smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6047 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:43:44 »

Megdebilesedett a galeri  taps
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6048 Dátum: 2014.02.01 szombat, 17:22:01 »

Trafó és gyertya csere megtörtént alapjárati motor meg lett tisztítva ( az alapjárat továbbra is kileng fékezéskor kinyomott kuplunggal)

Olajak, vízpumpa cserélve.
Az autó hidegen mégis 3 hengerrel indul és ledadog, ha nem pumpálom neki a gázt...

Gyújtókábel hiba, alapjárati motor hiba okozhat ilyen jelenséget?  Huh?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6049 Dátum: 2014.02.01 szombat, 18:31:23 »

Ebben a mínuszokban, reggel (akinek kint áll a kocsi és nem garázsban) van akinek kemény illetve megszorul a gázpedál?
Gyanítom, hogy bowden csere érik......bár miután megmozdul működik szépen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.