Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:15:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261437 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2014.03.19 szerda, 14:27:17 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni töletek hogy mikor felnyitottam a motorháztetőt sziszegést halottam rájöttem hogy a tágulási tartály túlfolyólyánál sziszeg.
Ez vajon normális vagy hiányzik onnan egy tömítés? Mintha egy kis megfojást is látnék a tartály alatt és mintha a hűtővíz is kopna.
 falbav
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2014.03.19 szerda, 14:53:06 »

Hosszbordás szíjnál cserélnék vezetőgörgőt, de úgy nézem, hogy a csavar kb 1 centivel hosszabb, mint a hely a doblemez és a görgő között. Valakinek van tapasztalata a témában? Esetleg a motort le kell engedni, mint a dieseleknél vagy van egyszerűbb megoldás? A csavart gondolom nem illik megrövidíteni Smiley
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2014.03.19 szerda, 14:53:57 »

Ez vajon normális vagy hiányzik onnan egy tömítés? Mintha egy kis megfojást is látnék a tartály alatt és mintha a hűtővíz is kopna.
A benzinesek tágulási tartálya hamar megfárad/elreped, vacak...A dízelekével bezzeg nincs baj.  Bontóba 3-4 ezer pénzér kapsz másikat.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2014.03.19 szerda, 16:42:27 »

A benzinesek tágulási tartálya hamar megfárad/elreped, vacak...A dízelekével bezzeg nincs baj.  Bontóba 3-4 ezer pénzér kapsz másikat.

Szerintem ugyanabból van, csak a benzines egy jó 10-15 fokkal magasabb hőmérsékleten üzemel, azt meg nem bírja úgy a tank.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:36:15 »

Sziasztok!
Indulaskor, amikor raengedem a kuplungot es alacsony fordulaton kell megmozditania az autot, akkor recsego, berrego szeru hangot hallok.
Mi lehet ez?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:43:38 »

Sziasztok!
Indulaskor, amikor raengedem a kuplungot es alacsony fordulaton kell megmozditania az autot, akkor recsego, berrego szeru hangot hallok.
Mi lehet ez?

A te saját megítélésed szerinti hang alapján szerinted ki tudná ezt megmondani látatlanban/hallatlanban?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2014.03.19 szerda, 21:00:38 »

A te saját megítélésed szerinti hang alapján szerinted ki tudná ezt megmondani látatlanban/hallatlanban?

Szerintem, szerinted igazad lehet.   Wink
Naplózva
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2014.03.22 szombat, 07:41:59 »

Kedves fórumtársak!

A segtségeteket kérném. Már lassan egy éve nálam van a mondeó, és lényegében azóta jelen van az a jelenség,h amikor pl egy nap állás után megyek vele egy rövidebb távot (5-10 perc) utána ha elintézem a dolgom és mennék vele megint, akkor nehezebben indul. Természetesen beindul, de nem pöccre, hanem nyekeregtetni kel egy kicsit. Elolvastam a felhasználói kézikönyv idevágó részét, miszerint kb 1/3-ig le kell nyomni a gázpedált és úgy indítózni. Be is indul mindíg csak van amikor nyekereg egy kicsit előtte. Smiley Melegen vagy hosszabb menet után ha leállítom majd megint beindítom, így megy pöccre, hidegen indul a legszebben, több napos állás után is. Tényleg csak akkor nyekereg ha állás után rövidebb távot megyek vele, sajna erre használom a legtöbbet. Elolvastam a FAQ-ban ezt: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
de ebből nem sokat értek! Cheesy Gyanítom,h innen ered a probléma gyökere.
Lassan műszakira megy és vinném a szerelőhöz, mit mondjak neki mit kell kicseréljen,h ez a dolog helyrejöjjön?
Előre is köszi a választ. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 07:45:03 írta lcs10 » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2014.03.22 szombat, 11:09:33 »

Kedves fórumtársak!

A segtségeteket kérném. Már lassan egy éve nálam van a mondeó, és lényegében azóta jelen van az a jelenség,h amikor pl egy nap állás után megyek vele egy rövidebb távot (5-10 perc) utána ha elintézem a dolgom és mennék vele megint, akkor nehezebben indul. Természetesen beindul, de nem pöccre, hanem nyekeregtetni kel egy kicsit. Elolvastam a felhasználói kézikönyv idevágó részét, miszerint kb 1/3-ig le kell nyomni a gázpedált és úgy indítózni. Be is indul mindíg csak van amikor nyekereg egy kicsit előtte. Smiley Melegen vagy hosszabb menet után ha leállítom majd megint beindítom, így megy pöccre, hidegen indul a legszebben, több napos állás után is. Tényleg csak akkor nyekereg ha állás után rövidebb távot megyek vele, sajna erre használom a legtöbbet. Elolvastam a FAQ-ban ezt: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
de ebből nem sokat értek! Cheesy Gyanítom,h innen ered a probléma gyökere.
Lassan műszakira megy és vinném a szerelőhöz, mit mondjak neki mit kell kicseréljen,h ez a dolog helyrejöjjön?
Előre is köszi a választ. Wink

Én mióta megvettem (2007) ilyen, nézte a szerelőm is, nem kell vele foglalkozni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2014.03.22 szombat, 11:15:55 »

Én mióta megvettem (2007) ilyen, nézte a szerelőm is, nem kell vele foglalkozni.

Nem értek hozzá, de úgy olvastam egy totalcaros kettőstömegű lendkerekekkel foglalkozó cikkben,h ez nagyon nem használ neki, és idő előtt tönkrevágja a lendkerekeket az indítózgatás. Az enyémben pedig cserélni kell hamarosan, és lehet,h pont ezért.
Köszi a visszajelzést. Wink
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2014.03.22 szombat, 12:04:12 »

Nem értek hozzá, de úgy olvastam egy totalcaros kettőstömegű lendkerekekkel foglalkozó cikkben,h ez nagyon nem használ neki, és idő előtt tönkrevágja a lendkerekeket az indítózgatás. Az enyémben pedig cserélni kell hamarosan, és lehet,h pont ezért.
Köszi a visszajelzést. Wink

7 éve ilyen, eddig problémát nem okozott. Gyári kuplung, gyári lendkerék, 210e km.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:01:18 »

Hosszbordás szíjnál cserélnék vezetőgörgőt, de úgy nézem, hogy a csavar kb 1 centivel hosszabb, mint a hely a doblemez és a görgő között. Valakinek van tapasztalata a témában? Esetleg a motort le kell engedni, mint a dieseleknél vagy van egyszerűbb megoldás? A csavart gondolom nem illik megrövidíteni Smiley


kellemes meglepetés ért, mert egyszerűbb volt, mint gondoltam. a blokkon lévő menet utosló 1cm-én ugyanis van egy oldalsó slicc, ahol ki lehet emelni a csavart. (persze felmerül a kérdés, hogy akkor miért nem lehetett ilyen trükk nélkül egy rövidebb csavart beletenni, de ez már nem lényeges)

az üröm az örömben, hogy a generátor szabadonfutóját is megnéztem és nem igazán szabad. oda-vissza együtt forog a szíjtárcsa a forgórésszel... szóval lesz egy második szerelős délutánom is hamarosan.
jó gondolom, hogy a generátort alulról egyszerűbb kiforgani?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:10:29 »

Én mióta megvettem (2007) ilyen, nézte a szerelőm is, nem kell vele foglalkozni.

Nálam is ugyanez van. Kénytelen vagyok elviselni Wink
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:50:14 »

Nálam is ugyanez van. Kénytelen vagyok elviselni Wink

Dettó...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2014.03.22 szombat, 19:46:48 »

az üröm az örömben, hogy a generátor szabadonfutóját is megnéztem és nem igazán szabad. oda-vissza együtt forog a szíjtárcsa a forgórésszel... szóval lesz egy második szerelős délutánom is hamarosan.
jó gondolom, hogy a generátort alulról egyszerűbb kiforgani?
Hát elég hamar(osan), mert amint lemerül az aksid, már nem fogsz menni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2014.03.22 szombat, 21:08:10 »

Csináltam mégegy tesztet. 10km után 75fok körül volt, majd ahogy városba értem, nem nyomtam neki, motorfékeztem, visszahűlt 60 alá, majd ahogy kiértem a városból, újra melegedett,20km alatt 80 fokig, aztán autópályára érve felmelegedett 97re, és azt tartotta is, 95-100 közötti ingadozással. Utána már nem hűlt vissza, 110km után városba érve is tartotta ezt az értéket. Szóval ennek tükrében lehet hogy kicsit halasztom a termosztát cserét, főleg hogy közeledik a jóidő.

 Szerintetek okozok ezzel valami komolyabb bajt?

Ti sosem tanultok? Egy éve sírtam teli a fórumot, hogy termosztát hibából egy 325.000 HUF-os motorfelújítás lett.
De ha nem tanultok belőle, akkor hanyagold el a termosztátot ...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2014.03.22 szombat, 21:13:38 »

Ti sosem tanultok? Egy éve sírtam teli a fórumot, hogy termosztát hibából egy 325.000 HUF-os motorfelújítás lett.
De ha nem tanultok belőle, akkor hanyagold el a termosztátot ...
de ahogy leirta attol jol kell menjen minden,ez a stabil,fiam igy jo,nem kell cserélj termosztátot.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2014.03.22 szombat, 21:18:10 »

Ti sosem tanultok? Egy éve sírtam teli a fórumot, hogy termosztát hibából egy 325.000 HUF-os motorfelújítás lett.
De ha nem tanultok belőle, akkor hanyagold el a termosztátot ...
Fiam te is tanulhatsz de ott már biztos bajok voltak mégpedig hF tőmités irjam, le szenzor mutatja,v huje és nem nézi.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 07:46:06 »

Fiam te is tanulhatsz de ott már biztos bajok voltak mégpedig hF tőmités irjam, le szenzor mutatja,v huje és nem nézi.

Ennek a mondatnak most mi is az értelme?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 07:47:55 »

de ahogy leirta attol jol kell menjen minden,ez a stabil,fiam igy jo,nem kell cserélj termosztátot.

A jó termosztátnál 2-3 km-en belül be kell állnia középre és ott kell maradnia, mint a cövek.
Ha nem így működik, akkor jó idő ide vagy oda, cserélni kell.
Ha majd hazavágja a motorját, akkor remélem majd beszállsz a költségekbe!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 09:14:45 »

Ti sosem tanultok? Egy éve sírtam teli a fórumot, hogy termosztát hibából egy 325.000 HUF-os motorfelújítás lett.
De ha nem tanultok belőle, akkor hanyagold el a termosztátot ...

Nem lehet általánosítani, hogy minden termosztát hiba egyforma.
Nem kell azonnal vészmadárkodni.
Nálad sem (egyedül) a termosztát okozta a meghibásodást.

Akkor probléma ha nyitva marad és télen rövid távokat megy az autó.
Zolibácsi-nál nem ez a helyzet.


Lehet én is visszarakom a "hamarabb" nyitót -amivel jártam 1 évig, télen is- mert utálom, hogy állandóan megy a ventilátor és még nem is klímázom.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 09:27:35 »

Nem lehet általánosítani, hogy minden termosztát hiba egyforma.
Nem kell azonnal vészmadárkodni.
Nálad sem (egyedül) a termosztát okozta a meghibásodást.

Akkor probléma ha nyitva marad és télen rövid távokat megy az autó.
Zolibácsi-nál nem ez a helyzet.


Lehet én is visszarakom a "hamarabb" nyitót -amivel jártam 1 évig, télen is- mert utálom, hogy állandóan megy a ventilátor és még nem is klímázom.

Fogyasztásra volt jelentős hatása, hogy 70-80 fok helyett 100 környékén fut?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 10:15:18 »

Fogyasztásra volt jelentős hatása, hogy 70-80 fok helyett 100 környékén fut?

Semmi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 15:20:47 »

Szeva,GSR offf,mert ma a haverom fehivottt 1 szerelőttt és mondta nékem hogy tekercs hibás ami 1 be van 1 diodával,nehogy megvegyek valamit amit nem kelll.Mondom azt cseréltem,de mondja hogy nem a kulcs,holnap igyis ugyis érdemben tőbbet tudok.a lányom zóngorázik.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 15:26:15 »

de megcsináltam  ma mondeomon   a fékeket ,baxxus 2 fékcső2 *egyszere,na ijen még nem volt
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 19:58:03 »

Szeva,GSR offf,mert ma a haverom fehivottt 1 szerelőttt és mondta nékem hogy tekercs hibás ami 1 be van 1 diodával,nehogy megvegyek valamit amit nem kelll.Mondom azt cseréltem,de mondja hogy nem a kulcs,holnap igyis ugyis érdemben tőbbet tudok.a lányom zóngorázik.
Néha úgy érzem, nem mindent írsz le, amit el akarsz mondani nekünk.  vigyor3
Pl.: A lányod zongorázik, de hol az előzmény? Ezt most miért írtad? Vagy nálad mit jelent ez a mondat?  wow1

Nem kötekszem, csak szeretnélek megérteni.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:19:47 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kerdesem h kb mennyibe kerulne a szivocsonkal az a kritikus problema megoldasa, felujitasa?
Iagazabol csak az anyagar erdekelne Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:38:02 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kerdesem h kb mennyibe kerulne a szivocsonkal az a kritikus problema megoldasa, felujitasa?
Iagazabol csak az anyagar erdekelne Smiley

Neked a szívócsonk ára és a munkadíj.
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220540-szivocsonk/141133-szivocsonk-ford-mondeo-2000-2004_01-benzines-1_8-2_0

A módosított szívócsonkba (FL után) ki lehet már cserélni a lapátokat és a 2 átvezetőt, ami 60e körül van. (szett)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:53:06 »

Neked a szívócsonk ára és a munkadíj.
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220540-szivocsonk/141133-szivocsonk-ford-mondeo-2000-2004_01-benzines-1_8-2_0

A módosított szívócsonkba (FL után) ki lehet már cserélni a lapátokat és a 2 átvezetőt, ami 60e körül van. (szett)


Köszi!  worship
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2014.03.26 szerda, 12:27:02 »

Neked a szívócsonk ára és a munkadíj.
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220540-szivocsonk/141133-szivocsonk-ford-mondeo-2000-2004_01-benzines-1_8-2_0

A módosított szívócsonkba (FL után) ki lehet már cserélni a lapátokat és a 2 átvezetőt, ami 60e körül van. (szett)

Én az enyémbe is bele tudtam rakni az átvezetőket, és ki tudtam cserélni az egész belsejét, csak az 1-es tejtermék már úgy ki volt lopva a szívósor, hogy kb 5ezer után most kiheréltem.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2014.03.26 szerda, 12:31:38 »

Én az enyémbe is bele tudtam rakni az átvezetőket, és ki tudtam cserélni az egész belsejét, csak az 1-es tejtermék már úgy ki volt lopva a szívósor, hogy kb 5ezer után most kiheréltem.

Akkor neked már korábban kicserélhették a szívósort. A régiek nem betétesek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2014.03.26 szerda, 13:09:24 »

Akkor neked már korábban kicserélhették a szívósort. A régiek nem betétesek.
Azt nem tudom, hogy kicserélték-e, mert még nem láttam az enyémen kívül másikat.
Az viszont biztos, hogy az enyémben nem voltak átvezető perselyek a hengerek között, de a szettben lévőt bele tudtam simán nyomni. A lapátokat nagyobb erővel ugyan, de le tudtam húzni a a hosszú tengelyről. A kivett lapátok állapotából következtetve ez még nem volt cserélve előtte. mint sok más a kocsin.  rinya
A hátsó féket amit kiszedtem mutogatni kellene elrettentésképpen (mind a tárcsát, mind a betéteket).
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2014.03.26 szerda, 14:23:16 »

Azt nem tudom, hogy kicserélték-e, mert még nem láttam az enyémen kívül másikat.
Az viszont biztos, hogy az enyémben nem voltak átvezető perselyek a hengerek között, de a szettben lévőt bele tudtam simán nyomni. A lapátokat nagyobb erővel ugyan, de le tudtam húzni a a hosszú tengelyről. A kivett lapátok állapotából következtetve ez még nem volt cserélve előtte. mint sok más a kocsin.  rinya
A hátsó féket amit kiszedtem mutogatni kellene elrettentésképpen (mind a tárcsát, mind a betéteket).

Talán etisben olvastam én is, hogy a perselyt be lehet tenni a régebbi szívósorba is, de most nem találom  fejvakaras
Annyira ki volt kopva a szívósor, hogy az új lapát lötyögött benne?
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2014.03.26 szerda, 14:29:45 »

Talán etisben olvastam én is, hogy a perselyt be lehet tenni régebbi szívósorba is, de most nem találom  fejvakaras
Annyira ki volt kopva a szívósor, hogy az új lapát lötyögött benne?
Nem volt vészes, de a tengely végénél ahol a szívósorba támaszkodik meg a tengely, ott  már ovális volt a "lyuk". Szerintem onnan indult a probléma. De már megoldottam. Kipucoltam, ledugóztam. vigyor3
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
groland
Vendég
« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 11:40:53 »

Kedves Fórumtársak!

Találkozott már valaki a következő jelenséggel?

Beindítás után 1x, de csak 1x az elinduláskor, a kuplung felengedésekor furcsa "kerregő/surlódó" hang hallatszik és a kuplung pedálon is érződik a "rezgés". Hideg és meleg motornál is jelentkezik. A hibajelenség reprodukálása a motor leállításával történhet, menet közben már nem jelentkezik.

A kuplungszett (Sachs) és a hidraulikus kinyomócsapágy (Ford) frissen cserélve, a lendkerék eredeti, futásteljesítmény: 228.000 km.

Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 19:25:14 »

Sziasztok?
Olvasgattam par kulfoldi forumot arrol h mieik olaj lenne a legjobb a mondeonak es majdnem mindenhol ezt talaltam http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=171148910205
Ez szerintetek is jobb vagy maradjak a jol megszokott gyari ford formula 5w30 nal?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 19:26:57 »

Sziasztok?
Olvasgattam par kulfoldi forumot arrol h mieik olaj lenne a legjobb a mondeonak es majdnem mindenhol ezt talaltam http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=171148910205
Ez szerintetek is jobb vagy maradjak a jol megszokott gyari ford formula 5w30 nal?

Maradj az 5W30-nál. 
Miért szeretnél váltani?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:23:37 »

Maradj az 5W30-nál. 
Miért szeretnél váltani?

Mert van egy kis olajfogyasztasom es gondoltam ez talan jobb kicsit. Meg hat most szeretnek egy jo minosigu olajat adni  a kis mondeonak Smiley
Akkor 5w30 bol mit tudnatok ajanlani nekem? Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:27:55 »

Mert van egy kis olajfogyasztasom es gondoltam ez talan jobb kicsit. Meg hat most szeretnek egy jo minosigu olajat adni  a kis mondeonak Smiley
Akkor 5w30 bol mit tudnatok ajanlani nekem? Smiley

Formula F

Olajfogyasztást nem lehet javítani másik olajjal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:29:54 »

Mert van egy kis olajfogyasztasom es gondoltam ez talan jobb kicsit. Meg hat most szeretnek egy jo minosigu olajat adni  a kis mondeonak Smiley
Akkor 5w30 bol mit tudnatok ajanlani nekem? Smiley

Az olajfogyasztást nem sűrűbb olajra váltással kell "javítani".....az okát kell megkeresni.   Mennyi olajat eszik?

 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:50:34 »

Az olajfogyasztást nem sűrűbb olajra váltással kell "javítani".....az okát kell megkeresni.   Mennyi olajat eszik?

 
Maximum szintrol minimumra kb 10-12000 alatt
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:53:07 »

Maximum szintrol minimumra kb 10-12000 alatt

Az még nem olyan vészes.....durván 1l.   Off márkáknál az 1000km/l normálisnak számít.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:12:49 »

Az még nem olyan vészes.....durván 1l.   Off márkáknál az 1000km/l normálisnak számít.
Akkor semmi semmi keppen nem ajanlott 0w40 et hasznalni?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 22:44:35 »

Akkor semmi semmi keppen nem ajanlott 0w40 et hasznalni?

Felőlem azt csinálsz amit akarsz...te autód, te döntésed.  Smiley
Én biztos nem önteném az enyémbe.....a gyárba ezt az olajat találták ki hozzá.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2014.03.28 péntek, 08:53:03 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem a 1.8 110 lóerős Mondeo és a 125 lóerős között mi a különbség?   help
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:02:41 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem a 1.8 110 lóerős Mondeo és a 125 lóerős között mi a különbség?   help
a 125ös az SCI motoros.teljesen más.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:09:31 »

Nekem Duratech HE -m van. Én úgy tudtam hogy az SCi 130 LE vagy akkor hülye vagyok  vigyor3
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:13:24 »

Akkor semmi semmi keppen nem ajanlott 0w40 et hasznalni?
Nem. Ha már el akarsz térni a gyári spectől akkor első körben 5w40 -nel próbálkozz, második körben esetleg valami jó minőségű 10w40.
Ha még lusta vagy megkeresni az olajfogyasztás okát, legalább ellenőrizgesd az olajnívó pálcát sűrűbben, de addig is maradj a gyári spec 5w30-nál.

Ha jót akarsz tenni a "szeretett" autódnak, akkor azt önts bele amihez ki lett fejlesztve. Fogadjuk el hogy Fordék 40-50 főnyi pertolkémikus fejlesztő csapata nem a piacon vette a diplomáját Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:21:30 »

Nekem Duratech HE -m van. Én úgy tudtam hogy az SCi 130 LE vagy akkor hülye vagyok  vigyor3
igazad van,az sci 130as.a másik kettő egyforma-110vs125le
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:00:56 »

igazad van,az sci 130as.a másik kettő egyforma-110vs125le

Igen csak nem értem mi ez a 15 LE különbség  wow1
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.