Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:32:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260994 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2014.07.15 kedd, 14:26:38 »

No, valaki cserélt már ilyen billenésgátlót? Mennyire kell alátámasztani a motort? Akna meg szerszám van, de gondolom alá kéne támasztani a motort, amit viszont nincs mivel. Mennyire álljak neki? Inkább szerelő? Az meg sose ér rá.  falbav
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
groland
Vendég
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2014.07.15 kedd, 15:16:10 »

No, valaki cserélt már ilyen billenésgátlót? Mennyire kell alátámasztani a motort? Akna meg szerszám van, de gondolom alá kéne támasztani a motort, amit viszont nincs mivel. Mennyire álljak neki? Inkább szerelő? Az meg sose ér rá.  falbav

A szerelőm pikk-pakk kicserélte, 1.000,-Ft-ot kért érte.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2014.07.15 kedd, 15:20:35 »

Tudtok egy jó benzinest? elegem van a dízelből.... most sem jó.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2014.07.15 kedd, 16:09:24 »

Tudtok egy jó benzinest? elegem van a dízelből.... most sem jó.  szomoru1

sose volt jó de legalább nem eszik annyit... eplus2
Naplózva
csatya
Vendég
« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2014.07.15 kedd, 19:04:36 »

Sziasztok Kedves fórumozók!

8 év probléma mentes használat után lecseréltem 1-es 1.8-as mondeomat egy 2006-os 2.0 automata benzinesre kb. 2 hete.
99%-ban városban-Budapest-használom,a fogyasztásom komputer szerint 12.5 liter.
Normálisan használom, nem gyorsulgatok stb.

Ez normálisnak mondható, vagy vmi gond lehet a géppel?Huh??-kissé sokallom.


Üdv:
Csaba
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2014.07.15 kedd, 19:08:48 »

No, valaki cserélt már ilyen billenésgátlót? Mennyire kell alátámasztani a motort? Akna meg szerszám van, de gondolom alá kéne támasztani a motort, amit viszont nincs mivel. Mennyire álljak neki? Inkább szerelő? Az meg sose ér rá.  falbav

Nem kell semmit támasztani......régi ki, új be.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2014.07.15 kedd, 19:20:19 »

Sziasztok Kedves fórumozók!

8 év probléma mentes használat után lecseréltem 1-es 1.8-as mondeomat egy 2006-os 2.0 automata benzinesre kb. 2 hete.
99%-ban városban-Budapest-használom,a fogyasztásom komputer szerint 12.5 liter.
Normálisan használom, nem gyorsulgatok stb.

Ez normálisnak mondható, vagy vmi gond lehet a géppel?Huh??-kissé sokallom.


Üdv:
Csaba
Szia wave
Üdv a klubban.Első körben inkább a tényekkel fogalkozz,tankolt liter/megtett kilóméter.Több tényező is befolyásolja,klíma,rövidtáv hideg motorral.
Ha marad a fogyi,akkor később is írhatsz és biztos kapsz rá tippeket,hogy mi lehet a gond.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2014.07.15 kedd, 19:22:30 »

Sziasztok Kedves fórumozók!

8 év probléma mentes használat után lecseréltem 1-es 1.8-as mondeomat egy 2006-os 2.0 automata benzinesre kb. 2 hete.
99%-ban városban-Budapest-használom,a fogyasztásom komputer szerint 12.5 liter.
Normálisan használom, nem gyorsulgatok stb.

Ez normálisnak mondható, vagy vmi gond lehet a géppel?Huh??-kissé sokallom.


Üdv:
Csaba

Hiba volt az automata. III-asban még nem az igazi.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2014.07.15 kedd, 20:34:06 »

Tudtok egy jó benzinest? elegem van a dízelből.... most sem jó.  szomoru1
Javaslom a biciklit  eplus2
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:08:56 »

8 év probléma mentes használat után lecseréltem 1-es 1.8-as mondeomat egy 2006-os 2.0 automata benzinesre kb. 2 hete.
99%-ban városban-Budapest-használom,a fogyasztásom komputer szerint 12.5 liter.
2 hét használat nem számít még statiszikai adatnak. A computer főleg, teljes tankra számolj kézzel fogyasztást. vagy 4-re. A benzinesnek sem árt ha ki van kormolva időnként autópályán, pláne a lamdba szondának ami elsődlegesen meghatározza a fogyasztást. Az olaj, gyertya stb csere gondolom megvoltak vásárláskor?
Egyébként az automatát külön tanulni kell hogy hogyan járj vele gazdaságosan, pláne ha eddig kézi váltósod volt. 
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:14:46 »

Tudtok egy jó benzinest? elegem van a dízelből.... most sem jó.  szomoru1

Tipcsi teeeee!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:17:17 »

Sziasztok Kedves fórumozók!

8 év probléma mentes használat után lecseréltem 1-es 1.8-as mondeomat egy 2006-os 2.0 automata benzinesre kb. 2 hete.
99%-ban városban-Budapest-használom,a fogyasztásom komputer szerint 12.5 liter.
Normálisan használom, nem gyorsulgatok stb.

Ez normálisnak mondható, vagy vmi gond lehet a géppel?Huh??-kissé sokallom.


Üdv:
Csaba

Sajnos normális. Viknek (elmondása szerint) a dizel automata MKIII-as 10-et eszik városban.
Nekem anno az MKII 1.8 benzines 10-11,5 között evett télen 12 fölött.
Próbáld elfogadni.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:17:34 »

Tipcsi teeeee!  Cheesy

Tessék, mi van?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:24:50 »

Sajnos normális. Viknek (elmondása szerint) a dizel automata MKIII-as 10-et eszik városban.
Nekem anno az MKII 1.8 benzines 10-11,5 között evett télen 12 fölött.
Próbáld elfogadni.  wave
Dobj bele egy pótkerék tartályos gázszettet, ilyen fogyasztás mellett hamar behozza az árát, és Bp.-en még vállalható az lpg ára, ha itt közlekedsz sokat, útba fog esni a kút is.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:30:43 »

Dobj bele egy pótkerék tartályos gázszettet, ilyen fogyasztás mellett hamar behozza az árát, és Bp.-en még vállalható az lpg ára, ha itt közlekedsz sokat, útba fog esni a kút is.
Én dobjak bele csatyának? Nem dobok! Mindenki dobjon bele magának.  Wink
Az én benzines exMondeomba, meg már dobott az új gazdája utáni, új gazdája.  Smiley
Vagy a dízelbe dobjak? Minek?  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:38:03 »

Én dobjak bele csatyának? Nem dobok! Mindenki dobjon bele magának.  Wink
Az én benzines exMondeomba, meg már dobott az új gazdája utáni, új gazdája.  Smiley
Vagy a dízelbe dobjak? Minek?  Undecided
Maestro Styleair, természetesen nem rád gondoltam, hanem újdonsült automatás kollégánkra. Meg sem találnánk a kedvenc koromágyúdat a füstcsíkod nélkül!  taps
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:57:14 »

Maestro Styleair, természetesen nem rád gondoltam, hanem újdonsült automatás kollégánkra. Meg sem találnánk a kedvenc koromágyúdat a füstcsíkod nélkül!  taps
Na látod! Nem kell mindent elmesélni, pl. hogy kire gondoltál!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2014.07.18 péntek, 09:35:02 »

Sziasztok!
Tudnátok mondani valamit arról,hogy lehet e chippelni a benzines motort vagy hogyan lehetne kicsit több erőhöz jutni? :-)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2014.07.18 péntek, 09:36:44 »

Sziasztok!
Tudnátok mondani valamit arról,hogy lehet e chippelni a benzines motort vagy hogyan lehetne kicsit több erőhöz jutni? :-)

Az első kérdésre: mindent lehet, csak nem sok értelme van
A második kérdésre: cseréld a motort egy tdci-re vagy egy v6-ra.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:14:30 »

Az első kérdésre: mindent lehet, csak nem sok értelme van
A második kérdésre: cseréld a motort egy tdci-re vagy egy v6-ra.  vigyor3

Több erőhöz szeretne jutni, az meg nincs több a tdci-ben.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:36:44 »

Sziasztok!
Tudnátok mondani valamit arról,hogy lehet e chippelni a benzines motort vagy hogyan lehetne kicsit több erőhöz jutni? :-)

Mire nem elég a 146 Le ?   (egy tipp, tudd hogy hol a nyomaték és teljesítmény csúcsod, tudd hogy ez a 2 adat miért fontos,és ha tök padlóra taposod a pedált, akkor nem néz lambda jelet, dől bele a benya, füstöl mint egy diesel, és megy mint az ökör. A csipp árából sokezer kilométernyi többletfogyasztás kijön, ráadásul benzines csippelésnél általában amit fent megnyersz, azt alul nyomatékban elveszíted.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:37:50 »

Több erőhöz szeretne jutni, az meg nincs több a tdci-ben.  hehe
mán hogy a viharba ne lenne! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:38:18 »

Mire nem elég a 146 Le ? 
shemmire... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:41:00 »

mán hogy a viharba ne lenne! eplus2

ja a 2.2-ben  (itt 1.8 és 2.0 van a topik címébe írva)
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.18 péntek, 10:42:33 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:41:57 »

shemmire... eplus2

Dehogynem!  Egy csomó benzint el lehet vele fogyasztani!    Cheesy   csakhogy örüjjé wazze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:44:10 »

Dehogynem!  Egy csomó benzint el lehet vele fogyasztani!    Cheesy   csakhogy örüjjé wazze
eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:45:09 »

ja a 2.2-ben  (itt 1.8 és 2.0 van a topik címébe írva)
a 2.0 tdci is felhúzva 160pacira,már nagyságrendekkel többet tud mint bármelyik benyás 2.0ig. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:46:49 »

Szét OFF-oljátok a maradék néhány használható topic-ot is. Nincs erre valami dühöngő topic ? falbav
én a témáról beszélek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:50:15 »

Szét OFF-oljátok a maradék néhány használható topic-ot is. Nincs erre valami dühöngő topic ? falbav

Témával kapcsolatban írtam.
Nem dühöngök. Amint látom te fejelgeted a falat....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2014.07.18 péntek, 16:18:48 »

Az,hogy mire nem elég az érdekes kérdés.
Valakinek a 40le is elég egy 4t trabiba.
Egyszerűen többet szeretnék kihozni belőle,ha lehet.
Nyilván egy v6 nagyságrendekkel többet nyujtana,de csak ezért eladni az amúgy hibátlan gépet,nem biztos,hogy túl nyerő lenne.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2014.07.18 péntek, 17:19:05 »

Egyszerűen többet szeretnék kihozni belőle,ha lehet.
Nyilván egy v6 nagyságrendekkel többet nyujtana,de csak ezért eladni az amúgy hibátlan gépet,nem biztos,hogy túl nyerő lenne.
Túl nagy tapasztalat nincs a mondeo benzin motor tuning témában itt a fórumon, ha hangosabbat akarsz csinálni, azt könnyű, szokásos direktszűrő, meg kipuff dolog, ha erősebbet akkor 60-70 pénzért dobnak bele 10-15 Le-t és 10-15 Nm-t. Hogy megér e ennyit a fszám tartomány legtetején,, ezt neked kell eldöntened. Fogod érezni a különbséget, de annak a fele szubjektív érzet lesz. A turbo diesel más tészta, azok sokkal hatékonyabban csippelhetők, relatíve kis kockázattal.

Amikor OFF-os benzines ex fordomat chippeltettem (padon mérve, minden), nagyon éreztem hogy "tyűde betyár" módon megy, viszont amikor "véletlenül" újra gyári programot kapott, nem tűnt fel hogy szarabbul menne a gép.  Nem lebeszéllek, dönts belátásod szerint, hallgass meg több véleményt.
Naplózva
Gyurika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2014.07.18 péntek, 18:13:26 »

Kedves Márkatársak!

A 2001-es 2,0-es benzines kedvencünk a reggeli indítást követően 1-2 percig csak "keresi" az alapjáratot. miután automata, ha leveszem a fékről a lábamat, lefullad. Utána néha megrázza magát egyszer-egyszer.
Merre kutakodjak a hibaelhárítása érdekében?

Köszi a segítséget.

Gyuri
Naplózva
Gyurika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2014.07.18 péntek, 18:16:42 »

Sziasztok Kedves fórumozók!

8 év probléma mentes használat után lecseréltem 1-es 1.8-as mondeomat egy 2006-os 2.0 automata benzinesre kb. 2 hete.
99%-ban városban-Budapest-használom,a fogyasztásom komputer szerint 12.5 liter.
Normálisan használom, nem gyorsulgatok stb.

Ez normálisnak mondható, vagy vmi gond lehet a géppel?Huh??-kissé sokallom.


Üdv:
Csaba


Tapasztalatom szerint normális lehet a mai dugók tömegében. Nekem is 2,0 automata van. Mostnában csak robogóval lehet haladni, kocsival csak állsz a dugóban és néha elindulsz, hogy gyorsan megállj.

Gyuri
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2014.07.18 péntek, 21:38:09 »

Sziasztok!
Tudnátok mondani valamit arról,hogy lehet e chippelni a benzines motort vagy hogyan lehetne kicsit több erőhöz jutni? :-)

Érintetlen szívómotor esetén nemsokra mész az ECU programozással. Ha több erőt szeretnél, akkor meg kell bontani a motort, és csak a beavatkozások után szükséges a programot módosítani, vagy inkább újat írni. Az erre áldozandó pénz szabja a határokat innentől kezdve.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2014.07.19 szombat, 07:56:32 »

Így már világos .
Köszönöm a segítséget!!!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2014.07.26 szombat, 21:14:31 »

Sziasztok!
Megint feljott a p0400, p0400-c hibakod.
1-2 havonta törölgetem ezeket.
Itt Angliában azt mondják,  nem kell vele foglalkozni, csak töröljem ki és annyi. Varosban 50nel 3-ban és ne motorfekezgessek annyit, akkor nem nagyon jön vissza.
Ti mit gondoltok erről?
Az itteni szakemberek nem túl jók. :/
Naplózva
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 22:10:58 »

üdv uraim!szova  vettem ezt az 1.8 benya 125 paci benyast,es melegen rängat mint a dög.gyertyak kicserelve NGK tuggyaafaxomqvadrägatitäniummmire...szaggat.Trafo kicserelve NGK blablanemolccso nembaj ...szaggat.Gyertyakäbel bosch silicon 2 eves mi baja lehet?meg nem dobnäm ki, DE RÄNGAT EZ A ***!!!!!mi lehet a baja?Mit csereljek meg?A ket rendszäm között mindent?Vagy ez gyäri ficsör ,a kecske üzemmod??
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 22:50:38 »

üdv uraim!szova  vettem ezt az 1.8 benya 125 paci benyast,es melegen rängat mint a dög.gyertyak kicserelve NGK ...szaggat.Trafo kicserelve NGK  nembaj ...szaggat.Gyertyakäbel bosch silicon 2 eves mi baja lehet?meg nem dobnäm ki,
Írd le hogy milyen fordulatszámokon, és terheléseken rángat. Kábel is lehet simán, flakon injektor tisztító sosem árt, esetleg túlhordott üa szűrő, most ezek ugranak be...megvan még a régi kábelszetted ?
Naplózva
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 19:26:19 »

Üzemmelegen gyorsitaskor szaggat be kb 3000 rpm-felett abbahagyja,ovatosabban kezelve a gäzpedält kevesbe durva.most csereltem olajat-legszüröt,mechanikailag a motor tuti ok,csere utan beleraktam 4 ezer km.-t es olyan tiszta az olaj mint a flakonban volt.Fogyasztäs is ok,varosban 10 kereken,pälyän 7,2 (ezen meglepödtem,többre szämitottam)injektorpucevälot mar raktam bele,semmi hatäs,nem mellesleg most aral ultimate 102 premiumot tankoltam,de az se hatotta meg..
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 21:31:34 »

Üzemmelegen gyorsitaskor szaggat be kb 3000 rpm-felett abbahagyja,ovatosabban kezelve a gäzpedält kevesbe durva.
Hát ez elléggé a gyújtásrenccer bermuda 3szögre hajaz. Elég hisztis a Mondeo gyújtásrenccere, van olyan utángyártott motyó amit nem igazán szeret, tekerj vissza a topicban, járt már így 1-2 tag.  Tanácsot nem adnék, de ha az én sztorim lenne, köpnék egyet, és vennék egy másik kábelszettet, gyárit, vagy olyan ugyártott, amiből az eladó szerint sok fogy, és probléma mentes. Vagy ha annyira esküszöl a cuccra, akkor gyertya,kábel ki, szemrevételezés hátha talász fehér meghúzás nyomokat(korábbi hsz-ok alapján),  kicsi kontakt spray minden kontakt pontra, hagyd megszáradni, majd gondos újra összeszerelés, hátha bejön.

A prémium benyával kapcsolatban tudd hogy a Mondeo gyújtás gyárilag fix 95-ös oktánszámra van beállítva.
Naplózva
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 21:52:56 »

Hát ez elléggé a gyújtásrenccer bermuda 3szögre hajaz. Elég hisztis a Mondeo gyújtásrenccere, van olyan utángyártott motyó amit nem igazán szeret, tekerj vissza a topicban, járt már így 1-2 tag.  Tanácsot nem adnék, de ha az én sztorim lenne, köpnék egyet, és vennék egy másik kábelszettet, gyárit, vagy olyan ugyártott, amiből az eladó szerint sok fogy, és probléma mentes. Vagy ha annyira esküszöl a cuccra, akkor gyertya,kábel ki, szemrevételezés hátha talász fehér meghúzás nyomokat(korábbi hsz-ok alapján),  kicsi kontakt spray minden kontakt pontra, hagyd megszáradni, majd gondos újra összeszerelés, hátha bejön.

A prémium benyával kapcsolatban tudd hogy a Mondeo gyújtás gyárilag fix 95-ös oktánszámra van beállítva.
köszi az infot,a köpes mär megvolt(többször is)ergo megyek oszt veszek bele madzagot,bär az agyamba nem fer bele,hogy mi tud megkotlani egy meternyi drotban,de az mär nem väg földhöz
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 22:48:57 »

köszi az infot,a köpes mär megvolt(többször is)ergo megyek oszt veszek bele madzagot,bär az agyamba nem fer bele,hogy mi tud megkotlani egy meternyi drotban,de az mär nem väg földhöz

A kugler kábelt sokan ajánlják. Több rá a garancia, és még nem hallottam róla panaszt. De előbb teszteld, hogy biztos az-e a hibás.
http://www.gyujtokabel.hu/
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 23:13:05 »

köszi az infot,a köpes mär megvolt(többször is)ergo megyek oszt veszek bele madzagot,bär az agyamba nem fer bele,hogy mi tud megkotlani egy meternyi drotban,de az mär nem väg földhöz

Semmi nem kotlik meg benne, csak a kocsi gyújtásrendszere egy hisztis pics@, akinek nem tetszik, ha valami nem pont olyan, amilyet ő akar (gyári).
A gyári trafó a régi fajtából Visteon, az újból Bosch, a gyári gyertya NGK PTR6D-13G, a gyári kábel gyártója nem ismert.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.28 hétfő, 23:16:51 írta tpmportal » Naplózva
type
Vendég
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2014.07.29 kedd, 08:49:59 »

Sziasztok!

Egy 2002. júliusi 1.8 benzines Mondeo Tournier Trend kombit vettem. A problémám azzal adódott, hogy ha kétezres fordulatszámra, vagy annál lejjebb visszaesik a fordulat, berángat a motor. Ilyenkor értelemszerűen visszakapcsolok, kuplungot csúsztatok, ilyesmi, de nem tartom egészséges dolognak a rángatást, rohadtul idegesítő. Városban háromezres fordulaton kell tartanom az autót, folyamatosan hármasban, a gatyám is le fogja így enni. Elvittem motordiagnosztikára, EGR szelep problémát jeleztek, ez egyébként megjelenik hibaüzenetként a műszerfalon is. Okozhatja a fent leírt problémát az EGR szelep? Ha igen, cserélni érdemes, vagy van valami módja a felújításnak, tisztításnak stb. Korábbi hozzászólásoknál olvastam, hogy esetleg gyújtási probléma is okozhat rángatást. Gyertyacsere segíthet? Új gyújtókábelek vannak beszerelve (gyertyákról nincs infóm), de említették itt páran, hogy a Mondeo nem feltétlenül fogad el bármilyen terméket.

Mit lehet tenni szerintetek?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2014.07.29 kedd, 09:29:19 »

Egy 2002. júliusi 1.8 benzines Mondeo Tournier Trend kombit vettem. A problémám azzal adódott, hogy ha kétezres fordulatszámra, vagy annál lejjebb visszaesik a fordulat, berángat a motor. Ilyenkor értelemszerűen visszakapcsolok, kuplungot csúsztatok, ilyesmi, de nem tartom egészséges dolognak a rángatást, rohadtul idegesítő.
Ott vannak a kérdésekben a válaszok...EGR szelep tisztítás,ha továbbra is fennáll a probléma akkor gyári vagy gyártó azonos gyertya bele, ha továbbra is ,akkor gyári vagy valami vállalható trafót (hanspries nekem bevált) bele. Magától nem javul meg, javíttasd meg ami láthatóan elromlott, ha halogatod, a gyújtatlan üzemanyag hazavágja a katal-t, és az már drága lesz.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2014.07.29 kedd, 09:51:03 »

Ott vannak a kérdésekben a válaszok...EGR szelep tisztítás,ha továbbra is fennáll a probléma akkor gyári vagy gyártó azonos gyertya bele, ha továbbra is ,akkor gyári vagy valami vállalható trafót (hanspries nekem bevált) bele. Magától nem javul meg, javíttasd meg ami láthatóan elromlott, ha halogatod, a gyújtatlan üzemanyag hazavágja a katal-t, és az már drága lesz.

Igy igaz!!!
A Cromax-nál tudnak is segíteni alkatrész ügyben korrektül.
Nekem a gyertyák jók voltak,a trafó is jo volt, viszont a kábel nem
Kicseréltem és kaptam egy uj autot.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
szoltan70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2014.07.29 kedd, 11:49:29 »

Sziasztok!
2001. 1.8 125le benzineshez hol lehet a legolcsóbban szívósort kapni?
Naplózva

2001 Ford Mondeo kombi Ghia 1.8 125LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2014.07.29 kedd, 11:50:56 »

Sziasztok!
2001. 1.8 125le benzineshez hol lehet a legolcsóbban szívósort kapni?

Bontóban.  Hívd fel mk2-t, neki biztos van.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.29 kedd, 11:53:31 írta Lacika71 » Naplózva
szoltan70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2014.07.29 kedd, 12:19:38 »

Bontóban.  Hívd fel mk2-t, neki biztos van.
Köszönöm! Csak attól félek, ha veszek egy bontottat fél év után tönkremehet az is.
Naplózva

2001 Ford Mondeo kombi Ghia 1.8 125LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2014.07.29 kedd, 12:33:04 »

Köszönöm! Csak attól félek, ha veszek egy bontottat fél év után tönkremehet az is.

Vegyél egy bontott javított fajtát (első facelift környékén volt a váltás), vegyél bele új lapátokat (nem vészes az áruk), és úgy rakd be.
Arra figyelj, hogy a PCV-olajleválasztóról a szívósorhoz menő cső más átmérőjű lesz, szóval vagy szerezz leválasztót is csővel, vagy a két csövet valami megfelelő méretű közdarabbal illeszd össze.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.