Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:47:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260774 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 10:03:51 »

inkabb a szivosor orvenylapat vezerlo vakuum dobra gyanakszom. Lehet szet van esve, vagy az egyik vakuum cso repedt. De nezesd meg egy szakival, az a tuti  wave
2 es 4 fokozatban is ezt csinalja ? A lenyeg persze a ford. szam tartomany.

2-es seb.fok-ban nem csinálja,ott minden rendben. 3.seb.fok-ban 2-3000 ford.nál ráz-remeg,de szinte az egész kasznit beremegtetei.
4.seb.fok-ban nem tapasztaltam,ott elvileg jó. 5.seb.fok-ban 3000 ford-tól 3400-ig csak egy kicsit, majd onnan megint semmi.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 16:32:57 »

Volt egy nagyon enyhe motorrángásom 1800-as fordulatszámon, gyorsításkor. Főként benzines üzemben.  Mivel gyertyák és trafó patent, kicseréltem a 12 éves még gyári kábeleket. Az enyhe rángás megszűnt. Wink
Tesla gyártású kábelköteget vettem, mert ahol komoly kedvezményt kapok, erre esküdtek, és állításuk szerint nem volt még panasz rá.  Az biztos hogy patent illeszkedett, egyből és szorosan cuppant be a helyére. Majd beszámolok a hosszabb távú tapasztalatról.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 19:39:12 »

Volt egy nagyon enyhe motorrángásom 1800-as fordulatszámon, gyorsításkor. Főként benzines üzemben.  Mivel gyertyák és trafó patent, kicseréltem a 12 éves még gyári kábeleket. Az enyhe rángás megszűnt. Wink
Tesla gyártású kábelköteget vettem, mert ahol komoly kedvezményt kapok, erre esküdtek, és állításuk szerint nem volt még panasz rá.  Az biztos hogy patent illeszkedett, egyből és szorosan cuppant be a helyére. Majd beszámolok a hosszabb távú tapasztalatról.

Tesla ? Tekercsben adtak ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 19:40:03 »

2-es seb.fok-ban nem csinálja,ott minden rendben. 3.seb.fok-ban 2-3000 ford.nál ráz-remeg,de szinte az egész kasznit beremegtetei.
4.seb.fok-ban nem tapasztaltam,ott elvileg jó. 5.seb.fok-ban 3000 ford-tól 3400-ig csak egy kicsit, majd onnan megint semmi.

Oooo passz. Vidd el egy szervizbe. Kettostomegu mikor volt cserelve ?
Naplózva

blah blah blah
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 08:45:44 »

Tesla ? Tekercsben adtak ?  vigyor3
cseh gyártó : http://www.tesla-blatna.cz/en/products-ignition-coils
bő 6 pénzért vettem (mondjuk komoly kedvezménnyel), és hibátlanul teszi a dolgát, benzin és gázüzemben is. Pont ezért rizikóztam meg, a gyári kábelköteg árához képest baráti.  (Hans Pries Topran trafó, gyári gyertya)
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:47:14 »

Oooo passz. Vidd el egy szervizbe. Kettostomegu mikor volt cserelve ?

Nem tudom sajnos,mert januárban vásároltuk kereskedőtől, aki semmit nem tudott az előéletéről.
Lehet, hogy most égbekiáltóan nagy butaságot fogok kérdezek, mert tényleg nem tudom:
eddig azt gondoltam, hogy kettős tömegű csak dízelben létezik.
Ez benzinesben is van?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 21:06:38 »

Nem tudom sajnos,mert januárban vásároltuk kereskedőtől, aki semmit nem tudott az előéletéről.
Lehet, hogy most égbekiáltóan nagy butaságot fogok kérdezek, mert tényleg nem tudom:
eddig azt gondoltam, hogy kettős tömegű csak dízelben létezik.
Ez benzinesben is van?
Nekem a 2002 eleji 1,8 125 lovas benyában kettőstömegű volt, van amelyikben sima (egytömegű a neve???!) van, talán alvázszámból megtudható, de passz...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2014.08.26 kedd, 09:51:23 »

Nem tudom sajnos,mert januárban vásároltuk kereskedőtől, aki semmit nem tudott az előéletéről.
Lehet, hogy most égbekiáltóan nagy butaságot fogok kérdezek, mert tényleg nem tudom:
eddig azt gondoltam, hogy kettős tömegű csak dízelben létezik.
Ez benzinesben is van?

Igen, benyásban is az van. Amelyikben nem az van, ott már utólag cserélték. Ez persze 2000 után mondikra igaz.
Naplózva

blah blah blah
mathee
Vendég
« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2014.08.29 péntek, 12:37:45 »

Sziasztok!
Nekem egy 2001-es 1.8 benzinesem van és tönkrement a klímakompresszor. honnan tudnék venni aránylag olcsón?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2014.08.29 péntek, 12:57:42 »

Sziasztok!
Nekem egy 2001-es 1.8 benzinesem van és tönkrement a klímakompresszor. honnan tudnék venni aránylag olcsón?
bontóból.kereskínál topicban találsz néhányat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2014.08.29 péntek, 13:17:52 »

Sziasztok!
Nekem egy 2001-es 1.8 benzinesem van és tönkrement a klímakompresszor. honnan tudnék venni aránylag olcsón?

Vagy egy klímással megcsináltatod. A bontott eléggé lutri, attól függetlenül ki lehet fogni jót.
Naplózva
Rorobert
Vendég
« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 13:14:04 »

Sziasztok, januar ota tulajdonosa vagyok egy 1.8 benzinmotoros Mondeonak, minden rendben volt eddig, mostansag hideg motornal mikor a fordulatszam kb 1000-1100 nincs semmi baj, mikor bemelgszik a motor lesik a fordulat szam 700-750 re akkor indulasnal vagy gyors pricnel hallatszik a motor hatatol valami csilingelo hang, nem a kipupogo , mert azt mar ellenoriztem, valami berezonal, de elhalkul, ahogy eliri a 1100 as fordulatot.
Van valakinek valami tipje, meghallgattam es nem a motorbol jon a hang...szerintem, nem onnan hallom.
elore is koszi a valaszt
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 14:03:10 »

Sziasztok, januar ota tulajdonosa vagyok egy 1.8 benzinmotoros Mondeonak, minden rendben volt eddig, mostansag hideg motornal mikor a fordulatszam kb 1000-1100 nincs semmi baj, mikor bemelgszik a motor lesik a fordulat szam 700-750 re akkor indulasnal vagy gyors pricnel hallatszik a motor hatatol valami csilingelo hang, nem a kipupogo , mert azt mar ellenoriztem, valami berezonal, de elhalkul, ahogy eliri a 1100 as fordulatot.
Van valakinek valami tipje, meghallgattam es nem a motorbol jon a hang...szerintem, nem onnan hallom.
elore is koszi a valaszt

Bár én Mark II-es vagyok, de a leírás alapján - ha tuti nem a motorból jön a hang - ez szimpla mechanikai hibának tűnik.
Javaslom, hogy valakivel tartasd a fordulatszámot "csilingelés határon" aztán a motortérre feküdve, szemre és fülrevételezéssel keresd meg a hibát. Érdemes lehet az alkatrészeket egyenként is megfogni, hogy szűnik-e a hang. Lehet, hogy alá is kell feküdni.
Elsőre talán ennyi ...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 20:21:43 »

Sziasztok.segítsetek nekem .Ma délután elindultam a kocsival és elkezdett rángatni.aztán megindul megint rángat.honnan induljak el a hibakeresésben.van valami tapasztalat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 20:33:28 »

Sziasztok.segítsetek nekem .Ma délután elindultam a kocsival és elkezdett rángatni.aztán megindul megint rángat.honnan induljak el a hibakeresésben.van valami tapasztalat?
ac pumpa...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 21:00:18 »

Sziasztok.segítsetek nekem .Ma délután elindultam a kocsival és elkezdett rángatni.aztán megindul megint rángat.honnan induljak el a hibakeresésben.van valami tapasztalat?

Gyújtás szentháromság-bermudaháromszög.
Naplózva
Rorobert
Vendég
« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 21:41:07 »

Bár én Mark II-es vagyok, de a leírás alapján - ha tuti nem a motorból jön a hang - ez szimpla mechanikai hibának tűnik.
Javaslom, hogy valakivel tartasd a fordulatszámot "csilingelés határon" aztán a motortérre feküdve, szemre és fülrevételezéssel keresd meg a hibát. Érdemes lehet az alkatrészeket egyenként is megfogni, hogy szűnik-e a hang. Lehet, hogy alá is kell feküdni.
Elsőre talán ennyi ...

Sziasztok valakinek valami otlete meg lenne, nagyon zavar az a csilingeli hang, es felej nehogy valami komoly kart tegyen.
Elore is koszonom.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 21:59:19 »

Sziasztok valakinek valami otlete meg lenne, nagyon zavar az a csilingeli hang, es felej nehogy valami komoly kart tegyen.
Elore is koszonom.

DMF, valami random konzol, kipufogó hőpajzs (nem tudom ezt is nézted-e kipufogó címszó alatt), generátor szabadonfutó is tud magasabb hangot adni ha kuka.
Naplózva
Rorobert
Vendég
« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 21:40:38 »

DMF, valami random konzol, kipufogó hőpajzs (nem tudom ezt is nézted-e kipufogó címszó alatt), generátor szabadonfutó is tud magasabb hangot adni ha kuka.

Megneztem a generatort, levettem az ekszijat es ugy gyujtottam be de csak hallatszik az csirgo hang.
A motor hatso feletol csak hallom.
Mi lehet, mar jart igy calaki mas is,
Tapasztalt mas is ilyent?
Elore is koszonom a hozzaszolasotokat.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:32:04 »

Kinek volt már szívósor cseréje? Milyen tünetei vannak, milyen hangja? Esetleg valami teszt? Zacci anno egy csövet húzott le, és megváltozott a motor hangja, kiiktatva a szívósort, hogy ilyennek kell lennie, ha jól működik. Viszont sajnos nem emlékszem melyik cső volt az.
Reggel vettem észre, hogy hideg motornál kicsit dízeles, "kalapáló" hangja volt halkan, bent nem is lehetett hallani az autóban, csak ha mellette álltam. Fordulatszám emelésre a hang is gyorsult. Kb. 10km autózás után bemelegedve már nem csinálta.
Ha cserélni kell, elég a felújító szett 40x ezer Ft-ért, vagy komplett csere? (100x ezer Ft)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7270 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:34:49 »

Kinek volt már szívósor cseréje? Milyen tünetei vannak, milyen hangja? Esetleg valami teszt? Zacci anno egy csövet húzott le, és megváltozott a motor hangja, kiiktatva a szívósort, hogy ilyennek kell lennie, ha jól működik. Viszont sajnos nem emlékszem melyik cső volt az.
Reggel vettem észre, hogy hideg motornál kicsit dízeles, "kalapáló" hangja volt halkan, bent nem is lehetett hallani az autóban, csak ha mellette álltam. Fordulatszám emelésre a hang is gyorsult. Kb. 10km autózás után bemelegedve már nem csinálta.
Ha cserélni kell, elég a felújító szett 40x ezer Ft-ért, vagy komplett csere? (100x ezer Ft)

Az az örvénylapátok vákuumcsöve, amit le kell húzni. Mivel a tied már FL utáni, elég csak az örvénylapátokat cserélni, ami lényegesen olcsóbb, mint a komplett szívósor. Valaki az örvénylapátok eltávolítását javasolná.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7271 Dátum: 2014.09.05 péntek, 11:02:24 »

Az az örvénylapátok vákuumcsöve, amit le kell húzni. Mivel a tied már FL utáni, elég csak az örvénylapátokat cserélni, ami lényegesen olcsóbb, mint a komplett szívósor. Valaki az örvénylapátok eltávolítását javasolná.

Melyik az a vákumcső?
Akkor felújító szett lesz!  eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7272 Dátum: 2014.09.05 péntek, 11:09:19 »

Melyik az a vákumcső?
Akkor felújító szett lesz!  eljen

Pffffff. Szerintem keress egy csövet, ami a szívósor felé megy. Az örvénylapátokra egy kis karra csatlakozik egy tolórúd. Ott kell lennie valahol. Asszem egy-két apróságot cserélni kell a lapátokon kívül. Pl a lapátok tengelyének a perselye (nem mindig adják a lapátokkal együtt), a szívósor tömítést.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7273 Dátum: 2014.09.05 péntek, 11:17:04 »

Melyik az a vákumcső?
Akkor felújító szett lesz!  eljen

Ami ott van a szívósor közepén elöl.
Tudták, hogy sz@r a lapát, ezért könnyen hozzáférhetővé tették a tesztelési lehetőséget  eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7274 Dátum: 2014.09.05 péntek, 11:54:24 »

Kinek volt már szívósor cseréje? Milyen tünetei vannak, milyen hangja? Esetleg valami teszt? Zacci anno egy csövet húzott le, és megváltozott a motor hangja, kiiktatva a szívósort, hogy ilyennek kell lennie, ha jól működik. Viszont sajnos nem emlékszem melyik cső volt az.
Reggel vettem észre, hogy hideg motornál kicsit dízeles, "kalapáló" hangja volt halkan, bent nem is lehetett hallani az autóban, csak ha mellette álltam. Fordulatszám emelésre a hang is gyorsult. Kb. 10km autózás után bemelegedve már nem csinálta.
Ha cserélni kell, elég a felújító szett 40x ezer Ft-ért, vagy komplett csere? (100x ezer Ft)
a felújító szett 15 e.ezt mondta a srác akitől a bicótartót vettem.ne kérdezd hol....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7275 Dátum: 2014.09.05 péntek, 13:28:25 »

Pffffff. Szerintem keress egy csövet, ami a szívósor felé megy. Az örvénylapátokra egy kis karra csatlakozik egy tolórúd. Ott kell lennie valahol. Asszem egy-két apróságot cserélni kell a lapátokon kívül. Pl a lapátok tengelyének a perselye (nem mindig adják a lapátokkal együtt), a szívósor tömítést.

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7276 Dátum: 2014.09.05 péntek, 13:29:32 »

a felújító szett 15 e.ezt mondta a srác akitől a bicótartót vettem.ne kérdezd hol....

Nagyautót kérdeztem kb. 1 éve, akkor 42e Ft volt a felújító szett, a komplett szívósor 116e Ft, a szerelőm szerint érdemes kompletten kicserélni, de nekem inkább "kedvem" van a felújítóhoz. :/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7277 Dátum: 2014.09.05 péntek, 13:40:59 »

a felújító szett 15 e.ezt mondta a srác akitől a bicótartót vettem.ne kérdezd hol....
Miért? Hol mondta?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7278 Dátum: 2014.09.05 péntek, 13:47:21 »

Nagyautót kérdeztem kb. 1 éve, akkor 42e Ft volt a felújító szett, a komplett szívósor 116e Ft, a szerelőm szerint érdemes kompletten kicserélni, de nekem inkább "kedvem" van a felújítóhoz. :/
olyasmit mondott,hogy nem kell komplett mindent kicserélni benne,hanem csak a tengelyeket-vagy a lapátokat,így lehet olcsítani

Tipcsinek meg üzenem,hogy bekaphassa a Baloghnak,és xarok rá! hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Áki 2.0
Vendég
« Új hozzászólás #7279 Dátum: 2014.09.05 péntek, 13:56:17 »

Sziasztok márkatársak!

Pár napja vagyok tulajdonosa egy 2002. 12. havi manuális váltós 5 ajtós 2.0 Ghianak. Nagyon tetszik, de persze van pár hiba amit orvosolni kell. Elkezdtem olvasni a topikot az elejétől, most 2010 augusztusánál járok. A tudomány akkori állása szerint a motorból jövő fémes kerepelés a szívósor hibáját jelzi, amit ledugózással lehet orvosolni. Kérdésem, hogy ez változott-e az elmúlt 4 évben, mert én is hallom és persze szeretném megszüntetni, mielőtt csúnya bajokat okoz. Budapest 3. ker közelében keresnék hozzáértő embert. Másik dolog, hogy dugóban felmelegszik a hűtőfolyadék és a ventillátor csak akkor kapcsol be, amikor már a motortérből elkezd gőz kijönni. Szerintetek a ventillátor a ludas, esetleg vmilyen jeladó? Harmadik probléma, hogy nem működik a klíma, de azt csak jövő tavasszal akarom megcsináltatni, a másik kettő fontosabb.
Nagyon jó ez a fórum, sokat lehet okulni, pl máris tudom mit kell majd nagy valószínűséggel cseréltetnem, ha elkezd rángatni a motor (gyertyák, kábelek, trafó) A következő hetekben ezt a topikot biztosan végigolvasom, a tapasztalataimat én is megosztom, hátha én is segítek vele.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7280 Dátum: 2014.09.05 péntek, 15:31:36 »


Pont előtted kérdezősködtek ugyanerről. A szívósort nem csak ledugózni kell, hanem el kell először távolítani a lapátokat. FL előtti mondinál két lehetőség van: Lapátok kiszedése + dugózás, vagy komplett szívosor + olajszeparátor csere FL utánira (pl. bontóból, bár hamar elkapkodják).
FL utáni mondeókhoz lehet kapni lapátokat külön így elég csupán azokat cserélni.
Én az enyémet kibeleztem. Semmi változás a fogyasztásban és ugyanolyan dinamikus a motor. Egyetlen egy különbséget tapasztaltam, hogy padló gyorsuláskor kicsit "nyersebb" a motor hangja, ami szerintem a kissé megváltozott légáramlás miatt lehet. Nem tudom, csak tippelek.

Nekem voltak hűtővíz gondjaim. Lassan melegedett fel a motor, ugyan beállt halál pontosan középre, de min. 15 percbe tellett, és nekem például soha nem kapcsolt be a ventillátor. Még akkor se ha bekapcsoltam a klímát. Azt hittem rossz a ventillátor. Kicseréltem a termosztátot és azóta kb. 1 km alatt középen áll a hőfok és a ventillátor is megy ha bekapcsol az AC.
Szerintem érdemes a termosztátra egy pillantást venni. Van benne egy érzékelő ami lehet rossz.
Nekem egy szerelő azt mondta semmi köze annak az érzékelőnek a ventillátorhoz, de érdekes amint kicseréltem rögtön megjavult a ventillátor is. Ennyit a szakikról. Ez a fórum sokkal jobb.  taps
Ja, és a jeladót külön nem tudod cserélni, csak termosztáttal együtt. Ha veszel, tartózkodj az olcsóktól mert tök szívás kicserélni úgyhogy elég lesz egyszer nekiesni.

Sziasztok márkatársak!

Pár napja vagyok tulajdonosa egy 2002. 12. havi manuális váltós 5 ajtós 2.0 Ghianak. Nagyon tetszik, de persze van pár hiba amit orvosolni kell. Elkezdtem olvasni a topikot az elejétől, most 2010 augusztusánál járok. A tudomány akkori állása szerint a motorból jövő fémes kerepelés a szívósor hibáját jelzi, amit ledugózással lehet orvosolni. Kérdésem, hogy ez változott-e az elmúlt 4 évben, mert én is hallom és persze szeretném megszüntetni, mielőtt csúnya bajokat okoz. Budapest 3. ker közelében keresnék hozzáértő embert. Másik dolog, hogy dugóban felmelegszik a hűtőfolyadék és a ventillátor csak akkor kapcsol be, amikor már a motortérből elkezd gőz kijönni. Szerintetek a ventillátor a ludas, esetleg vmilyen jeladó? Harmadik probléma, hogy nem működik a klíma, de azt csak jövő tavasszal akarom megcsináltatni, a másik kettő fontosabb.
Nagyon jó ez a fórum, sokat lehet okulni, pl máris tudom mit kell majd nagy valószínűséggel cseréltetnem, ha elkezd rángatni a motor (gyertyák, kábelek, trafó) A következő hetekben ezt a topikot biztosan végigolvasom, a tapasztalataimat én is megosztom, hátha én is segítek vele.

Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7281 Dátum: 2014.09.05 péntek, 15:53:16 »

Sziasztok márkatársak!

Pár napja vagyok tulajdonosa egy 2002. 12. havi manuális váltós 5 ajtós 2.0 Ghianak. Nagyon tetszik, de persze van pár hiba amit orvosolni kell. Elkezdtem olvasni a topikot az elejétől, most 2010 augusztusánál járok. A tudomány akkori állása szerint a motorból jövő fémes kerepelés a szívósor hibáját jelzi, amit ledugózással lehet orvosolni. Kérdésem, hogy ez változott-e az elmúlt 4 évben, mert én is hallom és persze szeretném megszüntetni, mielőtt csúnya bajokat okoz. Budapest 3. ker közelében keresnék hozzáértő embert. Másik dolog, hogy dugóban felmelegszik a hűtőfolyadék és a ventillátor csak akkor kapcsol be, amikor már a motortérből elkezd gőz kijönni. Szerintetek a ventillátor a ludas, esetleg vmilyen jeladó? Harmadik probléma, hogy nem működik a klíma, de azt csak jövő tavasszal akarom megcsináltatni, a másik kettő fontosabb.
Nagyon jó ez a fórum, sokat lehet okulni, pl máris tudom mit kell majd nagy valószínűséggel cseréltetnem, ha elkezd rángatni a motor (gyertyák, kábelek, trafó) A következő hetekben ezt a topikot biztosan végigolvasom, a tapasztalataimat én is megosztom, hátha én is segítek vele.


Honnan jön a gőz? Nincs elrepedve a tágulási? Hány fokos olyankor a motor, amikor hallod elindulni a ventilátort? Ventilátor alacsony fokozatának ellenállása, csatlakozása milyen állapotú?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7282 Dátum: 2014.09.05 péntek, 15:58:37 »

Kinek volt már szívósor cseréje? Milyen tünetei vannak, milyen hangja? Esetleg valami teszt? Zacci anno egy csövet húzott le, és megváltozott a motor hangja, kiiktatva a szívósort, hogy ilyennek kell lennie, ha jól működik. Viszont sajnos nem emlékszem melyik cső volt az.
Reggel vettem észre, hogy hideg motornál kicsit dízeles, "kalapáló" hangja volt halkan, bent nem is lehetett hallani az autóban, csak ha mellette álltam. Fordulatszám emelésre a hang is gyorsult. Kb. 10km autózás után bemelegedve már nem csinálta.
Ha cserélni kell, elég a felújító szett 40x ezer Ft-ért, vagy komplett csere? (100x ezer Ft)
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
FL után nem kell az egészet cserélni csak ezeket.+tömítések.
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220559-szivocsonk-alkatreszei/141175-pillangoszelep-szivocsonkba-ford-mondeo-2000-2007
Persze van olcsóbban is.Alternatíva:a szelepeket mozgató kart(trafó mellett) leakasztod,és így nem működteti a szelepeket.,de ez nem oldja meg a problémát.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Áki 2.0
Vendég
« Új hozzászólás #7283 Dátum: 2014.09.05 péntek, 18:41:36 »

Pont előtted kérdezősködtek ugyanerről. A szívósort nem csak ledugózni kell, hanem el kell először távolítani a lapátokat. FL előtti mondinál két lehetőség van: Lapátok kiszedése + dugózás, vagy komplett szívosor + olajszeparátor csere FL utánira (pl. bontóból, bár hamar elkapkodják).
FL utáni mondeókhoz lehet kapni lapátokat külön így elég csupán azokat cserélni.
Én az enyémet kibeleztem. Semmi változás a fogyasztásban és ugyanolyan dinamikus a motor. Egyetlen egy különbséget tapasztaltam, hogy padló gyorsuláskor kicsit "nyersebb" a motor hangja, ami szerintem a kissé megváltozott légáramlás miatt lehet. Nem tudom, csak tippelek.

Nekem voltak hűtővíz gondjaim. Lassan melegedett fel a motor, ugyan beállt halál pontosan középre, de min. 15 percbe tellett, és nekem például soha nem kapcsolt be a ventillátor. Még akkor se ha bekapcsoltam a klímát. Azt hittem rossz a ventillátor. Kicseréltem a termosztátot és azóta kb. 1 km alatt középen áll a hőfok és a ventillátor is megy ha bekapcsol az AC.
Szerintem érdemes a termosztátra egy pillantást venni. Van benne egy érzékelő ami lehet rossz.
Nekem egy szerelő azt mondta semmi köze annak az érzékelőnek a ventillátorhoz, de érdekes amint kicseréltem rögtön megjavult a ventillátor is. Ennyit a szakikról. Ez a fórum sokkal jobb.  taps
Ja, és a jeladót külön nem tudod cserélni, csak termosztáttal együtt. Ha veszel, tartózkodj az olcsóktól mert tök szívás kicserélni úgyhogy elég lesz egyszer nekiesni.


Köszönöm a gyors válaszokat!
Az enyém FL előtti, azt hiszem a kiherélést és dugózást fogom választani. Ez műszaki vizsgáztatásnál sem okoz gondot majd? Gondolok pl a károsanyag-kibocsátásra.
Termosztátra azért nem gyanakodtam, mert a motor gyorsan felmelegszik, a 90 fokos vonaltól kb 1 mm-re balra áll meg (tehát nem teljesen függőleges) és nem mozdul. Akkor sem, amikor jön a gőz és akkor sem, amikor bekapcsol a ventillátor. Ettől persze lehet, hogy ő a ludas. Milyen márkájú termosztát a jó minőségű?
Egy korrekt szerelőt tud valaki ajánlani a fenti hibák orvoslására? Hétköznap Bp 3 és 11 kerületek ill. környékük, hévégén egész Bp és környéke is szóba jöhet. Ha senki nem lesz, akkor hozzájuk megyek először: http://www.botosautoszerviz.hu/ Nincs ismerősöm, de legalább nincsenek messze tőlem.
Naplózva
Áki 2.0
Vendég
« Új hozzászólás #7284 Dátum: 2014.09.05 péntek, 18:51:53 »

Honnan jön a gőz? Nincs elrepedve a tágulási? Hány fokos olyankor a motor, amikor hallod elindulni a ventilátort? Ventilátor alacsony fokozatának ellenállása, csatlakozása milyen állapotú?

- ha szembe állok az autóval, akkor középtájról, kicsit jobbra és inkább a lámpához közelebb, mint a szélvédőhöz.
- a tágulási nem tudom mi. Ventilátor alacsony fokozatának ellenállása, csatlakozása detto  Roll Eyes Hol találom ezeket? Hogy lehet ellenállást mérni?
- a hőfok jelző 1-2 km után beáll 90 fok alá egy nagyon kicsivel és nem mozdul semerre. Sem a gőzölgéskor, sem a ventillátor bekapcsolásakor
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7285 Dátum: 2014.09.05 péntek, 20:12:54 »

- ha szembe állok az autóval, akkor középtájról, kicsit jobbra és inkább a lámpához közelebb, mint a szélvédőhöz.
- a tágulási nem tudom mi. Ventilátor alacsony fokozatának ellenállása, csatlakozása detto  Roll Eyes Hol találom ezeket? Hogy lehet ellenállást mérni?
- a hőfok jelző 1-2 km után beáll 90 fok alá egy nagyon kicsivel és nem mozdul semerre. Sem a gőzölgéskor, sem a ventillátor bekapcsolásakor


Akkor simán lehet, hogy a hűtő van elrepedve.

Ha mondjuk az előtétellenállás (szemből ventilátor jobb alján ha jól emlékszem) szakadt, és csak a magasabb fokozat indul, akkor sem szabad gőzölögnie semminek.
Tágulási tartályra gondoltam, de akkor nem az gőzölög.

A hőfok jelző hülyeséget mutat, 65-től 115-ig ugyanott áll, műszerteszttel (Wikiben van, hogy lehet indítani) nézd meg mikor a pontos hőmérsékletet, hogy mikor indul a hűtés.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7286 Dátum: 2014.09.05 péntek, 21:52:57 »

Sziasztok márkatársak!

Pár napja vagyok tulajdonosa egy 2002. 12. havi manuális váltós 5 ajtós 2.0 Ghianak. Nagyon tetszik, de persze van pár hiba amit orvosolni kell. Elkezdtem olvasni a topikot az elejétől, most 2010 augusztusánál járok. A tudomány akkori állása szerint a motorból jövő fémes kerepelés a szívósor hibáját jelzi, amit ledugózással lehet orvosolni. Kérdésem, hogy ez változott-e az elmúlt 4 évben, mert én is hallom és persze szeretném megszüntetni, mielőtt csúnya bajokat okoz. Budapest 3. ker közelében keresnék hozzáértő embert. Másik dolog, hogy dugóban felmelegszik a hűtőfolyadék és a ventillátor csak akkor kapcsol be, amikor már a motortérből elkezd gőz kijönni. Szerintetek a ventillátor a ludas, esetleg vmilyen jeladó? Harmadik probléma, hogy nem működik a klíma, de azt csak jövő tavasszal akarom megcsináltatni, a másik kettő fontosabb.
Nagyon jó ez a fórum, sokat lehet okulni, pl máris tudom mit kell majd nagy valószínűséggel cseréltetnem, ha elkezd rángatni a motor (gyertyák, kábelek, trafó) A következő hetekben ezt a topikot biztosan végigolvasom, a tapasztalataimat én is megosztom, hátha én is segítek vele.

Jót mosolyogtam, pont ilyen autóm van, ugyanaz a hónap, és majdnem pont hasonló dolgok jöttek elő. Szívósort én kompletten cseréltem, mert hosszútávra vettem az autót, de ilyen forint árfolyam mellett neked már ezt nem ajánlom,hallgass a többiekre, herélés/dugózás/műszaki no problem,,,  hűtőfolyadék kapcsán, nekem a tágulási tartály repedt el, tipushiba benzinesekben, az viccelt meg, csak nem ennyire mint neked,ilyenkor a túlnyomásos renccerből hiányzik a túlnyomás, aprópénzért(4e) kapsz bontóban, klímát kb 35e Ft-ért javíttattam meg maszek klímásnál, egy rakás tömítést cseréltek, és feltöltötték azóta hibátlan. Amíg nem eszi nagyon használd a gyári 5-w30 olajat, cseréld kicsivel idő előtt, sok bajod nem lesz vele, ami lesz is apróságok lesznek (rugótörés esetleg,termosztát csere esetleg, stab pálca csere,némi korrúzió az ajtók alján, mondeo bontóból vagy utángyártottból aprópénzért javíttatni tudod majd. És mivel ebben még nem rakétatechnika van (nem becsmérlés), bármelyik fapados szerelő könnyedén elbánik ezekkel a kisebb hibákkal. Fogyasztása lábfüggő 8-8.5 körül eljárkálsz vele kényelmes városban is ha tudsz Eco-Drive vezetni, és innen fölfelé bármit felfal ha taposod. Persze nem évjáratot és futott km-t vettél, hanem aktuális állapotot, reméljük jót. Sok sikert. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.05 péntek, 22:03:26 írta FokaDriver » Naplózva
tamas21
Vendég
« Új hozzászólás #7287 Dátum: 2014.09.10 szerda, 14:42:52 »

Sziasztok!

Új vagyok a klubban, 3 hete vettem egy mondit, elég sok problémám van vele, egy pár már megoldódott, de egyik-másikhoz szeretném a segítségeteket kérni.
A jelenlegi problémák:
-hirtelen gázadásra gyorsítás elején ránt kb. 2-3-at. Benzinnyomást mérettem állítólag oké, és az üzemanyag is cserélve lett.
-hidegen nehezen indul a kocsi ez azt jelenti, hogy 5mp-et is önindítózok mire elindul, de ha várok amíg az üzemanyagot felnyomja a szivattyú akkor pöccre indul. A tartályban lévő szűrő lehet a bűnös vagy üzemanyag szivattyú felel a kettő problémáért.
-Elektronika sem az igazi kontaktos valahol erősen, a központi zár nem nagyon szeret működni távirányítóról ( új elem van benne) és a jobb első ajtó szinte soha nem nyit illetve zár, de van amikor igen. Az ajtónál a csatlakozókat megfújtam már kontakt spray-vel.
-Néha villan egyet minden belső világításom, kihagy egy villanásnyi ideig.
Ennyi egyenlőre, alami olcsó szaki száma is érdekelne, mert ahogy észrevettem elég speciális  autó és a szerelők többségének feladja a leckét.
Előre is köszönöm a segítségeket.
-
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #7288 Dátum: 2014.09.10 szerda, 15:11:02 »

Sziasztok!

Új vagyok a klubban, 3 hete vettem egy mondit, elég sok problémám van vele, egy pár már megoldódott, de egyik-másikhoz szeretném a segítségeteket kérni.
A jelenlegi problémák:
-hirtelen gázadásra gyorsítás elején ránt kb. 2-3-at. Benzinnyomást mérettem állítólag oké, és az üzemanyag is cserélve lett.
-hidegen nehezen indul a kocsi ez azt jelenti, hogy 5mp-et is önindítózok mire elindul, de ha várok amíg az üzemanyagot felnyomja a szivattyú akkor pöccre indul. A tartályban lévő szűrő lehet a bűnös vagy üzemanyag szivattyú felel a kettő problémáért.
-Elektronika sem az igazi kontaktos valahol erősen, a központi zár nem nagyon szeret működni távirányítóról ( új elem van benne) és a jobb első ajtó szinte soha nem nyit illetve zár, de van amikor igen. Az ajtónál a csatlakozókat megfújtam már kontakt spray-vel.
-Néha villan egyet minden belső világításom, kihagy egy villanásnyi ideig.
Ennyi egyenlőre, alami olcsó szaki száma is érdekelne, mert ahogy észrevettem elég speciális  autó és a szerelők többségének feladja a leckét.
Előre is köszönöm a segítségeket.
-
Szia!
Üdv köztünk!
A rángatás a tipikus gyújtáshároszög lesz (gyertya, kábel, trafó valamelyike, esetleg több is)
A központi zár az a bal első zár problémára utal, így a helyedben nézelődnék facelift utáni bal első zár után ami fekete.
A villanás lehet testkábel, akkukábel .... csatlakozási probléma, ezeket kéne elsőként szerintem átnézned.
A többit most passzolom.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7289 Dátum: 2014.09.10 szerda, 15:16:47 »

Új vagyok a klubban, 3 hete vettem egy mondit, elég sok problémám van vele, egy pár már megoldódott, de egyik-másikhoz szeretném a segítségeteket kérni.
hirtelen gázadásra gyorsítás elején ránt kb. 2-3-at...
   --> gyújtás bermuda 3szög: gyertya,kábel,trafó valamelyike esélyes szerintem, elsőre erre gondolnék.
de ha várok amíg az üzemanyagot felnyomja a szivattyú akkor pöccre indul...
   --> akkor várd meg. van ennek műszaki háttere wiki-ben megtalálod.  Ha nem tudod pontosan hogy mikor volt cserélve az üzemanyag szűrő, akkor cseréld most, és gyárira.
jobb első ajtó szinte soha...
   --> sok vizet kapott az elöregedett vízlehúzó miatt, vszeg zárszerkezet csere lesz a megoldás, olvassgass a topic-okban, volt szó rála sok. Ezt is megtalálod a topicokban.
Néha villan egyet minden belső világításom
   --> testelési probléma, vagy töltés ? mások ezt jobban vágják.
szerelők többségének feladja a leckét
   --> ezt azért kétlem. Csak privát üzenetben ajánlok Ford szerelőt, ha mástól nem kapsz.

Használd a keresőt, ha jól keresel kulcsszavakra, sok mindenre magadtól rátalálsz a topicok között. Sok sikert.
Naplózva
Snoci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #7290 Dátum: 2014.09.10 szerda, 21:14:31 »

Sziasztok!

Segítséget kérek tőletek!
1,8 benzinesem van és csörög a motorja mintha kevés lenne a benzin oktánszáma ( 100-as OMV-nél elmúlik.
Persze biztos nem ez a megoldás)

Pontosabban motorfékezés után 2-3 ezres fordulatszámon pici gáznál csörögni kezd és nem is hagyja abba.
Ekkor a több gázadás segít de ez nem az igazi megoldása a problémának gondolom.
Városi közlekedésnél pl. a rakpart szalagkorlátja erősen visszaadja ezt a csúnya hangot.
Naplózva

1,8  2003-as 5 ajtós
fecoka09
Vendég
« Új hozzászólás #7291 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 05:31:18 »

Szerintem is Valami baj van!! Én 2.5 v6 al járok már egy ideje és még 10 fölé nem ment a fogyasztás se nyáron se télen átlagban. És nem én vagyok az utolsó a piros lámpánál! !!
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7292 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:50:53 »

1,8 benzinesem van és csörög a motorja mintha kevés lenne a benzin oktánszáma ( 100-as OMV-nél elmúlik.
Kezdetnek dobj bele injektor tisztító adalékot. (fuel injector cleaner)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7293 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:53:41 »

Szerintem is Valami baj van!! Én 2.5 v6 al járok már egy ideje és még 10 fölé nem ment a fogyasztás se nyáron se télen átlagban. És nem én vagyok az utolsó a piros lámpánál! !!
nem.az a Tipcsi. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7294 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 09:04:49 »

Sziasztok!

Segítséget kérek tőletek!
1,8 benzinesem van és csörög a motorja mintha kevés lenne a benzin oktánszáma ( 100-as OMV-nél elmúlik.
Persze biztos nem ez a megoldás)

Pontosabban motorfékezés után 2-3 ezres fordulatszámon pici gáznál csörögni kezd és nem is hagyja abba.
Ekkor a több gázadás segít de ez nem az igazi megoldása a problémának gondolom.
Városi közlekedésnél pl. a rakpart szalagkorlátja erősen visszaadja ezt a csúnya hangot.

Bár nekem Mark 2 van, egy ideje járom a kanosszát a csörgéssel.
Ha visszaolvasol a hozzászólásaimra kapott válaszokra, elég sok infót kaphatsz a lehetséges okokról és a gyógyszerről.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1452.0
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7295 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 14:36:38 »

Sziasztok! 2001 1.8 benzin sedan mondeom van. Kipurcant benne a katalizátort .
Valaki tudna abban segítséget nyújtani hogy a gyári katalizátort lehet e helyettesíteni egy univerzálissal? Ha igen akkor milyen kell bele.?
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7296 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 15:44:58 »

Sziasztok! 2001 1.8 benzin sedan mondeom van. Kipurcant benne a katalizátort .
Valaki tudna abban segítséget nyújtani hogy a gyári katalizátort lehet e helyettesíteni egy univerzálissal? Ha igen akkor milyen kell bele.?

Az mit jelent, hogy kipurcant? Zörög benne a kerámia?
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7297 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 15:47:55 »

Az mit jelent, hogy kipurcant? Zörög benne a kerámia?

Igen erre gondoltam
Valami ötlet ?
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7298 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 15:49:32 »

Igen erre gondoltam
Valami ötlet ?

Szerezz bontottat Pl mk2-től. Az biztos, hogy jó bele.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7299 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 22:21:06 »

Sziasztok.
Valaki tud segíteni abban,hogy hol találom benyásomban a TPS szenzort (Gázpedál állás érzékelő).Kipucolnám.
Kép,útmutatás,stb jól jönne. worship
Szerk. nem piszkáljuk,minden oké. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.16 kedd, 15:37:35 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.