Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:14:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261109 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7700 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 17:01:51 »

Sziasztok!
Nem rég vettem egy 2004.12.,MK3,FL-es,1.8 benzin,125LE Mondeot.Néha nehezebben indult,de volt olyan is,hogy egyáltalán nem.Rájöttünk,hogy az üzemanyag szivattyú szarakodott,ezért cseréltem.Most indul az autó,de néha,akár hideg,akár meleg motornál is kicsit nehezebben.Furcsa nekem,mert elötte Focus 1-em volt,az minden esetben pöcc-röff indult.
Valakinek valami ötlet?

 worship
integet2
A FAQ-ból ezt olvasd el: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
jenco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #7701 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 20:11:44 »

Sziasztok!
A problémám a következő: Pár napja gázadásra pl. gyorsításkor rángatással válaszol az 1.8-as benzines MK3-as mondi.Ha nagyon finoman gyorsítok akkor nincs rángatás.Viszont normál gázadásra rángatás a válasza az autónak.Alapjárat egyenletes szépen jár. Autópályán szépen tarja a 130-140-et ha ekkor odalépek padlóig akkor sem rángat. Viszont 100-120 között gázadásra ismét rángat. Ilyenkor csak nagyon finom gázadással lehet elkerülni a rángatást. Városi forgalomban a sok gyorsításkor rángat. Mostanában inkább autópályás menetek voltak nem városi tötyörgés. És pont egy hosszabb pályás menet után jelentkezett ez a rángatás. És úgy veszem észre hogy a helyzet egyre romlik. Fogyasztásom normális nem eszik többet az autó. Az Ömv-nél szoktam tankolni. Tankoltam másik kúton de a helyzet nem változott. Van valami tippetek?
Ma kimértem a gyújtókábeleket és 2-5 kΩ között volt az ellenállásuk. Mind a kábelek és a gyújtó transzformátor csatlakozásai szép fényesek voltak. Oxidációnak égésnek nincs nyoma. Kivettem a gyertyákat és nincsen itt sem áthúzásnak nyoma. Viszont a 3. henger gyertyája olajos,kormos volt a többihez képest. Próba képpen visszaraktam a régi gyertyákat amikkel nem volt probléma csak nem tudtam mennyi van bennük. És sajnos az autó most is rángat...........
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7702 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 20:13:47 »

Ma kimértem a gyújtókábeleket és 2-5 kΩ között volt az ellenállásuk. Mind a kábelek és a gyújtó transzformátor csatlakozásai szép fényesek voltak. Oxidációnak égésnek nincs nyoma. Kivettem a gyertyákat és nincsen itt sem áthúzásnak nyoma. Viszont a 3. henger gyertyája olajos,kormos volt a többihez képest. Próba képpen visszaraktam a régi gyertyákat amikkel nem volt probléma csak nem tudtam mennyi van bennük. És sajnos az autó most is rángat...........

Mert a gyertyakábelek valamelyike simán áthúzhat valahol.
De azért méress kompressziót is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7703 Dátum: 2014.11.18 kedd, 08:51:58 »

Ma kimértem a gyújtókábeleket és 2-5 kΩ között volt az ellenállásuk. Mind a kábelek és a gyújtó transzformátor csatlakozásai szép fényesek voltak. Oxidációnak égésnek nincs nyoma. Kivettem a gyertyákat és nincsen itt sem áthúzásnak nyoma. Viszont a 3. henger gyertyája olajos,kormos volt a többihez képest. Próba képpen visszaraktam a régi gyertyákat amikkel nem volt probléma csak nem tudtam mennyi van bennük. És sajnos az autó most is rángat...........

Trafó lesz ez, vedd ki a trafót és nézd meg hogy a műgyantával beöntött alján nincs e sötét elszíneződés...ez lehet a jele a döglődő trafónak, bizonyos esetekben.
Ha trafó lesz tényleg akkor abból tényleg gyárit vagy olyan minőségit, amit ajánlanak a nagyobb Ford-os boltok (pl. Swag, nekem ezt ajánlották, hogy jó gyártónak számít).
Naplózva
groland
Vendég
« Új hozzászólás #7704 Dátum: 2014.11.18 kedd, 15:14:45 »

Trafó lesz ez, vedd ki a trafót és nézd meg hogy a műgyantával beöntött alján nincs e sötét elszíneződés...ez lehet a jele a döglődő trafónak, bizonyos esetekben.
Ha trafó lesz tényleg akkor abból tényleg gyárit vagy olyan minőségit, amit ajánlanak a nagyobb Ford-os boltok (pl. Swag, nekem ezt ajánlották, hogy jó gyártónak számít).

Saját élményem hasonló volt (szinte ugyanez). A trafó csere oldotta meg a problémát, (kiszedés után nem látszott rajta semmi). Ford boltban a gyári (de Ford embléma nélküli) 11.000,-Ft volt.
Naplózva
jenco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #7705 Dátum: 2014.11.18 kedd, 16:59:20 »

Mert a gyertyakábelek valamelyike simán áthúzhat valahol.
De azért méress kompressziót is.
Igazad volt.
Sötétben szikrát hánynak a kábelek járó motornál.....
Remélem a kábelek cseréjével megoldódik a probléma.
Ha nem akkor a trafó a következő.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7706 Dátum: 2014.11.18 kedd, 19:08:43 »

Igazad volt.
Sötétben szikrát hánynak a kábelek járó motornál.....
Remélem a kábelek cseréjével megoldódik a probléma.
Ha nem akkor a trafó a következő.

Rendbe fog jönni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7707 Dátum: 2014.11.18 kedd, 19:13:47 »

Megérkezett  ma a jó kis hűtőfolyadék.
http://www.ebay.co.uk/itm/360784152765?_trksid=p2059210.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Már csak a tömítés kell és indul a csere.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7708 Dátum: 2014.11.18 kedd, 19:43:21 »

Megérkezett  ma a jó kis hűtőfolyadék.
http://www.ebay.co.uk/itm/360784152765?_trksid=p2059210.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Már csak a tömítés kell és indul a csere.

Micsoda pénzkidobás volt. 8 litert vettél? Fagyállót ebay-ről?   taps
Bármelyik itthon kapható szulfát mentes (szerintem már más milyet nem is  lehet kapni) fagyálló megteszi. Pl. G12
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.18 kedd, 19:45:37 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7709 Dátum: 2014.11.18 kedd, 20:10:10 »

Micsoda pénzkidobás volt. 8 litert vettél? Fagyállót ebay-ről?   taps
Bármelyik itthon kapható szulfát mentes (szerintem már más milyet nem is  lehet kapni) fagyálló megteszi. Pl. G12

1 litert vettem.
Ha egr cserénél 1.5 liter elfolyik is ebből 2 liter lesz 50-50 vizzel.
Ha 8 liter kellett volna, akkor nem adtam volna ennyit érte.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7710 Dátum: 2014.11.18 kedd, 20:25:54 »

1 litert vettem.
Ha egr cserénél 1.5 liter elfolyik is ebből 2 liter lesz 50-50 vizzel.
Ha 8 liter kellett volna, akkor nem adtam volna ennyit érte.

Ez nem simán beleöntős?
Olvasd el, lehet nem kell hígítani.  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7711 Dátum: 2014.11.18 kedd, 21:25:56 »

Ez nem simán beleöntős?
Olvasd el, lehet nem kell hígítani.  eljen

Azért mondtam az 50-50et, mert rajta van Wink
Igy lesz -37°C
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7712 Dátum: 2014.11.18 kedd, 21:29:06 »

Azért mondtam az 50-50et, mert rajta van Wink
Igy lesz -37°C

ok  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7713 Dátum: 2014.11.18 kedd, 22:55:57 »

ok  Wink

Igazabol mindegyiket higitani kellett, amiket neztem.
A tobbi sem volt sokkal olcsobb, mint ez. Gondoltam ha csak 1L kell, megveszem a gyari eloirtat ez a tuti.
Es koszonom a segitokesz hozzaszolasokat. Mielott ideert es nem neztem meg a dobozat en sem tudtam biztosan, hogy egyenesen tartalyba vagy viz is kell hozza.   smile
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #7714 Dátum: 2014.11.18 kedd, 23:24:57 »

Micsoda pénzkidobás volt. 8 litert vettél? Fagyállót ebay-ről?   taps
Bármelyik itthon kapható szulfát mentes (szerintem már más milyet nem is  lehet kapni) fagyálló megteszi. Pl. G12

http://www.olajshop.hu/mannol-longlife-af-12-fagyallo-koncentratum-5-l.html

Ennek még ford szabványa is van. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
jenco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #7715 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 18:38:04 »

Sziasztok!
A problémám a következő: Pár napja gázadásra pl. gyorsításkor rángatással válaszol az 1.8-as benzines MK3-as mondi.Ha nagyon finoman gyorsítok akkor nincs rángatás.Viszont normál gázadásra rángatás a válasza az autónak.Alapjárat egyenletes szépen jár. Autópályán szépen tarja a 130-140-et ha ekkor odalépek padlóig akkor sem rángat. Viszont 100-120 között gázadásra ismét rángat. Ilyenkor csak nagyon finom gázadással lehet elkerülni a rángatást. Városi forgalomban a sok gyorsításkor rángat. Mostanában inkább autópályás menetek voltak nem városi tötyörgés. És pont egy hosszabb pályás menet után jelentkezett ez a rángatás. És úgy veszem észre hogy a helyzet egyre romlik. Fogyasztásom normális nem eszik többet az autó. Az Ömv-nél szoktam tankolni. Tankoltam másik kúton de a helyzet nem változott. Van valami tippetek?
Ma kicseréltem a gyertya kábeleket Bremi "gyári" minőségű kábelekre.
A helyzet nagyon sokat javult az új kábeleknél nem látni a szikrázást sötét garázsban mint a régieknél.Tehát az újak nem húznak át.
Viszont egy kicsit még  rángat az autó gyorsításkor. Viszont ha éppen nem rángat sokkal jobban gyorsul mint a hiba jelentkezése előtt.
Az feltűnt hogy az új Bremi kábel nem cuppan olyan határozottan a gyertyára mint a gyári kábel.
A gyári kábel kattant amikor rátoltam. A Breminél nem lehet hallani a kattanó hangot. Könnyebb is lehúzni a hengerfejben lévő gyertyáról. A régi gyertyát rátoltam az új kábelre még mielőtt beraktam a trafóba végül is csatlakozik az is csak nem olyan keményen mint a régi de megfogja.
 
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.20 csütörtök, 19:02:50 írta jenco » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7716 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 18:49:27 »

Ma kicseréltem a gyertya kábeleket Bremi állítólag gyári minőségű kábelekre.
A helyzet nagyon sokat javult az új kábeleknél nem látni a szikrázást sötét garázsban mint a régieknél.Tehát az újak nem húznak át.
Viszont egy kicsit még  rángat az autó gyorsításkor. Viszont ha éppen nem rángat sokkal jobban gyorsul mint a hiba jelentkezése előtt.
Az feltűnt hogy az új Bremi kábel nem cuppan olyan határozottan a gyertyára mint a gyári kábel.
A gyári kábel kattant amikor rátoltam. A Breminél nem lehet hallani a kattanó hangot. Könnyebb is lehúzni a hengerfejben lévő gyertyáról. A régi gyertyát rátoltam az új kábelre még mielőtt beraktam a trafóba végül is csatlakozik az is csak nem olyan keményen mint a régi de megfogja.
 

Gyertyát nem cseréltél?
Írtam, hogy mindenképpen csere érett!
Könyörögni nem fogok.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7717 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 19:08:27 »


Könyörögni nem fogok.....
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7718 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 19:09:16 »

Ma kicseréltem a gyertya kábeleket Bremi "gyári" minőségű kábelekre.
A helyzet nagyon sokat javult az új kábeleknél nem látni a szikrázást sötét garázsban mint a régieknél.Tehát az újak nem húznak át.
Viszont egy kicsit még  rángat az autó gyorsításkor. Viszont ha éppen nem rángat sokkal jobban gyorsul mint a hiba jelentkezése előtt.
Az feltűnt hogy az új Bremi kábel nem cuppan olyan határozottan a gyertyára mint a gyári kábel.
A gyári kábel kattant amikor rátoltam. A Breminél nem lehet hallani a kattanó hangot. Könnyebb is lehúzni a hengerfejben lévő gyertyáról. A régi gyertyát rátoltam az új kábelre még mielőtt beraktam a trafóba végül is csatlakozik az is csak nem olyan keményen mint a régi de megfogja.
 
Ha visszaolvasgatod a topikot,találsz egy csomó ezzel (a "rángatással")kapcsolatos írásokat,a nagy triumvirátus cseréről.De a te döntésed,mit és mikor veszel bele hehe De ,ha sokat rángatózik továbbra is,akkor ugyanúgy kinyírhatja az új kábelt a rossz gyertya is. falbav
Ha a kontakt megvan,mid1,hogy kattan(cuppan) vagy nem. taps
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.20 csütörtök, 19:12:00 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
jenco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #7719 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 21:30:54 »

Most hogy nézem a sötét garázsban, az új kábelen is szaladgál 1-2 szikra ha gázt adok.
Normális jelenség ez???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7720 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 21:38:48 »

Most hogy nézem a sötét garázsban, az új kábelen is szaladgál 1-2 szikra ha gázt adok.
Normális jelenség ez???

Sz.rt vettél. Az a Bremi egész biztosan meg sem közelíti a gyári minőséget. Valeo-t kellett volna venni, minimum és a gyertyákat is cserélni.
Ugyanis ha a rossz gyertyán nem tud kisülni a nagyfeszültség, akkor valahol máshol kell utat törnie magának. A trafó sem szereti a "besült" szikrákat, ez is tönkre teszi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jenco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #7721 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 21:56:11 »

Sz.rt vettél. Az a Bremi egész biztosan meg sem közelíti a gyári minőséget. Valeo-t kellett volna venni, minimum és a gyertyákat is cserélni.
Ugyanis ha a rossz gyertyán nem tud kisülni a nagyfeszültség, akkor valahol máshol kell utat törnie magának. A trafó sem szereti a "besült" szikrákat, ez is tönkre teszi.
Ez a gyertya jó bele? Elméletileg ez gyári.
Ha rákattintasz az Original Equipment feliratra felugrik a Ford és a Motorcraft kódszám is hozzá.
http://www.sparkplugs.co.uk/ngk-spark-plug-ptr6f-13
Ezt tudnám a kapcsolatomon keresztül jó áron venni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7722 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 22:13:12 »

Ez a gyertya jó bele? Elméletileg ez gyári.
Ha rákattintasz az Original Equipment feliratra felugrik a Ford és a Motorcraft kódszám is hozzá.
http://www.sparkplugs.co.uk/ngk-spark-plug-ptr6f-13
Ezt tudnám a kapcsolatomon keresztül jó áron venni.

Árban a duplája.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7723 Dátum: 2014.11.21 péntek, 07:26:27 »

Ez a gyertya jó bele? Elméletileg ez gyári.
Ha rákattintasz az Original Equipment feliratra felugrik a Ford és a Motorcraft kódszám is hozzá.
http://www.sparkplugs.co.uk/ngk-spark-plug-ptr6f-13
Ezt tudnám a kapcsolatomon keresztül jó áron venni.
cikkszám szerint igen(PTR6F-13).A Cromaxban  taps  :
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/7485-gyujtogyertya-ford-mondeo-2000-2007-1_8-2_0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
agocsrobert
Vendég
« Új hozzászólás #7724 Dátum: 2014.11.22 szombat, 23:30:43 »

Sziasztok.
Van egy eleg nagy problemam MK3 2002 1.8 110 hp sedan mondeommal.
az a hiba jelenseg hogy neha ugy csinal mintha kihagyna egy henger de nem folyamatosan uj gyertyak uzemanyagszuro van benne mar.
Hasznalhato csak nagyon zavaro volt h annyira dadogott h leallt a pirosnal, utana kidobott egy hiba uzenetet kiolvastattam azt irta hogy az 1. dugattyu nem dolgozott szoval h 3 henger ment csak.
Ma is mentem vele kb 30 km-t most majdnem tokeletesen emnt majd mikor haza ertem leakartam allitani megint elkezdett picit dadogni.
Szoval ha valakinek volt hasonlo problem please irja mar meg mer tanacstalan vagyok.
Ja es meg annyi h ezegeti az olajat a kicsike es azt mondtak lehet elvan dugulva a katalizator porgessem ki palyan es kitisztul,de nem vagyok lassu sofor szal nem hiszem h az elnne a gond.
Ja es meg annyi hogy ureseben is csinalja szal elvileg nem kuplung de mar halottam olyat is h ha keves a valtoolaj akkor csinal iet.
Legyszi segitsetek.Koszonet elore is Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.22 szombat, 23:35:50 írta agocsrobert » Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #7725 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 12:36:25 »

Sziasztok.
Van egy eleg nagy problemam MK3 2002 1.8 110 hp sedan mondeommal.
az a hiba jelenseg hogy neha ugy csinal mintha kihagyna egy henger de nem folyamatosan uj gyertyak uzemanyagszuro van benne mar.
Hasznalhato csak nagyon zavaro volt h annyira dadogott h leallt a pirosnal, utana kidobott egy hiba uzenetet kiolvastattam azt irta hogy az 1. dugattyu nem dolgozott szoval h 3 henger ment csak.
Ma is mentem vele kb 30 km-t most majdnem tokeletesen emnt majd mikor haza ertem leakartam allitani megint elkezdett picit dadogni.
Szoval ha valakinek volt hasonlo problem please irja mar meg mer tanacstalan vagyok.
Ja es meg annyi h ezegeti az olajat a kicsike es azt mondtak lehet elvan dugulva a katalizator porgessem ki palyan es kitisztul,de nem vagyok lassu sofor szal nem hiszem h az elnne a gond.
Ja es meg annyi hogy ureseben is csinalja szal elvileg nem kuplung de mar halottam olyat is h ha keves a valtoolaj akkor csinal iet.
Legyszi segitsetek.Koszonet elore is Smiley

https://www.youtube.com/watch?v=YkRWhmkxtj8

Kb itt ennyit tudunk segíteni. Vidd el egy szakértő szerelőhöz, sokkal olcsóbb lesz, itt most pl én beírom, h a gyertyakábelt és a trafót is érdemes cserélni, te kicseréled, 30-40 ezerrel megint könnyebb a tárcád és esetleg nem lesz jó, valaki beírja, h cserélj alapjárati motort és így tovább és tovább, ez a probléma nem diagnosztikálható távolról, egy szakértő szerelőhöz vidd, aki rendesen kivizsgálja és nem az alkatrészeket kezdi ész nélkül cserélgetni, hidd el, olcsóbb lesz Wink 

ui.: Remélem nem tűnök bunkónak, nem megbántani akarlak, a Te érdekedben írtam mindezt.
Naplózva
caratyuska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #7726 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 07:56:12 »

Sziasztok

Egyszerű szerelő meg tudja állapítani, hogy melyik termosztátot kell cserélni?

Üdv.
Naplózva

Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7727 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 08:01:22 »

Sziasztok

Egyszerű szerelő meg tudja állapítani, hogy melyik termosztátot kell cserélni?

Üdv.

Neked csak egy van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7728 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 08:01:36 »

Sziasztok

Egyszerű szerelő meg tudja állapítani, hogy melyik termosztátot kell cserélni?

Üdv.


Meg....mivel benzinesbe csak 1 van, nagyon nem lőhet mellé.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7729 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 08:01:47 »

Sziasztok

Egyszerű szerelő meg tudja állapítani, hogy melyik termosztátot kell cserélni?

Üdv.
Egyszerű szerelő nem, hozzáértő igen.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7730 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 08:02:27 »

Egyszerű szerelő nem, hozzáértő igen.

Az ő esetében bárki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
caratyuska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #7731 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 08:07:59 »

Köszi!  Megnyugtató ha egy van. Csak azért kérdeztem, mert a Cromax 2 félét hoz : 7761 a másik pedig 63328
Árban az első 20 és 40 közt, a másik 14.
Naplózva

Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #7732 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 08:14:32 »

Köszi!  Megnyugtató ha egy van. Csak azért kérdeztem, mert a Cromax 2 félét hoz : 7761 a másik pedig 63328
Árban az első 20 és 40 közt, a másik 14.

Évjárat függő, az egyik 2005 11-ig /drágább/, a másik 2005 11 /olcsóbb/ utáni modellekhez jó!
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.24 hétfő, 08:25:00 írta bibi105 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7733 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 09:04:12 »

Köszi!  Megnyugtató ha egy van. Csak azért kérdeztem, mert a Cromax 2 félét hoz : 7761 a másik pedig 63328
Árban az első 20 és 40 közt, a másik 14.

Ha az autód adatai alapján elvégzed a szűrést, csak egy félér fog hozni.
A tiedben még fűthető van. (drágább)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7734 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 09:06:16 »

Évjárat függő, az egyik 2005 11-ig /drágább/, a másik 2005 11 /olcsóbb/ utáni modellekhez jó!

Nem pontos a cromax féle gyártási dátum szűrés.
Nekem fűtés nélküli van benne és 2004.03.01-es gyártású az autóm. Ettől a dátumtól hozz egy rövid ideig nem fűthetőt, majd utána megint fűthetőt és 2005-től újra nem fűthetőt. Ez a Ford ecat alapján...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7735 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 14:52:41 »

Sziasztok a probléma AZ hogy a szerelö kiakarta cserélni a pillangószelepet csak a probléma AZ hogy elsö müanyagház element de a többi nem megy bele teljesen.tengelyt nem cseréltünk benne.elöre is kösz
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
OPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #7736 Dátum: 2014.11.29 szombat, 07:01:09 »

Sziasztok!
Egy hete MK3 tulajdonos lettem. Nagyon teszik az autó, bár két nap után jött az első probléma. Rákerestem itt a fórumon és pontosan ilyen hibát nem találtam mint ami az én autómmal volt, ezért megosztom veletek.
Az alapjárat nem ment lejjebb meleg motornál sem 1100 fordulat alá, hideg indításkor pedig 2500-on kezdett. Folyamatos haladáskor 1500 volt, és úgy közlekedtem vele 55-el 5. sebességfokozatban, mintha a tempomat be lenne kapcsolva. Amikor megálltam vagy 5km/óra alá csökkent a sebességem felpörgött 1500-ról 2500-ra a fordulat, ott tartotta 4mp-ig, aztán vissza 1100-ra, és apró alig hallható durrogásokat produkált a kipufogóba háromhengerezős járással, remegő motorral.
Szerelőhöz vittem. Hallotta a motor hangját, nem érdekelte a hibaleírásom, elővett egy sprayt, és elkezdte végigfújkálni a szívósor tövét. Egyszer csak kisimult a motor járása, alapjárat helyre állt, amíg a spray által fújt anyag el nem párolgott és kimondta a mester: Szívósor tömítés.
Úgy is lett. Szétszerelés után kiderült, van valahol egy vakdugó ami hiányzott, és ott is falslevegőt szívott, nem kicsit.
Most megint eltelt két nap, alapjáratom jó, de itt a következő hiba: Thermosztát.
Bárcsak lenne három napom, amikor hibátlanul működik.
Remélem tudok segíteni ezzel a hozzászólással a hasonló hibát tapasztalóknak.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 125LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7737 Dátum: 2014.11.29 szombat, 10:16:14 »

Sziasztok!
Egy hete MK3 tulajdonos lettem. Nagyon teszik az autó, bár két nap után jött az első probléma. Rákerestem itt a fórumon és pontosan ilyen hibát nem találtam mint ami az én autómmal volt, ezért megosztom veletek.
Az alapjárat nem ment lejjebb meleg motornál sem 1100 fordulat alá, hideg indításkor pedig 2500-on kezdett. Folyamatos haladáskor 1500 volt, és úgy közlekedtem vele 55-el 5. sebességfokozatban, mintha a tempomat be lenne kapcsolva. Amikor megálltam vagy 5km/óra alá csökkent a sebességem felpörgött 1500-ról 2500-ra a fordulat, ott tartotta 4mp-ig, aztán vissza 1100-ra, és apró alig hallható durrogásokat produkált a kipufogóba háromhengerezős járással, remegő motorral.
Szerelőhöz vittem. Hallotta a motor hangját, nem érdekelte a hibaleírásom, elővett egy sprayt, és elkezdte végigfújkálni a szívósor tövét. Egyszer csak kisimult a motor járása, alapjárat helyre állt, amíg a spray által fújt anyag el nem párolgott és kimondta a mester: Szívósor tömítés.
Úgy is lett. Szétszerelés után kiderült, van valahol egy vakdugó ami hiányzott, és ott is falslevegőt szívott, nem kicsit.
Most megint eltelt két nap, alapjáratom jó, de itt a következő hiba: Thermosztát.
Bárcsak lenne három napom, amikor hibátlanul működik.
Remélem tudok segíteni ezzel a hozzászólással a hasonló hibát tapasztalóknak.


Pedig biztosan találkozhattál ilyen hibaleírással itt a fórumon.
Nem igazán van kieső vakdugó a szívósornál. Egy van az örvénylapátok tengelyének végén, de az meg nem kapcsolódik a szívósor tömítéshez és ott sok levegőt nem is tud beszívni ha kiesik. De én még nem találkoztam ilyennel.
Szóval szerintem a karter szellőztető csőnél volt hiba.

A termosztátot cseréltesd, mert nem jó a motornak a hideg üzem és a fűtéssel csak jobban hűl.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.29 szombat, 12:06:47 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #7738 Dátum: 2014.11.29 szombat, 11:42:39 »

Sziasztok!
Egy hete MK3 tulajdonos lettem. Nagyon teszik az autó, bár két nap után jött az első probléma. Rákerestem itt a fórumon és pontosan ilyen hibát nem találtam mint ami az én autómmal volt, ezért megosztom veletek.
Az alapjárat nem ment lejjebb meleg motornál sem 1100 fordulat alá, hideg indításkor pedig 2500-on kezdett. Folyamatos haladáskor 1500 volt, és úgy közlekedtem vele 55-el 5. sebességfokozatban, mintha a tempomat be lenne kapcsolva. Amikor megálltam vagy 5km/óra alá csökkent a sebességem felpörgött 1500-ról 2500-ra a fordulat, ott tartotta 4mp-ig, aztán vissza 1100-ra, és apró alig hallható durrogásokat produkált a kipufogóba háromhengerezős járással, remegő motorral.
Szerelőhöz vittem. Hallotta a motor hangját, nem érdekelte a hibaleírásom, elővett egy sprayt, és elkezdte végigfújkálni a szívósor tövét. Egyszer csak kisimult a motor járása, alapjárat helyre állt, amíg a spray által fújt anyag el nem párolgott és kimondta a mester: Szívósor tömítés.
Úgy is lett. Szétszerelés után kiderült, van valahol egy vakdugó ami hiányzott, és ott is falslevegőt szívott, nem kicsit.
Most megint eltelt két nap, alapjáratom jó, de itt a következő hiba: Thermosztát.
Bárcsak lenne három napom, amikor hibátlanul működik.
Remélem tudok segíteni ezzel a hozzászólással a hasonló hibát tapasztalóknak.


Ilyen ez a használtautó vásárlás...
Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #7739 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 12:37:13 »

Sziasztok!

Kigyulladt és égve is maradt a "check engine" lámpa a 2002-es 1.8 128 LE-s Mondeomban. Semmilyen elváltozást nem észlelek. Az autó 75%-ban városban használt, s 97.000 Km van csak bent. Azóta folyamatosan ég, tehát nem villog. Egyből gyújtás után úgy is marad.

Mik a legyakoribb kiváltó okok, hogy égve marad ez a visszajelző lámpa? A folyadékszintek rendben vannak.

Köszönöm szépen előre is a válaszokat!

Üdv.: Sofi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7740 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 12:39:30 »

Sziasztok!

Kigyulladt és égve is maradt a "check engine" lámpa a 2002-es 1.8 128 LE-s Mondeomban. Semmilyen elváltozást nem észlelek. Az autó 75%-ban városban használt, s 97.000 Km van csak bent. Azóta folyamatosan ég, tehát nem villog. Egyből gyújtás után úgy is marad.

Mik a legyakoribb kiváltó okok, hogy égve marad ez a visszajelző lámpa? A folyadékszintek rendben vannak.

Köszönöm szépen előre is a válaszokat!

Üdv.: Sofi

P0400 EGR áramlási elégtelenség.
Töröld, autózz tovább. Ha sűrűsödik, EGR csere.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7741 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 13:15:15 »

Az autó 75%-ban városban használt, s 97.000 Km van csak bent.
Évi 8 ezer km-es futás ? Ez valós ? Első tulaj vagy ?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7742 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 13:15:29 »

Ha sűrűsödik, EGR csere.

Vagy EGR takarítás, nekem bejött.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #7743 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:23:09 »

Évi 8 ezer km-es futás ? Ez valós ? Első tulaj vagy ?

Szia!

Igen valós az óra állása. Másodkik tulaj vagyok, de gyakorlatilag a kezdetektől jól ismerem az autót. Eddig semmi baja nem volt, csak az ajtók alja rozsdásodott, de pár hete lett rendbe hozva.
Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #7744 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:24:01 »

P0400 EGR áramlási elégtelenség.
Töröld, autózz tovább. Ha sűrűsödik, EGR csere.

Köszönöm a tippet!
Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #7745 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:29:21 »

Szia!

Igen valós az óra állása. Másodkik tulaj vagyok, de gyakorlatilag a kezdetektől jól ismerem az autót. Eddig semmi baja nem volt, csak az ajtók alja rozsdásodott, de pár hete lett rendbe hozva.

Merre felé találom a kütyüt? Esetleg tudtok egy linket vagy képet küldeni a kinézetéről?

Köszi előre is!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7746 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:46:56 »

Vagy EGR takarítás, nekem bejött.

Átmeneti...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7747 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 18:52:45 »

Merre felé találom a kütyüt? Esetleg tudtok egy linket vagy képet küldeni a kinézetéről?

Köszi előre is!
Itt:
Szerzői jogvédett tartalom törölve.
Ja meg a vasban eplus2 eplus2 eplus2
Szerk: Jobban figyelek worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 21:00:45 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7748 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:49:39 »

Szia!

Igen valós az óra állása. Másodkik tulaj vagyok, de gyakorlatilag a kezdetektől jól ismerem az autót. Eddig semmi baja nem volt, csak az ajtók alja rozsdásodott, de pár hete lett rendbe hozva.
gratula, szólj ha eladnád... taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7749 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 21:42:44 »

gratula, szólj ha eladnád... taps

Nem mindig jó ám a kevés km. Főleg ha rövid távok és város volt.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.