Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 19:27:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 [1439] 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19907403 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #71900 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 12:01:53 »

Sziasztok!

Rémlik, hogy olvastam már itt erről, de most nem találom... Tegnap vettem észre, mikor beálltam a kapu elé a benzinessel, hogy eléggé villognak a tompitott fények, és a belső világítás is. Mi fog elpusztulni? Fesz.szabályzó? Generátor?

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #71901 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 12:04:55 »

Sziasztok!

Rémlik, hogy olvastam már itt erről, de most nem találom... Tegnap vettem észre, mikor beálltam a kapu elé a benzinessel, hogy eléggé villognak a tompitott fények, és a belső világítás is. Mi fog elpusztulni? Fesz.szabályzó? Generátor?

m

Generátor kefék

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.13 csütörtök, 12:06:57 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #71902 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 12:12:46 »

Ok, mindenki úgy szereli az autóját ahogy akarja, de lenne erre pár megjegyzésem.
Én mindenhol azt olvastam, hogy bármi, ami a lengőkar kiakasztásával jár a csonkállványból, le kell ereszteni a bölcsőt. Ellenkező esetben minden alkalommal csak a jóistenre van bízva a hátsó szilent kiszakadása. Ez nemrég itt a fórumon be is bizonyosodott. Egy kolléga 3x cserélte a lengőkart a bölcső leeresztése nélkül és nem értette miért pukkad ki állandóan a szilent.
A bölcsőcsavarra meg nem találok semmi utalást, hogy cserélni kéne. Meghúzási nyomatéka 142Nm, ami  méretéhez képest lepkefing. Annak pont a túlhúzás az achilles sarka. Egy sima anya van pontheggesztve a padlólemezhez, amit ha szokás szerint légszerszámmal tépnek meg, igenis ki fog szakadni és akkor csak vágni lehet. Nekem van 2 ilyen csavarom tartalékba.  Wink
 

A gyári előírás valóban az, hogy le kell engedni hozzá, és valóban a hátsó lengőkar szilent megóvására hivatkozik. (Mondjuk én sem szoktam leengedni  hehe)
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #71903 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 12:18:00 »

Köszi!  worship
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71904 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 17:40:17 »

Ok, mindenki úgy szereli az autóját ahogy akarja, de lenne erre pár megjegyzésem.
Én mindenhol azt olvastam, hogy bármi, ami a lengőkar kiakasztásával jár a csonkállványból, le kell ereszteni a bölcsőt. Ellenkező esetben minden alkalommal csak a jóistenre van bízva a hátsó szilent kiszakadása. Ez nemrég itt a fórumon be is bizonyosodott. Egy kolléga 3x cserélte a lengőkart a bölcső leeresztése nélkül és nem értette miért pukkad ki állandóan a szilent.
A bölcsőcsavarra meg nem találok semmi utalást, hogy cserélni kéne. Meghúzási nyomatéka 142Nm, ami  méretéhez képest lepkefing. Annak pont a túlhúzás az achilles sarka. Egy sima anya van pontheggesztve a padlólemezhez, amit ha szokás szerint légszerszámmal tépnek meg, igenis ki fog szakadni és akkor csak vágni lehet. Nekem van 2 ilyen csavarom tartalékba.  Wink
 
hát ha 15 különböző mondeon nem szedtem még azt szét, akkor egyen se és még egyszer sem szakadt ki a szilent. nem kell azt ahhoz olyan kegyetlenül lenyomogatni.

jól mondod mindenki úgy csinála ahogy akarja, de bölcső cseszegetés után futóművet illene állítani...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #71905 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 18:08:28 »

hát ha 15 különböző mondeon nem szedtem még azt szét, akkor egyen se és még egyszer sem szakadt ki a szilent. nem kell azt ahhoz olyan kegyetlenül lenyomogatni.

jól mondod mindenki úgy csinála ahogy akarja, de bölcső cseszegetés után futóművet illene állítani...

Hát igen, kell.  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #71906 Dátum: 2017.04.14 péntek, 08:37:34 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném abban hogy valaki tudna nekem csinálni mk3 5 ajtós autóban található hátsó ülésről képet.

Szükségem lenne az ülőfelület alján található csatlakozási pontokról képek ,távoli valamint közelebbi. Valamint a háttámlán látható csatlakozási pontokról . A képeket ide várnám : gocsgergo@gmail.com
Előre is köszönöm mindenkinek!
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #71907 Dátum: 2017.04.14 péntek, 10:08:03 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném abban hogy valaki tudna nekem csinálni mk3 5 ajtós autóban található hátsó ülésről képet.

Szükségem lenne az ülőfelület alján található csatlakozási pontokról képek ,távoli valamint közelebbi. Valamint a háttámlán látható csatlakozási pontokról . A képeket ide várnám : gocsgergo@gmail.com
Előre is köszönöm mindenkinek!

Inkább írd meg, mi a gondod. Hátha ismert probléma, kész megoldással. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #71908 Dátum: 2017.04.14 péntek, 10:51:30 »

Inkább írd meg, mi a gondod. Hátha ismert probléma, kész megoldással. Smiley

AndyA

Nincs probléma csak nekem 4 ajtós autó és kaptam hozzá egy 5 ajtósból ülésszettet és a hátsó része nem ugyanaz, szeretném azt összehozni h betudjam rakni . Viszont meg azt nem tudom hogyan bontom meg a kárpitot de az ülőke résznek a az alját átcserélném ha lehet de ha nem akkor  átalakítóm ,de ahoz látnom kell a csatlakozási pontokat
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #71909 Dátum: 2017.04.14 péntek, 12:38:18 »

Nincs probléma csak nekem 4 ajtós autó és kaptam hozzá egy 5 ajtósból ülésszettet és a hátsó része nem ugyanaz, szeretném azt összehozni h betudjam rakni . Viszont meg azt nem tudom hogyan bontom meg a kárpitot de az ülőke résznek a az alját átcserélném ha lehet de ha nem akkor  átalakítóm ,de ahoz látnom kell a csatlakozási pontokat


Inkább keress hozzá 4ajtós hátsó sort...
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #71910 Dátum: 2017.04.14 péntek, 13:00:41 »

Inkább keress hozzá 4ajtós hátsó sort...

Nem biztos hogy lehet hozzá találni színben és mintában ugyanolyat.
Miért nehéz szétszedni?
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #71911 Dátum: 2017.04.14 péntek, 13:29:16 »

Nem biztos hogy lehet hozzá találni színben és mintában ugyanolyat.
Miért nehéz szétszedni?

5ajtósból 4ajtóshoz valót csinálni?Nagyon más a kettő...
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #71912 Dátum: 2017.04.14 péntek, 16:16:31 »

Nem biztos hogy lehet hozzá találni színben és mintában ugyanolyat.
Miért nehéz szétszedni?

A kárpitot átrakni esetleg? Azt biztosan könnyebb átszabni, ha nem is teljesen passzos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #71913 Dátum: 2017.04.14 péntek, 16:36:00 »

A kárpitot átrakni esetleg? Azt biztosan könnyebb átszabni, ha nem is teljesen passzos.

AndyA

maga a mérete se egyezik meg? én arra gondoltam h az also fém részét átrakom
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #71914 Dátum: 2017.04.14 péntek, 16:41:51 »

maga a mérete se egyezik meg? én arra gondoltam h az also fém részét átrakom


Mittudomén... Két kombim van. vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #71915 Dátum: 2017.04.14 péntek, 16:55:04 »

maga a mérete se egyezik meg? én arra gondoltam h az also fém részét átrakom


Az 5 ajtósé jobban hasonlít inkább a komiéra. A 4 ajtósnak az öve sem az ülésen van.
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #71916 Dátum: 2017.04.14 péntek, 18:54:16 »

Mittudomén... Két kombim van. vigyor3

AndyA

Ez a baj hogy csak kombid van Cheesy
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #71917 Dátum: 2017.04.14 péntek, 18:56:02 »

 :vigyor
Az 5 ajtósé jobban hasonlít inkább a komiéra. A 4 ajtósnak az öve sem az ülésen van.

De legalább most már tudom hogy egy kamion ülésgarnitúra belefér az 5 ajtósba. vigyor3 vigyor3
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71918 Dátum: 2017.04.14 péntek, 20:36:24 »

maga a mérete se egyezik meg? én arra gondoltam h az also fém részét átrakom

nem egyezik, az 5ajtós háttámla kb 5centivel alacsonyabb, hülyén fog kinézni a kalaptartónál. ja és a rögzítést se tudod rendesen megcsinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #71919 Dátum: 2017.04.15 szombat, 13:54:36 »

Sziasztok!

Kidobott a kocsi (2.0 benzin) egy "Check Engine" lámpát, kiolvasóm még nincsen, így magam nem tudom kiolvasni. Kb. 4000Km-el ezelőtt az EGR szelepre panaszkodva dobálta ki a kódot, ami akkor ki is lett szépen pucolva, azóta tökéletes volt. Most ugye nem tudom így hirtelen kiolvastatni (mert nincs kivel/mivel), de ha jól tudom lehet ez egy akár pillanatnyi "véletlen" kidobott kód is. Ezt kiszűrve azzal tudom törölni a hibakódot ha leveszem az akksi sarut? Ha ismét előjönne akkor természetesen már mindenképpen vinném az ünnepek után kiolvastatni. Kocsin amúgy nem érzek semmi változást, gondolom/remélem megint csak az EGR lesz a ludas. Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71920 Dátum: 2017.04.15 szombat, 17:41:57 »

Sziasztok!

Kidobott a kocsi (2.0 benzin) egy "Check Engine" lámpát, kiolvasóm még nincsen, így magam nem tudom kiolvasni. Kb. 4000Km-el ezelőtt az EGR szelepre panaszkodva dobálta ki a kódot, ami akkor ki is lett szépen pucolva, azóta tökéletes volt. Most ugye nem tudom így hirtelen kiolvastatni (mert nincs kivel/mivel), de ha jól tudom lehet ez egy akár pillanatnyi "véletlen" kidobott kód is. Ezt kiszűrve azzal tudom törölni a hibakódot ha leveszem az akksi sarut? Ha ismét előjönne akkor természetesen már mindenképpen vinném az ünnepek után kiolvastatni. Kocsin amúgy nem érzek semmi változást, gondolom/remélem megint csak az EGR lesz a ludas. Köszi!
De lesz kiolvasód. eplus2
Az egr tisztítás nem biztos,hogy használt annyira,hogy véglegesen megoldja a hibát.Sajnos a benyásnál a csere inkább hatásos,főleg,ha már tisztítva volt.
ergó: csere nem tisztítás(ha az a hiba persze csak akkor)  vigyor3
Lehet bármilyen más hibakód is .
Írtam privátba. wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.15 szombat, 17:56:51 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #71921 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 13:22:06 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy az autóm gyorsításkor enyhén jobbra húz, de ha elengedem a gázt, akkor visszaáll egyenesbe.
Futómű beállítás és centrírozás frissen elvégezve, a hibajelenség továbbra is fennáll.
Mi okozhatja ezt?

Tegnap azt tapasztaltam, hogy a vízhőmérséklet mutatója elég nehezen áll be középre, illetve nem sokáig marad ott, menet közben lassan néha lejjebb megy a mutató, majd visszaáll.
Főköri és olajköri termosztát cseréje megoldhatja a problémát? Kell másra is ügyelni ennek a cseréjekor?

Köszönöm a választ.
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71922 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 13:24:58 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy az autóm gyorsításkor enyhén jobbra húz, de ha elengedem a gázt, akkor visszaáll egyenesbe.
Futómű beállítás és centrírozás frissen elvégezve, a hibajelenség továbbra is fennáll.
Mi okozhatja ezt?

Tegnap azt tapasztaltam, hogy a vízhőmérséklet mutatója elég nehezen áll be középre, illetve nem sokáig marad ott, menet közben lassan néha lejjebb megy a mutató, majd visszaáll.
Főköri és olajköri termosztát cseréje megoldhatja a problémát? Kell másra is ügyelni ennek a cseréjekor?

Köszönöm a választ.

Igen. Egy dologra kell figyelni: Ne valami gagyit vegyél hozzá. A gyári az ajánlott. Nem sokkal drágább, mint az utángyártott.
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #71923 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 14:07:48 »

Sziasztok!

Rendszámtábla világításból az utángyártott használható?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #71924 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 20:18:59 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy az autóm gyorsításkor enyhén jobbra húz, de ha elengedem a gázt, akkor visszaáll egyenesbe.
Futómű beállítás és centrírozás frissen elvégezve, a hibajelenség továbbra is fennáll.
Mi okozhatja ezt?


Szia!
Lengőkarszilent, ha egyenletlen útfelületen koppanással társul akkor trapéz gömbfej. Mind két alkatrész cseréje után indokolt ismételten futóművet állíttatni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #71925 Dátum: 2017.04.18 kedd, 10:34:38 »

Szia!
Lengőkarszilent, ha egyenletlen útfelületen koppanással társul akkor trapéz gömbfej. Mind két alkatrész cseréje után indokolt ismételten futóművet állíttatni.
Köszönöm a segítséged!
Igen. Egy dologra kell figyelni: Ne valami gagyit vegyél hozzá. A gyári az ajánlott. Nem sokkal drágább, mint az utángyártott.
Kösziönöm neked is az infókat!
https://cromax.hu/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696 ez és https://cromax.hu/termosztat_ford_mondeo_2000-2007_transit_2000-_7937 ez megfelelő lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.18 kedd, 10:40:08 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71926 Dátum: 2017.04.18 kedd, 14:46:40 »

Most meleg van mind jó, akármilyen korán nyit akkor is jó. taps
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #71927 Dátum: 2017.04.18 kedd, 15:54:58 »

Most meleg van mind jó, akármilyen korán nyit akkor is jó. taps

Ha nem tudja a helyére csavarozni, akkor nem lesz jó neki mégsem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71928 Dátum: 2017.04.18 kedd, 18:14:06 »

Most meleg van mind jó, akármilyen korán nyit akkor is jó. taps

Gondolom télen nem akar ismét termosztátot cserélni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71929 Dátum: 2017.04.18 kedd, 18:15:31 »


Az olajköriből általában csak gyári szokott lenni, a főköriből én a gyárit venném (azt is vettem). Igaz, az a legdrágább itt, de nem egy egetverő összeg még így sem.
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #71930 Dátum: 2017.04.19 szerda, 08:24:34 »

Termosztát helyzettől független a fűtés.
Ha van elegendő hűtőfolyadék a rendszerben, akkor annak fűtenie kell.
Mivel nem fűtött így akár a fűtésboxban is lehet probléma, de szerintem első körben a vízpumpa működését (meghajtó tengely) ellenőrizd.
Kormány szervó működött? Ha igen, akkor az ékszíj rendben. Ez esetben továbbra is a vízpumpa meghajtás vagy maga a vízpumpa lehet a hibás.

Szia!

Igen, a korményszervó működik, megrendeltem a komplett vízszivattyút (SKF), milyen anyagot (szilikon zsír?) szoktak nyomni a szervoszivattyú és vízszivattyú tengelycsatlakozásához? Jó tanács, tippek a cseréhez? Szívósor le, akksi ki, levegő cső le, 4 csavar ki, plussz ha jól látom 3 csavar rögzíti a szervószivattyúhoz azok is ki, termosztát ki, vízcsövek le. Adtak hozzá új tömítést, meg csavarokat, mekkora nm-el kell lehúzni? Meg egy "O" gyűrűt is az a 2 szivattyú közé kell? Segítségeteket köszönöm!

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
gagyi
Vendég
« Új hozzászólás #71931 Dátum: 2017.04.19 szerda, 09:16:02 »

Sziasztok!

Tanácsot illetve segítséget szeretnék kérni.Ford Mondeo MK3 2001 2000 cm3 benzines lépcsőshátú. A gondom az hogy 1200-1500 fordulatszámnál bármelyik sebességben rándul egyet kettőt a kocsi olyasmi mintha kihagyna a gyújtás.pl. 60km/h gurulok negyedikbe és ha leesik a fordulat 1500 rpm alá akkor finom gázadásra szépen lassan elkezd gyorsulni de ha kövérebbet nyomok neki akkor 1-2-3 rángat mikor hogy.Ez igaz dugóba mondjuk kettesben is iletve lassab de tempósabb városi forgalomban hármasban is. 94 től 100 Le feletti Fordjaim voltak (Sierra,Mondeo Mk1)és a vezetési szokásaim nem változtak. Ez az autó 2013 óta az enyém és kb. 3/4 éve tünt fel nekem ez a probléma.Amúgy megy húz a motor hegynek völgynek alapjárat rendben pöcc-röff indul még télen is a -20 C fokba.
     
Ami ezidáig történt:
  • gyertya csere kb. 10000 km ment gyári Ford
  • trafó csere gyári Ford
  • gyertya kábel csere Valeo
  • hiba kód nincsen
Szerelő azt mondta ,hogy rendes gyári Ford hibakód olvasóval nézessem meg.
Előre is köszönöm

 


Valaki esetleg ?? szomoru1

Az még az eszembe jutott hogy néha kicsit halkan durrog a kipufogó .

Köszönöm
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #71932 Dátum: 2017.04.19 szerda, 09:18:15 »


Valaki esetleg ?? szomoru1

Az még az eszembe jutott hogy néha kicsit halkan durrog a kipufogó .

Köszönöm

Volt ugyanilyen problémám korábban, gyújtótrafó és gyertyacserével kezdtem, de az nem segített. Végül a gyújtáskábelek cseréje megoldotta a problémát.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.19 szerda, 09:22:02 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71933 Dátum: 2017.04.19 szerda, 09:41:58 »


Valaki esetleg ?? szomoru1

Az még az eszembe jutott hogy néha kicsit halkan durrog a kipufogó .

Köszönöm
Az nem lehet,hogy mivel nem egyszerre cserélted őket és ezért a hibás alkatrész odavágott a cserélt új alkatrésznek?
Nem azt mondom,hogy cseréld újból őket,csak próbáld kizárni ezt a lehetőséget is.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
ferencv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


ferencv123@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #71934 Dátum: 2017.04.19 szerda, 12:49:46 »

Szervusztok !

Sikerült szert tennem a tempomat beszereléshez szükséges kormány és egyéb kapcsolókra.
Momentán már csak a tehetség hiányzik aki ebből az én kedves autómba működő tempomatot varázsol.

Ezt az embert keresem aki erre vállalkozna.
Aki ismeri ne tartsa magába.

A mondeo MK3 TDCI MT6 és Ghia, csak  a kedves megrendelő pont ezt az "extrát" nem bírta beixelni a megrendelő lapon.

Tehát valaki kérem jelentkezzen.

Köszönettel Feri
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #71935 Dátum: 2017.04.19 szerda, 13:21:24 »


Valaki esetleg ?? szomoru1

Az még az eszembe jutott hogy néha kicsit halkan durrog a kipufogó .

Köszönöm

A gyári gép sem fog igazából semmit sem mondani. Valami valószínűleg megint / még mindig nem jó a gyújtásrendszerben. Milyen sorrendben voltak cserélve a dolgok? Ha már trafó és gyertya gyári lett, a kábel miért nem?

Szia!

Igen, a korményszervó működik, megrendeltem a komplett vízszivattyút (SKF), milyen anyagot (szilikon zsír?) szoktak nyomni a szervoszivattyú és vízszivattyú tengelycsatlakozásához? Jó tanács, tippek a cseréhez? Szívósor le, akksi ki, levegő cső le, 4 csavar ki, plussz ha jól látom 3 csavar rögzíti a szervószivattyúhoz azok is ki, termosztát ki, vízcsövek le. Adtak hozzá új tömítést, meg csavarokat, mekkora nm-el kell lehúzni? Meg egy "O" gyűrűt is az a 2 szivattyú közé kell? Segítségeteket köszönöm!

Üdv: Tomi

Lehet venni hozzá gyári kis zsírcsomagot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #71936 Dátum: 2017.04.19 szerda, 13:43:43 »

Szervusztok !

Sikerült szert tennem a tempomat beszereléshez szükséges kormány és egyéb kapcsolókra.
Momentán már csak a tehetség hiányzik aki ebből az én kedves autómba működő tempomatot varázsol.

Ezt az embert keresem aki erre vállalkozna.
Aki ismeri ne tartsa magába.

A mondeo MK3 TDCI MT6 és Ghia, csak  a kedves megrendelő pont ezt az "extrát" nem bírta beixelni a megrendelő lapon.

Tehát valaki kérem jelentkezzen.

Köszönettel Feri
keresd Vik-et a Lurdyval szemben az AutoFort-nál. Németh Viktor.nekem is ő csinálta anno.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ferencv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


ferencv123@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #71937 Dátum: 2017.04.19 szerda, 14:40:06 »

keresd Vik-et a Lurdyval szemben az AutoFort-nál. Németh Viktor.nekem is ő csinálta anno.

Köszi!
Naplózva
gagyi
Vendég
« Új hozzászólás #71938 Dátum: 2017.04.19 szerda, 20:04:16 »

A gyári gép sem fog igazából semmit sem mondani. Valami valószínűleg megint / még mindig nem jó a gyújtásrendszerben. Milyen sorrendben voltak cserélve a dolgok? Ha már trafó és gyertya gyári lett, a kábel miért nem?


2015 augusztus 20 -a környékén egy nagyobb zivatar miatt beázott a gyújtó trafó és a Cromaxban egy Swag márkájúra cserélték és azt mondták hogy a gyújtáskábelnek nincs baja.2016 júniusban négy gyári Ford gyertya került bele.
Aztán összel kezdtem észrevenni hogy rángat néha. A gyári gyújtótrafót és a Valeo kábeleket magam cseréltem valamikor 2017 március elején. A gyújtókábel pedig azért nem gyári mert a Cromaxban nem volt. Most is Magnet Marelli van nekik és a gyári nem is elérhető.
Lehetséges ,hogy a gyertyák beszartak?
Naplózva
gagyi
Vendég
« Új hozzászólás #71939 Dátum: 2017.04.19 szerda, 20:05:32 »

Az nem lehet,hogy mivel nem egyszerre cserélted őket és ezért a hibás alkatrész odavágott a cserélt új alkatrésznek?
Nem azt mondom,hogy cseréld újból őket,csak próbáld kizárni ezt a lehetőséget is.

2015 augusztus 20 -a környékén egy nagyobb zivatar miatt beázott a gyújtó trafó és a Cromaxban egy Swag márkájúra cserélték és azt mondták hogy a gyújtáskábelnek nincs baja.2016 júniusban négy gyári Ford gyertya került bele.
Aztán összel kezdtem észrevenni hogy rángat néha. A gyári gyújtótrafót és a Valeo kábeleket magam cseréltem valamikor 2017 március elején. A gyújtókábel pedig azért nem gyári mert a Cromaxban nem volt. Most is Magnet Marelli van nekik és a gyári nem is elérhető.
Lehetséges ,hogy a gyertyák beszartak?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #71940 Dátum: 2017.04.19 szerda, 21:27:16 »

2015 augusztus 20 -a környékén egy nagyobb zivatar miatt beázott a gyújtó trafó és a Cromaxban egy Swag márkájúra cserélték és azt mondták hogy a gyújtáskábelnek nincs baja.2016 júniusban négy gyári Ford gyertya került bele.
Aztán összel kezdtem észrevenni hogy rángat néha. A gyári gyújtótrafót és a Valeo kábeleket magam cseréltem valamikor 2017 március elején. A gyújtókábel pedig azért nem gyári mert a Cromaxban nem volt. Most is Magnet Marelli van nekik és a gyári nem is elérhető.
Lehetséges ,hogy a gyertyák beszartak?

A honlapjukon 1 munknapos szállítással szerepelnek a gyári kábelek. A gyári trafón nem cserélted fel az adott tekercs két kimenetén a hengereket? Elvileg nem kéne számítania, de ki tudja...
A gyertyákra rá lehet nézni, hátha valahol látsz rajta áthúzás nyomot, vagy valami nyilvánvalót pl az elektródán.
Naplózva
gagyi
Vendég
« Új hozzászólás #71941 Dátum: 2017.04.19 szerda, 22:36:31 »

A honlapjukon 1 munknapos szállítással szerepelnek a gyári kábelek. A gyári trafón nem cserélted fel az adott tekercs két kimenetén a hengereket? Elvileg nem kéne számítania, de ki tudja...
A gyertyákra rá lehet nézni, hátha valahol látsz rajta áthúzás nyomot, vagy valami nyilvánvalót pl az elektródán.

Hát hengerenként árulják és darabja 10.000 Ft az nekem egy kicsit sok amíg lehetett kapni a gyári szettet az ára kb. 20-25.000 Ft volt.
Kicsit jobb idő lesz megnézem majd a gyertyákat.A trafó csere elött lefotóztam és egyenként raktam be a kábeleket a trafóba és a gyertyára.https://goo.gl/photos/WkvamMM2ysgLgB7m6
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet erről valami vélemény
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.19 szerda, 22:38:13 írta gagyi » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #71942 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 08:02:36 »

Hát hengerenként árulják és darabja 10.000 Ft az nekem egy kicsit sok amíg lehetett kapni a gyári szettet az ára kb. 20-25.000 Ft volt.
Kicsit jobb idő lesz megnézem majd a gyertyákat.A trafó csere elött lefotóztam és egyenként raktam be a kábeleket a trafóba és a gyertyára.https://goo.gl/photos/WkvamMM2ysgLgB7m6
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet erről valami vélemény

Ez még a régi fajta trafó, ezen nem lehet felcserélni ha a számozást követed.
Mivel érzékeny a gyújtásrendszer az összetevők minőségére nekem eszembe sem jutna ilyen noname szettet berakni.
Mondjuk én ebből a szempontból gyári alkatrész fetisiszta vagyok  nyes
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71943 Dátum: 2017.04.21 péntek, 19:34:24 »

Sziasztok!

Volt olyan problémám, hogy rángatot az autó és cseréltem trafót de nem lett jó. A kábel ,gyertya nincs egy éves. A szerelő megnezte a gyertyák jók voltak a kábelre is azt mondta,hogy jó én is megneztem a sötétben szikrazas modszerrel de azon is át a kábel. A szerelő szerint üzemanyag ellátás probléma lehet ezért kicseréltem az üzemanyagszűrőt de maradt a probléma. Mielőtt tovább mentem volna ezen a vonalon úgy döntöttem kicserélem a kábelt és utána a gyertyát. A kábel csere megoldotta a problémát. Tesla kábel volt és nem bírt egy évet. Most is azt vettem de kifogom cserélni. Szóval ennyit a tesla kabelrol.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71944 Dátum: 2017.04.21 péntek, 20:35:30 »

Sziasztok!

Volt olyan problémám, hogy rángatot az autó és cseréltem trafót de nem lett jó. A kábel ,gyertya nincs egy éves. A szerelő megnezte a gyertyák jók voltak a kábelre is azt mondta,hogy jó én is megneztem a sötétben szikrazas modszerrel de azon is át a kábel. A szerelő szerint üzemanyag ellátás probléma lehet ezért kicseréltem az üzemanyagszűrőt de maradt a probléma. Mielőtt tovább mentem volna ezen a vonalon úgy döntöttem kicserélem a kábelt és utána a gyertyát. A kábel csere megoldotta a problémát. Tesla kábel volt és nem bírt egy évet. Most is azt vettem de kifogom cserélni. Szóval ennyit a tesla kabelrol.
Szia.
Nekem ez bejött:  http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet  (8 mm vastag fekete) kb.3 éve az van benn.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #71945 Dátum: 2017.04.21 péntek, 21:21:01 »

Sziasztok utólagosan beépített elektromosan behajló visszapillantót kell programozni? És ha igen hogyan?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #71946 Dátum: 2017.04.21 péntek, 21:24:01 »

Sziasztok utólagosan beépített elektromosan behajló visszapillantót kell programozni? És ha igen hogyan?

Nem és így sehogy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #71947 Dátum: 2017.04.21 péntek, 22:14:14 »

Sziasztok utólagosan beépített elektromosan behajló visszapillantót kell programozni? És ha igen hogyan?

Nem. De ha nem volt az autóban eredetileg, akkor kell neki drótot húzni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71948 Dátum: 2017.04.22 szombat, 06:47:42 »

Szia.
Nekem ez bejött:  http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet  (8 mm vastag fekete) kb.3 éve az van benn.

Egyszerre cseréltél mindent?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #71949 Dátum: 2017.04.22 szombat, 07:57:38 »

Nem. De ha nem volt az autóban eredetileg, akkor kell neki drótot húzni.

AndyA

Cakk pakk minden kábelt ki kell cserélni?  Honnan indul az ami az ajtó kilincséhez érkezik? 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 [1439] 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.