Ford Mondeo Club Hungary

Szakmai fórum => Keres – kínál (csak árral!) => A témát indította: Scratch - 2014.02.27 csütörtök, 15:04:47



Cím: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Scratch - 2014.02.27 csütörtök, 15:04:47
10% kedvezmény!


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 16:38:45
Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó  :szomoru1: így még kipróbálni is merész.


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Nika91127 - 2014.03.04 kedd, 17:30:19
Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó  :szomoru1: így még kipróbálni is merész.

Meg kell kérdezni,pár embert,aki használ ilyen fékeket  :integet2: AndyA ha jól tudom,ez EBC-t preferálja régebbóta  ;)


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Zsolteey - 2014.03.04 kedd, 19:03:18
Nagyon impresszív amiket olvasni lehet az EBC termékekről, de az árak..., hát nem ócsó  :szomoru1: így még kipróbálni is merész.

Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni.


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: AndyA - 2014.03.04 kedd, 19:19:07
Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni.

Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát elöl. :worship: :worship: :worship:

Átlagosan harmadik próbálkozásra sikerül akkorát nyomni a féken a próbálkozóknak, akiknek fék helyett lassító van csak az autójában, hogy bekattanjon az ABS. :)

AndyA


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 19:34:59
Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát elöl. :worship: :worship: :worship:

Átlagosan harmadik próbálkozásra sikerül akkorát nyomni a féken a próbálkozóknak, akiknek fék helyett lassító van csak az autójában, hogy bekattanjon az ABS. :)

AndyA
Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. :vigyor3:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 19:48:47
Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. :vigyor3:

Nem muszáj EBC tárcsát venni hozzá.  ;)


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 19:56:07
Nem muszáj EBC tárcsát venni hozzá.  ;)

Fiszont brembót meg nem szabad. :vigyor3:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 19:59:49
Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. :vigyor3:

Mk4-be teljesen felesleges ilyet venni! A lexgxarabb betét tárcsa kombóval is sokkal jobb a fékhatása, mint az mk3 bármilyen pinksztáff kombóban!  :vigyor3:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 20:02:41
Fiszont brembót meg nem szabad. :vigyor3:

Szabad akármilyen tárcsát....csak egyiket-másikat előbb "eszi meg" az EBC betét, mint a mezei betétek. 


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 20:03:52
Na ja. A reptéri betonon a nyári 225-ös készletel olyat fékez, hogy majdnem leteszi a szoknyát

AndyA

Cserélj rugókat meg gátlókat... :hehe:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 20:04:05
Fiszont brembót meg nem szabad. :vigyor3:
Mi a baj a Bremboval??? :wow1:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 20:05:19
Mi a baj a Bremboval??? :wow1:

Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége!

Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate...


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 20:07:22
Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége!

Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate...
Ezt se baj tudni  :vigyor3:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: GinJoy - 2014.03.04 kedd, 20:11:34
Sok a hamisított, meg szerintem nagyobb a neve, mint a minősége!

Én valami ate-t vennék, vagy ferodot... Az egész fékrendszer mellesleg ate...
én többet ferodot sosem. aki nem tud kerek tárcsát csinálni, az monnyon le. Brembo tud jót csinálni, de az nem az utcai kategória, és ár. Ate  :eljen:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: PensaCola - 2014.03.04 kedd, 20:22:32
én többet ferodot sosem. aki nem tud kerek tárcsát csinálni, az monnyon le. Brembo tud jót csinálni, de az nem az utcai kategória, és ár. Ate  :eljen:
Nem is drága Unixnál 23 eFt, míg az ATE 29 eFT
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: vzoli - 2014.03.04 kedd, 23:25:06
Ez azért jól hangzik.
Az alap fékbetét br 14 eFt elég jó ár. De az első féktárcsa br 52 eFt-ért egy picit húzós, pont a duplája egy Brembonak, ami azért nem az alja kategória. :vigyor3:

én mondjuk 14be vettem a brembót


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Murmucka - 2014.03.06 csütörtök, 11:52:46
Az itt olvasott tapasztalatok alapján tényleg tudja azt, amit mondanak róla, nem csak marketing lufi. És hát a minőséget meg kell fizetni.
jó kérdés.
én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle.

alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell :)


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: AndyA - 2014.03.06 csütörtök, 12:52:51
jó kérdés.
én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle.

alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell :)

Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.06 csütörtök, 12:55:00
Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA

Nekekm fl-es volt, az sem tudott fékezni.  :-\


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Meg Győző - 2014.03.06 csütörtök, 12:57:04
Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA


Én viszont próbáltam F2 autót is, amiben lassító volt........ az F1-es autóm "horgonyt dob" ahhoz képest.

Szerintem nem lehet általánosítani, konkrét esetek lehetnek. Valami nincs ott rendben ahol gyenge a fék. Gyárilag biztos nem olyan.


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.06 csütörtök, 12:58:10

Én viszont próbáltam F2 autót is, amiben lassító volt........ az F1-es autóm "horgonyt dob" ahhoz képest.

Szerintem nem lehet általánosítani, konkrét esetek lehetnek. Valami nincs ott rendben ahol gyenge a fék. Gyárilag biztos nem olyan.

Ezt egyszer már kiveséztük... Benzin-diesel vákum probléma az oka...

Nekem gyárilag 0 kilóméteresen is egy khalap fhos volt.


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Murmucka - 2014.03.06 csütörtök, 12:59:58
Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA

lehet. ellenben nálam a gyári szett is baromi jó. (Fiatról beszélünk :D) Ahhoz képest az EBC nem hoz többet, viszont olcsóbb. Az hogy nálatok a gyári egy kalap kula, hát nincs mit tenni :) feel the difference


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 13:00:38
Ezzel vitatkoznék... FL előtti autót próbáltam, hát abban csak lassító volt, nem fék.

AndyA

Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van.
Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam.  :vigyor3:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Joe - 2014.03.06 csütörtök, 13:50:46
jó kérdés.
én most egy hónapja cseréltem le a teljes fékszettet (azaz tárcsák és betétek elől-hátul): előre brembo max tárcsák, hátzulra sima brembo, mindenhol EBC green betétek. Nagyjából ugyan az mint a gyári rendszer esetén, annyival más, hogy sztem hangosabbak a fékek. Nem érzem hogy sokkal jobb lenne, se azt hogy rosszabb, kb ugyan olyan. Viszont a gyári szett felébe került csak az egész. Ajánlani tudom, de csodát ne várjatok sztem tőle.

alaphangon a gyári rendszer is sztem baromi jó, úgy áll meg, ahogy kell :)

Én a Galaxyban cseréltem kb 2 éve kompletten mindent. Németországból ebay-ről jött a gyártótól. AndyA-hez postázva 27e volt a 4 tárcsa, meg a betétgarnitúra :vigyor3:
Eddig is xar volt (alulkalibrált a féke), most is az... De kb olyan, mint a gyáriakkal...


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Joe - 2014.03.06 csütörtök, 13:51:16
Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van.
Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam.  :vigyor3:

Az egy dolog ha vmi harap, vagy éppen fogja az autót. :nyes:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Murmucka - 2014.03.06 csütörtök, 15:27:41
Én a Galaxyban cseréltem kb 2 éve kompletten mindent. Németországból ebay-ről jött a gyártótól. AndyA-hez postázva 27e volt a 4 tárcsa, meg a betétgarnitúra :vigyor3:
Eddig is xar volt (alulkalibrált a féke), most is az... De kb olyan, mint a gyáriakkal...
nekem összesen 80E az anyag. Igaz elől azért brembo max tárcsák, meg ugye EBC green betétek mindenhol. A gyári szettre 170E-et mondott a szerviz, azt most nem kértem  :vigyor3:
Amúgy nem tudok rosszat mondani, az autót megfogja, az ABS dolgozik rendesen. A lényeg annyi volt a mondanivalómban, hogy nálam ez az EBC betétes dolog kb a gyári szett teljesítményét hozza féláron.


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: alf® - 2014.03.06 csütörtök, 20:23:37
lehet. ellenben nálam a gyári szett is baromi jó. (Fiatról beszélünk :D) Ahhoz képest az EBC nem hoz többet, viszont olcsóbb. Az hogy nálatok a gyári egy kalap kula, hát nincs mit tenni :) feel the difference
nem.itt fiatról nem beszélünk. :nyes:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Meg Győző - 2014.03.06 csütörtök, 20:28:37
Murmuckának Fiat Bravoja van....azokban már gyárilag elég jó fék van.
Az tény, hogy a mondeo fékrendszere kicsit hülyén van megcsinálva, de eddig mindig sikerült megállni vele. A legjobb mikor beülök akármilyen off-ba és az első 2-3 fékezésnél "megharapom" a kormányt, mert a mondeohoz szokott a lábam.  :vigyor3:

Sok autónál, főleg a franciáknál túlzóan hülyén hangolják a féket. Azaz kicsi pedálútnál hirtelen nagyot harap, pedig felesleges lenne egyből akkora fékerő.
Viszont ez a harapós érzés meg lehet az elején és egy darabig érezteti, hogy húúúú de jó a fék és amikor tényleg kell a fékerő, akkor meg nincs vagy nem sokkal van több. Mivel megkapod az elején.....

Én azt szeretem, hogy fokozatosan és lehetőség szerint lineárisan legyen adagolható a fék. Szerintem.


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 21:07:33
Sok autónál, főleg a franciáknál túlzóan hülyén hangolják a féket. Azaz kicsi pedálútnál hirtelen nagyot harap, pedig felesleges lenne egyből akkora fékerő.
Viszont ez a harapós érzés meg lehet az elején és egy darabig érezteti, hogy húúúú de jó a fék és amikor tényleg kell a fékerő, akkor meg nincs vagy nem sokkal van több. Mivel megkapod az elején.....

Én azt szeretem, hogy fokozatosan és lehetőség szerint lineárisan legyen adagolható a fék. Szerintem.


Na ja....fater Thalia(cskáján) is ilyen harapós, de nem fogós fék van.  :vigyor3:  Ez is csak megszokás kérdése, mert minden autónál máshogy kell adagolni a féket.  A mondeon kicsit furcsa volt a fék eleinte, de már megszoktam, tudom mikor mennyire kell nyomni egy-egy fékezésnél és mindig sikerült megállni....és 8 év alatt volt azért 1-2 komoly vészfékezés.


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: vzoli - 2014.03.06 csütörtök, 21:38:32
fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni  :eplus2:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: GinJoy - 2014.03.06 csütörtök, 21:50:22
Ezt egyszer már kiveséztük... Benzin-diesel vákum probléma az oka...

azért ez nem ennyire egyszerű. benyásban is volt más szhar, és dízelben is jó. nekem pl szhar, errornak meg majdnem kiestem a szélvédőn. ugyanolyan kocsi


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Zoleex - 2014.03.06 csütörtök, 21:54:30
fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni  :eplus2:

Én még fiatalnak tartom magam..... :vigyor3:
Az első saját autóm egy 2101 volt....utána 2107....szóval tudom milyen, ha nincs szervó.  :nyes:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Joe - 2014.03.10 hétfő, 11:22:29
fiatalok

 :eplus2:
Mivan? Te olyan öreg lennél? ;)
Még nálad is sanszos lehetne a kor miatt, hogy kimaradt ;) És mentél már állandóan levegős fékű rásegítős autóval? Na az kihívás, hogy mindig felpumpálni, hogy meglegyen a fékkészenlét(VW T2). A légfékes 6-os ifáról nem is beszélve ;)
Ja, meg 601 volt az első kiválasztottam :nyes:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: vzoli - 2014.03.10 hétfő, 19:09:11
:eplus2:
Mivan? Te olyan öreg lennél? ;)
Még nálad is sanszos lehetne a kor miatt, hogy kimaradt ;) És mentél már állandóan levegős fékű rásegítős autóval? Na az kihívás, hogy mindig felpumpálni, hogy meglegyen a fékkészenlét(VW T2). A légfékes 6-os ifáról nem is beszélve ;)
Ja, meg 601 volt az első kiválasztottam :nyes:

lada, trabi(hykomat is) waresz mind megvolt. Avia, ifa szintén.
A wareszom volt amelyik a jó minőségű utánygártott főfékhenger miatt folyton lelevegősödött, fékezés előtt 3at kellett rápumpálni. Addig volt ez amíg egy pudvás bontottat nem szereztem bele  :eplus2:
Amikor vezetni kezdtem, a dízeles turbó még olyan extra volt, amit butikos matricával legalább a kocsi 3 oldalára kiragasztottak a szerényebb tulajok.  :eplus2:
A királyság meg a koppány-dob volt


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Meg Győző - 2014.03.10 hétfő, 19:19:28
lada, trabi(hykomat is) waresz mind megvolt. Avia, ifa szintén.
A wareszom volt amelyik a jó minőségű utánygártott főfékhenger miatt folyton lelevegősödött, fékezés előtt 3at kellett rápumpálni. Addig volt ez amíg egy pudvás bontottat nem szereztem bele  :eplus2:
Amikor vezetni kezdtem, a dízeles turbó még olyan extra volt, amit butikos matricával legalább a kocsi 3 oldalára kiragasztottak a szerényebb tulajok.  :eplus2:
A királyság meg a koppány-dob volt

Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ :eljen:
Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör!  :D


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: madar89 - 2014.03.10 hétfő, 19:26:44
Na ja....fater Thalia(cskáján) is ilyen harapós, de nem fogós fék van.  :vigyor3:  Ez is csak megszokás kérdése, mert minden autónál máshogy kell adagolni a féket.  A mondeon kicsit furcsa volt a fék eleinte, de már megszoktam, tudom mikor mennyire kell nyomni egy-egy fékezésnél és mindig sikerült megállni....és 8 év alatt volt azért 1-2 komoly vészfékezés.
aki vezetett már 105 v 120-as skodát vizes úton az megtanulta adagolni a féket, vagy valaminek koccant  :eplus2:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: vzoli - 2014.03.10 hétfő, 19:49:11
aki vezetett már 105 v 120-as skodát vizes úton az megtanulta adagolni a féket, vagy valaminek koccant  :eplus2:

a 4 dobfékes 2T trabi reggel még párás fékekkel szerintem jobb  :eplus2:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: vzoli - 2014.03.10 hétfő, 19:49:53
Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ :eljen:
Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör!  :D

Emléxem, én akkor a méregzöld 2t waresszal nyomultam


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Zsolteey - 2014.03.10 hétfő, 22:50:42
Emléxem, én akkor a méregzöld 2t waresszal nyomultam

Nosztalgiatopic?  :nyes:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: alf® - 2014.03.11 kedd, 07:03:15
Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ :eljen:
Full dobfék, No szervó, No fékrásegítés.... 1 azaz egy darab fékkör!  :D
te aztán már vén brokk vagy. :nyes:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Joe - 2014.03.11 kedd, 09:51:36
Én meg még 6V-os Trabival jártam a suliba........ :eljen:

Én még ma is V6-al járok!
Vagy az nem ugyan az? :eplus2: :eplus2: :eplus2:
(az én trabim már szerencsére át volt alakítva V12-re  :hehe:, vagyis 12V-re :vigyor3:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Angel - 2016.03.17 csütörtök, 21:12:12
fiatalok egyáltalán vezettetek már fékrásegítés nélküli kocsit? A szervó nélkülit már meg sem merem kérdezni  :eplus2:

Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái.


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: vzoli - 2016.03.18 péntek, 07:15:12
Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái.
Így igaz. Bár szerintem itt a kormányszervóra gondoltunk.


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: AndyA - 2016.03.18 péntek, 12:28:50
Mi a különbség a szervó és rásegítés között? Ezek egymás szinonimái.

Szövegkörnyezettől függ.

Ha mondjuk fékről beszélsz vagy korányműről egy autóban, akkor nagyjából.

AndyA


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Mikorka Kálmán - 2016.03.18 péntek, 12:31:24
Szövegkörnyezettől függ.

Ha mondjuk fékről beszélsz vagy korányműről egy autóban, akkor nagyjából.

AndyA

Te csak óvatosan bánj a környezettel...  :nyes:

Kicsit megcsúszik és fúrod át...  :hehe:


Cím: Válasz: EBC Brakes - fék specialista, szaktanácsadás
Írta: Angel - 2016.03.18 péntek, 13:00:02
Te csak óvatosan bánj a környezettel...  :nyes:

Kicsit megcsúszik és fúrod át...  :hehe:

Neked mindig a fúráson jár az eszed...