Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 20:32:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 505 506 507 508 509 510 511 [512] 513 514 515 516 517 518 519 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10169939 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #25550 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 20:38:43 »

Megmértem az akksit multiméterrel. Üresen 12,1V. Amikor ráadtam a gyújtást, akkor 11,9V egy pár másodpercig, majd amikor elaludtak a visszajelzők, akkor visszaállt 12,1-re. Indítózás közben leesett 9,6-9,8V-ra. Mikor elindult a motor 14,6-ot mutatott. Márciusban lesz 5 éves. Ez azt jelenti, hogy már a végét járja? Segít valamit, ha töltőre rakom egy éjszakára? Lehet a gyenge akksinak köze az ülésfűtéshez? Ahogy régebben írtam a vezetőoldali nem megy, de a többi se igazán meleg. Hátul is van és percek múlva is inkább langyos, mint meleg. Előző autómban (Opel Astra) csak ki-be kapcsolható volt de az 5 perc után szinte sütött.

Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #25551 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 20:40:50 »

Megmértem az akksit multiméterrel. Üresen 12,1V. Amikor ráadtam a gyújtást, akkor 11,9V egy pár másodpercig, majd amikor elaludtak a visszajelzők, akkor visszaállt 12,1-re. Indítózás közben leesett 9,6-9,8V-ra. Mikor elindult a motor 14,6-ot mutatott. Márciusban lesz 5 éves. Ez azt jelenti, hogy már a végét járja? Segít valamit, ha töltőre rakom egy éjszakára? Lehet a gyenge akksinak köze az ülésfűtéshez? Ahogy régebben írtam a vezetőoldali nem megy, de a többi se igazán meleg. Hátul is van és percek múlva is inkább langyos, mint meleg. Előző autómban (Opel Astra) csak ki-be kapcsolható volt de az 5 perc után szinte sütött.


igen,a végét,illetve töltsd fel és utána mérd megint.

Az ülésfűtés rendszerint az ülőlap alatt szakad el.javítható.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25552 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 20:44:50 »

Értem, gondolom a hűtőfolyadék nem tudom megmenteni miközben leveszem a házat csak azért mert épp ősszel cseréltem az egészet. Tudtok amúgy valami cikk számot hogy milyen kell bele?


Hűtőfolyadék az biztos elfolyik valamennyi.  Az izzítók számát nem tudom....valamelyik topicban és a faq cikkben le van írva.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25553 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 20:45:20 »

Na de hidegen vagy melegen?  eplus2

Langyos legyen.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25554 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 20:45:47 »

Megmértem az akksit multiméterrel. Üresen 12,1V. Amikor ráadtam a gyújtást, akkor 11,9V egy pár másodpercig, majd amikor elaludtak a visszajelzők, akkor visszaállt 12,1-re. Indítózás közben leesett 9,6-9,8V-ra. Mikor elindult a motor 14,6-ot mutatott. Márciusban lesz 5 éves. Ez azt jelenti, hogy már a végét járja? Segít valamit, ha töltőre rakom egy éjszakára? Lehet a gyenge akksinak köze az ülésfűtéshez? Ahogy régebben írtam a vezetőoldali nem megy, de a többi se igazán meleg. Hátul is van és percek múlva is inkább langyos, mint meleg. Előző autómban (Opel Astra) csak ki-be kapcsolható volt de az 5 perc után szinte sütött.


Az indításkor feszültség már alacsonynak mondható.
Az éjszakai töltés mindig segít, de az akku elhasználódását nem állítja vissza.
Nincs köze az aksinak az ülésfűtéshez. Az ülésfűtésben van automata hőfokszabályozás.

Ha felém jössz valamikor, rámérek a műszerrel az akksidra.....ha gondolod.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25555 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 20:47:15 »


Langyos legyen.  hehe
Ez szubjektív és érzékeléstől függő.
A kérdés egyébként is a hideg vagy meleg -re vonatkozott.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #25556 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 21:46:03 »

Lehet, hogy amatőr a kérdés, de szabad az akksit úgy töltőre rakni, hogy nem veszem ki? Vagy akkor le kell kötni róla a csatlakozókat?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25557 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 21:46:42 »

Lehet, hogy amatőr a kérdés, de szabad az akksit úgy töltőre rakni, hogy nem veszem ki? Vagy akkor le kell kötni róla a csatlakozókat?


Nyugodtan...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25558 Dátum: 2015.01.17 szombat, 00:53:24 »

Lehet újra kell kalibrálni a xenonod. Merre laksz?

Sziasztok nekem sem szintez a xenon ,ki és hol tudna ra nézni? ?? Én Jászapáti. Köszi
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25559 Dátum: 2015.01.17 szombat, 08:28:07 »

Sziasztok nekem sem szintez a xenon ,ki és hol tudna ra nézni? ?? Én Jászapáti. Köszi
Ha van hozzá türelmed, akár te is. Elöl és hátul van a szintérzékelő, de általában a béna kábelelvezetés miatt hátul a csatlakozó közelében megtözik a vezeték. Kis ügyességgel időlegesen forrasztással javítható.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #25560 Dátum: 2015.01.17 szombat, 09:05:10 »

Sziasztok nekem sem szintez a xenon ,ki és hol tudna ra nézni? ?? Én Jászapáti. Köszi
diaggal secperc alatt kiderül,hogy mi a baj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25561 Dátum: 2015.01.17 szombat, 11:53:55 »

Ha van hozzá türelmed, akár te is. Elöl és hátul van a szintérzékelő, de általában a béna kábelelvezetés miatt hátul a csatlakozó közelében megtözik a vezeték. Kis ügyességgel időlegesen forrasztással javítható.

Oke mindenképp ott kezdem az ellenőrzést. .. remélem ez lesz csak s baja Smiley
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25562 Dátum: 2015.01.17 szombat, 11:58:45 »

diaggal secperc alatt kiderül,hogy mi a baj.

A közelemben / Jászapáti/ kinek van esetleg aki ért is hozzá...
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #25563 Dátum: 2015.01.17 szombat, 12:35:25 »

A közelemben / Jászapáti/ kinek van esetleg aki ért is hozzá...
hát....nem túl közel szolnokon László kolléga tud neked biztosan segíteni.Keresd fel privátban. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25564 Dátum: 2015.01.17 szombat, 12:45:47 »

hát....nem túl közel szolnokon László kolléga tud neked biztosan segíteni.Keresd fel privátban. Wink

Az nincs messze fél óra.... de ahogy néztem László   Rákóczifalva ha Ő az a Törzstag akire gondoltál  taps
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 12:49:43 írta Holló Zoltán » Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #25565 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:28:32 »

Sziasztok,

Sikerült szereznem ülésfűtés paneleket végre, azonban MKII-ből, gondoltam ez is megfelel az egyállású ülésfűtés kapcsolómhoz. A kérdésem az lenne, hogy az MKII-es fütéspanel csatlakozója ugyebár teljesen más így direkt kötöm be majd az én ülésem alatti csatlakozó dobozba. A probléma az, hogy az MKII-es ülőlap fűtéspanel (kisebbik lap rajta egy termokapcsolóval) drótjai fekete és kékfehér, az MKIII-asé pedig zöldsárga és zöldkék, MKII-es háttámla fűtőlap kábelei kékpiros és fekete, míg az MKIII-as háttámláé zöldkék és fekete.
A kérdésem az lenne, hogyha logikuson gondolom sorosan van kapcsolva az ülőlap és a hátlap a kapcsolónál, MKIII esetében tiszta zöldsárga->zöldkék->zöldkék->fekete (föld), de az MKII-esét hogy képezzem le erre:
1 opció: MKIII zöldsárga = MKII kékfehér, MKIII zöldkék = MKII ülőlapi fekete, MKIII zöldkék = MKII kékpiros, MKIII fekete= MKII hátlapi fekete
2 opció: MKIII zöldsárga = MKII kékfehér, MKIII zöldkék = MKII ülőlapi fekete, MKIII zöldkék = MKII hátlapi fekete, MKIII fekete= MKII kékpiros

Előre is köszönöm segítségetek!

Illetve nem tudjátok hol tudnék venni egy ilyen termokapcsolót ami -45 és +45 között kapcsol, mert az egyik ülőlapból ki van tépve és a kábelek csak direktbe vannak bekötve a fűtőszálhoz az meg annyira nem mókás...

« Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 19:30:03 írta szergej1985 » Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25566 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:00:42 »

Tisztelt fórumtársak.
 Ma szétszedtem a csomagtartó ajtót (2001 kombi), hogy megnézzék a mikrokapcsolót, mivel csak távirányítóval nyit. Rossz volt, kicseréltem, semmi javulás...
Közben ahogy méregettem, azt vettem észre, h a rsz.világítás, illetve a féklámpa csatlakozói sípolnak, ha szakadás vizsgálóval nézem a vezetékeket. Ami szerintem nem jó- valahol testel valami. Viszont világítás az van... Már le szedtem az első fényszóró és az ajtók csatijait is, de semmi...

 Azt szeretném kérdezni, h van-e valami típus hiba, amit először nézzék meg, vagy végig kell keresni a hibát?
Segítségeteket köszönöm.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25567 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:04:41 »

Tisztelt fórumtársak.
 Ma szétszedtem a csomagtartó ajtót (2001 kombi), hogy megnézzék a mikrokapcsolót, mivel csak távirányítóval nyit. Rossz volt, kicseréltem, semmi javulás...
Közben ahogy méregettem, azt vettem észre, h a rsz.világítás, illetve a féklámpa csatlakozói sípolnak, ha szakadás vizsgálóval nézem a vezetékeket. Ami szerintem nem jó- valahol testel valami. Viszont világítás az van... Már le szedtem az első fényszóró és az ajtók csatijait is, de semmi...

 Azt szeretném kérdezni, h van-e valami típus hiba, amit először nézzék meg, vagy végig kell keresni a hibát?
Segítségeteket köszönöm.


Ezt hogyan érted?
Az egyik vezeték mindig test minden izzónál. Ha pedig a feszültség vezetékbe mérsz bele, az is sípolni fog az izzón keresztül testre....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #25568 Dátum: 2015.01.17 szombat, 22:56:16 »

Tisztelt fórumtársak.
 Ma szétszedtem a csomagtartó ajtót (2001 kombi), hogy megnézzék a mikrokapcsolót, mivel csak távirányítóval nyit. Rossz volt, kicseréltem, semmi javulás...
Közben ahogy méregettem, azt vettem észre, h a rsz.világítás, illetve a féklámpa csatlakozói sípolnak, ha szakadás vizsgálóval nézem a vezetékeket. Ami szerintem nem jó- valahol testel valami. Viszont világítás az van... Már le szedtem az első fényszóró és az ajtók csatijait is, de semmi...

 Azt szeretném kérdezni, h van-e valami típus hiba, amit először nézzék meg, vagy végig kell keresni a hibát?
Segítségeteket köszönöm.


valószínű bal első zár kukás, mivel az vezérel mindent. mentsvárként talán még segít rövidtávon egy kis wd-40 kúra, de hosszabb távon gondolkodva fl-es zárcserén ekll gondolkodnod.
Bal első ajtó kinyit, a zár 3db 30as torxxal van felfogatva. Már nem emlékszem pontosan, melyikből lehet megspriccelni a zárat, talán a középsőből v az alsóból. középső csavart kicsavarod, fújsz be neki dögivel, aztán csavar vissza, majd az alsó csavar ki, wd-40, csavar vissza. Vársz vele, esetleg még párszor eljátszhatod. Ha segített, akkor mákod van, h nem ,akkor csere. Néz meg a bal első ajtódon a vízlehúzód is a kilincs ill a zár felett. Ha szét van málva v felpúposodva, akkor ott bejuthat a víz a zárra. Ha hibás a vízlehúzó, akkor azt is cseréld.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25569 Dátum: 2015.01.17 szombat, 23:05:01 »

valószínű bal első zár kukás, mivel az vezérel mindent. mentsvárként talán még segít rövidtávon egy kis wd-40 kúra, de hosszabb távon gondolkodva fl-es zárcserén ekll gondolkodnod.
Bal első ajtó kinyit, a zár 3db 30as torxxal van felfogatva. Már nem emlékszem pontosan, melyikből lehet megspriccelni a zárat, talán a középsőből v az alsóból. középső csavart kicsavarod, fújsz be neki dögivel, aztán csavar vissza, majd az alsó csavar ki, wd-40, csavar vissza. Vársz vele, esetleg még párszor eljátszhatod. Ha segített, akkor mákod van, h nem ,akkor csere. Néz meg a bal első ajtódon a vízlehúzód is a kilincs ill a zár felett. Ha szét van málva v felpúposodva, akkor ott bejuthat a víz a zárra. Ha hibás a vízlehúzó, akkor azt is cseréld.

Ezt megtettem, még múlt héten(a wd40-et), azóta a jobb kettő is működik  Wink

Viszont most jobban aggaszt a testzárlat, ami a lehúzott ajtócsatik után is fennáll...
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25570 Dátum: 2015.01.17 szombat, 23:15:20 »

Esetleg attól még lehet rossz a bal egyben a kp. zár vezérlő, ha zárja a jobb kettőt is?

Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #25571 Dátum: 2015.01.17 szombat, 23:39:45 »

Esetleg attól még lehet rossz a bal egyben a kp. zár vezérlő, ha zárja a jobb kettőt is?



igen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25572 Dátum: 2015.01.17 szombat, 23:55:55 »

igen

Köszi, lesz egy kis időm, szétszedtem az ajtót.
Holnap elleszek a zárlat keresgéléssel.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25573 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 10:25:05 »

Úgy gondoltam, h le van húzva a csati...
Bocs az előbb nem írtam le

Ez nem változtat azon, amit írtam.
Vedd ki az izzókat és nem fog zárlatot mérni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25574 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 11:43:15 »

Korábban Zoleex linkelt egy hirdetést, ahol FL utáni mk3 Mondeo-ban látható volt utaslégzsák kikapcsolást visszajelző lámpa.
Már akkor is mondtam, hogy az nem belevaló kapcsoló. Nincs kikapcsolható utaslégzsákos FL-es mk3 Mondeo.

Most elém került egy ilyen. Olvasható, hogy mibe való.

http://www.amazon.co.uk/Ford-Hazard-Warning-Transit-Connect/dp/B008TPPR0G
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25575 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 11:47:05 »

Korábban Zoleex linkelt egy hirdetést, ahol FL utáni mk3 Mondeo-ban látható volt utaslégzsák kikapcsolást visszajelző lámpa.
Már akkor is mondtam, hogy az nem belevaló kapcsoló. Nincs kikapcsolható utaslégzsákos FL-es mk3 Mondeo.

Most elém került egy ilyen. Olvasható, hogy mibe való.

http://www.amazon.co.uk/Ford-Hazard-Warning-Transit-Connect/dp/B008TPPR0G

 eljen
Ha kicsit olcsóbb lesz vagy találok itthon bontottan akkor benevezek rá. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25576 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 15:52:22 »

Ez nem változtat azon, amit írtam.
Vedd ki az izzókat és nem fog zárlatot mérni.
Közben mértem ellenállást is... Igazad van, 10 és 20 Ohm értékeket mértem.
Az ajtó zár viszont *** teljesen. Fl utáni mennyibe kerül? Hol érdemes venni. Hátsó ajtó mikro kapcsolót kicseréltem az itt leírtak szerint, de semmi.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #25577 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 15:56:19 »

Közben mértem ellenállást is... Igazad van, 10 és 20 Ohm értékeket mértem.
Az ajtó zár viszont *** teljesen. Fl utáni mennyibe kerül? Hol érdemes venni. Hátsó ajtó mikro kapcsolót kicseréltem az itt leírtak szerint, de semmi.

10-15 körül van bontósoknál, viszont ritka,mert szinte mindenkinek ez kell. csak balkormányos autóból jó hozzá. Vki írta, h esetleg angol focusból is lehet keresni hozzá,de ebben nem vagyok 100%ig biztos.
Balkormányos fl-es autókat leginkább wili75,banje,pizzi szokott bontani.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25578 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 16:54:02 »

Kérdés:

bal hátsó ajtó egy zárásra nem zár be, kettős zárásra viszont igen...risztasra érzékeli ha nyitod, azaz beriaszt rá, lámpakapcsoló is jó a zárnál.
Hol lehet a hiba?
Többi ajtó tökéletesen működik
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25579 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 17:05:58 »

Kérdés:

bal hátsó ajtó egy zárásra nem zár be, kettős zárásra viszont igen...risztasra érzékeli ha nyitod, azaz beriaszt rá, lámpakapcsoló is jó a zárnál.
Hol lehet a hiba?
Többi ajtó tökéletesen működik

Bh ajtózár.
Riasztás, lámpa független a zártól. Azt az oszlopon/zárütközőben lévő kapcsoló vezérli.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25580 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 17:39:51 »

10-15 körül van bontósoknál, viszont ritka,mert szinte mindenkinek ez kell. csak balkormányos autóból jó hozzá. Vki írta, h esetleg angol focusból is lehet keresni hozzá,de ebben nem vagyok 100%ig biztos.
Balkormányos fl-es autókat leginkább wili75,banje,pizzi szokott bontani.

Ok, köszi a tippet. Wink
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25581 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 17:50:31 »

Bh ajtózár.
Riasztás, lámpa független a zártól. Azt az oszlopon/zárütközőben lévő kapcsoló vezérli.

de duplán miért zárja be?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25582 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:07:33 »

de duplán miért zárja be?
Mert az a része jó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #25583 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:28:31 »

de duplán miért zárja be?
Nekem ugyan ezt csinálta a jobb hátsó mikor megvettem az autót,minden zárat befújkáltam Wd40-el,ahogy azt itt szokták is ajánlani és azóta tökéletesen működik pedig ennek már 4 éve!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25584 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:32:05 »

Nekem ugyan ezt csinálta a jobb hátsó mikor megvettem az autót,minden zárat befújkáltam Wd40-el,ahogy azt itt szokták is ajánlani és azóta tökéletesen működik pedig ennek már 4 éve!

Kivételesen szerencséd volt, nálad feltehetően csak valami mechanikai szorulás volt.
Ritkán megoldás a spray, általában csak tünetet kezel rövid időre.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25585 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:36:31 »

Mert az a része jó.

Megrelézem úgy bakker, akkor is zárni fog mikor nem kellene... eplus2
franc szedhetem szét ezt a fost is... falbav
De utálom a fordot b@zdmeg.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25586 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:38:33 »

Megrelézem úgy bakker, akkor is zárni fog mikor nem kellene... eplus2
franc szedhetem szét ezt a fost is... falbav
De utálom a fordot b@zdmeg.

Mit relézel rajta?
A GEM fordítja a motor polaritását a helyzetétől függően, ami alatt megfelelő módon mozognak a záron belül a mechanikus alkatrészek.
Játék szétszedni a Ford ajtót.

Csinálnál inkább alfát, audit...stb.  Biztosan nem!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25587 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:50:55 »

Mit relézel rajta?
A GEM fordítja a motor polaritását a helyzetétől függően, ami alatt megfelelő módon mozognak a záron belül a mechanikus alkatrészek.
Játék szétszedni a Ford ajtót.

Csinálnál inkább alfát, audit...stb.  Biztosan nem!  vigyor3

Vicc volt bakker. szomoru1
dehogy szerelek,már rendeltem zárat...ezt még megcsinálom de sajátom is elviszem fordos haverhoz, cumizzon vele ő...sz@r 6-os váltó van még mindig rajta, felkéne rakni az 5-öst...én nem fogom az biztos, haver meg nem ér rá 2 hónapja....más meg nem nyúlhat hozzá.
Nagyon elkényelmesedtem sajnos...meg időm,kedvem sincs....érdekes más sz@rját többet szerelem mint a sajátomat,és álltalában ingyen.....ezen is változtatnom kellene... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25588 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 19:53:22 »

Vicc volt bakker. szomoru1
dehogy szerelek,már rendeltem zárat...ezt még megcsinálom de sajátom is elviszem fordos haverhoz, cumizzon vele ő...sz@r 6-os váltó van még mindig rajta, felkéne rakni az 5-öst...én nem fogom az biztos, haver meg nem ér rá 2 hónapja....más meg nem nyúlhat hozzá.
Nagyon elkényelmesedtem sajnos...meg időm,kedvem sincs....érdekes más sz@rját többet szerelem mint a sajátomat,és álltalában ingyen.....ezen is változtatnom kellene... eplus2


Pedig könnyen szerelhetően nyilvánítom a Mondeo-t és joggal.  Cool

Ezzel én is így vagyok,  ingyen vagy szinte ingyen ..... Undecided     
 Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.18 vasárnap, 19:57:52 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kalmiki
Vendég
« Új hozzászólás #25589 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:26:48 »

Sziasztok!

Keresek III.-as mondeoba való rádiósmagnót olcsón! Az enyémben a rádió része kezd tönkremenni!
Ha van valakinek bontott ajánlata , kérem írjon!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25590 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:40:33 »

Sziasztok!

Keresek III.-as mondeoba való rádiósmagnót olcsón! Az enyémben a rádió része kezd tönkremenni!
Ha van valakinek bontott ajánlata , kérem írjon!

Azt azért írd meg, hogy Fl előtti vagy utáni az autód.
Vagy az évjáratát, hónappal együtt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25591 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:41:50 »

Üdv.
A zárvezérlő modul az is a bal egyben van? Még nem láttam szétszedve ajtót...
Vagy az a kesztyűtartó alatt valahol?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25592 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:42:53 »

Azt azért írd meg, hogy Fl előtti vagy utáni az autód.
Vagy az évjáratát, hónappal együtt.


Mindezt lehetőleg a megfelelő topicba (keres-kínál).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25593 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:44:01 »

Üdv.
A zárvezérlő modul az is a bal egyben van? Még nem láttam szétszedve ajtót...
Vagy az a kesztyűtartó alatt valahol?

Nincs ott modul.
Pár mikrokapcsoló van a zárszerkezetben, aminek a helyzetétől függ, hogy a GEM mit csinál az ajtózárakkal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25594 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:54:46 »

Nincs ott modul.
Pár mikrokapcsoló van a zárszerkezetben, aminek a helyzetétől függ, hogy a GEM mit csinál az ajtózárakkal.

http://fordbonto.bolt.hu/BMon.HTML
 Itt a lap alján találtam egy ilyet. Igaz ez fl utáni.
Azért kérdem, mert még régebben írtam, hogy a jobb hátsóra is kimegy a zárás, és a nyitás.
Csak a jobb egy illetve a bal kettő nem zár-nyit.

Ezek szerint a bal elsőben van a többi három ajtónak a vezérlése is külön külön? ( tehát nem egy külső modul végzi el a kp zárást?)
Bocs, hogyha ostobaságokat kérdezek  worship
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25595 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 21:01:21 »

http://fordbonto.bolt.hu/BMon.HTML
 Itt a lap alján találtam egy ilyet. Igaz ez fl utáni.
Azért kérdem, mert még régebben írtam, hogy a jobb hátsóra is kimegy a zárás, és a nyitás.
Csak a jobb egy illetve a bal kettő nem zár-nyit.

Ezek szerint a bal elsőben van a többi három ajtónak a vezérlése is külön külön? ( tehát nem egy külső modul végzi el a kp zárást?)
Bocs, hogyha ostobaságokat kérdezek  worship


Amire írtál, ott írtam.
A GEM vezérli az összes ajtózárat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25596 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 21:02:38 »

Amire írtál, ott írtam.
A GEM vezérli az összes ajtózárat.

Ok, köszi  eljen
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #25597 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 21:10:46 »

Kivételesen szerencséd volt, nálad feltehetően csak valami mechanikai szorulás volt.
Ritkán megoldás a spray, általában csak tünetet kezel rövid időre.
Az lehet,a lényeg,hogy működik.  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25598 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 19:36:38 »

zár megjavitva....max fél óra alatt...tökéletes.

https://www.youtube.com/watch?v=-5puJI3g4Ng
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.19 hétfő, 19:48:47 írta Bunyek » Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #25599 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 19:40:42 »

zár megjavitva....max fél óra alatt...tökéletes.
Mi volt a baja?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Oldalak: 1 ... 505 506 507 508 509 510 511 [512] 513 514 515 516 517 518 519 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.