Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 05:06:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1473
1474
1475
1476
1477
1478
1479
[
1480
]
1481
1482
1483
1484
1485
1486
1487
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19911370 alkalommal)
sly70
és 18 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73950 Dátum:
2018.02.18 vasárnap, 14:34:46 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.18 vasárnap, 13:36:50
mégvalami.
Hátsó futóművet átnézetted?
Pl keresztlengőkar szilent...
Egyben szokta nézni az a jóember az egészet.
Még egy dolog: ha az első lengőkar szilent lenne rossz, akkor intenzív nagy fékezésre erős kormány elhúzásnak kellene jelentkeznie? Merthogy nincs, Érdre menet a lehajtón szoktam volt erősebben, hosszabban fékezni, és nincs semmilyen kormányelhúzós effektus.
Melyik az a keresztlengőkar? Cromaxon ilyet csak 4/5 ajtósban hoz.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73951 Dátum:
2018.02.18 vasárnap, 15:50:55 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.18 vasárnap, 14:34:46
Egyben szokta nézni az a jóember az egészet.
Még egy dolog: ha az első lengőkar szilent lenne rossz, akkor intenzív nagy fékezésre erős kormány elhúzásnak kellene jelentkeznie? Merthogy nincs, Érdre menet a lehajtón szoktam volt erősebben, hosszabban fékezni, és nincs semmilyen kormányelhúzós effektus.
Melyik az a keresztlengőkar? Cromaxon ilyet csak 4/5 ajtósban hoz.
sőt,rázná a kormányt is.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_1992-2007_lemezlengokar_kombi_15670
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73952 Dátum:
2018.02.18 vasárnap, 15:55:32 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.18 vasárnap, 15:50:55
sőt,rázná a kormányt is.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_1992-2007_lemezlengokar_kombi_15670
ezt kb akkor cseréltem amikor vettük az autót, igaz bontottra. De amikor az volt a hibás, akkor kátyúnál akkor koppant a hátulja, hogy ihajj
csekkoltatom vki mással a futóművet
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73953 Dátum:
2018.02.19 hétfő, 09:09:29 »
Sziasztok. A szervoba vennék xado gélt viszont az eladó javasolta az olajcseret is. Amennyibe lecsereljuk és nem segít a szervón akkor újra le kell cserélni egy szervo szivattyú cserenel? Nagyjából milyen árba lehet egy szivattyú csere?
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73954 Dátum:
2018.02.19 hétfő, 10:30:15 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.02.19 hétfő, 09:09:29
Sziasztok. A szervoba vennék xado gélt viszont az eladó javasolta az olajcseret is. Amennyibe lecsereljuk és nem segít a szervón akkor újra le kell cserélni egy szervo szivattyú cserenel? Nagyjából milyen árba lehet egy szivattyú csere?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha mostanában nem volt olajcsere, akkor valóban ajánlott a Xadó gélt olajcserével együtt kipróbálni. Ha szivattyúcserére kerülne sor a tiszta adalékos olajat lelehet ereszteni, és a szivattyú javítása után ismét felhasználható. A Mannol 8990 CHF olaj tökéletesen megfelel a szervo rendszerhez. A szervo szivattyú újonnan elég borsos árú. A felújítás olcsóbb, inkább járható út. A szivattyúcserét te is megtudod otthon csinálni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73955 Dátum:
2018.02.19 hétfő, 10:48:15 »
Idézetet írta: László - 2018.02.19 hétfő, 10:30:15
Tisztelt Fórumtárs!
Ha mostanában nem volt olajcsere, akkor valóban ajánlott a Xadó gélt olajcserével együtt kipróbálni. Ha szivattyúcserére kerülne sor a tiszta adalékos olajat lelehet ereszteni, és a szivattyú javítása után ismét felhasználható. A Mannol 8990 CHF olaj tökéletesen megfelel a szervo rendszerhez. A szervo szivattyú újonnan elég borsos árú. A felújítás olcsóbb, inkább járható út. A szivattyúcserét te is megtudod otthon csinálni.
Tisztelettel László!
2 éve cseréltem,de csak felét tudtam leengedni. Castrolt tettem bele. Egyébként az eladó azt mondta xado olajjal jó a gél igazán. De neki ugye ez az érdeke.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73956 Dátum:
2018.02.19 hétfő, 11:41:54 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.02.19 hétfő, 10:48:15
2 éve cseréltem,de csak felét tudtam leengedni. Castrolt tettem bele. Egyébként az eladó azt mondta xado olajjal jó a gél igazán. De neki ugye ez az érdeke.
Tisztelt Fórumtárs!
A szervo olaj leengedése, az intercooler fölött lévő szevo olajhűtőnél a legegyszerűbb. A gumicsövet leszerelve a hűtőcsőról, beindított motornál a szivattyú kinyomja az összes olajat. A tágulási tartályban lévő olaj pedig, magától lecsurog a gyűjtőedénybe. A bugyborékolás megjelenésekor a motor leállítandó. Egy átöblítés nem ártana a rendszernek.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.19 hétfő, 17:32:04 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73957 Dátum:
2018.02.19 hétfő, 22:01:42 »
Idézetet írta: László - 2018.02.19 hétfő, 11:41:54
Tisztelt Fórumtárs!
A szervo olaj leengedése, az intercooler fölött lévő szevo olajhűtőnél a legegyszerűbb. A gumicsövet leszerelve a hűtőcsőról, beindított motornál a szivattyú kinyomja az összes olajat. A tágulási tartályban lévő olaj pedig, magától lecsurog a gyűjtőedénybe. A bugyborékolás megjelenésekor a motor leállítandó. Egy átöblítés nem ártana a rendszernek.
Tisztelettel László!
Nem vártam meg a bugyborékolást, hamar leállítottam. Legközelebb már tudom. Köszönöm a segítséget.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73958 Dátum:
2018.02.21 szerda, 11:41:19 »
Sziasztok!
Bendix hiba ütötte fel a fejét az autómban, nos olyan kérdésem lenne hogy, ennek a cseréje csak maga a bendixet kell cserélni vagy kompletten az önindítót, illetve mennyi ennek a vonzási költsége?
https://www.youtube.com/watch?v=h2YVHm9D-Bc
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73959 Dátum:
2018.02.21 szerda, 14:26:32 »
Idézetet írta: Palermo - 2018.02.21 szerda, 11:41:19
Sziasztok!
Bendix hiba ütötte fel a fejét az autómban, nos olyan kérdésem lenne hogy, ennek a cseréje csak maga a bendixet kell cserélni vagy kompletten az önindítót, illetve mennyi ennek a vonzási költsége?
https://www.youtube.com/watch?v=h2YVHm9D-Bc
Tisztelt Fórumtárs!
Én egy indítómotor teljes tisztítással kezdeném. Ha ez nem segít és a bendix nem üzemel biztonságosan akkor az egész önindító megérett a felújításra. Bp. Kertész utcában profi módon teljesen felújítják kb 25 ezer pénzért. Az önindítót ki kell szerelni és azonnali cserére is van lehetőség.(
www.oninditogenerator.hu
)
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Krisz81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73960 Dátum:
2018.02.21 szerda, 16:16:02 »
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene xenon fényszóró műanyag búra levételéhez. Már régebben óvatosan szétmelegítettem hőlégfúvóval, de összeszerelésnél nem bíztam benne hogy a maradék gyári massza elég lesz-e a tömítéshez, ezért kipucoltam belőle és FBS-sel raktam vissza. Az FBS elvileg 200 fokot bír. Kérdés hogy a búra kibír-e 200 fok fölötti hőt és elenged-e az FBS. Azért kellene megint szétszednem, mert a takarók is be vannak sárgulva megint...
Vélemény?
Naplózva
2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73961 Dátum:
2018.02.21 szerda, 19:45:08 »
Idézetet írta: Krisz81 - 2018.02.21 szerda, 16:16:02
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene xenon fényszóró műanyag búra levételéhez. Már régebben óvatosan szétmelegítettem hőlégfúvóval, de összeszerelésnél nem bíztam benne hogy a maradék gyári massza elég lesz-e a tömítéshez, ezért kipucoltam belőle és FBS-sel raktam vissza. Az FBS elvileg 200 fokot bír. Kérdés hogy a búra kibír-e 200 fok fölötti hőt és elenged-e az FBS. Azért kellene megint szétszednem, mert a takarók is be vannak sárgulva megint...
Vélemény?
a búra nem bír ki 200fokot.deformálódik.oldószer talán fel lágyítaná , de kérdés mennyire támadja meg az áttetsző felületet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73962 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 08:04:42 »
Idézetet írta: Krisz81 - 2018.02.21 szerda, 16:16:02
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene xenon fényszóró műanyag búra levételéhez. Már régebben óvatosan szétmelegítettem hőlégfúvóval, de összeszerelésnél nem bíztam benne hogy a maradék gyári massza elég lesz-e a tömítéshez, ezért kipucoltam belőle és FBS-sel raktam vissza. Az FBS elvileg 200 fokot bír. Kérdés hogy a búra kibír-e 200 fok fölötti hőt és elenged-e az FBS. Azért kellene megint szétszednem, mert a takarók is be vannak sárgulva megint...
Vélemény?
Nem volt a legokosabb ötlet... Legközelebb használj butilszalagot, illetve lehet kapni olyan lágy ragacsot, ami a pultokba beépített mosogató széle alá kerül körben. Az gyakorlatilag ugyanaz, mint amit a gyárban használnak, még csereszabatos is vele.
Próbáld meg szilikon fuga eltávolítóval. Az egy vízes alapú kocsonyás izé, aldilidliben kapni időnként. Előbb próbáld ki egy nem látható részen a műanyagon. Hagyni kell hatni, úgyhogy várj egy napot, hogy tényleg nem hagy nyomot, és csak utána kend végig az egészet vele. Azután szépen, lassan, türelmesen kaparászva, többször fugaeltávolítózva talán sikerül, de sok esélyét nem adom. Az F-BS szigorú szer...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Krisz81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73963 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 08:46:08 »
Köszönöm a segítőkész válaszokat Alf és AndyA.
Feladom a búra levételét, mert szinte kizártnak tartom hogy körbe a nútba be tudom juttatni az oldószert. Visszaemlékezve nem bíztam a véletlenre, szóval kikentem rendesen.... De viszont nem is párásodott...
Szerintetek nagyon ront a fényerőn, ha nem cserélem a takarókat? Természetesen szinte új foncsor+vetítőlencse megy bele HZsolt jóvoltából.
Jut eszembe: valakinek nincs elfekvőben 2db D2S Xenon izzó occóé?
Naplózva
2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73964 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 08:53:03 »
Idézetet írta: Krisz81 - 2018.02.22 csütörtök, 08:46:08
Köszönöm a segítőkész válaszokat Alf és AndyA.
Feladom a búra levételét, mert szinte kizártnak tartom hogy körbe a nútba be tudom juttatni az oldószert. Visszaemlékezve nem bíztam a véletlenre, szóval kikentem rendesen.... De viszont nem is párásodott...
Szerintetek nagyon ront a fényerőn, ha nem cserélem a takarókat? Természetesen szinte új foncsor+vetítőlencse megy bele HZsolt jóvoltából.
Jut eszembe: valakinek nincs elfekvőben 2db D2S Xenon izzó occóé?
Nekem most phillips van benne, még előző tulaj vette bele!
https://www.dt-xenon.hu/xenon_izzok_53/d2s_xenon_izzok_69
Itt találsz, yeaky-ról láttam tesztet jónak tűnik bár nem próbáltam de legközelebb kifogom
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73965 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 09:10:36 »
Idézetet írta: Krisz81 - 2018.02.22 csütörtök, 08:46:08
Köszönöm a segítőkész válaszokat Alf és AndyA.
Feladom a búra levételét, mert szinte kizártnak tartom hogy körbe a nútba be tudom juttatni az oldószert. Visszaemlékezve nem bíztam a véletlenre, szóval kikentem rendesen.... De viszont nem is párásodott...
Szerintetek nagyon ront a fényerőn, ha nem cserélem a takarókat? Természetesen szinte új foncsor+vetítőlencse megy bele HZsolt jóvoltából.
Jut eszembe: valakinek nincs elfekvőben 2db D2S Xenon izzó occóé?
Kici kínai küld óccóér'.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73966 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 18:24:42 »
Idézetet írta: Krisz81 - 2018.02.22 csütörtök, 08:46:08
Köszönöm a segítőkész válaszokat Alf és AndyA.
Feladom a búra levételét, mert szinte kizártnak tartom hogy körbe a nútba be tudom juttatni az oldószert. Visszaemlékezve nem bíztam a véletlenre, szóval kikentem rendesen.... De viszont nem is párásodott...
Szerintetek nagyon ront a fényerőn, ha nem cserélem a takarókat? Természetesen szinte új foncsor+vetítőlencse megy bele HZsolt jóvoltából.
Jut eszembe: valakinek nincs elfekvőben 2db D2S Xenon izzó occóé?
https://www.aliexpress.com/item/35W-HID-Xenon-Bulb-D1S-D2S-D3S-D4S-Auto-Car-Headlight-Replacement-kit-12V-4300K-5000K/32706823301.html?spm=2114.13010708.0.0.8VwNpl
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73967 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 19:11:10 »
Sziasztok!
Sony 6 CD s fejegységem van, azt szeretném meg kérdezni, hogy rca kimenet van-e a hátulján? Mélynyomó beépítése végett.
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73968 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 19:16:16 »
Idézetet írta: adam0723 - 2018.02.22 csütörtök, 19:11:10
Sziasztok!
Sony 6 CD s fejegységem van, azt szeretném meg kérdezni, hogy rca kimenet van-e a hátulján? Mélynyomó beépítése végett.
nincs.de lehet kiépíteni.valaki egyszer tett be fotós leírást a menetéről.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73969 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 19:25:10 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.22 csütörtök, 19:16:16
nincs.de lehet kiépíteni.valaki egyszer tett be fotós leírást a menetéről.
Köszi.
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73970 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 20:47:44 »
Srácok!
Frissiben leírom!
Jövök haza a 4-es úton minden rendben, a fura, hogy most nem csak negyedig ment fel a hőfok mutatóm, hanem a negyed és fél között volt pedig nem kapott nagyobb terhelést mint máskor!
Lámpához közeledve, üres, és a fordultaom kétszer felment
1100-1200, majd beállt alapjáratra! Zöld lett közben, nem kellett megállnom, kettes és megyek tovább! Erő van, füst nincs, neü hallok semmi rendellenességet!
Onnan jövök még 3km-t a ház előtt megálltam, gondoltam adok neki néhány gázfröccsöt, mi történhetett, reagál a gázra szépen visszaáll a fordulat! Majd kb 10 másodperc múlva égett gumiszagot érzek a kabinban, leállítom kinyitom a mocitetőt de nem láttam semmit!
Mi történhetett?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73971 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 21:17:58 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.22 csütörtök, 20:47:44
Srácok!
Frissiben leírom!
Jövök haza a 4-es úton minden rendben, a fura, hogy most nem csak negyedig ment fel a hőfok mutatóm, hanem a negyed és fél között volt pedig nem kapott nagyobb terhelést mint máskor!
Lámpához közeledve, üres, és a fordultaom kétszer felment
1100-1200, majd beállt alapjáratra! Zöld lett közben, nem kellett megállnom, kettes és megyek tovább! Erő van, füst nincs, neü hallok semmi rendellenességet!
Onnan jövök még 3km-t a ház előtt megálltam, gondoltam adok neki néhány gázfröccsöt, mi történhetett, reagál a gázra szépen visszaáll a fordulat! Majd kb 10 másodperc múlva égett gumiszagot érzek a kabinban, leállítom kinyitom a mocitetőt de nem láttam semmit!
Mi történhetett?
Generátor, szerintem. Vagy annak a szíjköre.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73972 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 21:21:54 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.22 csütörtök, 21:17:58
Generátor, szerintem. Vagy annak a szíjköre.
Mivel nem csak égett szagot hanem égett gumiszagot éreztem és nem a kerék füstölt, én is a két szíj valamelyikére gondoltam!
Azt még elfelejtettem, hogy a végén a ház előtt mikor gázfröccsöt adtam neki olyan volt mintha kicsit pislogott volna a műszeregység világításom de ezt már lehez bebeszélem magamnak! Viszont a szíjon nem.láttam semmit, inkább a vezető felőli szíj(gondolom ez a vízpumpát hajtja?) mintha sötétebb színű lett volna vagyis inkább olyan nyers fekete színe van!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73973 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 21:41:09 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.22 csütörtök, 21:21:54
Mivel nem csak égett szagot hanem égett gumiszagot éreztem és nem a kerék füstölt, én is a két szíj valamelyikére gondoltam!
Azt még elfelejtettem, hogy a végén a ház előtt mikor gázfröccsöt adtam neki olyan volt mintha kicsit pislogott volna a műszeregység világításom de ezt már lehez bebeszélem magamnak! Viszont a szíjon nem.láttam semmit, inkább a vezető felőli szíj(gondolom ez a vízpumpát hajtja?) mintha sötétebb színű lett volna vagyis inkább olyan nyers fekete színe van!
Az égett gumiszagot inkább a generátor szíjkörében a főtengely szíjtárcsa tudja "generálni". A másik oldali szíjkörben én még nem olvastam itt olyat, h gumiszaggal párosulva távozott volna el vmi az örökvadászmezőkre.
A fordulatszámot az PCM az alacsony töltés miatt szokta emelni. Kevés töltés meg vagy generátor halálból, vagy a szíjtárcsa lerongyolódásból adódik.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73974 Dátum:
2018.02.23 péntek, 05:21:14 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.22 csütörtök, 21:41:09
Az égett gumiszagot inkább a generátor szíjkörében a főtengely szíjtárcsa tudja "generálni". A másik oldali szíjkörben én még nem olvastam itt olyat, h gumiszaggal párosulva távozott volna el vmi az örökvadászmezőkre.
A fordulatszámot az PCM az alacsony töltés miatt szokta emelni. Kevés töltés meg vagy generátor halálból, vagy a szíjtárcsa lerongyolódásból adódik.
Megnézetem, nagyon köszönöm a segítséged!!!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73975 Dátum:
2018.02.23 péntek, 10:37:16 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.02.22 csütörtök, 21:41:09
Az égett gumiszagot inkább a generátor szíjkörében a főtengely szíjtárcsa tudja "generálni". A másik oldali szíjkörben én még nem olvastam itt olyat, h gumiszaggal párosulva távozott volna el vmi az örökvadászmezőkre.
A fordulatszámot az PCM az alacsony töltés miatt szokta emelni. Kevés töltés meg vagy generátor halálból, vagy a szíjtárcsa lerongyolódásból adódik.
Újabb fejlemény!
Azért csak elindultam dolgozni vele kb 15km után megálltam hallom, hogy megy a ventillátorom, nem állítottam le még hagytam menni!
Miután leállítottam még mindig ment a venti, ráadom a gyújtást akkor megállt lehet amugy is megállt volna!
De a hőfok mutatom negyed és fél között volt!
Miért ment a ventim?
Megállás után megint égett gumiszag volt!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73976 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:18:23 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.23 péntek, 10:37:16
Újabb fejlemény!
Azért csak elindultam dolgozni vele kb 15km után megálltam hallom, hogy megy a ventillátorom, nem állítottam le még hagytam menni!
Miután leállítottam még mindig ment a venti, ráadom a gyújtást akkor megállt lehet amugy is megállt volna!
De a hőfok mutatom negyed és fél között volt!
Miért ment a ventim?
Megállás után megint égett gumiszag volt!
Klímád nincs bekapcsolva? (Fűtés AUTO-n.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73977 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:18:56 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.23 péntek, 10:37:16
Újabb fejlemény!
Azért csak elindultam dolgozni vele kb 15km után megálltam hallom, hogy megy a ventillátorom, nem állítottam le még hagytam menni!
Miután leállítottam még mindig ment a venti, ráadom a gyújtást akkor megállt lehet amugy is megállt volna!
De a hőfok mutatom negyed és fél között volt!
Miért ment a ventim?
Megállás után megint égett gumiszag volt!
Újabb fejlemény, lcd nézve 72ig megy fel a hőfok és megy a ventillátorom, 65nél kikapcsol!
Gondolom ez nem jó!? Mitől van ez?
Emiatt lehet égett gumiszag?
Mennyinél kellene kapcsolnia a ventinek?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73978 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:19:46 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.02.23 péntek, 11:18:23
Klímád nincs bekapcsolva? (Fűtés AUTO-n.)
Nincs bekpcsolva még a belsőt is kikapcsoltam!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73979 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:35:27 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.23 péntek, 11:18:56
Újabb fejlemény, lcd nézve 72ig megy fel a hőfok és megy a ventillátorom, 65nél kikapcsol!
Gondolom ez nem jó!? Mitől van ez?
Emiatt lehet égett gumiszag?
Mennyinél kellene kapcsolnia a ventinek?
Égett gumiszag a motortérben jellemzően a halott kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa jele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73980 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:46:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 11:35:27
Égett gumiszag a motortérben jellemzően a halott kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa jele.
AndyA
A kettős tömegűnél ugye a szíjtárcséra gondolsz nem a lendkerékre!?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73981 Dátum:
2018.02.23 péntek, 12:52:05 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.23 péntek, 11:46:36
A kettős tömegűnél ugye a szíjtárcséra gondolsz nem a lendkerékre!?
"Kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa" - ez pontosan azt jelenti, amit jelent.
A "lendkerék" szó nem szerepel benne, ahogyan a lendkerékben sincs túl sok gumi, ami megéghetne. Ráadásul olyan rejtett helyen van, hogy onnan lassan és nehezen találna ki akármilyen égett szag.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73982 Dátum:
2018.02.23 péntek, 12:53:27 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.23 péntek, 11:46:36
A kettős tömegűnél ugye a szíjtárcséra gondolsz nem a lendkerékre!?
Ja, és innentől nem igazán jó megoldás, ha tovább jársz az autóval, és közben itt kérdeződködsz, hátha valaki ráolvas neked a távolból, hanem az, hogy mielőbb kicserél(tet)ed...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73983 Dátum:
2018.02.23 péntek, 12:58:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 12:53:27
Ja, és innentől nem igazán jó megoldás, ha tovább jársz az autóval, és közben itt kérdeződködsz, hátha valaki ráolvas neked a távolból, hanem az, hogy mielőbb kicserél(tet)ed...
AndyA
Köszi! Holnap reggel intézem a javítást!
A hőfok kijelzőn honnan veszi a jelet?
Cht vagy más?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73984 Dátum:
2018.02.23 péntek, 13:40:04 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.23 péntek, 12:58:45
Köszi! Holnap reggel intézem a javítást!
A hőfok kijelzőn honnan veszi a jelet?
Cht vagy más?
Az az egy hőmérő van a motoron. A másik a lökösben a külső hőmérsékletet mutatja, a harmadik meg a beszívott levegőt méri.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73985 Dátum:
2018.02.23 péntek, 14:23:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 13:40:04
Az az egy hőmérő van a motoron. A másik a lökösben a külső hőmérsékletet mutatja, a harmadik meg a beszívott levegőt méri.
AndyA
Ha a cht sensor méri, akkor miért kapcsol be a ventillátorom kb 65-70 foknál? Ezt eddig nem vettem észre!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73986 Dátum:
2018.02.23 péntek, 14:36:13 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.23 péntek, 14:23:39
Ha a cht sensor méri, akkor miért kapcsol be a ventillátorom kb 65-70 foknál? Ezt eddig nem vettem észre!
Ha automata módban van a klíma, az is bekapcsolhatja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73987 Dátum:
2018.02.23 péntek, 14:48:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 14:36:13
Ha automata módban van a klíma, az is bekapcsolhatja.
AndyA
Közben azt az infót találtam, hogy a dpf regenerálás közben bekapcsol a venti! Remélem ezért van!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73988 Dátum:
2018.02.24 szombat, 13:47:21 »
Ma megvolt a csere a berregő szíj a főtengely tárcsa miatt remegett
Kapott egy gates tárcsát! Bár a régin nem látni az elválást de megremegett a szíj! Szervó olaj szürke volt, cserélve lett, megláttjuk, hogy még menthető e a kormánymű, szivattyú. ha igen lecserélem majd megint az olajat és beépítem a szűrőt is!motortér tető kapott új telókat!
Hátsó kereszt stab szilent cserélve a kopogás megszűnt!
Még izzítót akarok cserélni és egy általános nagyszervízt, olajak, szűrők. Meg a dpf folyadék szintet kellene megnézetnem!
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat és minden egyebet!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73989 Dátum:
2018.02.24 szombat, 14:19:57 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.24 szombat, 13:47:21
Ma megvolt a csere a berregő szíj a főtengely tárcsa miatt remegett
Kapott egy gates tárcsát! Bár a régin nem látni az elválást de megremegett a szíj! Szervó olaj szürke volt, cserélve lett, megláttjuk, hogy még menthető e a kormánymű, szivattyú. ha igen lecserélem majd megint az olajat és beépítem a szűrőt is!motortér tető kapott új telókat!
Hátsó kereszt stab szilent cserélve a kopogás megszűnt!
Még izzítót akarok cserélni és egy általános nagyszervízt, olajak, szűrők. Meg a dpf folyadék szintet kellene megnézetnem!
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat és minden egyebet!
ne,ne tedd.
A dpf nem löttyös,gondozásmentes.Nem kell abba semmi,csak mindig sikeres legyen a regeneráció.Kiég,oszt csókolom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73990 Dátum:
2018.02.24 szombat, 14:34:10 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.24 szombat, 14:19:57
ne,ne tedd.
A dpf nem löttyös,gondozásmentes.Nem kell abba semmi,csak mindig sikeres legyen a regeneráció.Kiég,oszt csókolom.
Ez egy jó hír! Azt hittem ebbe is kell lötyi!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73991 Dátum:
2018.02.24 szombat, 22:16:51 »
Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73992 Dátum:
2018.02.24 szombat, 22:18:16 »
Idézetet írta: probi - 2018.02.24 szombat, 22:16:51
Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!
Hajtsd le és ahogy kifér a csövön csapd fel.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73993 Dátum:
2018.02.24 szombat, 22:18:27 »
Idézetet írta: probi - 2018.02.24 szombat, 22:16:51
Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!
Lehajtod a támlát, és bármiféle finomkodás nélkül izomból úgy odab... a helyére, hogy csak úgy nyekkenjen. Ez többnyire segít.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73994 Dátum:
2018.02.24 szombat, 22:33:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.24 szombat, 22:18:27
Lehajtod a támlát, és bármiféle finomkodás nélkül izomból úgy odab... a helyére, hogy csak úgy nyekkenjen.
Kösz! Ezt reggel ki is fogom próbálni!
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73995 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 06:09:43 »
Idézetet írta: probi - 2018.02.24 szombat, 22:16:51
Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!
Nem ragadt az be, az ilyen. Gyárilag ugy találták ki hogyha lehajtod a háttámlát , akkor reteszeli magát és nem lehet húzogatni
picit erősebben kell visszazárni a háttámlát, nem kell becsapni hogy nyekkenjen , de azért a normál felhajtásnál erősebben kell
hogy ezt miért találták ki igy a fejlesztők, azt csak Ők tudják
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73996 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 10:01:03 »
Idézetet írta: probi - 2018.02.24 szombat, 22:16:51
Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!
Nálam is volt ilyen. Szétszedtem a "behúzót" kitakarítottam és tökéletes lett. Igaz kell hozzá egy kis türelem, de megérte.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73997 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 10:33:20 »
Sajnos nem működik a nyers erőszak, más megoldást kell keresnem.
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73998 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 10:34:33 »
Idézetet írta: brughom - 2018.02.25 vasárnap, 10:01:03
Nálam is volt ilyen. Szétszedtem a "behúzót" kitakarítottam és tökéletes lett. Igaz kell hozzá egy kis türelem, de megérte.
Úgy látszik, ezt kell nekem is csinálni. A fejtámla felől lehet kiszedni a szerkezetet? Hogy fogjak hozzá?
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73999 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 11:53:02 »
Sziasztok!
Az alábbi linken lévő eszkőz ami a 2. Képen van, annak mi a neve?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0
Kibek van átalakítva így?
Megszűnt a rezgés teljesen?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak:
1
...
1473
1474
1475
1476
1477
1478
1479
[
1480
]
1481
1482
1483
1484
1485
1486
1487
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ