Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 15:44:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 539 540 541 542 543 544 545 [546] 547 548 549 550 551 552 553 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13415835 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #27250 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 08:26:48 »

Ma sikerült a műtét. Jelenetem a generátorom szabadonfutósítva.
ELŐSZÖR IS SZERETNEM NAGYON NAGYON MEGKÖSZÖNNI ALF fórumtársunknak a
sok p.üzis segítséget és türelmet!!!  worship worship worship
Nélküle ez a küldetés nem jött volna létre. Még egyszer köszi ALF!!!

Segédem volt a drága párom aki nyakig olajos lett de sokat segített.
Aszisztens a Néró nevű rottweiler kutyánk, minden földön lévő tárgyat lenyúlt.(krovafej és társai) nyes

Egy két tanulságot leírok h, mibe futottam bele:
-egyedül semmiféle képen ne kezdjetek neki űber szopás lenne
-akksit el ne felejtsétek lekötni  falbav (nagyot tud szikrázni)
-a generátorról a régi tárcsát nagy szívás leszedni, készüljetek rá (nekem csak a kis sikító segített)
-az új tárcsa (INA) hátulján van egy réz gyűrű, azt csavarhúzóval le kell pattintani
mert útban van
-nekem 4.5 órába került az operáció
-a motort amennyire csak bírjátok előre kell tolni-húzni wd-40 segít

De minden fáradságot megért a tiszta erős FORD diesel hangért és a görgök védelméért...
Ha kérdés van állok rendelkezésre! Még frissek a tapasztalatok.
Következő a olajleválasztó lesz.
Tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok a bátor hozzá álláshoz és a sikeresen elvégzett munkához eljen eljen eljen. Maximálisan megértem, mit érzel a sikeres átalakitás után. Annak idején én is "alf" segítségét kértem, és nekem is önzetlanül segített. Én ugyanigy voltam, amikor anno kb 1.5 éve elvégeztem, ugyanazr a műveletsort. Az eredmény magáért beszél, és sokkal üzem biztosabb, csendesebb lett, a gépezeted. További sok sikert az elkövetkezendő átalakitásokhoz wave
Tisztelettel László! worship.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.22 hétfő, 12:36:40 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27251 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 18:19:36 »

Nagyon kíváncsi vagy...

Ezért nem járok már hozzá:
-kétszer voltam már nála , harmadszor mentem volna és még mindig nem emlékezett
ki telefonál és mi baja az autónak
-a megbeszél időben nem tud foglalkozni az autóval
-háztól házig 70kmx2= 140 km
-olyan érzésem volt (az első találkán másképp volt) h, még csak most kezdi
 a klíma szerelés, még csak tanulja.
-csak találgat és kísérletezik az autón

Bocsi de nem voltam vele megelégedve... szomoru1


Ez is egy vélemény,  és ez is kell,  bár én nem ezt tapasztaltam.
Elsőre megállapította,  nyomás méréssel,  hogy dugulás van a rendszerben. Mit csinált másodszor?

És mi van most a klímáddal?  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27252 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 18:22:53 »

Máriaújfalu - Vas megye. Újabb infó: kb. 1,5 óra múlva újra indult, de pár percre rá úgyanezekkel a hibajelenségekkel leállt újra.
Lehet, hogy a generátor az, mivel legelöször menet közben az akkumlátor hibát dobta ki hibakódként.
Máriaújfalunál van a Hársas tó! Nagyon gyönyörű, mindenképp nézzétek meg!
Az autónak meg jobbulást!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27253 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 19:53:14 »

Ez is egy vélemény,  és ez is kell,  bár én nem ezt tapasztaltam.
Elsőre megállapította,  nyomás méréssel,  hogy dugulás van a rendszerben. Mit csinált másodszor?

És mi van most a klímáddal?  wave


Másodszor a nagy semmit. Elmentem hozzá én laikus azt gondoltam h, megkeresi a hibát.
Alánézett (szerintem a klímakuplung hézagját nézegette) aztán azt mondta jöjjek megint majd vissza,
mert szerinte az expanziós szelepet ki kell cserélni. De most nem tudja mert 2 autót össze kell raknia.(egy héttel előre egyeztettünk h, jövök)
Ha utána se jó akkor majd mást kell kicserélni.
Van egy olyan érzésem h, aki velem foglalkozott az nem ugyan az aki neked javított.
Amikor én ott voltam 2 srác dolgozott, velem csak az egyik foglalkozott.

Most az a helyzet a klímával h, elvittem az autót egy másik szerelőhöz. Ő is nyomást mért.
Rögtön látta h, túl sok gáz van a rendszerben azért magas a nyomás és azért akar kiugrani a motor a helyéről
amikor klímát kapcsolok. A kompresszor nem bír a sok gázzal!
Engedett le gázt ,most már szépen csendesen jár a motor mikor bekapcsolom, nem fulladozik és nem fogja le a motort. Szóval minden rendben van vele csak kikapcsol 5-10 perc működés után.
Azt javasolta h, próbáljak ki egy Fordos hibakód olvasást és ami fontosabb egy klíma öntesztet futtassunk le
a rendszeren és hátha kidobja mi az anyja baja van. Melyik szenzor kapcsoló a rossz.
De sajnos senki nem ajánlotta fel a hibaolvasást itt a fórumon... rinya
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27254 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 19:59:02 »

Tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok a bátor hozzá álláshoz és a sikeresen elvégzett munkához eljen eljen eljen. Maximálisan megértem, mit érzel a sikeres átalakitás után. Annak idején én is "alf" segítségét kértem, és nekem is önzetlanül segített. Én ugyanigy voltam, amikor anno kb 1.5 éve elvégeztem, ugyanazr a műveletsort. Az eredmény magáért beszél, és sokkal üzem biztosabb, csendesebb lett, a gépezeted. További sok sikert az elkövetkezendő átalakitásokhoz wave
Tisztelettel László! worship.


Köszönöm László neked is. integet2
A te írásaidat is gyakran elolvasom...
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27255 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:01:17 »


Másodszor a nagy semmit. Elmentem hozzá én laikus azt gondoltam h, megkeresi a hibát.
Alánézett (szerintem a klímakuplung hézagját nézegette) aztán azt mondta jöjjek megint majd vissza,
mert szerinte az expanziós szelepet ki kell cserélni. De most nem tudja mert 2 autót össze kell raknia.(egy héttel előre egyeztettünk h, jövök)
Ha utána se jó akkor majd mást kell kicserélni.
Van egy olyan érzésem h, aki velem foglalkozott az nem ugyan az aki neked javított.
Amikor én ott voltam 2 srác dolgozott, velem csak az egyik foglalkozott.

Most az a helyzet a klímával h, elvittem az autót egy másik szerelőhöz. Ő is nyomást mért.
Rögtön látta h, túl sok gáz van a rendszerben azért magas a nyomás és azért akar kiugrani a motor a helyéről
amikor klímát kapcsolok. A kompresszor nem bír a sok gázzal!
Engedett le gázt ,most már szépen csendesen jár a motor mikor bekapcsolom, nem fulladozik és nem fogja le a motort. Szóval minden rendben van vele csak kikapcsol 5-10 perc működés után.
Azt javasolta h, próbáljak ki egy Fordos hibakód olvasást és ami fontosabb egy klíma öntesztet futtassunk le
a rendszeren és hátha kidobja mi az anyja baja van. Melyik szenzor kapcsoló a rossz.
De sajnos senki nem ajánlotta fel a hibaolvasást itt a fórumon... rinya

Mert nem lesz hibaüzenet.
(nincs expanziós szelep a mondeo-ban  Wink  )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27256 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:07:54 »

Mert nem lesz hibaüzenet.
(nincs expanziós szelep a mondeo-ban  Wink  )


Akkor nem kellene hibaolvasás, csak egy klíma öndiag ebben tud valaki segíteni?
Köszönöm előre is.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27257 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:10:45 »


Akkor nem kellene hibaolvasás, csak egy klíma öndiag ebben tud valaki segíteni?
Köszönöm előre is.
ezt keresed?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27258 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:13:48 »


Akkor nem kellene hibaolvasás, csak egy klíma öndiag ebben tud valaki segíteni?
Köszönöm előre is.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5056.0
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27259 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:18:09 »

esetleg még valaki a klima diagot linkelné kispusi-nak   eplus2   hehe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27260 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:24:36 »


Nem köszönöm nem ezt.
Digit klíma van, Denso navis.
A ECU szervíz csatlakozón keresztüli, teszt futtatás!
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27261 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:49:58 »


Akkor nem kellene hibaolvasás, csak egy klíma öndiag ebben tud valaki segíteni?
Köszönöm előre is.
Ha kiolvasni nem lehet hibát, akkor az önteszt (ami kevesebb, mint egy hibaolvasás) pláne nem fog jelezni hibát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27262 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:55:45 »

Mert nem lesz hibaüzenet.
(nincs expanziós szelep a mondeo-ban  Wink  )

Na akkor mi van benne?  wow1  eplus2
expanziós szelep lenne akkor se lenne hibakód tőle...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27263 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:56:53 »

Na akkor mi van benne?  wow1  eplus2
expanziós szelep lenne akkor se lenne hibakód tőle...

Kalibrált furat.  beka3  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27264 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:04:06 »

Kalibrált furat.  beka3  Wink

határeset...de elfogadjuk..  hehe
kapilláris csõ...de ugye tobb fajta van és ezt szinekkel jelölik....piros,barna,kék,stb...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27265 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:04:46 »

és honnan tudod hol van a kapilláris cső a rendszerben?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27266 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:09:57 »


Másodszor a nagy semmit. Elmentem hozzá én laikus azt gondoltam h, megkeresi a hibát.
Alánézett (szerintem a klímakuplung hézagját nézegette) aztán azt mondta jöjjek megint majd vissza,
mert szerinte az expanziós szelepet ki kell cserélni. De most nem tudja mert 2 autót össze kell raknia.(egy héttel előre egyeztettünk h, jövök)
Ha utána se jó akkor majd mást kell kicserélni.
Van egy olyan érzésem h, aki velem foglalkozott az nem ugyan az aki neked javított.
Amikor én ott voltam 2 srác dolgozott, velem csak az egyik foglalkozott.

Most az a helyzet a klímával h, elvittem az autót egy másik szerelőhöz. Ő is nyomást mért.
Rögtön látta h, túl sok gáz van a rendszerben azért magas a nyomás és azért akar kiugrani a motor a helyéről
amikor klímát kapcsolok. A kompresszor nem bír a sok gázzal!
Engedett le gázt ,most már szépen csendesen jár a motor mikor bekapcsolom, nem fulladozik és nem fogja le a motort. Szóval minden rendben van vele csak kikapcsol 5-10 perc működés után.
Azt javasolta h, próbáljak ki egy Fordos hibakód olvasást és ami fontosabb egy klíma öntesztet futtassunk le
a rendszeren és hátha kidobja mi az anyja baja van. Melyik szenzor kapcsoló a rossz.
De sajnos senki nem ajánlotta fel a hibaolvasást itt a fórumon... rinya

Szerintem ugyan az a srác volt,  és szomorú, hogy így történt. Sajnos mást nem tudok ajánlani neked, mert nekem eddig minden gondomat megoldotta.
Hibakód nem lesz szerintem se.
Ha megnézte a klíma kuplungot és xar lett volna,  azt akkor mondta volna. Szerintem a dugulást, mint hibát még ne vesd el.

Vigyed GSR-hez, Ő javít is, nem csak okoskodik.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.22 hétfő, 21:11:41 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27267 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:10:47 »

és honnan tudod hol van a kapilláris cső a rendszerben?

Ez hány forintos kérdés?  nyes
Műkési elvét tekintve a párologtató és a kondenzátor(hűtő) között...közel a párologtatóhoz.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27268 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:16:20 »

 wow1
Ez hány forintos kérdés?  nyes
Műkési elvét tekintve a párologtató és a kondenzátor(hűtő) között...közel a párologtatóhoz.  Cool

eeeeee.......pontosan hol van azt honnan tudod vagy hogy állapitod meg?  wow1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27269 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:22:13 »

wow1
eeeeee.......pontosan hol van azt honnan tudod vagy hogy állapitod meg?  wow1

Most itt mire megy ki a játék?  vigyor3

Lézeres hőmérővel.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #27270 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:25:26 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2.0 tdci mondeom van és olyan gondom van vele hogy közlekedek minden rendben működik rajta és egyet gondol elveszi a teljesítményt meg az ízításjelző elkezdett villogni. este megálltam majd reggel indítom minden rendben van rajta dolgozik szépen. ezt a mutatványt egyszer csinálta meg.mi lehet a gond? előre is köszönöm  a segítséget.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27271 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:25:46 »

Most itt mire megy ki a játék?  vigyor3

Lézeres hőmérővel.  Cool

lézeres hőmérővel bazzeg, az egy vagyon...nem kell ilyen csoda cucc, csak összezavar... eplus2 van két kezed,szemed... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27272 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:31:17 »

lézeres hőmérővel bazzeg, az egy vagyon...nem kell ilyen csoda cucc, csak összezavar... eplus2 van két kezed,szemed... eplus2

Nem akartam ilyen egyszerűt írni, hogy megfogom a csöveket és végignézem őket.
Van lézeres hőmérő.....simán végigmérem a csöveket.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27273 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:37:46 »

Nem akartam ilyen egyszerűt írni, hogy megfogom a csöveket és végignézem őket.
Van lézeres hőmérő.....simán végigmérem a csöveket.  Cool

Igyvan legegyszerűbb dolgok a legjobbak...hideg-meleg.
plussz kicsit megis van ott roppantva a cső ha megnézi az ember jobban vagy kitapogatja, hogy ugye ne menjen a rendszerbe...kiszedni meg ellentétes irányból kifujatod levegővel(kb nem fog kijönni).
mig előveszed a lézeres hőmérőt(van itt is  eplus2), addig végigtapizod a csövet és kész.
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #27274 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:41:02 »

Csinálj egy műszertesztet, ott nézd meg mit mond akku feszültségre, hátha generátor behalt, és lemerült az akkumulátor:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt

Igazad volt behalt a generátor és az aksim teljesen lemerült. Feltöltöttük az aksit és így el tudtuk vinni a barátomhoz, ahol ma ki is szereltük a generátort.
Tudna valaki segíteni, hol tudnék jóárúsított generátort vásárolni diesel mondiba?

Valamint nem tudom hogy fogom visszaszerelni a feszítöt? Erre valami célszerszám kell? Találok róla valahol leírást?

Köszi a segítséget.


Üdv:
Laci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27275 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:54:10 »

Igyvan legegyszerűbb dolgok a legjobbak...hideg-meleg.
plussz kicsit megis van ott roppantva a cső ha megnézi az ember jobban vagy kitapogatja, hogy ugye ne menjen a rendszerbe...kiszedni meg ellentétes irányból kifujatod levegővel(kb nem fog kijönni).
mig előveszed a lézeres hőmérőt(van itt is  eplus2), addig végigtapizod a csövet és kész.

Amíg én előveszem a hőmérőt....te a motorháztetőt nem kulcsozod ki.... beka3  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27276 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:54:27 »

Szerintem ugyan az a srác volt,  és szomorú, hogy így történt. Sajnos mást nem tudok ajánlani neked, mert nekem eddig minden gondomat megoldotta.
Hibakód nem lesz szerintem se.
Ha megnézte a klíma kuplungot és xar lett volna,  azt akkor mondta volna. Szerintem a dugulást, mint hibát még ne vesd el.

Vigyed GSR-hez, Ő javít is, nem csak okoskodik.


Köszi a segítséget. Lehet GSR lesz a vég. Majd beszélek vele h, vállalják-e.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #27277 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 22:24:05 »

Igazad volt behalt a generátor és az aksim teljesen lemerült. Feltöltöttük az aksit és így el tudtuk vinni a barátomhoz, ahol ma ki is szereltük a generátort.
Tudna valaki segíteni, hol tudnék jóárúsított generátort vásárolni diesel mondiba?

Valamint nem tudom hogy fogom visszaszerelni a feszítöt? Erre valami célszerszám kell? Találok róla valahol leírást?

Köszi a segítséget.


Üdv:
Nem tudom mennyi egy használt,de 25000-ért felújítják.Rá sem fogsz ismerni.Mehetsz megint 200 000 km-t .www.oninditogenerátor.hu
Laci
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27278 Dátum: 2013.07.23 kedd, 00:07:00 »

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2.0 tdci mondeom van és olyan gondom van vele hogy közlekedek minden rendben működik rajta és egyet gondol elveszi a teljesítményt meg az ízításjelző elkezdett villogni. este megálltam majd reggel indítom minden rendben van rajta dolgozik szépen. ezt a mutatványt egyszer csinálta meg.mi lehet a gond? előre is köszönöm  a segítséget.
Ez így találgatás,de elmondom.Az,hogy 2.0TDCI-d van egy dolog mert itt mindenkinek MKIII esetében.kellene a tipus motor teljesítmény még hozzá.Ez lehet üzemanyagrendszeri hiba.Jobb esetben Gázolaj szürő dugulás koszos.Aztán lehet porlasztó csúcs meghibásodás szivattyu hiba.Ha meg EU4-es a motorod akkor ez lehet turbo elektronika kezdődő meghibásodás.Vidd el egy gyári diagra ahol ha van tárolt hiba akkor jegyezd meg,írd fel és gyere vissza kivesézzük.Az hogy árban mi mennyi az a konkrét hiba esetében megmondjuk neked hozzávetőlegessen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27279 Dátum: 2013.07.23 kedd, 08:43:26 »

Sziasztok!  wave

Röviden leírom az esetemet. Pár hete kirepedt az egyik turbócsövem, és a cseréje után elkezdett rosszalkodni az autó. Konkrétan, nem volt töltő nyomás menet közben nem pörgött 2200 fölé, és max 90-100al tudtam közlekedni. Egyszerűen szívó diesel volt. Kedves GSR fórum társal akkor privátban levelezgettünk még párat, kaptam számos új ötletet mi lehet a gond. Ezeket utólag is nagyon köszönöm neki!
Ez után történt egy MAP szenzor csere (bontott, de garantáltan jó) Még mindig nem jó...  Ez után elkezdte a szerelő a kábel köteget vizsgálni a MAP szenzortol visszafelé. A akku tartó alatt alulról bemegy a biztosíték dobozban, itt a csatlakozó (konkrétan az a 4 szál vezeték ami a MAPtól jön) el volt oxidálódva. Megtisztította és jó lett. Álló helyzetben lepadlózva felment 5000 felé a fordulat és 2 bár körüli turbó nyomás.
Elmentünk próba körre. 1-2-3 ban tökéletes az autó 4-4500ig lehet forgatni. 4. és 5.ben már baj van.
Nagy hirtelen terhalésnél 2500as fordulat környékén vészüzem... Ha 4.-ben 2400nál elváltok és 5ben huzatom tovább akkor 5.ben tilt le.
Visszamentünk műhelybe és a gép a következő 2 hibakódot írta:
P0235, P0243

Most ott tartunk hogy ma este leparkolok az autóval és kideríti miért tilt le. Azt mondja a srác valószínű valami légtömeg hiba, nem gondolna egyből porlasztó csúcsra, mert akkor kisebb segességi fokozatban is rossz lenne.

Most várom hátha újra a régi lesz az autóm. Esetleg valakinek van valami ötlete?
Előre is köszönöm a segítséget! worship
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27280 Dátum: 2013.07.23 kedd, 09:06:11 »

Sziasztok!  wave

Röviden leírom az esetemet. Pár hete kirepedt az egyik turbócsövem, és a cseréje után elkezdett rosszalkodni az autó. Konkrétan, nem volt töltő nyomás menet közben nem pörgött 2200 fölé, és max 90-100al tudtam közlekedni. Egyszerűen szívó diesel volt. Kedves GSR fórum társal akkor privátban levelezgettünk még párat, kaptam számos új ötletet mi lehet a gond. Ezeket utólag is nagyon köszönöm neki!
Ez után történt egy MAP szenzor csere (bontott, de garantáltan jó) Még mindig nem jó...  Ez után elkezdte a szerelő a kábel köteget vizsgálni a MAP szenzortol visszafelé. A akku tartó alatt alulról bemegy a biztosíték dobozban, itt a csatlakozó (konkrétan az a 4 szál vezeték ami a MAPtól jön) el volt oxidálódva. Megtisztította és jó lett. Álló helyzetben lepadlózva felment 5000 felé a fordulat és 2 bár körüli turbó nyomás.
Elmentünk próba körre. 1-2-3 ban tökéletes az autó 4-4500ig lehet forgatni. 4. és 5.ben már baj van.
Nagy hirtelen terhalésnél 2500as fordulat környékén vészüzem... Ha 4.-ben 2400nál elváltok és 5ben huzatom tovább akkor 5.ben tilt le.
Visszamentünk műhelybe és a gép a következő 2 hibakódot írta:
P0235, P0243

Most ott tartunk hogy ma este leparkolok az autóval és kideríti miért tilt le. Azt mondja a srác valószínű valami légtömeg hiba, nem gondolna egyből porlasztó csúcsra, mert akkor kisebb segességi fokozatban is rossz lenne.

Most várom hátha újra a régi lesz az autóm. Esetleg valakinek van valami ötlete?
Előre is köszönöm a segítséget! worship

Pedig ez erősen pcsúcs gyanús...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27281 Dátum: 2013.07.23 kedd, 09:23:15 »

Amíg én előveszem a hőmérőt....te a motorháztetőt nem kulcsozod ki.... beka3  Wink

jaaaaaaa...de ha nem nyitod ki a motorháztetőt, sokat te sem érsz a lézeres hőmérődel.... action
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27282 Dátum: 2013.07.23 kedd, 12:22:51 »

jaaaaaaa...de ha nem nyitod ki a motorháztetőt, sokat te sem érsz a lézeres hőmérődel.... action

 nyes.... nekem már nyitva van ilyenkor...mikor veszem elő a hőmérőt!  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsoltika75
Vendég
« Új hozzászólás #27283 Dátum: 2013.07.24 szerda, 21:46:37 »


Szervusz!

Véletlenűl nem tudod ennek a vaterás embernek a közvetlen email, vagy telefon elérhetőségét? Porlasztócsúcs kéne a mondeomhoz. Megkérdezném tőle, hogy tud-e még szerezni esetleg. Válaszodat előre is köszönőm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27284 Dátum: 2013.07.24 szerda, 21:52:25 »

ÉN nem ajánlom.

Sz@r hulladékfémből reprodukált rossz minőségű kínai cucc......szerintem annyit sem ér, amennyit kérnek érte. Legfeljebb azért, mert fényes (most még)
Ha nekem dízel autóm lenne, biztosan nem tennék bele ezekből!
Ez az én véleményem, mindenki maga dönt.
Aztán ha lepukkan az eleje és/vagy átlövi a dugattyút....már nem is volt olcsó....


ui. lidl 0.5 kg májkrém 99-ért..... sose látott májat és ki tudj amiből van..... csak a hasonlat miatt.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27285 Dátum: 2013.07.24 szerda, 23:37:59 »

Szervusz!

Véletlenűl nem tudod ennek a vaterás embernek a közvetlen email, vagy telefon elérhetőségét? Porlasztócsúcs kéne a mondeomhoz. Megkérdezném tőle, hogy tud-e még szerezni esetleg. Válaszodat előre is köszönőm.

Akkor inkább egy bontottat mk2-től.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #27286 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 10:56:24 »

Szia,

Óvatos duhajként egy darabot rendeltem tőle.

Adott valami csúcsnak látszó tárgyat, de az nem is a mondeoba való.

Hívtam, fel sem veszi, írtam, visszaírt, hogy szabin van a beszerzési forrása... két-három hete.

Na igen
 2000.- forint tanulópénz volt.

Szervusz!

Véletlenűl nem tudod ennek a vaterás embernek a közvetlen email, vagy telefon elérhetőségét? Porlasztócsúcs kéne a mondeomhoz. Megkérdezném tőle, hogy tud-e még szerezni esetleg. Válaszodat előre is köszönőm.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #27287 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:47:42 »

Sziasztok!
A kis autónk szervószivattyú csere jelölt lett. Az a kérdésem, hogy ha teljesen beáll a szivattyú akkor tényleg nem lesz hűtése sem a motornak?  szerelőnk ezt mondta. Ki járt már hasonló probléma előtt? Tapasztalatok?
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27288 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:49:58 »

Sziasztok!
A kis autónk szervószivattyú csere jelölt lett. Az a kérdésem, hogy ha teljesen beáll a szivattyú akkor tényleg nem lesz hűtése sem a motornak?  szerelőnk ezt mondta. Ki járt már hasonló probléma előtt? Tapasztalatok?
Köszi

Így van.
Sőt, még ékszíj problémák is lesznek, mert ugye egyik tárcsa forog...a másik nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #27289 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:18:41 »

Üdv!

Szerintetek mennyi Arol 2T kell a TDCI-nek? Elég az 1 deci/50l, vagy esetleg 5deci? Valaki használja? Tapasztalat valakinek?  Huh?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27290 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:33:53 »

Üdv!

Szerintetek mennyi Arol 2T kell a TDCI-nek? Elég az 1 deci/50l, vagy esetleg 5deci? Valaki használja? Tapasztalat valakinek?  Huh?
Nem Arolt, hanem Ravenolt használok. 125ml / telitank.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27291 Dátum: 2013.07.26 péntek, 07:33:02 »

Üdv!

Szerintetek mennyi Arol 2T kell a TDCI-nek? Elég az 1 deci/50l, vagy esetleg 5deci? Valaki használja? Tapasztalat valakinek?  Huh?

Kell-eni, nem kell...... de kis mennyiségben nem is árt  vigyor3....talán még jótékony hatása is lehet, ez nem igazolt. Ellenben az adagolósnál, ott igen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27292 Dátum: 2013.07.26 péntek, 07:38:41 »

Üdv!

Szerintetek mennyi Arol 2T kell a TDCI-nek? Elég az 1 deci/50l, vagy esetleg 5deci? Valaki használja? Tapasztalat valakinek?  Huh?

Én Repsol 2T-t használok. kb 1 dl/tank. Ha ez elfogy, akkor kipróbálom a Stihl olajat. Ha a 10 ezret pörgő láncfűrésznek nem árt, akkor a 3 ezret forgó dízelnek sem árthat.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #27293 Dátum: 2013.07.26 péntek, 08:06:08 »

Én kb 3decit szoktam egy tankba bele önteni.Hát jobb a hangja.Halkabb.A TDDI-be és a TDCI-be is használom.


Üdv!

Szerintetek mennyi Arol 2T kell a TDCI-nek? Elég az 1 deci/50l, vagy esetleg 5deci? Valaki használja? Tapasztalat valakinek?  Huh?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
zsoltika75
Vendég
« Új hozzászólás #27294 Dátum: 2013.07.26 péntek, 10:12:49 »

Szia,

Óvatos duhajként egy darabot rendeltem tőle.

Adott valami csúcsnak látszó tárgyat, de az nem is a mondeoba való.

Hívtam, fel sem veszi, írtam, visszaírt, hogy szabin van a beszerzési forrása... két-három hete.

Na igen
 2000.- forint tanulópénz volt.


Köszönőm a gyors választ. worship
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #27295 Dátum: 2013.07.27 szombat, 13:36:27 »

Sziasztok!

A kipufogom felett a lökhárító alja már kissé fekete a koromtól.Ez mit jelent?
Használok üa. rendszer tisztító adalékokat,lehet attól van?
Ha nem,akkor ez mire utal?

Köszi!Üdv!
M.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27296 Dátum: 2013.07.27 szombat, 16:10:07 »

Sziasztok!

A kipufogom felett a lökhárító alja már kissé fekete a koromtól.Ez mit jelent?
Használok üa. rendszer tisztító adalékokat,lehet attól van?
Ha nem,akkor ez mire utal?

Köszi!Üdv!
M.
ez azt jelenti,hogy nem mosod le elég rendszeresen az autót  Wink
egyébként ha olaj nem fogy akkor nincs gond,ha nagyobb gáz adásal használod ternészetesen kormol a nem megfelelö üa.és levegö mennyiség miatt.
ezt gyakorlatilag minden fordulatszám tartományban lehetetlen elöállitani igy bizonyos fordulaton már kormol.akkor van gáz ha már inditáskor is feketén füstöl.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27297 Dátum: 2013.07.27 szombat, 18:15:57 »

Sziasztok!

A kipufogom felett a lökhárító alja már kissé fekete a koromtól.Ez mit jelent?
Használok üa. rendszer tisztító adalékokat,lehet attól van?
Ha nem,akkor ez mire utal?

Köszi!Üdv!
M.
Lassan mész! vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zoldMK3
Vendég
« Új hozzászólás #27298 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 01:57:18 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, ezért elnézést szeretnék kérni előre is, ha olyan problémát vetek fel amit korábban már kiveséztetek.

Elkezdtem keresni hasonló tapasztalatokat a hozzászólásokban, de nem találtam.

Összefoglalom szenvedésem történetét:

Tavaly szeptemberben jutottam hozzá autómhoz, ami egy 2004-es Tdci N7BA, kombi mondeo. Igazából nem akartam megvenni, de az érv ami miatt mégis mellette döntöttem az az volt, hogy adtak rá 1 év garanciát a nagynyomásúra meg a porlasztókra, mondván, hogy akkor cserélték egy pest környéki Ford márkaszervizben.

Nem találkoztam korábban ezzel a típussal és megcsináltam az egyik legnagyobb hülyeséget amit autóvásárló megtehet, megvettem az első darabot amit megnéztem.  taps

A kocsin minden gyári. A kuplung a gömbfejek, a szilentek. 240.000-nél. Hát olyan is minden. Jó ezek kopó alkatrészek, minden kocsiban tönkremennek, de hogy erre egy forintot nem költöttek az elmúlt 8 évben az már biztos.


A jelenség ami miatt itt vagyok:

Nem megy a vas.
Alapjárat van, de egyszerűen nem lehet vele elindulni, csak úgy mint egy benzinessel, semmi ereje nincs. Rendszeresen lefulladok, vérciki, legszívesebben felgyújtanám. 1500 alatt semmi, felejtsd el, 3. ban 1500 tól padlózva lassan gyorsít, kb 5 másodperc alatt éri el a 2000-et, ha végig nyomom akkor 2500-3000 től már húz.

Füstöl mint a gyárkémény.
Illetve füstölt, amióta szétszedtem a turbó csöveket és megpucoltam a MAP szenzort azóta látványosan csökkent. Nem tudom mi köze van hozzá, csak leírtam, mert kaptam már rá olyan tippet, hogy map szenzor baja van, cseréljem ki és megjavul. Ezt támasztaná alá az is, hogy kiolvasásnál álló motornál 1,43 bar volt a légköri nyomás. Lauch géppel olvastuk, a srác szerint ez lehet a program hibája is, mert ilyet még nem nagyon látott.

Ha megkergetem pályán akkor javul, de kb. egy hétig tart.

Ha 2. ban 2500-tól akarok gyorsítani padlón akkor sem indul meg csak tohonyán 2-3 másodperc alatt.
Mintha a geo-t mozgató kis motor meg lenne szorulva. De azt beírná hibának azonnal. Geo nem szorul, kézzel simán jár.

Zabál.
Városban 8-10l körül. Ha bemegyek a Hungária krt. vonalán belülre simán 10 fölé megy. M0-án járva is 8 liter.
160 ig egész jól halad, de onnantól a 180 kb. 3 kilométer alatt lett meg és följebb nem is nagyon ment.
Katalizátor ép, nincs összeesve.

Kopogó hangja is van, nem ég szépen az üzemanyag, de úgy gondolom ha helyreáll a levegő ellátás (ha egyáltalán az a baja), talán az is megoldódik. Prémium dízellel nem csinálja.

Az eddig elvégzett munkák:
- szívósor takarítás (a szívósor úgy le volt kokszolódva, hogy talán egy szívószál fért volna csak át. A hengerfejet nem vettem le, amennyire tudtam benyúltam és kitörölgettem)
- összes turbócső le (innen a fórumról jött az ötlet hátha lukas, meg volt az a rezonáló hangja is)
- turbó felújítás (a turbina megragadt, a tengelynél szivárgó olaj megfogta a kormot)
- MAF szenzor csere
- MAP szenzor takarítás
- EGR ledugózva, de egy 6mm-es lukat hagytam a lemezen, így a szenzor érzékel áramlást és nem rakja be hibának)

Hibakód 0.

Még egy hónap garim van a pumpára meg a csúcsokra.

Ennyi kb.

Köszönöm, ha végigolvastátok, és ha tudnátok tippet adni annak nagyon örülnék.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27299 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 07:22:23 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, ezért elnézést szeretnék kérni előre is, ha olyan problémát vetek fel amit korábban már kiveséztetek.

Elkezdtem keresni hasonló tapasztalatokat a hozzászólásokban, de nem találtam.

Összefoglalom szenvedésem történetét:

Tavaly szeptemberben jutottam hozzá autómhoz, ami egy 2004-es Tdci N7BA, kombi mondeo. Igazából nem akartam megvenni, de az érv ami miatt mégis mellette döntöttem az az volt, hogy adtak rá 1 év garanciát a nagynyomásúra meg a porlasztókra, mondván, hogy akkor cserélték egy pest környéki Ford márkaszervizben.

Nem találkoztam korábban ezzel a típussal és megcsináltam az egyik legnagyobb hülyeséget amit autóvásárló megtehet, megvettem az első darabot amit megnéztem.  taps

A kocsin minden gyári. A kuplung a gömbfejek, a szilentek. 240.000-nél. Hát olyan is minden. Jó ezek kopó alkatrészek, minden kocsiban tönkremennek, de hogy erre egy forintot nem költöttek az elmúlt 8 évben az már biztos.


A jelenség ami miatt itt vagyok:

Nem megy a vas.
Alapjárat van, de egyszerűen nem lehet vele elindulni, csak úgy mint egy benzinessel, semmi ereje nincs. Rendszeresen lefulladok, vérciki, legszívesebben felgyújtanám. 1500 alatt semmi, felejtsd el, 3. ban 1500 tól padlózva lassan gyorsít, kb 5 másodperc alatt éri el a 2000-et, ha végig nyomom akkor 2500-3000 től már húz.

Füstöl mint a gyárkémény.
Illetve füstölt, amióta szétszedtem a turbó csöveket és megpucoltam a MAP szenzort azóta látványosan csökkent. Nem tudom mi köze van hozzá, csak leírtam, mert kaptam már rá olyan tippet, hogy map szenzor baja van, cseréljem ki és megjavul. Ezt támasztaná alá az is, hogy kiolvasásnál álló motornál 1,43 bar volt a légköri nyomás. Lauch géppel olvastuk, a srác szerint ez lehet a program hibája is, mert ilyet még nem nagyon látott.

Ha megkergetem pályán akkor javul, de kb. egy hétig tart.

Ha 2. ban 2500-tól akarok gyorsítani padlón akkor sem indul meg csak tohonyán 2-3 másodperc alatt.
Mintha a geo-t mozgató kis motor meg lenne szorulva. De azt beírná hibának azonnal. Geo nem szorul, kézzel simán jár.

Zabál.
Városban 8-10l körül. Ha bemegyek a Hungária krt. vonalán belülre simán 10 fölé megy. M0-án járva is 8 liter.
160 ig egész jól halad, de onnantól a 180 kb. 3 kilométer alatt lett meg és följebb nem is nagyon ment.
Katalizátor ép, nincs összeesve.

Kopogó hangja is van, nem ég szépen az üzemanyag, de úgy gondolom ha helyreáll a levegő ellátás (ha egyáltalán az a baja), talán az is megoldódik. Prémium dízellel nem csinálja.

Az eddig elvégzett munkák:
- szívósor takarítás (a szívósor úgy le volt kokszolódva, hogy talán egy szívószál fért volna csak át. A hengerfejet nem vettem le, amennyire tudtam benyúltam és kitörölgettem)
- összes turbócső le (innen a fórumról jött az ötlet hátha lukas, meg volt az a rezonáló hangja is)
- turbó felújítás (a turbina megragadt, a tengelynél szivárgó olaj megfogta a kormot)
- MAF szenzor csere
- MAP szenzor takarítás
- EGR ledugózva, de egy 6mm-es lukat hagytam a lemezen, így a szenzor érzékel áramlást és nem rakja be hibának)

Hibakód 0.

Még egy hónap garim van a pumpára meg a csúcsokra.

Ennyi kb.

Köszönöm, ha végigolvastátok, és ha tudnátok tippet adni annak nagyon örülnék.

Sokat nem tudok hozzászólni, de szerintem a városi 8-10 liter még normálisnak mondható attól függően, hogy tartósan tudsz-e 50-70-el haladni vagy sok elindulás-megállás van benne (pl. dugó). Az M0-ás 8 liter nagyon sok. Nekem a legutóbb vegyesben (kb 80% Bp a többi autópálya+főút) 5,7-re jött ki a fogyim. Ha a turbód fel lett újítva, akkor már csak az üzemanyag rendszere tippelnék, mint hibaforrás. A szűrőket kicseréltétek? Itt gondolok elsősorban a levegő és gázolajszűrőre. Ha nem vagy nem tudod, hogy mikor volt utoljára cserélve, akkor cseréld ki. Én is meg itt sokan a gyárit, a Bosh-t ill. a Mann filtert ajánlom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 539 540 541 542 543 544 545 [546] 547 548 549 550 551 552 553 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.