Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 12:47:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
273
274
275
276
277
278
279
[
280
]
281
282
283
284
285
286
287
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10860049 alkalommal)
kevike576
és 8 vendég van a témában
Gondi01
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13950 Dátum:
2013.02.20 szerda, 12:34:55 »
Sziasztok,
csatlakoznék az 1.8-asok táborához, három hónapja vettem az autót és nagyon meg vagyok elégedve vele.
Egyetlen hiba után nyomozok, néha, de tényleg csak ritkán előfordul, hogy gyorsítás közben megtorpan egy pillanatra, aztán mintha mi sem történt volna...
Mértünk turbó nyomást, tökéletes, egr-t megnéztük, tökéletes...esetleg van valami tippetek, hogy mi a frász lehet ez?
Mindenkinek szép napot:
Göndi
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13951 Dátum:
2013.02.20 szerda, 12:38:21 »
Idézetet írta: Gondi01 - 2013.02.20 szerda, 12:34:55
Sziasztok,
csatlakoznék az 1.8-asok táborához, három hónapja vettem az autót és nagyon meg vagyok elégedve vele.
Egyetlen hiba után nyomozok, néha, de tényleg csak ritkán előfordul, hogy gyorsítás közben megtorpan egy pillanatra, aztán mintha mi sem történt volna...
Mértünk turbó nyomást, tökéletes, egr-t megnéztük, tökéletes...esetleg van valami tippetek, hogy mi a frász lehet ez?
Mindenkinek szép napot:
Göndi
légtömegmérő elkoszolódás
bár érdekes hogy csak ritkán
Naplózva
Gondi01
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13952 Dátum:
2013.02.20 szerda, 12:47:51 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.02.20 szerda, 12:38:21
légtömegmérő elkoszolódás
bár érdekes hogy csak ritkán
ugye? ritkán és mindig csak kettesből....szerelő ember szerint az egr után van egy szívósor, aztán egy elektronika, ezek lehetnek bűnösök, én meg gondoltam arra, hogy a tps szenzor esetleg.
Szóval azért úgy tűnik lesz egy kis barkácsolás, mire kiderül mi a frász ez.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13953 Dátum:
2013.02.20 szerda, 17:07:01 »
Idézetet írta: Gondi01 - 2013.02.20 szerda, 12:47:51
ugye? ritkán és mindig csak kettesből....szerelő ember szerint az egr után van egy szívósor, aztán egy elektronika, ezek lehetnek bűnösök, én meg gondoltam arra, hogy a tps szenzor esetleg.
Szóval azért úgy tűnik lesz egy kis barkácsolás, mire kiderül mi a frász ez.
Szervusz!
Nekem hasonló gondom volt, sokat is írtam ide miatta.
Ami érdekes, hogy csak néha érzed.
Nálam úgy volt, hogy ha rájött akkor abszolult semmi ereje nem volt... hidegindításnál annyira gyenge volt, hogy az alapjáraton ugrált a fordulatszámmérő mutatója és kellett neki pár perc mire eltudta kapni a megfelelő alapjáratot. Aztán mikor elindultam vele 1-esben lefulladt ha csak nem adtam neki kicsit nagyobb gázt a normálisnál. Kettesben pedig szinte nem is húzott és nagyon lassan gyorsult fel annyira, h 3-ba váltsak. 6-ost nem is adtam neki, m abba semmi ereje nem volt. Mindig 3ezerig legalább ki kellett húzatnom, h váltani tudjak.
Ezek voltak a tünetek.
Amiket vizsgáltunk:
légtömegmérő, turbó, porlasztó, nagynyomású szivattyú, EGR ki lett pucolva. És sehol semmi. A számítógép nem dobott rá hiba kódot. Márkaszervizek meg voltak lőve, és egyedül nekik sikerült vmi számítógépes machinálással ideiglenesen (2 hónapra) megcsinálni, míg újból elő nem jött.
Nekem most legutóbb a Vick-ék csinálták meg. Azt mondták a légtömegmérőt kellett kipucolni, m pókhálós volt meg koszos... ill számítógépen csináltak vmit vele, amit persze nem árulnak el, h pontosan mit, m szakmai titok. Nah mind1, most így lett megcsinálva, előtte 2szer egy másik márkaszerviz tudta csak megcsinálni, de akkor csak számítógépes programozgatások voltak, de pontosan m nem tudom, m ők sem mondták meg! De ezek csak 2-2 hónapig voltak jó megoldások. Most kíváncsi vagyok, h Vick-ék megoldása meddig tart, ugyanis a légtömegmérő pucolásukban az volt az érdekes, h előtte 1 héttel egy szerelő ismerősöm azt kipucolta. Szal nem értettem mit találtak benne.... de mivel jó volt a kocsi nem kérdőjeleztem meg. Majd 2 hónap múlva kiderül!!!
Amúgy én is meg vagyok vele elégedve ezt leszámítva!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13954 Dátum:
2013.02.20 szerda, 17:13:57 »
Idézetet írta: Gondi01 - 2013.02.20 szerda, 12:47:51
ugye? ritkán és mindig csak kettesből....szerelő ember szerint az egr után van egy szívósor, aztán egy elektronika, ezek lehetnek bűnösök, én meg gondoltam arra, hogy a tps szenzor esetleg.
Szóval azért úgy tűnik lesz egy kis barkácsolás, mire kiderül mi a frász ez.
Figyelj sztem is elektronika lesz, m számítógép tudta eddig csak megcsinálni nálam. Látszik, h nem alkatrész gond van. Csak nem tudni honnan ered, mi okozza, és hogy egy esetleges újra programozás az autó számítógépében megoldaná-e.....
Én a légtömegmérő által generált jelekre és amit a központi agynak eljuttat infókra gyanakszom, ugyanis elvileg a légtömegmérő számolja ki, h mennyi üzemanyag felvétel szükséges a motornak, h ideálisan menjen. Nálam pl. leesett a fogyasztás, m olyan szarul számolt, valószinűleg kevesebb üzemanyagot adott és így gyengébb lett a kocsi is. V vmi ilyesmi!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Gondi01
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13955 Dátum:
2013.02.20 szerda, 17:58:43 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.20 szerda, 17:13:57
Figyelj sztem is elektronika lesz, m számítógép tudta eddig csak megcsinálni nálam. Látszik, h nem alkatrész gond van. Csak nem tudni honnan ered, mi okozza, és hogy egy esetleges újra programozás az autó számítógépében megoldaná-e.....
Én a légtömegmérő által generált jelekre és amit a központi agynak eljuttat infókra gyanakszom, ugyanis elvileg a légtömegmérő számolja ki, h mennyi üzemanyag felvétel szükséges a motornak, h ideálisan menjen. Nálam pl. leesett a fogyasztás, m olyan szarul számolt, valószinűleg kevesebb üzemanyagot adott és így gyengébb lett a kocsi is. V vmi ilyesmi!
Nagyon köszi a hozzászólásokat, a szerencsém az, hogy van egy remek szerelőm, el is mesélem neki amit itt olvasok, aztán ha megjavul majd megosztom a tapasztalatokat.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13956 Dátum:
2013.02.20 szerda, 18:44:39 »
Sziasztok!
Apró zajra keresem a megoldást, de még nem sikerült megtalálnom.
"B" oszlopból sokszor folyamatos cicergő hang jön.... vagy a hátsó ajtó "B" oszlop felöli részéből. (biztonsági öv körül és a hátsó ajtón már lebontottam mindent, azonban megoldást még nem sikerült találnom)
Találkozott már vki ilyennel?!
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13957 Dátum:
2013.02.20 szerda, 20:15:14 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.02.20 szerda, 18:44:39
Sziasztok!
Apró zajra keresem a megoldást, de még nem sikerült megtalálnom.
"B" oszlopból sokszor folyamatos cicergő hang jön.... vagy a hátsó ajtó "B" oszlop felöli részéből. (biztonsági öv körül és a hátsó ajtón már lebontottam mindent, azonban megoldást még nem sikerült találnom)
Találkozott már vki ilyennel?!
Köszi
én
jobb hátsó ajtó felől ciripel nekem is valami, szétbassz.a az agyamat zene közben... egy minitalin kéne menni egymás kocsijával pár kört és megnézni/fülelni hogy mi a retek... nincs jobb ötletem.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13958 Dátum:
2013.02.20 szerda, 20:42:27 »
a legtomegmero az az ami a legszurohazon van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13959 Dátum:
2013.02.20 szerda, 21:12:59 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.20 szerda, 20:42:27
a legtomegmero az az ami a legszurohazon van?
igen,a csoben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13960 Dátum:
2013.02.20 szerda, 21:17:41 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.20 szerda, 21:12:59
igen,a csoben.
Mi az a cso?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13961 Dátum:
2013.02.20 szerda, 21:19:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.02.20 szerda, 21:17:41
Mi az a cso?
butamobilon cső.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13962 Dátum:
2013.02.20 szerda, 21:36:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.02.20 szerda, 21:17:41
Mi az a cso?
2 napja szegeden vagyok:
Mögjöttek?
Tö hol vagy?
özt köll másolni?
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13963 Dátum:
2013.02.20 szerda, 21:56:57 »
[quot e author=alf link=topic=30.msg748902#msg748902 date=1361391179]
igen,a csoben.
[/quote]
En is kocsog buta mobilrol irok szoval megkoszonom franciaul
Thank you!!!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13964 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:14:48 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.20 szerda, 21:36:15
2 napja szegeden vagyok:
Mögjöttek?
Tö hol vagy?
özt köll másolni?
Még jó, hogy a
:kocsog:öt
ott is ugyanúgy mondják, így észreveszed amikor köszönnök nököd!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13965 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:24:22 »
Srácok,
belső világításnak hol a biztije?
(nem mennek az elektromos ablakok sem...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13966 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:25:27 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.20 szerda, 22:24:22
Srácok,
belső világításnak hol a biztije?
(nem mennek az elektromos ablakok sem...)
Kesztyűtartó mögött!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13967 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:26:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.02.20 szerda, 22:25:27
Kesztyűtartó mögött!
Ja, látom, hogy F17, de miért nem mennek az ablakjaim?...
Kimegyek megnézem, hogy 1 bizti ment-e ki csak...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13968 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:26:37 »
Idézetet írta: Gondi01 - 2013.02.20 szerda, 17:58:43
Nagyon köszi a hozzászólásokat, a szerencsém az, hogy van egy remek szerelőm, el is mesélem neki amit itt olvasok, aztán ha megjavul majd megosztom a tapasztalatokat.
Az jó lenne!!
Köszi!!
Sok sikert!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13969 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:27:16 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.20 szerda, 22:26:23
Ja, látom, hogy F17, de miért nem mennek az ablakjaim?...
Kimegyek megnézem, hogy 1 bizti ment-e ki csak...
Egy, nekem is ezt csinálta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13970 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:28:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.20 szerda, 22:26:23
Ja, látom, hogy F17, de miért nem mennek az ablakjaim?...
Kimegyek megnézem, hogy 1 bizti ment-e ki csak...
Ez nekem is volt. Egy biztin van a belső világítás meg az ablak kezelő konzol, ha jól emlékszem nekem is így volt, mikor kiment!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13971 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:36:35 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.20 szerda, 22:28:47
Ez nekem is volt. Egy biztin van a belső világítás meg az ablak kezelő konzol, ha jól emlékszem nekem is így volt, mikor kiment!!
Na akkor mi van, ha az F17 nem szakadt?
Nem melékeztek melyik emnt ki Nektek?
(nincs kedvem most végig bogarászni...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13972 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:41:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.20 szerda, 22:36:35
Na akkor mi van, ha az F17 nem szakadt?
Nem melékeztek melyik emnt ki Nektek?
(nincs kedvem most végig bogarászni...)
Akkor van az, hogy fejjel lefelé nézem, s felülről veszem ki a 3.-at, s nem alulról...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13973 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:43:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.02.20 szerda, 22:36:35
Na akkor mi van, ha az F17 nem szakadt?
Nem melékeztek melyik emnt ki Nektek?
(nincs kedvem most végig bogarászni...)
Hát ne haragudj de már meg nem mondom Neked!!! Sötétben bogarásztuk mi is akkor anno... szart sem láttunk belőle....
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13974 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:44:59 »
Sziasztok!
MK IV vásárlása előtt volnék, és azt szeretném kérdezni, hogy vannak-e valami különös gócpontok, amiket meg kell nézni, hallgatni, stb. Eddig 7 éven keresztül MK III-som volt, és most le szeretném cserélni. Ha van valakinek jó ötlete,tanácsa köszönettel fogadom.
Tisztelettel : zenész
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13975 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:50:16 »
Idézetet írta: zenész - 2013.02.20 szerda, 22:44:59
Sziasztok!
MK IV vásárlása előtt volnék, és azt szeretném kérdezni, hogy vannak-e valami különös gócpontok, amiket meg kell nézni, hallgatni, stb. Eddig 7 éven keresztül MK III-som volt, és most le szeretném cserélni. Ha van valakinek jó ötlete,tanácsa köszönettel fogadom.
Tisztelettel : zenész
a legfőbb kérdés hogy mennyit szánsz rá...
Naplózva
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13976 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:56:35 »
Már kinéztem egy 2010.november havit, meg is néztem, de jó volna tudni hogy van-e valami ezeknél amire esetleg jobban oda kell figyelni?
Pl. nem tudtam hogy ezekben nincs pótkerék. Egyébként 150 ezer km. van benne.
Tisztelettel : zenész
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13977 Dátum:
2013.02.20 szerda, 23:05:16 »
Idézetet írta: zenész - 2013.02.20 szerda, 22:56:35
Már kinéztem egy 2010.november havit, meg is néztem, de jó volna tudni hogy van-e valami ezeknél amire esetleg jobban oda kell figyelni?
Pl. nem tudtam hogy ezekben nincs pótkerék. Egyébként 150 ezer km. van benne.
Tisztelettel : zenész
Az enyémben volt pótkerék, de ez a kisebb méretű, v csak kinézetű, amivel csak 50km/h-val lehet menni.
Hát hogy mire figyelj. Ha teheted legalább 2.0-est vegyél dizelben, bár nekem 1.8 van, de sokan szídják... én nem... és egyre több embert találtam a fórumon, akik szintén nem. De ettől még tény, hogy 2.0-eskben már jobb fejlesztések vannak motorikusan, meg sztem ha kombit akarsz akkor legalább egy 2.0-es motorral. Ha sedant szeretnél akkor az 1.8 is vállalható.
Ha 1.8-as dizelt nézel, akkor figyeld meg mennyire csörömpöl, ha leállítod a kocsit, ha nagyon akkor a kettős tömegű halálon van (negyed milla a cseréje kb.). De ha korrekt az eladó és van egy jó szerelő ismerősöd, akkor érdemes átnézettetni vele.
Sztem tipus hibákról még nagyon nem lehet beszélni, de javítsatok ki, ha tévedek.
Az 1.8-nál már egy újabb embert találtam, akinek a légtömegmérő elektronikus hibát okoz és a kocsi ereje bánja ezt. De mást nem tudok megemlíteni.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13978 Dátum:
2013.02.20 szerda, 23:14:19 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.20 szerda, 23:05:16
Az enyémben volt pótkerék, de ez a kisebb méretű, v csak kinézetű, amivel csak 50km/h-val lehet menni.
Hát hogy mire figyelj. Ha teheted legalább 2.0-est vegyél dizelben, bár nekem 1.8 van, de sokan szídják... én nem... és egyre több embert találtam a fórumon, akik szintén nem. De ettől még tény, hogy 2.0-eskben már jobb fejlesztések vannak motorikusan, meg sztem ha kombit akarsz akkor legalább egy 2.0-es motorral. Ha sedant szeretnél akkor az 1.8 is vállalható.
Ha 1.8-as dizelt nézel, akkor figyeld meg mennyire csörömpöl, ha leállítod a kocsit, ha nagyon akkor a kettős tömegű halálon van (negyed milla a cseréje kb.). De ha korrekt az eladó és van egy jó szerelő ismerősöd, akkor érdemes átnézettetni vele.
Sztem tipus hibákról még nagyon nem lehet beszélni, de javítsatok ki, ha tévedek.
Az 1.8-nál már egy újabb embert találtam, akinek a légtömegmérő elektronikus hibát okoz és a kocsi ereje bánja ezt. De mást nem tudok megemlíteni.
kettős tömegű 150 körül kihozható, de igen, nekem 126e km alatt a női tulaj tönkrevágta, most 166e km van benne, kímélem és hibátlan. nyáron cserélve lesz minden kompletten. (H astra se bírt többet, nem lehet tipushíbának nevezni..., astránál kinyomócsapágy adta meg magát, de a kt lk is *** állapotban volt és a tárcsa is el volt kopva...)
amúgy elég az 1,8, ha van elég hosszútáv az életedben, (országút, a.pálya) szerintem kellemesen hajtható, jól fogyaszt, olcsóbban szerelhető. én imádom.
Naplózva
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13979 Dátum:
2013.02.20 szerda, 23:14:54 »
Igen ,amit kinéztem az egy 2.O l. 140 LE volna ráncfelvarrott(de szép szó). A jó öreg MK III-asomat már nagyon ismerem , régebben sok jó segítséget,tanácsot kaptam a fórum tagoktól. A IV-est nem ismerem , ezért bátorkodtam kérdezni az előbbieket. Köszönöm a válaszodat.
Tisztelettel: zenész
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13980 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 10:05:14 »
Idézetet írta: zenész - 2013.02.20 szerda, 23:14:54
Igen ,amit kinéztem az egy 2.O l. 140 LE volna ráncfelvarrott(de szép szó). A jó öreg MK III-asomat már nagyon ismerem , régebben sok jó segítséget,tanácsot kaptam a fórum tagoktól. A IV-est nem ismerem , ezért bátorkodtam kérdezni az előbbieket. Köszönöm a válaszodat.
Tisztelettel: zenész
Ha a neten hirdetik a kocsit, tedd be ide a linket, ránézésre is sok szakértő választ kaphatsz!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13981 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 11:59:41 »
Hi,
Csináltatott már valaki márkaszervizben futóműbeállítást? Ha igen mennyibe kerül egy ilyen művelet?
Azért kérdezem, mert van ez a fiesta24es kuponom ami 50%os kedvezményt ad mondjuk erre, de ha az 50%os ár még mindig dupla annyi, mint egy szimpla szervizben akkor nincs értelme vele foglalkozni.
Aztán ha már ott lesz az autó ki akarom kapcsoltatni az automatán bekapcsolódó első-hátsó ablakfűtést 4 fok alatt.
Megoldható ez vajon?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13982 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 12:13:26 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 11:59:41
Hi,
Csináltatott már valaki márkaszervizben futóműbeállítást? Ha igen mennyibe kerül egy ilyen művelet?
Azért kérdezem, mert van ez a fiesta24es kuponom ami 50%os kedvezményt ad mondjuk erre, de ha az 50%os ár még mindig dupla annyi, mint egy szimpla szervizben akkor nincs értelme vele foglalkozni.
Aztán ha már ott lesz az autó ki akarom kapcsoltatni az automatán bekapcsolódó első-hátsó ablakfűtést 4 fok alatt.
Megoldható ez vajon?
odanyúlsz és kikapcsolod. ennyire zavar?
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13983 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 13:03:02 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.21 csütörtök, 12:13:26
odanyúlsz és kikapcsolod. ennyire zavar?
Engem azért zavar, mert ha bekapcsolnak egy ideig dadog az alapjáratom, viszont ha nem kapcsol be akkor szépen kisimultan indul az autó.
Minek kínozni ha nem muszáj, nem?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13984 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 13:28:17 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 13:03:02
Engem azért zavar, mert ha bekapcsolnak egy ideig dadog az alapjáratom, viszont ha nem kapcsol be akkor szépen kisimultan indul az autó.
Minek kínozni ha nem muszáj, nem?
Dettó!!
Ha kitudják ezt kapcsolni, akkor szólj én is kikapcsoltatom, m nagyon unom!!4
De biztos ki lehet valahgy, m úgy hallottam nem mindegyik modell ilyen.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Gerike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13985 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 14:58:35 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.02.21 csütörtök, 13:28:17
De biztos ki lehet valahgy, m úgy hallottam nem mindegyik modell ilyen.
2010 júniusiban egyik se kapcsol be magától soha, -10-ben sem!
Naplózva
2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13986 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 15:09:43 »
Ha megpróbálok ésszerűen gondolkodni akkor az jön ki eredménynek ,hogy meg lehet neki mondani azt, hogy ne kapcsolj be, hiszen most meg van neki mondva, hogy kapcsolj be, ha a műszeregység 4 fokot mutat, vagy kevesebbet, ez egy egyszerű mondat ha plc-t programozok, már csak egy a bibi, itt nem plc hozza a döntést
Másik meg, hogy nem tudom kit kérdezzek meg erről, ugyebár anno próbálkoztam olyannal,hogy csukódjanak a tükrök ha becsukom az ajtót, azt mondták lehet, aztán mégse lehetett, és 3 napig sztenderen is volt az autóm miatta
Szóval vékony jég, de bepróbálkozok vele.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13987 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 15:14:13 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 15:09:43
Ha megpróbálok ésszerűen gondolkodni akkor az jön ki eredménynek ,hogy meg lehet neki mondani azt, hogy ne kapcsolj be, hiszen most meg van neki mondva, hogy kapcsolj be, ha a műszeregység 4 fokot mutat, vagy kevesebbet, ez egy egyszerű mondat ha plc-t programozok, már csak egy a bibi, itt nem plc hozza a döntést
Másik meg, hogy nem tudom kit kérdezzek meg erről, ugyebár anno próbálkoztam olyannal,hogy csukódjanak a tükrök ha becsukom az ajtót, azt mondták lehet, aztán mégse lehetett, és 3 napig sztenderen is volt az autóm miatta
Szóval vékony jég, de bepróbálkozok vele.
A programozáskor van ilyen opció, szóval lehet,...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13988 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 16:09:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.02.21 csütörtök, 15:14:13
A programozáskor van ilyen opció, szóval lehet,...
Van egy listám a programozható opciókról, de abban nem látok ilyet.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13989 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 16:19:47 »
Bukta van, megkérdeztem Vik-et, azt mondta nem nagyon lehet
Naplózva
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13990 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 17:30:05 »
Ha a neten hirdetik a kocsit, tedd be ide a linket, ránézésre is sok szakértő választ kaphatsz!
Hello! Tegnapelőtt hozták Franciából, így még nem tették fel, de ha minden rendben megy akkor talán MÁR nem is lesz fent, így nem tudom feltenni, sajna.Egyébként Bp. Fehér út 1st. a kereskedés. Számomra egyébként korrektnek tűnik az autó, bár a 2 év.4 hónap alatt picit sokallom a 150 ezer kilométert, de ez lehet hogy csak nekem sok, aki évi 12-15 ezret megy.
Tudom , hogy itt a fórumon sokan , sokat tudnak a Mondeokról ,és ezért csak arra lettem volna kiváncsi , hogy van -e az MK IV-en amit feltétlen meg kell nézni, hogy jó-e vagy sem. A kéttömegűnek ahogy hallgattam talán nincs baja, bár holnap beviszem egy állapotfelmérése a cromaxhoz.
Az viszont még kérdésként felmerült bennem, hogy a szívósort ugyan úgy érdemes, vagy lehet takarítani mint az MK III-on (otthon), meg a MAF -ot , meg az EGR-t, akkor az EGR-t le lehet-e dugózni, ad e hibakódot meg ilyesmik, sajnos ezeket sem tudom.
Tisztelettel: zenész
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13991 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 17:41:35 »
Idézetet írta: zenész - 2013.02.21 csütörtök, 17:30:05
Ha a neten hirdetik a kocsit, tedd be ide a linket, ránézésre is sok szakértő választ kaphatsz!
Hello! Tegnapelőtt hozták Franciából, így még nem tették fel, de ha minden rendben megy akkor talán MÁR nem is lesz fent, így nem tudom feltenni, sajna.Egyébként Bp. Fehér út 1st. a kereskedés. Számomra egyébként korrektnek tűnik az autó, bár a 2 év.4 hónap alatt picit sokallom a 150 ezer kilométert, de ez lehet hogy csak nekem sok, aki évi 12-15 ezret megy.
Tudom , hogy itt a fórumon sokan , sokat tudnak a Mondeokról ,és ezért csak arra lettem volna kiváncsi , hogy van -e az MK IV-en amit feltétlen meg kell nézni, hogy jó-e vagy sem. A kéttömegűnek ahogy hallgattam talán nincs baja, bár holnap beviszem egy állapotfelmérése a cromaxhoz.
Az viszont még kérdésként felmerült bennem, hogy a szívósort ugyan úgy érdemes, vagy lehet takarítani mint az MK III-on (otthon), meg a MAF -ot , meg az EGR-t, akkor az EGR-t le lehet-e dugózni, ad e hibakódot meg ilyesmik, sajnos ezeket sem tudom.
Tisztelettel: zenész
szia!
Hidd el,hogy az a km lehet korrekt!Sőt,az lenne a gyanús,ha 80e km lenne csak benne.
A fehérúti kereskedéseknek nagyon nincs jó híre,figyelj oda minden papírokra,meg a tartozékokra!Az mk3asoknál gyakran meghamisították a környezetvédelmi besorolást,mert úgy kevesebb adót kellett befizessenek a behozatalkor.Takiatti járt asszem pont így-máshol.
Szóval legyél körültekintő,és ne dőlj be a nepperdumának!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13992 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 17:42:14 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 11:59:41
Hi,
Csináltatott már valaki márkaszervizben futóműbeállítást? Ha igen mennyibe kerül egy ilyen művelet?
Azért kérdezem, mert van ez a fiesta24es kuponom ami 50%os kedvezményt ad mondjuk erre, de ha az 50%os ár még mindig dupla annyi, mint egy szimpla szervizben akkor nincs értelme vele foglalkozni.
Aztán ha már ott lesz az autó ki akarom kapcsoltatni az automatán bekapcsolódó első-hátsó ablakfűtést 4 fok alatt.
Megoldható ez vajon?
10 körül lehet, de csak tippelek, már 3 éve is volt annak és sok összeg kavarog a fejemben
nézd meg a kupon apró betűs részeit, nem járt még le?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13993 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 17:42:41 »
Amúgy valaki dugózta már le mk4-nél az egr-t?Dob csekkendzsint?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13994 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 18:11:05 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 17:42:41
Amúgy valaki dugózta már le mk4-nél az egr-t?Dob csekkendzsint?
Az EuIV-esek dobnak, de nem gond ugyanúgy mint az MKIII-as facelift is EuIV-es. Akit zavar az legfeljebb törli. A bajom az EuV-ös IV-essel van. Semmi anyagom nincs róla hogy mit csinálna, ez lehet hogy nem is hibakódot hanem egy gyomrost dobna
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13995 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 19:14:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 17:41:35
Az mk3asoknál gyakran meghamisították a környezetvédelmi besorolást,mert úgy kevesebb adót kellett befizessenek a behozatalkor.Takiatti járt asszem pont így-máshol.
Szólítottál...?
Pontosan Én jártam így, és mivel akkor (2007-ben vettük) asszem három évre kapott a kocsi műszakit, így ezt Vik vette észre a 2010-es műszakiztatáskor...
N7BA-ra volt vizsgáztatva, de valójában FMBA a motorkód, tehát EU4-re fizetett a kereskedő, de a verda EU3-as!
Aztán forgalmi csere, törzskönyv csere (ez nem tuti, mert már homályos az emlék), és a legszebb, egy szívhez szóló megkeresés az akkor még VPOP-tól, hogy menjünk tanúskodni, ha időnk engedi...
Majd írtam a kereskedőnek, hogy kiköhögheti a papírok cseréjének aszem 15-20ezres költségét, de mondanom sem kell, hogy nem kifejezetten udvarias hangnemben elküldtek a Bahamákra...
Ott sem veszek többet kocsit! Pedig amúgy a kocsi azóta is hibátlan, tehát a portékára egy rossz szavam sem lehet!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13996 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 19:43:41 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.21 csütörtök, 17:42:41
Amúgy valaki dugózta már le mk4-nél az egr-t?Dob csekkendzsint?
Én igen, semmi csekkendzsin nincs.
Dughatod mint állat!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13997 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 19:46:56 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.02.21 csütörtök, 19:43:41
Én igen, semmi csekkendzsin nincs.
Dughatod mint állat!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13998 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 19:54:44 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.02.21 csütörtök, 17:42:14
10 körül lehet, de csak tippelek, már 3 éve is volt annak és sok összeg kavarog a fejemben
nézd meg a kupon apró betűs részeit, nem járt még le?
28ig még jó vagyok
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13999 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:04:47 »
Zenésznek egy két infó:
Kettőstömegű ha nem rúgod szét akkor tovább bírja mint az MK3, szívósort tisztítani lehet otthon, de ez majdnem mindenre igaz, csak megfelelő tudás és bátorság kell hozzá,
Cimbi a hétvégén fog kettőstömegűt+kuplung+kinyomócsapágy kombót cserélni otthon MK3-on, oda is csak bátorság kell és némi kézügyesség és szerszám sem árt, na mindegy.
EGR tisztítja magát, nem kell tisztítani, amikor én vittem Fordhoz tisztításra leszedték 190 ezer km környékén, mondták makulátlan, de mivel nem ez volt amiért bevittem le is dugózták, úgy jártam vele vagy 5-6 ezret, de nem volt vinnyogás az autó felöl, de ha belegondlok nem is lehet, ugyanis semmi nincs az égegyadta világon ami visszajelezne a kocsinak ott,hogy történik -e áramlás vagy sem. Ezért ha dugózod ő úgy érzékeli,hogy állandóan zárva van és kakukk. Ha leszeded a csatit róla akkor azért már kiabál. Én kiszedtem a dugót mert nem láttam értelmét, alul is lekéne zárni, de ezért nem bontom le az autó jobb oldalát.
MAF-ot otthon simán lehet tisztítani, alkohol, vagy némi pálesz és fültisztító és nem remegő kéz és kész. Ha remeg és szakad akkor zsebbenyúlós.
Ami 200 körül lehet gond: toronycsapágy, de ezt ennek a tetvedék ország tetvedék útjainak tudom be, ezért az autó nem hibáztatható. Lyukadhatnak a levegő és turbócsövek, kb ennyi.
Nálam van téli hidegben hideg motornál egy kicsit vonyító hangja a szervónak, de megnézettem, azt mondták nincs gond, mehetek istennek hírével
Persze bele lehet tenyerelni sz@rba, de én még nem hallottam rossz MK4ről.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.21 csütörtök, 20:12:04 írta tomeed
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
273
274
275
276
277
278
279
[
280
]
281
282
283
284
285
286
287
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ