Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:44:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 527 528 529 530 531 532 533 [534] 535 536 537 538 539 540 541 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10154539 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26650 Dátum: 2015.04.14 kedd, 22:20:00 »

Közben találtam ezt:
[img width=800 height=290]http://i1061.photobucket.com/albums/t470/pluttek/19-C175_pinout.png[/img

Bár németül nem igazán tudok, annyit sikerült kibányásznom, hogy benzinesnél ez a c35/3-ra megy. Nálam c36/3 kéne kötni?


Az nem kell neked.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26651 Dátum: 2015.04.15 szerda, 05:32:02 »



Az nem kell neked.

Akkor lényegében kész a kábelezés, jöhetne a programozás. Tegnap benn voltam itt Pécsen a Ford szervizbe megkérdezni mennyi lenne a programozás, kaptam egy 17e-es ajánlatot.  wow1 Úgy eliszkoltam onnan, ahogy kell. Most tényleg ilyen drága? Mindenestül eddig nem került többe 15-nél, pedig kellett pár alkatrész, meg kábel.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26652 Dátum: 2015.04.15 szerda, 08:07:54 »

Akkor lényegében kész a kábelezés, jöhetne a programozás. Tegnap benn voltam itt Pécsen a Ford szervizbe megkérdezni mennyi lenne a programozás, kaptam egy 17e-es ajánlatot.  wow1 Úgy eliszkoltam onnan, ahogy kell. Most tényleg ilyen drága? Mindenestül eddig nem került többe 15-nél, pedig kellett pár alkatrész, meg kábel.
Csak viszonyításként a benyás a plusz motor miatt alapból 30e Ft +ha látni akarja valaki a tempomat jelet(programozni nem kell).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26653 Dátum: 2015.04.15 szerda, 08:58:24 »

Csak viszonyításként a benyás a plusz motor miatt alapból 30e Ft +ha látni akarja valaki a tempomat jelet(programozni nem kell).

Azzal tisztában vagyok, hogy a benyásat megcsinálni az állító motor miatt jóval drágább. Eddig én úgy számolgattam, hogy az egész mutatvány meg lesz 20-ból, mivel a dizeles leírásban a programozásra 4000 Ft volt írva. Persze gondoltam, hogy nem úszom meg ennyiből, de 17e? Ennyiből pestre felmegyek, megcsináltatom Vik kollégával és hazajövök.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26654 Dátum: 2015.04.15 szerda, 09:57:59 »

Akkor lényegében kész a kábelezés, jöhetne a programozás. Tegnap benn voltam itt Pécsen a Ford szervizbe megkérdezni mennyi lenne a programozás, kaptam egy 17e-es ajánlatot.  wow1 Úgy eliszkoltam onnan, ahogy kell. Most tényleg ilyen drága? Mindenestül eddig nem került többe 15-nél, pedig kellett pár alkatrész, meg kábel.


Vik olcsóbban csinálja egy kicsit (4ezer).  De valamelyik fórumtársnak megcsinálták 6 ezerért Fordék.
Kérdezd meg Bunyeket.....lehet tud olcsóbb helyet is Pécsen.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26655 Dátum: 2015.04.15 szerda, 10:01:15 »



Vik olcsóbban csinálja egy kicsit (4ezer).  De valamelyik fórumtársnak megcsinálták 6 ezerért Fordék.
Kérdezd meg Bunyeket.....lehet tud olcsóbb helyet is Pécsen.

engem inkább az is érdekelne, hogy mit kell mondani a márkakereskedésben, hogy legyen a kmórán tempomat ikonom.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26656 Dátum: 2015.04.15 szerda, 10:06:32 »

engem inkább az is érdekelne, hogy mit kell mondani a márkakereskedésben, hogy legyen a kmórán tempomat ikonom.


Azt a HEC modulban kell aktiválni (bekapcsolni).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26657 Dátum: 2015.04.15 szerda, 11:47:20 »



Azt a HEC modulban kell aktiválni (bekapcsolni).
HEC modulban elm-el(Forscan) lehet aktiválni,vagy csak gyári diaggal?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26658 Dátum: 2015.04.15 szerda, 11:49:18 »

HEC modulban elm-el(Forscan) lehet aktiválni,vagy csak gyári diaggal?

Csak gyári diaggal.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26659 Dátum: 2015.04.15 szerda, 11:51:05 »



Vik olcsóbban csinálja egy kicsit (4ezer).  De valamelyik fórumtársnak megcsinálták 6 ezerért Fordék.
Kérdezd meg Bunyeket.....lehet tud olcsóbb helyet is Pécsen.

Én is gondoltam már Bunyek fórumtársra, hogy talán ő tud valakit. Amúgy is fel akartam már hívni, hogy meg tudná e hallgatni, akár kipróbálni az autót hogy mit szól hozzá, plusz lehet meg is chippektetném. Azért kéne ránézni, mivel legutóbb cseréltem a turbó vákumcsövét ami lyukas volt. Azóta hallani, hogy fütyül, viszont más változás semmilyen téren sincs.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26660 Dátum: 2015.04.15 szerda, 11:51:46 »

Csak gyári diaggal.
Nekem működik,csak a visszajelzőt kellene aktiválni. wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26661 Dátum: 2015.04.15 szerda, 11:52:03 »

Én is gondoltam már Bunyek fórumtársra, hogy talán ő tud valakit. Amúgy is fel akartam már hívni, hogy meg tudná e hallgatni, akár kipróbálni az autót hogy mit szól hozzá, plusz lehet meg is chippektetném. Azért kéne ránézni, mivel legutóbb cseréltem a turbó vákumcsövét ami lyukas volt. Azóta hallani, hogy fütyül, viszont más változás semmilyen téren sincs.

A tempomatot mindenképpen a chip előtt aktiváltasd.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26662 Dátum: 2015.04.15 szerda, 11:52:35 »

Nekem működik,csak a visszajelzőt kéne aktiválni. wow1

Persze, mert benzines. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26663 Dátum: 2015.04.15 szerda, 11:55:11 »


Persze, mert benzines. 
Tudom eplus2 eplus2 de azért a pár ezresért inkább nem kell a visszajelzés vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26664 Dátum: 2015.04.15 szerda, 12:18:55 »


A tempomatot mindenképpen a chip előtt aktiváltasd.
Igen, erről olvastam itt a fórumon.  Wink
Köszönöm az infókat!  worship  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
mentor33
Vendég
« Új hozzászólás #26665 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 10:50:57 »

Hali! Tudna valaki segíteni?
Van egy Ford 6000CD-RDS fejegységem, ami össze tört.
Használtat vettem egy másikat, viszont nem ad lehetőséget a kód beírására.
Vajon hogy lehetne élesíteni? harminc perctől kezd vissza számolni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #26666 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 11:12:34 »

Hali! Tudna valaki segíteni?
Van egy Ford 6000CD-RDS fejegységem, ami össze tört.
Használtat vettem egy másikat, viszont nem ad lehetőséget a kód beírására.
Vajon hogy lehetne élesíteni? harminc perctől kezd vissza számolni.
szervíz tud segíteni.zárolt a sok rossz kód miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #26667 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 11:26:05 »

Hali! Tudna valaki segíteni?
Van egy Ford 6000CD-RDS fejegységem, ami össze tört.
Használtat vettem egy másikat, viszont nem ad lehetőséget a kód beírására.
Vajon hogy lehetne élesíteni? harminc perctől kezd vissza számolni.

Ha a 30 percet kivárod, elvileg újra hagynia kellene a kódot beadni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #26668 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 11:47:30 »

Ha a 30 percet kivárod, elvileg újra hagynia kellene a kódot beadni.

AndyA

Én is találkoztam olyan rádióval, aminél nem várni kellett, hanem azt írta, hogy protect. A bal alsó sarkában meg 13.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #26669 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 22:00:27 »

Sziasztok. 2003 INFO-s indexkar milyen hibából adódóan lelet csak nagyon nehezen a "fedélszedi számítógép"-en változtatni a kijelzett infót,milyen baja szokott lenni az INFO-s karnak???   falbav falbav falbav
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #26670 Dátum: 2015.04.17 péntek, 07:05:23 »

Sziasztok. 2003 INFO-s indexkar milyen hibából adódóan lelet csak nagyon nehezen a "fedélszedi számítógép"-en változtatni a kijelzett infót,milyen baja szokott lenni az INFO-s karnak???   falbav falbav falbav
a kis érintkezői eloxidálódnak.cserélni lehet,kb 3e ft. De Köwikamil lehet,hogy megtudná javítani.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #26671 Dátum: 2015.04.17 péntek, 08:01:13 »

Sziasztok. 2003 INFO-s indexkar milyen hibából adódóan lelet csak nagyon nehezen a "fedélszedi számítógép"-en változtatni a kijelzett infót,milyen baja szokott lenni az INFO-s karnak???   falbav falbav falbav

Cseréld ki, nekem is ilyen volt, vettem egy bontottat, azóta tökéltes! 2 perc a csere!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Kitnerboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #26672 Dátum: 2015.04.17 péntek, 16:03:36 »

Sziasztok! Most voltam klímásnál,mert azt hittem nincs elég gáz. Rámért, szerinte elegendő a nyomás ahhoz,hogy működjön. A kompresszor stekkerén viszont csak 0,4 V-ot mért szomoru2. Van esetleg valakinek kötésrajza,ötlete merre kutassak? Holnap lehűlt motorral és "hideg" fejjel megpróbálom lekövetni a kábelt, valamint a klímához tartozó biztiket. Ha jól láttam a gépházban lévő bizti dobozban van A/C dióda is. Ezeken még átrágom magam. Előre is köszi a segítséget és az ötleteket! Jó hétvégét mindenkinek!!! integet2
Naplózva

Válasz
  vigyor2  2001. 1.8 Trend kombi  vigyor2            git
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #26673 Dátum: 2015.04.17 péntek, 18:02:15 »

a kis érintkezői eloxidálódnak.cserélni lehet,kb 3e ft. De Köwikamil lehet,hogy megtudná javítani.... eplus2


köszi szépen. az erintkezők egyből a kar végén nannak vagy a bajuszkapcsoló belsejében kicsit beljebb???
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #26674 Dátum: 2015.04.17 péntek, 18:03:37 »

Cseréld ki, nekem is ilyen volt, vettem egy bontottat, azóta tökéltes! 2 perc a csere!

köszi a választ....
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #26675 Dátum: 2015.04.17 péntek, 19:28:36 »


köszi szépen. az erintkezők egyből a kar végén nannak vagy a bajuszkapcsoló belsejében kicsit beljebb???
a végén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
artnery
Vendég
« Új hozzászólás #26676 Dátum: 2015.04.18 szombat, 11:30:33 »

Üdv!
Ismét megkérdezem, hogy valaki ötlet szintjén tudna-e segíteni:
Műszerfalon a légzsák visszajelző időnként pislákolva felvillan, néha pedig napokig folyamatosan világít. (Van úgy, hogy a tompított világítás bekapcsolásakor elalszik vagy legalábbis halványabb lesz.) Laptoppal kiolvastuk a hibát: légzsák visszajelző led v. lámpa hibája! Úgy tudom, hogy csak a visszajelzőt nem lehet cserélni. Létezik, hogy így csak a műszerfal cseréjével orvosolható a probléma vagy van valamilyen más megoldás is? Merrefelé keresgéljünk?
Köszönet előre is a válaszokért!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26677 Dátum: 2015.04.18 szombat, 12:48:02 »

Üdv!
Ismét megkérdezem, hogy valaki ötlet szintjén tudna-e segíteni:
Műszerfalon a légzsák visszajelző időnként pislákolva felvillan, néha pedig napokig folyamatosan világít. (Van úgy, hogy a tompított világítás bekapcsolásakor elalszik vagy legalábbis halványabb lesz.) Laptoppal kiolvastuk a hibát: légzsák visszajelző led v. lámpa hibája! Úgy tudom, hogy csak a visszajelzőt nem lehet cserélni. Létezik, hogy így csak a műszerfal cseréjével orvosolható a probléma vagy van valamilyen más megoldás is? Merrefelé keresgéljünk?
Köszönet előre is a válaszokért!

Bármi megoldható. SMD led a visszajelző. Lehet, hogy csak valamilyen kontakt hiba van. Végig kell nézni a vezetékeket, csatlakozókat. Szerintem...
Naplózva
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #26678 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 09:53:06 »

Indításnál, illetve menet közben folyamatosan világít a jegesedés és fagyveszély jelzőlámpa.  Mi lehet a probléma? Hogyan lehetne megoldani? A jobb első lámpánál lévő külső cserélve lett,  de a probléma továbbra  is fennáll.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #26679 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 10:22:31 »

Indításnál, illetve menet közben folyamatosan világít a jegesedés és fagyveszély jelzőlámpa.  Mi lehet a probléma? Hogyan lehetne megoldani? A jobb első lámpánál lévő külső cserélve lett,  de a probléma továbbra  is fennáll.

Valahol csak KH van akkor. Külső hőmérsékletet mutatja rendesen?

Ablakmosó van elég a tartályban?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #26680 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 10:51:37 »

Valahol csak KH van akkor. Külső hőmérsékletet mutatja rendesen?

Ablakmosó van elég a tartályban?

AndyA

Mi az a KH - kontakt hiba? A külső hőmérő be van kötve, se a régivel se az újjal nem működik. A fedélzeti komputer szerint nincs mérhető érték, ki van húzva az egész (C - - -). Az ablakmosó tartály tele van.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #26681 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 10:58:23 »

Mi az a KH - kontakt hiba? A külső hőmérő be van kötve, se a régivel se az újjal nem működik. A fedélzeti komputer szerint nincs mérhető érték, ki van húzva az egész (C - - -). Az ablakmosó tartály tele van.

Amíg nincs kijelzés a külső hőmérsékletre, addig valahol gond van. és addig világítani fog a piros. Elsőnek kipróbálnám a régi és az új hőmérőt is valaki másnak az autójára ideiglenesen rákötve, hogy biztos lehess benne, hogy azok működnek. Az óracsoport hátsó csatlakozóit is meg lehetne mozgatni, hátha ott van a hiba. Ha sehol nincs gond, akkor kell a drót mentén elindulni, és addig menni, míg elő nem kerül a szakadás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #26682 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 12:37:22 »

a végén.


És esetleg ki lehet pattintani az INFO gombot anélkül hogy az egész indexkart kiszerelném???
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
knana
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #26683 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 13:08:57 »

Indításnál, illetve menet közben folyamatosan világít a jegesedés és fagyveszély jelzőlámpa.  Mi lehet a probléma? Hogyan lehetne megoldani? A jobb első lámpánál lévő külső cserélve lett,  de a probléma továbbra  is fennáll.

Szia!

Nekem is hasonló a gondom. ( csak a probléma nálunk úgy eset, hogy az oldalbordám elnézet egy terelő bólyát ami leamortizálta az első lököst. Ekkor leeset, kieset az érzékelő, pár napot mentem mire a lökös kérdés rendeződött és visszaraktam az érzékelőt. Viszont folyamatosan világít a piros hópihe, ami ugye a mostani hőmérséklet viszonyok mellett már nem túl aktuális.)
Gondolom, hogy az érzékelő egy egyszerű ellenállás hőmérő és a rendszer két érték után jelzi a sárga iiletve a piros lámpával a külső értéket. Nekem manuális klíma van, így nem írja a konkrét értéket. Ha visszakapom műszaki után, megpróbálom egy manométerrel kimérni az érzékelőt, meg a kábelt. Valahol törőlni kell a hibakódot? Mert kipróbáltam a - programozásoknál leírt műszerfal kiolvasást és ott szerencsére csak egy hibát írt és ez pont a külő hőmérséklet hiba volt. Intézkedés valami TCS vagy valami ilyesmi szerint... Valyon itt mire gondolhatnak?

Nándi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26684 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:04:16 »

Indításnál, illetve menet közben folyamatosan világít a jegesedés és fagyveszély jelzőlámpa.  Mi lehet a probléma? Hogyan lehetne megoldani? A jobb első lámpánál lévő külső cserélve lett,  de a probléma továbbra  is fennáll.

Nekem a lökös cseréje után volt ez a hiba. Kiderült, hogy nem volt rendesen összedugva a külső hőmérséklet érzékelő és a csatlakozója. Nyomd össze rendesen, hátha.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26685 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:08:14 »

Nekem a lökös cseréje után volt ez a hiba. Kiderült, hogy nem volt rendesen összedugva a külső hőmérséklet érzékelő és a csatlakozója. Nyomd össze rendesen, hátha.

Pont ugyanez volt nekem is, látszólag össze volt dugva, de nem teljesen, és nem érintkezett. Kellett nyomni emberesen, hogy bepattanjon.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26686 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:09:52 »

Pont ugyanez volt nekem is, látszólag össze volt dugva, de nem teljesen, és nem érintkezett. Kellett nyomni emberesen, hogy bepattanjon.

Úgyúgy.
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #26687 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 09:32:19 »

Le szeretném cserélni a gyújtókábeleket meg a trafót is.
Nézegettem a cromax-nál kábeleket. Az lehet, hogy 24000ft-ba kerül oldalanként a kábel? Tehát kb 50000ft lecserélni?
A trafó (ford) csak 18000.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26688 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 11:13:52 »

Le szeretném cserélni a gyújtókábeleket meg a trafót is.
Nézegettem a cromax-nál kábeleket. Az lehet, hogy 24000ft-ba kerül oldalanként a kábel? Tehát kb 50000ft lecserélni?
A trafó (ford) csak 18000.

igen, simán
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #26689 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 13:08:26 »

igen, simán

Most találtam a Bárdinál készleten Tesla márkájú szilikon gyújtókábel szettet 21000ft-ért.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/3_0/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtokabel-keszlet
Meg van Facet márka 36000ft-ért.
Érdemes megvenni?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26690 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 13:10:21 »

Most találtam a Bárdinál készleten Tesla márkájú szilikon gyújtókábel szettet 21000ft-ért.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/3_0/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtokabel-keszlet
Meg van Facet márka 36000ft-ért.
Érdemes megvenni?

én gyárit vettem a sajátomba. igaz csak az egyok sort cseréltem így logikus volt egyformát venni
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #26691 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:18:58 »

Valaki megváltoztatta már a műszerfal világítás színét?
Tudom hogy a lap festett, de tutinle lehet valamivel mosni vagy vakarni. Fehér ledeket szeretnék.
Mi az izzó pontos tipusa és hány darab kell?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #26692 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:33:45 »

Valaki megváltoztatta már a műszerfal világítás színét?
Tudom hogy a lap festett, de tutinle lehet valamivel mosni vagy vakarni. Fehér ledeket szeretnék.
Mi az izzó pontos tipusa és hány darab kell?

4 x T10 + 2 x T5

Olyat vegyél, amin nincs optika, csak a csupasz LED. Annak 140 fok a szórása, pont a legjobb a műszerfal mögé. Nem kell rettentő fényerő, így is sokkal jobb lesz, mint a sima izzó.

A két LCD kijelző gyárilag színezett, de elvileg megműthető. FordWikiben találsz cikket róla, képekkel illusztrálva, hogy mire számíthatsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #26693 Dátum: 2015.04.21 kedd, 07:00:46 »

4 x T10 + 2 x T5

Olyat vegyél, amin nincs optika, csak a csupasz LED. Annak 140 fok a szórása, pont a legjobb a műszerfal mögé. Nem kell rettentő fényerő, így is sokkal jobb lesz, mint a sima izzó.

A két LCD kijelző gyárilag színezett, de elvileg megműthető. FordWikiben találsz cikket róla, képekkel illusztrálva, hogy mire számíthatsz.

AndyA

Köszönöm AndyA Wink
Naplózva
konczsanyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #26694 Dátum: 2015.04.22 szerda, 19:45:47 »

Van egy elektronyik tetőablakom ami megzabolázta magát, hátha tudtok segíteni. Ugye két irányba mutat a kapcsoló az is két állásban. Ha hátrafele nyomod akkor elkezdi hátrahúzni az ablkatot, ha előre billented, akkor kiemeli. Ha nem nyomod be teljesen, akkor addig csinálja, amíg nyomva tartod. Namost nekem egyszercsak gondolt egyet, és a hátrafele gombra semmit sem reagál, ha előre billentem teljesen kattog valami, ha csak benyomva tartom félig, akkor húzkodja össze-vissza felnyit, lecsuk, hátrahúz, majd ugyanez vissza. És be sem csukja mindig rendesen. Ugye az automata ablak le-felhúzás a kulccsal a tetőablakot is húzná, na ezt nálam most már nem csinálja. A 4 ablakot húzkodja rendesen, a tetőablakot nem.

Van valakinek ötlete mitől lehet?
Szia kolléga! Ugyanezt a hibát megnyertem én is és kíváncsi vagyok van e valamilyen megoldás az ügyben. . Köszönöm. .
Naplózva

Mk3 2.5 v6 ghia 10.0 l  de úgy megy
...
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26695 Dátum: 2015.04.22 szerda, 19:56:07 »

Szia kolléga! Ugyanezt a hibát megnyertem én is és kíváncsi vagyok van e valamilyen megoldás az ügyben. . Köszönöm. .

2009-es hsz-re válaszoltál.
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Sunroof_Reset
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #26696 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 07:08:10 »

Van egy elektronyik tetőablakom ami megzabolázta magát, hátha tudtok segíteni. Ugye két irányba mutat a kapcsoló az is két állásban. Ha hátrafele nyomod akkor elkezdi hátrahúzni az ablkatot, ha előre billented, akkor kiemeli. Ha nem nyomod be teljesen, akkor addig csinálja, amíg nyomva tartod. Namost nekem egyszercsak gondolt egyet, és a hátrafele gombra semmit sem reagál, ha előre billentem teljesen kattog valami, ha csak benyomva tartom félig, akkor húzkodja össze-vissza felnyit, lecsuk, hátrahúz, majd ugyanez vissza. És be sem csukja mindig rendesen. Ugye az automata ablak le-felhúzás a kulccsal a tetőablakot is húzná, na ezt nálam most már nem csinálja. A 4 ablakot húzkodja rendesen, a tetőablakot nem.

Van valakinek ötlete mitől lehet?

Ez így elsőre kapcsoló cserének hangzik...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #26697 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 07:19:02 »

Ez így elsőre kapcsoló cserének hangzik...
hehe
te is válaszoltál a múltnak..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #26698 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 18:08:50 »

hehe
te is válaszoltál a múltnak..... eplus2

Jólvan na! Csak próbálok segíteni, mert itt mindenki próbál nekem is...
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #26699 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 18:26:52 »

Sziasztok!
Ismét segítségért fordulok hozzátok  worship
Tavaly nyáron tökéletesen működött a klíma az autóban. Egy táli reggelen beindítottam a klímát (párátlanítani) és a légbefúvókon keresztül nagyon komoly "elektromos" szag jött be. Nagyon megijedtem, rögtön leállítottam az autót. A következő indidáskor már nem volt büdös... Nem tudtam mi történhetett, de nem foglalkoztam vele. Most hogy bejött a jó idő próbáltam volna hűteni, de nem indul be a kompresszor Sad(  Gáz van az autóban, mindkét oldalon 6-6 bár. Mi mehetett tönkre, merre keressem a hibát?
Esetleg Szolnok vagy környékén van olyan aki meg gyógyítaná?
Előre is köszönöm a segítséget! wave
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Oldalak: 1 ... 527 528 529 530 531 532 533 [534] 535 536 537 538 539 540 541 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.