Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 19:34:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 532 533 534 535 536 537 538 [539] 540 541 542 543 544 545 546 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10154314 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26900 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 22:32:05 »

Üdv Urak!

Ha bal első ajtózáram rosszalkodik és fl utáni zárat akarok akkor elég lesz csak a linkelt alkatrészt levadásznom, mert a zárbetétet amibe a kulcsot teszem azt átrakhatom a régiből, igaz? Smiley

https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20400000-ajtok-es-alkatreszei/20400375-ajto-zarszerkezet/14870-zarszerkezet-bal-elso-ajtohoz-ford-focus-mondeo

Okosítsatok ki légyszi!

Üdv: Tomi

Igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26901 Dátum: 2015.05.19 kedd, 07:34:16 »

Üdv Urak!

Ha bal első ajtózáram rosszalkodik és fl utáni zárat akarok akkor elég lesz csak a linkelt alkatrészt levadásznom, mert a zárbetétet amibe a kulcsot teszem azt átrakhatom a régiből, igaz? Smiley

https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20400000-ajtok-es-alkatreszei/20400375-ajto-zarszerkezet/14870-zarszerkezet-bal-elso-ajtohoz-ford-focus-mondeo

Okosítsatok ki légyszi!

Üdv: Tomi
  Bontóba vegyél! 10ezerért vettem én is!  MAX - Car Kft ha Pesti vagy! 16 ker Vidámvásár utca 86 sokkal olcsóbbak mint a Cromax, és van utánagyártott , bontott, és eredeti alkatrész is!
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26902 Dátum: 2015.05.20 szerda, 10:36:09 »

Na a távirányítóm továbbra is rendetlenkedik.

Kicseréltük benne a mikrokapcsolókat. A nyitás továbbra is ok, a zárás  és ablakfelhúzás megint esetleges, a csomagtartót nem nyitja.
Vennék egy új távirányítót, de nem vagyok benne biztos, hogy valóban ez a hibás.

Tudtok olyan elektronikai szervizt, ahol be tudnák vizsgálni?
Ezt ismeri valaki?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26903 Dátum: 2015.05.20 szerda, 11:18:09 »

Na a távirányítóm továbbra is rendetlenkedik.

Kicseréltük benne a mikrokapcsolókat. A nyitás továbbra is ok, a zárás  és ablakfelhúzás megint esetleges, a csomagtartót nem nyitja.
Vennék egy új távirányítót, de nem vagyok benne biztos, hogy valóban ez a hibás.

Tudtok olyan elektronikai szervizt, ahol be tudnák vizsgálni?
Ezt ismeri valaki?


Vegyél egy bontott kulcsot. A szárat eldobod, az elektronika részét meg feltanítod (ha van 2 kulcsod) és kész. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26904 Dátum: 2015.05.20 szerda, 11:31:41 »



Vegyél egy bontott kulcsot. A szárat eldobod, az elektronika részét meg feltanítod (ha van 2 kulcsod) és kész. 
vagy átteszi az immo chippet és akkor tanítani sem kell, csak a távirányító részt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26905 Dátum: 2015.05.20 szerda, 11:53:42 »



Vegyél egy bontott kulcsot. A szárat eldobod, az elektronika részét meg feltanítod (ha van 2 kulcsod) és kész. 

Lehet tényleg ez lenne a legegyszerűbb megoldás. 2 kulcsom van, már ha a távirányítós félig működő is jó a tanításhoz.

Köszi.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26906 Dátum: 2015.05.20 szerda, 12:43:37 »

Lehet tényleg ez lenne a legegyszerűbb megoldás. 2 kulcsom van, már ha a távirányítós félig működő is jó a tanításhoz.

Köszi.
A két immó legyen működőképes,akkor lehet.Én is így jártam anno.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ind%C3%ADt%C3%A1sg%C3%A1tl%C3%B3_(PATS)_programoz%C3%A1s
http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3frekvenci%C3%A1s_kulcs_programoz%C3%A1sa
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.20 szerda, 12:45:26 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26907 Dátum: 2015.05.20 szerda, 19:15:20 »

Srácok. Valaki meg tudná mondani melyik a pozitív vezetéke a jobb és a bal hátsó ajtóban
lévő hangszóróknak?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26908 Dátum: 2015.05.20 szerda, 19:34:39 »

Srácok. Valaki meg tudná mondani melyik a pozitív vezetéke a jobb és a bal hátsó ajtóban
lévő hangszóróknak?
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Speaker_wire_colours
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26909 Dátum: 2015.05.20 szerda, 19:54:52 »


Megint csak köszi Zoleex.  worship
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26910 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 19:24:40 »

Ha valaki hátsó hangszórót akar cserélni nem gyárira akkor a pozitív vezeték  a szürke fehér.
A bal ajtóban is és a jobb ajtóban is!   wave
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26911 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 20:03:36 »

Ha valaki hátsó hangszórót akar cserélni nem gyárira akkor a pozitív vezeték  a szürke fehér.
A bal ajtóban is és a jobb ajtóban is!   wave

Ezek szerint kicserelted? Remelem jol szolnak...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #26912 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 20:54:07 »

reméljük megoldódik a hiba. majd jelezz!  wave

Elvittem az autót egy nagyon ügyes autó villamossági szerelőhöz, aki történetesen egy Ford szervizben dolgozik. Egyből elővette a kapcsolási rajzot, és lépésről lépésre haladt, miért nem kap áramot a kompresszor. A jobb kerék ívben a dob lemez mögött van egy érzékelő. Ez az érzékelő, fixen gyújtásra kapja a 12V-o (alapból), na nekem itt volt a gond! Átmenetileg (idő hiány miatt) befűzött 7,5 A-os biztosítékkal védve egy plusz szál vezetéket. Jövőhéten folytatja tovább a keresést, de lényeg hogy most rendeltetés szerűen működik a klíma!
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26913 Dátum: 2015.05.22 péntek, 07:39:05 »

Elvittem az autót egy nagyon ügyes autó villamossági szerelőhöz, aki történetesen egy Ford szervizben dolgozik. Egyből elővette a kapcsolási rajzot, és lépésről lépésre haladt, miért nem kap áramot a kompresszor. A jobb kerék ívben a dob lemez mögött van egy érzékelő. Ez az érzékelő, fixen gyújtásra kapja a 12V-o (alapból), na nekem itt volt a gond! Átmenetileg (idő hiány miatt) befűzött 7,5 A-os biztosítékkal védve egy plusz szál vezetéket. Jövőhéten folytatja tovább a keresést, de lényeg hogy most rendeltetés szerűen működik a klíma!

Szuper már ideje volt  nyes
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26914 Dátum: 2015.05.22 péntek, 09:53:08 »

Szuper már ideje volt  nyes
De ilyen időben  falbav csak páramentesítésre lehet használni.  vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26915 Dátum: 2015.05.22 péntek, 19:47:31 »

Ezek szerint kicserelted? Remelem jol szolnak...

Nem még nem lett cserélve, csak felkészülök a műtétre.   smile
Jövő hét végén lesz megcsinálva.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #26916 Dátum: 2015.05.23 szombat, 18:44:14 »

Sziasztok!
Remélem itt tud nekem valaki némi segítséget nyújtani az immáron sok-sok pénzembe kerülő (a sok hozzá nem értő szerelő és a teljes autószerelői analfabétizmusomnak köszönhetően) problémám megoldására! A következő a hiba jelenség: állandóan max fordulatszámon megy a ventilátorom:( Ami eddig történt: hőgomba csere, termosztát csere (többször is most egy kisebb hőmérsékleten nyitó van benne), vízpumpa és vízhűtő csere, mivel minden szerelő azon  lovagolt hogy nem áramlik a víz a rendszerben. Ekkor megvilágosodva lehúztam a ventilátorról a vezetéket ami saját megállapításom szerint ép, nincs összeégve. NA szóval ha a ventiről a kábelt lehúzom gyönyörűen áramlik a víz meleg a hűtő ami egyébként jég hideg. NA ekkor jött az újabb lehetőség ami ismételten nem hozott eredményt a klíma vezérlő cseréje Sad Közben majd elfelejtettem volt még klíma feltöltés, teljes motor szoftver frissítés, klímanyomáskapcsoló csere. És itt elfogyott az összes türelmem és kétségbe estem. Valami tanács, vagy Miskolcon egy profi fórumtag aki esetleg vetne rá egy pillantást? Előre is köszönöm a segítséget
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26917 Dátum: 2015.05.23 szombat, 18:50:49 »

Sziasztok!
Remélem itt tud nekem valaki némi segítséget nyújtani az immáron sok-sok pénzembe kerülő (a sok hozzá nem értő szerelő és a teljes autószerelői analfabétizmusomnak köszönhetően) problémám megoldására! A következő a hiba jelenség: állandóan max fordulatszámon megy a ventilátorom:( Ami eddig történt: hőgomba csere, termosztát csere (többször is most egy kisebb hőmérsékleten nyitó van benne), vízpumpa és vízhűtő csere, mivel minden szerelő azon  lovagolt hogy nem áramlik a víz a rendszerben. Ekkor megvilágosodva lehúztam a ventilátorról a vezetéket ami saját megállapításom szerint ép, nincs összeégve. NA szóval ha a ventiről a kábelt lehúzom gyönyörűen áramlik a víz meleg a hűtő ami egyébként jég hideg. NA ekkor jött az újabb lehetőség ami ismételten nem hozott eredményt a klíma vezérlő cseréje Sad Közben majd elfelejtettem volt még klíma feltöltés, teljes motor szoftver frissítés, klímanyomáskapcsoló csere. És itt elfogyott az összes türelmem és kétségbe estem. Valami tanács, vagy Miskolcon egy profi fórumtag aki esetleg vetne rá egy pillantást? Előre is köszönöm a segítséget
1 vagy 2 hűtőventis?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #26918 Dátum: 2015.05.23 szombat, 18:55:15 »

1 ventilátoros, benzines, 2004-es az autó. És pontosítanám a hibát, azzal hogy ha eléri az üzemi hőmérsékletet azaz beáll függőbe a mutató akkor indul be a venti és csak akkor áll le ha leállítom az autót, de akkor rögtön.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.23 szombat, 19:13:48 írta lovagkiraly » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26919 Dátum: 2015.05.23 szombat, 19:49:29 »

1 ventilátoros, benzines, 2004-es az autó. És pontosítanám a hibát, azzal hogy ha eléri az üzemi hőmérsékletet azaz beáll függőbe a mutató akkor indul be a venti és csak akkor áll le ha leállítom az autót, de akkor rögtön.

Mekkora ilyenkor a motor hőmérséklete, amikor megy a venti?
Klímakompresszor megy? Klímacsövekben a nagynyomású oldalon a nyomáskapcsoló "kéri" a ventilátor indítását? PCM-ben a PID arra, hogy működteti-e a ventilátort a PCM (ha van ilyen, már nem emlékszem benzinesnél van-e), az mit mutat?

Csak tippelgetek, de innen nagyon mást nem lehet. Valami villamosságihoz el kéne venni, és kideríteni, hogy milyen irányból jön az igény a ventilátor járatására. Klíma, vagy motorhőmérséklet, vagy esetleg valami más gebasz van.
Naplózva
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #26920 Dátum: 2015.05.23 szombat, 20:32:38 »

Mekkora ilyenkor a motor hőmérséklete, amikor megy a venti?
Klímakompresszor megy? Klímacsövekben a nagynyomású oldalon a nyomáskapcsoló "kéri" a ventilátor indítását? PCM-ben a PID arra, hogy működteti-e a ventilátort a PCM (ha van ilyen, már nem emlékszem benzinesnél van-e), az mit mutat?

Csak tippelgetek, de innen nagyon mást nem lehet. Valami villamosságihoz el kéne venni, és kideríteni, hogy milyen irányból jön az igény a ventilátor járatására. Klíma, vagy motorhőmérséklet, vagy esetleg valami más gebasz van.

Hát mint ahogy írtam sokat nem értek az autószereléshez így abból se sokat értettem amit írtál, így amatőrként annyit tudok hozzátenni hogy a klímám rendeltetésszerűen hűt, fűt, 2 perc alatt eléri a motor mutatója a függőt és utána se főzi fel (főzte fel eddig) a motor a vizet a mutató meg se mozdul bármilyen terhelés mellett se. Kvázi a venti átvette a termosztát szerepét és léghűtéssel közlekedek. Ha bekapcsolom a fűtést hogy elvezessek egy kis hőt a motortól akkor egy idő után mondjuk elég műanyagszag jön a szellőzőkön. A szerelő elvileg mért valamit és megnyugtatott hogy  a motornak tökéletes a hőmérséklete bár ebben se bízom mivel ő tanácsolta hogy szerinte csak levegős a vízköröm és azért nem nyit a termosztát és azért kapcsol be a venti holott ez pont fordítva van sztem, mivel ha lehúzom a ventit nyit rendesen a termosztát. Én is egy normális villamossági szerelőnek örülnék ha tudnátok ajánlani valakit itt Miskolc 100 km-es környezetében (lenne egy riasztóm is egy HUATAI kétirányú távvezérléses amit félig egy szakszervizes bekötött aztán nem tudta működésre bírni és azóta se veszi fel a telefont, a vezérlőt meg a kesztyűtartóba hurcolom)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26921 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 08:34:42 »

Hát mint ahogy írtam sokat nem értek az autószereléshez így abból se sokat értettem amit írtál, így amatőrként annyit tudok hozzátenni hogy a klímám rendeltetésszerűen hűt, fűt, 2 perc alatt eléri a motor mutatója a függőt és utána se főzi fel (főzte fel eddig) a motor a vizet a mutató meg se mozdul bármilyen terhelés mellett se. Kvázi a venti átvette a termosztát szerepét és léghűtéssel közlekedek. Ha bekapcsolom a fűtést hogy elvezessek egy kis hőt a motortól akkor egy idő után mondjuk elég műanyagszag jön a szellőzőkön. A szerelő elvileg mért valamit és megnyugtatott hogy  a motornak tökéletes a hőmérséklete bár ebben se bízom mivel ő tanácsolta hogy szerinte csak levegős a vízköröm és azért nem nyit a termosztát és azért kapcsol be a venti holott ez pont fordítva van sztem, mivel ha lehúzom a ventit nyit rendesen a termosztát. Én is egy normális villamossági szerelőnek örülnék ha tudnátok ajánlani valakit itt Miskolc 100 km-es környezetében (lenne egy riasztóm is egy HUATAI kétirányú távvezérléses amit félig egy szakszervizes bekötött aztán nem tudta működésre bírni és azóta se veszi fel a telefont, a vezérlőt meg a kesztyűtartóba hurcolom)

A mutató 60°C-tól 110-ig középen áll a benzinesekben, ebből a szempontból mindegy. Tényleges érték kéne.
A klíma hűtése ok, de a kérdés, hogy ilyenkor a klíma miatt megy a ventilátor, vagy a motorvezérlő miatt. Mert ha a klíma miatt, akkor oké, hogy megy, és a termosztát még ki se nyitott, de ha a klíma éppen nem megy, akkor kérdés, hogy miért megy.
Miskolcon nem vagyok ismerős sajnos.
Naplózva
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #26922 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 17:12:40 »

A mutató 60°C-tól 110-ig középen áll a benzinesekben, ebből a szempontból mindegy. Tényleges érték kéne.
A klíma hűtése ok, de a kérdés, hogy ilyenkor a klíma miatt megy a ventilátor, vagy a motorvezérlő miatt. Mert ha a klíma miatt, akkor oké, hogy megy, és a termosztát még ki se nyitott, de ha a klíma éppen nem megy, akkor kérdés, hogy miért megy.
Miskolcon nem vagyok ismerős sajnos.

Köszi a segítséget! Próbálok méretni egy motorhőmérsékletet, meg sztem megpróbálkozok egy 5. szerelővel Sad Bízom benne hogy a klíma miatt, a motorvezérlő probléma gondolom húzósabb lenne. Meg kíméretem az előtétellenállást is mert sztem csak magas fokozoton megy a ventim.
Naplózva
sodro344
Vendég
« Új hozzászólás #26923 Dátum: 2015.05.26 kedd, 20:42:32 »

üdv mindenkinek  aki tud segitsen mert kb itt tartok  falbav öninditom inditáskor csak szabadon pörög cseréltem behuzot a szabadonfutot nemtudom ellenkezö irányba megforgatni kint tökéletessen müködik bent csak szabadon pörög. mindenkinek worship
Naplózva
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #26924 Dátum: 2015.05.27 szerda, 11:15:42 »

Sziasztok!

Olvasom, hogy az autóba silver-calciumos akksi kell. A Bosh S4 meg "csak" silver. Ettől még ez is jó lenne, vagy csak a calciumos?

  Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #26925 Dátum: 2015.05.27 szerda, 11:43:28 »

üdv mindenkinek  aki tud segitsen mert kb itt tartok  falbav öninditom inditáskor csak szabadon pörög cseréltem behuzot a szabadonfutot nemtudom ellenkezö irányba megforgatni kint tökéletessen müködik bent csak szabadon pörög. mindenkinek worship
a fogaskoszorú a lendkereken rotyi.meg kell nézni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sodro344
Vendég
« Új hozzászólás #26926 Dátum: 2015.05.27 szerda, 19:01:46 »

Köszi alf de megoldodott a bendix volt *** én az hittem hogyha tönkremegy mind két irányba eltudom forgatni kézzel de ez csak egy irányba forgott.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26927 Dátum: 2015.05.27 szerda, 19:11:43 »

Tökéletes végre a távirányítóm!

Megnézte ma GSR és szerinte az elemérintkezőkkel van/volt gond.

Igaza volt  vigyor3.

Csak az egyiket csiszoltam meg, kicsit hajlítottam is a kis pöckökön és szuper a távirányító.
Szerintem a mikrokapcsolókat se kellett volna kicserélni.

Ha másnak is gondja van a távirányítóval, érdemes megnézni az elemérintkezőket és a panelen csiszolni, ha korrodált.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #26928 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 08:46:00 »

Sziasztok,

Kigyullad a töltésvisszajelző lámpám. Most cseréltek klímakompresszort nálam, meg osztóellenállást a motorhűtő ventilátornál. Azóta van. Mielőtt elhoztam néztük is, hogy miért csinálja, de nem jöttünk rá.
Szivargyújtó felől megmérem a feszültséget és 13.9 körül mozog. Ha maximumra veszem a klímát, fényszóró, első, hátsó ablakfűtés, akkor 11.5 lesz. Mintha azt olvastam volna, hogy 20 másodpercig kellene 10.3 alatt lennie, és akkor gyullad ki a visszajelző. Ilyet nem tudtam tetten érni.
(Tegnap elindultam klímával. Kigyulladt, megálltam és 13.9et mértem. Újraindítás, pár perc múlva megint kigyulladt. Utána klíma nélkül mentem és nem gyulladt ki.)
Van ötletetek, hogy mi lehet a baj? Hogy lehet egyértelműen kideríteni. Feleslegesen nem újíttatnám fel a generátort.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #26929 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 09:57:12 »

Sziasztok!

Olvasom, hogy az autóba silver-calciumos akksi kell. A Bosh S4 meg "csak" silver. Ettől még ez is jó lenne, vagy csak a calciumos?

  Gyuri

Ezüst-kálcium vagy kálcium-kálcium a technológia.

Jó bele az S4, ne aggódj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
renitens
Vendég
« Új hozzászólás #26930 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 11:18:24 »

Sziasztok,

Kigyullad a töltésvisszajelző lámpám. Most cseréltek klímakompresszort nálam, meg osztóellenállást a motorhűtő ventilátornál. Azóta van. Mielőtt elhoztam néztük is, hogy miért csinálja, de nem jöttünk rá.
Szivargyújtó felől megmérem a feszültséget és 13.9 körül mozog. Ha maximumra veszem a klímát, fényszóró, első, hátsó ablakfűtés, akkor 11.5 lesz. Mintha azt olvastam volna, hogy 20 másodpercig kellene 10.3 alatt lennie, és akkor gyullad ki a visszajelző. Ilyet nem tudtam tetten érni.
(Tegnap elindultam klímával. Kigyulladt, megálltam és 13.9et mértem. Újraindítás, pár perc múlva megint kigyulladt. Utána klíma nélkül mentem és nem gyulladt ki.)
Van ötletetek, hogy mi lehet a baj? Hogy lehet egyértelműen kideríteni. Feleslegesen nem újíttatnám fel a generátort.
ez rossz érték.nem eshet 11v alá a töltöfesz.javíttasd a generátort,illetve ellenőriztesd az akkumlátort,izzítókat.
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #26931 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 16:16:34 »

ez rossz érték.nem eshet 11v alá a töltöfesz.javíttasd a generátort,illetve ellenőriztesd az akkumlátort,izzítókat.

11. 5 alá nem láttam elmenni.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
joopofa
Vendég
« Új hozzászólás #26932 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 19:34:18 »

sziasztok bocs a zavarasert mk3 mondeo kombiba 2000 tdci 2002 évjarat infos index kar beszerelese utan kell vele valamit csinalni hogy müködjön is kössz elöre is a valaszokat
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26933 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 19:48:37 »

sziasztok bocs a zavarasert mk3 mondeo kombiba 2000 tdci 2002 évjarat infos index kar beszerelese utan kell vele valamit csinalni hogy müködjön is kössz elöre is a valaszokat

igen, műszeregységet cserélni
Naplózva
Kitnerboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #26934 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 20:26:53 »

Sziasztok! integet2  A központizárral lenne egy kis problémám. A tünet a következő: a távirányítón első zárásra a bal hátsó ajtó nem záródik, a második (reteszelő) záró nyomásra már bezárja az összes ajtót. Ugyanezt csinálja, ha bentről a vezetőoldalról benyomom a "zárást", akkor a vezető mögötti ajtót nem zárja! Huh? Ötletek a megoldásra? help A jó ötleteket előre is köszönöm!
Naplózva

Válasz
  vigyor2  2001. 1.8 Trend kombi  vigyor2            git
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #26935 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 07:35:19 »

Sziasztok! integet2  A központizárral lenne egy kis problémám. A tünet a következő: a távirányítón első zárásra a bal hátsó ajtó nem záródik, a második (reteszelő) záró nyomásra már bezárja az összes ajtót. Ugyanezt csinálja, ha bentről a vezetőoldalról benyomom a "zárást", akkor a vezető mögötti ajtót nem zárja! Huh? Ötletek a megoldásra? help A jó ötleteket előre is köszönöm!
Szia
Ha atmesz  a masik topikba (Karosszeria) most is, es par oldalt visszaolvasva is lathatod hogy mar ki lett vesezve ez a tema. Sajnos a megoldas hogy, vagy szetszeded a bal elso zarat es alaposan kipucolod a mikrokapcsolokat, sajnos nalam az egyik menthetetlen volt, vagy veszel egy FL utani bal elso zarszerkezetet(bal kormanyos autobol). A hatso ajto pont ugyanugy mukodik nalam is , csak dupla zarasra zar be. Erre en ideiglenesen IDS-el bekapcsoltam hogy 1 gombnyomasra egybol duplan zarjon.
 Amugy szet kel szedni a hatso ajto zarat is, abban is vannak mikrokapcsolok amik tonkre szoktak menni, illetve a motor szenkefeje is el szokott kopni(cserelheto). Ezek mind idoigenyes megoldasok es sajnos nem is veglegesek. Vegleges megoldas ha csereled a zarszerkezeteket FL utani verziokra.

UI
Kiprobalhatod meg azt is, hogy a zarszerkezetek also csavarjat kicsavarva meglocsolod WD40-el. Neha ez is segit, sajnos nem sokaig.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.01 hétfő, 07:39:02 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #26936 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 08:53:28 »

Sziasztok,

Sikerült beszereznem egy Osram nappali menetfényt.
Az lenne a kérdésem, hogy a felszerelésre van e valami előírás, esetleg méretek?
Vagy a mi a dobozon található az megfelel e?
Nem szeretném ha műszakin kötözködnének.

Köszi.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #26937 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 09:02:35 »

Sziasztok,

Sikerült beszereznem egy Osram nappali menetfényt.
Az lenne a kérdésem, hogy a felszerelésre van e valami előírás, esetleg méretek?
Vagy a mi a dobozon található az megfelel e?
Nem szeretném ha műszakin kötözködnének.

Köszi.
a dobozon írtak szerint.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
msl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #26938 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 13:28:47 »

Sziasztok!

Engem is utolért ez a zár probléma, már régóta összevissza nyit és zár, és folyamatosan világít a visszajelző, hogy valami nyitva van. a csomagtartó már évek óta csak a taviranyitoval nyitható.
Azonban most oda érkeztünk, hogy a vezető oldani zár bezárt , és többé nem nyílik, mostmár belülről sem nyitható (tegnap leszedtem a borítást, és megkínáltam egy kis wd40-el, lehet nem kellett volna).

2001 mk3 4ajto 1.8 benzin

akármelyik facelift zar jo bele? megprobalnek beszerezni egyet. azonban az is kérdés mostmár, hogy hogy a picsába nyitom ki, ha sehogy se lehet? a kulccsal eddig is már csak bezárt, de nyitni nem nyitotta. Na mostmár semmit se csinal. a tobbi zar mukodik (bár van, hogy valamelyik csak másodikra)

Köszönöm segítségeteket.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26939 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 17:23:56 »

Sziasztok!

Engem is utolért ez a zár probléma, már régóta összevissza nyit és zár, és folyamatosan világít a visszajelző, hogy valami nyitva van. a csomagtartó már évek óta csak a taviranyitoval nyitható.
Azonban most oda érkeztünk, hogy a vezető oldani zár bezárt , és többé nem nyílik, mostmár belülről sem nyitható (tegnap leszedtem a borítást, és megkínáltam egy kis wd40-el, lehet nem kellett volna).

2001 mk3 4ajto 1.8 benzin

akármelyik facelift zar jo bele? megprobalnek beszerezni egyet. azonban az is kérdés mostmár, hogy hogy a picsába nyitom ki, ha sehogy se lehet? a kulccsal eddig is már csak bezárt, de nyitni nem nyitotta. Na mostmár semmit se csinal. a tobbi zar mukodik (bár van, hogy valamelyik csak másodikra)

Köszönöm segítségeteket.

Facelift utáni balkormányos mondeo, vagy olyan jobbkormányos faceliftes focus, amelyiket lehetett bal oldalon is nyitni kulccsal. 2S4A-A21813-Cx/Dx/Fx cikkszámok.
A kinyitásra nincs tippem.
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26940 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 21:52:08 »

A nyelv nem fontos,mert a gugli a jó  eplus2 barátunk.
Nekem ez az oldal volt a segítség:
http://www.mondeoklubpolska.pl/content.php/411-Monta%C5%BC-tempomatu-do-Mondeo-MK3-z-silnikiem-benzynowym

Köszönöm a sok segítséget a tempomatos ügyemben. worship
A hétvégén sikerült teljesen üzemkész állapotba hozzam, miután múlt héten ellátogattam vik-hez programoztatni. Sajnos a kábelezés nem volt teljesen kész, az az egy kábel hiányzott, amiről itt érdeklődtem. Ezt sikerült a hétvégén pótolni, plusz a műszeregység csatijában is.  Wink
Nem tudom mostanság ki foglalkozik ilyesmivel, de ha tudok bárkinek segítek, ha kérdése van. Sajnos nálam semmilyen kábelezettség sem volt, így az itteni leírás sajnos számomra kevésnek bizonyult, vagy csak én nem vettem észre valamit.
Lehetne esetleg a leírást valahogy bővíteni, hogy másnak egyszerűbben menjen?  wave
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26941 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 22:04:28 »

Köszönöm a sok segítséget a tempomatos ügyemben. worship
A hétvégén sikerült teljesen üzemkész állapotba hozzam, miután múlt héten ellátogattam vik-hez programoztatni. Sajnos a kábelezés nem volt teljesen kész, az az egy kábel hiányzott, amiről itt érdeklődtem. Ezt sikerült a hétvégén pótolni, plusz a műszeregység csatijában is.  Wink
Nem tudom mostanság ki foglalkozik ilyesmivel, de ha tudok bárkinek segítek, ha kérdése van. Sajnos nálam semmilyen kábelezettség sem volt, így az itteni leírás sajnos számomra kevésnek bizonyult, vagy csak én nem vettem észre valamit.
Lehetne esetleg a leírást valahogy bővíteni, hogy másnak egyszerűbben menjen?  wave

 taps
igen, írd  meg Hzsolt92 vagy Alf fórumtársunknak a leírásod, és ők majd kiteszik a FAQba.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26942 Dátum: 2015.06.09 kedd, 08:34:20 »

taps
igen, írd  meg Hzsolt92 vagy Alf fórumtársunknak a leírásod, és ők majd kiteszik a FAQba.

Amint időm engedi kiegészítem a leírást és beadom elbírálásra.  hehe
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26943 Dátum: 2015.06.09 kedd, 08:39:37 »

Amint időm engedi kiegészítem a leírást és beadom elbírálásra.  hehe

 eljen taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #26944 Dátum: 2015.06.09 kedd, 16:56:51 »

Helló,

Zár kérdéskörben nekem is van egy érdekes kérdésem. Ha a kocsit kint hagyom a napon(!) akkor csak a vezető oldali első ajtó nyílik ki. A többi kettős zár miatt belülről sem. Ha beállok mélygarázsba, vagy klímával lehűtöm az utasteret akkor egy idő után nyithatóvá vállnak.
Még annyit vettem észre, hogy ha ebben a 1 nyitott 3 ajtó zárt állapotban rányitnék a távirányítóval, akkor a GEM modul felől halok kis relékapcsolás szerű hangod, de nem tud nyitni. Utasoldalon, a kesztyűtartó mögül volt többször is rejtélyes beázásom, lehet, hogy nem tett jót a GEM-nek? Mennyire saccoltok egy bontott GEM-et? Feltéve, ha valakinek nincs más tippje a problémára.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26945 Dátum: 2015.06.09 kedd, 17:14:51 »

Helló,

Zár kérdéskörben nekem is van egy érdekes kérdésem. Ha a kocsit kint hagyom a napon(!) akkor csak a vezető oldali első ajtó nyílik ki. A többi kettős zár miatt belülről sem. Ha beállok mélygarázsba, vagy klímával lehűtöm az utasteret akkor egy idő után nyithatóvá vállnak.
Még annyit vettem észre, hogy ha ebben a 1 nyitott 3 ajtó zárt állapotban rányitnék a távirányítóval, akkor a GEM modul felől halok kis relékapcsolás szerű hangod, de nem tud nyitni. Utasoldalon, a kesztyűtartó mögül volt többször is rejtélyes beázásom, lehet, hogy nem tett jót a GEM-nek? Mennyire saccoltok egy bontott GEM-et? Feltéve, ha valakinek nincs más tippje a problémára.

Szerintem csak egyszerűen szarok a zárszerkezeteid. De ezt nem olyan bonyolult kideríteni egy multiméterrel. Nyitott hátsó ajtóknak benyomod a zárnyelvét, bezárod. Nyitásnál meg nézni kell, hogy megjön-e a parancs. Ha nem, akkor GEM, vezetékek, csatlakozások. Ha megjön, de nem nyit, akkor rohamtempóban csere a zárszerkezeteket facelift utánira, mielőtt már hidegben sem lesznek hajlandóak nyitni, és műtheted le az ajtókárpitot reteszelt ajtónál.
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #26946 Dátum: 2015.06.10 szerda, 08:48:35 »

Szerintem csak egyszerűen szarok a zárszerkezeteid. De ezt nem olyan bonyolult kideríteni egy multiméterrel. Nyitott hátsó ajtóknak benyomod a zárnyelvét, bezárod. Nyitásnál meg nézni kell, hogy megjön-e a parancs. Ha nem, akkor GEM, vezetékek, csatlakozások. Ha megjön, de nem nyit, akkor rohamtempóban csere a zárszerkezeteket facelift utánira, mielőtt már hidegben sem lesznek hajlandóak nyitni, és műtheted le az ajtókárpitot reteszelt ajtónál.

Az is lehet... Ha különböző kombinációkban fordulna elő a zárva maradás, akkor magam is zárszarakodásra gyanakodnék, de mindig 3 fixen zárva, vezetőoldali meg nyit. (ráadásul az utasoldali első zárszerkezet gyári újra lett cserélve 3 éve.) Vagy van esetleg valami sorrend a nyitásnál, és a ha abba belebukik, akkor a többit már nem nyitja? És ha tolom a klímát a lábrész felé, akkor jóval hamarabb engedi nyitni az ajtókat, mint, hogy a zárszerkezetek lehűlhetnének.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26947 Dátum: 2015.06.10 szerda, 09:57:12 »

Az is lehet... Ha különböző kombinációkban fordulna elő a zárva maradás, akkor magam is zárszarakodásra gyanakodnék, de mindig 3 fixen zárva, vezetőoldali meg nyit. (ráadásul az utasoldali első zárszerkezet gyári újra lett cserélve 3 éve.) Vagy van esetleg valami sorrend a nyitásnál, és a ha abba belebukik, akkor a többit már nem nyitja? És ha tolom a klímát a lábrész felé, akkor jóval hamarabb engedi nyitni az ajtókat, mint, hogy a zárszerkezetek lehűlhetnének.


Lehet GEM, mondom, le kell tesztelni, hogy kijön-e a parancs a zárakhoz.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #26948 Dátum: 2015.06.10 szerda, 16:39:06 »

Sziasztok!
Tegnap óta végre üzemel a tempomat az autóban. taps
Hálás köszönet Cs12-nek, és Zoleex fórumtársnak a telefonos segítségért!  party0038
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
NPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #26949 Dátum: 2015.06.10 szerda, 18:46:42 »

Sziasztok!

Bocsi, hogy megint csak kérdezek. :-)
Az történt, hogy idén nem hűtött a klíma így hívtam ma egy klímást. Megnézte, mondta, hogy kevés a nyomás, után kell tölteni, megnézte, hogy nem tűnik úgy, hogy eresztene, így fel is töltötte. Utána megnéztük, még mindig nem hűtött. Megállapította, hogy a relé adta meg magát, kicserélte a sajátjára, ekkor már simán ment, jéghideget fújt. Utána vissza az enyém, megint nem hűt. Mondta, hogy relét kellene cserélni, de ehhez ő nem ért, ehhez autóvillanyossági kell. Aztán még próbából kicserélte a relét egy másikkal, akkor megint nem hűtött, majd amikor visszatette a sajátját akkor újra hűtött. Eztán visszatette az enyémet és elment. Mikor hazaértem gondoltam, hogy ilyen nincs, így kikaptam az A/C relét és betettem a helyére egy másikat, asszem a dudáét. Próba, nem hűt. De akkor miért működött az övével? Valójában nem annyira hiszek neki, mert nagyon ajánlgatott egy autóelektromos ismerősét és ezzel a relés szituval együtt ez nekem nagyon fura. Mivel jobb az a relé ami nála volt, mint egy másik működő az én autómból? Ilyenkor mit érdemes tenni? Gondolom új relét ne vegyek, mert minek...
Köszönöm szépen!

Üdv!
 Péter
Naplózva

Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Oldalak: 1 ... 532 533 534 535 536 537 538 [539] 540 541 542 543 544 545 546 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.