Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 21:50:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 560 561 562 563 564 565 566 [567] 568 569 570 571 572 573 574 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10944802 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28300 Dátum: 2015.10.06 kedd, 08:56:34 »

Külföldön jó azért az, pld. Horvátországi nyaraláshoz...

kormanycsere. Nem vészes.De szerintem nem olyan fontos mint amennyire oda vannak érte. 10 percet nem lehet vele menni pályán  egyfolytaban mert mindig  kijon valaki vagy nem megy vissza.   Bár jobban néz ki ha van az biztos.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #28301 Dátum: 2015.10.06 kedd, 08:57:16 »

kormanycsere. Nem vészes.De szerintem nem olyan fontos mint amennyire oda vannak érte. 10 percet nem lehet vele menni pályán  egyfolytaban mert mindig  kijon valaki vagy nem megy vissza.   Bár jobban néz ki ha van az biztos.

Amióta megvan a gépem, most hétvégén először mentem vele asszonyka nélkül pályán és kicsit megnyomtam.
Azt vettem észre, hogy 180 felett hiba kapcsolom be a tempomatot visszaáll 180-ra, az neki a max
Naplózva

Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #28302 Dátum: 2015.10.06 kedd, 08:59:02 »

kormanycsere. Nem vészes.De szerintem nem olyan fontos mint amennyire oda vannak érte. 10 percet nem lehet vele menni pályán  egyfolytaban mert mindig  kijon valaki vagy nem megy vissza.   Bár jobban néz ki ha van az biztos.

M6  nyes
Felhajtó után benyomom, lehajtó előtt kikapcsolom Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #28303 Dátum: 2015.10.06 kedd, 09:01:41 »

M6  nyes
Felhajtó után benyomom, lehajtó előtt kikapcsolom Wink

Eddig 2* tettem a kerekeim az M6-ra, valahogy az mindig kimarad. Na ott a madár is csak néha jár... Cheesy Ott tényleg hasznos
Az M5 az viszont nagyon gáz, alig van olyan időszak, amikor normálisan járható. A sok barom a belső sávban 100-110-el araszol, de a külső sáv meg tök üres
Szabálytalan vagy sem, de én a külsőben 120-130al ilyenkor simán elmegyek mellettük
Naplózva

SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28304 Dátum: 2015.10.06 kedd, 09:06:06 »

kormanycsere. Nem vészes.De szerintem nem olyan fontos mint amennyire oda vannak érte. 10 percet nem lehet vele menni pályán  egyfolytaban mert mindig  kijon valaki vagy nem megy vissza.   Bár jobban néz ki ha van az biztos.
Én Bp bevezetőkön is használtam, mert 70-re berakva biztos nem léped túl a megengedett határt és nem kell félni a sunyin megbúvó rendőrtől. Ue este falun áthajtva 50, mert egyébként észre se veszed és már 70-80. Szóval nem olyan felesleges ez szerintem...
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28305 Dátum: 2015.10.06 kedd, 10:33:55 »

Ja tényleg, nekem is  nyes

Én Szekszárd előtt jövök le a 65-ös útra Bonyhád irányába. Na az egy elalvós autópálya...

M6  nyes
Felhajtó után benyomom, lehajtó előtt kikapcsolom Wink
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #28306 Dátum: 2015.10.06 kedd, 10:55:03 »

Ja tényleg, nekem is  nyes

Én Szekszárd előtt jövök le a 65-ös útra Bonyhád irányába. Na az egy elalvós autópálya...


Szintén Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #28307 Dátum: 2015.10.06 kedd, 11:01:06 »

Sziasztok,
Ma én is kaptam egy P269F hibakódot.
Kérdés, hogy mekkora a baj?
Nekem elég nagy, mert legalább egy 1000km-t bele kellene tekernem az autóba mielőtt eljutok akárhová szervízbe.
Gondolom keressek inkább alternatív megoldást az 1000km megtételére...

Sziasztok,
Erre valaki valamit? Hátha átsiklott csak fölötte itt a nagy levelezésben valaki hozzáértő. Smiley
El merjek indulni?
Tudom, hogy nem kellett volna, de ELM327-tel kitöröltem a hibát, azóta mentem kb. 50km-t és nem jött elő, bár gyanítom, hogy csak azért nem, mert akkor fog újra előjönni, amikor legközelebb regenerálna.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #28308 Dátum: 2015.10.06 kedd, 11:50:15 »

Sziasztok,
Erre valaki valamit? Hátha átsiklott csak fölötte itt a nagy levelezésben valaki hozzáértő. Smiley
El merjek indulni?
Tudom, hogy nem kellett volna, de ELM327-tel kitöröltem a hibát, azóta mentem kb. 50km-t és nem jött elő, bár gyanítom, hogy csak azért nem, mert akkor fog újra előjönni, amikor legközelebb regenerálna.
kiment egy bizti a dpf regeneráló izzítójának(20A).Csere.Ha ezután sem jó,akkor az izzító is tönkrement.

(amennyiben a regen már a fészliftes változat....)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28309 Dátum: 2015.10.06 kedd, 12:48:33 »

Amióta megvan a gépem, most hétvégén először mentem vele asszonyka nélkül pályán és kicsit megnyomtam.
Azt vettem észre, hogy 180 felett hiba kapcsolom be a tempomatot visszaáll 180-ra, az neki a max

Igen ez gyarilag ilyen. Ehhez nem kellett volna kimenned a palyara  vigyor3 Asszem benne van a gepkonyvben is...
Naplózva

blah blah blah
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28310 Dátum: 2015.10.06 kedd, 13:06:51 »

M6  nyes
Felhajtó után benyomom, lehajtó előtt kikapcsolom Wink
Az az 1 pálya kivétel, arra én is szeretek menni  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28311 Dátum: 2015.10.06 kedd, 17:30:50 »

Hat kerem arrol nem tehetek, hogy ilyen szfh a ford minosege. Akarmennyire fura az altalad emlegetett "allandoan bugzik" dolognak semmi koze ahhoz, hogy eppen milyen motorral van szerelve a gepjarmu  ;)Mar megint az a franya csusztatas  hehe
Hasznalt geprol van szo nezze Tehat ennek megfeleleon nezegesd azt a szamitast  Wink Majd mondjuk 50-100e km mulva mond, hogy semmit nem kellett ra kolteni az elmult idoszakban.
Csak jelzem, ha zaros hataridon belul nem szabadulsz meg visitva a gepedtol, akkor szamolhatsz lendkerek+kuplung+pcsucs+szervotengely stb. beszerezesevel  Wink

Szerintem is maradjunk a tenyeknel es nem az elferditett tenyeknel.
Szep dolog, hogy sporoltal 2 millat, csak elfelejtetted megemliteni azt a nem kevesbe fontos tenyt, miszerint te uj gepet vettel. Mennyiert ? 6 ? Mennyit er most ? 1.5 ?
Akkor most hogy all az egyenleged ?  vigyor3

Ha uj geprol lenne szo meg meggondolnam a dizlit, mondjuk 4-5ev tavlatban es max. 150e km-ig, de akkor sem vennek, mert a 4-5ev alatt elbukod az autod aranak 2/3-at. Szoval hiaba sporolsz a fogyin orverzesig  vigyor3
Es tenyleg nem hitvitarol van szo, hanem tenyekrol. Hasznalt autonal nem eri meg a dizli, mert amit megsporolsz a vamot, elbukod a reven  Wink

ne offoljatok itt pls.
mindkettőtöknek mk3-a van...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28312 Dátum: 2015.10.06 kedd, 17:32:21 »

Csúsztatás... te már már csak tudod...

Nézzük csak... hol írtam én, hogy használt autó? Sehol. De nézhetjük úgy is, ha teszem az 50-rel ezelőtt vettem volna meg.
50e talán meglesz, de lassan gondolkodom a cserén. Ez most max 2 év. Ennél tovább nem tartom meg.
12 év elég hosszú szakasz, azért szerintem nem tekinthető újnak egy ilyen autó... ez is csúsztatás lenne?

Mindig is sokat adtam a tanácsaidra...  vigyor3

Esetleg a személyeskedőst is kerülhetjük...

Kéremszépen. Én mindenképpen új autót vettem volna. Vagy dízelt, vagy benzinest.

Na, 150e... hát azon túlvagyunk. Az, hogy az autó hány százalékát bukod el, nem a d/b dologtól függ. Az autó nem tartja meg az értékét, pont.
Én nem azért vettem dízelt, mert majd oly sokat spórol, hogy visszahozza az autó árát: szó nincs erről. Azért vettem, hogy elvigyen minket x helyre.
Ezt meg is tette. Ha benzinest veszek, ugyanúgy elbuktam volna az x százalékát.

Megéri, csak ésszel kell választani. A következőm 4-es lesz, facelift, és 2 v 2,2 literes dízellel.
Minden használt autónál jöhet valami javítás.

Tudod, volt egy vizsga az egyetemen, amit bitang nehéz volt letenni. Kb 10-20 százalék jutott ki a vizsgára (a visszabukók is benne vannak a 100%-ban), és kb a fele le is vizságozott, azaz mondjuk 10% jutott át. Én nem azokat kérdeztem, akiknek nem sikerült, hogy hogy csinálták, hanem azokat, akiknek összejött. És így én is le tudtam rakni...
Te mindent szfh-ozol. A windóz sem jó, a fordot is szidod, de eddig amiről beszéltünk, az mind xar volt, kivéve az amigát, ami persze el is tűnt a múltban.
Az infós topicban is csak fröcsögtél, mert persze nem érted, hogyan működik, majd amikor elmondták, hogy megoldható, csak pislogtál.
Te egy álomvilágban élsz.
Nem nagyon érdekel a véleményed... kb mikor a foltos tehén aszongya hogy mú. Na ennyire.
 vigyor3

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28313 Dátum: 2015.10.06 kedd, 18:09:00 »

a mondeókat pláne a dízeleket nem évi 10-20ekm futásra veszik,hanem inkább 60-70ekm évente,és ezt nyugodtan lehet általánosítani is.de van gyakran sokkal több is.miután a legtöbb flottás vagy céges autó vagy taxi volt,azokat meg 3-4 év után a lízing szerződés lejártakor értékesítenek.Ezekben olyankorra már 150-200e km van,amit addig minden gond nélkül teljesítenek is.
A probléma,hogy a magyar vásárló,még mindig a 80e km-t futott 4 éves autó keresi.Hát megkapja.Mind annyival kerül a piacra..... Undecided
Aztán vannak a nagymenők.A németek,az belgák, a hollandok,mind mind nagyon nagy távokat autóznak.Mosolyog az ember,amikor meglát egy belga 2 éves autót 50e km-el.És nem látszik rajtuk,hogy már akár a 200nál is jártak......
Szerintem valahol a ketto kozott van az igazsag. Ritka az evi 10-20e km-t futo dizel (bar ott van peldanak az enyem Smiley ), de azert nem is mindenki megy 70e-t vele. Jani 6 ev alatt ment 220e-t, Arabic 3 ev alatt 120e-t, de meg talan stealt se tett bele eventw 60e-t, pedig o is ment a TDCi-vel rendesen. De neked is dizeled van, es te se mesz evi 60-70e-t. Vagy ott van titta, ujonnan vette, 2 evesen van benne 60e.
En egy evi 30-40e futast realisabbnak (atlagosabbnak) tartok, mint evi 60-70e-t venni sztenderdnek.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #28314 Dátum: 2015.10.06 kedd, 18:18:53 »

Szerintem valahol a ketto kozott van az igazsag. Ritka az evi 10-20e km-t futo dizel (bar ott van peldanak az enyem Smiley ), de azert nem is mindenki megy 70e-t vele. Jani 6 ev alatt ment 220e-t, Arabic 3 ev alatt 120e-t, de meg talan stealt se tett bele eventw 60e-t, pedig o is ment a TDCi-vel rendesen. De neked is dizeled van, es te se mesz evi 60-70e-t. Vagy ott van titta, ujonnan vette, 2 evesen van benne 60e.
En egy evi 30-40e futast realisabbnak (atlagosabbnak) tartok, mint evi 60-70e-t venni sztenderdnek.
Domi.
olvasd már el!
Én a külföldről behozottakról beszélek nagytöbbségben.Az arány szerintem rosszabb 90/10 nél a sok km javára.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28315 Dátum: 2015.10.06 kedd, 18:24:05 »

tempomat: én még városban is használom, így nem lépem túl a megengedettet. M1, M3, M7 folyamatosan használom, felmegyek, benyomom, lehajtónál kikapcs és kész. Szóval szerintem hasznos


Szerintem valahol a ketto kozott van az igazsag. Ritka az evi 10-20e km-t futo dizel (bar ott van peldanak az enyem Smiley ), de azert nem is mindenki megy 70e-t vele. Jani 6 ev alatt ment 220e-t, Arabic 3 ev alatt 120e-t, de meg talan stealt se tett bele eventw 60e-t, pedig o is ment a TDCi-vel rendesen. De neked is dizeled van, es te se mesz evi 60-70e-t. Vagy ott van titta, ujonnan vette, 2 evesen van benne 60e.
En egy evi 30-40e futast realisabbnak (atlagosabbnak) tartok, mint evi 60-70e-t venni sztenderdnek.

Van aki nem csak azért veszi a dizit, mert spórolni akar, hanem mert bejön neki (én ilyen dege vagyok Cheesy ). A másik, hogy néha megéri úgy venni, hogy ***, rákölti az ember azt, amit egy már használható autóért adna (pol vesz 2M-ért motorhibásat, rákölt 500-1M-et) és van egy olyan autó, amiben szinte új moci van és az autó ára megegyezik egy használtéval (tapasztalatból mondom, mert nekem motort, első futóművet, kormányművet teljesen és lengéscsillapítókat is kellett cserélnem. Most vagyok 3.5M-nél az autóval mindenestül, de "új" motor és futómű).
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28316 Dátum: 2015.10.06 kedd, 18:31:11 »

Domi.
olvasd már el!
Én a külföldről behozottakról beszélek nagytöbbségben.Az arány szerintem rosszabb 90/10 nél a sok km javára.
Direkt azert hoztam fel az emlitett 3 embert (Jani, Arabic, stealt) peldanak, mert ok joval a magyar atlag felett mennek. Akkor az realis, hogy egy nemet ehhez kepest meg 2x-es szorzo? Nekem nincs nemet ismerosom, vagy rokonom, akitol ezt megkerdezzem, de nekem tovabbra sem tiszta az, hogy ha valaki nemet, akkor miert alapvetes, hogy evente min. 60-70e-t beletol a kocsiba.
Persze nyilvan van ilyen, sot olyan is, ami ennel is tobbet futott, csak en nem ezt gondolnam az atlagosnak. De ha tevedek, akkor mea culpa.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28317 Dátum: 2015.10.06 kedd, 19:29:54 »

Direkt azert hoztam fel az emlitett 3 embert (Jani, Arabic, stealt) peldanak, mert ok joval a magyar atlag felett mennek. Akkor az realis, hogy egy nemet ehhez kepest meg 2x-es szorzo? Nekem nincs nemet ismerosom, vagy rokonom, akitol ezt megkerdezzem, de nekem tovabbra sem tiszta az, hogy ha valaki nemet, akkor miert alapvetes, hogy evente min. 60-70e-t beletol a kocsiba.
Persze nyilvan van ilyen, sot olyan is, ami ennel is tobbet futott, csak en nem ezt gondolnam az atlagosnak. De ha tevedek, akkor mea culpa.

Mindkettőtöknek igaza van.
De.
Domi, nézd meg a német magánhirdetők/kereskedők arányát.
A német magánember nem megy kvázi sokat (de többet megy bőven, mint mi, mert nagyobbak a távolságok). De ami kereskedésben van, az sokszor lízingelt kocsi (német kereskedő), vagy többedik tulajos (inkább török nepperes).
Így ami kinti bármilyen kereskedős, az inkább több km-es.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28318 Dátum: 2015.10.06 kedd, 20:00:40 »

Direkt azert hoztam fel az emlitett 3 embert (Jani, Arabic, stealt) peldanak, mert ok joval a magyar atlag felett mennek. Akkor az realis, hogy egy nemet ehhez kepest meg 2x-es szorzo? Nekem nincs nemet ismerosom, vagy rokonom, akitol ezt megkerdezzem, de nekem tovabbra sem tiszta az, hogy ha valaki nemet, akkor miert alapvetes, hogy evente min. 60-70e-t beletol a kocsiba.
Persze nyilvan van ilyen, sot olyan is, ami ennel is tobbet futott, csak en nem ezt gondolnam az atlagosnak. De ha tevedek, akkor mea culpa.
A  kinti kocsik nagy része lízingelt céges kocsi ahogy alf is írta, es ugy is adjak el ahogy irta.  Ezek egy része sokat megy, akár 60 körül is évente vagy még többet.  De nem szabad általánosítani mert nem mind ilyen.  Nincs minden kinti kocsiban 3 evesen 180-200e km. Vannak kis kmesek is, 100 alatt 3 évesen, vagy 100 körül. Csak azok drágábbak mint a sok kmesek.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #28319 Dátum: 2015.10.06 kedd, 20:07:17 »

A  kinti kocsik nagy része lízingelt céges kocsi ahogy alf is írta, es ugy is adjak el ahogy irta.  Ezek egy része sokat megy, akár 60 körül is évente vagy még többet.  De nem szabad általánosítani mert nem mind ilyen.  Nincs minden kinti kocsiban 3 evesen 180-200e km. Vannak kis kmesek is, 100 alatt 3 évesen, vagy 100 körül. Csak azok drágábbak mint a sok kmesek.
mondtam.az arány 90/10.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28320 Dátum: 2015.10.06 kedd, 20:28:12 »

A  kinti kocsik nagy része lízingelt céges kocsi ahogy alf is írta, es ugy is adjak el ahogy irta.  Ezek egy része sokat megy, akár 60 körül is évente vagy még többet.  De nem szabad általánosítani mert nem mind ilyen.  Nincs minden kinti kocsiban 3 evesen 180-200e km. Vannak kis kmesek is, 100 alatt 3 évesen, vagy 100 körül. Csak azok drágábbak mint a sok kmesek.

Vagy benzinesek  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28321 Dátum: 2015.10.06 kedd, 20:42:33 »

ne offoljatok itt pls.
mindkettőtöknek mk3-a van...

   eljen főleg ne parttalan b/d vitával.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28322 Dátum: 2015.10.06 kedd, 20:56:00 »

Adott egy IV mondeo 2.0 tdci.
Már 4X dobta ki ezt a hibakódot. Mi lehet a problémája?
P244C Katalizátor hőmérséklet túl alacsony a regeneráció közben 1. hengersor
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28323 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:08:35 »

KOTTA,

kormányművet miért cseréltél?
Gátlóból mi kerül bele?

tempomat: én még városban is használom, így nem lépem túl a megengedettet. M1, M3, M7 folyamatosan használom, felmegyek, benyomom, lehajtónál kikapcs és kész. Szóval szerintem hasznos


Van aki nem csak azért veszi a dizit, mert spórolni akar, hanem mert bejön neki (én ilyen dege vagyok Cheesy ). A másik, hogy néha megéri úgy venni, hogy ***, rákölti az ember azt, amit egy már használható autóért adna (pol vesz 2M-ért motorhibásat, rákölt 500-1M-et) és van egy olyan autó, amiben szinte új moci van és az autó ára megegyezik egy használtéval (tapasztalatból mondom, mert nekem motort, első futóművet, kormányművet teljesen és lengéscsillapítókat is kellett cserélnem. Most vagyok 3.5M-nél az autóval mindenestül, de "új" motor és futómű).
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28324 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:10:37 »

A kinti ÉS behozott kocsik nagy része - sőt kizárólagosan - a sok kilóméteres vagy törött. Ezt éri meg behozni, mert ezen van profit, ha kevés km-rel vagy törésmentesen adják el.

A  kinti kocsik nagy része lízingelt céges kocsi ahogy alf is írta, es ugy is adjak el ahogy irta.  Ezek egy része sokat megy, akár 60 körül is évente vagy még többet.  De nem szabad általánosítani mert nem mind ilyen.  Nincs minden kinti kocsiban 3 evesen 180-200e km. Vannak kis kmesek is, 100 alatt 3 évesen, vagy 100 körül. Csak azok drágábbak mint a sok kmesek.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28325 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:11:42 »

KOTTA,

kormányművet miért cseréltél?
Gátlóból mi kerül bele?


Sztem a Grandcsirkére írta.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #28326 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:19:21 »

Adott egy IV mondeo 2.0 tdci.
Már 4X dobta ki ezt a hibakódot. Mi lehet a problémája?
P244C Katalizátor hőmérséklet túl alacsony a regeneráció közben 1. hengersor
valszeg fészliftes,és nem megy az izzítógyertyája a dpf szűrőnél,így a regen sem indul.nemrég papabahama oldotta meg ezt a hibát.cikk az FAQ-ban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28327 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:22:50 »

A kinti ÉS behozott kocsik nagy része - sőt kizárólagosan - a sok kilóméteres vagy törött. Ezt éri meg behozni, mert ezen van profit, ha kevés km-rel vagy törésmentesen adják el.


Vagy benzines.  vigyor3
Azért írom csak ennyiszer, mert a német kereskedőnél - akitől vettem - kb 100 autóból 2 volt benzines.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #28328 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:23:58 »

Vagy benzines.  vigyor3

azon nincs profit..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28329 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:26:45 »

Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.  eplus2  Szépen megszáradt.  hehe Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28330 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:48:31 »

Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.  eplus2  Szépen megszáradt.  hehe Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...


Nem lattad a Turbo cimu meset?Huh?  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28331 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:51:27 »

Nem lattad a Turbo cimu meset?Huh?  eplus2

nem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28332 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:53:19 »

nem.


Akkor majd potold a gyerkocokkel. Szerintem csak visszament megnezni, milyen kocsit hagyott allva.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #28333 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:55:54 »

Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.  eplus2  Szépen megszáradt.  hehe Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...

  ilyen lassan mentél..
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28334 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:56:34 »

Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.  eplus2  Szépen megszáradt.  hehe Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...



Így történt, csak nem audi volt:

https://www.youtube.com/watch?v=zZ1WWGwfL4I
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.06 kedd, 22:08:06 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28335 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:58:46 »

Sziasztok!
Ezzel szemezgetek most:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_ecoboost_titanium_mo-i._1_tul._vez.szervizkonyv-9424039
Láttok rajta valami gyanúsat? Egy dolog lehet problémás az utolsó szerviz nem szakszervizben volt, e miatt a gyári 12  éves garancia a karosszériára ugrott?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28336 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:07:42 »


 vigyor3
lehet
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28337 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:12:29 »

Sziasztok!
Ezzel szemezgetek most:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_ecoboost_titanium_mo-i._1_tul._vez.szervizkonyv-9424039
Láttok rajta valami gyanúsat? Egy dolog lehet problémás az utolsó szerviz nem szakszervizben volt, e miatt a gyári 12  éves garancia a karosszériára ugrott?


4 elemet kell rajta fényezni. Ez kb egy 100as.
A karosszéria garihoz minden évben legalább 1x látni kell Fordszerviznek. Már 2013ban sem látták, tehát már akkor ugrott. Én letojnám ezt a garikérdést, nem rohadnak ezek...


« Utoljára szerkesztve: 2015.10.06 kedd, 22:22:25 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28338 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:20:33 »

4 elemet kell rajta fényezni. Ez kb egy 100as.
A karosszéria garihoz minden évben legalább 1x látni kell Fordszerviznek. Már 2013ban sem látták, tehát már akkor ugrott. Én letojnám ezt a garikérdést, nem rohadnak ezek...

Jó szemed van, köszi.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28339 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:22:36 »

Jó szemed van, köszi.

Bár a fotózott szervizkönyv bal oldala meg aszongya, hogy 2 évente kell. Rákérdeznék.
Nincs ülésfűtés benne.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28340 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:26:38 »

Jó szemed van, köszi.
+full kárpit tisztítás.  Azt tudod h ez nem metál?    Bödönkék
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28341 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:32:08 »

Bár a fotózott szervizkönyv bal oldala meg aszongya, hogy 2 évente kell. Rákérdeznék.
Nincs ülésfűtés benne.
Majd megkérdezem, de - most már - gyanús hogy a kulcs miért takarja ki az egyik pecsétet...
Az ülésfűtés nem zavar, volt két autóm is amiben volt és nem használtam, ráadásul a benzines hamar tud fűteni, úgy hírlik Wink
Naplózva
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28342 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:33:57 »

+full kárpit tisztítás.  Azt tudod h ez nem metál?    Bödönkék
Hát azt látni kell, hogy mennyire csúnya az a kék. Ilyen ritkán jön szembe, majdnem olyan mint az egyedi szín Wink
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28343 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:41:59 »

Hát azt látni kell, hogy mennyire csúnya az a kék. Ilyen ritkán jön szembe, majdnem olyan mint az egyedi szín Wink
Meg nem vennék ilyen színűt. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28344 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:53:05 »

Sztem a Grandcsirkére írta.



 nyes

Igen a grandcsirkén.
//off tudom, nem GC topic
230-250eKM-nél elfárad, mert egy picit alulméretezett cucc és már tulságosan kopog, de egy commander kormányműve pont jó volt bele Cheesy
A lengéscsillapítók monroe-k lettek, mert azok tudják ezt a sújt kezelni. Amúgy az első futómű teljesen fel lett újítva, minden szilent, csukló, stab pálca, meg ami még van ott.
//off
Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #28345 Dátum: 2015.10.07 szerda, 18:20:52 »

Hiszitek?:
Este elvittem a kocsit lemosni. Kézi-nagynyomásús-pénzbedobós mosó. Utána elvittem "száradni" Tata-Környe útvonalon.  eplus2  Szépen megszáradt.  hehe Az előbb kimentem a kabátomért, ami a kocsiban volt, s nézem: egy csiga mászott a bal-első ajtón lefelé.
Hogy a retekbe kerül egy csiga az autóra ? ? ?
A keréken futóművön nem hiszem, hogy felment...


megfialt a turbó  eplus2
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28346 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:22:49 »

megfialt a turbó  eplus2

 vigyor3
(atom lenne tényleg, ha lenne még egy kiscsiga  eplus2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28347 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:26:20 »

Jó szemed van, köszi.

Tibi azt szokta mondani, hogy szép... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28348 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:28:33 »

Próbáltam ma fogyit mérni, de ööööö  eplus2 szóval a végét elrontottam megint, de talán az eleje megvan.
Kb 160km-t mentem vegyesben
1/3 autópálya (130)
1/3 főút (100)
1/3 város, aminek a fele araszolós dugó volt.
Így kb olyan 9,3 körül álltam.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28349 Dátum: 2015.10.07 szerda, 22:29:33 »


Így kb olyan 9,3 körül álltam.

eplus2
Tudok jó urológust.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 560 561 562 563 564 565 566 [567] 568 569 570 571 572 573 574 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.