Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 18:48:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
113
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1606323 alkalommal)
Ferqo
és 14 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2000 Dátum:
2017.02.14 kedd, 18:51:19 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.14 kedd, 18:39:58
az lehet,de újonnan eszi az olajat.és aszongyák,ez ilyen....
Lexarom. A dizájn, szépérzék viszi előre a világot.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2001 Dátum:
2017.02.14 kedd, 18:54:20 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.14 kedd, 18:51:19
Lexarom. A dizájn, szépérzék viszi előre a világot.
a nem mondeósban folyassuk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2002 Dátum:
2017.02.14 kedd, 20:32:27 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.14 kedd, 18:32:59
Kettőbel arrébi szomszéd vett egy astrát... hát ecsém dizájnban fényévekre van a focustól...
Ja, annyiba is kerül, mint egy mondeo....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2003 Dátum:
2017.02.15 szerda, 10:26:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.14 kedd, 18:26:57
mermér?
eddig csak rosszat hallottam róla.gyenge motor,xar váltó,nem megy,zabál.csak design.szervíz drága,és nem értenek hozzá.
opc
Nincs direkt veszély, mert nincs eladó a preferenciáim szerint...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&colors=WHITE&features=AUXILIARY_HEATING&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=35&minPowerAsArray=223&maxPowerAsArray=262&maxPowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&categories=EstateCar&transmissions=MANUAL_GEAR
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
TamTam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2004 Dátum:
2017.02.15 szerda, 15:51:56 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.14 kedd, 18:54:20
a nem mondeósban folyassuk.
egyetértek
Naplózva
Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia TDCi 2.0 (130LE)
Kresz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2005 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 09:26:45 »
Az előző kocsit addig húztam hogy elvitték!
Új autóban is gondolkodom már: Az 1.5 160LE-s automatát nézem Titaniumban. Elmegyek majd kipróbálni de érdekelne a véleményeket. Megy úgy mint az MK4 2.0 140LE felokosítva 163LE-re? Ha kb ugyanolyan akkor nekem elég lesz. Bármi hátránya van?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2006 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 09:40:34 »
Idézetet írta: Kresz - 2017.02.16 csütörtök, 09:26:45
Az előző kocsit addig húztam hogy elvitték!
Új autóban is gondolkodom már: Az 1.5 160LE-s automatát nézem Titaniumban. Elmegyek majd kipróbálni de érdekelne a véleményeket. Megy úgy mint az MK4 2.0 140LE felokosítva 163LE-re? Ha kb ugyanolyan akkor nekem elég lesz. Bármi hátránya van?
Szerintem nem megy úgy, mivel a nyomatéka kb fele akkora, de nem biztos, hogy ettől rossz választás lenne...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bajkonur
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2007 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 09:46:07 »
Idézetet írta: Kresz - 2017.02.16 csütörtök, 09:26:45
Az előző kocsit addig húztam hogy elvitték!
Új autóban is gondolkodom már: Az 1.5 160LE-s automatát nézem Titaniumban. Elmegyek majd kipróbálni de érdekelne a véleményeket. Megy úgy mint az MK4 2.0 140LE felokosítva 163LE-re? Ha kb ugyanolyan akkor nekem elég lesz. Bármi hátránya van?
Nekem az alulírt autóm van,tehát nem 100%os az infó,de vezettem már 2l-es szívó benzinest hasonló LE-vel és nem rosszabb ez sem.A kínai piac miatt reszeltek 1 dl a motorból,de ez sz.tem sokat nem változtatott rajta.Kb olyan érzés,mintha egy 120 lovas dízel nyomatéka lenne meg,de nagyobb fordulatszám tartományban használható.Cserében nincsenek a dízelbajok...
Naplózva
Kresz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2008 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 09:52:49 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.16 csütörtök, 09:40:34
Szerintem nem megy úgy, mivel a nyomatéka kb fele akkora, de nem biztos, hogy ettől rossz választás lenne...
Ha jól látom a táblázatokat akkor a 240 lovas 2.0 benzinnek akkora a nyomatéka mint a 2.0 dízel 180 lovasnak?
Bajkonur: nekem a mostani 2.0 dízel ereje pont határeset. Elvagyok vele, de ha az új egy picit is gyengébb lenne akkor már
felejtős. Inkább várok akcióra ha jön a facelift és megveszem a legerősebbet.
Naplózva
Bajkonur
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2009 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 10:00:17 »
Idézetet írta: Kresz - 2017.02.16 csütörtök, 09:52:49
Ha jól látom a táblázatokat akkor a 240 lovas 2.0 benzinnek akkora a nyomatéka mint a 2.0 dízel 180 lovasnak?
Bajkonur: nekem a mostani 2.0 dízel ereje pont határeset. Elvagyok vele, de ha az új egy picit is gyengébb lenne akkor már
felejtős. Inkább várok akcióra ha jön a facelift és megveszem a legerősebbet.
Bocs,de csak később esett le(az okosításnál)hogy a dieselre gondoltál! Akkor ezt a motort nem Neked találták ki...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2010 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 11:30:36 »
Idézetet írta: Kresz - 2017.02.16 csütörtök, 09:52:49
Ha jól látom a táblázatokat akkor a 240 lovas 2.0 benzinnek akkora a nyomatéka mint a 2.0 dízel 180 lovasnak?
...
Pontosabban megfogalmazva: a 2.0 240 lovas benzinesnek akkora a nyomatékMAXIMUMA, mint a dízelnek.
Ez nem azt jelenti, hogy a "nyomatéka" is akkora. Nyomatékgörbéket nézz.
A 2.0 240PS-ből olyan helyen is jön kifelé a nymax 90%a, ahol dízelek sohasem járnak.
S azért csak automatával adják már most, mert az úgy pakolja a fokozatokat, hogy a motor mindig a legideálisabb munkaponton van.
Bent ezt a dízel-benzin különbséget úgy érzed, hogy ahol a dízelek már kifulladnak a benzines ott kezd el szakítani.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2011 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 18:10:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.02.16 csütörtök, 11:30:36
Pontosabban megfogalmazva: a 2.0 240 lovas benzinesnek akkora a nyomatékMAXIMUMA, mint a dízelnek.
Ez nem azt jelenti, hogy a "nyomatéka" is akkora. Nyomatékgörbéket nézz.
A 2.0 240PS-ből olyan helyen is jön kifelé a nymax 90%a, ahol dízelek sohasem járnak.
S azért csak automatával adják már most, mert az úgy pakolja a fokozatokat, hogy a motor mindig a legideálisabb munkaponton van.
Bent ezt a dízel-benzin különbséget úgy érzed, hogy ahol a dízelek már kifulladnak a benzines ott kezd el szakítani.
és egészed addig behozhatatlan előnyre tesz szert a dízel a sokkal hamarabb felépülő nyomatékmaximum miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2012 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 18:19:08 »
Jaj Istenem, Otto és Diesel professzorok ismét beszélgetnek.
Ha ezen vita eldöntésébe a legkisebb súllyal vhogy a praktikusság is beleszólhatna akkor: 25ekm éves futás alatt Jani, afölött Alf. Minden ettől eltérő az érzelmek harca és amúgyis Robikapa vs Zetor!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2013 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 18:27:39 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.16 csütörtök, 18:19:08
Jaj Istenem, Otto és Diesel professzorok ismét beszélgetnek.
Ha ezen vita eldöntésébe a legkisebb súllyal vhogy a praktikusság is beleszólhatna akkor: 25ekm éves futás alatt Jani, afölött Alf. Minden ettől eltérő az érzelmek harca és amúgyis Robikapa vs Zetor!
dehogy.Janit megfertőzte a festék lemosó szaga....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2014 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 20:28:51 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.16 csütörtök, 18:10:43
és egészed addig behozhatatlan előnyre tesz szert a dízel a sokkal hamarabb felépülő nyomatékmaximum miatt.
Nem.
Ezt igazolja, hogy rosszabb a 0-100-ban és a végsebességben is.
Sajnos hamar lepörögnek a fokozatok a dízelben és felül elfogynak. Nekem a 2.2 érezhetően olyan 190-200ig ment jól, ott a benyás még fickós volt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2015 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 20:56:44 »
Mondeo nyomatékgörbék
dízelek:
MK4 2.0TDCi (140Le) 2007-
http://www.superchips.co.uk/curves/FordTDCI140.pdf
MK4 2.2TDCi (175Le) 2008-
http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo2.2TDCi2008on.pdf
Mk4 facelift 2.0TDCi (163Le) 2010-
http://www.superchips.co.uk/curves/2.0%20TDCI%20163PS.pdf
MK4 facelift 2.2TDCi (200Le) 2010-
http://www.superchips.co.uk/curves/22tdci200psNEW.pdf
MK5 2.0TDCi (150Le) 2015-
http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo20tdci150PSEu6.pdf
MK5 2.0TDCi (180Le) 2015
http://www.superchips.co.uk/curves/Mondeo20tdci180PSEu6.pdf
benzinesek:
MK4 facelift 2.0Ecoboost (203Le) 2010-
http://www.superchips.co.uk/curves/FordEcoboost2.0203ps.pdf
MK4 facelift 2.0Ecoboost (240Le) 2010-
http://www.superchips.co.uk/curves/20EcoBoost240PS.pdf
MK5 2.0Ecoboost (240Le auto) 2015-
http://www.superchips.co.uk/curves/MondeoMk5240PS.pdf
jobb oldalon tudtok keresni:
http://www.superchips.co.uk/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mumus1986
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2016 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 20:06:17 »
Sync 3-hoz Ti tudtatok bármilyen appot letölteni? Egyáltalán van olyan amit lehet használni Magyarországon?
Naplózva
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2017 Dátum:
2017.02.21 kedd, 18:48:23 »
Sziasztok!
MK5 ST Line vásárlás előtt állok, (Powershift, D 2.0 /210 LE/450 Nm), volna valakinek letölthető katalógus elérhetősége ehhez? Egyelőre még csak betűkből ismerem az autót, vizuálisan nem sok mindent találtam, márkakereskedők egyelőre nem tudtak mutatni.
A tyúbon láttam videokat, de azok inkább Titanium X-ek, ST Line táblácskákkal, és küszöb borítással.
Előre is köszönöm!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2018 Dátum:
2017.02.21 kedd, 19:03:47 »
Idézetet írta: Vectron - 2017.02.21 kedd, 18:48:23
Sziasztok!
MK5 ST Line vásárlás előtt állok, (Powershift, D 2.0 /210 LE/450 Nm), volna valakinek letölthető katalógus elérhetősége ehhez? Egyelőre még csak betűkből ismerem az autót, vizuálisan nem sok mindent találtam, márkakereskedők egyelőre nem tudtak mutatni.
A tyúbon láttam videokat, de azok inkább Titanium X-ek, ST Line táblácskákkal, és küszöb borítással.
Előre is köszönöm!
Hívd fel őket, Kméten és Szegeden is van 1-1 darab.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st-line_akcio-10982956
Feltéve, ha nem éppen most adták el...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2019 Dátum:
2017.02.21 kedd, 19:13:33 »
Idézetet írta: Vectron - 2017.02.21 kedd, 18:48:23
Sziasztok!
MK5 ST Line vásárlás előtt állok, (Powershift, D 2.0 /210 LE/450 Nm), volna valakinek letölthető katalógus elérhetősége ehhez? Egyelőre még csak betűkből ismerem az autót, vizuálisan nem sok mindent találtam, márkakereskedők egyelőre nem tudtak mutatni.
A tyúbon láttam videokat, de azok inkább Titanium X-ek, ST Line táblácskákkal, és küszöb borítással.
Előre is köszönöm!
magyar (2016 okt)
http://www.ford.hu/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Mondeo_katalogus.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214589215434&blobkey=id
német:
http://www.ford.de/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22der-neue-ford-mondeo-e-broschuere.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214639333229&blobkey=id
angol:
http://www.ford.co.uk/Cars/Mondeo/st-line
http://www.ford.co.uk/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Mondeo_eBrochure.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214664964153&blobkey=id
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.21 kedd, 19:20:19 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2020 Dátum:
2017.02.21 kedd, 22:44:14 »
Nézem a "ráncfelvarrott" változatot. A Jaguártól lopott váltógombon kívül szinte semmi új. A középkonzol ugyanolyan ronda, fantáziátlan és idejét múlt. Azt kell, hogy mondjam, sajnos a dizájnról fogalmuk nincs. Az egész tervezőgárdát ki kellene rúgni a francba. Megnéztem az új Opel Insigniát, és szinte elaléltam a gyönyörtől. Pedig már volt egy, amivel volt pár zsebbenyúlós élményem
Az ST line változat pedig nekem egyáltalán nem tetszik, még külsőleg sem. Pont az spórolták le róla, ami egyedivé tette az MK5-öt. A nappali fény hosszú csíkját. Letették a ködlámpa fölé, amitől olyan mint egy bazárban vásárolt utólag felvarázsolt bizbasz
A minőségről pedig azt kell mondjam, ugyanaz mindkét autó. Ha valami hiba van, akkor az többnyire a hozzánemértő kókler szerelő miatt van.
Naplózva
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2021 Dátum:
2017.02.22 szerda, 08:33:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.02.21 kedd, 19:13:33
magyar (2016 okt)
http://www.ford.hu/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Mondeo_katalogus.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214589215434&blobkey=id
német:
http://www.ford.de/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22der-neue-ford-mondeo-e-broschuere.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214639333229&blobkey=id
angol:
http://www.ford.co.uk/Cars/Mondeo/st-line
http://www.ford.co.uk/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Mondeo_eBrochure.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214664964153&blobkey=id
Köszönöm!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2022 Dátum:
2017.02.22 szerda, 09:43:09 »
Idézetet írta: haniboy - 2017.02.21 kedd, 22:44:14
Az ST line változat pedig nekem egyáltalán nem tetszik, még külsőleg sem. Pont az spórolták le róla, ami egyedivé tette az MK5-öt. A nappali fény hosszú csíkját. Letették a ködlámpa fölé, amitől olyan mint egy bazárban vásárolt utólag felvarázsolt bizbasz :
Line.Akkor még a Trend-re épülő ST Line-t láthattad. Ez jelent meg idáig, és a 2016-os fotókon, videokon is ezeket láthattuk.
Most idén január 16-tól beleálltak a Titaium-X- alapjaira épített ST Line-al, ez az ami engem érdekel.
Kereskedő azt mondja, hogy ez dögösebb lesz, mint a Trend-es.
Pont az általad említett nappali menet-fénycsík amit a Trend ST-Line-okon eltüntettek, és az intelligens fényszóró vezérlés is eltűnt ebbe a felszereltségben - ezt vetettem fel én is a megbeszélésen - de egy opciós csomag révén az ígéretek és leírások alapján a most gyártásból kijövő szériákon visszakerül a LED fényszóró/menetfény csík.
A karosszéria színben sajnos történt egy nekem kellemetlen változtatás - 2006 ban az MK III/F2 2.0i sel ugyanígy jártam ezzel a színnel - hogy a Tectonic Silver a színpalettából kikerült, és most már nem rendelhető Január 16-tól. Fehéret nem szeretnék, így marad a a Deep Impact Blue(ST Focusban láttam ezt a színt kint Bristolban, megtetszett).
Holnap megyek be a kereskedőhöz, az utolsó nagy lélegzetvétel előtti megbeszélésre.
Idáig benzines Mondeo-m volt (régebbi fórumtagok emlékeznek biztos rám, MondESU néven szerepeltem itt+ a találkozókon) most az élet úgy hozta hogy a dízeles előnyöket igyekszem preferálni.
Az előző MKIII-assal soha nem volt gondom, csak olajcserére jártunk szervízbe. Most a fiamnak ajándékoztam, én meg nézek egy másikat.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2023 Dátum:
2017.02.22 szerda, 09:57:45 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.21 kedd, 19:03:47
Hívd fel őket, Kméten és Szegeden is van 1-1 darab.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st-line_akcio-10982956
Feltéve, ha nem éppen most adták el...
Köszi neked is a választ!
Megnéztem a képeket, leírást.
Menetközben kialakítottam az elképzelésem mit szeretnék, 19-es 5x2 es felni, a panoráma tető, 210 lovas moci, hátsó szárny amit mindenképp szeretnék.
Kereskedő eddig korrekt volt az ár lefelé kerekítésével, de az előző kocsimnál megtanultam, nem eladni a nagy biznisz nekik egy kocsit.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2024 Dátum:
2017.02.22 szerda, 11:08:50 »
Idézetet írta: Vectron - 2017.02.22 szerda, 09:43:09
Holnap megyek be a kereskedőhöz, az utolsó nagy lélegzetvétel előtti megbeszélésre.
Ha elfogadsz egy tanácsot. Vagy hívjuk inkább ötletnek. A rendeléskor kössed ki, hogy csak akkor veszed át az autót, ha előtte megnézted hogyan van összeszerelve, és az kifogástalan. Ugyanis a spanyolban gyártott autók összeszerelési minősége siralmas. És ez nem első, vagy második, vagy akárhányadik széria kérdése. Sajnos a 90 százalékuk ilyen.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2025 Dátum:
2017.02.22 szerda, 14:14:29 »
Idézetet írta: Vectron - 2017.02.22 szerda, 09:43:09
Line.Akkor még a Trend-re épülő ST Line-t láthattad. Ez jelent meg idáig, és a 2016-os fotókon, videokon is ezeket láthattuk....
A karosszéria színben sajnos történt egy nekem kellemetlen változtatás - 2006 ban az MK III/F2 2.0i sel ugyanígy jártam ezzel a színnel -
hogy a Tectonic Silver a színpalettából kikerült
, és most már nem rendelhető Január 16-tól. Fehéret nem szeretnék, így marad a a Deep Impact Blue(ST Focusban láttam ezt a színt kint Bristolban, megtetszett).
Holnap megyek be a kereskedőhöz, az utolsó nagy lélegzetvétel előtti megbeszélésre.
Nekem még jut talán egy pezsgő...
PS: hová, melyik kereskedőhöz mész? Ja, Bristol...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2026 Dátum:
2017.02.25 szombat, 08:55:17 »
Idézetet írta: haniboy - 2017.02.22 szerda, 11:08:50
Ha elfogadsz egy tanácsot. Vagy hívjuk inkább ötletnek. A rendeléskor kössed ki, hogy csak akkor veszed át az autót, ha előtte megnézted hogyan van összeszerelve, és az kifogástalan. Ugyanis a spanyolban gyártott autók összeszerelési minősége siralmas. És ez nem első, vagy második, vagy akárhányadik széria kérdése. Sajnos a 90 százalékuk ilyen.
Köszönöm, hasznos info!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2027 Dátum:
2017.02.25 szombat, 08:57:40 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.22 szerda, 14:14:29
PS: hová, melyik kereskedőhöz mész? Ja, Bristol...
Bristolba lányom lakik.
Egyebként : Győr, For Top
A Dealer jó ismerősünk.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2028 Dátum:
2017.02.25 szombat, 09:33:36 »
Idézetet írta: Vectron - 2017.02.25 szombat, 08:57:40
Bristolba lányom lakik.
Egyebként : Győr, For Top
A Dealer jó ismerősünk.
Írtam pü-t!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2029 Dátum:
2017.03.04 szombat, 23:03:49 »
Jól látom, hogy benzines vonalon ha automata a kocsi (160, 203, 240Le), akkor "sima" A6 váltó jár most bele? (powershiftet csak a dízelek kapnak?)
Milyen típusú ez az A6 váltó?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2030 Dátum:
2017.03.04 szombat, 23:04:50 »
Kérem itt is: ha van új rendelés témában kontaktotok jó árajánlathoz, küldjétek el pls privátban. Köszi
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2031 Dátum:
2017.03.04 szombat, 23:30:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.03.04 szombat, 23:03:49
Jól látom, hogy benzines vonalon ha automata a kocsi (160, 203, 240Le), akkor "sima" A6 váltó jár most bele? (powershiftet csak a dízelek kapnak?)
Milyen típusú ez az A6 váltó?
Jól.
A GM-Ford féle 6F35 van a benzinesekben, ha automata
https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj528Lo7r3SAhUJKpoKHRzbBzIQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fmondeo.fordpresskits.com%2Fdocuments%2FFordMondeo_TechnicalSpecifications_EU.pdf&usg=AFQjCNGUO1G3tYHn4YDrZexy-Ye96QQn5w&bvm=bv.148747831,d.bGs
https://media.ford.com/content/dam/fordmedia/Europe/de/2014/10/TechnischeDatenFordMondeo.pdf
https://en.wikipedia.org/wiki/GM-Ford_6-speed_automatic_transmission
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2032 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 07:40:01 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.03.04 szombat, 23:04:50
Kérem itt is: ha van új rendelés témában kontaktotok jó árajánlathoz, küldjétek el pls privátban. Köszi
Én már foglaltam, igaz én kifejezetten raktári modellt kerestem. Majd hívlak délelőtt, ha van időd elmesélem. Látod, ha jöttél volna minire már tudnál mindent és a béjemvések se legénykedtek vóna...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2033 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 07:43:58 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.03.05 vasárnap, 07:40:01
Én már foglaltam, igaz én kifejezetten raktári modellt kerestem. Majd hívlak délelőtt, ha van időd elmesélem. Látod, ha jöttél volna minire már tudnál mindent és a béjemvések se legénykedtek vóna...
raktárira látok 31%ot is, de nekünk egyedi lenne
http://www.hovany.hu/autok/kereses/ce329375f42d2f3a88dd1f6a7d6176dd/kedvezmeny/csokkeno/50/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2034 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 07:57:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.03.05 vasárnap, 07:43:58
raktárira látok 31%ot is, de nekünk egyedi lenne
http://www.hovany.hu/autok/kereses/ce329375f42d2f3a88dd1f6a7d6176dd/kedvezmeny/csokkeno/50/
Ezt a százalékosdit nem értem. Felszereltségek/számok kellenek. Megy pü.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2035 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 16:46:57 »
Urak,
akinek 1.5 EcoBoost van, írjon pár dolgot róla. Finomság, menetdinamika, stb érdekelne
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mumus1986
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2036 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 20:37:42 »
Kedves SzJani
Nekem lassan egy hónapja van meg 1.500 km-t tettem bele, de egy 15 éves Suzukiból ültem át, így az én véleményem lehet, hogy kevéssé hiteles.
De azért elmondom:
A fogyasztásban én nagyot csalódtam. Pozitívan. Országúton 90-el (Eger-Miskolc) 4.9-5.0, lakott terülten belül (ha nem kell lámpáknál megállni) 4.5.
Autópályán csak jövő héten próbálom.
Reggeli hidegben, városból indulva munkahelyre (18km) a 6.2-6.3 megállítja. Persze ez okos vezetéssel igaz. Ha nyomod neki, akkor ez lehet több.
Ami még tetszik, hogy 90-nél 6. fokozatban vissza se kell váltani előzéshez, mert szinte kilő. (ezt az 1.3-as Suzuki nem tudta)
A fedélzeti számítógép fogyasztásának ellenőrzése most van folyamatban.
Ha egyéb kérdésed van, írj nyugodtan
Gábor
Idézetet írta: SzJani - 2017.03.05 vasárnap, 16:46:57
Urak,
akinek 1.5 EcoBoost van, írjon pár dolgot róla. Finomság, menetdinamika, stb érdekelne
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2037 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 22:20:47 »
Idézetet írta: Mumus1986 - 2017.03.06 hétfő, 20:37:42
Ami még tetszik, hogy 90-nél 6. fokozatban vissza se kell váltani előzéshez, mert szinte kilő. (ezt az 1.3-as Suzuki nem tudta)
az jó, milyen fordulat van ott? hajtókarcsapágyat szereti enni ilyen nemkapcsolok vissza felhasználással
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
JamesTata
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2038 Dátum:
2017.03.07 kedd, 07:42:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.03.05 vasárnap, 16:46:57
Urak,
akinek 1.5 EcoBoost van, írjon pár dolgot róla. Finomság, menetdinamika, stb érdekelne
Üdv!
Én december közepén ültem át a Mondeoba egy dízel Laguna 3-ból. Motorikusan kellemes meglepetés ért, azt vártam hogy jobban kell majd "pörgetni", de viszonylag dízelesen lehet vele közlekedni, (fed. komp. kis fordulanál szól hogy ideje felváltani), de egy-egy előzés előtt vissza kell váltani. (Dízel után hiányzik a nyomaték, előttem szóló 1.3 Suzuki után biztos más az feeling). 8 év "franciázás" után is kényelmesnek mondható, tágas, csendes masina, néha valami ciceteg a B oszlopnál (pedig nincs panorámatető). Nekem a Laguna után sokat takar az A oszlop, ezt szokni kellett. Fogyasztás 8 liter körül alakul, (Tatabánya és környéke 50-50% lakott területen belül/kívül), pályán még nem voltam vele, normál közlekedéshez szerintem elég ez a motor.
Naplózva
2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2039 Dátum:
2017.03.07 kedd, 10:30:51 »
Mondjuk a 6.2 Supercharged V8, és az 5.4 V8 után Janit nem biztos, hogy elsősorban a fogyi érdekli
De arra én is kíváncsi lennék, hogy mennyire elég ez az 1.5T a sima közlekedéshez. Bár azért nyilván jobb, mint az MK4-es 1.6 szívó benzinese
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
JamesTata
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2040 Dátum:
2017.03.07 kedd, 10:44:59 »
Idézetet írta: Domi - 2017.03.07 kedd, 10:30:51
Mondjuk a 6.2 Supercharged V8, és az 5.4 V8 után Janit nem biztos, hogy elsősorban a fogyi érdekli
De arra én is kíváncsi lennék, hogy mennyire elég ez az 1.5T a sima közlekedéshez. Bár azért nyilván jobb, mint az MK4-es 1.6 szívó benzinese
Páromnak 6-7 éve volt 2.3-as szívó benzines Mondeoja, emlékek alapján azt tudja. Gondolom hogy ekkora "benzintetemtő" mellett nem a fogyasztás az elsődleges, de a menetdinamika is szubjektív. Próba-cseresznye. Nem tudom Jani merre lakik, ha a közelben akkor egy próbának nincs akadálya.
Naplózva
2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2041 Dátum:
2017.03.07 kedd, 11:22:12 »
Idézetet írta: JamesTata - 2017.03.07 kedd, 10:44:59
Páromnak 6-7 éve volt 2.3-as szívó benzines Mondeoja, emlékek alapján azt tudja. Gondolom hogy ekkora "benzintetemtő" mellett nem a fogyasztás az elsődleges, de a menetdinamika is szubjektív. Próba-cseresznye. Nem tudom Jani merre lakik, ha a közelben akkor egy próbának nincs akadálya.
Egymásra találtatok, mert Jana tatai...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mumus1986
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2042 Dátum:
2017.03.07 kedd, 12:58:58 »
Valami oknál fogva mégis a legbutább, általatok csak robikapaként emlegetett motorról érdeklődött és nem a 240 lóerősről, így szerintem a fogyasztás se annyira haszontalan válasz a kérdés kapcsán....
Naplózva
peterb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2043 Dátum:
2017.03.07 kedd, 13:06:14 »
Idézetet írta: Mumus1986 - 2017.03.07 kedd, 12:58:58
Valami oknál fogva mégis a legbutább, általatok csak robikapaként emlegetett motorról érdeklődött és nem a 240 lóerősről, így szerintem a fogyasztás se annyira haszontalan válasz a kérdés kapcsán....
Azt azééé elég jól ismeri, mivel volt neki
Naplózva
Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2044 Dátum:
2017.03.07 kedd, 13:09:29 »
Idézetet írta: JamesTata - 2017.03.07 kedd, 10:44:59
Páromnak 6-7 éve volt 2.3-as szívó benzines Mondeoja, emlékek alapján azt tudja. Gondolom hogy ekkora "benzintetemtő" mellett nem a fogyasztás az elsődleges, de a menetdinamika is szubjektív. Próba-cseresznye. Nem tudom Jani merre lakik, ha a közelben akkor egy próbának nincs akadálya.
Kövesd a tankerhajó és a gumis kamionok útvonalát a városban. A célnál ott lesz a Jani
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2045 Dátum:
2017.03.07 kedd, 16:14:48 »
Igazából engem az érdekel, hogy "tudja-e" dinamikában mondjuk 1,3-1,4-szeresen legalább az 1.6B Lacettit.
(Viccet félretéve, az 109 lovas, kb 1100kg, fura a nyomatékgörbéje (nekem pl tetszik, mert érdekes helyeken fickós), a klíma mondjuk azért visszaveszi picit.)
Pályázás miatt nem lenne baj, ha fickós ott is, 130 környékén.
Évi kb 10-12 E kmt- fog futni, tehát a fogyi kb mindegy.
Meg ugye a tartósság is kérdés vhol.
+, hogy A6 -tal mit tud, de az sztem senkinek nincs...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2046 Dátum:
2017.03.09 csütörtök, 11:48:32 »
Idézetet írta: Domi - 2017.03.07 kedd, 10:30:51
Mondjuk a 6.2 Supercharged V8, és az 5.4 V8 után Janit nem biztos, hogy elsősorban a fogyi érdekli
De ezzel fognak járni!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2047 Dátum:
2017.03.09 csütörtök, 11:49:46 »
Idézetet írta: JamesTata - 2017.03.07 kedd, 10:44:59
Páromnak 6-7 éve volt 2.3-as szívó benzines Mondeoja,
Sztem olyan nem lehetett neki.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
JamesTata
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2048 Dátum:
2017.03.09 csütörtök, 11:51:01 »
Idézetet írta: Joe - 2017.03.09 csütörtök, 11:49:46
Sztem olyan nem lehetett neki.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.3_ghia_executive_automata_mo-i_szkonyv_nagynavi_bor-11205061
Naplózva
2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2049 Dátum:
2017.03.09 csütörtök, 12:02:51 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.03.07 kedd, 16:14:48
Igazából engem az érdekel, hogy "tudja-e" dinamikában mondjuk 1,3-1,4-szeresen legalább az 1.6B Lacettit.
(Viccet félretéve, az 109 lovas, kb 1100kg, fura a nyomatékgörbéje (nekem pl tetszik, mert érdekes helyeken fickós), a klíma mondjuk azért visszaveszi picit.)
Pályázás miatt nem lenne baj, ha fickós ott is, 130 környékén.
Évi kb 10-12 E kmt- fog futni, tehát a fogyi kb mindegy.
Meg ugye a tartósság is kérdés vhol.
+, hogy A6 -tal mit tud, de az sztem senkinek nincs...
Az a 2mp az 2mp
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
113
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ