Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 23:00:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ford Mondeo Mk3 TDDI fix turbo  (Megtekintve 8710 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Dini02
Vendég
« Dátum: 2012.10.12 péntek, 13:09:31 »

Garrett gyári TDDI turbo eladó tökéletes állapotban.
A tengely nem lóg.
Posta megoldható. Csornán átvehető.

06 70 52 39 039

Ára: 40.000 Ft







« Utoljára szerkesztve: 2012.10.21 vasárnap, 21:28:54 írta Dini02 » Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 14:07:23 »

hali! ez a 115 lovas turbója?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 15:13:32 »

hali! ez a 115 lovas turbója?

Hali!

Rég beszéltünk...
Igen,ez a 115 lovasé, abból is a fix geós.
Én is ilyent adtam el, pont ennyiért.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 23:09:16 »

hali! ez a 115 lovas turbója?

Igen, de már válaszoltak is helyettem  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2012.10.19 péntek, 06:20:05 »

Igen, de már válaszoltak is helyettem  Wink
90le-s tddi-ken is ilyen szokott lenni. meg 115le-s tdci-n is lehet ilyen Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2012.10.20 szombat, 00:57:34 »

90le-s tddi-ken is ilyen szokott lenni. meg 115le-s tdci-n is lehet ilyen Wink
thx  eljen
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:31:42 »

90le-s tddi-ken is ilyen szokott lenni. meg 115le-s tdci-n is lehet ilyen Wink

miben változna nekem az autó ha ilyet/ezt raknám fel? Most változó geós van rajta
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:46:33 »

miben változna nekem az autó ha ilyet/ezt raknám fel? Most változó geós van rajta

Én, összehasonlítva a változó geóssal egy fő különbséget észleltem: más a karakterisztikája. Úgy éreztem ez nagyobbat húz 2000-nél nyomaték csúcson, a változó geóst ( enyémen az van) jobban kell forgatni, és nincs akkora hirtelen húzás sem, inkább elnyúlik.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:21:13 »

miben változna nekem az autó ha ilyet/ezt raknám fel? Most változó geós van rajta
szhar lesz. 2500 alatt felejtd el a gyorsitast. nem veltlenul cserelik sokan az fgt-t vgt-re.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:23:06 »

szhar lesz. 2500 alatt felejtd el a gyorsitast. nem veltlenul cserelik sokan az fgt-t vgt-re.

Köztük én is! eplus2

Írtam P.Ü-t. Megkaptad?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:25:16 »

szhar lesz. 2500 alatt felejtd el a gyorsitast. nem veltlenul cserelik sokan az fgt-t vgt-re.
én teljesen mást tapasztaltam. sokkal nagyobbat "robbant" 2000nél, de ok. Nekem vgt van fenn, annyiban más, hogy fordulaton nem fogy el. Mondjuk ahogy látom, ez egyedi eset  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 19:28:39 írta Dini02 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:27:40 »

Én, összehasonlítva a változó geóssal egy fő különbséget észleltem: más a karakterisztikája. Úgy éreztem ez nagyobbat húz 2000-nél nyomaték csúcson, a változó geóst ( enyémen az van) jobban kell forgatni, és nincs akkora hirtelen húzás sem, inkább elnyúlik.
jah. megis az osszes autogyar valtozost hasznal az uj autokon. a valtozos sokkal hamarabb betolt, hogy huzna dez nagyobbat? meg ha igy lenne, akkor a 130le es 2.2 tdci-ken is ez lenne.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:29:19 »

én teljesen mást tapasztaltam. sokkal nagyobbat "robbant" 2000nél
szedd rendbe rajta a turbot es csodat fogsz latni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:29:52 »

jah. megis az osszes autogyar valtozost hasznal az uj autokon. a valtozos sokkal hamarabb betolt, hogy huzna dez nagyobbat? meg ha igy lenne, akkor a 130le es 2.2 tdci-ken is ez lenne.
jogos! de ez attól még fix marad, eladó marad, és az ár változatlan marad  wave
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:30:41 »

szedd rendbe rajta a turbot es csodat fogsz latni
nem lehet h a vákuumnál van vmi?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 00:17:05 »

miben változna nekem az autó ha ilyet/ezt raknám fel? Most változó geós van rajta

nem kellene azon gondolkodnod hogy mikor ragad le a geometria és megy sz@rrá, amugy nemsok mindenben...több változósra raktunk már fel fixet mondeon, pl az én gyárimat is egy barátom változósára amiben eltörött a tengely és ő is azt mondta hogy jobban is tetszik neki ez....mert 2000-nél valóban jobban is indul meg mivel nagyobb is...énis visszaraktam a gyári fixet de picit pöcköltem rajta és most nagyon jó lett mindenhol szerintem....
Ez egy kib@szott jó turbó amugy csak sokan nincsenek vele tisztában... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.21 vasárnap, 00:20:25 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 00:18:44 »

Köztük én is! eplus2

Írtam P.Ü-t. Megkaptad?

és jobb lett? max más... eplus2
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #17 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 00:42:45 »

nem kellene azon gondolkodnod hogy mikor ragad le a geometria és megy sz@rrá, amugy nemsok mindenben...több változósra raktunk már fel fixet mondeon, pl az én gyárimat is egy barátom változósára amiben eltörött a tengely és ő is azt mondta hogy jobban is tetszik neki ez....mert 2000-nél valóban jobban is indul meg mivel nagyobb is...énis visszaraktam a gyári fixet de picit pöcköltem rajta és most nagyon jó lett mindenhol szerintem....
Ez egy kib@szott jó turbó amugy csak sokan nincsenek vele tisztában... szomoru1


mit "pöcköltél" rajta?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #18 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 00:42:54 »

és jobb lett? max más... eplus2

Más!  eplus2
De majd ha végre eljutok hozzád chippeltetni,na akkor lesz az igazi!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 11:14:39 »

Más!  eplus2
De majd ha végre eljutok hozzád chippeltetni,na akkor lesz az igazi!
Bunyek foglalkozol chippeléssel? Erről tudsz nekem részletes info-t adni PÜ-ben? Ár, eljárási folyamat, mennyi ideig tart, várható teljesítmény növekedés, fogysztás változás, és hogy helyileg hol vagy?
Köszi  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 18:07:17 »


mit "pöcköltél" rajta?

nyomást emeltem rajta picit..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 18:07:44 »

Más!  eplus2
De majd ha végre eljutok hozzád chippeltetni,na akkor lesz az igazi!

gyere csak gyere..... eplus2
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #22 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 21:59:32 »

nyomást emeltem rajta picit..

mennyire emelted meg?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 22:28:11 »

mennyire emelted meg?

most 1,3-1,4 kb...mikor feltettem 1bar volt.
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.