Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 14:23:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10881795 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2007.02.13 kedd, 11:54:00 »

A kombiról nincsenek még végleges képek? A szürkés belső valóban egész pofás.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2007.02.13 kedd, 12:30:00 »

2.5 öthengeres...pffff...így jártam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2007.02.13 kedd, 13:03:00 »

2.5 öthengeres...pffff...így jártam
V6 dízel? Vagy az túl erős?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2007.02.13 kedd, 13:06:00 »

Nekem aza zod szinu tanulmany kep teccik jo par sorral lejebb. Miert nem olyan lesz az uj MKIV ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2007.02.13 kedd, 14:43:00 »

V6 dízel? Vagy az túl erős?
Itt a cikkben nem írják, hogy jönne azzal is...legalábbis sztem nem idén. Talán majd 2008-ban, addig meg ki tudja mi lesz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2007.02.14 szerda, 09:25:00 »

Megérkezett!
A cikkből kihagyták,de a 2.0TDCI 130Le is benne lesz a bevezető motorpalettában.Később persze ez csak bővülni fog finomságokkal..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2007.02.14 szerda, 14:56:00 »

Tuti élőben kell látni, addig nem igazán lehet pálcát törni felette!
Szerintem a Ford nem csinált rossz és csúnya kocsit eddig! Jó lesz az csak még furcsa... látni kellesz
Tényleg látni kell, nekem a mostani sem tetszett először, aztán meg megvettem:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2007.02.14 szerda, 15:02:00 »

Az Index cikkében benne van, de úgy, hogy a kéziváltóshoz 140 lovasat, míg az automatához 130-asat társítanak.
 
Csak félve mondom, mert agyonüttök: kinézetet és motorválasztékok egyaránt tekintve sem érzem azt, hogy várnom kellett volna...
motorválasztékok = motorválasztékot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2007.02.14 szerda, 15:02:00 »

Megérkezett!
A cikkből kihagyták,de a 2.0TDCI 130Le is benne lesz a bevezető motorpalettában.Később persze ez csak bővülni fog finomságokkal..
Az Index cikkében benne van, de úgy, hogy a kéziváltóshoz 140 lovasat, míg az automatához 130-asat társítanak.
 
Csak félve mondom, mert agyonüttök: kinézetet és motorválasztékok egyaránt tekintve sem érzem azt, hogy várnom kellett volna...
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2007.02.14 szerda, 15:07:00 »

Itt egy nagyjából másik új CIKK!
Naplózva

MKI 2.0i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2007.02.14 szerda, 17:15:00 »

Az Index cikkében benne van, de úgy, hogy a kéziváltóshoz 140 lovasat, míg az automatához 130-asat társítanak.
 
Csak félve mondom, mert agyonüttök: kinézetet és motorválasztékok egyaránt tekintve sem érzem azt, hogy várnom kellett volna...
Hát mégsem csapunk agyon. Ugyi az erősebb motorokat mindig később mutatják be.
Szerintem most is így lesz, és amit ST motorként emlegetnek, az ha igaz, egy 3.2-es benzines turbó, talán 350 lóval. Ha igaz.
A kinézet: bár vannak fenntartásaim, nekem tetszik, de élőben látni kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2007.02.14 szerda, 20:42:00 »

Hát mégsem csapunk agyon. Ugyi az erősebb motorokat mindig később mutatják be.
Szerintem most is így lesz, és amit ST motorként emlegetnek, az ha igaz, egy 3.2-es benzines turbó, talán 350 lóval. Ha igaz.
A kinézet: bár vannak fenntartásaim, nekem tetszik, de élőben látni kell.
Az a 3.2-es sor6, amit emlegetnek, 238 lóerős az S80-as Volvoban. Kétségeim vannak a 350 lovat illetően... nem is sok értelme lenne, mivel a padlólemez alkalmatlan összkerékhajtás építésére.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2007.02.14 szerda, 22:19:00 »

Az a 3.2-es sor6, amit emlegetnek, 238 lóerős az S80-as Volvoban. Kétségeim vannak a 350 lovat illetően... nem is sok értelme lenne, mivel a padlólemez alkalmatlan összkerékhajtás építésére.
Szerintem meg azt mondták, hogy ez alkalmas a 4 kerekesre. Meg mintha az s80 is ezt a padlólemezt kapná.
Meg nekem úgy rémlik, V motorról beszéltek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:18:00 »

Megérkezett!
A cikkből kihagyták,de a 2.0TDCI 130Le is benne lesz a bevezető motorpalettában.Később persze ez csak bővülni fog finomságokkal..
Ez a TDCI mar a PSA DW10-es motor. Lesz egyebkent 2.2-es DW12 is benne. Mindketto PSA (ellentetben a totalcar cikkel). A soros 6 hengerrol szo volt regebben az azsiai piacra, de vegul toroltek a programbol.
 Tenyleg ugyanaz a padlolemez. Ugy emlekszem meg a hossza is pontosan megegyezik az S80-nal, bar a Mondeo tengelytavja nagyobb :-) Az S60, V70 padlolemeze kicsit rovidebb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:20:00 »

Szerintem meg azt mondták, hogy ez alkalmas a 4 kerekesre. Meg mintha az s80 is ezt a padlólemezt kapná.
Meg nekem úgy rémlik, V motorról beszéltek.
Tudtommal nem ezen a padlólemezen van az S80 (pedig most lett belőle új), de ettől még írhattam hülyeséget. Nem én találtam ki, ebben biztos lehetsz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:21:00 »

Ez a TDCI mar a PSA DW10-es motor. Lesz egyebkent 2.2-es DW12 is benne. Mindketto PSA (ellentetben a totalcar cikkel). A soros 6 hengerrol szo volt regebben az azsiai piacra, de vegul toroltek a programbol.
 Tenyleg ugyanaz a padlolemez. Ugy emlekszem meg a hossza is pontosan megegyezik az S80-nal, bar a Mondeo tengelytavja nagyobb :-) Az S60, V70 padlolemeze kicsit rovidebb.
Nemrég olvastam az S80-ról, elég hosszan, amikor még nem volt tiszta, hogy mi legyen a következő pár évre. Ott nem említettek ilyesmit, de a tévedés jogát továbbra is fenntartom:-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:27:00 »

Tudtommal nem ezen a padlólemezen van az S80 (pedig most lett belőle új), de ettől még írhattam hülyeséget. Nem én találtam ki, ebben biztos lehetsz.
Nem kell ilyen óvatosan fogalmazni. Rengeteg ilyen-olyan információ van. Egy biztos: hogy semmi sem biztos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:28:00 »

Ez a TDCI mar a PSA DW10-es motor. Lesz egyebkent 2.2-es DW12 is benne. Mindketto PSA (ellentetben a totalcar cikkel). A soros 6 hengerrol szo volt regebben az azsiai piacra, de vegul toroltek a programbol.
 Tenyleg ugyanaz a padlolemez. Ugy emlekszem meg a hossza is pontosan megegyezik az S80-nal, bar a Mondeo tengelytavja nagyobb :-) Az S60, V70 padlolemeze kicsit rovidebb.
Én is azon csodálkozom, hogy 140 ló. Mert ugyi a mi 2.0-ásunk az smaxban 143 ló.
Nem tudod, 4 kerekes lesz? Tudja a padlólemez?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:29:00 »

Nem kell ilyen óvatosan fogalmazni. Rengeteg ilyen-olyan információ van. Egy biztos: hogy semmi sem biztos.
Na látod, ez biztos.
 
2 év múlva biztosabbat tudunk. Ez viszont egyáltalán nem biztos:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:33:00 »

Én is azon csodálkozom, hogy 140 ló. Mert ugyi a mi 2.0-ásunk az smaxban 143 ló.
Nem tudod, 4 kerekes lesz? Tudja a padlólemez?
S80-ban van 4x4. Pont azzal a soros hatossal, amiről írtam alább. Meg a 4.4-es V8-cal. Ez jelenleg biztos:-) Ha ua. a padlólemez, akkor talán értelmes infó:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:37:00 »

Nem kell ilyen óvatosan fogalmazni. Rengeteg ilyen-olyan információ van. Egy biztos: hogy semmi sem biztos.
A Fordos 3D adatbazis tuti :-)
Nem lesz 4 kerekes Mondeo. Biztos nem akarnak konkurenciat a Volvonak. Az egyik ismeros foglalkozott valami volvo 4 kerekhajtas koppintas bepaszirozasaval, de az az uj RS Focus volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:45:00 »

A Fordos 3D adatbazis tuti :-)
Nem lesz 4 kerekes Mondeo. Biztos nem akarnak konkurenciat a Volvonak. Az egyik ismeros foglalkozott valami volvo 4 kerekhajtas koppintas bepaszirozasaval, de az az uj RS Focus volt.
Akkor viszont szerintem nem lesz 350 lovas motor sem, tök értelmetlen lenne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:57:00 »

Akkor viszont szerintem nem lesz 350 lovas motor sem, tök értelmetlen lenne.
Én megelégednék egy 3 liter körüli +-3deci V6 TDCi-vel is Gondolom vagy 2-3 évig biztos nem dobják piacra (ha egyáltalán meglépik) A 2,2-re is meddig kellet várni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 12:52:00 »

Érdekes, mert ahogy a Peugeor kidobta a 2.7 HDI-t, a Ford is kiadhatna egy 2,5 vagy 2,7 TDCI-t. Smiley Mekkora feeling lenne már.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 12:56:00 »

Én megelégednék egy 3 liter körüli +-3deci V6 TDCi-vel is Gondolom vagy 2-3 évig biztos nem dobják piacra (ha egyáltalán meglépik) A 2,2-re is meddig kellet várni.
3 literes fogyasztásúra gondolsz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 13:54:00 »

Itt találtok még újabb képeket, amelyek sehol sem jelentek még meg: www.forddesktops.com/
A belseje (is) igencsak odaver a piacvezető fócvágennek...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 15:43:00 »

Érdekes, mert ahogy a Peugeor kidobta a 2.7 HDI-t, a Ford is kiadhatna egy 2,5 vagy 2,7 TDCI-t. Smiley Mekkora feeling lenne már.
A 2,7-es közös fejlesztés, nem a pug-é. Azt hiszem, legelőször a jagcsiba került be, és csak aztán a pugba.
Szerintem nem kizárt, hogy ide is bekerül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 17:31:00 »

TotalCar
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 21:18:00 »

A 2,7-es közös fejlesztés, nem a pug-é. Azt hiszem, legelőször a jagcsiba került be, és csak aztán a pugba.
Szerintem nem kizárt, hogy ide is bekerül.
Jól hiszed, az S-Type kapta meg elsőnek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 21:22:00 »

3 literes fogyasztásúra gondolsz?
Nem feltétlenül a fogyasztásra gondoltam. De Őszintén szólva egy ekkora motornál már egy a 7-8 alatti fogyasztáson is meglepődnék.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 21:30:00 »

Én is azon csodálkozom, hogy 140 ló. Mert ugyi a mi 2.0-ásunk az smaxban 143 ló.
Nem tudod, 4 kerekes lesz? Tudja a padlólemez?
Pedig már az is PSA..Sztem nagyon valószínű,h a 170ló körüli 2.2essel(vagy kicsit később) jön a 2.7es TDCI is..és sztem nem hagyják V6 nélkül, ugyanis a 2.5ös turbó az nem az ST motorja.Szal sztem az STbe V6ot fejlesztenek, de hát az még 1 év biztos..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2007.02.16 péntek, 18:57:00 »

Na valami  hasonló (lehet 30-50lóval és vagy 80Nm-el kevesebb is
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:07:00 »

Na valami  hasonló (lehet 30-50lóval és vagy 80Nm-el kevesebb is
240-nél betette 6.ba nem semmi
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:11:00 »

240-nél betette 6.ba nem semmi
Valami hasonló biztos előfordulna....
Egyelőre marad a 200-nal betette 6.ba
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:14:00 »

Valami hasonló biztos előfordulna....
Egyelőre marad a 200-nal betette 6.ba
Én még nem mentem olyan sokkal mondival,ha szeretnék, akkor Téged, vagy egy 2.2 kolégát megkérek, majd egy laza körre.Elvégre szégyen, hogy egy lancia themaba volt 225 óra szerint az én maxom.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:15:00 »

Valami hasonló biztos előfordulna....
Egyelőre marad a 200-nal betette 6.ba
Így van, így van, tanúsíthatom!
Üdv:
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:16:00 »

Na valami  hasonló (lehet 30-50lóval és vagy 80Nm-el kevesebb is
A curtisnek (régi mondeós) is 535d-je van.
Majd megpróbálom elcsalni a talira.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:23:00 »

Ez a 130-ról 200-ra 12 sec alatt ez valami brutális.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:31:00 »

A curtisnek (régi mondeós) is 535d-je van.
Majd megpróbálom elcsalni a talira.
Annyira azért nem érdekel egy Off BMW.
Nem Mondeo Nem KŐ. Majd ha egy BMW535d-nek is 9800 píz lesz a havi Cascoja na majd akkor. És ha nem kell majd rettegni ha az ember bemegy mondjuk a  szinházba és egy kicsit gyanus környéken kell parkolni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:38:00 »

Én még nem mentem olyan sokkal mondival,ha szeretnék, akkor Téged, vagy egy 2.2 kolégát megkérek, majd egy laza körre.Elvégre szégyen, hogy egy lancia themaba volt 225 óra szerint az én maxom.
Részemről OK
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:49:00 »

Annyira azért nem érdekel egy Off BMW.
Nem Mondeo Nem KŐ. Majd ha egy BMW535d-nek is 9800 píz lesz a havi Cascoja na majd akkor. És ha nem kell majd rettegni ha az ember bemegy mondjuk a  szinházba és egy kicsit gyanus környéken kell parkolni...
Gondolod aki 17 millát kipenget egy autóért azt érdekli, hogy 9800 v. 98000 a havi casco-ja?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2007.02.16 péntek, 20:57:00 »

Gondolod aki 17 millát kipenget egy autóért azt érdekli, hogy 9800 v. 98000 a havi casco-ja?
Ennyit nekem nem érne egy auto.  
Mondjuk egy Mondeo MKIV ha lenne V6 TDCiben majdnen biztos, hogy kb a feléből kijöhetne. A mondeo ezért a racionálisan gondolkodok autója ...
Egyébként megdöbbenél hogy némelyek akik 20-30millát kipengetnek egy státuszszimbiért néha mennyire sz...ágo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2007.02.16 péntek, 21:18:00 »

Ennyit nekem nem érne egy auto.  
Mondjuk egy Mondeo MKIV ha lenne V6 TDCiben majdnen biztos, hogy kb a feléből kijöhetne. A mondeo ezért a racionálisan gondolkodok autója ...
Egyébként megdöbbenél hogy némelyek akik 20-30millát kipengetnek egy státuszszimbiért néha mennyire sz...ágo
Igazad van, én még a felét sem adnám egy autóért sem, de ettől függetlenül az egyik legjobb autónak tartom az 535d-t.
Az A5-ön olvastam, hogy a hollandoknál megvan az új mondeo hivatalos árlistája, és már az 1,8 TDCi is 8 millát kóstál. Sok nem ? Mennyi lesz akkor a V6 TDCi?  
Már ha lesz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2007.02.16 péntek, 21:41:00 »

Igazad van, én még a felét sem adnám egy autóért sem, de ettől függetlenül az egyik legjobb autónak tartom az 535d-t.
Az A5-ön olvastam, hogy a hollandoknál megvan az új mondeo hivatalos árlistája, és már az 1,8 TDCi is 8 millát kóstál. Sok nem ? Mennyi lesz akkor a V6 TDCi?  
Már ha lesz!
majd két év múlva vesszük valami öntelt pöcstől bagóért, aki már megunta.
én megvárom az 535 Xd-t...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:13:00 »

Valami hasonló biztos előfordulna....
Egyelőre marad a 200-nal betette 6.ba
Hát ennyi pénzért elég gyatra a menetteljesítmény.  Nem beszélve a 11.4 -es fogyiról. (álló helyzetben esetleg)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:14:00 »

A curtisnek (régi mondeós) is 535d-je van.
Majd megpróbálom elcsalni a talira.
Örülnék, ha jönne. 0-100-ig lenyomom, meg végsebességre is, kíváncsi lennék, közte mi van. Nem tudsz egy 535d nyomatékgörbét?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:15:00 »

Ennyit nekem nem érne egy auto.  
Mondjuk egy Mondeo MKIV ha lenne V6 TDCiben majdnen biztos, hogy kb a feléből kijöhetne. A mondeo ezért a racionálisan gondolkodok autója ...
Egyébként megdöbbenél hogy némelyek akik 20-30millát kipengetnek egy státuszszimbiért néha mennyire sz...ágo
A Mondeo V6 TDCI örülhetsz, ha kijön 11 millióból. Csak hogy időben szóljak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:18:00 »

Balu!  
 
Milyen a gép?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:18:00 »

Örülnék, ha jönne. 0-100-ig lenyomom, meg végsebességre is, kíváncsi lennék, közte mi van. Nem tudsz egy 535d nyomatékgörbét?
Ja ez csak a hátsónkat nézheti
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:20:00 »

Balu!  
 
Milyen a gép?
Lépeget, most már hellyel-közzel nyomni is merem neki, nem ugrik ki a kezemből:-) Érdekes lenne ez a motor (és hajtáslánc) egy Mondeoban, úgy még kevésbé tűnne fel:-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.