Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 21:40:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10883459 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:21:00 »

Lépeget, most már hellyel-közzel nyomni is merem neki, nem ugrik ki a kezemből:-) Érdekes lenne ez a motor (és hajtáslánc) egy Mondeoban, úgy még kevésbé tűnne fel:-)
Gyere a nagytalira, megoldjuk
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:22:00 »

Lépeget, most már hellyel-közzel nyomni is merem neki, nem ugrik ki a kezemből:-) Érdekes lenne ez a motor (és hajtáslánc) egy Mondeoban, úgy még kevésbé tűnne fel:-)
Azért vigyázz, mert ezek már fegyverek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:22:00 »

Gyere a nagytalira, megoldjuk
Megyek, ez nem kérdés. De nem erre a konkrét példányra gondoltam:-
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:22:00 »

Ma próbálkozott egy opel a törökbálinti emelkedőn, adtam a p..nak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:25:00 »

Azért vigyázz, mert ezek már fegyverek.
Ez igaz. Viszont jól választottam, mert autópályán is marha jó.:-) Egy-két audis már elcsodálkozott:-) Pedig csak ennyire lőttem rájuk, nem úgy, mint te:
 
És amikor vicsorogtak, akkor csak ennyit szóltam:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:29:00 »

21 óra fele jöttünk haza M1-M7 ahol szétválik 1 busz 2 audi és még 3 autó keresztbe kasul, jó nagy dugó. Jutka mondta is, a audisok zúztak rendesen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:33:00 »

Úgy látszik, a kisebbségiek és egyéb tahók kezdenek átszokni BMW-ről és Mergáról Audira, mert egyre több az audis
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2007.02.16 péntek, 22:54:00 »

A kisebbségiek lassan nem lesz igaz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 12:29:00 »

Örülnék, ha jönne. 0-100-ig lenyomom, meg végsebességre is, kíváncsi lennék, közte mi van. Nem tudsz egy 535d nyomatékgörbét?
Az 535d biturbó, azaz 2 különböző turbó ven benne (ellentétben a 2,7d-vel, ami twinturbó, a v elrendezés miatt).
Na a biturbó lényege, hogy sokkal alacsonyabban kezdi el a műsort, már olyan 1200 körül húz, mint a mozdony. Cserébe a másik turbót lehet úgy hangolni, hogy kicsit magasabbra tolódjon a hasznos tartomány. Az eredmény: kb 1000 és 5000 között használható (a mi tdci-nk 1700-4200-zával szemben).
Persze a nyomatékgörbe is laposabb. A csúcsnyomaték valami 560 Nm.
Az új pözsós 2.2, ami állítólag bekerül az MKIV-be (hogy egy kicsit on is legyek), szintén biturbó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 13:28:00 »

Az 535d biturbó, azaz 2 különböző turbó ven benne (ellentétben a 2,7d-vel, ami twinturbó, a v elrendezés miatt).
Na a biturbó lényege, hogy sokkal alacsonyabban kezdi el a műsort, már olyan 1200 körül húz, mint a mozdony. Cserébe a másik turbót lehet úgy hangolni, hogy kicsit magasabbra tolódjon a hasznos tartomány. Az eredmény: kb 1000 és 5000 között használható (a mi tdci-nk 1700-4200-zával szemben).
Persze a nyomatékgörbe is laposabb. A csúcsnyomaték valami 560 Nm.
Az új pözsós 2.2, ami állítólag bekerül az MKIV-be (hogy egy kicsit on is legyek), szintén biturbó.
A 2,2 TDCI szemben a 2 literessel alapjárattól húz, nem fulladékony mint a kis TDCi. Nagyon meglepődtem tőle. 2-esben simán elidul kis gázzal.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 13:45:00 »

A 2,2 TDCI szemben a 2 literessel alapjárattól húz, nem fulladékony mint a kis TDCi. Nagyon meglepődtem tőle. 2-esben simán elidul kis gázzal.
A két motor karakterisztikája teljesen ugyanaz.
Annyi a különbség, hogy mondjuk 1200-nál az egyik 40 lovas, a másik meg 45. Ez persze elég ahhoz, hogy ne fulladj le.
A nyomatékcsúcs, lóerőmax kb ugyanott van.
A 2.2-es sem húz alapjárattól: az a biturbó teszi.
A 2.0-ást semmiképpen sem nevezném sem kis dízelnek, sem fulladékonynak (a 2.2-hez képest). Egy kicsit túlmisztifikálod a 2.2-őt.
Amíg nem chippelteted, szivesen kiállok ellened egy gyorsulásra. Meg fogsz lepődni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 13:49:00 »

A két motor karakterisztikája teljesen ugyanaz.
Annyi a különbség, hogy mondjuk 1200-nál az egyik 40 lovas, a másik meg 45. Ez persze elég ahhoz, hogy ne fulladj le.
A nyomatékcsúcs, lóerőmax kb ugyanott van.
A 2.2-es sem húz alapjárattól: az a biturbó teszi.
A 2.0-ást semmiképpen sem nevezném sem kis dízelnek, sem fulladékonynak (a 2.2-hez képest). Egy kicsit túlmisztifikálod a 2.2-őt.
Amíg nem chippelteted, szivesen kiállok ellened egy gyorsulásra. Meg fogsz lepődni...
Én nem chippeltetek! Te vezettél már 2,2-t?
A különbségekről meg csak ennyit: amit viszont szerintem te alul-misztifikálsz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 13:50:00 »

A két motor karakterisztikája teljesen ugyanaz.
Annyi a különbség, hogy mondjuk 1200-nál az egyik 40 lovas, a másik meg 45. Ez persze elég ahhoz, hogy ne fulladj le.
A nyomatékcsúcs, lóerőmax kb ugyanott van.
A 2.2-es sem húz alapjárattól: az a biturbó teszi.
A 2.0-ást semmiképpen sem nevezném sem kis dízelnek, sem fulladékonynak (a 2.2-hez képest). Egy kicsit túlmisztifikálod a 2.2-őt.
Amíg nem chippelteted, szivesen kiállok ellened egy gyorsulásra. Meg fogsz lepődni...
Nah, azt mondtad visszavonultál Most akkor mi van?
 
BTW kíváncsi leszek én is az MKIV árakra, szvsz egy kicsit magasan lesznek a mostani árakhoz képest...sajna.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 13:54:00 »

Én nem chippeltetek! Te vezettél már 2,2-t?
A különbségekről meg csak ennyit: amit viszont szerintem te alul-misztifikálsz
Igen, vezettem.
A 2.2-es adatait még a megjelenése előtt publikálták, valamikor 2004-ben, én azóta ismerem
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 16:10:00 »

A 2,2 TDCI szemben a 2 literessel alapjárattól húz, nem fulladékony mint a kis TDCi. Nagyon meglepődtem tőle. 2-esben simán elidul kis gázzal.
Bazsa,  
Azért legyünk annyira pontosak hogy az én szememben a  kis TDCi az az 1,6-os TDCi. Én a 2.0TDCi-t egyáltalán nem tartom kis kategóriásnak, sőt. Ha őszinte akarok lenni akkor a racionális énem azt mondja, hogy egy Mondeo méretű és hajtásláncú autóba a 2,0TDCi az ideális (130ló). A 2,2 már igazábol ott adja a többletet ahol normál használatban nem nagyon fordulhatna elő. Pl. ma M3 SAAB utolsó pillantban kivág elém(=satufék) index meg fogd meg a fülem nélkül (pedig alig mentem gyorsan) Utána neki áll tollászlkodni a másik auto mellett . Semmi szívatást nem akartam, egész egyszerűen tempomat vissza , erre parasztkám elkezdet egy na majd ő megmutatja akciot. Eredmény hihetetlen méretű fűst a kipufogojábol, utána kiállt pedig nekem volt még tartalék. Na erre nagyon kiváló, (vagy golfos cikázó bevágo  gyereket utána körbeautozni a Hungárián ha kitisztult a pálya. (Azért a Mondeo egy kicsit hosszu a sávugrásokhoz.) De amugy sok. Na jo a fogyi ehhez képest röhej.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 17:16:00 »

Én a kis jelzőt nem pejoratíve használtam csak megkülömbözettem a 2 és a 2,2-t. Elnézést ha ez hallatszott ki belőle.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 17:24:00 »

Sőt! Nekem nagyon is tetszett a kölcsön kapott 2 literes, nem is érzek sok különbséget a 2 autó között, csak ennyit, hogy a 2,2-vel 2. ba simán elindul, alapjárat környékén sem fulladékony. Egyébként nagyon-nagyon tetszett már a 2 literes is amit a Ford szalon adott ide próbára.
Tényleg nem volt szándékom lehúzni, még1szer bocsánat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 17:33:00 »

Én a kis jelzőt nem pejoratíve használtam csak megkülömbözettem a 2 és a 2,2-t. Elnézést ha ez hallatszott ki belőle.
No problemo, ennyire azért nem komoly a dolog!
Szerintem az természetes, ki-ki a saját lovát!
Lehet, hogy ehhez az is hozzátartozik, hogy én nem szoktam gyorsan menni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 18:46:00 »

A két motor karakterisztikája teljesen ugyanaz.
Annyi a különbség, hogy mondjuk 1200-nál az egyik 40 lovas, a másik meg 45. Ez persze elég ahhoz, hogy ne fulladj le.
A nyomatékcsúcs, lóerőmax kb ugyanott van.
A 2.2-es sem húz alapjárattól: az a biturbó teszi.
A 2.0-ást semmiképpen sem nevezném sem kis dízelnek, sem fulladékonynak (a 2.2-hez képest). Egy kicsit túlmisztifikálod a 2.2-őt.
Amíg nem chippelteted, szivesen kiállok ellened egy gyorsulásra. Meg fogsz lepődni...
Még én is meglepődnék, mert azt mondtad nem gyorsulsz többet...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 19:10:00 »

Az 535d biturbó, azaz 2 különböző turbó ven benne (ellentétben a 2,7d-vel, ami twinturbó, a v elrendezés miatt).
Na a biturbó lényege, hogy sokkal alacsonyabban kezdi el a műsort, már olyan 1200 körül húz, mint a mozdony. Cserébe a másik turbót lehet úgy hangolni, hogy kicsit magasabbra tolódjon a hasznos tartomány. Az eredmény: kb 1000 és 5000 között használható (a mi tdci-nk 1700-4200-zával szemben).
Persze a nyomatékgörbe is laposabb. A csúcsnyomaték valami 560 Nm.
Az új pözsós 2.2, ami állítólag bekerül az MKIV-be (hogy egy kicsit on is legyek), szintén biturbó.
Curtis 535d-ben ültem és azt tudom mondani, hogy tényleg egy állat az az autó.
Hihetetlenűl alacsony fordulatról ugrik az autó.
Ha jól tudom ezekhez az új bömös dízelekhez egy magyar emberkének nagyon sok köze van!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 21:12:00 »

Curtis 535d-ben ültem és azt tudom mondani, hogy tényleg egy állat az az autó.
Hihetetlenűl alacsony fordulatról ugrik az autó.
Ha jól tudom ezekhez az új bömös dízelekhez egy magyar emberkének nagyon sok köze van!!!
Anisits Ferenc
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 21:59:00 »

Curtis 535d-ben ültem és azt tudom mondani, hogy tényleg egy állat az az autó.
Hihetetlenűl alacsony fordulatról ugrik az autó.
Ha jól tudom ezekhez az új bömös dízelekhez egy magyar emberkének nagyon sok köze van!!!
Az 535d Bömös minden teszben nagyon pengének van leirva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2007.02.18 vasárnap, 22:02:00 »

Mi ez BMW topic??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2007.02.19 hétfő, 09:39:00 »

Anisits Ferenc
Nem ment ő már nyugdíjba? Már 56-ban (amikor kiment) is felnőtt volt, annak már bő 50 éve. Ennyit nem nagyon szoktak dolgozni. Már 12 éve is idős volt, amikor találkoztunk. (Steyr-ben voltunk gyárat látogatni).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2007.02.19 hétfő, 14:46:00 »

Érdemes ellátogatni a holland ford oldalra (ford.nl), ahol már végső infók találhatók az új Mondiról. Ezek szerint 2008. elejétől 170 LE-s TDCi is lesz a kínálatban! Hmm, az már fini!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2007.02.19 hétfő, 16:08:00 »

Nem ment ő már nyugdíjba? Már 56-ban (amikor kiment) is felnőtt volt, annak már bő 50 éve. Ennyit nem nagyon szoktak dolgozni. Már 12 éve is idős volt, amikor találkoztunk. (Steyr-ben voltunk gyárat látogatni).
jogos amit írsz! Tényleg.  
Így hogy nem látom, nekem nem öregszik
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2007.02.19 hétfő, 16:11:00 »

szuszu,
 
jah, aztan 50e km-kent cserelhetjuk majd a lendkereket
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2007.02.19 hétfő, 18:22:00 »

szuszu,
 
jah, aztan 50e km-kent cserelhetjuk majd a lendkereket
A benzinesekre gondolsz ezzel?
Amúgy fenn vannak a felszereltségek és az árak is, csak a holland nyelv nem megy annyira... Az árak alig változnak az ottani MKIII áraihoz képest!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2007.02.19 hétfő, 18:37:00 »

Na akkor egyelőre marad az MKIII
Most a legtöbb 2,0 TDCi 140ló  
2008-ban is "csak" egy 2,0 TDCi lesz majd a legtöbb 170lóval.
Végül is 2009-ig tudok várni.......
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2007.02.20 kedd, 14:22:00 »

Még én is meglepődnék, mert azt mondtad nem gyorsulsz többet...
Én már írtam, hogy neki csak a szája jár.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2007.02.20 kedd, 14:27:00 »

Ha minden igaz ez még nem volt :
 
            Mondeo IV  
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2007.02.20 kedd, 14:40:00 »

Ha minden igaz ez még nem volt :
 
            Mondeo IV  
Hát minden nem igaz...:-)
#671
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2007.02.20 kedd, 14:57:00 »

Hát minden nem igaz...:-)
#671
EZ!  
viszont még tényleg nem volt..háát nem tudom, az a fabetét...khmm..érdekes..
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2007.02.20 kedd, 15:27:00 »

Hát minden nem igaz...:-)
#671
Sorry! Figyelmetlen voltam
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2007.02.20 kedd, 16:46:00 »

EZ!  
viszont még tényleg nem volt..háát nem tudom, az a fabetét...khmm..érdekes..
A 30-as képen azt látom, hogy egy rúddal kell kitámasztani a IV-es mondinak a motorháztetejét???
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2007.02.20 kedd, 16:50:00 »

A 30-as képen azt látom, hogy egy rúddal kell kitámasztani a IV-es mondinak a motorháztetejét???
Súly és költségcsökkentés, nesze neked...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2007.02.20 kedd, 16:58:00 »

A 30-as képen azt látom, hogy egy rúddal kell kitámasztani a IV-es mondinak a motorháztetejét???
Ez már nem lehet probléma , itt ahol még a tempomatot is beépítik. Meddig tart MK III telókat beszerelni majd a IV-esbe?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2007.02.20 kedd, 16:58:00 »

Súly és költségcsökkentés, nesze neked...
Háát igen sajna...de hát ez legyen a legkevesebb..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2007.02.20 kedd, 17:05:00 »

EZ!  
viszont még tényleg nem volt..háát nem tudom, az a fabetét...khmm..érdekes..
Szia!
Ez lesz a Ghia felszereltség.
Most sem változott a véleményem, eleje ok, de aztán...
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2007.02.20 kedd, 17:12:00 »

Szia!
Ez lesz a Ghia felszereltség.
Most sem változott a véleményem, eleje ok, de aztán...
Üdv:)
Szerintem viszont nagyon szép lett, ez élőben fog jól mutatni igazán! Nekem tetszik csak fabetét nélkül Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2007.02.20 kedd, 20:32:00 »

Szerintem viszont nagyon szép lett, ez élőben fog jól mutatni igazán! Nekem tetszik csak fabetét nélkül Smiley
Hát igen,a fabetét egy kicsit csilivili!
Viszont az feltűnt,hogy más a kilóméteróra,fordulatszámmérő.Ez a ghia változat jobban bejön.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2007.02.23 péntek, 17:35:00 »

EZ!  
viszont még tényleg nem volt..háát nem tudom, az a fabetét...khmm..érdekes..
legjobb hír eddig, hogy fehérben jól néz ki! A kombi is jónak tűnik, 5 év múlva egy használt 4 éves beficcen!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2007.03.02 péntek, 13:56:00 »

Új képek ...remélem, nem csak nekem...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2007.03.02 péntek, 13:59:00 »

Új képek ...remélem, nem csak nekem...
Hát, lehet, hogy mégis?
#691
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2007.03.02 péntek, 15:39:00 »

Új képek ...remélem, nem csak nekem...
Változatlanul csak belülről tetszik, de most már mindegy...3 éven belül úgysem cserélek
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2007.03.02 péntek, 15:49:00 »

Változatlanul csak belülről tetszik, de most már mindegy...3 éven belül úgysem cserélek
Mert megérdemled!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2007.03.02 péntek, 16:17:00 »

Mert megérdemled!
Még szép, hogy megérdemlem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 10:23:00 »

Még szép, hogy megérdemlem
Mit is? OFF GT?? Bár nekem se lesz IV-esem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:04:00 »

Mit is? OFF GT?? Bár nekem se lesz IV-esem
Subaru...váltottam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 19:43:00 »

http://users.atw.hu/angeltdci/MondeoGenf.jpg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.