Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 09:02:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1375756 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 22:13:30 »

szerintem teljesen más az egész. jól néz ki.   teccik h nincsenek kilincsek

Értsd úgy, hogy a Concept autóból úgy lesz széria, hogy:
- éleket, spoilereket levesznek belőle
- nagyobb tükröket tesznek rá
- 20-as helyett 17-es felnik
- IKEA székek helyett DOMUS fotel
- nagy kijelzőkből kicsi
- ja, és a kilincs felkerül Smiley

Anno a mostani S-Maxnak is hasonlóan nézhetett ki a Concept változata.
Naplózva
ky37
Vendég
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2013.09.18 szerda, 00:32:56 »

Sziasztok,

előreláthatólag (és remélhetőleg) új S-Max lesz a következő cégautóm, és a felszereltség okán érdeklődnék gyakorlati tapasztalatról (valós helyzetekben működőképességről) a következő fícsörökről:
- adaptív sebességtartó automatika
- sávelhagyásra figyelmeztető rendszer
- éberség figyelő rendszer
- holttér figyelő rendszer
- IVDC

Ezek a "Biztonsági rendszerek csomag 2" részei, és azt kellene megfontolnom, hogy érnek-e annyit (4 évi lízing/használat után nem lesz az enyém az autó) hogy a felárat kifizessem érte most.
Havi legalább 1000km-t autópályázok, a "sima" tempomatot most is sokat használom. Ennek jó része esti időszakban, így az éberség/sávelhagyás hasznos lehet ha tényleg működik. Az adaptív tempomatról hallottam jót is rosszat is.
Titanium TDCi 2.0 M6 (nem automata) felszereltség mellé lenne...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #652 Dátum: 2013.09.18 szerda, 08:29:06 »

Sziasztok,

előreláthatólag (és remélhetőleg) új S-Max lesz a következő cégautóm, és a felszereltség okán érdeklődnék gyakorlati tapasztalatról (valós helyzetekben működőképességről) a következő fícsörökről:
- adaptív sebességtartó automatika egy kalap fhos, elég a sima tempomat
- sávelhagyásra figyelmeztető rendszer jó dolog
- éberség figyelő rendszer  (nem ismerem)
- holttér figyelő rendszer ezt sem annyira ismerem
- IVDC én nagyon szeretem

Ezek a "Biztonsági rendszerek csomag 2" részei, és azt kellene megfontolnom, hogy érnek-e annyit (4 évi lízing/használat után nem lesz az enyém az autó) hogy a felárat kifizessem érte most.
Havi legalább 1000km-t autópályázok, a "sima" tempomatot most is sokat használom. Ennek jó része esti időszakban, így az éberség/sávelhagyás hasznos lehet ha tényleg működik. Az adaptív tempomatról hallottam jót is rosszat is.
Titanium TDCi 2.0 M6 (nem automata) felszereltség mellé lenne...


Odaírtam mellé. Esetleg egy powershift váltó még?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ky37
Vendég
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2013.09.18 szerda, 10:02:13 »

Odaírtam mellé. Esetleg egy powershift váltó még?
A lehetőségek eléggé behatároltak, csak manuális váltó van, nincs lehetőség választásra. (nagy flotta, egyben kalkulált lízing, stb...)
Az adaptív tempomattal mi a baj? Én sokat pályázok úgy, hogy pálya elején bekapcsolom a tempomatot (hagyományos), és ha valakit utolérek vagy vagy kijön elém, akkor próbálom olyan ütemben kikapcsolni majd bekapcsolni a sebességtartást (fék/gáz nélkül), hogy pont eltűnjön az utamból az "akadály" mire utolérném . Az adaptívt sebességtartástól pont ezt várnám el, hogy ezeket a helyzeteket megoldja helyettem, és lehetőleg úgy hogy közben a fél család nem kap nyaksérülést. Ja, és az is kérdés, hogy ez mennyire működőképes manuális váltóval (163LE)?
Esetleg másnak más véleménye?

Btw, a most alapfelszereltségként kapható "nagy navigáció" (ICE132) mennyire versenyképes az okostelefonokon elérhető navigációkhoz képest?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #654 Dátum: 2013.09.18 szerda, 10:30:38 »

A lehetőségek eléggé behatároltak, csak manuális váltó van, nincs lehetőség választásra. (nagy flotta, egyben kalkulált lízing, stb...)
Az adaptív tempomattal mi a baj? Én sokat pályázok úgy, hogy pálya elején bekapcsolom a tempomatot (hagyományos), és ha valakit utolérek vagy vagy kijön elém, akkor próbálom olyan ütemben kikapcsolni majd bekapcsolni a sebességtartást (fék/gáz nélkül), hogy pont eltűnjön az utamból az "akadály" mire utolérném . Az adaptívt sebességtartástól pont ezt várnám el, hogy ezeket a helyzeteket megoldja helyettem, és lehetőleg úgy hogy közben a fél család nem kap nyaksérülést. Ja, és az is kérdés, hogy ez mennyire működőképes manuális váltóval (163LE)?
Esetleg másnak más véleménye?

Btw, a most alapfelszereltségként kapható "nagy navigáció" (ICE132) mennyire versenyképes az okostelefonokon elérhető navigációkhoz képest?


SzJaninak van adaptív tempomatja, fikázza, gyakorlatilag használhatatlan. Tesztekben is a Fordé szerepelt a leggyengébben.

A 163 le-s moci jó választás, meg leszel vele elégedve. A nagynavit felejtsd el, a térképbázisa 1956-os szinten van, és elhanyagolják a keleteurópai régiót nagyon, és mindezt borzasztó drágán. Egyfrissítés árából kijön a legszuperebb pda-s navi...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2013.09.18 szerda, 11:42:00 »

SzJaninak van adaptív tempomatja, fikázza, gyakorlatilag használhatatlan. Tesztekben is a Fordé szerepelt a leggyengébben.

A 163 le-s moci jó választás, meg leszel vele elégedve. A nagynavit felejtsd el, a térképbázisa 1956-os szinten van, és elhanyagolják a keleteurópai régiót nagyon, és mindezt borzasztó drágán. Egyfrissítés árából kijön a legszuperebb pda-s navi...

Csak a tények kedvéért a nagynavi térkép TomTom alapú és a 2013-as elérhető. Magyarország házszám szinten. Tőlünk keletebbre tényleg kevésbé részletes. A frissítés legutóbb akciósan 20e forint volt.

Egyébként osztom Tomi véleményét. Egy kalap fhos. Budapesten is csúnya hibákat vét. (Nem tudom milyenek egyébként a TomTom navik, de ha ilyen, akkor gáz)
Nehézkesen kezelhető. A frissítés még ezen az áron is drága. Egy Igo-hoz képest fényévekkel van lemaradva.
Előnye a deidkált "Home" gomb. Ezt megnyomva, szinte azonnal navigál haza. Na meg persze jobban néz ki, mint egy ablakra ragasztott cucc.
Szerintem a helyes megoldás a telefon képernyőjének klónozása lenne, mint az új Corollában. Kár a gyártóknak erőlködni. Mire kifejlesztenek valamit, már rég elavult lesz.

Detailed coverage: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Greece, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Hungary, Malta, Monaco, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, the Republic of Ireland, the Netherlands, the United Kingdom, the Canary Islands and the Vatican City.

Partial coverage: Azores & Madeira, Bulgaria, Cyprus, Russian Federation, Romania, Turkey, Ukraine.
 
Connector roads: Albania, Bosnia and Herzegovina, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Serbia, Belarus.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #656 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:22:01 »

A lehetőségek eléggé behatároltak, csak manuális váltó van, nincs lehetőség választásra. (nagy flotta, egyben kalkulált lízing, stb...)
Az adaptív tempomattal mi a baj? Én sokat pályázok úgy, hogy pálya elején bekapcsolom a tempomatot (hagyományos), és ha valakit utolérek vagy vagy kijön elém, akkor próbálom olyan ütemben kikapcsolni majd bekapcsolni a sebességtartást (fék/gáz nélkül), hogy pont eltűnjön az utamból az "akadály" mire utolérném . Az adaptívt sebességtartástól pont ezt várnám el, hogy ezeket a helyzeteket megoldja helyettem, és lehetőleg úgy hogy közben a fél család nem kap nyaksérülést. Ja, és az is kérdés, hogy ez mennyire működőképes manuális váltóval (163LE)?
Esetleg másnak más véleménye?

Btw, a most alapfelszereltségként kapható "nagy navigáció" (ICE132) mennyire versenyképes az okostelefonokon elérhető navigációkhoz képest?


Ha tudsz így vezetni, akkor Neked jó lehet az ACC. Nálam ott volt a logikai bukfenc, hogy a 2.2-es motorhoz azt társítottam, hogy milyen jó lesz amikor utolérek vkit, mert akkor beáll rá a tempomat, s követi.
Nagyapámnak volt egy lova, az arról volt híres, hogy sosem szerette ha előtte vannak, így mindig jobban ment a többiekhez képest, mert ő akart elöl lenni. Az öreg virult mindig, feszített, mint pók a lucernában, hogy milyen fhasza lova van.
2 generációval később nálam ez a mostani Mondeómnál csapódott le ugyanígy, tehát nálam sok eset van, amikor inkább kerülök, haladok tovább, nem bírom a teszetoszaságot.
Az a "baj", hogy ha nem nyomom az autónak, akkor is dinamikusabban haladok, mint az átlag. S itt van igaza stealt-nek, hogy akkor tudsz haladni, ha jó a ráközelítési sebességed, erre meg az ACC nem jó, mert ugye az egyből fékez. Az átlag nem számít rá, hogy mennyi is lehet a különbség dinamikában még pályatempónál is. Sokszor látom a tükörben, mikor elmegyek vki mellett, hogy fogalma sincs arról, hogyan kerültem oda. Egy erősebb autó nagyon megtanítja deffenzíven vezetni az embert. Pont minap figyeltem, hogy gyakorlatilag az autó már az ujjamban van, s csak a többiek viselkedését pásztázom folyton (lát-e, figyel-e, egyenesen megy-e, stb).
Az esetek kb 20%ban használom az ACC-t arra amire kitalálták.
Manuális váltóval jól működik, ha a fordulat kb 1400alá esik, akkor rinyál, hogy válts vissza, 1000-1200 körül kikapcsol.
Egy hátránya van: a tempomat csak a radarral megy együtt, külön nem. S ha a radar szenzor koszos lesz, akkor letilt mindent, nem lehet használni. Ez előfordul akár nagyobb esőben is, de ha szállingózik a hó, akkor is tud annyi hó, mocsok a szenzor előtti műa részre tapadni, hoyg ne tudd a tempomatot használni, holott az útviszonyok megengednék.
Viszont előnye is, hogy tudod külön használni a FA (Forward Assist) funkcióját. Nekem már segített többször, hogy lepillantottam oldalra, vmi ökör besatuzott előttem, vagy elémvágott, s az autó már fütyült is, meg előfeszítette a fékrendszert, így tutira megálltam minden ilyen h*lye mögött. Hátrány: a mögöttem jövő biztosan nem tudna megállni olyan intenzíven, mint én, így azok általában kivágnak oldalra szerencsémre.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:41:14 »

Sziasztok,

előreláthatólag (és remélhetőleg) új S-Max lesz a következő cégautóm, és a felszereltség okán érdeklődnék gyakorlati tapasztalatról (valós helyzetekben működőképességről) a következő fícsörökről:
- adaptív sebességtartó automatika
- sávelhagyásra figyelmeztető rendszer
- éberség figyelő rendszer
- holttér figyelő rendszer
- IVDC


Tudom, hogy Jani nem szereti az adaptív tempomatot, de nekem nincs annyira rossz véleményem róla. 1200km-t vezettem Németországból haza ilyen autóval. Hátránya, hogy még a legkisebb távolságra állítva is sok helyet hagy ("bolondbiztos") az előző autóhoz képest autópályatempónál, így biztos, hogy kijönnek eléd. Már messze elkezd lassítani, kanyarban a másik sávot érzékeli, a sebességet fő szabály szerint 5km-enként lehet állítani... ezek a negatívok. Én megszoktam, ha ezekkel együtt tudsz élni, OK.
Sávelhagyás: rezegteti a kormányt, kb. mintha rámennél az autópályán az érdesített leállósáv csíkra.
Éberség: még nem lépett működésbe, nem tudom.
Holttér: jó dolog, de szűk utcában sokszor riaszt tévesen (kerítést is autónak vél).
IVDC: Érdekes. Comfortban ringatózik, mint egy hajó. Normálban OK, Sportban nagyon feszes, csak a nagyon jó utakra való.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #658 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:55:02 »

Tudom, hogy Jani nem szereti az adaptív tempomatot, de nekem nincs annyira rossz véleményem róla. 1200km-t vezettem Németországból haza ilyen autóval. Hátránya, hogy még a legkisebb távolságra állítva is sok helyet hagy ("bolondbiztos") az előző autóhoz képest autópályatempónál, így biztos, hogy kijönnek eléd. Már messze elkezd lassítani, kanyarban a másik sávot érzékeli, a sebességet fő szabály szerint 5km-enként lehet állítani... ezek a negatívok. Én megszoktam, ha ezekkel együtt tudsz élni, OK.
Sávelhagyás: rezegteti a kormányt, kb. mintha rámennél az autópályán az érdesített leállósáv csíkra.
Éberség: még nem lépett működésbe, nem tudom.
Holttér: jó dolog, de szűk utcában sokszor riaszt tévesen (kerítést is autónak vél).
IVDC: Érdekes. Comfortban ringatózik, mint egy hajó. Normálban OK, Sportban nagyon feszes, csak a nagyon jó utakra való.

Ezt írtam én is régebben, hogy 1 pálcikán is bolondbiztos, s a távolság amit hagy, abba a többi h*lye belemászik. A sebesség 1km/h-val növelhető a jobb oldali középső gombbal [RES].
IVDC felesleges ha peresebb a gumi.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ky37
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2013.09.18 szerda, 23:26:31 »

Köszönöm a véleményeket!
Mivel a hosszabb utakat többnyire családdal a hátam mögött teszem meg, ezért olyankor biztosan nem forszírozott a tempó, meg egyébként is ha haladósabban akarok közlekedni, azt 2 keréken teszem a család veszélyeztetése nélkül. (Amióta motorozok, azóta az autós tempóm amolyan öreguras lett Smiley )
Gondolom a követési távolság bármikor felülbírálható egy kis gáz adagolással, bezárva a próbálkozók előtt a rést...?
Az FA-t (Forward Alert?) nem látom sem a katalógusban, sem az árlistában. Feltételezhető, hogy ez alapból az ACC része? Ha működik mi jelez? Pár éve egy Volvo XC60-ban tapasztaltam, hogy a szélvédő alatt villogott valami piros led csík, meg váratlanul lassított is magától (egy lejtős kanyarban úgy gondolta hogy közel vannak a fák az út szélén). Valami hasonló?
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 07:54:46 »

Gondolom a követési távolság bármikor felülbírálható egy kis gáz adagolással, bezárva a próbálkozók előtt a rést...?
Az FA-t (Forward Alert?) nem látom sem a katalógusban, sem az árlistában. Feltételezhető, hogy ez alapból az ACC része? Ha működik mi jelez? Pár éve egy Volvo XC60-ban tapasztaltam, hogy a szélvédő alatt villogott valami piros led csík, meg váratlanul lassított is magától (egy lejtős kanyarban úgy gondolta hogy közel vannak a fák az út szélén). Valami hasonló?
Igen, ha nyomod a gázpedált, természetesen felülbírálható az ACC.
A Forward Alert szerintem a csomag része, a konzerv (óppardon, a Convers központi kijelző) pirosan villog, hogy lehetséges ütközés és egy roncsautó képe tűnik fel. Nálam egyszer csinálta az Autobahnon egy belső sávos hirtelen fékezésnél. Egyáltalán nem éreztem tragikusnak a helyzetet, de a rendszer ezek szerint igen.
Naplózva
ky37
Vendég
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2013.09.28 szombat, 09:51:17 »

nah!
A héten sikerült kipróbálnom egy egész jól felszerelt PowerShift-es 163 lovas gépet. A teszt arra jó volt, hogy kiderült számomra: a sávkövetés, a holttér figyelés és a tolató kamera (nekem) nem ér annyit, amennyi az ára. Sajnos az ACC-re lettem volna leginkább kíváncsi, de az nem volt benne. Ezzel kapcsolatos kérdésem: a Forward Alert az ACC bekapcsolt állapotától függetlenül mindig aktív? Esetleg van valami sebességhatár ami alatt/felett kapcsol?
Egy érdekes dolog: úgy éreztem, hogy a Xenon tompított fénye mellett sokkal kevesebbet látok mint a hagyományos halogén tompított fényénél, az automata fényszóróbeállítás nagyon alacsonyra állít. Ez egyedi probléma lehetett az adott autónál, vagy ez ilyen - meg kell szokni? (a távolsági persze érezhetően erősebb, de többet autózom tompítottal mint távolságival)
Egyébként nagyon jó volt a masina, kicsit xar érzés volt 1 nap kényeztetés után visszaülni a C-Max-ba Sad
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2013.09.28 szombat, 12:33:02 »

a Forward Alert az ACC bekapcsolt állapotától függetlenül mindig aktív? Esetleg van valami sebességhatár ami alatt/felett kapcsol?
A Forward alert csak akkor aktív ha az ACC bekapcsolt állapotban van.
Szerk.: Az ACC (és így a FA) 30-180 km/h között működik.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.28 szombat, 12:57:05 írta kofy » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #663 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 11:33:02 »

nah!
A héten sikerült kipróbálnom egy egész jól felszerelt PowerShift-es 163 lovas gépet. A teszt arra jó volt, hogy kiderült számomra: a sávkövetés, a holttér figyelés és a tolató kamera (nekem) nem ér annyit, amennyi az ára. Sajnos az ACC-re lettem volna leginkább kíváncsi, de az nem volt benne. Ezzel kapcsolatos kérdésem: a Forward Alert az ACC bekapcsolt állapotától függetlenül mindig aktív? Esetleg van valami sebességhatár ami alatt/felett kapcsol?
Egy érdekes dolog: úgy éreztem, hogy a Xenon tompított fénye mellett sokkal kevesebbet látok mint a hagyományos halogén tompított fényénél, az automata fényszóróbeállítás nagyon alacsonyra állít. Ez egyedi probléma lehetett az adott autónál, vagy ez ilyen - meg kell szokni? (a távolsági persze érezhetően erősebb, de többet autózom tompítottal mint távolságival)
Egyébként nagyon jó volt a masina, kicsit xar érzés volt 1 nap kényeztetés után visszaülni a C-Max-ba Sad


A FA önmagában is használható, ki-be kapcsolható bármikor az ACC-től függetlenül, s ha 10-zel gurulok rá vkire, akkor is visít.
Én is így használom.
A tempomat az 50Hz-es speedsignaltól használható (50Hz -> 10m/s -> 36km/h)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 20:54:40 »


Egy érdekes dolog: úgy éreztem, hogy a Xenon tompított fénye mellett sokkal kevesebbet látok mint a hagyományos halogén tompított fényénél, az automata fényszóróbeállítás nagyon alacsonyra állít. Ez egyedi probléma lehetett az adott autónál, vagy ez ilyen - meg kell szokni? (a távolsági persze érezhetően erősebb, de többet autózom tompítottal mint távolságival)
Egyébként nagyon jó volt a masina, kicsit xar érzés volt 1 nap kényeztetés után visszaülni a C-Max-ba Sad


A xenonnal sokkal többet látok, mint a korábbi halogénnel.
A szintezés szerintem akkor csalóka, ha felfelé mész az autóval, mert akkor a vízszint lejjebb van mint amit szeretnél látni az útból. Normál útviszonyok mellett teljesen jól működik, nem feltétlenül világítja be az utat messzebre (hiszen akkor a szembejövőt vakítaná), viszont világosabb.
Talán az éles kontraszt miatt tűnhet úgy, hogy nem visz messzire, vagyis nem szóródik annyi fény a távoli fák lombjaira.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2013.10.12 szombat, 16:58:48 »

Sziasztok!
Nekem furcsának tűnik, hogy a kecetűtartó nyitásánál a záró fedél, csak "leesik", míg (pl) a MKIIIas mondeo-ban is egy kis műanyag teleszkóp engedte le a fedelet... Nálatok ez hogy van? szépen leereszkedik, vagy simán "lecsapódik"?  email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #666 Dátum: 2013.10.12 szombat, 18:55:45 »

Sziasztok!
Nekem furcsának tűnik, hogy a kecetűtartó nyitásánál a záró fedél, csak "leesik", míg (pl) a MKIIIas mondeo-ban is egy kis műanyag teleszkóp engedte le a fedelet... Nálatok ez hogy van? szépen leereszkedik, vagy simán "lecsapódik"?  email
itt is van csillapító,de az meg egy örökkévalóság,mire kiengdi nyílni az ajtót.szóval csak széthullott neked.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2013.10.12 szombat, 19:03:21 »

itt is van csillapító,de az meg egy örökkévalóság,mire kiengdi nyílni az ajtót.szóval csak széthullott neked.....
Lehet szerelni, javítani?
 Undecided
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #668 Dátum: 2013.10.12 szombat, 19:37:41 »

Lehet szerelni, javítani?
 Undecided

szerintem megkell próbálni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 12:25:34 »

szerintem megkell próbálni....
Szia/sztok!
Lebontottam a kesztyűtartót, és megjavítottam a teleszkópot.. ezt a pattintgatós autót... nyes
A kesztyűtartó (szembe nézve) jobb oldalon van egy vak négy eres kábel.. (nincs behúzva  a kesztyűtartóba).. annak mi a szerepe? Bal oldalon van az AUX csatlakozó.. az ki van építve.. USB csatlakozó lehet? Wink
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #670 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 12:26:14 »

Szia/sztok!
Lebontottam a kesztyűtartót, és megjavítottam a teleszkópot.. ezt a pattintgatós autót... nyes
A kesztyűtartó (szembe nézve) jobb oldalon van egy vak négy eres kábel.. (nincs behúzva  a kesztyűtartóba).. annak mi a szerepe? Bal oldalon van az AUX csatlakozó.. az ki van építve.. USB csatlakozó lehet? Wink

Évjárat?

BT/VC modulé is lehet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 12:35:43 »

Évjárat?

BT/VC modulé is lehet...
2010 február...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 13:31:26 »

Évjárat?

BT/VC modulé is lehet...
Nekem is ott van az üres csati, pedig van BT/VC modulom.
Nem az utas légzsák kapcsoló csatija lesz az?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2013.10.16 szerda, 17:42:12 »

Sziasztok!
Hibaelemzésében kérném segítségeteket.
Az autó a mostani taknyos idő örömére kiírta, hogy "motorstörung" + menetstabilizátor ikonja világít.
1, ha újra indítom akkor nem gyullad ki, csak akkor, ha megpörög a kerék..
2, az tény, hogy kisebb gumik vannak az autón. (205/55 r16)
.... ezek mennyire befolyásolják a hibát... Elképzelhető, hogy ez kavar be a menet stabilizátornak?
 szomoru1
" figyelmeztető lámpa:
Menet közben, a rendszer aktiválása során villog. Meghibásodást jelez, ha a gyújtás bekapcsolása után a visszajelző lámpa nem világít vagy folyamatosan világít menet közben. Hibás működés esetén a rendszer kikapcsol. Amint teheti, szakképzett szerelővel ellenőriztesse a
rendszert.
Ha kikapcsolja az ESP-t a figyelmeztető lámpa felgyullad. A lámpa kialszik, ha visszakapcsolja a rendszert, vagy ha lekapcsolja a gyújtást."
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.16 szerda, 17:46:16 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2013.10.16 szerda, 22:19:18 »

Sziasztok!
Hibaelemzésében kérném segítségeteket.
Az autó a mostani taknyos idő örömére kiírta, hogy "motorstörung" + menetstabilizátor ikonja világít.
1, ha újra indítom akkor nem gyullad ki, csak akkor, ha megpörög a kerék..
2, az tény, hogy kisebb gumik vannak az autón. (205/55 r16)
.... ezek mennyire befolyásolják a hibát... Elképzelhető, hogy ez kavar be a menet stabilizátornak?
 szomoru1
" figyelmeztető lámpa:
Menet közben, a rendszer aktiválása során villog. Meghibásodást jelez, ha a gyújtás bekapcsolása után a visszajelző lámpa nem világít vagy folyamatosan világít menet közben. Hibás működés esetén a rendszer kikapcsol. Amint teheti, szakképzett szerelővel ellenőriztesse a
rendszert.
Ha kikapcsolja az ESP-t a figyelmeztető lámpa felgyullad. A lámpa kialszik, ha visszakapcsolja a rendszert, vagy ha lekapcsolja a gyújtást."
Biztosan nem a gumiméret az oka, hacsak a két oldalon nem különböző  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #675 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 11:59:26 »

 nyes

Tomi!

Láttál már 258le-s 2.2es tdci-t?

és olyat aminek piros RS 500 as felirata van?persze csak gyárilag... taps

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.2_tdci_titanium-7272121
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 15:11:05 »

nyes

Tomi!

Láttál már 258le-s 2.2es tdci-t?

és olyat aminek piros RS 500 as felirata van?persze csak gyárilag... taps

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.2_tdci_titanium-7272121
biztosgyári..  Wink csak másik járgányra gyártották.... de a panoráma tető irigylésre méltó... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #677 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 15:33:47 »

nyes

Tomi!

Láttál már 258le-s 2.2es tdci-t?

és olyat aminek piros RS 500 as felirata van?persze csak gyárilag... taps

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.2_tdci_titanium-7272121

Több az ellentmondás:
1. ha a 200 lóerős motor 258, akkor az nem gyári, azaz nincs garancia.
2. Ha 200 lóerős, akkor miért RS500 az elnevezés?

Egyébként biztos jól megy, mert a vezető ülést nézve, párszor összehugyozta magát.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 18:49:02 »

de a panoráma tető irigylésre méltó... vigyor3
ne bánd, h nincs. gagyi a roló, és átmelegszik az utastér nagyon nyáron. mint a régiben is. többek között ezt sem sikerült kijavítani a fészliftel a nagytudásúaknak.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2013.11.02 szombat, 07:17:33 »

nyes
Tomi!
Láttál már 258le-s 2.2es tdci-t?
és olyat aminek piros RS 500 as felirata van?persze csak gyárilag... taps
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.2_tdci_titanium-7272121
Jááájj. Ezt láttam múltkor az autofortnál élőben. Letaglózó  wow1 A képek az érzés 50%-át adják csak vissza...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2013.11.02 szombat, 07:55:14 »

Ez sem rossz: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.2_tdci_titanium_automata_200_le_bor-navi_51000_km-7348958
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2013.11.02 szombat, 09:42:46 »

nem, ez inkább jó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:00:39 »

nem, ez inkább jó.

Csak drága.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:11:21 »

Csak drága.
van ilyen felszereltséggel, ilyen motorral, ilyesmi km-el olcsóbb?  szerintem nem lesz. akkor mihez képest drága?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:18:36 »

van ilyen felszereltséggel, ilyen motorral, ilyesmi km-el olcsóbb?  szerintem nem lesz. akkor mihez képest drága?

Mondjuk ennyiért vehetsz egy új mondeót. Mennyi lenne ez listaár szerint? Megnéztem.
Az egyik, hogy a 200 lovashoz nincs is póvershift... csak sima automata.
Az ár 10,7 millió. Ezt olyan 8,5-ért el lehet hozni. Az autó már több, mint 1,5 éves...
Szerintem kb 6-6,5 között lenne reális, de max 7.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2013.11.02 szombat, 20:14:02 »

Mondjuk ennyiért vehetsz egy új mondeót. Mennyi lenne ez listaár szerint? Megnéztem.
Az egyik, hogy a 200 lovashoz nincs is póvershift... csak sima automata.
Az ár 10,7 millió. Ezt olyan 8,5-ért el lehet hozni. Az autó már több, mint 1,5 éves...
Szerintem kb 6-6,5 között lenne reális, de max 7.
akinek smax kell nem fog mondeot veni és fordítva. listaárat nemtom hol kell nézni. melyik bőrrel nézted? úgytudom ez sokkal drágább mint a sima.  óriási a különbség köztük élőben.     de abba biztos vagyok h több mint 2 millot nem fognak elengedni belőle. váltót szintém nemtom, de az furcsa, h a legerősebb motorjukhoz nincs a duplakuplungos váltó?!

pont Te voltál az egyik aki korábban ugyanazon a véleményen volt, h 1-2-3 éves kocsit nem lehet féláron venni extrásan jó km-el  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #686 Dátum: 2013.11.02 szombat, 20:19:40 »


Nincs színe...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2013.11.02 szombat, 20:33:29 »

Ahogy Balog Tomi írja..
Seszínű...   Wink
Szerintem egy ilyen nagy autóban a 7 üléses megoldás az egyik legnagyobb opció... azok nélkül pedig túl drága...
Szerintem...  vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2013.11.02 szombat, 20:55:42 »

Ez tényleg drága. Még ha tele lenne extrázva, akkor megérteném, de így nehezen. Se adaptív tempomat, se tolatókamera, se ülésszellőztetés, se harmadik sor stb. Nem tudom honnan származik az autó, de tippem szerint nem német, inkább belga/holland/francia lehet. Azok alig tesznek bele extrákat, míg a németek általában igen.

Hogy miért nincs a 2,2 TDCi-hez Powershift? Mennyi a nyomatéka ennek a tádénak? 450Nm. Mennyit bír el a póversift? 450Nm-t. Hát ezért.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2013.11.02 szombat, 22:42:25 »

Ez tényleg drága. Még ha tele lenne extrázva, akkor megérteném, de így nehezen. Se adaptív tempomat, se tolatókamera, se ülésszellőztetés, se harmadik sor stb. Nem tudom honnan származik az autó, de tippem szerint nem német, inkább belga/holland/francia lehet. Azok alig tesznek bele extrákat, míg a németek általában igen.

Hogy miért nincs a 2,2 TDCi-hez Powershift? Mennyi a nyomatéka ennek a tádénak? 450Nm. Mennyit bír el a póversift? 450Nm-t. Hát ezért.
Hat ja, tenyleg alig extras    nyes  nyes   egyedul a xenont hianyolom belőle
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2013.11.02 szombat, 22:44:21 »

Az fel se tűnt senkinek  h az első lokos szinenek semmi koze a kocsihoz? Hihetetlen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2013.11.02 szombat, 23:34:40 »

Az fel se tűnt senkinek  h az első lokos szinenek semmi koze a kocsihoz? Hihetetlen
A xenon lámpa tisztító fúvókái is lemaradtak.... nyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 00:03:59 »

de abba biztos vagyok h több mint 2 millot nem fognak elengedni belőle.

Erre azért túl komoly mérget ne vegyél...

Válasz
pont Te voltál az egyik aki korábban ugyanazon a véleményen volt, h 1-2-3 éves kocsit nem lehet féláron venni extrásan jó km-el  wave

Nem félár...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:08:46 »

Sziasztok!
S-maxnál hol találom a helyzet jelző világításának biztosítékát? Jobb oldal kiégett... szomoru1
A kesztyű tartó alatti táblát végig néztem: -semmi-
a motor térben végig néztem: -semmi-
A kezelési utasításban sem találom a biztosíték említését..  help
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #694 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:34:14 »

Sziasztok!
S-maxnál hol találom a helyzet jelző világításának biztosítékát? Jobb oldal kiégett... szomoru1
A kesztyű tartó alatti táblát végig néztem: -semmi-
a motor térben végig néztem: -semmi-
A kezelési utasításban sem találom a biztosíték említését..  help

Bal hátsó lámpa?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 17:27:02 »

Bal hátsó lámpa?
Vilàgit rendesen... Vagy estleg valami zàrlat?
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #696 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 17:35:41 »

Vilàgit rendesen... Vagy estleg valami zàrlat?
nem.ott is vannak biztik.a bal hátsó lámpa mögötti rekeszben a csomagtérben.meg a kesztyűtartó alatt lehet "leengedni" egy biztitáblát,meg a motortérben van a 3ik.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 17:40:47 »

nem.ott is vannak biztik.a bal hátsó lámpa mögötti rekeszben a csomagtérben.meg a kesztyűtartó alatt lehet "leengedni" egy biztitáblát,meg a motortérben van a 3ik.....
Azok az öklöm méretű "dobozok"?
Melyiké a jobb lámpa biztosítéka?
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #698 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 17:47:18 »

Azok az öklöm méretű "dobozok"?
Melyiké a jobb lámpa biztosítéka?

kezelési könyv 197es oldal. szerintem az f33 as bizti lesz,a kesztyűtartó alatti táblában.....

vagy az f41,műszerfal.....

kezelési könyv 198 as oldal!!!!!!!!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 17:50:18 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 17:50:10 »

kezelési könyv 197es oldal. szerintem az f33 as bizti lesz,a kesztyűtartó alatti táblában.....

vagy az f41,műszerfal.....
Köszönöm... worship
nekem csak Pdf-en van meg... 198. oldalon adaptiv dolgokról mesélnek.... vigyor3
de az f41-est megnézem... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 17:53:09 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.