Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.
"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."
A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).
Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.
Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?
Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?
Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.
"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."
A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).
Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.
Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?
Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?
Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek.
A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel
Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.