Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.21 kedd, 15:10:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
289
290
291
292
293
294
295
[
296
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 4865621 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14750 Dátum:
2024.02.09 péntek, 20:13:10 »
Idézetet írta: BZs - 2024.02.09 péntek, 18:22:39
Szia!
Köszönöm a választ.
Mi a baj az utángyártott szűrővel?
Szia!
Göd, ESS szervíz. Nagyon sok rossz tapasztaltuk volt utángyártott szűrővel, de az Mk4 fb csoportban is sokan szenvednek az ugy. szűrőkkel.
Én gyárit rakattam bele, és nincs vele problémám kb 40e km óta.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Rozilaci57
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14751 Dátum:
2024.02.16 péntek, 19:31:55 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
A kijelzőn jelzést kaptam, hogy forduljak szervizhez azonnal. Ezt az üzenetet az OK gombbal eltudom tüntetni, de minden indításnál feljön.
kiolvastuk a hibakódot: P253F00-2F a motorolaj nem megfelelő. Lecseréltem az olajat, de a jelzés továbbra is
megjelenik minden indításkor. Hogyan tudnám eltüntetni? És miért jelenik meg ez a felszólítás?
Sokszor a kiolvasáskor ez a kód is megjelenik: P165:07-28 a rácselzáró teljesítménye / beragadt.
Ez mit jelent?
Köszönettel!
Rozilaci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14752 Dátum:
2024.02.16 péntek, 20:16:23 »
Idézetet írta: Rozilaci57 - 2024.02.16 péntek, 19:31:55
Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
A kijelzőn jelzést kaptam, hogy forduljak szervizhez azonnal. Ezt az üzenetet az OK gombbal eltudom tüntetni, de minden indításnál feljön.
kiolvastuk a hibakódot: P253F00-2F a motorolaj nem megfelelő. Lecseréltem az olajat, de a jelzés továbbra is
megjelenik minden indításkor. Hogyan tudnám eltüntetni? És miért jelenik meg ez a felszólítás?
Sokszor a kiolvasáskor ez a kód is megjelenik: P165:07-28 a rácselzáró teljesítménye / beragadt.
Ez mit jelent?
Köszönettel!
Rozilaci
ha az olajcsere intervallumot kell törölni,az fék gáz pedál lenyomásával a gyújtás rá adásával nullazhato.
Az a grill rács hibája lesz a hűtő előtt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rozilaci57
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14753 Dátum:
2024.02.17 szombat, 11:46:41 »
Idézetet írta: alf® - 2024.02.16 péntek, 20:16:23
ha az olajcsere intervallumot kell törölni,az fék gáz pedál lenyomásával a gyújtás rá adásával nullázhato.
Az a grill rács hibája lesz a hűtő előtt.
Az olajcsere intervallumot töröltem, bár a figyelmeztetés nem erről szólt. A figyelmeztetés ezután is fenn áll minden indításkor. A grill rácsot megnézem .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14754 Dátum:
2024.02.17 szombat, 12:25:29 »
Idézetet írta: Rozilaci57 - 2024.02.17 szombat, 11:46:41
Az olajcsere intervallumot töröltem, bár a figyelmeztetés nem erről szólt. A figyelmeztetés ezután is fenn áll minden indításkor. A grill rácsot megnézem .
Ha gyakran sikertelen a regeneráció,akkor is érkezik ilyen hibaüzenet.
Indíts egy kényszerített regen-t,ha lefut oké,ha nem,megvan a hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Valkof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14755 Dátum:
2024.03.02 szombat, 16:24:51 »
Üdv.
Kérnék egy kis segítséget.
Mk4 TDCI 2.0 a hármas porlasztónál szökik a résolaj.
Kérdés: le tudom cserélni a csöveket, a szívosor leszedés nélkül, vagy mindenképp rendeltek hozzá tömítést is?
Köszönöm mindenkinek.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI qxba
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14756 Dátum:
2024.03.03 vasárnap, 16:39:52 »
Sziasztok! Lenne egy problémám! Igaz nem Mondeo,deFord! A lányom vett magának egy 1.4 tdci fiestat 2011-es évjárat. A probléma a következő, hideg motornál mikor még csak vagy 3 percet ketyegett alap járaton, a fordulatszámot megemelem 2000-re és elengedem a gázpedált, egy nagy fehér füstöt dob a kipufogó! Ez milyen hibára utal szerintetek?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14757 Dátum:
2024.03.03 vasárnap, 17:50:09 »
Idézetet írta: attila82 - 2024.03.03 vasárnap, 16:39:52
Sziasztok! Lenne egy problémám! Igaz nem Mondeo,deFord! A lányom vett magának egy 1.4 tdci fiestat 2011-es évjárat. A probléma a következő, hideg motornál mikor még csak vagy 3 percet ketyegett alap járaton, a fordulatszámot megemelem 2000-re és elengedem a gázpedált, egy nagy fehér füstöt dob a kipufogó! Ez milyen hibára utal szerintetek?
arra,hogy hidegen ne rúgd neki....
Csak hideg a kipufogó rendszer és minden más is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14758 Dátum:
2024.03.03 vasárnap, 18:08:42 »
Köszi Alf! Akkor elvileg nincs semmi baja?! Nem szoktuk hidegen gyilkolni!
Ezt úgy vettük észre,hogy a hétvégén ki lett herélve a DPF ,és egy kicsit meg pöcköltük a gázpedált! Akkor vettük észre a fehér füstöt,de csak ha magasabb fordulatról engedttük hirtelen vissza alapjáratra!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14759 Dátum:
2024.03.03 vasárnap, 19:42:39 »
Idézetet írta: attila82 - 2024.03.03 vasárnap, 18:08:42
Köszi Alf! Akkor elvileg nincs semmi baja?! Nem szoktuk hidegen gyilkolni!
Ezt úgy vettük észre,hogy a hétvégén ki lett herélve a DPF ,és egy kicsit meg pöcköltük a gázpedált! Akkor vettük észre a fehér füstöt,de csak ha magasabb fordulatról engedttük hirtelen vissza alapjáratra!
az,hogy semmi baja....ez még nem az...
Miért lett offolva a dpf? Kár volt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14760 Dátum:
2024.03.03 vasárnap, 20:04:17 »
Mert teljesen el volt tömődve,és az autó 90%-ban csak városban van használva rövid távon!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 366
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14761 Dátum:
2024.03.18 hétfő, 14:20:02 »
Milyen utángyártott turbó töltő csővel van jó tapasztalat? Maxgear-t senkinek nem ajánlom.
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2024.03.18 hétfő, 15:32:36 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14762 Dátum:
2024.03.18 hétfő, 17:19:08 »
Idézetet írta: Bonca - 2024.03.18 hétfő, 14:20:02
Milyen utángyártott turbó töltő csővel van jó tapasztalat? Maxgear-t senkinek nem ajánlom.
Bonca
kínai.aliexpress.mk3.2,2smax.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14763 Dátum:
2024.03.19 kedd, 07:03:08 »
Idézetet írta: Bonca - 2024.03.18 hétfő, 14:20:02
Milyen utángyártott turbó töltő csővel van jó tapasztalat? Maxgear-t senkinek nem ajánlom.
Bonca
Megveszel bármilyet és bandázs szallaggal betekered és egy örökélet lesz meg kettő
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 366
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14764 Dátum:
2024.03.20 szerda, 08:11:14 »
Feltettem a Maxgear gyártmányt. Többször lehetett/kellett utánahúzni a bilincseknek, mert szétkenődött alatta a a cső. A legkisebb darab átmérője 1 centivel volt kisebb, mint a csonk, ahova rá kellett húzni. Ennyit nem tudtam tágítani rajta, mert már kezdett repedezni a cső. A képen a csonk, a gyári cső és az utángyártott:
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2024.03.20 szerda, 08:18:01 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1673
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14765 Dátum:
2024.03.21 csütörtök, 08:36:26 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.01.16 kedd, 22:13:29
Szerelő levette a burkolatot és sajna nem a tűzkarikánál fújt ki. Hibakód nincs minden rendben a diag szerint, de a motor csak kelepel.
Megkérdezte, hogy elkezdhetik-e szetszedni?! Sajna nincsennek jó kilátások
Egyik hidrotőke adta meg magát ezért kelepelt a motor. 2,5 hónapig tartott ez a hibafeltárás
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1673
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14766 Dátum:
2024.03.21 csütörtök, 09:15:01 »
Érdemes mind a 16-ot kicserélni szerintetek? Gondolom igen, így 233e km-nél és 16 évesen...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14767 Dátum:
2024.03.21 csütörtök, 22:09:16 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.03.21 csütörtök, 09:15:01
Érdemes mind a 16-ot kicserélni szerintetek? Gondolom igen, így 233e km-nél és 16 évesen...
szét lehet szedni 16x is, csak nem lesz gazdaságos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1673
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14768 Dátum:
2024.03.22 péntek, 14:41:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2024.03.21 csütörtök, 22:09:16
szét lehet szedni 16x is, csak nem lesz gazdaságos
Erre gondoltam én is és mind a 16 cserélve lesz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14769 Dátum:
2024.03.23 szombat, 21:41:33 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.03.22 péntek, 14:41:54
Erre gondoltam én is és mind a 16 cserélve lesz
Nem egy nagy tétel… bár felszorozva 16-al, elég szarul hangzik. INA csinál ilyetneket is.
De mitől adja meg magát egy hidrotőke?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1673
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14770 Dátum:
2024.03.24 vasárnap, 09:52:43 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2024.03.23 szombat, 21:41:33
Nem egy nagy tétel… bár felszorozva 16-al, elég szarul hangzik. INA csinál ilyetneket is.
De mitől adja meg magát egy hidrotőke?
Mechanikusan ment tönkre, van benne egy rugó és az tört el. Sajnos nem az olaj furata tömítődött el, mert utána olvasgattam és azt pl lehet tisztítani akár adalékkal is
Nem nagy tétel egyébként
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BZs
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14771 Dátum:
2024.04.25 csütörtök, 10:45:02 »
Sziasztok,
2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje?
Mekkora valószínűséggel szakad be?
Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.
Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14772 Dátum:
2024.04.25 csütörtök, 16:39:29 »
Idézetet írta: BZs - 2024.04.25 csütörtök, 10:45:02
Sziasztok,
2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje?
Mekkora valószínűséggel szakad be?
Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.
Köszi!
50-50%....
Ha nem próbálod ki,sosem tudod meg.Fel kell készülni lelkiekben.Nomeg szakmailag...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 366
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14773 Dátum:
2024.05.06 hétfő, 11:52:04 »
Idézetet írta: BZs - 2024.04.25 csütörtök, 10:45:02
Sziasztok,
2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje?
Mekkora valószínűséggel szakad be?
Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.
Köszi!
375.000 km-nél cseréltem. Az M10-es menet, kevésbé rizikós, mint az M8-as. Csere előtt pár csepp motorolajat tegyél a gyertyák tövéhez, és használd az autót egy hétig. Utána cseréld a gyertyákat meleg motornál. Nekem gond nélkül kijött mind a 4.
1:45-től
https://www.youtube.com/watch?v=BYjyPuhbx-4
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2024.05.06 hétfő, 11:58:31 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1673
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14774 Dátum:
2024.05.08 szerda, 12:04:34 »
Sziasztok, mennyibe kerül most egy új bosch porlasztó 2,2-es 175 lovas tdci-hez? 150 ezres ajanlat az sztm nem valami jo?! Allítólag valami elektronika ment benne tönkre, és ez nem javítható???
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2024.05.08 szerda, 14:48:30 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14775 Dátum:
2024.05.08 szerda, 21:52:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2024.05.08 szerda, 12:04:34
Sziasztok, mennyibe kerül most egy új bosch porlasztó 2,2-es 175 lovas tdci-hez? 150 ezres ajanlat az sztm nem valami jo?! Allítólag valami elektronika ment benne tönkre, és ez nem javítható???
Köszi
Cikkszám?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1673
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14776 Dátum:
2024.05.08 szerda, 22:08:11 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2024.05.08 szerda, 21:52:23
Cikkszám?
Bosch 0445115025
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14777 Dátum:
2024.05.09 csütörtök, 18:07:07 »
Sziasztok !
EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2. motorokhoz alkalmazható
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ? Tapasztalat, stb érdekelne...
https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu
«
Utoljára szerkesztve: 2024.05.09 csütörtök, 19:38:07 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14778 Dátum:
2024.05.09 csütörtök, 20:44:10 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2024.05.09 csütörtök, 18:07:07
Sziasztok !
EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2. motorokhoz alkalmazható
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ? Tapasztalat, stb érdekelne...
https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu
még nem láttam ilyet. Akár tudhatja is,csak jó drága,hogy kipróbálja az ember.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14779 Dátum:
2024.05.09 csütörtök, 21:03:19 »
Idézetet írta: alf® - 2024.05.09 csütörtök, 20:44:10
még nem láttam ilyet. Akár tudhatja is,csak jó drága,hogy kipróbálja az ember.
Van Csehországban több ismerősöm hátha tud valamit erről a szerkezetről ...adhoc próbának tényleg drága
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14780 Dátum:
2024.05.09 csütörtök, 23:14:22 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2024.05.09 csütörtök, 18:07:07
Sziasztok !
EURO 5, EURO 6 és EURO 6,2. motorokhoz alkalmazható
ismeri ezt a szerkezetet valaki, esetleg van már valakinek használatben ? Tapasztalat, stb érdekelne...
https://www.dpfkapi.cz/dpf-indicator-ford-hu
Mk4 esetében van egyezerűbb megoldás, nem? A kis piros led kivezetése az ablaktörlőhöz?
Ha meg eur6 és felette, azaz mk5/smax mk2, tehát ahol sync2 vagy sync3 van, akkor damian’s box.
https://www.fmods.net/community/viewtopic.php?t=1195
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14781 Dátum:
2024.05.10 péntek, 07:32:53 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2024.05.09 csütörtök, 23:14:22
Mk4 esetében van egyezerűbb megoldás, nem? A kis piros led kivezetése az ablaktörlőhöz?
Ha meg eur6 és felette, azaz mk5/smax mk2, tehát ahol sync2 vagy sync3 van, akkor damian’s box.
https://www.fmods.net/community/viewtopic.php?t=1195
ez viszont sokkal bonyolultabb megépíteni és installni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14782 Dátum:
2024.05.10 péntek, 08:00:58 »
Idézetet írta: alf® - 2024.05.10 péntek, 07:32:53
ez viszont sokkal bonyolultabb megépíteni és installni.
Dehogy. Meg tudod venni a kütyüt összeépítve Damian-tól. A beépítés meg nem olyan nagy móka, egy vezetéket kell elhúzni az apim hátuljához. Kb fél óra.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
289
290
291
292
293
294
295
[
296
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ