Ford Mondeo Club Hungary

Szakmai fórum => Eladó autók => A témát indította: nejo88 - 2015.11.28 szombat, 11:21:27



Cím: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: nejo88 - 2015.11.28 szombat, 11:21:27
Eladó Relhist Ex mondeoja.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-9594628


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: kotta_cs - 2015.11.28 szombat, 16:04:05
Eladó Relhist Ex mondeoja.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-9594628

Wow, és nincs február :(

Tószeg-en van apánék nyaralója.

Jó autó


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: nejo88 - 2015.11.28 szombat, 17:43:57
Wow, és nincs február :(

Tószeg-en van apánék nyaralója.

Jó autó


MÉG nincs. Kombira váltunk a párommal.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: kotta_cs - 2015.11.28 szombat, 19:07:38


MÉG nincs. Kombira váltunk a párommal.


Annó meg akartam venni, csak előbb lecsaptál rá :D Most viszont februárra van időzítve jármű csere az asszonynak.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Domi - 2015.11.29 vasárnap, 08:06:26
Annó meg akartam venni, csak előbb lecsaptál rá :D Most viszont februárra van időzítve jármű csere az asszonynak.
De ez nem automata.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: HZsolt92 - 2015.11.29 vasárnap, 08:15:16
De ez nem automata.
lehet csak mindenkinek ezt mondja :eplus2: :eplus2:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Csabi77 - 2015.11.29 vasárnap, 11:31:03


Miért wow?Nem inkább sokkk az ár? :vigyor3:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: nejo88 - 2015.11.29 vasárnap, 12:02:21

Miért wow?Nem inkább sokkk az ár? :vigyor3:

Mindenki joga eldönteni  az értékét. De szerintem nem írtam hogy fix àr. Úgy is alkudik mindenki majd az àràból. Szerintem nem egy leharcolt 320e km futott autó. Ha nem talál új gazdát marad 2.autónak. Garázsban elfér. 900000 meg nem lesz eladó ezt megigérhetem.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: kotta_cs - 2015.11.29 vasárnap, 12:45:07

Miért wow?Nem inkább sokkk az ár? :vigyor3:

nem, azért Wow, mert ezt akartam megvenni az asszonynak. Az én Mk4-emet vette meg Rehlist kolléga, de az MK3-jára előbb lecsptak, így abból nem lett semmi. Most meg már a pénzügyek úgy vannak összerakva, hogy februárnál előbb nem kezdek járgányt nézni.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Csabi77 - 2015.11.29 vasárnap, 16:30:27



Nemsokára febr. :eljen:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: kotta_cs - 2015.11.29 vasárnap, 16:32:04
Válasz

Nemsokára febr. :eljen:

Jaja, meglátjuk addig mi lesz :D


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Csabi77 - 2015.11.29 vasárnap, 17:24:41
Mindenki joga eldönteni  az értékét. De szerintem nem írtam hogy fix àr. Úgy is alkudik mindenki majd az àràból. Szerintem nem egy leharcolt 320e km futott autó. Ha nem talál új gazdát marad 2.autónak. Garázsban elfér. 900000 meg nem lesz eladó ezt megigérhetem.


Persze eldönti.A tapasztalat az,hogy ha rendben az autó akkor jobban eladható árában mintha xar.Viszont az autónak alaptartozéka a fékbetét,féktárcsa,lengéscsillapitó,turbócső is.Minden működjön és meglegyen az nekem alap.
Más.Nemrég néztem egy kombit(én is azt keresek) és az eladó az alukerekeket felárként adta volna.Oké ez nem egyedi eset.De!...az volt az egyetlen garnitúra a kocsihoz.Mondom:"akkor hozzak kereket alá, mert nem alapfelszereltség a 4 kerék a kocsin???"  :falbav:  :falbav:
De hajrá!!  :eljen: 


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: nejo88 - 2015.11.29 vasárnap, 20:00:01

Persze eldönti.A tapasztalat az,hogy ha rendben az autó akkor jobban eladható árában mintha xar.Viszont az autónak alaptartozéka a fékbetét,féktárcsa,lengéscsillapitó,turbócső is.Minden működjön és meglegyen az nekem alap.
Más.Nemrég néztem egy kombit(én is azt keresek) és az eladó az alukerekeket felárként adta volna.Oké ez nem egyedi eset.De!...az volt az egyetlen garnitúra a kocsihoz.Mondom:"akkor hozzak kereket alá, mert nem alapfelszereltség a 4 kerék a kocsin???"  :falbav:  :falbav:
De hajrá!!  :eljen: 

Értem én mire gondolsz. DE mivel úgy írtam hogy más autókkal szemben előnyei. El kell tipegni egy autós boldba és ezt a minőséget megvenni a kocsiba és bele rakni. Persze lehet bele fékszettet venni apró pénzért. Lehet a chiptunning benne a szomszéd koma jóbarát verzió. A gyári levegőcsövekről nem is beszélve (sok sikert a gyári csőrepedéshez). A pudig próbája az evés. El kell jönni megnézni kipróbálni. Össze lehet hasonlítani egy hasonlóval, és majd meglátjuk mi a külömbség. Ha valakinek megtetszik úgy is elviszi ennyiért is. DE nem is szeretnék erről többet szövegelni. Mint írtam nem azért adom el mert baja van. A két autót fölöslegesnek tartom.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Csabi77 - 2015.11.29 vasárnap, 20:31:39
Értem én mire gondolsz. DE mivel úgy írtam hogy más autókkal szemben előnyei. El kell tipegni egy autós boldba és ezt a minőséget megvenni a kocsiba és bele rakni. Persze lehet bele fékszettet venni apró pénzért. Lehet a chiptunning benne a szomszéd koma jóbarát verzió. A gyári levegőcsövekről nem is beszélve (sok sikert a gyári csőrepedéshez). A pudig próbája az evés. El kell jönni megnézni kipróbálni. Össze lehet hasonlítani egy hasonlóval, és majd meglátjuk mi a külömbség. Ha valakinek megtetszik úgy is elviszi ennyiért is. DE nem is szeretnék erről többet szövegelni. Mint írtam nem azért adom el mert baja van. A két autót fölöslegesnek tartom.

Írtad, hogy kombit akarsz.A sedan nem mindig praktikus csak sokan későn jönnek rá.  :vigyor3:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Relhist - 2015.11.29 vasárnap, 22:12:05

Persze eldönti.A tapasztalat az,hogy ha rendben az autó akkor jobban eladható árában mintha xar.Viszont az autónak alaptartozéka a fékbetét,féktárcsa,lengéscsillapitó,turbócső is.Minden működjön és meglegyen az nekem alap.
Más.Nemrég néztem egy kombit(én is azt keresek) és az eladó az alukerekeket felárként adta volna.Oké ez nem egyedi eset.De!...az volt az egyetlen garnitúra a kocsihoz.Mondom:"akkor hozzak kereket alá, mert nem alapfelszereltség a 4 kerék a kocsin???"  :falbav:  :falbav:
De hajrá!!  :eljen: 
mondanám, hogy kb. ez az egyetlen mk3 tdci Magyarországon, amin teljes Forge-szett (6+1 cső) van, ami azt jelenti, hogy a légszűrőtől az EGR szelepig végig 6 réteg szövet erősítésű szilikon cső, a gyári után méretpontosra készítve, egy jó nevű sport gyártó által.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Csabi77 - 2015.11.30 hétfő, 00:13:19
mondanám, hogy kb. ez az egyetlen mk3 tdci Magyarországon, amin teljes Forge-szett (6+1 cső) van, ami azt jelenti, hogy a légszűrőtől az EGR szelepig végig 6 réteg szövet erősítésű szilikon cső, a gyári után méretpontosra készítve, egy jó nevű sport gyártó által.



Az mindenképpen jó dolog egy autóban,hogy valami nehezebben tud meghibásodni a későbbiekben.Viszont pótolni nehezebb ha valami ennyire egyedi.Nem?


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Ferqo - 2015.11.30 hétfő, 08:15:54

Az mindenképpen jó dolog egy autóban,hogy valami nehezebben tud meghibásodni a későbbiekben.Viszont pótolni nehezebb ha valami ennyire egyedi.Nem?
Sztem ha ez az autó egyszer elrohad, akkor a nagy rozsdakupac közepén ott fog csücsülni a 6+1db kék cső, gyári állapotában. :nyes:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: alf® - 2015.11.30 hétfő, 08:27:08
mondanám, hogy kb. ez az egyetlen mk3 tdci Magyarországon, amin teljes Forge-szett (6+1 cső) van, ami azt jelenti, hogy a légszűrőtől az EGR szelepig végig 6 réteg szövet erősítésű szilikon cső, a gyári után méretpontosra készítve, egy jó nevű sport gyártó által.

a legszuronel nem mervado. És már nem is egyedi..... :vigyor3:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: HZsolt92 - 2015.11.30 hétfő, 08:51:41
a legszuronel nem mervado. És már nem is egyedi..... :vigyor3:
többinél se. láttam már vagy 3-5 mondeon


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Relhist - 2015.11.30 hétfő, 21:15:54
a legszuronel nem mervado. És már nem is egyedi..... :vigyor3:
mondtam én, hogy egyedi?!  :wow1: Angliában is van jó pár darab.  :beka3:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Bunyek - 2015.11.30 hétfő, 22:35:55
Mondanám hogy az enyémben meg traktor levegő cső van 1500ft/m-e és 10 barig röhögve birja és olajálló...ettől nem ér többet a kocsim....1500-at elengedek egye fene.. :eplus2:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Relhist - 2015.11.30 hétfő, 22:48:50
Mondanám hogy az enyémben meg traktor levegő cső van 1500ft/m-e és 10 barig röhögve birja és olajálló...ettől nem ér többet a kocsim....1500-at elengedek egye fene.. :eplus2:
akkor a tiéd sem egyedi, figyeljél má'


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: nejo88 - 2015.12.01 kedd, 16:06:15
Azt nem értem, miért lett ekkora nagy lázadás a hirdetésem kapcsán. Inkább ne is raktam volna ki ide. De szerintem mind1 is hétvégén jönnek megnézni. Mert volt aki nem csak szapúlni akarja a hirdetésemet. Külön hozzá tette, az keltette fel a figyelmét ami a leírásban szerepel. :eljen:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: alf® - 2015.12.01 kedd, 16:33:33
Azt nem értem, miért lett ekkora nagy lázadás a hirdetésem kapcsán. Inkább ne is raktam volna ki ide. De szerintem mind1 is hétvégén jönnek megnézni. Mert volt aki nem csak szapúlni akarja a hirdetésemet. Külön hozzá tette, az keltette fel a figyelmét ami a leírásban szerepel. :eljen:
mindenki tudja hogy nagyon rendben van a gep. :eljen:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Csabi77 - 2015.12.01 kedd, 17:07:37
Azt nem értem, miért lett ekkora nagy lázadás a hirdetésem kapcsán. Inkább ne is raktam volna ki ide. De szerintem mind1 is hétvégén jönnek megnézni. Mert volt aki nem csak szapúlni akarja a hirdetésemet. Külön hozzá tette, az keltette fel a figyelmét ami a leírásban szerepel. :eljen:


Lázadás?Lázadók?Hol? :vigyor3:
Egy wow elszólás sokkknak nézett ki,aztán a többit te raktad hozzá(talán ki is kérted magadnak).Azért, mert nincs racingkék turbócső a kocsiban még lehet rendben.Nekem sincs benne és fut a szekér hibátlanul. :eplus2:
Relax!Peace!No para!Csak értekezünk jó e traktorcső, meg jó ha fog a fék a kocsin.Pörög a topic, jönnek a vevők...  :eljen:  :eljen:  :eljen:
Nekem speciel az FL2 hátsó lámpa(prizma van?) és a hátsó szárny tetszik,meg a folia.Pár jó minőségű kép a belsöről dobna sokat.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: kotta_cs - 2015.12.01 kedd, 17:25:20
Azt nem értem, miért lett ekkora nagy lázadás a hirdetésem kapcsán. Inkább ne is raktam volna ki ide. De szerintem mind1 is hétvégén jönnek megnézni. Mert volt aki nem csak szapúlni akarja a hirdetésemet. Külön hozzá tette, az keltette fel a figyelmét ami a leírásban szerepel. :eljen:

Szerintem vedd le a hirdetést, aztán beszéljünk februában. legfeljebb megint felrakod  ;)


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Relhist - 2015.12.02 szerda, 11:13:18

Lázadás?Lázadók?Hol? :vigyor3:
Egy wow elszólás sokkknak nézett ki,aztán a többit te raktad hozzá(talán ki is kérted magadnak).Azért, mert nincs racingkék turbócső a kocsiban még lehet rendben.Nekem sincs benne és fut a szekér hibátlanul. :eplus2:
Relax!Peace!No para!Csak értekezünk jó e traktorcső, meg jó ha fog a fék a kocsin.Pörög a topic, jönnek a vevők...  :eljen:  :eljen:  :eljen:
Nekem speciel az FL2 hátsó lámpa(prizma van?) és a hátsó szárny tetszik,meg a folia.Pár jó minőségű kép a belsöről dobna sokat.

Prizma van, a csomagtér fedél alsó élénél végig (nem tudom miért )
A szárny is gyári
(Bocs Gabi a beleugatásért... )


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Csabi77 - 2015.12.02 szerda, 11:26:16
Prizma van, a csomagtér fedél alsó élénél végig (nem tudom miért )
A szárny is gyári
(Bocs Gabi a beleugatásért... )


Ismerem azt a szárnyat.Te rakattad rá?4ajtóson is mutatós.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.02 szerda, 11:39:43
Értem én mire gondolsz. DE mivel úgy írtam hogy más autókkal szemben előnyei. El kell tipegni egy autós boldba és ezt a minőséget megvenni a kocsiba és bele rakni. Persze lehet bele fékszettet venni apró pénzért. Lehet a chiptunning benne a szomszéd koma jóbarát verzió. A gyári levegőcsövekről nem is beszélve (sok sikert a gyári csőrepedéshez). A pudig próbája az evés. El kell jönni megnézni kipróbálni. Össze lehet hasonlítani egy hasonlóval, és majd meglátjuk mi a külömbség. Ha valakinek megtetszik úgy is elviszi ennyiért is. DE nem is szeretnék erről többet szövegelni. Mint írtam nem azért adom el mert baja van. A két autót fölöslegesnek tartom.

Nézzük csak... az autós cső szettet x millió autóban próbálták ki. Pl az enyémben. Nekem 200e km, 11 év után ment tönkre.
Tudjuk, hogy aforge mennyit bír ki? Biztos nincs meg 11 éve... Hány eladott csőről beszélünk? 100? Olyan kis minta, hogy ihaj.
Egyáltalán nem lehet kijelenteni, hogy jobban bírja a strapát, mint a gyári.
Tudod mi az, ami biztosan jobban bírja, mint a gyári? Bunyek által használt traktorcső. Na az valószínűleg 2 autót kiszolgál... és cserébe nem is drága.
Fékbetétek, egyéb tuning cuccok... jó, jó... megéri? Nekem talán. De egy átlag usert inkább zavarja.
Miért kell ebbe tuning fék? ezzel versenyeztek, ennek nyomták...
Tudom, hogy Relhist nem olyan, azaz ebben az esetben nem így van, de szerintem ez is inkább hátrány, ahogy a chiptuning is.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Domi - 2015.12.02 szerda, 12:37:06
Nézzük csak... az autós cső szettet x millió autóban próbálták ki. Pl az enyémben. Nekem 200e km, 11 év után ment tönkre.
Tudjuk, hogy aforge mennyit bír ki? Biztos nincs meg 11 éve... Hány eladott csőről beszélünk? 100? Olyan kis minta, hogy ihaj.
Egyáltalán nem lehet kijelenteni, hogy jobban bírja a strapát, mint a gyári.
Tudod mi az, ami biztosan jobban bírja, mint a gyári? Bunyek által használt traktorcső. Na az valószínűleg 2 autót kiszolgál... és cserébe nem is drága.
Fékbetétek, egyéb tuning cuccok... jó, jó... megéri? Nekem talán. De egy átlag usert inkább zavarja.
Miért kell ebbe tuning fék? ezzel versenyeztek, ennek nyomták...
Tudom, hogy Relhist nem olyan, azaz ebben az esetben nem így van, de szerintem ez is inkább hátrány, ahogy a chiptuning is.
Te mitől vagy több, mint egy átlaguser?
Hogy a chiptuning előny vagy hátrány, azt a fene se tudja. Ha utána is ugyanúgy használták mint előtte, és csak optimalizálva lett a motor, akkor az előny is lehet. Ha viszont a megnövekedett teljesítmény miatt kinyomták az autó szemét is, akkor hátrány.
De egy gyárinál jobb fék, meg egy strapabíróbb turbócső ugyan miért lenne már hátrány??


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: kotta_cs - 2015.12.02 szerda, 13:10:04
Te mitől vagy több, mint egy átlaguser?
Hogy a chiptuning előny vagy hátrány, azt a fene se tudja. Ha utána is ugyanúgy használták mint előtte, és csak optimalizálva lett a motor, akkor az előny is lehet. Ha viszont a megnövekedett teljesítmény miatt kinyomták az autó szemét is, akkor hátrány.
De egy gyárinál jobb fék, meg egy strapabíróbb turbócső ugyan miért lenne már hátrány??


ráadásul az mk3 híres arról, hogy a gyári fék gyenge


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.02 szerda, 18:56:06
Te mitől vagy több, mint egy átlaguser?
Mert értek az autókhoz.
Válasz
Hogy a chiptuning előny vagy hátrány, azt a fene se tudja. Ha utána is ugyanúgy használták mint előtte, és csak optimalizálva lett a motor, akkor az előny is lehet. Ha viszont a megnövekedett teljesítmény miatt kinyomták az autó szemét is, akkor hátrány.
De egy gyárinál jobb fék, meg egy strapabíróbb turbócső ugyan miért lenne már hátrány??

Az optimalizálást hagyjuk már... tudom én, hogy a tuning szó azt jelenti. Elárulom: gyárilag az optimumon van.
Vannak persze olyan gyári megoldások, hogy szoftveresen csökkentik a lóerőt, az más.
A 130-as nem ilyen, nincs belőle erősebb. Csak úgy lehet növelni a lóerőket, hogy pl a környezetvédelmet figyelmen kívül hagyjuk.
Vagyis, sokkal jobban fogja szennyezni a környezetet.
De az átlagusert nem ez érdekli. Hanem azt gondolja, ha ennek nem volt elég a gyári 130 lóerő, ez biztosan taposta az autó lelkét.
És az esetek többségében igaza is van. Csak akkor csináltatsz tuningot, ha nem elég a gyári lóerő, olyanról még nem hallottam, hogy valaki a kibocsátást akarja csökkenteni.
Tehát a tuning=széthajtott autó - legalábbis sok ember szemében.
Relhistet ismerem, gondolom őt a kíváncsiság hajtotta, az övé biztosan nincs széthajtva.
Ezt írtam lenn is...


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Ferqo - 2015.12.02 szerda, 18:59:29
Mert értek az autókhoz.
Az optimalizálást hagyjuk már... tudom én, hogy a tuning szó azt jelenti. Elárulom: gyárilag az optimumon van.
Vannak persze olyan gyári megoldások, hogy szoftveresen csökkentik a lóerőt, az más.
A 130-as nem ilyen, nincs belőle erősebb. Csak úgy lehet növelni a lóerőket, hogy pl a környezetvédelmet figyelmen kívül hagyjuk.
Vagyis, sokkal jobban fogja szennyezni a környezetet.
De az átlagusert nem ez érdekli. Hanem azt gondolja, ha ennek nem volt elég a gyári 130 lóerő, ez biztosan taposta az autó lelkét.
És az esetek többségében igaza is van. Csak akkor csináltatsz tuningot, ha nem elég a gyári lóerő, olyanról még nem hallottam, hogy valaki a kibocsátást akarja csökkenteni.
Tehát a tuning=széthajtott autó - legalábbis sok ember szemében.
Relhistet ismerem, gondolom őt a kíváncsiság hajtotta, az övé biztosan nincs széthajtva.
Ezt írtam lenn is...
Relhistet én is ismerem, szerintem nem ő csippeltette meg...


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.02 szerda, 19:00:56

ráadásul az mk3 híres arról, hogy a gyári fék gyenge

Micsoda marhaság ez... anno volt egy lista, a kategóriában melyiknek mekkora a fékútja.
Az MK3 az egyik legjobb volt.
Persze, aki sportosan vezet, fék-gáz-fék-gáz esetén elgyengül.
Pont erről beszéltem, akkor nem elég a fék, ha az ember tapossa...


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: GinJoy - 2015.12.02 szerda, 19:58:43
Te mitől vagy több, mint egy átlaguser?
Hogy a chiptuning előny vagy hátrány, azt a fene se tudja. Ha utána is ugyanúgy használták mint előtte, és csak optimalizálva lett a motor, akkor az előny is lehet. Ha viszont a megnövekedett teljesítmény miatt kinyomták az autó szemét is, akkor hátrány.
De egy gyárinál jobb fék, meg egy strapabíróbb turbócső ugyan miért lenne már hátrány??
nem hátrány, viszont a legtöbb embernek nem is előny. pont nem érdekli. sőt sokan azt sem tudják mi az


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: GinJoy - 2015.12.02 szerda, 19:59:25

ráadásul az mk3 híres arról, hogy a gyári fék gyenge
ez tényleg butaság


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: nejo88 - 2015.12.02 szerda, 20:00:15
Micsoda marhaság ez... anno volt egy lista, a kategóriában melyiknek mekkora a fékútja.
Az MK3 az egyik legjobb volt.
Persze, aki sportosan vezet, fék-gáz-fék-gáz esetén elgyengül.
Pont erről beszéltem, akkor nem elég a fék, ha az ember tapossa...

Vagy ha csak jobbat szeretne kihozni belőle.Esetleg biztonságosabbnak érezni az autót. Minek tankoljak V power dieselt ha a simával is elmegy. Minek a jobb minőség! Ha már így áll a dolog.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: GinJoy - 2015.12.02 szerda, 20:01:35
Vagy ha csak jobbat szeretne kihozni belőle.Esetleg biztonságosabbnak érezni az autót. Minek tankoljak V power dieselt ha a simával is elmegy. Minek a jobb minőség! Ha már így áll a dolog.
teljesen igazad van. csak 10-ből 9 ember nem így megy autót vásárolni


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: nejo88 - 2015.12.02 szerda, 20:05:45
Relhistet én is ismerem, szerintem nem ő csippeltette meg...

Én voltam! Nem sajnáltam rá. Ezért is lett a drágább megoldás. Chip előtt 128,7HP adott le a kocsi utána meg 152,3HP a pad szerint. 82e ft ért.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: kotta_cs - 2015.12.02 szerda, 20:40:28
Micsoda marhaság ez... anno volt egy lista, a kategóriában melyiknek mekkora a fékútja.
Az MK3 az egyik legjobb volt.
Persze, aki sportosan vezet, fék-gáz-fék-gáz esetén elgyengül.
Pont erről beszéltem, akkor nem elég a fék, ha az ember tapossa...

Bocsánat, rosszul fejeztem ki magam. Az MK3 fékének működtetéséhez nagyobb erő szükségeltetik. Már akkor észrevettem, hogy a fékhez nagyobb erő kell mint egy hason korú focusnál, aztán eljött a fékbetét csere ideje és Vik rendbe rakta az egészet. Jobb lett, de akkor is több erő kellett hozzá és kiderült ez sajna így is van. Ettől még nem áll meg hosszabb út alatt, csak nagyobb erővel kell nyomni a pedált.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.02 szerda, 20:55:53
Vagy ha csak jobbat szeretne kihozni belőle.Esetleg biztonságosabbnak érezni az autót. Minek tankoljak V power dieselt ha a simával is elmegy. Minek a jobb minőség! Ha már így áll a dolog.

Bár már GinJoy is leírta, én is úgy látom. Jobb az, ha a fék jó, vagy még jobb.
A bármiféle tuningolásnak az kéne hogy legyen az első lépése, hogy a féket megcsináljuk bitangra...
És aztán csiholjunk lovakat.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.02 szerda, 20:57:33
Bocsánat, rosszul fejeztem ki magam. Az MK3 fékének működtetéséhez nagyobb erő szükségeltetik. Már akkor észrevettem, hogy a fékhez nagyobb erő kell mint egy hason korú focusnál, aztán eljött a fékbetét csere ideje és Vik rendbe rakta az egészet. Jobb lett, de akkor is több erő kellett hozzá és kiderült ez sajna így is van. Ettől még nem áll meg hosszabb út alatt, csak nagyobb erővel kell nyomni a pedált.

Ez így van, a rásegítés gyengébb. Pl a 99-es fiestán is kisebb erővel kellett nyomni a pedált.
Van, aki buherált a vákumdobbal, elvileg segített.
Én megszoktam, nekem mind1. De valóban, lehetne puhább.
Tán a Fl2-nél ezen is alakítottak.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Relhist - 2015.12.02 szerda, 21:21:11

Ismerem azt a szárnyat.Te rakattad rá?4ajtóson is mutatós.
gyárilag van rajta, szalon autóként kezdte, csicsázták kissé.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: GinJoy - 2015.12.02 szerda, 21:32:42
Bocsánat, rosszul fejeztem ki magam. Az MK3 fékének működtetéséhez nagyobb erő szükségeltetik. Már akkor észrevettem, hogy a fékhez nagyobb erő kell mint egy hason korú focusnál, aztán eljött a fékbetét csere ideje és Vik rendbe rakta az egészet. Jobb lett, de akkor is több erő kellett hozzá és kiderült ez sajna így is van. Ettől még nem áll meg hosszabb út alatt, csak nagyobb erővel kell nyomni a pedált.
sztem meg nem nagyobb erő kell, csak egyenletesebben lehet adagolni. annó mentem egy nissannal, az az első pillanatban bekapott, de utána semmi érdemleges. ez legalább nem fejelteti meg a szélvédőt, viszont mégis fog legalább úgy mint a másik. sokan azt hiszik az a jó, ami csak vagy nincs vagy satu


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Relhist - 2015.12.02 szerda, 21:33:12
Nézzük csak... az autós cső szettet x millió autóban próbálták ki. Pl az enyémben. Nekem 200e km, 11 év után ment tönkre.
Tudjuk, hogy aforge mennyit bír ki? Biztos nincs meg 11 éve... Hány eladott csőről beszélünk? 100? Olyan kis minta, hogy ihaj.
Egyáltalán nem lehet kijelenteni, hogy jobban bírja a strapát, mint a gyári.
Tudod mi az, ami biztosan jobban bírja, mint a gyári? Bunyek által használt traktorcső. Na az valószínűleg 2 autót kiszolgál... és cserébe nem is drága.
Fékbetétek, egyéb tuning cuccok... jó, jó... megéri? Nekem talán. De egy átlag usert inkább zavarja.
Miért kell ebbe tuning fék? ezzel versenyeztek, ennek nyomták...
Tudom, hogy Relhist nem olyan, azaz ebben az esetben nem így van, de szerintem ez is inkább hátrány, ahogy a chiptuning is.
Szerintem nincs rajta tuning fék, csak brembo tárcsák és betétek. 2014 tavaszán, mikor a hátsó féknyergeket berohadás miatt cseréltem, én is brembo tárcsát és betétet raktam fel rá körben (nem tudom, Nejo88 kolléga azóta cserélte-e, de a km alapján nem kellett volna, mert én kb. 195eKm környékén tetettem fel).

A brembo szett kicsit javít a KOTTA által is írt alulszervózottság miatti érzésen (ami pl az MK4-hez képest egyértelmű), ha már melegek a fékek. Hidegen kissé nyúlós.
Amúgy meg egy jó fék+gumi kombóval hasonlóan túrja az orra az aszfaltot, mint az mk4-é, a különbség az, hogy az mk3-at rendesen le kell taposni hozzá, míg az mk4 kisebb pedálerő mellett is tuja.

Nem tudom, hogy a forge szett mennyit bír, de ha a tartósság mércéje az, hogy nálad meddig bírta a gyári, akkor sosem fog kiderülni.  :eplus2:
Azt meg nem értem, hogy a te felkészültségeddel miért mondod, hogy a Bunyek által egyedileg kialakított megoldás biztosan tartósabb, mint egy, szilikon csöveket gyártó (verseny minőségben is!) cég által készített megoldás.
2010 nyarán került fel a gépre, kb 150ekM-es állásnál, azaz 60eKm-t (főleg város) biztosan kibírt hiba nélkül.  :wave:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Relhist - 2015.12.02 szerda, 21:36:07
Én voltam! Nem sajnáltam rá. Ezért is lett a drágább megoldás. Chip előtt 128,7HP adott le a kocsi utána meg 152,3HP a pad szerint. 82e ft ért.
Azért az megnyugtató, hogy 12éves korára és 200eKm-rel a háta mögött is kb hozta a gyári adatot. :wave:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Csabi77 - 2015.12.02 szerda, 21:51:11
gyárilag van rajta, szalon autóként kezdte, csicsázták kissé.


 :eljen:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.02 szerda, 22:06:00
Szerintem nincs rajta tuning fék...

...aminek ellentmond az, hogy a hirdetésben külön ki van emelve, hogy nem gyári. Ha nem lenne fontos, meg sem említetted volna.

Válasz
Nem tudom, hogy a forge szett mennyit bír, de ha a tartósság mércéje az, hogy nálad meddig bírta a gyári, akkor sosem fog kiderülni.  :eplus2:
Azt meg nem értem, hogy a te felkészültségeddel miért mondod,

Ez pontosan mit is takar?

Válasz
hogy a Bunyek által egyedileg kialakított megoldás biztosan tartósabb, mint egy, szilikon csöveket gyártó (verseny minőségben is!) cég által készített megoldás.
2010 nyarán került fel a gépre, kb 150ekM-es állásnál, azaz 60eKm-t (főleg város) biztosan kibírt hiba nélkül.  :wave:

1. Bunyek által írt megoldás traktorra van kitalálva. Na ott aztán van minden. Ha azt bírja, akkor bírja egy sima 2 literes dízelnél is. Nem egy szezonra, hanem több 10 évre-
2. Nézzük... 1 autó lement kb 1/3-ad annyit mint pl az enyém (ami ugyanúgy 1 autó). Mit akarsz ezzel bizonyítani? Mert ezzel semmit nem lehet.
A gyárinál több százezer/millió autóról beszélünk, azok általában kibírnak mondjuk 100e-et. Tudunk pár 10 forgeról, azok közül mondjuk 1 sem ment tönkre.
Tudunk olyanról, amelyik lement 200e-et, mint az enyém? Szerintem nem. Ki lehet jelenteni, hogy többet bír ki? Persze, hogy nem.
Komolyabb anyagból van mint a gyári, ezt láttam. Tudjuk hogy reagál a hőre, olajra? Nem tudjuk. Egy sincs olyan, ami mondjuk 10 éve van benn.
Szép a színe, ez ok, de egy átlag vásárlónak vagy semmit nem jelent, vagy hátrányt, mert ez valami nem gyári.
Amúgy értelme annyi van, mint a toronymerevítésnek meg a direktszűrőnek, de ez egy más tészta.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.02 szerda, 22:07:42
sztem meg nem nagyobb erő kell, csak egyenletesebben lehet adagolni. annó mentem egy nissannal, az az első pillanatban bekapott, de utána semmi érdemleges. ez legalább nem fejelteti meg a szélvédőt, viszont mégis fog legalább úgy mint a másik. sokan azt hiszik az a jó, ami csak vagy nincs vagy satu

Nagyobb erő kell. A régi és új fiestánál is sokkal könnyebb, azaz kevésbé kell nyomni a féket.
Más autókhoz hasonlítva is ua a helyzet.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: GinJoy - 2015.12.02 szerda, 22:23:55
Nagyobb erő kell. A régi és új fiestánál is sokkal könnyebb, azaz kevésbé kell nyomni a féket.
Más autókhoz hasonlítva is ua a helyzet.
hát az enyémnél nem kell nagyobb erőt kifejteni, mint bármi más autó fékezéséhez. pedig jócskán mentem fordokkal is . legyen akár fiesta akár más mondeo. ami ennél könnyebb az már nem érezhető normálisan. de mint mondtam, egy fiestához képest semmivel sem kell erősebben nyomni
lehet az a baj, hogy tizenéves autókat hasonlítgatunk össze, aminek mindnek van valami nyűgje, még ha azt is hiszi az ember, hogy ez jó. a fóka klub pont ilyen témája, hogy elkönyvelik, hogy a dízelben nincs fűtés, mert az gyárilag olyan  :eplus2:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.02 szerda, 22:50:23
hát az enyémnél nem kell nagyobb erőt kifejteni, mint bármi más autó fékezéséhez. pedig jócskán mentem fordokkal is . legyen akár fiesta akár más mondeo. ami ennél könnyebb az már nem érezhető normálisan. de mint mondtam, egy fiestához képest semmivel sem kell erősebben nyomni
lehet az a baj, hogy tizenéves autókat hasonlítgatunk össze, aminek mindnek van valami nyűgje, még ha azt is hiszi az ember, hogy ez jó. a fóka klub pont ilyen témája, hogy elkönyvelik, hogy a dízelben nincs fűtés, mert az gyárilag olyan  :eplus2:

A fiesta az még nincs 1 éves...


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: GinJoy - 2015.12.02 szerda, 22:55:23
A fiesta az még nincs 1 éves...
Ahhoz meg pláne nem illene egy 10-15 éves autót hasonlítani


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.02 szerda, 23:10:12
Ahhoz meg pláne nem illene egy 10-15 éves autót hasonlítani

De a 99-es fifinél is nagyjából ugyanekkora erő kellett. Kisebb, mint a mondeónál.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: kotta_cs - 2015.12.02 szerda, 23:27:56
hát az enyémnél nem kell nagyobb erőt kifejteni, mint bármi más autó fékezéséhez. pedig jócskán mentem fordokkal is . legyen akár fiesta akár más mondeo. ami ennél könnyebb az már nem érezhető normálisan. de mint mondtam, egy fiestához képest semmivel sem kell erősebben nyomni
lehet az a baj, hogy tizenéves autókat hasonlítgatunk össze, aminek mindnek van valami nyűgje, még ha azt is hiszi az ember, hogy ez jó. a fóka klub pont ilyen témája, hogy elkönyvelik, hogy a dízelben nincs fűtés, mert az gyárilag olyan  :eplus2:


az asszonynak már akkor meg volt a focusa. Szóval én egy 2003-as mondit egy 2002-es fókával hasonlítottam össze. Te vagy az első aki szerint nem kell nagyobb erőt kifejteni. Nem azt mondom, hogy nem fog eléggé a fék, hanem, hogy nagyobb erővel kell nyomni a féket, kevesebb a szervó hatás.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Zsolteey - 2015.12.02 szerda, 23:45:07
hát az enyémnél nem kell nagyobb erőt kifejteni, mint bármi más autó fékezéséhez. pedig jócskán mentem fordokkal is . legyen akár fiesta akár más mondeo. ami ennél könnyebb az már nem érezhető normálisan. de mint mondtam, egy fiestához képest semmivel sem kell erősebben nyomni
lehet az a baj, hogy tizenéves autókat hasonlítgatunk össze, aminek mindnek van valami nyűgje, még ha azt is hiszi az ember, hogy ez jó. a fóka klub pont ilyen témája, hogy elkönyvelik, hogy a dízelben nincs fűtés, mert az gyárilag olyan  :eplus2:


FL2-vel sokat javítottak a fékérzeten. Ha átülök a 2.2-esbe, akkor mindig kell 1-2 fékezés, hogy átálljak, hogy kevésbé kell határozott lenni a fékpedállal.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Relhist - 2015.12.03 csütörtök, 10:25:18
...aminek ellentmond az, hogy a hirdetésben külön ki van emelve, hogy nem gyári. Ha nem lenne fontos, meg sem említetted volna.
Nem én hirdetem ....
A hirdetésben az szerepel, hogy brembo tárcsák és betétek elől hátul. Ez annyiban nem gyári, hogy nem motorcraft logós. Ettől még nem lesz tuning, mert nem jelent átalakítást. Tuning akkor lenne, ha pl. Focus st nyergek lennének rajta.

Ez pontosan mit is takar
Pont azt, amit aztán meg is erősítettél (ld következő idézet): Bunyek megoldását látatlanban minősíted az anyaghasználat alapján, holott annak kb annyi köze van a gyári kialakításhoz, hogy ugyanott kezdődik és végződik, mint a gyári.
A forge szettnél meg felteszed a kérdést, hogy bírja-e az olajat, hőt, miközben te is tudod, hogy egy 6 réteg szövettel erősített, szilikonból készült csőnek bírnia kell.

Továbbá tudod, hogy Bunyeknél a toldások, kanyarok hogy vannak megoldva? Mert ugye minden rendszer annyit bír, amennyit a leggyengébb pontja.
Harmadrészt én is írhatnám, hogy azért jó, mert a forge versenysportba is gyárt, és ott van minden, és ha ott bírja, akkor a 2.0 tdcit is bírja.

Erre írtam, hogy a tőled, tekintve az autóipari felkészültségedet, szakértőbb választ vártam.  :wave:

Értem, hogy neked nem tetszik /te nem tetetnél a sajátodra ilyet, és ezt meg sem kell érvelni, mert saját vélemény/döntés.

1. Bunyek által írt megoldás traktorra van kitalálva. Na ott aztán van minden. Ha azt bírja, akkor bírja egy sima 2 literes dízelnél is. Nem egy szezonra, hanem több 10 évre-
2. Nézzük... 1 autó lement kb 1/3-ad annyit mint pl az enyém (ami ugyanúgy 1 autó). Mit akarsz ezzel bizonyítani? Mert ezzel semmit nem lehet.
A gyárinál több százezer/millió autóról beszélünk, azok általában kibírnak mondjuk 100e-et. Tudunk pár 10 forgeról, azok közül mondjuk 1 sem ment tönkre.
Tudunk olyanról, amelyik lement 200e-et, mint az enyém? Szerintem nem. Ki lehet jelenteni, hogy többet bír ki? Persze, hogy nem.
Komolyabb anyagból van mint a gyári, ezt láttam. Tudjuk hogy reagál a hőre, olajra? Nem tudjuk. Egy sincs olyan, ami mondjuk 10 éve van benn.
Szép a színe, ez ok, de egy átlag vásárlónak vagy semmit nem jelent, vagy hátrányt, mert ez valami nem gyári.
Amúgy értelme annyi van, mint a toronymerevítésnek meg a direktszűrőnek, de ez egy más tészta.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: GinJoy - 2015.12.03 csütörtök, 14:16:20
FL2-vel sokat javítottak a fékérzeten. Ha átülök a 2.2-esbe, akkor mindig kell 1-2 fékezés, hogy átálljak, hogy kevésbé kell határozott lenni a fékpedállal.
akkor lehet hogy ez a "baj" :D


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Bunyek - 2015.12.03 csütörtök, 22:24:11
Nincs annak a FORGE szettnek semmi baja, max az ára...van aki megteheti és van aki nem...én meg akkor is azt tenném be amit én elképzeltem oda pénztől függetlenül.
Én rendszerem szinte gyári, a cooler és 1 db egyenes traktorcső kivételével, ami azért került bele mert az egész komplett EGR-t csövezéssel együtt kidobtam a kocsiból, és egy egyenes csővel lett megoldva....gyári is birta a nyomást nálam.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: MZoli80 - 2015.12.07 hétfő, 23:14:02
Szia! Engem lehet hogy érdekel az autó, de eddig főleg benzinest akartam. Az igazság az, hogy főleg városban használom évente kb 8-10 e km-t megyek és félek tőle hogy a TDCI-vel sok problémám lenne. Viszont benzinesből jó állapotút venni majdnem reménytelen:( Mivel itt többen is ismeritek az autót, hosszú távon (kb 5 évig szeretném megtartani) milyen költségeim lehetnek vele? Gondolok itt az nagynyomású szívattyúra, turbóra, meg a többi dízeles problémás alkatrészre.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: alf® - 2015.12.08 kedd, 06:24:07
Mert értek az autókhoz.
...és senki más nem,aki nem ott dolgozik ahol te? :D
Pont olyan átlagjúzer vagy mint bárki aki nem profi módon él és dogozik az autógyártásban,javításban,felhasználásban.

A többire meg felesleges reagálni,mert csak a te személyes véleményedet tükrözi-saját tapasztalat nélkül.Az meg ugye olyan mint a sheggjuk..... :eplus2:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Relhist - 2015.12.08 kedd, 10:19:42
Szia! Engem lehet hogy érdekel az autó, de eddig főleg benzinest akartam. Az igazság az, hogy főleg városban használom évente kb 8-10 e km-t megyek és félek tőle hogy a TDCI-vel sok problémám lenne. Viszont benzinesből jó állapotút venni majdnem reménytelen:( Mivel itt többen is ismeritek az autót, hosszú távon (kb 5 évig szeretném megtartani) milyen költségeim lehetnek vele? Gondolok itt az nagynyomású szívattyúra, turbóra, meg a többi dízeles problémás alkatrészre.
2007.07-2014.02 között nagyrészt (~80%) budapesti használatban volt nálam. Az átlagfogyasztást az aláírásomban látod. A 8L körüli fogyasztáson kívül más gond nem volt vele, viszont érdemes figyelni a hidegüzem miatti dolgokra: óvatos terhelés, felezett olajcsere ciklus. Én 10eKmes olaj és gázolaj szűrő cserét használtam (a go szűrő véleményes, mert a gyári ciklus 60ekm, de mivel az üzemanyagrendszer igazi szopó bír lenni, úgy voltam vele, hogy jobb a békesség). A rövid utak miatt az akksi feszültségre tud még panaszkodni, de ez nem kritikus, a 74Ah-s akksi simán indította mindig. A generátor szabadonfutós rajta, ami a városi üzen allandóan változó fordulatszámát jobban tolerálja. Az EGR le van dugózva, nem kormolja tele a szívósort. Néha érdemes kikormolni pályán.
Nálam gyári futóművel és vezérléssel (130le) szolgált.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: nejo88 - 2015.12.14 hétfő, 17:33:40
Eladva.  :wave: :szomoru1:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: kotta_cs - 2015.12.14 hétfő, 17:34:14
Eladva.  :wave: :szomoru1:

grat


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan
Írta: Relhist - 2015.12.14 hétfő, 20:44:19
Eladva.  :wave: :szomoru1:
:taps:


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.14 hétfő, 20:55:43
Nem én hirdetem ....
A hirdetésben az szerepel, hogy brembo tárcsák és betétek elől hátul. Ez annyiban nem gyári, hogy nem motorcraft logós. Ettől még nem lesz tuning, mert nem jelent átalakítást.

Külön kiemelted, tehát...

Válasz
Tuning akkor lenne, ha pl. Focus st nyergek lennének rajta.

Valójában igen, itt kezdődne a tuning.

Válasz
Pont azt, amit aztán meg is erősítettél (ld következő idézet): Bunyek megoldását látatlanban minősíted az anyaghasználat alapján, holott annak kb annyi köze van a gyári kialakításhoz, hogy ugyanott kezdődik és végződik, mint a gyári.
A forge szettnél meg felteszed a kérdést, hogy bírja-e az olajat, hőt, miközben te is tudod, hogy egy 6 réteg szövettel erősített, szilikonból készült csőnek bírnia kell.

A traktoros megoldást az idő dícséri.
Fogalmam sincs, hogy mit bír az x szövettel megerősített cső. Bírnia kell? Lehet. Vagy nem.

Válasz
Továbbá tudod, hogy Bunyeknél a toldások, kanyarok hogy vannak megoldva?

Fogalmam sincs.

Válasz
Mert ugye minden rendszer annyit bír, amennyit a leggyengébb pontja.

Maximálisan így van. És jogos is.

Válasz
Harmadrészt én is írhatnám, hogy azért jó, mert a forge versenysportba is gyárt, és ott van minden, és ha ott bírja, akkor a 2.0 tdcit is bírja.

Persze hogy nem. A verseny az nem 10 év 300e km-re szól.

Válasz
Erre írtam, hogy a tőled, tekintve az autóipari felkészültségedet, szakértőbb választ vártam.  :wave:

Nem ugyanúgy látjuk...

Válasz
Értem, hogy neked nem tetszik /te nem tetetnél a sajátodra ilyet, és ezt meg sem kell érvelni, mert saját vélemény/döntés.

Pont fordítva. Nekem tetszik, és előbb tennék forge szettet, mint traktoros megoldást. Azaz, azt „sosem” tennék.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.14 hétfő, 20:56:56
...és senki más nem,aki nem ott dolgozik ahol te? :D

Dehogynem.

Válasz
Pont olyan átlagjúzer vagy mint bárki aki nem profi módon él és dogozik az autógyártásban,javításban,felhasználásban.

Nem így van.

Válasz
A többire meg felesleges reagálni,mert csak a te személyes véleményedet tükrözi-saját tapasztalat nélkül.Az meg ugye olyan mint a sheggjuk..... :eplus2:

Tévedés.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: alf® - 2015.12.14 hétfő, 21:00:24
Dehogynem.

Nem így van.

Tévedés.
:D elég gyenge érvelés.de jol is van ez így.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: Angel - 2015.12.14 hétfő, 21:11:09
:D elég gyenge érvelés.de jol is van ez így.

Pedig ennél hosszabbra nincs szükség.


Cím: Válasz: Eladó mk3 tdci Mondeo
Írta: alf® - 2015.12.15 kedd, 05:56:07
Pedig ennél hosszabbra nincs szükség.
értelme sincs. :hehe: