Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 08:56:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1528
1529
1530
1531
1532
1533
1534
[
1535
]
1536
1537
1538
1539
1540
1541
1542
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19903263 alkalommal)
Koniman
és 70 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76700 Dátum:
2020.03.03 kedd, 11:15:56 »
Idézetet írta: Adigodus - 2020.03.03 kedd, 11:12:43
Ajtóban lévő motorra gondoltam
szóval: kulcsal a vezető oladli illetve a hátsó ajtók zárodnak az anyós oldali viszont nem! Tehát a távirányító csak a hátsókat zárja illetve nyitja! az anyós oldali sehogy csak ha benyomom a reteszt belülről! Vezető oldali csak kulcsal viszont az vezérli a hátsókat is!
Hát annak nincs motorhiba jelző lámpája.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76701 Dátum:
2020.03.03 kedd, 11:35:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.03 kedd, 11:15:56
Hát annak nincs motorhiba jelző lámpája.
Ez ugyan tökéletesen korrekt tájékoztatás, de azt gondolod, hogy segít a problémája megoldásában...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Adigodus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76702 Dátum:
2020.03.03 kedd, 11:43:32 »
ezért kérdeztem hogy van e valakinek ötlete mi lehet? miért nem zárja az ajtókat..mit nézek meg stb..
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi hatchback 2002/04 B5Y
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76703 Dátum:
2020.03.03 kedd, 11:55:56 »
Idézetet írta: Adigodus - 2020.03.03 kedd, 11:43:32
ezért kérdeztem hogy van e valakinek ötlete mi lehet? miért nem zárja az ajtókat..mit nézek meg stb..
Írd be az aláírásodba az autó lényegesebb adatait, ahogyan többünknél látod. Sokat segíthet, amikor kérdezel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76704 Dátum:
2020.03.03 kedd, 12:01:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.03 kedd, 11:35:37
Ez ugyan tökéletesen korrekt tájékoztatás, de azt gondolod, hogy segít a problémája megoldásában...?
AndyA
Olvasd vissza.
Mielőtt válaszolt volna már írtam a segítséget.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76705 Dátum:
2020.03.03 kedd, 12:03:42 »
Idézetet írta: Adigodus - 2020.03.03 kedd, 11:43:32
ezért kérdeztem hogy van e valakinek ötlete mi lehet? miért nem zárja az ajtókat..mit nézek meg stb..
Ezek szerint te sem olvasod végig a hsz-t, csak az első sort.....
#76751 Dátum: Ma - 11:08:04
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Adigodus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76706 Dátum:
2020.03.03 kedd, 12:06:44 »
Igen olvastam! Ajtózár hibát hogyan lehet kiszűrni?
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi hatchback 2002/04 B5Y
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76707 Dátum:
2020.03.03 kedd, 12:12:51 »
Idézetet írta: Adigodus - 2020.03.03 kedd, 12:06:44
Igen olvastam! Ajtózár hibát hogyan lehet kiszűrni?
Szépen, sorban.
Első a vezetékek, annak az ellenőrzésével. Ha az rendben van, akkor a zár lesz a hibás. Egyszerű.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Adigodus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76708 Dátum:
2020.03.03 kedd, 12:14:08 »
Köszi a gyors válaszokat!
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi hatchback 2002/04 B5Y
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76709 Dátum:
2020.03.10 kedd, 10:15:35 »
Kb. 1 hete vettem észre, hogy balra kanyarodáskor, van egy minimális ellenállása a kormánynak, majd egy koppanás, és megszűnik az ellenállás. Jobbra kanyarodáskor nem jelentkezik ez a hiba.
Mi lehet ez? Szervó?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76710 Dátum:
2020.03.10 kedd, 10:52:22 »
Idézetet írta: Scratch - 2020.03.10 kedd, 10:15:35
Kb. 1 hete vettem észre, hogy balra kanyarodáskor, van egy minimális ellenállása a kormánynak, majd egy koppanás, és megszűnik az ellenállás. Jobbra kanyarodáskor nem jelentkezik ez a hiba.
Mi lehet ez? Szervó?
inkább a kormánymű. Kérdezd Sztifflert,asszem nemrég cseréltette hosszú kinlódás után.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76711 Dátum:
2020.03.10 kedd, 11:06:44 »
Idézetet írta: Scratch - 2020.03.10 kedd, 10:15:35
Kb. 1 hete vettem észre, hogy balra kanyarodáskor, van egy minimális ellenállása a kormánynak, majd egy koppanás, és megszűnik az ellenállás. Jobbra kanyarodáskor nem jelentkezik ez a hiba.
Mi lehet ez? Szervó?
Sajnos nagyon valószínű, hogy a kormánymű akad. Ne közlekedj vele így sokat. Lehet, egyszercsak nem fog továbbugrani, és akkor nem kanyarodsz be balra, hiába is szeretnél. Itt sajnos csak a felújítás vagy csere segít.
Ha szerencséd van, akkor csak valami szilent vagy trapéz gömbfej probléma. Ott viszont legalább kívülről hallhatónak kellene lenni, amikor továbbugrik. Álló helyzetben is csinálja, vagy csak menetközben?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76712 Dátum:
2020.03.10 kedd, 13:18:15 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.10 kedd, 10:52:22
inkább a kormánymű. Kérdezd Sztifflert,asszem nemrég cseréltette hosszú kinlódás után.
Csinálja álló helyzetben, és menet közben is, ami még érdekes, hogy kb. 8-10km után mindig abbahagyja. Majd következő induláskor ismét előjön.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76713 Dátum:
2020.03.10 kedd, 13:20:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.10 kedd, 11:06:44
Sajnos nagyon valószínű, hogy a kormánymű akad. Ne közlekedj vele így sokat. Lehet, egyszercsak nem fog továbbugrani, és akkor nem kanyarodsz be balra, hiába is szeretnél. Itt sajnos csak a felújítás vagy csere segít.
Ha szerencséd van, akkor csak valami szilent vagy trapéz gömbfej probléma. Ott viszont legalább kívülről hallhatónak kellene lenni, amikor továbbugrik. Álló helyzetben is csinálja, vagy csak menetközben?
AndyA
Alló helyzetben is, mindjárt valakit megkérek, hogy tekerje a kormányt, kintről meghallgatom.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76714 Dátum:
2020.03.10 kedd, 13:26:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.10 kedd, 11:06:44
Sajnos nagyon valószínű, hogy a kormánymű akad. Ne közlekedj vele így sokat. Lehet, egyszercsak nem fog továbbugrani, és akkor nem kanyarodsz be balra, hiába is szeretnél. Itt sajnos csak a felújítás vagy csere segít.
Ha szerencséd van, akkor csak valami szilent vagy trapéz gömbfej probléma. Ott viszont legalább kívülről hallhatónak kellene lenni, amikor továbbugrik. Álló helyzetben is csinálja, vagy csak menetközben?
AndyA
Vagy nem.....
Nem mindig a kormánymű a hibás, amikor a kormányon érzel vagy kanyarodás közben történik valami.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.10 kedd, 14:20:47 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76715 Dátum:
2020.03.10 kedd, 13:29:33 »
Idézetet írta: Scratch - 2020.03.10 kedd, 13:20:29
Alló helyzetben is, mindjárt valakit megkérek, hogy tekerje a kormányt, kintről meghallgatom.
Ezt nem talajon álló keréknél kellene, hanem forgó zsámolyon.
Távolról nem hallom, de lehet csak a toronycsapágy ment tönkre...
Forgó zsámoly, saját súlyán áll a kocsi..... Próba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76716 Dátum:
2020.03.10 kedd, 13:31:57 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.10 kedd, 13:29:33
Ezt nem talajon álló keréknél kellene, hanem forgó zsámolyon.
Távolról nem hallom, de lehet csak a toronycsapágy ment tönkre...
Forgó zsámoly, saját súlyán áll a kocsi..... Próba.
Ilyenem nincs, max. beállok valami homokba.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76717 Dátum:
2020.03.10 kedd, 14:07:14 »
Idézetet írta: Scratch - 2020.03.10 kedd, 13:31:57
Ilyenem nincs, max. beállok valami homokba.
Akkor oda kell menni, ahol van.
Vagy lehet tovább tippversenyt tartani.... esetleg sötétben tapogatózni.
Esetleg bemondásra kormányművet cserélni.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.10 kedd, 14:17:48 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76718 Dátum:
2020.03.10 kedd, 16:01:52 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.10 kedd, 14:07:14
Akkor oda kell menni, ahol van.
Vagy lehet tovább tippversenyt tartani.... esetleg sötétben tapogatózni.
Esetleg bemondásra kormányművet cserélni.
Neeem! Megnéztem, csak az első tippekre voltam kíváncsi.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
madisan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76719 Dátum:
2020.03.11 szerda, 17:04:27 »
Sziasztok!
Olyan probléma jelentkezett az autómmal, hogy menet közben leesik a fordulatszámmérő meg a sebesség mérő is nullára, a display csíkos lesz, világít a töltés jelző, villog az izzításjelző de a kocsi megy tovább csak nincs ereje. Természetesen újraindítás után egy ideig minden ok egy ideig. Hiba kód P0500 vehicle speed sensor. MK3 2.0 TDCI.
Valami ötlet hogy merre tovább?
Naplózva
MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76720 Dátum:
2020.03.11 szerda, 17:23:13 »
Idézetet írta: madisan - 2020.03.11 szerda, 17:04:27
Sziasztok!
Olyan probléma jelentkezett az autómmal, hogy menet közben leesik a fordulatszámmérő meg a sebesség mérő is nullára, a display csíkos lesz, világít a töltés jelző, villog az izzításjelző de a kocsi megy tovább csak nincs ereje. Természetesen újraindítás után egy ideig minden ok egy ideig. Hiba kód P0500 vehicle speed sensor. MK3 2.0 TDCI.
Valami ötlet hogy merre tovább?
...egy autószerelőhöz esetleg?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madisan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76721 Dátum:
2020.03.11 szerda, 17:29:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.11 szerda, 17:23:13
...egy autószerelőhöz esetleg?
AndyA
Igen arra én is gondoltam, csak mondom hátha.
Budafok környékén valami hozzáértőt tudsz javasolni?
Naplózva
MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76722 Dátum:
2020.03.11 szerda, 19:31:32 »
Idézetet írta: madisan - 2020.03.11 szerda, 17:29:26
Igen arra én is gondoltam, csak mondom hátha.
Budafok környékén valami hozzáértőt tudsz javasolni?
Autómata vagy manuál váltó?
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76723 Dátum:
2020.03.11 szerda, 19:38:30 »
Valaki tud segíteni abban, hogy hogyan tudom megnezni, hogy egy másik motorvezerlo kompatibilis e az autómmal?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76724 Dátum:
2020.03.11 szerda, 19:55:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.11 szerda, 17:23:13
...egy autószerelőhöz esetleg?
AndyA
Az lehet kevés.... autóvillamossági inkább vagy 2 in 1 a legjobb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76725 Dátum:
2020.03.11 szerda, 19:58:23 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.03.11 szerda, 19:38:30
Valaki tud segíteni abban, hogy
hogyan tudom megnezni, hogy egy másik motorvezerlo kompatibilis e
az autómmal?
A rajtuk lévő számok segíthetnek ebben.
Viszont csere után illeszteni kell....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madisan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76726 Dátum:
2020.03.11 szerda, 20:09:02 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2020.03.11 szerda, 19:31:32
Autómata vagy manuál váltó?
6 seb manuál, azért nem értem a speed sensort.
Naplózva
MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76727 Dátum:
2020.03.11 szerda, 20:52:28 »
Idézetet írta: madisan - 2020.03.11 szerda, 17:04:27
Sziasztok!
Olyan probléma jelentkezett az autómmal, hogy menet közben leesik a fordulatszámmérő meg a sebesség mérő is nullára, a display csíkos lesz, világít a töltés jelző, villog az izzításjelző de a kocsi megy tovább csak nincs ereje. Természetesen újraindítás után egy ideig minden ok egy ideig. Hiba kód P0500 vehicle speed sensor. MK3 2.0 TDCI.
Valami ötlet hogy merre tovább?
milyen eszközzel olvastatok a hibát?akku vagy generator halal lesz az...vagy test hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76728 Dátum:
2020.03.11 szerda, 20:55:57 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.11 szerda, 19:58:23
A rajtuk lévő számok segíthetnek ebben.
Viszont csere után illeszteni kell....
A rajta lévő számok többsége megegyezik, de némi eltérés van. Pedig mindketto dpf-es autóból van.
Melyik számnak kell egyezni?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
madisan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76729 Dátum:
2020.03.11 szerda, 21:10:46 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.11 szerda, 20:52:28
milyen eszközzel olvastatok a hibát?akku vagy generator halal lesz az...vagy test hiba.
generátor 1 éves akku kb szintén, töltésem van és az akku is jónak néz ki, elm 327 és delphi progival is olvastuk, lemértem a két első abs sensort azok is jónak tünnek, múlt héten lett javítva az önindítóm. Én is valami testes dologra tippelek.
Naplózva
MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76730 Dátum:
2020.03.11 szerda, 21:32:40 »
Idézetet írta: madisan - 2020.03.11 szerda, 21:10:46
generátor 1 éves akku kb szintén, töltésem van és az akku is jónak néz ki, elm 327 és delphi progival is olvastuk, lemértem a két első abs sensort azok is jónak tünnek, múlt héten lett javítva az önindítóm. Én is valami testes dologra tippelek.
elm 327+Forscan laptoppal.Az akku és a töltés méréssel legyen jó,ne csak úgy nézzen ki.
Testkábeleket érdemes lebontani,megtisztítani és szilikonzsírral összerakni.No meg az akkusarukat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76731 Dátum:
2020.03.11 szerda, 21:36:00 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.03.11 szerda, 20:55:57
A rajta lévő számok többsége megegyezik, de némi eltérés van. Pedig mindketto dpf-es autóból van.
Melyik számnak kell egyezni?
Talán az összesnek.....
Az alkatrész számnak biztos, legfeljebb a szoftver szint kódja eltérhet. De akkor meg ugye nem azonos a SW rajta, ami meg nem jó.
Némi eltérés?
Ha alkatrész/azonosító cikkszámokban van
némi
eltérés, akkor az nem az igazi, ugye?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76732 Dátum:
2020.03.11 szerda, 21:39:11 »
Idézetet írta: madisan - 2020.03.11 szerda, 21:10:46
generátor 1 éves akku kb szintén, töltésem van és az akku is jónak néz ki, elm 327 és delphi progival is olvastuk, lemértem a két első abs sensort azok is jónak tünnek, múlt héten lett javítva az önindítóm. Én is valami testes dologra tippelek.
Semmi köze a keréksebesség jeladóknak ehhez.
De mégis mit mértél le rajtuk? A súlyukat?
Akku, jeladó ....jónak tűnnek? Elektromos alkatrészek esetében biztosan kell tudni, hogy jó. Általában a jó és a rossz alkatrész is ugyanúgy néz ki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madisan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76733 Dátum:
2020.03.11 szerda, 21:58:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.11 szerda, 21:39:11
Semmi köze a keréksebesség jeladóknak ehhez.
De mégis mit mértél le rajtuk? A súlyukat?
Akku, jeladó ....jónak tűnnek? Elektromos alkatrészek esetében biztosan kell tudni, hogy jó. Általában a jó és a rossz alkatrész is ugyanúgy néz ki.
A hosszukat mértem és stimmelnek. Ellenállást mértem rajtuk ez gondoltam nyilvánvaló. És azért az ABS sensoron mert állítólag ezen nincs speed sensor csak az autómatán, állítólag az ABS sensorról veszi az adatokat. Mondom állítólag. AZ akkura is rámértem nem csak szemre néztem meg, töltés is rendben. Még a test kábeleket megnézem, de igazatok van mert valószínűleg autó villamossági szer lesz a megoldás.
Naplózva
MK III 2.0 TDCI 2006 machine silver
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76734 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 06:19:16 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.03.11 szerda, 20:55:57
A rajta lévő számok többsége megegyezik, de némi eltérés van. Pedig mindketto dpf-es autóból van.
Melyik számnak kell egyezni?
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.11 szerda, 21:36:00
Talán az összesnek.....
Az alkatrész számnak biztos, legfeljebb a szoftver szint kódja eltérhet. De akkor meg ugye nem azonos a SW rajta, ami meg nem jó.
Némi eltérés?
Ha alkatrész/azonosító cikkszámokban van
némi
eltérés, akkor az nem az igazi, ugye?
Nem akarok bele szólni a dolgotokba
de, amikor én a tempómat miatt vezérlőt cseréltem, csak simán autó/motor típus azonosat vettem , csak fiatalabbat (2006 év végit)
még ott a bontóba kicseréltem, beletettem , beírtam a porlasztókat ennyi volt az illesztés és pöcre indult és azóta is teszi a dolgát ( több mint 3 éve ).
Szoftverileg is újabb volt és jobb is lett az autó, simábban ment, szebben járt és még a fogyasztásra is volt hatással
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.12 csütörtök, 06:38:35 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76735 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 06:44:04 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.11 szerda, 21:32:40
elm 327+Forscan laptoppal.Az akku és a töltés méréssel legyen jó,ne csak úgy nézzen ki.
Testkábeleket érdemes lebontani,megtisztítani és szilikonzsírral összerakni.No meg az akkusarukat.
Szilikonzsírral, ami kiváló szigetelő...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76736 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 07:21:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.12 csütörtök, 06:44:04
Szilikonzsírral, ami kiváló szigetelő...?
AndyA
Igen, nagyon sok helyen használták régen is (jellemzően Japán autóknál).
Ugyanis az érintkezőknél, ahol érintkeznek ott ugye "letolják magukról" és létrejön a fémes érintkezés. (megtisztított felület erősen ajánlott) Viszont mindenhol máshol védelmet nyújt a víztől, nedvességtől és megelőzi a korrózió kialakulását.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76737 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 07:31:03 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.12 csütörtök, 07:21:23
Igen, nagyon sok helyen használták régen is (jellemzően Japán autóknál).
Ugyanis az érintkezőknél, ahol érintkeznek ott ugye "letolják magukról" és létrejön a fémes érintkezés. (megtisztított felület erősen ajánlott) Viszont mindenhol máshol védelmet nyújt a víztől, nedvességtől és megelőzi a korrózió kialakulását.
Tudom, de attól még nem ez a legjobb megoldás. Vannak kimondottan olyan spray-k és zsírok, amik erre valók.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76738 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 07:40:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.12 csütörtök, 07:31:03
Tudom, de attól még nem ez a legjobb megoldás. Vannak kimondottan olyan spray-k és zsírok, amik erre valók.
AndyA
Ja, zsírok.... pl. a szilikon-zsír. Elektromossághoz a vajszínűt használom/használjuk (ez volt régen is, még a japó kocsiknál is) nem a színtelent.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76739 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 07:46:32 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.12 csütörtök, 07:21:23
Igen, nagyon sok helyen használták régen is (jellemzően Japán autóknál).
Ugyanis az érintkezőknél, ahol érintkeznek ott ugye "letolják magukról" és létrejön a fémes érintkezés. (megtisztított felület erősen ajánlott) Viszont mindenhol máshol védelmet nyújt a víztől, nedvességtől és megelőzi a korrózió kialakulását.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76740 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 07:47:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.12 csütörtök, 07:31:03
Tudom, de attól még nem ez a legjobb megoldás. Vannak kimondottan olyan spray-k és zsírok, amik erre valók.
AndyA
"jó,de attól még...." Te tudsz sokkal jobb megoldást is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76741 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 08:13:19 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.03.12 csütörtök, 06:19:16
Nem akarok bele szólni a dolgotokba
de, amikor én a tempómat miatt vezérlőt cseréltem, csak simán autó/motor típus azonosat vettem , csak fiatalabbat (2006 év végit)
még ott a bontóba kicseréltem, beletettem , beírtam a porlasztókat ennyi volt az illesztés és pöcre indult és azóta is teszi a dolgát ( több mint 3 éve ).
Szoftverileg is újabb volt és jobb is lett az autó, simábban ment, szebben járt és még a fogyasztásra is volt hatással
Azt elfelejtetted írni, hogy kaptál kulcsot/távirányítót/chip-et is a PCM-hez.
Mert a régivel be nem indítod.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76742 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 20:11:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.12 csütörtök, 08:13:19
Azt elfelejtetted írni, hogy kaptál kulcsot/távirányítót/chip-et is a PCM-hez.
Mert a régivel be nem indítod.....
Őőőő nem nem kaptam semmit a sajátom van a régi , megmondom az őszintét, nem emlékszem, hogy kulcsot is tanítottam volna,
de nem jelenti azt hogy nem csináltam
nem emlékszem
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76743 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 21:11:52 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.03.12 csütörtök, 20:11:21
Őőőő nem nem kaptam semmit a sajátom van a régi , megmondom az őszintét, nem emlékszem, hogy kulcsot is tanítottam volna,
de nem jelenti azt hogy nem csináltam
nem emlékszem
Kulcs tanítás nélkül nem megy a gép a régi kulcs új vezérlő komboval. Kulcs és injector kódot biztos csináltál.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76744 Dátum:
2020.03.13 péntek, 08:50:21 »
Sziasztok. MK3 dízel mondeo porlasztó adatait (hogy mennyire jó) ki lehet olvastatni vagy csak kivétel + bevizsgálás?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76745 Dátum:
2020.03.13 péntek, 09:20:39 »
Idézetet írta: KPicur - 2020.03.13 péntek, 08:50:21
Sziasztok. MK3 dízel mondeo porlasztó adatait (hogy mennyire jó) ki lehet olvastatni vagy csak kivétel + bevizsgálás?
Ha Fl-es az autód, akkor ki tudod olvasni a korrekciós kódot, de ebből nem fogsz megtudni semmit, mert kb. pár Ford mérnökön kívül élő ember meg nem mondja, hogy mit jelentenek a kiolvasott byte-ok.
Meg lehet még nézni, hogy mennyi a mg-ban mért korrekciós érték alapjáratnál. Ha ez +/- irányban a 2 mg vagy azon túl van, akkor már van miért aggódni, mert láthatóan eltér a kívánttól a ténylegesen szállított mennyiség. Azt azonban tudni kell, hogy ez is csak egy sacc/kB érték, amitől még simán lehet halott a porlasztó.
Meg lehet nézni, hogy mennyi a rail nyomás alapjáraton, ill. menet közben, magasabb fordulaton. Ebből is lehet valamennyire következtetni arra, hogy milyen lehet a résolajveszteség, mennyire lehetnek kopottak a csúcsok. De ez sem 100%-os megoldás, csak sacc/kB következtetés.
Tuttit csak az fog mondani, ha kiveszik és padon meghajtják különböző fordulatokon az ahhoz tartozó vezérlési értékekkel, megnézik, hogy mennyi a szállított érték és a résolajveszteség. Ez saccra olyan 5-6-8 ezres kategória / porlasztó plusz 2-3 óra, pl. itt:
www.dieselgodollo.hu
, de vannak sokán mások is, akik megcsinálják. Ebbe a műveletbe bele szokás tartoznia egy porlasztócsúcs ultrahangos tisztításnak is, ami még jót is tehet az autónak hosszabb távon.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76746 Dátum:
2020.03.20 péntek, 09:10:19 »
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy váltásokkor a fordulatszám felugrik, tegnap jelentkezett a probléma. Meleg motornál pedig 1200-on tartja az alapjáratot. Mit lenne érdemes megnézni, mielött elviszem a szervizbe?
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76747 Dátum:
2020.03.21 szombat, 08:56:53 »
Idézetet írta: zeix - 2020.03.20 péntek, 09:10:19
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy váltásokkor a fordulatszám felugrik, tegnap jelentkezett a probléma. Meleg motornál pedig 1200-on tartja az alapjáratot. Mit lenne érdemes megnézni, mielött elviszem a szervizbe?
Érdemes ránézni a fojtószelepre és az alapjárati motorra, ha szükséges, mindkettőt megtisztítani. Lehet még gyanakodni a fojtószelep-jeladóra és a töltésre is, végül pedig a MAP szenzor koszolódása is befolyásolja a fordulatszámot. De a legegyszerűbb, ha ellenőrzöd a gáz- és a tempomat bowdenjét, nálam például az utóbbi okozott meglepetést
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76748 Dátum:
2020.03.21 szombat, 14:52:42 »
Idézetet írta: probi - 2020.03.21 szombat, 08:56:53
Érdemes ránézni a fojtószelepre és az alapjárati motorra, ha szükséges, mindkettőt megtisztítani. Lehet még gyanakodni a fojtószelep-jeladóra és a töltésre is, végül pedig a MAP szenzor koszolódása is befolyásolja a fordulatszámot. De a legegyszerűbb, ha ellenőrzöd a gáz- és a tempomat bowdenjét, nálam például az utóbbi okozott meglepetést
Kinek okozott meglepetést?!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76749 Dátum:
2020.03.22 vasárnap, 07:27:19 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2020.03.21 szombat, 14:52:42
Kinek okozott meglepetést?!
Ugye, ugye. Azóta is megy, mint ahogy kell neki!
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Oldalak:
1
...
1528
1529
1530
1531
1532
1533
1534
[
1535
]
1536
1537
1538
1539
1540
1541
1542
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ