Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.10 péntek, 10:27:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
 21 
 Dátum: 2024.05.07 kedd, 06:06:16 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta sly70
Üdv mindenkinek.
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy a középkonzolban lévő szivargyújtónak hol és melyik a biztosítéka?
Köszönettel

 22 
 Dátum: 2024.05.06 hétfő, 15:56:12 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Tibor69
Az attól függ, milyet kértél rá. :-)

Ültem Blau4kombi autójában, ott 5%-os volt, a legsötétebb. Ott tényleg sötét volt még napsütésben is.

Az enyém 35%-os. Észrevehető, pl. a 40% körüli infra elnyelésben, érezhetően kevésbé süt be a napfény, nyáron kevesebbet jár a klíma (1-2 deci/100 km!), de nincs nagyon sötét, nem zavaró este sem, hogy ne látnál át rajta. Próbáltam 50%-os mintát, az lepkefing, nem éri meg az árát, hogy felrakasd.

A kettő között 15%-os biztosan van Llumarnál, más gyártót, % értéket nem tudok.

AndyA

Használtan vettük a mondit, a felszereltségi listában ez van:

Build Date : 22.06.2016
Vehicle Line : MONDEO 2014 -
Engine : 2.0L DURATORQ (150PS)
Transmission : 6 SPEED MANUAL TRANSAXLE - MMT6
Emission : EURO 6 EMISSIONS
Air Conditioning : DUAL ZONE AUTO TEMP CONTROL A/C
Body Style : 5 DOOR SALOON
Drive : LHD 4WD (FTD)
Axle Ratio : 3.81/2.77
Version : SERIES 20
Exterior Paint : RUBY RED (METALLIC)
Interior Fabric : MIKO SUEDE /CHARCOAL BLACK
Territory : (+)"HU"

start warranty: 16.08.2016

outstanding field service actions :
22N02 - FRONT BRAKE FLEXIBLE HOSE REPLACEMENT

Owner’s Manual (Vehicles Built From: 4/20/2015) (HTML)

history

reverse parking aid
front parking aid
rear throw in carpet flr mats
front throw in carpet flr mats
daytime running lamps
automated parking system
standard duty suspension
electrochromic inside mirror
front fog lamps
pwr frt w\'dows one touch up/dn
pwr rear 1 shot up/down window
du pwr/htd/sig/pdl lmp/fld/dor
privacy glass

Privacy glass a megnevezése a gyári sötétített üvegnek. Mi úgy emlékezünk, hogy jóval sötétebb és tükrözőbb, mint a Vitara sötétített üvege aminek a VLT értéke: 20%.
Majd a parkolóhelyeken keresek egy mondit.

 23 
 Dátum: 2024.05.06 hétfő, 14:47:34 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta AndyA
Ecoblue:
olajban futó vezszíj, ha sok a méter, vagy ellenőrizetlen az előélet, cseréltesd.
Ez nem árt a viszonylag silány minőségű vízpumpa miatt sem.
Nagynyomású ezen is ereszt, egy szimmeringet is kell cserélni hozzá, amire gyárilag nincs megoldás, tehát szakszerviz nem elég.
Fontos ennek az időzítése, előszeretettel baxák el.
És akkor még lehet egr nyűg, leginkább a műanyag ház repedése, ami így ereszti a hűtővizet.
És a termosztát is szeret repedni.

Ezeket leszámítva nem rossz.  vigyor3


Nem csak a vezérműszíjat kell cserélni, hanem a másikat is, ami az olajszivattyút vagy vízpumpát hajtja (mindegy, ugyanott van az olajtérben), és amit előszeretettel el szoktak felejteni. A szokásos amúgy a probléma, ha sok a város, sokat degenerál, sok GO lesz a motorolajban, ami nem tud országút-autópálya üzemben "kifőni" belőle, és megeszi a szíjat.

AndyA

 24 
 Dátum: 2024.05.06 hétfő, 11:52:04 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Bonca
Sziasztok,

2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje?
Mekkora valószínűséggel szakad be?
Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.


Köszi!

375.000 km-nél cseréltem. Az M10-es menet, kevésbé rizikós, mint az M8-as. Csere előtt pár csepp motorolajat tegyél a gyertyák tövéhez, és használd az autót egy hétig. Utána cseréld a gyertyákat meleg motornál. Nekem gond nélkül kijött mind a 4.

1:45-től https://www.youtube.com/watch?v=BYjyPuhbx-4

Bonca

 25 
 Dátum: 2024.05.06 hétfő, 11:12:57 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Mikorka Kálmán
Sziasztok! Hosszú idő után lehetséges, hogy hamarosan újra Mondeo lesz a családnál. Az már biztos, hogy MK5.
Automatában gondolkodunk, kérdés csak, hogy Hybrid vagy Ecoblue.

Ne haragudjatok, ha egyértelmű, hol kéne keresnem infókat, de olyan rég jártam erre, hogy fogalmam sincs.
A 2.0 Ecoblue motorról és a Hybrid verzióról, valamint a hozzájuk házasított automatákról szeretnék infókat, tapasztalatokat vásárlás előtt. Vannak az Ecoblue motoroknak, automata váltóknak tipikus betegségeik amik nagyobb figyelmet igényelnek?
Mennyire megbízhatóak? (Nyilván ez használat függő is, de összességében.)
Hybrid esetében az automatában pl. egy csapágyról hallottam ami gyengére sikeresett.

Nagyon szépen köszönök előre is minden segítséget!  worship

Ecoblue:
olajban futó vezszíj, ha sok a méter, vagy ellenőrizetlen az előélet, cseréltesd.
Ez nem árt a viszonylag silány minőségű vízpumpa miatt sem.
Nagynyomású ezen is ereszt, egy szimmeringet is kell cserélni hozzá, amire gyárilag nincs megoldás, tehát szakszerviz nem elég.
Fontos ennek az időzítése, előszeretettel baxák el.
És akkor még lehet egr nyűg, leginkább a műanyag ház repedése, ami így ereszti a hűtővizet.
És a termosztát is szeret repedni.

Ezeket leszámítva nem rossz.  vigyor3

 26 
 Dátum: 2024.05.06 hétfő, 10:30:50 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta AndyA
Sziasztok!
A B-oszloptól hátrafelé gyári sötétített üveg hány %-os fényáteresztő, azaz mennyi a VLT értéke? A Teslára is ilyen sötét fóliát szeretnék felrakatni.

Az attól függ, milyet kértél rá. :-)

Ültem Blau4kombi autójában, ott 5%-os volt, a legsötétebb. Ott tényleg sötét volt még napsütésben is.

Az enyém 35%-os. Észrevehető, pl. a 40% körüli infra elnyelésben, érezhetően kevésbé süt be a napfény, nyáron kevesebbet jár a klíma (1-2 deci/100 km!), de nincs nagyon sötét, nem zavaró este sem, hogy ne látnál át rajta. Próbáltam 50%-os mintát, az lepkefing, nem éri meg az árát, hogy felrakasd.

A kettő között 15%-os biztosan van Llumarnál, más gyártót, % értéket nem tudok.

AndyA

 27 
 Dátum: 2024.05.06 hétfő, 10:24:14 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta AndyA
Sziasztok! Hosszú idő után lehetséges, hogy hamarosan újra Mondeo lesz a családnál. Az már biztos, hogy MK5.
Automatában gondolkodunk, kérdés csak, hogy Hybrid vagy Ecoblue.

Ne haragudjatok, ha egyértelmű, hol kéne keresnem infókat, de olyan rég jártam erre, hogy fogalmam sincs.
A 2.0 Ecoblue motorról és a Hybrid verzióról, valamint a hozzájuk házasított automatákról szeretnék infókat, tapasztalatokat vásárlás előtt. Vannak az Ecoblue motoroknak, automata váltóknak tipikus betegségeik amik nagyobb figyelmet igényelnek?
Mennyire megbízhatóak? (Nyilván ez használat függő is, de összességében.)
Hybrid esetében az automatában pl. egy csapágyról hallottam ami gyengére sikeresett.

Nagyon szépen köszönök előre is minden segítséget!  worship


105 ezer km után az Ecoblue-nak semmi baja, de azt hiszem, ez nem is nagyon váratlan dolog. :-)

Ha automatával veszed, akkor csak 8F40-es váltóval (ami tekerőgombos, olyat keress, a karos változat a 6 sebességes váltós, az macerás).

Erősen függ attól, hogy mire akarod használni. Ha főleg a városban ide-oda, néha kis vidéki úttal, akkor jó a hibrid. Bp-Bécs rendszeres túrára, ahogyan én használom, Gravitydave, mint hibrid MK5 tulaj erősen lebeszélt róla, mondta, hogy csak dizlit.

Viszont a dizli városban simán eszi a 7-7,5-8-at, lábtól függően. 115-120 GPS szerinti autópályatempónál 6 liter körül van a tankolások alapján számított fogyasztás. Nyilván 130-135 körül ezt simán megfejelné még egy literrel.

AndyA

 28 
 Dátum: 2024.05.06 hétfő, 08:51:58 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Scratch
Akkor a VLT 25%, köszi worship

70%, megnéztem újra!

 29 
 Dátum: 2024.05.05 vasárnap, 20:18:26 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta alf®
Sziasztok!

Van az a búgás a szívósor felől, ami még mindig rejtély, több ember hallgatott rá, csak tippek vannak. Van aki kartergázcsövet mondott, van aki feszítő görgők lógó csapágyát tippelte. Kartergázcső nem tűnik repedtnek (nem bontottuk még le a szívósort) már amennyit láttunk belőle. Ugye az a probléma, hogy gáz elvétel után jön egy búgó hang a motortér felől, mintha menne egy porszívó. Gázadásnál azonnal elhallgat. Aztán néha üresben, állóhelyezben is folyamatosan fütyül. Amit még megfigyeltünk ma, hogy amint bekapcsol a hűtőventilátor, megint elhallgat. Ahogy kikapcsol, ismét búg... valakinek tippje van így ezen tüneteket olvasva?

2004, 2.0 benzin.
generátor szíjrendszer csapágyazás... Roll Eyes terhelésnél elhallgat.

 30 
 Dátum: 2024.05.04 szombat, 22:37:16 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Tibor69
75% van nekem a gyári sötítítettre írva.

Akkor a VLT 25%, köszi worship

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.