Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 04:10:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262 263 264 265 266 267 268 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4807463 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13000 Dátum: 2011.04.15 péntek, 13:07:44 »

Akkor ez most nekem jó vagy neked rossz?Szerintem ez azért nem a normális működés eredménye...
Hát ja. Meg is adta magát, HF csere lett a vége Smiley.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13001 Dátum: 2011.04.15 péntek, 15:31:20 »

Hát ja. Meg is adta magát, HF csere lett a vége Smiley.
na,épp a ma déli autókereskedők műsorban mutatták a sierra cosworth-t.Leszedte a hf-t és ott a dugattyúkon mind a négy szelep lenyomata rajta volt elég szépen.Hf-t felújították és amit furcsállottam,hogy a vezérműszíj cserét elintézték annyival,hogy "nemrég volt cserélve" Spóroltak mondjuk 30 fontot.A felújított hf-fel szerintem visszakaptak jópár lovat.Egy szíjszakadás esetén ami beállt az előző állapotra vajon mit mondanak?Bocs?Ugyanúgy furcsálltam,hogy leszedték a váltót.Frankó,rendberakták.De főtengelyszimmeringet már nem cserélnek?Ami gyakorlatilag már filléres kiadás az előzőekhez képest.Nálam ez most úgy jött le,hogy gyakorlatilag félig javítottak félig tákoltak.De ha műsor egészét nézem,akkor meg sokszor náluk is tákolás van...
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #13002 Dátum: 2011.04.15 péntek, 15:47:42 »

na,épp a ma déli autókereskedők műsorban mutatták a sierra cosworth-t.Leszedte a hf-t és ott a dugattyúkon mind a négy szelep lenyomata rajta volt elég szépen.Hf-t felújították és amit furcsállottam,hogy a vezérműszíj cserét elintézték annyival,hogy "nemrég volt cserélve" Spóroltak mondjuk 30 fontot.A felújított hf-fel szerintem visszakaptak jópár lovat.Egy szíjszakadás esetén ami beállt az előző állapotra vajon mit mondanak?Bocs?Ugyanúgy furcsálltam,hogy leszedték a váltót.Frankó,rendberakták.De főtengelyszimmeringet már nem cserélnek?Ami gyakorlatilag már filléres kiadás az előzőekhez képest.Nálam ez most úgy jött le,hogy gyakorlatilag félig javítottak félig tákoltak.De ha műsor egészét nézem,akkor meg sokszor náluk is tákolás van...

nahat, a magyar neppernel mindez kimerul az ora visszatekeresevel, itt legalabb csinaltak valami hasznosat is...
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #13003 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:20:46 »

Ezt a részt én is láttam,tényleg precíz Ed,de nem tökéletes a munkája.Mondjuk kis hazánkba kevesen dolgoznak ekkora lendülettel mint ő.(kint egy megbecsült személy)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13004 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:22:51 »

Ezt a részt én is láttam,tényleg precíz Ed,de nem tökéletes a munkája.Mondjuk kis hazánkba kevesen dolgoznak ekkora lendülettel mint ő.(kint egy megbecsült személy)
én azért tudok itthon is ilyenek szerlőket, 2-3 hétre kell előre időpontot foglalni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13005 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:59:29 »

Ezt a részt én is láttam,tényleg precíz Ed,de nem tökéletes a munkája.Mondjuk kis hazánkba kevesen dolgoznak ekkora lendülettel mint ő.(kint egy megbecsült személy)
lehet,de azért jó lenne tudni,hány napig forgatnak ténylegesen...amin főleg mindig kiakadtam,az az amcsi átépítős műsor Chip Foose-sal.Elvisznek egy autót és pikk-pakk másnap már ott is van az összes cucc,ami kell nekik...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13006 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:07:18 »

lehet,de azért jó lenne tudni,hány napig forgatnak ténylegesen...amin főleg mindig kiakadtam,az az amcsi átépítős műsor Chip Foose-sal.Elvisznek egy autót és pikk-pakk másnap már ott is van az összes cucc,ami kell nekik...
üdv magyarországon  hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13007 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:11:00 »

lehet,de azért jó lenne tudni,hány napig forgatnak ténylegesen...amin főleg mindig kiakadtam,az az amcsi átépítős műsor Chip Foose-sal.Elvisznek egy autót és pikk-pakk másnap már ott is van az összes cucc,ami kell nekik...
és ezzel mi a baj?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13008 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:13:38 »

és ezzel mi a baj?
dögöljön meg a szomszéd tehene  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13009 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:26:14 »

és ezzel mi a baj?
semmi,de ha egy hét van rá és mondjuk első nap szétkapják,kb. délutánra derül ki,hogy mi kell és másnap reggel ott sorakozik a bedobozolt cucc.Hát,lehet,hogy amcsi parasztvakításnak jó,de azért nem így működnek arrafelé sem a dolgok.Futtatták C.F-t vagy egyszerűen megvette a műsoridőt és annyi.Amíg ment például Boyd Coddington (béke poraira...) műsora,ott ha elkezdték leadni rendelést,volt,hogy egy hétig nem kapták meg az alkatrészeket.De előfordult,hogy egy-két alkatrészt még beszerezni sem tudtak...szóval show-nak elmegy,de komoly műsornak,aminek beállították...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13010 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:36:35 »

semmi,de ha egy hét van rá és mondjuk első nap szétkapják,kb. délutánra derül ki,hogy mi kell és másnap reggel ott sorakozik a bedobozolt cucc.Hát,lehet,hogy amcsi parasztvakításnak jó,de azért nem így működnek arrafelé sem a dolgok.Futtatták C.F-t vagy egyszerűen megvette a műsoridőt és annyi.Amíg ment például Boyd Coddington (béke poraira...) műsora,ott ha elkezdték leadni rendelést,volt,hogy egy hétig nem kapták meg az alkatrészeket.De előfordult,hogy egy-két alkatrészt még beszerezni sem tudtak...szóval show-nak elmegy,de komoly műsornak,aminek beállították...
hát figy. itt lellén van egy autós bolt. eddig nem tudtam tőlük úgy rendelni semmit, ha délelőtt mentem, ami másnap délutánra ne lett volna itt.
de többször is mondták, ha valami sürgős, akkor korábban is tudják hozni....
há mondom hogy reggel 6-kor házhoz?
van ilyen is  és ez egy maszek.
van egy másik ismerősöm. apám off pick upjába kellett hűtő. lengyeleknél talált valahol, 3 nap múlva apám kezében volt. ez utóbbi postával együtt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13011 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 00:30:21 »

hát figy. itt lellén van egy autós bolt. eddig nem tudtam tőlük úgy rendelni semmit, ha délelőtt mentem, ami másnap délutánra ne lett volna itt.
de többször is mondták, ha valami sürgős, akkor korábban is tudják hozni....
há mondom hogy reggel 6-kor házhoz?
van ilyen is  és ez egy maszek.
van egy másik ismerősöm. apám off pick upjába kellett hűtő. lengyeleknél talált valahol, 3 nap múlva apám kezében volt. ez utóbbi postával együtt...
okéj,de gondolkozz már nagyobb léptékben.szétszednek egy autót.kb. azzal kezdődik,hogy motor.rendelik egyik helyről a blokkot,másikról a hf-t,a harmadikról a generátort.Rendben,a motor olyan dolog,hogy ok,minden megvan hozzá.Hozza futár a fénysebesség+.1-del.De indulj már ki abból,hogy az amiknál se mindenki melózik 24 órát.Persze,itt is lehet  du. 4-kor rendelve másnap reggelre cuccot kapni.Az is tény,hogy nagyrészt azért ezek a verdák-bármennyire is egyediek-azért készletből épülnek.Okéj,megvannak a bejáratott emberek,cégek.De azért maradva a realitás talaján,azért kicsit valószerűtlen,hogy egy komplett autóhoz való összes cuccot nem egészen fél nap alatt leszállítanak úgy,hogy az be van dobozolva,felcimkézve stb...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13012 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 14:16:02 »

okéj,de gondolkozz már nagyobb léptékben.szétszednek egy autót.kb. azzal kezdődik,hogy motor.rendelik egyik helyről a blokkot,másikról a hf-t,a harmadikról a generátort.Rendben,a motor olyan dolog,hogy ok,minden megvan hozzá.Hozza futár a fénysebesség+.1-del.De indulj már ki abból,hogy az amiknál se mindenki melózik 24 órát.Persze,itt is lehet  du. 4-kor rendelve másnap reggelre cuccot kapni.Az is tény,hogy nagyrészt azért ezek a verdák-bármennyire is egyediek-azért készletből épülnek.Okéj,megvannak a bejáratott emberek,cégek.De azért maradva a realitás talaján,azért kicsit valószerűtlen,hogy egy komplett autóhoz való összes cuccot nem egészen fél nap alatt leszállítanak úgy,hogy az be van dobozolva,felcimkézve stb...
a csip fúsznak simán eplus2
ha meg még műsör is készül belőle, akkor pláne integet2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13013 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 16:36:59 »

okéj,de gondolkozz már nagyobb léptékben.szétszednek egy autót.kb. azzal kezdődik,hogy motor.rendelik egyik helyről a blokkot,másikról a hf-t,a harmadikról a generátort.Rendben,a motor olyan dolog,hogy ok,minden megvan hozzá.Hozza futár a fénysebesség+.1-del.De indulj már ki abból,hogy az amiknál se mindenki melózik 24 órát.Persze,itt is lehet  du. 4-kor rendelve másnap reggelre cuccot kapni.Az is tény,hogy nagyrészt azért ezek a verdák-bármennyire is egyediek-azért készletből épülnek.Okéj,megvannak a bejáratott emberek,cégek.De azért maradva a realitás talaján,azért kicsit valószerűtlen,hogy egy komplett autóhoz való összes cuccot nem egészen fél nap alatt leszállítanak úgy,hogy az be van dobozolva,felcimkézve stb...
Ja, és persze az egész telefonos átverős mahinálós miskulanciát is csak akkor kútfőből nyomják, mi? Á, cseppet sincs az egész előre levajazva, kitalálva, előkészítve, mi? Francokat nem. Ugyebár a "beépített ember"-től már sok mindent tudnak, pl. a motor állapotát is. Kasztni pedig ugye úgy megy, hogy szétkapták egyik nap, meg homokolásra, másnap reggel már tudják, hogy mennyire lukas, megy a rendelés, hogy milyen elemek kellenek azokból, amiket előre berendeltek a nagykertől. Motornál ugyanez. Előre le van adva a rendelés, hogy 1. javítóméretre fúrunk, ahhoz kellenek csapágyak, dugók, gyűrűk, de ha mégsem lenne az jó, azért készítsétek be a 2. javítóméretet is, légyszi. Aztán gépműhelyben kiderül, hogy melyik méret is kell majd.
Nem megy ott sem egyik pillanatról a másikra minden, jó előre meg van tervezve minden. Hidd el.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13014 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 16:39:19 »

Ja, és persze az egész telefonos átverős mahinálós miskulanciát is csak akkor kútfőből nyomják, mi? Á, cseppet sincs az egész előre levajazva, kitalálva, előkészítve, mi? Francokat nem. Ugyebár a "beépített ember"-től már sok mindent tudnak, pl. a motor állapotát is. Kasztni pedig ugye úgy megy, hogy szétkapták egyik nap, meg homokolásra, másnap reggel már tudják, hogy mennyire lukas, megy a rendelés, hogy milyen elemek kellenek azokból, amiket előre berendeltek a nagykertől. Motornál ugyanez. Előre le van adva a rendelés, hogy 1. javítóméretre fúrunk, ahhoz kellenek csapágyak, dugók, gyűrűk, de ha mégsem lenne az jó, azért készítsétek be a 2. javítóméretet is, légyszi. Aztán gépműhelyben kiderül, hogy melyik méret is kell majd.
Nem megy ott sem egyik pillanatról a másikra minden, jó előre meg van tervezve minden. Hidd el.
és nem hiszem, hogy 7nap alatt olyan autókat raknának össze minőségileg, amihez CF adná a nevét. szerintem jóval többet állnak ott az autók...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13015 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 09:17:40 »

és nem hiszem, hogy 7nap alatt olyan autókat raknának össze minőségileg, amihez CF adná a nevét. szerintem jóval többet állnak ott az autók...
Azért azt is add hozzá, hogy az a hét nap az nem 7x8 munkaóra, hanem 7x24. Meg nem 3 ember csinálja a melót, hanem több műhely egyszerre. Lakatolás közben máshol már megy a motorfelújítás, kárpitozás, műanyagozás, felnikészítés, stb. Ha így számoljuk, akkor meg jóval többet foglalkoznak vele naponta, nem 24 órát.
Összehasonlítás: Boyd-nál 2 lakatos eszkábálta a gépet napi - max - 8 órában, míg itt - már amennyit mutatnak ezekből a lépésekből - én úgy láttam, hogy legalább 6 ember - ha nem több - heggeszt-vág-kalapál a kasztnin, nem csak 8 órát.
Ha jól elő van készítve minden, szerintem megoldható.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13016 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 10:02:26 »

Azért azt is add hozzá, hogy az a hét nap az nem 7x8 munkaóra, hanem 7x24. Meg nem 3 ember csinálja a melót, hanem több műhely egyszerre. Lakatolás közben máshol már megy a motorfelújítás, kárpitozás, műanyagozás, felnikészítés, stb. Ha így számoljuk, akkor meg jóval többet foglalkoznak vele naponta, nem 24 órát.
Összehasonlítás: Boyd-nál 2 lakatos eszkábálta a gépet napi - max - 8 órában, míg itt - már amennyit mutatnak ezekből a lépésekből - én úgy láttam, hogy legalább 6 ember - ha nem több - heggeszt-vág-kalapál a kasztnin, nem csak 8 órát.
Ha jól elő van készítve minden, szerintem megoldható.
na,de épp erről van szó.mennyire van előkészítve?A műsorban állítólag akkor tudják meg az átvert tulaj akárkijétől,hogy mit is szeret,milyen motort,mire használja stb.Már bocsi,de akkor hogy lehet az,hogy ott vannak azok a cuccok,amik pont azok,amiket előtte tudtak meg?Na,szóval nálam ez az,ami nem áll össze.A kárpitozást például nagyon kis részben csinálják az autótól külön.A fényezés dettó.Okéj,leszedik amit le lehet.De ott van a váz,amit azért szintén fényeznek és akkor már nem külön-külön viszik az elemeket.Boyd-nál meg azt is nézd,hogy ott meg nem egy autó ment egyszerre hanem több.Aztán a műsorban csak egyet mutattak be.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13017 Dátum: 2011.04.19 kedd, 09:35:47 »

na,de épp erről van szó.mennyire van előkészítve?A műsorban állítólag akkor tudják meg az átvert tulaj akárkijétől,hogy mit is szeret,milyen motort,mire használja stb.Már bocsi,de akkor hogy lehet az,hogy ott vannak azok a cuccok,amik pont azok,amiket előtte tudtak meg?Na,szóval nálam ez az,ami nem áll össze.A kárpitozást például nagyon kis részben csinálják az autótól külön.A fényezés dettó.Okéj,leszedik amit le lehet.De ott van a váz,amit azért szintén fényeznek és akkor már nem külön-külön viszik az elemeket.Boyd-nál meg azt is nézd,hogy ott meg nem egy autó ment egyszerre hanem több.Aztán a műsorban csak egyet mutattak be.
Így van, ehhez kell a szervezés. Én ugyan nem vagyok túl jó a logisztikában, de szerintem.
Eltulajdonítás előtt már tudják, hogy milyen autót fognak megcsinálni, ugye? Mert azért biztos van felmérés a jelentkezők közül, hogy aki jelentkezett az átalakításra, annak milyen az autója, mit mondott róla a beajánló? Már ezen lehet elindulni: ha működésképtelen, akkor vagy új motor bele, vagy felújítás. Ehhez meg lehet tenni a kellő lépéseket a beszállítókkal való tárgyalás útján. Aztán mikor megkapják a kocsit, a szétszedés és kalapálás alatt beszélik le a beajánlóval a színt, paramétereket, aztán megy homokolásra, lakatolásra, festésre. Ez utóbbi 3 munkafázis alatt már el is készüllt a motor, vagy megjött az új (2. v. 3. nap estére). De ugye ha ott vagyunk, hogy 7 nap, ebből az utolsó kettő az összeszerelés, akkor a kocsi megérkezésétől van minimum 3 nap, hogy megérkezzenek az alkatrészek, hogy összepakolhassák a verdát.
És ha megnézed, ők leginkább gyári (vagy ne adj isten, utángyártott) alkatrészekből lakatolják a verdákat, míg Boyd-ék sok esetben maguk gyártották le a darabokat. És megint a munkaerő, CF-éknél legalább 5-6 ember kalapálta/hegesztette a kasztnit, míg Coddingtonéknál 2 ember dolgozott a lemezműveleteken. Aztán 3 a fényezésen, és a végén 5-6 ember az összerakáson. CF-nél az összepakolás 2 napja alatt legalább 25 ember forog a kocsi körül (saját szerelők, motor szakértők, kipufogósok, kárpitosok).

És te elhiszed azt, amit a TV-ben hallasz/látsz? Ejnye, nem hittem volna rólad Smiley.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #13018 Dátum: 2011.04.21 csütörtök, 14:28:57 »

150e-ig húzni a cserét
Sziasztok!

Az előbbiek szerint vezérműszíj csere benzinesnél elég 150000 km-enként???

Üdv
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13019 Dátum: 2011.04.21 csütörtök, 14:31:28 »

Sziasztok!

Az előbbiek szerint vezérműszíj csere benzinesnél elég 150000 km-enként???

Üdv
ironia volt, célzás arra, hogy vegye észre, hogy hülyeséget beszél
nem véletlenül írjuk az érdeklődőknek, hogy 60-80e az intervallum
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #13020 Dátum: 2011.04.21 csütörtök, 14:38:53 »

ironia volt, célzás arra, hogy vegye észre, hogy hülyeséget beszél
nem véletlenül írjuk az érdeklődőknek, hogy 60-80e az intervallum
OK, értem.
Készletes csere feltétlenül vagy elég a szíj is?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13021 Dátum: 2011.04.21 csütörtök, 18:20:55 »

Így van, ehhez kell a szervezés. Én ugyan nem vagyok túl jó a logisztikában, de szerintem.
Eltulajdonítás előtt már tudják, hogy milyen autót fognak megcsinálni, ugye? Mert azért biztos van felmérés a jelentkezők közül, hogy aki jelentkezett az átalakításra, annak milyen az autója, mit mondott róla a beajánló? Már ezen lehet elindulni: ha működésképtelen, akkor vagy új motor bele, vagy felújítás. Ehhez meg lehet tenni a kellő lépéseket a beszállítókkal való tárgyalás útján. Aztán mikor megkapják a kocsit, a szétszedés és kalapálás alatt beszélik le a beajánlóval a színt, paramétereket, aztán megy homokolásra, lakatolásra, festésre. Ez utóbbi 3 munkafázis alatt már el is készüllt a motor, vagy megjött az új (2. v. 3. nap estére). De ugye ha ott vagyunk, hogy 7 nap, ebből az utolsó kettő az összeszerelés, akkor a kocsi megérkezésétől van minimum 3 nap, hogy megérkezzenek az alkatrészek, hogy összepakolhassák a verdát.
És ha megnézed, ők leginkább gyári (vagy ne adj isten, utángyártott) alkatrészekből lakatolják a verdákat, míg Boyd-ék sok esetben maguk gyártották le a darabokat. És megint a munkaerő, CF-éknél legalább 5-6 ember kalapálta/hegesztette a kasztnit, míg Coddingtonéknál 2 ember dolgozott a lemezműveleteken. Aztán 3 a fényezésen, és a végén 5-6 ember az összerakáson. CF-nél az összepakolás 2 napja alatt legalább 25 ember forog a kocsi körül (saját szerelők, motor szakértők, kipufogósok, kárpitosok).

És te elhiszed azt, amit a TV-ben hallasz/látsz? Ejnye, nem hittem volna rólad Smiley.
Hát hogy a fenébe ne hinném?Most az Űrszekerek legelső évada az abszolút favorit nálam...képes vagyok elhinni,hogy egy hiperspéci űrhajó,amiből csak 12 van nem bír ki egy atomrobbanást...igaz,minden más űrbéli viszontagságot igen...
Naplózva
MK1
Vendég
« Új hozzászólás #13022 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 22:08:52 »

Hali mindenkinek ! Nagy és fogós kérdésem van aki tud segíteni az vendégem 1 sörre!Nos van egy 94-es 1.6-os benzines MK1 sm.Kis pénzből gazdálkodom ezért először magam akarom javítani a kocsim ez általában sikerül is kisebb nagyobb sikerrel a jelenség:egyik napról a másikra egyszerűen nem indul teker de semmi röffenés eddig pöcre ment olyan mintha nem lenne benne benzin de van nem tudom mihez nyúljak elsőnek remélem tudtok valami segítséget adni. Köszönöm.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13023 Dátum: 2011.04.26 kedd, 07:30:46 »

Hali mindenkinek ! Nagy és fogós kérdésem van aki tud segíteni az vendégem 1 sörre!Nos van egy 94-es 1.6-os benzines MK1 sm.Kis pénzből gazdálkodom ezért először magam akarom javítani a kocsim ez általában sikerül is kisebb nagyobb sikerrel a jelenség:egyik napról a másikra egyszerűen nem indul teker de semmi röffenés eddig pöcre ment olyan mintha nem lenne benne benzin de van nem tudom mihez nyúljak elsőnek remélem tudtok valami segítséget adni. Köszönöm.
akku?lecsúszott saru?Jeladók,trafó csatlakozók vezetéke?biztosíték,relé?lehet mindet végignézni,mozgatni.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13024 Dátum: 2011.04.26 kedd, 07:32:48 »

Hali mindenkinek ! Nagy és fogós kérdésem van aki tud segíteni az vendégem 1 sörre!Nos van egy 94-es 1.6-os benzines MK1 sm.Kis pénzből gazdálkodom ezért először magam akarom javítani a kocsim ez általában sikerül is kisebb nagyobb sikerrel a jelenség:egyik napról a másikra egyszerűen nem indul teker de semmi röffenés eddig pöcre ment olyan mintha nem lenne benne benzin de van nem tudom mihez nyúljak elsőnek remélem tudtok valami segítséget adni. Köszönöm.
ha nem lenne benzin, attól még tekerne az önindító
ha végeztél a misi107 által leírtakkal, akkor nézd át a kábeleket, nem-e elrágta valami
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13025 Dátum: 2011.04.26 kedd, 07:47:51 »

ha nem lenne benzin, attól még tekerne az önindító
ha végeztél a misi107 által leírtakkal, akkor nézd át a kábeleket, nem-e elrágta valami
ha egyáltalán nem teker,akkor az akkuról közvetlenül az indítóra menő kábelt és a biztosíték/relé kombót nézném meg.De akár a gyújtáskapcsoló biztije is kiéghetett.Doboz a bal lábnál az utastérben.Igaz,nekem utoljára a benzinpumpa biztosítékját égették ki a szerelők és lövésük sem volt róla,mi a gond...akkor sem tekert az önindító.Tényleg,ha ráadod a gyújtást felzúg hátul a pumpa?Ha nem megvan a gond.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.26 kedd, 07:50:54 írta misi107 » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #13026 Dátum: 2011.04.26 kedd, 14:07:07 »

Sziasztok!

Hol lehet venni olyan fémlemezből hajlított, csavaranyát helyettesítő valamit amibe pl a ködlámpa csavarját is be lehet hajtani?

Ha a megnevezését is megmondanátok, akkor én is könnyebben kifejezhetem magam ezután.

Köszönöm.
Üdv: Győző
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13027 Dátum: 2011.04.26 kedd, 14:25:39 »

Sziasztok!

Hol lehet venni olyan fémlemezből hajlított, csavaranyát helyettesítő valamit amibe pl a ködlámpa csavarját is be lehet hajtani?

Ha a megnevezését is megmondanátok, akkor én is könnyebben kifejezhetem magam ezután.

Köszönöm.
Üdv: Győző

a legegyszerűbb bontóból kunyerálni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13028 Dátum: 2011.04.26 kedd, 14:54:08 »

Sziasztok!

Hol lehet venni olyan fémlemezből hajlított, csavaranyát helyettesítő valamit amibe pl a ködlámpa csavarját is be lehet hajtani?

Ha a megnevezését is megmondanátok, akkor én is könnyebben kifejezhetem magam ezután.

Köszönöm.
Üdv: Győző

vagy bemész a cromaxba és veszel.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #13029 Dátum: 2011.04.26 kedd, 15:31:10 »

vagy bemész a cromaxba és veszel.
Köszönöm!

A Cromaxban, ha van, akkor az jó.

Esetleg a neve ... worshipWink
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13030 Dátum: 2011.04.26 kedd, 15:32:15 »

Köszönöm!

A Cromaxban, ha van, akkor az jó.

Esetleg a neve ... worship .  Wink
lemezanya
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #13031 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 19:36:39 »

lemezanya

Köszönöm, sikerült venni, kösz a segítséget.

Üdv
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #13032 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 11:03:52 »

Tisztelt Kollegak!

Most, hogy jon a nyar, sokaknak most jelennek majd meg a klimaval kapcsolatos gondok. Ezert szeretnek megosztani veletek egy tapasztalatot, hatha masnak is sok-sok 10ezrest sikerul megsporolni.
A jelenseg: nem kapcsol be a klima kompresszor; gaz van benne, minden mas rendben van, egyedul a kompresszor nem indul. Az altalanos diagnozis, hogy tonkrement a kupplungja, cserelni kell. Az en '96-os kocsimban raadasul kulon nem is lehet a kupplungot cserelni, csak kompresszorral egyutt, ami felujitottan is 130ezer feletti tetel.
Nos, a megoldas szinte fillerekbol megvan: a magnest hezagolni kell a kupplungban, mert az nem huz be es ezert nem kapcsol be a kompresszor. Ehhez sajnos le kell venni a bolcsot, mert nalam mashogy nem lehetett kivenni a keszuleket.

Udv

Csocso
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #13033 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:09:32 »

Hello!

Az lenne a kérdésem,hogy vettem egy kocsit alkatrésznek lejárt papírokkal.De mivel nekem csak alkatrésznek kell ki kell vonatnom a forgalomból.DE nincs a nevemen és csak ehhez is át kéne iratnom?Vagy van valami egyszerűbb megoldás?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13034 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:21:27 »

Hello!

Az lenne a kérdésem,hogy vettem egy kocsit alkatrésznek lejárt papírokkal.De mivel nekem csak alkatrésznek kell ki kell vonatnom a forgalomból.DE nincs a nevemen és csak ehhez is át kéne iratnom?Vagy van valami egyszerűbb megoldás?
Ha van ismerős hivatalos bontós,az adhat igazolást,amivel a tulajdonos kivonathatja a forgalomból,de a tűzfalból az alvázszámot akkor is ki kell a bontós részére vágni,mert azzal számol el.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13035 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:35:39 »

Ha van ismerős hivatalos bontós,az adhat igazolást,amivel a tulajdonos kivonathatja a forgalomból,de a tűzfalból az alvázszámot akkor is ki kell a bontós részére vágni,mert azzal számol el.
ez így szép is lenne...
de az alváz vágatlanul kell bekerüljön a bontóba a motorral együtt. a motor számlával való visszavásárlására van lehetőség, ezt bontós válogatja. én anno kedvező ajánlatot kaptam, hiszen a motor miatt vettem meg a kocsit. a hivatalos számla 25 000ft-ról szólt és az áfá-ját kellett kifizetnem. ezzel a számlával, beépítés után hivatalossá lehetett volna tenni a motorcserét.
de a kasztnit egyben kell leadni. legalább is a mi környékünkön csak így működik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13036 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:38:47 »

Hello!

Az lenne a kérdésem,hogy vettem egy kocsit alkatrésznek lejárt papírokkal.De mivel nekem csak alkatrésznek kell ki kell vonatnom a forgalomból.DE nincs a nevemen és csak ehhez is át kéne iratnom?Vagy van valami egyszerűbb megoldás?
sajnos a az nem érdekli a hivatalt, hogy milyen célból vetted. viszont! átíratni csak érvényes műszakival és biztosítással tudod. ezt úgy hívják csöcs.
vagy visszaviszed és visszakéred a lóvét, vagy az előző tulajnak javaslod, hogy adja el papíron egy ukránnak...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13037 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:58:28 »

ez így szép is lenne...
de az alváz vágatlanul kell bekerüljön a bontóba a motorral együtt. a motor számlával való visszavásárlására van lehetőség, ezt bontós válogatja. én anno kedvező ajánlatot kaptam, hiszen a motor miatt vettem meg a kocsit. a hivatalos számla 25 000ft-ról szólt és az áfá-ját kellett kifizetnem. ezzel a számlával, beépítés után hivatalossá lehetett volna tenni a motorcserét.
de a kasztnit egyben kell leadni. legalább is a mi környékünkön csak így működik.
Az első mondeot üres kasztnival adtam le.A bontási igazoláson szerepelt,hogy üres,motor nélkül.A többi a kutyát nem érdekelte,mire kiértem a papírt aláírni a számot kivágták,fizettem 5e-t az átvételért és annyi.A bontós még mondta,hogy ha a kpm szarakodik,akkor ad a motorról számlát,de nem kellett,rá se kérdeztek.SAját tulajdon volt,szakszervíz cserélte (papíron...) szóval minden rendben volt.Azért írtam,hogy ha haver a bontós,akkor csak elveszi a vázszámot és kiadja az igazolást.Felénk is csinálják jópáran,aztán a kasztni meg rohad a kert végében vagy elviszik a cigányok.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #13038 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 20:53:08 »

Az első mondeot üres kasztnival adtam le.A bontási igazoláson szerepelt,hogy üres,motor nélkül.A többi a kutyát nem érdekelte,mire kiértem a papírt aláírni a számot kivágták,fizettem 5e-t az átvételért és annyi.A bontós még mondta,hogy ha a kpm ***akodik,akkor ad a motorról számlát,de nem kellett,rá se kérdeztek.SAját tulajdon volt,szakszervíz cserélte (papíron...) szóval minden rendben volt.Azért írtam,hogy ha haver a bontós,akkor csak elveszi a vázszámot és kiadja az igazolást.Felénk is csinálják jópáran,aztán a kasztni meg rohad a kert végében vagy elviszik a cigányok.

Ez tűnik a legjobbnak Roll Eyes Tudtok is valakit ajánlani priviben vagy bepróbálkozzak egy-két bontosnál,mert nem tudok senkit.
Naplózva
Fred10
Vendég
« Új hozzászólás #13039 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:30:09 »

Sziasztok!

Remélem tud valaki segíteni nekem. A családban van egy 95ös 1.8as benzines kombi Mondeo. Az utóbbi 1évben az lett a problémája, hogy könnyen melegedik a motor. Amíg nem éri el az üzemi hőmérsékletet addig semmi probléma nincs vele. Viszont amint elérte, kb 3perc állás után felmelegszik a motor (a normal feliratból az A betüig felmegy a mutató) majd bekapcsol a ventilátor 5mp-ig majd lekapcsol és ez ismétlődik utána percenként. Ha elindulok újra és tudok folyamatosan haladni akkor visszaáll normál hőmérsékletre viszont újabb 3perc állás és megint felmelegszik. Hűtővíz nem fogy, nem rég lett felújítva a hengerfej amely során cserélték a vízpumpát cseréltek termosztátot, hozzátartozik a történethez, hogy amikor bekapcsolom  a klímát félpercenként bekapcsol a hűtőventillátor majd pár másodperc múlva lekapcsol és ez addig ismétlődik amíg nem kapcsolom le a klímát. Álló helyzetben és menet közben is ugyanez történik. Lehet két különböző hiba de lehet hogy van közük egymáshoz.

Van valakinek ötlete?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13040 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:34:10 »

Sziasztok!

Remélem tud valaki segíteni nekem. A családban van egy 95ös 1.8as benzines kombi Mondeo. Az utóbbi 1évben az lett a problémája, hogy könnyen melegedik a motor. Amíg nem éri el az üzemi hőmérsékletet addig semmi probléma nincs vele. Viszont amint elérte, kb 3perc állás után felmelegszik a motor (a normal feliratból az A betüig felmegy a mutató) majd bekapcsol a ventilátor 5mp-ig majd lekapcsol és ez ismétlődik utána percenként. Ha elindulok újra és tudok folyamatosan haladni akkor visszaáll normál hőmérsékletre viszont újabb 3perc állás és megint felmelegszik. Hűtővíz nem fogy, nem rég lett felújítva a hengerfej amely során cserélték a vízpumpát cseréltek termosztátot, hozzátartozik a történethez, hogy amikor bekapcsolom  a klímát félpercenként bekapcsol a hűtőventillátor majd pár másodperc múlva lekapcsol és ez addig ismétlődik amíg nem kapcsolom le a klímát. Álló helyzetben és menet közben is ugyanez történik. Lehet két különböző hiba de lehet hogy van közük egymáshoz.

Van valakinek ötlete?
hát,érdemes lenne a relét (biztosíték dobozban) a ventillátor hőrelét és a felső hőmérséklet jeladót megnézni.
Naplózva
Fred10
Vendég
« Új hozzászólás #13041 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:37:38 »

hát,érdemes lenne a relét (biztosíték dobozban) a ventillátor hőrelét és a felső hőmérséklet jeladót megnézni.

Köszi a gyors reakciót utána nézek hátha ezek az okok. Ezeknek a javítása milyen árban lehet?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13042 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:58:15 »

Köszi a gyors reakciót utána nézek hátha ezek az okok. Ezeknek a javítása milyen árban lehet?
először nézd át,melyik lehet a hunyó.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13043 Dátum: 2011.05.18 szerda, 10:52:33 »

hozzátartozik a történethez, hogy amikor bekapcsolom  a klímát félpercenként bekapcsol a hűtőventillátor majd pár másodperc múlva lekapcsol és ez addig ismétlődik amíg nem kapcsolom le a klímát.

Az fontos, hogy klíma kapcsolásával automatikusan indul a ventilátor, mégpedig 2-es, leggyorsabb fokozatban!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Fred10
Vendég
« Új hozzászólás #13044 Dátum: 2011.05.18 szerda, 11:07:47 »

Az fontos, hogy klíma kapcsolásával automatikusan indul a ventilátor, mégpedig 2-es, leggyorsabb fokozatban!

Szóval azt mondod hogy elvileg amint klímát kapcsolok egyfolytában kéne pörögnie a hűtőventilátornak addig amíg nem kapcsolom le?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13045 Dátum: 2011.05.18 szerda, 15:29:58 »

Szóval azt mondod hogy elvileg amint klímát kapcsolok egyfolytában kéne pörögnie a hűtőventilátornak addig amíg nem kapcsolom le?
Nem,alapból úgy működik,hogy bekapcsolod a klímát,akkor pár mp. kihagyással bekapcsol a ventillátor gyors fokozata.Az kb. 5 percet megy majd leáll.Ha félpercenként ki-be kapcsol akkor valami nem kóser.Azt nem nézted véletlenül,hogy a ventillátor leállásával egyidőben a klíma kompresszor is leáll-e?MErt lehet a klíma résszel is van gond.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13046 Dátum: 2011.05.18 szerda, 15:42:01 »

Szóval azt mondod hogy elvileg amint klímát kapcsolok egyfolytában kéne pörögnie a hűtőventilátornak addig amíg nem kapcsolom le?

Igen! Amíg megy a klíma, addig a ventinek is mennie kell egyfolytában!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13047 Dátum: 2011.05.18 szerda, 16:04:20 »

Hali mindenkinek ! Nagy és fogós kérdésem van aki tud segíteni az vendégem 1 sörre!Nos van egy 94-es 1.6-os benzines MK1 sm.Kis pénzből gazdálkodom ezért először magam akarom javítani a kocsim ez általában sikerül is kisebb nagyobb sikerrel a jelenség:egyik napról a másikra egyszerűen nem indul teker de semmi röffenés eddig pöcre ment olyan mintha nem lenne benne benzin de van nem tudom mihez nyúljak elsőnek remélem tudtok valami segítséget adni. Köszönöm.

Az indítómotor szabadonfutója sz@rakodik. Nekem is ezt csinálja, kb. harmadik [UPDATE: hatodik] indításra forgatja csak a motort. Ha meleg az indítómotor, akkor rögtön.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.25 szerda, 18:29:04 írta Rob » Naplózva
panzer
Vendég
« Új hozzászólás #13048 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 00:44:51 »

Sziasztok,pár hónapja volt alapjárati problémám de az EGR ledugozásával megoldodott a probléma.De a gond visszatért és  csak hideg  motornál,beinditom szépen emelt fordulaton jár kb 10 mp és leáll. A segitséget előre is köszönöm.
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #13049 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 21:55:15 »

Szia

pillangó szelep tisztítás esetleg?Sokat segít a dolgon,ha koszos.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262 263 264 265 266 267 268 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.