Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.22 szerda, 17:38:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13482036 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2010.05.14 péntek, 14:59:04 »

Bebizonyosodott, hogy az olcsóbb a drága.

Ha még egyszer az életben kannából akarsz tankolni, legalább annyit tegyél meg, hogy kicsi alkoholt mellé töltesz. Az akkor is tud segíteni a kocsin, ha kútnál bejut valami víz. Időnként egy deci... Nem csak a sofőrnek tesz jót  pias

Az életben többször nem teszek kannás üzemanyagot járműbe. Igazából ahol a porlasztókat vettem ajánlott egy adalékanyagot, amit ő mindig belerak a sajátjába. Gondolom az sem árt neki. Most nem tudom a nevét, mert nincs nálam, de ha érdekel valakit akkor leírom. Bár van annyi féle, hogy gondolom mindenki ismer többet is...
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2010.05.14 péntek, 14:59:14 »

WF04XXGBB45E09488
Ez igy nem jelent smemit mert pont akkor volt a váltás. így vagy ez vagy az. Inkább az alvázszámot add meg és abból lehet tudni mindent.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:01:10 »

Erre csak annyit. Csak MOL kúton tankolok és csak sima sima gázoljat. Gyári ajánlás szerint szervizelek. 20ekm = (3-4 havonta) olajszűrő - olajcsere, 60ekm-ként gázlajszűrő csere. Csak gyári szűrőket használok. 0 km óta használom már  202eKm felett tartok és ahogy nézem még vagy 100ekm ig nem is kellene hozzányulni.

Ez alatt amit cserélni kellett:
20ekm-ként olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
60ekm-ként gázolajszűrő
70ekm (EGR szelep) le van dugózva így már örök élet
70ekm-ként egy kerék gumigarnitúra
100ekm-ként fékbetét
120ekm-ként 4db izzító
140ekm-ként 1db generátorszíj és feszítő
197ekm-ként első csapágy
200ekm egy féktárcsa (először átbaxtak 100ekm-nél mert nem kellett volna cserélni)

Ezaltt elégettem 13860 liter gázolajat. Azt nem merném ideírni hogy ez menniy benzin lenne. Ezek után próbálja nekem bebizonyítani hogy miért előnyösebb egy benzines. vigyor3
Nyilván ha valaki 0 km-es autót vesz, akkor mindenképp dízel, mert akkor ha mindent normálisan csinál rajta, és vigyáz rá, akkor nincs gond. Viszont én használtan vettem, tehát nem tudom előtte hogy bántak vele, plusz én is elkövettem több hibát, nem is kicsiket. Kicsit drágára sikerült a tanulópénz...
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:02:02 »

Jó döntés.
Utoljára a trabantomba vettem mosóbenzint, de azt is kútnál. Azóta mindig csak tiszta üzemanyagot teszek minden járgányba.

Az életben többször nem teszek kannás üzemanyagot járműbe. Igazából ahol a porlasztókat vettem ajánlott egy adalékanyagot, amit ő mindig belerak a sajátjába. Gondolom az sem árt neki. Most nem tudom a nevét, mert nincs nálam, de ha érdekel valakit akkor leírom. Bár van annyi féle, hogy gondolom mindenki ismer többet is...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:08:01 »

Nem hiszem,hogy csak hordozó.Itt pancsolás esete forog fenn.
"Kezdetben Agip, majd elég sokáig Oil, majd MOL-os, Shel-es üzemanyagot kaptam kannában (ez be van fejezve innentől)"

Ezt nem tudhatjuk pontosan.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:10:48 »

Nyilván ha valaki 0 km-es autót vesz, akkor mindenképp dízel, mert akkor ha mindent normálisan csinál rajta, és vigyáz rá, akkor nincs gond. Viszont én használtan vettem, tehát nem tudom előtte hogy bántak vele, plusz én is elkövettem több hibát, nem is kicsiket. Kicsit drágára sikerült a tanulópénz...

Nekem volt 0km-es dízelem, azt is elérte a baj, pedig én nem kannáztam.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:13:15 »

Nekem volt 0km-es dízelem, azt is elérte a baj, pedig én nem kannáztam.

Én pedig mióta megvan 2007/04-hó óta összesen ha 10-15ször tankoltam kúton a többi garázsból!
És kutja baja!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:15:03 »

Ezt nem tudhatjuk pontosan.
Nem bizony. De hihetőnek tűnik/tűnt, hogy tiszta gázolaj kútról. Meg mondom, többen tankolunk/tunk onnan (5-6 autó az ismerettségben), és senki másnak nincs vele gondja. Ez igazából engem annyira nem vigasztal, és továbbra is azt mondom, hogy én nem kockáztatok. Csak kút, és jelenleg a Shell-t ajánlják nekem, hogy tán az jó.
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:16:47 »

Nekem volt 0km-es dízelem, azt is elérte a baj, pedig én nem kannáztam.
Ez nyilván szerencse kérdése is, állítólag a kutak is rosszak.
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:17:49 »

Én pedig mióta megvan 2007/04-hó óta összesen ha 10-15ször tankoltam kúton a többi garázsból!
És kutja baja!
Nekem se 100%, hogy a kannázás miatt van, csak nagy esély van rá. Nem kockáztatok, drága volt ez az olcsó gázolaj így, ha attól volt.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:19:42 »

Nekem se 100%, hogy a kannázás miatt van, csak nagy esély van rá. Nem kockáztatok, drága volt ez az olcsó gázolaj így, ha attól volt.

Maximálisan meg tudlak érteni!  worship
Valszeg én is csak addig kísértem a sorsot, míg egyszer babaxik...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:24:33 »

Maximálisan meg tudlak érteni!  worship
Valszeg én is csak addig kísértem a sorsot, míg egyszer babaxik...  vigyor3
Szívből kívánom, hogy sokáig tankolj még akkor így... Nem kívánom ezt senkinek, ami most az enyémmel történt: Az ideg, meg a rengeteg pénz.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:30:54 »

Szívből kívánom, hogy sokáig tankolj még akkor így... Nem kívánom ezt senkinek, ami most az enyémmel történt: Az ideg, meg a rengeteg pénz.

Köszi!  worship eljen
És igazán sajnálom, hogy így jártál!  szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:38:49 »

Köszi!  worship eljen
És igazán sajnálom, hogy így jártál!  szomoru1
Azt én is, de ezzel már nem tudok mit csinálni. Inkább a jó oldalát nézem: üzemanyagrendszer szempontból az autóm most teljesen makulátlan.  Cheesy
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:40:01 »

Szívből kívánom, hogy sokáig tankolj még akkor így... Nem kívánom ezt senkinek, ami most az enyémmel történt: Az ideg, meg a rengeteg pénz.
Ha vigasztal, én is szívtam, igaz, fele ekkorát. A vétel előtt 8000eKm-rel cserélt porlasztókról kiderült, hogy
- felújítottak
- csak mechanikailag felújítottak (nincs kalibrációs kód)
- nem a motorba valók.
- nem cserélték a szükséges dolgokat: résolajcső, magasnyomású fémcsövek.
A csere számlával igazolt, Ford szervizben végeztette az előző tulaj.
250eFt-ba fájt 2 évvel a vétel után. Nem lett volna muszály, de már nagyon nehezen volt alapjárat....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2010.05.14 péntek, 15:50:27 »

Ha vigasztal, én is szívtam, igaz, fele ekkorát. A vétel előtt 8000eKm-rel cserélt porlasztókról kiderült, hogy
- felújítottak
- csak mechanikailag felújítottak (nincs kalibrációs kód)
- nem a motorba valók.
- nem cserélték a szükséges dolgokat: résolajcső, magasnyomású fémcsövek.
A csere számlával igazolt, Ford szervizben végeztette az előző tulaj.
250eFt-ba fájt 2 évvel a vétel után. Nem lett volna muszály, de már nagyon nehezen volt alapjárat....
Az, hogy a szomszéd tehene is döglik, nem csak az enyém, azért annyira nem vigasztal, inkább csak sajnálom, hogy ezek szerint ez viszonylag gyakori probléma. Csak remélni tudom, hogy ez nem fordul elő többet.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2010.05.14 péntek, 16:20:20 »

WF04XXGBB45E09488
EEC7 azaz EuroIII ennél nem lesz hibakód ha ledugozód. Csak Az EEC10 =Euro IV-nél kalkulálja az ECU hogy szerinte mennyi gáznak kelen lennie (direkt ezért csinálták így a gyártok hogy ne lehessen becsapni  eplus2 pedig dehogy)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2010.05.14 péntek, 16:21:35 »

Nekem volt 0km-es dízelem, azt is elérte a baj, pedig én nem kannáztam.
Akkor veled volt a baj.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2010.05.14 péntek, 16:23:36 »

Az, hogy a szomszéd tehene is döglik, nem csak az enyém, azért annyira nem vigasztal, inkább csak sajnálom, hogy ezek szerint ez viszonylag gyakori probléma. Csak remélni tudom, hogy ez nem fordul elő többet.
Ezeknél a gépeknél garanciaidőn túl _nagyon_ fontos a tulajdonos felkészültsége. ezt mondjuk mindenkinek. Én is a saját példámon tanultam nagyrészt, pedig próbáltam nagyon körültekintő lenni a vásárlásnál. Az én gépemnél az előző tulajt húzták le rendesen (400eft fölött fizetett az alábbi műveletért), de mivel nem sokkal utána eladta, én szívtam meg...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2010.05.14 péntek, 22:08:02 »

Akkor veled volt a baj.

Neked mennyi km van benne?
A 2.2-est meg ne hasonlítsd a 2.0-hoz, Te is tudod, hogy más a porlasztója.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2010.05.14 péntek, 22:36:58 »

Neked mennyi km van benne?
A 2.2-est meg ne hasonlítsd a 2.0-hoz, Te is tudod, hogy más a porlasztója.
202ekm
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2010.05.15 szombat, 10:20:15 »

Köszmösz Stealt,

Mik ki nem derülnek egy karakter sorból... Shocked

Ha végre kisüt a nap szétrántom, hogy lássam a pucolni valót rajta. Addig meg a kollégák képei alapján lejátszom a mozdulatokat.

EEC7 azaz EuroIII ennél nem lesz hibakód ha ledugozód. Csak Az EEC10 =Euro IV-nél kalkulálja az ECU hogy szerinte mennyi gáznak kelen lennie (direkt ezért csinálták így a gyártok hogy ne lehessen becsapni  eplus2 pedig dehogy)
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2010.05.15 szombat, 11:06:32 »

202ekm

Amiről én beszélek azok 240-250e km után jöttek. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2010.05.15 szombat, 12:31:06 »

Amiről én beszélek azok 240-250e km után jöttek. Smiley
Én kb 220-nál járok, de lehet több, mert németből hozott...5 éve használom, azóta csak kopó alkatrészek + termosztát....hibátlan motor, eredeti kuplung (kinyomó télen már picit ciripel, most nem)
5 év alatt 1,2 millát hozott üzemanyagon, pedig csak 2 literes fogyasztás különbséggel számoltam, ráadásul  én nem tötymörgök, úgyhogy valójában még nagyobb a difi... Wink
Vigyázok rá nagyon, szervízben még nem volt, a kopókat meg a termót magam cseréltem.... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2010.05.15 szombat, 12:34:03 »

Amiről én beszélek azok 240-250e km után jöttek. Smiley
Örülök hogy ennyire tudnál örülni ha másnak is lerohadna ugyanekkor, de hadd szomorítsalak el: sajnos a saját diagnosztikáim szerint (ami azért talán vetekszik bármelyik szervizével nyes ) sajnos még még legalább 100ekm-ig semmi ilyen  probléma nem várható. Mivel ez az autó most már igencsak belátható időn belül kerül át második autónak úgy hogy az asszony fogja használni. Amit, valószínű azért merek felvállallni mert tudom hogy amíg ő is használni fogja (kb +4 év de nyilván sokkal kevesebb km-el) Csak egy kicsit kellett figyelni az autóra és rögtön meghálálta, hidegen nem pörgetni hadd melegedjen be az olaj, hajtós menet után nem rögtön leállítani mert az nyírja ki a turbót stb (mondjuk az se mellékes hogy annak ellenére hogy 202ekm már benne van ez 98%-ban autópályán futott ami sokkal kisebb megpróbáltatás egy autónak mint az állandó dzsungelharc.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2010.05.15 szombat, 13:56:36 »

sziasztok!
A kannás gázolaj témához szeretnék hozzá szólni mert van némi tapasztalat.
Régen még gépkezelö koromban néhány kolega öszzesporolt gázolaját ugy dták kannába,hogy volt egy huszas tiszta go egy átlátszo kannába azt mutogatták mintának a sötét nem átlátszóban vagy a hordóban mindig vólt 4-5L.a hordoban 20-30L viz,ez elsö hallásra nem sok haszon de már 4-500L-nél már jelentös.Hordóstól venni kész önyilkosság,minöségileg és anyagilag is.Én is kannából tankolok de a kannát salyát magam töltöm.Betöltéskor szigoruan szüröm.Azt ajánlam mindenkinek,ha kannásat tölt a gépébe ellenörizze a anyagot elötte,vagy csak mebizható embertöl vegyen.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2010.05.15 szombat, 14:04:31 »

Örülök hogy ennyire tudnál örülni ha másnak is lerohadna ugyanekkor, de hadd szomorítsalak el: sajnos a saját diagnosztikáim szerint (ami azért talán vetekszik bármelyik szervizével nyes ) sajnos még még legalább 100ekm-ig semmi ilyen  probléma nem várható. Mivel ez az autó most már igencsak belátható időn belül kerül át második autónak úgy hogy az asszony fogja használni. Amit, valószínű azért merek felvállallni mert tudom hogy amíg ő is használni fogja (kb +4 év de nyilván sokkal kevesebb km-el) Csak egy kicsit kellett figyelni az autóra és rögtön meghálálta, hidegen nem pörgetni hadd melegedjen be az olaj, hajtós menet után nem rögtön leállítani mert az nyírja ki a turbót stb (mondjuk az se mellékes hogy annak ellenére hogy 202ekm már benne van ez 98%-ban autópályán futott ami sokkal kisebb megpróbáltatás egy autónak mint az állandó dzsungelharc.

Jó, de a 2.2-esbe más porlasztók vannak! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2010.05.15 szombat, 15:52:47 »

Jó, de a 2.2-esbe más porlasztók vannak! Smiley
Az hogy 5 helyet 7 furat van benne csak a porlasztócsúcsoknak növeli meg kb 30-35%-al az élettartamát. A nagynyomású pl ugyanaz. A turbó igaz ugyanaz a méret de túlpörgetett, így érték el a kissebb tehetetlenséget és a közvetlenebb gázreagálást, így viszont nagyobb fordulatszámon dolgozhat 2,2 max.221000rpm a 2,0 193000rpm-el szemben.  A múltkor kíváncsiságból bele néztem a turbo lapátozásra, még csak kopás nyomokat sem láttam rajta. Nekem ez volt az első dizel autóm, de ez még a esélyét is ki irtotta, hogy a következő is ne dizel legyen. És az is  2,0> x < 3,0 mert ez a kategória még gazdaságos de már kis odafigyeléssel széthajthatatlan (mellékesen ezzel már sok fennakadást nem okoz a többi közlekedő).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 10:05:25 »

Amiről én beszélek azok 240-250e km után jöttek. Smiley
user hibából,és a szerelő(k) hibájából!ezt tedd hozzá! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 10:08:42 »

Csak a gyári 11 479 Ft-os szűrő a jó? Mert az 4-szer annyiba kerül. Igen, tudom, hogy ha újra el kell játszanom amit most, akkor az még drágább, csak mégis. Ennyivel rosszabb az utángyártott? Az összes utángyártott rossz?
azért kell eredetit venni,mert abban van 1 kis golyós szelep,ami 40 celsius fokik nem kereinget a rendszerbe jéghideg go.-t!úgyis mondhatjuk,hogy mehanikus üzemanyag hőfokszabályzó.na ez nincs az utángyártottba. Wink wave worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 10:37:38 »

azért kell eredetit venni,mert abban van 1 kis golyós szelep,ami 40 celsius fokik nem kereinget a rendszerbe jéghideg go.-t!úgyis mondhatjuk,hogy mehanikus üzemanyag hőfokszabályzó.na ez nincs az utángyártottba. Wink wave worship
ez TDDI-re is igaz?? mert nekem is alco van benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 10:58:24 »

ez TDDI-re is igaz?? mert nekem is alco van benne

mindegyik autóra igaz!!!!
cseréld mielőbb.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 11:05:11 »

azért kell eredetit venni,mert abban van 1 kis golyós szelep,ami 40 celsius fokik nem kereinget a rendszerbe jéghideg go.-t!úgyis mondhatjuk,hogy mehanikus üzemanyag hőfokszabályzó.na ez nincs az utángyártottba. Wink wave worship
és ha 40° alatt van, akkor előfűt?? vagy honnan szed naftát??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 11:17:38 »

és ha 40° alatt van, akkor előfűt?? vagy honnan szed naftát??
honnan? visszaforgatja a MELEG résolajat! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 11:18:38 »

ez TDDI-re is igaz?? mert nekem is alco van benne
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 11:59:13 »

azért kell eredetit venni,mert abban van 1 kis golyós szelep,ami 40 celsius fokik nem kereinget a rendszerbe jéghideg go.-t!úgyis mondhatjuk,hogy mehanikus üzemanyag hőfokszabályzó.na ez nincs az utángyártottba. Wink wave worship
Köszönöm a választ, cserélem, ahogy tudom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 14:48:55 »

user hibából,és a szerelő(k) hibájából!ezt tedd hozzá! Wink

Az user hibája, hogy a Ford márkaszervízbe, nem szakképzett szerelő dolgozik?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 17:59:39 »

Az user hibája, hogy a Ford márkaszervízbe, nem szakképzett szerelő dolgozik?
ok.mingyá' nem a dizil mondi hibája!Sokkal jobban hangzik,mint amikor szidod az olajosokat! worship worship Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 19:27:54 »

A kocsiban U381 OBDII/EOBDII van .  Most már inkább U581 CAN OBDII/EOBDII érdemes venni mert az újak CAN-buszosak. Laptoppal jó lehet az ELM327 de ahhoz kell szoftver is.

A fentiekel az a baj hogy nem látják pl a 2003 előtti dizeleket mert más volt a prokol (és sok egyéb működési paramétert sem ) Így kíváncsiságból vettem egy Autoenginuty-t (ennek zúzós az ára viszont mindent lát) Ezzel már a légzsák kör ellenálástól kezdve az utolsó státusz bitig lehet látni mindent (jó sok van)
Ledugóztam és kiszmötyiztem és eddig mentem vele kb 100 km-t. Tapasztalatom az, hogy alacsonyabb fordulaton is barátságosabb, illetve a legszebb dolog (amit nem is mertem remélni) az, hogy egyáltalán nem füstöl. Még nem jelzett vissza a "műszerfalam".
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 19:38:31 »

ok.mingyá' nem a dizil mondi hibája!Sokkal jobban hangzik,mint amikor szidod az olajosokat! worship worship Wink

Én azt azt mondom, hogy nekem adagolós dízel soha többet nem kell.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 19:45:45 »

nekem meg csak adagolós kell!!!!  f^s benzines,meg CR sem...de szerintem annyira nem érdekel senkit....hejj eplus2

Do you understand?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 19:52:49 »

nekem meg csak adagolós kell!!!!  f^s benzines,meg CR sem...de szerintem annyira nem érdekel senkit....hejj eplus2

Do you understand?
Kicsi dizel ne hözöngj
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 20:23:52 »

Én azt azt mondom, hogy nekem adagolós dízel soha többet nem kell.
Benzinesben meg csak turbós és közvetlen befecskedésest szabad venni nem??....hogy tudtál megvenni ilyen elavult szívó benyást, ehhez képest még az adagolós dízelek is az űrtechnikát képviselik.. taps hehe wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 20:40:43 »

Kicsi dizel ne hözöngj

2.2.. guluszem1 jujdejó,frankó,szuper,a betyármindenit de király.... wow1 eplus2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 21:09:41 »

Benzinesben meg csak turbós és közvetlen befecskedésest szabad venni nem??....hogy tudtál megvenni ilyen elavult szívó benyást, ehhez képest még az adagolós dízelek is az űrtechnikát képviselik.. taps hehe wave

Csináljunk egy gyorsulást, az ős turbo nélküli szívó benzinnel, és a űrtechnikai TDDi-vel! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 21:14:01 »

Csináljunk egy gyorsulást, az ős turbo nélküli szívó benzinnel, és a űrtechnikai TDDi-vel! Smiley
meg egy dinamikai tesztet, 60-ról 4.ben melyik lép nagyobbat beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 23:24:29 »

Ez nem TDCi topic?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 23:39:17 »

Ez nem TDCi topic?
de igen. csak megvédtük a tddi-t nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 08:05:02 »

meg egy dinamikai tesztet, 60-ról 4.ben melyik lép nagyobbat beka3

Én azt mondom próbáljuk ki! Smiley Majdnem van 60Le elönyöm. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 08:40:21 »

Ez nem TDCi topic?
nemtudom fejvakaras falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.