Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.22 szerda, 16:23:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13481733 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3400 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 09:07:21 »

De ki tud segíteni abban, hogy a mintavételezés gyakoriságát átállítja?
Mert Vik-et hiába kértem, ő azt mindta, sosem hallott ilyet és nem tud róla, hogy át lehet állítani.
Viszont én nagyon hálás lennék, ha valaki megcsinálná, mert nekem törlés után 50-100 km-el már újra világit az a kis sárga dög.
Most itt nézegettem ezeket programocskákat és ilyeneket találtam benne:

Érdemes lenne kipróbálgatni mondeoval.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3401 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 09:36:53 »

Most itt nézegettem ezeket programocskákat és ilyeneket találtam benne:
Érdemes lenne kipróbálgatni mondeoval.

És ezen kivül még van vagy negyven fajta amit nézegettem én is. De a megoldás nem ezekben van.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3402 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 09:41:22 »

A kialakult vad TDDi és szívóbenzines kinek hossza a farka vitát, jó lenne ha nem itt folytatnátok.
Egyrészt azért mert szánalmas, másrészt azért mert csak magatokról adtok ezzel szegénységi bizonyítvánt, harmadrészt meg csak szemeteltek ebbe a topicba.

Én kérek elnézést, a helyetekben is.  Undecided
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3403 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 10:35:04 »

Most itt nézegettem ezeket programocskákat és ilyeneket találtam benne:

Érdemes lenne kipróbálgatni mondeoval.

Megy vele, de főleg a scanxl, ami ugyanennek a proginak a standalone verziója (a pcmscan.t interace.vel együtt adják)
A scanxl tud enhanced ford diagot külön pénzért. Csak olvasni tud meg hibakódot törölni.
Mivel amerikai autókhoz készült, az europai gépeket csak próba-szerencse alapján tudja. A tdci mondeo-t legjobban focus 1.4 tdci-ként lehet diagolni vele. A ford enhanceddel a 2002-es (non OBD) tdci-ket is lehet látni valamennyire.
A hibakód olvasása nem tökéletes, mert az eu-s specifikáció némiképp eltér az usa-tól, így a komfort modulok hibái nem látaszanak (pl. xenon).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3404 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 10:42:16 »

Megy vele, de főleg a scanxl, ami ugyanennek a proginak a standalone verziója (a pcmscan.t interace.vel együtt adják)
A scanxl tud enhanced ford diagot külön pénzért. Csak olvasni tud meg hibakódot törölni.
Mivel amerikai autókhoz készült, az europai gépeket csak próba-szerencse alapján tudja. A tdci mondeo-t legjobban focus 1.4 tdci-ként lehet diagolni vele. A ford enhanceddel a 2002-es (non OBD) tdci-ket is lehet látni valamennyire.
A hibakód olvasása nem tökéletes, mert az eu-s specifikáció némiképp eltér az usa-tól, így a komfort modulok hibái nem látaszanak (pl. xenon).

focus-ból soha nem volt 1.4 tdci...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3405 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 10:50:59 »

Megy vele, de főleg a scanxl, ami ugyanennek a proginak a standalone verziója (a pcmscan.t interace.vel együtt adják)
A scanxl tud enhanced ford diagot külön pénzért. Csak olvasni tud meg hibakódot törölni.
Mivel amerikai autókhoz készült, az europai gépeket csak próba-szerencse alapján tudja. A tdci mondeo-t legjobban focus 1.4 tdci-ként lehet diagolni vele. A ford enhanceddel a 2002-es (non OBD) tdci-ket is lehet látni valamennyire.
A hibakód olvasása nem tökéletes, mert az eu-s specifikáció némiképp eltér az usa-tól, így a komfort modulok hibái nem látaszanak (pl. xenon).
OK.
A héten lesz egy ELM kütyüm és kipróbálom. Itt konkrétan az EGR mintavételezését keresgéltük volna benne.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3406 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 11:09:31 »

OK.
A héten lesz egy ELM kütyüm és kipróbálom. Itt konkrétan az EGR mintavételezését keresgéltük volna benne.
Túl sok reményt ne táplálj az iránt, hogy egy ELM327-el az EGR ECU ciklusidőt átfogod tudni írni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3407 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 11:24:55 »

OK.
A héten lesz egy ELM kütyüm és kipróbálom. Itt konkrétan az EGR mintavételezését keresgéltük volna benne.
Az valszeg benne van, de állítani nem tudod ELM327-en keresztül, mert egyirányú, ha jól tudom, továbbá OBD illesztő az ELM, a mintavételezés meg nem OBD dolog.
Ha ilyen kell, akkor inkább mOByDic 3210, ami olcsóbb, mint a Autoenguinuity
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3408 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 11:25:31 »

focus-ból soha nem volt 1.4 tdci...  eplus2
Ámerikái a szotfver...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3409 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 11:52:22 »

Túl sok reményt ne táplálj az iránt, hogy egy ELM327-el az EGR ECU ciklusidőt átfogod tudni írni.
Nem is arra kell az, a hibakódolvasáshoz és a törléshez.
De nyilván ezzel az eszközzel jó pár programot is megnézegetek és a bennük rejlő lehetőség ad némi reményt, hogy valaki rájön innen közületek (megfelelő diag műszerrel) hogyan kell és mit átállítani.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3410 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 12:30:10 »

Nem is arra kell az, a hibakódolvasáshoz és a törléshez.
De nyilván ezzel az eszközzel jó pár programot is megnézegetek és a bennük rejlő lehetőség ad némi reményt, hogy valaki rájön innen közületek (megfelelő diag műszerrel) hogyan kell és mit átállítani.

Szerintem már jártunk ott ahova akrsz küldeni bennünket.  Sad  Szerinted nekem miért porosodik használatlanul az ELM327? Mert arra lehet használni ami, 2003 utáni TDCI-k-nél kódtörlésre + a ScanXL-el lehet néhány dolgot látni rajta de semmi komolyabb Undecided
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3411 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 13:17:56 »

Szerintem már jártunk ott ahova akrsz küldeni bennünket.  Sad  Szerinted nekem miért porosodik használatlanul az ELM327? Mert arra lehet használni ami, 2003 utáni TDCI-k-nél kódtörlésre + a ScanXL-el lehet néhány dolgot látni rajta de semmi komolyabb Undecided
Te írtad, hogy még nem jöttél rá, mit írtak át neked Miskolcon.. Én ezen a témán gondolkodom. Félreértettél valamit. Értem a készülék lehetőségeit (ELM), de neked elvileg már olyan van, amivel már átírhatnál bármit, csak tudni kellene mit.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3412 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 16:36:40 »

most majd az jön hogy csak az irhat be ebbe a topicba akinek TÉDÉCÉIJE van?Huh? 
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3413 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 16:40:29 »

most majd az jön hogy csak az irhat be ebbe a topicba akinek TÉDÉCÉIJE van?Huh? 
miért? stealt postja miatt? szerintem nem, csak arra utalt, nem kellene adagolók kontra fordszervizek témával szétoffolni a topicot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3414 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 17:09:09 »

most majd az jön hogy csak az irhat be ebbe a topicba akinek TÉDÉCÉIJE van?Huh? 
nem hiszem,hogy neked szólt!Az illetékes meg remélem levágta! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #3415 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 18:48:17 »

Hali!

Még nagyon új Mondeo-s vagyok. Pénteken vettem egy 2.0 TDCI-t (130Le-s 6 gangos változat) 71e km-rel.
Már az első indításnál feltűnt, hogy alapjáraton is van egy érdekes hangja időnkként. Olyan, mintha egy szivattyú kapcsolna be időnkként. Az eladó azt állította, hogy ez normális, ilyen egy 0km-es hangja is.
Állítólag a nyomás kiegyenlítése miatt adja ezt a hangot. Ezzel nem győzött meg így felajánlott 6 hónap garanciát. Bevallom így már kicsit jobban éreztem magam.
Amúgy más gondom nincs az autóval. Bevallom beleszerettem.... Roll Eyes
Szerintetek is lehet a nyomás kiegyenlítése miatt ez a hang??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3416 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 19:15:09 »

Hali!

Még nagyon új Mondeo-s vagyok. Pénteken vettem egy 2.0 TDCI-t (130Le-s 6 gangos változat) 71e km-rel.
Már az első indításnál feltűnt, hogy alapjáraton is van egy érdekes hangja időnkként. Olyan, mintha egy szivattyú kapcsolna be időnkként. Az eladó azt állította, hogy ez normális, ilyen egy 0km-es hangja is.
Állítólag a nyomás kiegyenlítése miatt adja ezt a hangot. Ezzel nem győzött meg így felajánlott 6 hónap garanciát. Bevallom így már kicsit jobban éreztem magam.
Amúgy más gondom nincs az autóval. Bevallom beleszerettem.... Roll Eyes
Szerintetek is lehet a nyomás kiegyenlítése miatt ez a hang??
turbócső rögzítés,generátorszíj berregés,ilyesmi inkább.....Milyen nyomást szeretne kiegyenlíteni? fejvakaras nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3417 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 20:19:56 »

Még nagyon új Mondeo-s vagyok. Pénteken vettem egy 2.0 TDCI-t (130Le-s 6 gangos változat) 71e km-rel.
A nem létzeő kategória.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3418 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 20:27:26 »

Már az első indításnál feltűnt, hogy alapjáraton is van egy érdekes hangja időnkként. Olyan, mintha egy szivattyú kapcsolna be időnkként. Az eladó azt állította, hogy ez normális, ilyen egy 0km-es hangja is.
Ez jó...
Menetirány szerinti jobb v. bal olalról jön?
Átnézetted a gépet, mielőtt megvetted?

BTW, mire vállalta a garanciát? és írásban?
Amúgy nem tengeralattjáró a mondeo, így nem kell nyomást kiegyenlíteni. És nem, 0-km-esen normál dízeles hangja van. A rendben lévő motornak még 150eKm után is az van. Én kezdenék gyanakodni.

Az alapjáraton hallható hang - ha "szerencséd" van - a generátor oldali feszítő/tárcsa/görgő/szíj pusztulásának hangja. Ha nem, akkor a széthajtott motor  hangja....

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3419 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 20:30:10 »

Ez jó...
Menetirány szerinti jobb v. bal olalról jön?
Átnézetted a gépet, mielőtt megvetted?

BTW, mire vállalta a garanciát? és írásban?
Amúgy nem tengeralattjáró a mondeo, így nem kell nyomást kiegyenlíteni. És nem, 0-km-esen normál dízeles hangja van. A rendben lévő motornak még 150eKm után is az van. Én kezdenék gyanakodni.

Az alapjáraton hallható hang - ha "szerencséd" van - a generátor oldali feszítő/tárcsa/görgő/szíj pusztulásának hangja. Ha nem, akkor a széthajtott motor  hangja....



Vagy simán csak bekapcsol a ventillátor. Esetleg a légkondi.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #3420 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 21:04:39 »

A menet irány szerinti jobb oldalról jön.
Én is a generátor oldali feszítő/tárcsa/görgő/szíj együttesre gondoltam...a hang viszont 100%, hogy nem a motorból jön...
Amúgy a garit írásban vállalták...
A Ford márkaszervízben pedig megerősítették a szervízkönyvben lévő pecsétek valódiságát.
A belső állapota is arról tanuskodik, hogy nem lehet benne több km... Ez az autó a családban a 26. Csak sajnos az diesel, és emiatt kevés a tapasztalat ilyen téren...
Holnap elviszem szakihoz, aztán majd beszámolok. Amúgy ha van esetleg egyéb ötlet akkor nyugodtan írjátok meg...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3421 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 21:07:36 »

A menet irány szerinti jobb oldalról jön.
Én is a generátor oldali feszítő/tárcsa/görgő/szíj együttesre gondoltam...a hang viszont 100%, hogy nem a motorból jön...
Amúgy a garit írásban vállalták...
A Ford márkaszervízben pedig megerősítették a szervízkönyvben lévő pecsétek valódiságát.
A belső állapota is arról tanuskodik, hogy nem lehet benne több km... Ez az autó a családban a 26. Csak sajnos az diesel, és emiatt kevés a tapasztalat ilyen téren...
Holnap elviszem szakihoz, aztán majd beszámolok. Amúgy ha van esetleg egyéb ötlet akkor nyugodtan írjátok meg...
Klimakuplung ki-be húzása? Azt könnyen ellenőrizheted.
Naplózva
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #3422 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 21:27:27 »

Klimakuplung ki-be húzása? Azt könnyen ellenőrizheted.


Az jó...és mégis hogyan?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3423 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 21:34:11 »


Az jó...és mégis hogyan?

hát pl. a klima kezelő panel állásával. A/C állásban kell mennie a kompresszornak, eco-ban nem.
a hang lehet amiatt is, hogy nincs a klímában elég gáz, így ki-be kapcsolgat a kompresszor.

az, hogy nem a motorból jön, mit jelent?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #3424 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 21:49:14 »

hát pl. a klima kezelő panel állásával. A/C állásban kell mennie a kompresszornak, eco-ban nem.
a hang lehet amiatt is, hogy nincs a klímában elég gáz, így ki-be kapcsolgat a kompresszor.

az, hogy nem a motorból jön, mit jelent?

De a kompresszor nem kapcsolgathat ki-be, csak abban az esetben, ha be van kapcsolva a légkondi. Nem?
Szerintem nem a blokk-ból jön a hang. Mellette, ha szemben állok vele bal oldalon van az ékszíj, és mintha onnan jönne valhonnan. Persze ezt nehéz megállapítani.
A motornak szép egyenletes diesel zakatolása van. Ahogy melegszik a motor úgy lesz egyre finomabb...sztem nem abból jön...
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3425 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 21:58:01 »

De a kompresszor nem kapcsolgathat ki-be, csak abban az esetben, ha be van kapcsolva a légkondi. Nem?
Szerintem nem a blokk-ból jön a hang. Mellette, ha szemben állok vele bal oldalon van az ékszíj, és mintha onnan jönne valhonnan. Persze ezt nehéz megállapítani.
A motornak szép egyenletes diesel zakatolása van. Ahogy melegszik a motor úgy lesz egyre finomabb...sztem nem abból jön...
Ha a szélvédőre van állítva a fűtés akkor pl megy a klíma!
Ahol mondod ott másnak nem lehet ilyen hangja.
Max folyamatosan berregő hang.szokott még lenni.más nem jelemző. Grin
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3426 Dátum: 2010.05.18 kedd, 09:50:53 »

De a kompresszor nem kapcsolgathat ki-be, csak abban az esetben, ha be van kapcsolva a légkondi. Nem?
Szerintem nem a blokk-ból jön a hang. Mellette, ha szemben állok vele bal oldalon van az ékszíj, és mintha onnan jönne valhonnan. Persze ezt nehéz megállapítani.
A motornak szép egyenletes diesel zakatolása van. Ahogy melegszik a motor úgy lesz egyre finomabb...sztem nem abból jön...
Kezdődhet a generátor oldali segédberendezések cseréje.  eplus2 szerintem garancia alatt csináltasd meg az eladóval, arra hivatkozva, hogy biztosan tudod, 0km-es állapotban nincs ilyen hangja.
Esetleg érdemes lenne csatlakoznod a generátor szabadonfutósítási mozgalmunkhoz, mert akkor nem fogod hiába cserélni a segédberendezéseket. (egyébként hosszbordás szíj van rajta az ékszíj helyett)
Az alapjáraton jelentkező időszakos berregő hang a szíj terheletlen ágának rezonanciájából fakad, te is tudod ellenőrizni, ha leveszed a motortakarót és járó motornál benézel a blokk és a hűtőközeg tartály között, még a feszítő előtt. Az alsó ág a klímakompresszor és a főtengely tárcsa között szépen rezonál.

Lehet azonban még klímakompresszor csapágy is.

És méress kilépő hőmérsékletet max. hűtés mellett, lehet kevés a gáz is a klímarandszerben.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3427 Dátum: 2010.05.18 kedd, 09:51:26 »

Ha a szélvédőre van állítva a fűtés akkor pl megy a klíma!
Nálam nem, csak ha a párátlanítót használom.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3428 Dátum: 2010.05.18 kedd, 10:05:46 »

Nálam nem, csak ha a párátlanítót használom.
Igen?
Nekem mind a kettő mk3-am 2002-es volt,és automatán bekapcsolta a klímát a szélvédőre fújásnál.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3429 Dátum: 2010.05.18 kedd, 11:48:14 »

Na,akkor DomeSL után szabadon!

Tegnap felkerült a szabadonfutó szíjtárcsa a gépállatra!1az1ben rávaló,minimális alakítással.Ez 2000es évjáratú benyás mondihoz való.Nem is értem miért nem került gyárilag a tdci-kbe?
Szóval ízelítőnek:

A szíj meg sem rezzen!!!NIncs berregés,nincs alapjáraton nyikkanás,semmi zaj a generátoroldalról!Ez a végső megoldás a berregés megszűntetésére!
...
Pár napon belül készítek egy cikket az átalakításról,alkatrészbeszerzés-tipus,cikkszám,stb!Megtaláljátok majd a wikiben...

Sakos!
És a szíj beremegése okozta az alapjáraton a nyekkenést is!Több mint 1cm-t belengett a szíj,és hozzáért az aluönvényhez,amin a görgő van!
Itt:

De a szabadonfutóval ez is megszűnt!Bejött amiben bíztam,hogy ezt a problémát mechanikusan kell megoldani!
Ha jössz mérni,megmutatom! Wink

Relhist!
Indíthatod a tömeges beszerzést (ha felvállalod), kijelenthetjük,hogy a probléma megoldva!
 Wink wave
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
(képet direkt idéztem, bocs)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nagi
Vendég
« Új hozzászólás #3430 Dátum: 2010.05.18 kedd, 20:04:38 »

Sziasztok!

Én is új vagyok itt és természetesen segítséget kérek.
Van egy 2004-es 2.0 TDCi kombi Mondeom (BWY - N7BA). Télen kigyulladt a befecskendező lámpa és nem is ment rendesen. Elvittem diagnoszitkára, ahol turbó cserét állapítottak a márkaszervízben. Ezt természetesen nem húztam meg, hanem körülnéztem itt is, meg máshol is, és egy injektor tisztító és 100 km folyamatos menet 3 ezres fordulaton teljesen megoldotta a problémát. A gond most nem is ez.
2-3 hete érdekes viselkedik, folyamatos haladásnál pumpáló módon megy el a teljesítmény, majd visszajön 1-3 mp ciklusban tudja csinálni. Ilyenkor amikor újra húzni kezd felugrik a pillanatnyi fogyasztás (kijelzőn) és jó nagy füstöt ereszt ki. Ha kisebb pumpa volt akkor világos a füst, ha nagyobb akkor nayg vastag fekete. Elvittem egy másik márkaszervízbe, ott gépre tették, de nem volt hibakód és nem találtak semmit a komputeres méréssel. Ezután poharas módszerrel megállapították, hogy 3 porlasztócsúcs a probléma. (Persze 4-et kell cserélni.) Sokat olvastam itt, hogy a szervíz egyből mond egy porlasztócsúcs cserét - ismert okok miatt. A kérdésre, hogy a csere után biztos rendben lesz-e, nem igazán válaszoltak meggyőzően.
Gyanítom, hogy sajnos eljött a porlasztócsúcs csere ideje, de kellene egy megerősítés, hogy viselkedhet ilyenkor így.

Ha mégis cserélni kell, akkor tud valaki ajánlani szerelőt, ill. forrást a beszerzéshez. (Nem favorizálom a márkaszervízeket, de ha muszáj akkor odaviszem.)

Másik kérdésem, hogy ilyen porlasztócsúcs gonddal lehet-e járni annak veszélye nélkül, hogy valami mást is tönkretesz. (pl. átég a dugó stb.)

Előre is Köszi.



Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3431 Dátum: 2010.05.18 kedd, 20:50:46 »

Sziasztok!

Én is új vagyok itt és természetesen segítséget kérek.
Van egy 2004-es 2.0 TDCi kombi Mondeom (BWY - N7BA). Télen kigyulladt a befecskendező lámpa és nem is ment rendesen. Elvittem diagnoszitkára, ahol turbó cserét állapítottak a márkaszervízben. Ezt természetesen nem húztam meg, hanem körülnéztem itt is, meg máshol is, és egy injektor tisztító és 100 km folyamatos menet 3 ezres fordulaton teljesen megoldotta a problémát. A gond most nem is ez.
2-3 hete érdekes viselkedik, folyamatos haladásnál pumpáló módon megy el a teljesítmény, majd visszajön 1-3 mp ciklusban tudja csinálni. Ilyenkor amikor újra húzni kezd felugrik a pillanatnyi fogyasztás (kijelzőn) és jó nagy füstöt ereszt ki. Ha kisebb pumpa volt akkor világos a füst, ha nagyobb akkor nayg vastag fekete. Elvittem egy másik márkaszervízbe, ott gépre tették, de nem volt hibakód és nem találtak semmit a komputeres méréssel. Ezután poharas módszerrel megállapították, hogy 3 porlasztócsúcs a probléma. (Persze 4-et kell cserélni.) Sokat olvastam itt, hogy a szervíz egyből mond egy porlasztócsúcs cserét - ismert okok miatt. A kérdésre, hogy a csere után biztos rendben lesz-e, nem igazán válaszoltak meggyőzően.
Gyanítom, hogy sajnos eljött a porlasztócsúcs csere ideje, de kellene egy megerősítés, hogy viselkedhet ilyenkor így.

Ha mégis cserélni kell, akkor tud valaki ajánlani szerelőt, ill. forrást a beszerzéshez. (Nem favorizálom a márkaszervízeket, de ha muszáj akkor odaviszem.)

Másik kérdésem, hogy ilyen porlasztócsúcs gonddal lehet-e járni annak veszélye nélkül, hogy valami mást is tönkretesz. (pl. átég a dugó stb.)

Előre is Köszi.

Huh? fejvakaras
ilyet nem szokott.
Javallat: rail nyomás mérés indítás előtt, közben, után, részterhelésnél, padlógáznál és leginkább akkor, amikor rángat/füstöl.
Szívósori nyomás mérése (ld fent)
visszofolyás mérés (poharazás) alapjáraton és terhelésnél.

A különös az, hogy ha terhelés alatt nem megy az egyik porlasztó, annak kopogás és nyomás túl nagy hibákat kell generálnia.
Méress kompressziót, mert ha télen porlasztóhibád volt, ami a tisztító és kínzás hatására elmúlt látszólag, előállíthatott abnormális porlasztási képet, ami átégetheti a dugattyút.

az n7ba elektromos turbós, ami nem izzításjelzőt gyújt turbóhibánál hanem check engine-t, ezért ha télen izzító jelzésre turbócserét javasoltak, szüljenek sünt. Mi volt akkor a kód?

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3432 Dátum: 2010.05.18 kedd, 21:15:23 »

Ledugóztam és kiszmötyiztem és eddig mentem vele kb 100 km-t. Tapasztalatom az, hogy alacsonyabb fordulaton is barátságosabb, illetve a legszebb dolog (amit nem is mertem remélni) az, hogy egyáltalán nem füstöl. Még nem jelzett vissza a "műszerfalam".
EGR dugózás után vagyok 200 km-el, még nem produkált hibakódot. Az EGR vákuumcsöves és elektromos csatlakozós.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3433 Dátum: 2010.05.18 kedd, 21:48:50 »

EGR dugózás után vagyok 200 km-el, még nem produkált hibakódot. Az EGR vákuumcsöves és elektromos csatlakozós.
Váákumcső? Csak a teljesen elektromos az EUIV Akkor nálad nem is lesz.
Naplózva
Nagi
Vendég
« Új hozzászólás #3434 Dátum: 2010.05.19 szerda, 07:45:19 »

Huh? fejvakaras
ilyet nem szokott.
Javallat: rail nyomás mérés indítás előtt, közben, után, részterhelésnél, padlógáznál és leginkább akkor, amikor rángat/füstöl.
Szívósori nyomás mérése (ld fent)
visszofolyás mérés (poharazás) alapjáraton és terhelésnél.

A különös az, hogy ha terhelés alatt nem megy az egyik porlasztó, annak kopogás és nyomás túl nagy hibákat kell generálnia.
Méress kompressziót, mert ha télen porlasztóhibád volt, ami a tisztító és kínzás hatására elmúlt látszólag, előállíthatott abnormális porlasztási képet, ami átégetheti a dugattyút.

az n7ba elektromos turbós, ami nem izzításjelzőt gyújt turbóhibánál hanem check engine-t, ezért ha télen izzító jelzésre turbócserét javasoltak, szüljenek sünt. Mi volt akkor a kód?



Köszönöm a gyors választ. Megnéztem a szervíz lapot, de ott csak művelet leírást találtam a diagnosztika eredményét nem adták ide, szóval a hibakódot nem tudom. Az biztos, hogy a sárga spirált gyújtotta ki, és onnantól nem pörgött 1500-2000 fölé. A kigyújtása vagy teljesen hidegen volt, vagy menet közben egy erősebb gázadásnál. Utána ha már meleg volt a motor leállítás és újry indítás után megszűnt. Tegnap miután megírtam, egyszer produkálta ugyanezt - január óta először. (Ez azt jelenti, hogy talán ki lehet olvasni a hibakódot.)

A nyomás mérésekhez tudsz, vagy valaki tud javasolni Budapesten vagy környékén megbízható szervizt, vagy szakit ahova érdemes elvinni.

Köszi
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3435 Dátum: 2010.05.19 szerda, 07:46:53 »

Váákumcső? Csak a teljesen elektromos az EUIV Akkor nálad nem is lesz.
Megskubizznátok? Ez az én EGR-m és EURO4-es motorom van, de nekem is van vákum cső az EGR-n. Szóval, ha ledugózom nem lesz hibaüzenet? GiN neked is így néz ki?

Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3436 Dátum: 2010.05.19 szerda, 08:24:17 »

Megskubizznátok? Ez az én EGR-m és EURO4-es motorom van, de nekem is van vákum cső az EGR-n. Szóval, ha ledugózom nem lesz hibaüzenet? GiN neked is így néz ki?



Aha, tökéletesen egyezik.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3437 Dátum: 2010.05.19 szerda, 08:32:41 »

Váákumcső? Csak a teljesen elektromos az EUIV Akkor nálad nem is lesz.
Ez jól hangzik!  Smiley  integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3438 Dátum: 2010.05.19 szerda, 08:45:20 »

Ez jól hangzik!  Smiley  integet2
Ennek én is örülök, mert nem akartam ledugózni a check engine miatt, de így tuti le fogom  Wink GiN ha esetleg lesz hibaüzenet légyszi informálj. Egy hónap mulva műszaki, úgyis utánna akartam a műtétet végrehajtani.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3439 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:13:21 »

Megskubizznátok? Ez az én EGR-m és EURO4-es motorom van, de nekem is van vákum cső az EGR-n. Szóval, ha ledugózom nem lesz hibaüzenet? GiN neked is így néz ki?


Ez még az öszvér eu3!
Francoe kollégának is ilyen,nem fog hibajelet dobálni! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3440 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:24:20 »

Ez még az öszvér eu3!
Francoe kollégának is ilyen,nem fog hibajelet dobálni! Wink
Juhéé!!!! Ennek nagyon örülök vigyor3, Már csak azt nem értem, hogy akkor miért irja etis/microcat is EUIV-nek? (WF0WXXGBBW4C75876) Sőt ma megnéztem a turbót is és ha nem tévedek elektormosan vezérelt. De mintha valahol azt olvastam volna, hogy a 115le tdci sima vákumos nem elektromos.
Csatolom a képet a turbórol:

http://www.kepfeltoltes.hu
Életben ilyen:

http://www.kepfeltoltes.hu
Valakinek valami ötlete?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3441 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:25:21 »

Sziasztok!

Én is új vagyok itt és természetesen segítséget kérek.
Van egy 2004-es 2.0 TDCi kombi Mondeom (BWY - N7BA). Télen kigyulladt a befecskendező lámpa és nem is ment rendesen. Elvittem diagnoszitkára, ahol turbó cserét állapítottak a márkaszervízben. Ezt természetesen nem húztam meg, hanem körülnéztem itt is, meg máshol is, és egy injektor tisztító és 100 km folyamatos menet 3 ezres fordulaton teljesen megoldotta a problémát. A gond most nem is ez.
2-3 hete érdekes viselkedik, folyamatos haladásnál pumpáló módon megy el a teljesítmény, majd visszajön 1-3 mp ciklusban tudja csinálni. Ilyenkor amikor újra húzni kezd felugrik a pillanatnyi fogyasztás (kijelzőn) és jó nagy füstöt ereszt ki. Ha kisebb pumpa volt akkor világos a füst, ha nagyobb akkor nayg vastag fekete. Elvittem egy másik márkaszervízbe, ott gépre tették, de nem volt hibakód és nem találtak semmit a komputeres méréssel. Ezután poharas módszerrel megállapították, hogy 3 porlasztócsúcs a probléma. (Persze 4-et kell cserélni.) Sokat olvastam itt, hogy a szervíz egyből mond egy porlasztócsúcs cserét - ismert okok miatt. A kérdésre, hogy a csere után biztos rendben lesz-e, nem igazán válaszoltak meggyőzően.
Gyanítom, hogy sajnos eljött a porlasztócsúcs csere ideje, de kellene egy megerősítés, hogy viselkedhet ilyenkor így.

Ha mégis cserélni kell, akkor tud valaki ajánlani szerelőt, ill. forrást a beszerzéshez. (Nem favorizálom a márkaszervízeket, de ha muszáj akkor odaviszem.)

Másik kérdésem, hogy ilyen porlasztócsúcs gonddal lehet-e járni annak veszélye nélkül, hogy valami mást is tönkretesz. (pl. átég a dugó stb.)

Előre is Köszi.




Ha most nem villog az izzításjelző,akkor:
üza szűrőcsere!!!Feltételezem,hogy az injektor tisztító után nem lett cserélve.
légszűrőcsere
turbónyomásmérés
egr-dugózás

A csúcsok halála úgy is az izzítójellel zárul és majd 1szercsak be sem indul.Szóval ennek még előtte vagy,de ezt a problémát még nem az okozza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3442 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:30:03 »

Köszönöm a gyors választ. Megnéztem a szervíz lapot, de ott csak művelet leírást találtam a diagnosztika eredményét nem adták ide, szóval a hibakódot nem tudom. Az biztos, hogy a sárga spirált gyújtotta ki, és onnantól nem pörgött 1500-2000 fölé.
Ez még CMP-CKP szinkronitási hiba is lehet akár. hibakódból kiderül.

A nyomás mérésekhez tudsz, vagy valaki tud javasolni Budapesten vagy környékén megbízható szervizt, vagy szakit ahova érdemes elvinni.

Ha szerviz kell, akkor filep diesel service, vagy Vik a könyves kálmán Krt-i Auto Fort-ban, de ő most állítólag eléggé tele van...
Ha ráér egy ideig, a köv. minitalin esetleg én is tudok neked mérni a Lurdynál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3443 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:32:10 »

Juhéé!!!! Ennek nagyon örülök vigyor3, Már csak azt nem értem, hogy akkor miért irja etis/microcat is EUIV-nek? (WF0WXXGBBW4C75876) Sőt ma megnéztem a turbót is és ha nem tévedek elektormosan vezérelt. De mintha valahol azt olvastam volna, hogy a 115le tdci sima vákumos nem elektromos.
Csatolom a képet a turbórol:
http://kepfeltoltes.hu/thumb/100519/DSC01289_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
http://www.kepfeltoltes.hu
Életben ilyen:
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/100519/728680-5013S_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100519/728680-5013S_www.kepfeltoltes.hu_.jpgurl]
[url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu
Valakinek valami ötlete?
Tényleg eu4et hoz hozzá,de szerintem csak az elektromos turbó miatt.Az egr szeleped még nem elektromos vezérlésű,csak jeladó van rajta.Ezért nem lesz hibakódod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3444 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:36:11 »

Köszönöm a gyors választ. Megnéztem a szervíz lapot, de ott csak művelet leírást találtam a diagnosztika eredményét nem adták ide, szóval a hibakódot nem tudom. Az biztos, hogy a sárga spirált gyújtotta ki, és onnantól nem pörgött 1500-2000 fölé. A kigyújtása vagy teljesen hidegen volt, vagy menet közben egy erősebb gázadásnál. Utána ha már meleg volt a motor leállítás és újry indítás után megszűnt. Tegnap miután megírtam, egyszer produkálta ugyanezt - január óta először. (Ez azt jelenti, hogy talán ki lehet olvasni a hibakódot.)

A nyomás mérésekhez tudsz, vagy valaki tud javasolni Budapesten vagy környékén megbízható szervizt, vagy szakit ahova érdemes elvinni.

Köszi
Szívhat falsot is az üza szűrőnél esetleg a résolajcsöveknél.Szivárgás nincs sehol a motortérben?
Pedig ha villog a sárga lámpa,akkor van tárolt hibakód is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3445 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:36:59 »

Tényleg eu4et hoz hozzá,de szerintem csak az elektromos turbó miatt.Az egr szeleped még nem elektromos vezérlésű,csak jeladó van rajta.Ezért nem lesz hibakódod.
Köszi,

És hogyhogy elektromos a turbóm, van ilyen 115le motoron? És akkor mi a különbség a én kocsim és egy 130le között? (váltó csak 5 sebességes, de ezen kívül?)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3446 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:40:52 »

Köszi,

És hogyhogy elektromos a turbóm, van ilyen 115le motoron? És akkor mi a különbség a én kocsim és egy 130le között? (váltó csak 5 sebességes, de ezen kívül?)
más a porlasztó,üzarendszeri nyomás,és az ecu program.lehet még más a turbó fordulatszáma is..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3447 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:41:13 »

Tényleg eu4et hoz hozzá,de szerintem csak az elektromos turbó miatt.Az egr szeleped még nem elektromos vezérlésű,csak jeladó van rajta.Ezért nem lesz hibakódod.
A hibakódnál nem az érzékelő a lényeg? A szelep állását figyelő érzékelő miatt ismeri az ECU a szelep állását és ha nem jön a gáz, kiabál. A dugózásnál nem a szelep mozgását akadályozzuk, hanem a kipufogó gáz áramlását.
Vagy valamit félreértek...

Persze a vezérlés lehet kevésbé érzékeny ennél a kivitelnél.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3448 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:43:18 »

Szívhat falsot is az üza szűrőnél esetleg a résolajcsöveknél.Szivárgás nincs sehol a motortérben?
Pedig ha villog a sárga lámpa,akkor van tárolt hibakód is!
szivárgásnál sajnos nincs, mert a köv. indításnál rendben van a nyomás, olyankor törli az ecu a pending kódokat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3449 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:43:57 »

A hibakódnál nem az érzékelő a lényeg? A szelep állását figyelő érzékelő miatt ismeri az ECU a szelep állását és ha nem jön a gáz, kiabál. A dugózásnál nem a szelep mozgását akadályozzuk, hanem a kipufogó gáz áramlását.
Vagy valamit félreértek...

Persze a vezérlés lehet kevésbé érzékeny ennél a kivitelnél.

szerintem az ecuban lévő sw is más,nincs még kiokosítva..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.