Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.22 szerda, 11:56:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13480383 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:46:15 »

szivárgásnál sajnos nincs, mert a köv. indításnál rendben van a nyomás, olyankor törli az ecu a pending kódokat.
akkor pláne esélyes a szűrőcsere egy rendszernyomásméréssel 1ütt.... smile

egyébként Nitrotom autója sárga villogással állt meg,majd 1-2 perc után elindult újra,de nemsoká meg is állt.A résolajvisszavezetés lett kikötve a szűrőből,aztán minden ok. lett.Azóta is úgy jár! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.19 szerda, 09:48:20 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2010.05.19 szerda, 10:27:01 »

akkor pláne esélyes a szűrőcsere egy rendszernyomásméréssel 1ütt.... smile

egyébként Nitrotom autója sárga villogással állt meg,majd 1-2 perc után elindult újra,de nemsoká meg is állt.A résolajvisszavezetés lett kikötve a szűrőből,aztán minden ok. lett.Azóta is úgy jár! Wink
Tudom. Ez ilyen. A résolajcső O gyűrűje a leggyengébb lácszem.
A levegősödés esetén, ha nem állandó a rés (pl. nálam ilyen volt, csak bizonyos hőmérsékleten folyott) egészen addig megvan a nyomás, míg ki nem nyílik a rendszer. Utána ismét megvan. ezért van az, hogy megy-villog-megáll-leállít-újraindít-nemvillog-megy-villog-stb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2010.05.19 szerda, 13:56:28 »

Olyan szép neve van - résolajcső - milyen rész és hol van?

Tudom. Ez ilyen. A résolajcső O gyűrűje a leggyengébb lácszem.
A levegősödés esetén, ha nem állandó a rés (pl. nálam ilyen volt, csak bizonyos hőmérsékleten folyott) egészen addig megvan a nyomás, míg ki nem nyílik a rendszer. Utána ismét megvan. ezért van az, hogy megy-villog-megáll-leállít-újraindít-nemvillog-megy-villog-stb.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2010.05.19 szerda, 14:37:54 »

Olyan szép neve van - résolajcső - milyen rész és hol van?

porlasztók nyaka->CR szivattyú között, gumicső.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2010.05.19 szerda, 14:48:32 »

Szia!

Amúgy ez baromság, mert nekem is azt mondták, hogy cseréljem mindegyik porlasztómat, de az egyikben csináltak valamit csak, és kafa lett minden.
A Filep Dieselnél voltam, székesfehérváron.



Köszönöm a gyors választ. Megnéztem a szervíz lapot, de ott csak művelet leírást találtam a diagnosztika eredményét nem adták ide, szóval a hibakódot nem tudom. Az biztos, hogy a sárga spirált gyújtotta ki, és onnantól nem pörgött 1500-2000 fölé. A kigyújtása vagy teljesen hidegen volt, vagy menet közben egy erősebb gázadásnál. Utána ha már meleg volt a motor leállítás és újry indítás után megszűnt. Tegnap miután megírtam, egyszer produkálta ugyanezt - január óta először. (Ez azt jelenti, hogy talán ki lehet olvasni a hibakódot.)

A nyomás mérésekhez tudsz, vagy valaki tud javasolni Budapesten vagy környékén megbízható szervizt, vagy szakit ahova érdemes elvinni.

Köszi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2010.05.19 szerda, 15:42:42 »

Megskubizznátok? Ez az én EGR-m és EURO4-es motorom van, de nekem is van vákum cső az EGR-n. Szóval, ha ledugózom nem lesz hibaüzenet? GiN neked is így néz ki?


dugózhatod nyugodtan az enyéman is ilyen van és nem szólt érte wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2010.05.19 szerda, 16:06:04 »

Olyan szép neve van - résolajcső - milyen rész és hol van?

Az oldalra menő kivezetése a porlasztónak,a rés veszteségből keletkező olajmennyiséget vezeti vissza a tankba-a szűrőn keresztül.

Itt látszik a porlasztók nyakán a fekete gumicső,ami az összes porlasztót összeköti:

És itt csatlakozik a pumpába(adagolóba):
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.19 szerda, 16:18:04 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2010.05.19 szerda, 16:12:03 »


ez de ismerős nyes csak nem az enyém  Roll Eyes
TDDI!!! knuppel2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2010.05.19 szerda, 16:16:10 »

ez de ismerős nyes csak nem az enyém  Roll Eyes
TDDI!!! knuppel2
Azon is ugyan ott kell keresni a résoljacsöveket. vigyor3
1ébként igen,csak gyorsan kerestem néhány képet a meglévők között..... nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2010.05.19 szerda, 17:24:05 »

dugózhatod nyugodtan az enyéman is ilyen van és nem szólt érte wave
eljen worship
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2010.05.19 szerda, 17:52:40 »

jaj de jó a TDDI kép,legalább látom hogy rámegy az adagolótól a TDCI szivócsonk....most kell vennem egyet,bakker... eplus2

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2010.05.19 szerda, 18:19:14 »

jaj de jó a TDDI kép,legalább látom hogy rámegy az adagolótól a TDCI szivócsonk....most kell vennem egyet,bakker... eplus2


tom off, de egy kis + info bunyeknek, nehogy feleslegesen vásároljon. a képen 90le-s, vp30 van!!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2010.05.19 szerda, 18:32:23 »

jaj de jó a TDDI kép,legalább látom hogy rámegy az adagolótól a TDCI szivócsonk....most kell vennem egyet,bakker... eplus2


vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2010.05.19 szerda, 18:58:56 »

Jó sok dolga van a szűrőnek. Jön a nafta a tank felől, megszűri. Tovább megy a nagynyomású szivattyú felé, onnan az injektorokhoz, ami nem a motorba megy, az a szűrőbe vissza, majd a tank.
Jól emléxem, hogy hideg motornál valami nem engedi a tank felé, hanem újra vissza a szivattyúra küldi?

Az oldalra menő kivezetése a porlasztónak,a rés veszteségből keletkező olajmennyiséget vezeti vissza a tankba-a szűrőn keresztül.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2010.05.19 szerda, 19:26:16 »

Egy kérdésem lenne, hogy:
A nívópálca mellett balról az a vastag cső az mi? mert nekem az van elrepedve és ma vettem észre? Valamiben befolyásol ez valamit?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2010.05.19 szerda, 19:34:50 »

Egy kérdésem lenne, hogy:
A nívópálca mellett balról az a vastag cső az mi? mert nekem az van elrepedve és ma vettem észre? Valamiben befolyásol ez valamit?
A turbócső!Cseréld!
 vigyor3
http://mondeo.hu/index.php?topic=3728.msg504429#msg504429
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2010.05.19 szerda, 19:35:33 »

Jó sok dolga van a szűrőnek. Jön a nafta a tank felől, megszűri. Tovább megy a nagynyomású szivattyú felé, onnan az injektorokhoz, ami nem a motorba megy, az a szűrőbe vissza, majd a tank.
Jól emléxem, hogy hideg motornál valami nem engedi a tank felé, hanem újra vissza a szivattyúra küldi?

Igen,azt is a szűrő végzi,mechanikusan! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2010.05.19 szerda, 19:38:00 »

kis burkolt reklám hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2010.05.19 szerda, 19:55:01 »

Barátom kérdezi, hogy mire számítson. 2.0 TDCI kombija van, 2005-ös.
Az autó egyre gyakrabban rángat, induláskor nagyon füstöl, most már mindig rángat, nincs is elég teljesítmény, de az izzításjelző nem gyullad ki.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2010.05.19 szerda, 19:57:04 »

Barátom kérdezi, hogy mire számítson. 2.0 TDCI kombija van, 2005-ös.
Az autó egyre gyakrabban rángat, induláskor nagyon füstöl, most már mindig rángat, nincs is elég teljesítmény, de az izzításjelző nem gyullad ki.
Lehet szimpla egr szelephiba is,vagy turbócsőlukadás..... Roll Eyes
Hibakódot-turbónyomást kéne méretni,így nagy a szórás.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2010.05.19 szerda, 19:57:39 »

És ennek a dolognak van köze ahhoz, hogy hidegen a motor hangosabban zenél, majd egyszercsak abbahagyja és csendesen zümmög tovább?
Igen,azt is a szűrő végzi,mechanikusan! Wink wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2010.05.19 szerda, 20:03:01 »

És ennek a dolognak van köze ahhoz, hogy hidegen a motor hangosabban zenél, majd egyszercsak abbahagyja és csendesen zümmög tovább?
lehetséges,mert hidegen magasabb alapjárati rendszernyomást állít be az ecu.....
A szűrőben lévő kis golyós szelepnek az a szerepe,hogy ne kapjon a pumpedli hideg anyagot,ezért kb 40fokon tartja a pumpa felé menő anyagot.Bekeveri a meleg résolajat, a hideg tankfelőli ágba.A felesleg visszamegy a tankerba. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2010.05.19 szerda, 20:06:51 »

A felmelegedésről...
Ilyen közép nem túl meleg reggeleken kb. milyen hamar illik bemelegedni a motornak?

lehetséges,mert hidegen magasabb alapjárati rendszernyomást állít be az ecu.....
A szűrőben lévő kis golyós szelepnek az a szerepe,hogy ne kapjon a pumpedli hideg anyagot,ezért kb 40fokon tartja a pumpa felé menő anyagot.Bekeveri a meleg résolajat, a hideg tankfelőli ágba.A felesleg visszamegy a tankerba. Wink wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2010.05.19 szerda, 20:10:41 »

A felmelegedésről...
Ilyen közép nem túl meleg reggeleken kb. milyen hamar illik bemelegedni a motornak?

Miután tdci-ről van szó(ami köztudott nem sok felesleges hőenergiát ad  hehe ),ilyenkor már 5-6km en bemelegszik üzemire.Persze a termoszoknak ilyenkor is jónak kell lenniük.Télen hamarabb észrevenni,ha nem jók,mert cudar idő marad odabenn..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2010.05.19 szerda, 21:08:36 »

Sziasztok,

Párom autóját ma vezettem. Megtaposva 2500-től füstöl rendesen és úgy 3500-ig. 2-, 3-és 4-es fokozatban. 5-ben és 6-ban nincs meg ez a jelenség. 1-ben meg nem bántottam. EGR dugózva van, nem látok sehol és nem is hallok turbócsőrepedésre utaló problémát. Ez normális? Valós 160e van a gépben. Hibajel az nincs. Megy mint állat. Mostanában elég sokat ment dugóban is a gép.
Az enyém nem füstöl sehol sem csak a szokásos reggeli büdös pamacs.
Aztán lehet régebben is füstölt csak akkor nem vettem észre?!

Régen a citromunkat megjárattuk pályán rendesen akkor mindig elmúlt ez a füstöléses dolog. Szerintetek ez segít vagy más jellegű a probléma?

Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2010.05.19 szerda, 21:13:37 »

Sziasztok,

Párom autóját ma vezettem. Megtaposva 2500-től füstöl rendesen és úgy 3500-ig. 2-, 3-és 4-es fokozatban. 5-ben és 6-ban nincs meg ez a jelenség. 1-ben meg nem bántottam. EGR dugózva van, nem látok sehol és nem is hallok turbócsőrepedésre utaló problémát. Ez normális? Valós 160e van a gépben. Hibajel az nincs. Megy mint állat. Mostanában elég sokat ment dugóban is a gép.
Az enyém nem füstöl sehol sem csak a szokásos reggeli büdös pamacs.
Aztán lehet régebben is füstölt csak akkor nem vettem észre?!

Régen a citromunkat megjárattuk pályán rendesen akkor mindig elmúlt ez a füstöléses dolog. Szerintetek ez segít vagy más jellegű a probléma?

Köszi, T.
szimplán lekormolódott a rendszer a tögyörgéssel. meg kell küldeni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2010.05.19 szerda, 21:15:24 »

Barátom kérdezi, hogy mire számítson. 2.0 TDCI kombija van, 2005-ös.
Az autó egyre gyakrabban rángat, induláskor nagyon füstöl, most már mindig rángat, nincs is elég teljesítmény, de az izzításjelző nem gyullad ki.
milyen színű a füst?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2010.05.19 szerda, 21:21:10 »

Sziasztok,

Párom autóját ma vezettem. Megtaposva 2500-től füstöl rendesen és úgy 3500-ig. 2-, 3-és 4-es fokozatban. 5-ben és 6-ban nincs meg ez a jelenség. 1-ben meg nem bántottam. EGR dugózva van, nem látok sehol és nem is hallok turbócsőrepedésre utaló problémát. Ez normális? Valós 160e van a gépben. Hibajel az nincs. Megy mint állat. Mostanában elég sokat ment dugóban is a gép.
Az enyém nem füstöl sehol sem csak a szokásos reggeli büdös pamacs.
Aztán lehet régebben is füstölt csak akkor nem vettem észre?!

Régen a citromunkat megjárattuk pályán rendesen akkor mindig elmúlt ez a füstöléses dolog. Szerintetek ez segít vagy más jellegű a probléma?

Köszi, T.
mennyire súlyos a füst? tükörben látszik nappal? Az enyém is füstöl ha küldöm, de látni csak tükörben, hátulról jövő fényben (köv. autó fényszórója) látom, nappal nem.
Lehet, az overboost eredményét látod. A füst kevés zoxigént jelent, ami lehet töltőlevegő probléma. Szívósori nyomásmérés eldönti.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2010.05.19 szerda, 21:53:45 »

milyen színű a füst?

Világos színű, fehér szerű a füst.
Ahogy mesélte, először A francia-Alpokban kezdett rángatni, tavaly télen, -20 fok körül és magaslati körülmények között. De hazajöttek vele szerencsésen.
Majd azt mondták idehaza neki a szagszervizben, hogy ledermedt a vacak francia gázolaj...mert nem alpesi dízelt tettek bele.
De azóta is rángat 1700-1800 ford. körül, tavasszal is, és minden indításnál nagyon füstöl.
Hibakódolvasás lesz akkor, kezdetnek.
Sajnos egy ismerőstől vette a gépet, aki szerelő, ezért azóta is kábítja hülyeségekkel, és elviszi tévútra.
Lehet turbónyomás szökés is, a kivastagított ford. szám küszöb pont megegyezik a turbó bekapcsolásával? Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.19 szerda, 22:00:29 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 06:45:25 »

Világos színű, fehér szerű a füst.
Ahogy mesélte, először A francia-Alpokban kezdett rángatni, tavaly télen, -20 fok körül és magaslati körülmények között. De hazajöttek vele szerencsésen.
Majd azt mondták idehaza neki a szagszervizben, hogy ledermedt a vacak francia gázolaj...mert nem alpesi dízelt tettek bele.
De azóta is rángat 1700-1800 ford. körül, tavasszal is, és minden indításnál nagyon füstöl.
Hibakódolvasás lesz akkor, kezdetnek.
Sajnos egy ismerőstől vette a gépet, aki szerelő, ezért azóta is kábítja hülyeségekkel, és elviszi tévútra.
Lehet turbónyomás szökés is, a kivastagított ford. szám küszöb pont megegyezik a turbó bekapcsolásával? Roll Eyes
A gond a fehér/szürke füst, főleg indításnál. Az vagy víz az égéstérben (hűtőközeg ellenőrzése motorolajra szemrevételezéssel, szintellenőrzés) vagy zárási hibás porlasztó, ami álltában elereszti a nyomást az égéstér felé, így a köv. indításnál a felhalmozódott üzemanyag távozik. Erre nem lesz hibakód, mert a rail nyomása ilyen esetben fenntartható, visszont van pontatlan befecskendezés, ami rángatást, füstölést, mechanikai problémát okozhat.
http://www.youtube.com/v/Ha1gVsS89xo&hl=en_GB&fs=1&
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 07:58:45 »

mennyire súlyos a füst? tükörben látszik nappal? Az enyém is füstöl ha küldöm, de látni csak tükörben, hátulról jövő fényben (köv. autó fényszórója) látom, nappal nem.
Lehet, az overboost eredményét látod. A füst kevés zoxigént jelent, ami lehet töltőlevegő probléma. Szívósori nyomásmérés eldönti.

Látszik rendesen nappal is. Fekete mint állat aztán 3500 felé teljesen eltűnik szép fokozatosan.
Érdekes, hogy 5-és 6-ban már nem tud olyan gyorsan leforogni és ott nem látszik a füst nappal.
Lesz akkor egy kormolás meg 1x valamikor szívósori nyomásmérés.
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 09:05:53 »

Segítsetek megérteni a kéttömegű főtengely szíjtárcsa mibenlétét?

Gondolom nem az anyagmegmaradás törvényét sértő eszköz  Cheesy

A hosszbordás szíj remegése észlelhető vizuális módszerrel? A gyári új állapotban ugye nem rezeg, az a kopáspk, elhasználódások miatt következik be? Ha zaja van, akkor látni is lehet a ficergést?!?
Az elhasználódás valami sorrendiséget követ? Előbb a műanyagöntvényes görgős csapágyak, utána a feszítő, majd a főtengely tárcsa?
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 09:25:56 írta Trendi » Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 09:36:25 »

Segítsetek megérteni a kéttömegű főtengely szíjtárcsa mibenlétét?

Gondolom nem az anyagmegmaradás törvényét sértő eszköz  Cheesy

A hosszbordás szíj remegése észlelhető vizuális módszerrel? A gyári új állapotban ugye nem rezeg, az a kopáspk, elhasználódások miatt következik be? Ha zaja van, akkor látni is lehet a ficergést?!?
Az elhasználódás valami sorrendiséget követ? Előbb a műanyagöntvényes görgős csapágyak, utána a feszítő, majd a főtengely tárcsa?
nézz be a tárcsás topicba a keres-kínálban, alf posztolt leírást a dologról.
A beremegés szemmel látható a klíma és a főtengely tárcsa közötti szakaszon.
A folyamat kb úgy néz ki, hogy a generátor a tehetetlensége miatt a fordulatszám visszaesésekor (pl. váltás) meghúzza a szíjat, ami terheli a görgőket, a feszítőt és a kéttömegű tárcsát. Először a feszítő szilentjei adják meg magukat, közben nyúlik kicsit a szíj, majd a folyamatos rángatástól a kéttömegű tárcsa is elgyengül.
A szabadonfutós tárcsával a kiváltó hatás megszűnik, mivel a főtengely fordulatszám esésekor a szabadonfutó lekapcsolja a generátor forgórészt a segédszíj rendszerről.
Ez kb. olyan, mint ha racsnis bringa helyett fix hajtású gépet használnál (mint a biciklis futárok), és gurulás közben a pedál visszahajtaná a lábadat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 09:42:12 »

nézz be a tárcsás topicba a keres-kínálban, alf posztolt leírást a dologról.
A beremegés szemmel látható a klíma és a főtengely tárcsa közötti szakaszon.
A folyamat kb úgy néz ki, hogy a generátor a tehetetlensége miatt a fordulatszám visszaesésekor (pl. váltás) meghúzza a szíjat, ami terheli a görgőket, a feszítőt és a kéttömegű tárcsát. Először a feszítő szilentjei adják meg magukat, közben nyúlik kicsit a szíj, majd a folyamatos rángatástól a kéttömegű tárcsa is elgyengül.
A szabadonfutós tárcsával a kiváltó hatás megszűnik, mivel a főtengely fordulatszám esésekor a szabadonfutó lekapcsolja a generátor forgórészt a segédszíj rendszerről.
Ez kb. olyan, mint ha racsnis bringa helyett fix hajtású gépet használnál (mint a biciklis futárok), és gurulás közben a pedál visszahajtaná a lábadat.
taps taps taps eljen nyes A legjobb hasonlat! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 09:47:51 »

Ühümm, értem már a sorrendet. Akkor elsőnek a feszítőt érdemes csekkolni. Ifjú még a gépszörny, remélem nem minden íze, porcogója van kikészülve, de hang már jön felőle.

Mitől kéttömegű a kéttömegű?!?

A generátor lassítani próbálja a szíj futását. Ha elveszem a hajtást róla, akkor is ezt teszi. A maga részéről mindig visszafog. Van olyan terhelési helyzet, amikor a generátor próbálja vinni a szíjat?

nézz be a tárcsás topicba a keres-kínálban, alf posztolt leírást a dologról.
A beremegés szemmel látható a klíma és a főtengely tárcsa közötti szakaszon.
A folyamat kb úgy néz ki, hogy a generátor a tehetetlensége miatt a fordulatszám visszaesésekor (pl. váltás) meghúzza a szíjat, ami terheli a görgőket, a feszítőt és a kéttömegű tárcsát. Először a feszítő szilentjei adják meg magukat, közben nyúlik kicsit a szíj, majd a folyamatos rángatástól a kéttömegű tárcsa is elgyengül.
A szabadonfutós tárcsával a kiváltó hatás megszűnik, mivel a főtengely fordulatszám esésekor a szabadonfutó lekapcsolja a generátor forgórészt a segédszíj rendszerről.
Ez kb. olyan, mint ha racsnis bringa helyett fix hajtású gépet használnál (mint a biciklis futárok), és gurulás közben a pedál visszahajtaná a lábadat.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 10:01:26 »

Segítsetek megérteni a kéttömegű főtengely szíjtárcsa mibenlétét?

Gondolom nem az anyagmegmaradás törvényét sértő eszköz  Cheesy

A hosszbordás szíj remegése észlelhető vizuális módszerrel? A gyári új állapotban ugye nem rezeg, az a kopáspk, elhasználódások miatt következik be? Ha zaja van, akkor látni is lehet a ficergést?!?
Az elhasználódás valami sorrendiséget követ? Előbb a műanyagöntvényes görgős csapágyak, utána a feszítő, majd a főtengely tárcsa?
Hasonló a működése a kéttömegű lendkerékhez.Csak ebben nem rugó csillapít,hanem gumiágyba van vulkanizálva a két alkatrész.A feladata ennek is az lenne,hogy elnyelje a forgó mozgás apró rezgéseit szíj felöli oldalon,amit egyébként a lendkerék okoz.Összességében jól kitalált rendszer,gyakorlatilag egymás erőit oltanák ki,és ezáltal lenne kultúráltabb-kiegyensúlyozottabb járása a motornak.Csak elcseszték a szíjrendszert,hogy nem raktak szabadonfutót a generátorra,mint a benyásokra.És így a generátoroldalon nagyobb a tehetetlen terhelés üresjáratban.
Ez tönkreteszi (szerintem először) a feszítőben a szilenteket(ez a leggyengébb láncszem),majd egyre nagyobb lessz a kilengése a feszítőnek-ezáltal a szíjnak is.Itt már berreg rendesen.A remegő szíj szétveri a görgők csapágyait és a főtengely szíjtárcsát is szértázza.A szíjtárcsában a milliónyi apró kalapácsütéstől elgyengül a gumi és szépen elkezd kalimpálni a két különálló része.És itt a vég......
 http://www.youtube.com/watch?v=0_fTttDu8eo&feature=related
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 10:04:22 »

Ühümm, értem már a sorrendet. Akkor elsőnek a feszítőt érdemes csekkolni. Ifjú még a gépszörny, remélem nem minden íze, porcogója van kikészülve, de hang már jön felőle.

Mitől kéttömegű a kéttömegű?!?

A generátor lassítani próbálja a szíj futását. Ha elveszem a hajtást róla, akkor is ezt teszi. A maga részéről mindig visszafog. Van olyan terhelési helyzet, amikor a generátor próbálja vinni a szíjat?

A kéttömegű jelző a két külön alkatrészből adódik.Köztük gumiágy,amibe belevannak vulkanizálva.

Nem hajtottál még lejtőn fix hajtású biciklit,ami nem szabadonfutós? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 10:12:27 »

A kéttömegű kipipálva Shocked)

A fix hajtású bicikli hasonlat nem igazán fexik. A generátor nem tudom, hogy tudja-e bármikor is hajtani a szíjrendszert. Az mindig húzza. Olyan hirtelen terhelés változás a motor felől nem lehet, hogy a főtengely fordulata gyorsabban csökkenjen, mint amilyen gyorsan a generátor lendülete elfogy, azaz, a generátor akarná forgatni a főtengelyt...

Mindegy, ha van haszna a szabadonfutónak, akkor be kell tenni, csak lehet a magyarázat összetettebb.

A kéttömegű jelző a két külön alkatrészből adódik.Köztük gumiágy,amibe belevannak vulkanizálva.

Nem hajtottál még lejtőn fix hajtású biciklit,ami nem szabadonfutós? nyes
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 10:41:25 »

A kéttömegű kipipálva Shocked)

A fix hajtású bicikli hasonlat nem igazán fexik. A generátor nem tudom, hogy tudja-e bármikor is hajtani a szíjrendszert. Az mindig húzza. Olyan hirtelen terhelés változás a motor felől nem lehet, hogy a főtengely fordulata gyorsabban csökkenjen, mint amilyen gyorsan a generátor lendülete elfogy, azaz, a generátor akarná forgatni a főtengelyt...

Mindegy, ha van haszna a szabadonfutónak, akkor be kell tenni, csak lehet a magyarázat összetettebb.

Tévedés!Nem "mindig " húzza!!!!!
A motor fordul mondjuk 2000-et,akkor a generátor kb 8e-t!!Az áttétel miatt.A motor fordulata képes leesni 0,5sec alatt a felére.A generátor forgórésze viszont egy kb 3kg-os forgó tömeg,ami ezt a lassulást nem tudja lekövetni.Ilyenkor nem feszíti a szíjat,hanem belazítja maga után-gyakorlatilag tolja.Ennek hatására beremeg a szíj és a feszítő.Ha van szabadonfutó a generátoron,ez a jelenség megszűnik. pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 11:49:44 »

Igen, ez lehet a magyarázat... a négyszeres áttétel billentheti a generátor felé a nyomaték egyenleget. A szíj meg nem neccharisnya, hogy minden huzigálást kibírjon.
Tévedés!Nem "mindig " húzza!!!!!
A motor fordul mondjuk 2000-et,akkor a generátor kb 8e-t!!Az áttétel miatt.A motor fordulata képes leesni 0,5sec alatt a felére.A generátor forgórésze viszont egy kb 3kg-os forgó tömeg,ami ezt a lassulást nem tudja lekövetni.Ilyenkor nem feszíti a szíjat,hanem belazítja maga után-gyakorlatilag tolja.Ennek hatására beremeg a szíj és a feszítő.Ha van szabadonfutó a generátoron,ez a jelenség megszűnik. pias
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 12:11:09 »

Igen, ez lehet a magyarázat... a négyszeres áttétel billentheti a generátor felé a nyomaték egyenleget. A szíj meg nem neccharisnya, hogy minden huzigálást kibírjon.
A szíj bírja a legjobban!
Ugyanis amikor a generátor "tolja" a szíjat maga után,akkor a generátor előtt irdatlanul megfeszül a szíj és közvetlenül kapja a legnagyobb terhelést a szíjfeszítő.Ettől mennek tönkre a szíjfeszítő gumiszilentjei.Ezután már megette a fene az egészet.A szíjnak ez meg sem kottyan.
A probléma még ott rejlik,hogy minden alkatrésznek tökéletesnek kell lennie,különben az egyik rossz alkatrész tönkrevágja az összes többi(esetleg jó) alkatrészt.Egy rossz feszítőszilent elveri a főtengelyszíjtárcsát,és vica verza.A görgők nem tételek a többihez képest.

Egyébként nem hiszem,hogy feltaláltuk a spanyol viaszt,csak megpróbáljuk alkalmazni,ha már a mi autónkba nem szerelt a ford...... nyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 13:35:57 »

Sziasztok!

Csak érdeklődnék az EGR-ről, hogy mi van ha csak ki van tisztítva és nincs ledugózva és úgy van vissza rakva?
Minden működni fog?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 13:38:03 »

Sziasztok!

Csak érdeklődnék az EGR-ről, hogy mi van ha csak ki van tisztítva és nincs ledugózva és úgy van vissza rakva?
Minden működni fog?
egy idő után úgyanúgy visszakormolódik és ha nem zá tökéletesen még a töltőnyomás is el tud menni arra
plusz televered a motorod korommal,
jah és minimálissal rugalmasabb lesz, mert csak tiszta zoxigént fog szívni
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 13:40:49 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 13:42:37 »

Sziasztok!

Csak érdeklődnék az EGR-ről, hogy mi van ha csak ki van tisztítva és nincs ledugózva és úgy van vissza rakva?
Minden működni fog?
Miért ódzkodsz a dugózástó? A friss levegő az friss levegő!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 13:45:23 »

egy idő után úgyanúgy visszakormolódik és ha nem zá tökéletesen még a töltőnyomás is el tud menni arra
plusz televered a motorod korommal,
jah és minimálissal rugalmasabb lesz, mert csak tiszta zoxigént fog szívni

Az enyém dugózás óta láthatóan kevesebbet füstöl...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 13:58:11 »

Az enyém dugózás óta láthatóan kevesebbet füstöl...  vigyor3
az enyém előtte és utánna sem füstölöt
zöldkártyánál 0 korom volt.
a srác nem akarta elhinni.
de ez a nálunk lévő összes dízellel így van\volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 14:07:15 »

az enyém előtte és utánna sem füstölöt
zöldkártyánál 0 korom volt.
a srác nem akarta elhinni.
de ez a nálunk lévő összes dízellel így van\volt

Ezt passzolom...
Az enyém füstölt (kormolt) mintha muszáj lett volna.
Tavaly alig akart átmenni a züdkártyán... Még jó, hogy ismerős csinálta...
Mindenki megmérte, minden oksa, de füstölt.
Vik most, hogy műszakizott a kocsi ledugózta, azóta nó füst. Illetve van, de minimális.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 14:39:49 »

Ezt passzolom...
Az enyém füstölt (kormolt) mintha muszáj lett volna.
Tavaly alig akart átmenni a züdkártyán... Még jó, hogy ismerős csinálta...
Mindenki megmérte, minden oksa, de füstölt.
Vik most, hogy műszakizott a kocsi ledugózta, azóta nó füst. Illetve van, de minimális.
nem kell 2-2,2e alatt elváltani városban
ennyi a nagy trükk hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 14:40:47 »

Vik most, hogy műszakizott a kocsi ledugózta, azóta nó füst. Illetve van, de minimális.
Az mit jelent nálad, hogy minimális? meg mikor teszi ezt?
Tegnap este leírtam, hogy a páromé, hogyan is füstöl.
Köszi!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 14:44:01 »

nem kell 2-2,2e alatt elváltani városban
ennyi a nagy trükk hehe
Jobb, ha be sem megyünk a városi dugóba az a legjobb  wave
Na de tényleg, ha pörgeted is városba kicsit jobban (mi 2e-nél váltunk normál gyorsításkor) attól még szvsz kormolódik a rendszer vagy nem?
Autópálya segít csak neki sztm.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.