Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.22 szerda, 14:36:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13481084 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2010.06.02 szerda, 11:27:23 »

délután linkezek egyet-kettőt.
Addig a Tecső keresőben beírhatod az "ékszíj" "tárcsa" "meglazít" szavakat...

Hol?Esetleg egy link?K :wow1:öszi!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2010.06.02 szerda, 11:40:19 »

délután linkezek egyet-kettőt.
Addig a Tecső keresőben beírhatod az "ékszíj" "tárcsa" "meglazít" szavakat...

Ok!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
doptee
Vendég
« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2010.06.02 szerda, 11:52:37 »

Szia
én is laikus vagyok, de nem állhatom meg, hogy ne ugassak bele a nagyok dolgába  pias
Nálam a szíj és a feszítő, gondolom a vezetőgörgő is le van gatyásodva, alapjárat közeli fordulaton hörgő hangja van. Ha a klíma is rákapcsol, olyankor átmegy halálhörgésbe, mert úgy tudom ezen a hajtáson van a kompresszor is. Ilyen a tiéd is?   wave

Hmm, hat azert a halalhorges tulzas..... nem, nemmondhatnam, sot en nem vettem eszre semmi kulonbseget, ha ratolom a klimat. Raadasul ahogy latom neked 2.0as dizeled van, nekem meg 2.2 es, es fogalmam sincs, hogy ez most akkor barmin is valtoztat avagy nem  Grin. Igazabol az en zajomat szerintem nem sokan veszik eszre, legalabbis egyelore senki nem szolt be, csak engem idegesit, mindig hallom, meg bent is. Egyebkent a zaj, ha szemben allsz a kocsival, akkor bal felol erkezik  Cheesy, ez aztan a profi megkozelites Cheesy.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2010.06.02 szerda, 12:31:58 »

Hmm, hat azert a halalhorges tulzas..... nem, nemmondhatnam, sot en nem vettem eszre semmi kulonbseget, ha ratolom a klimat. Raadasul ahogy latom neked 2.0as dizeled van, nekem meg 2.2 es, es fogalmam sincs, hogy ez most akkor barmin is valtoztat avagy nem  Grin. Igazabol az en zajomat szerintem nem sokan veszik eszre, legalabbis egyelore senki nem szolt be, csak engem idegesit, mindig hallom, meg bent is. Egyebkent a zaj, ha szemben allsz a kocsival, akkor bal felol erkezik  Cheesy, ez aztan a profi megkozelites Cheesy.
Jaja, balról, még mindig a szíjra gyanakszom szakértőként nyes. Csak nálad lehet, hogy nem olyan xar, mint az enyém állapota.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2010.06.02 szerda, 13:02:34 »

Hmm, hat azert a halalhorges tulzas..... nem, nemmondhatnam, sot en nem vettem eszre semmi kulonbseget, ha ratolom a klimat. Raadasul ahogy latom neked 2.0as dizeled van, nekem meg 2.2 es, es fogalmam sincs, hogy ez most akkor barmin is valtoztat avagy nem  Grin. Igazabol az en zajomat szerintem nem sokan veszik eszre, legalabbis egyelore senki nem szolt be, csak engem idegesit, mindig hallom, meg bent is. Egyebkent a zaj, ha szemben allsz a kocsival, akkor bal felol erkezik  Cheesy, ez aztan a profi megkozelites Cheesy.
Megvigasztallak az a hang egyre erőssebb lesz ami idegesiteni fog mert nem csak te veszed észre hanem a laikusok is.Én most cseréltem vezetőket,feszitőt és szijat is,mégis lüktetve berreg alapjáraton,ezért cserélnem kell főtengely tárcsát és generátort szabadonfutózni.Egyébként mennyi Km-van az autódba?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2010.06.02 szerda, 13:37:45 »

Hmm, hat azert a halalhorges tulzas..... nem, nemmondhatnam, sot en nem vettem eszre semmi kulonbseget, ha ratolom a klimat. Raadasul ahogy latom neked 2.0as dizeled van, nekem meg 2.2 es, es fogalmam sincs, hogy ez most akkor barmin is valtoztat avagy nem  Grin. Igazabol az en zajomat szerintem nem sokan veszik eszre, legalabbis egyelore senki nem szolt be, csak engem idegesit, mindig hallom, meg bent is. Egyebkent a zaj, ha szemben allsz a kocsival, akkor bal felol erkezik  Cheesy, ez aztan a profi megkozelites Cheesy.
Bocs de most jutott eszembe mintha olvastam volna a forumon,hogy a 2,2 alapjárata magasabb(850) valószinüleg azért nem olyan zajos.Ha az enyémen emelek egy minimális fordulatot akkor elhalgat. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
doptee
Vendég
« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2010.06.02 szerda, 13:38:53 »

Megvigasztallak az a hang egyre erőssebb lesz ami idegesiteni fog mert nem csak te veszed észre hanem a laikusok is.Én most cseréltem vezetőket,feszitőt és szijat is,mégis lüktetve berreg alapjáraton,ezért cserélnem kell főtengely tárcsát és generátort szabadonfutózni.Egyébként mennyi Km-van az autódba?

Ooooo, remelem azert masokat jobban vigasztalsz. Nyilvan en ezt nem fogom megtenni sajat kezuleg. Tudnal esetleg osszeget irni, mi mennyi es kihez erdemes fordulni? jaigen 130K van benne, elvileg, de hasznlatan vettem, barmi lehet. a generator szabadonfutositasa most nagyon meno tema lett itt, es utana is olvastam, de ettol meg kisse szkeptikus vagyok. marmint ha ilyen mod lehet egyszeruen, es nem is olyan dragan csokkenteni a zajkibocsajtast, akkor a Ford gyarilag miert nem ezt a megoldast valasztotta? illetoleg hallottam az elonyokrol, de mik a hatranyok? koszi, udv
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2010.06.02 szerda, 20:16:28 »

Ooooo, remelem azert masokat jobban vigasztalsz. Nyilvan en ezt nem fogom megtenni sajat kezuleg. Tudnal esetleg osszeget irni, mi mennyi es kihez erdemes fordulni? jaigen 130K van benne, elvileg, de hasznlatan vettem, barmi lehet. a generator szabadonfutositasa most nagyon meno tema lett itt, es utana is olvastam, de ettol meg kisse szkeptikus vagyok. marmint ha ilyen mod lehet egyszeruen, es nem is olyan dragan csokkenteni a zajkibocsajtast, akkor a Ford gyarilag miert nem ezt a megoldast valasztotta? illetoleg hallottam az elonyokrol, de mik a hatranyok? koszi, udv
Bocs nem megijeszteni akartalak.Ha nem nagyon berreg inkább vidd el egy megbizható szakihoz aki megnézi,hogy kell-e cserélni valamit.Én 170e Km-rel vettem és nagyon ki volt minden.Azt hittem elég a automata feszitőt,szijat és görgőket cserélni(kb60000),most kiderült,hogy főtengely tárcsát(38000) is kell cserélni.Én macerás vagyok a hangokra ezért bizom a szabadonfutósitásba.Szerintem nézesd meg az autómata feszitőt az elárul mindent. integet2 integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2010.06.02 szerda, 21:26:04 »

. a generator szabadonfutositasa most nagyon meno tema lett itt, es utana is olvastam, de ettol meg kisse szkeptikus vagyok. marmint ha ilyen mod lehet egyszeruen, es nem is olyan dragan csokkenteni a zajkibocsajtast, akkor a Ford gyarilag miert nem ezt a megoldast valasztotta? illetoleg hallottam az elonyokrol, de mik a hatranyok? koszi, udv
Valszeg azért, mert a TDCi blokk a tranzit tddi blokkjának egyenesági leszármazottja. Alapvetően az üzemanyagrendszerben különböznek. A Ci verzió egy idő után megkapta a 750-es alapjáratot, zajkibocsátás, emisziós normák vagy egyéb okok miatt. A nagyobb nyomaték, alacsonyabb alapjárat, rövidebb MMT6-os váltó magával hozta a szuicid hajlamokat is. Szíjrendszer, lendkerék... főleg városi használatban.
 A tddi-nek a 900-as alapjárat miatt ritkán segédszíj problémája.
Az MKIII-ban van pár hülye megoldás, lehet a ford nehéz anyagi helyzet rányomta bélyegét a fejlesztésre.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2010.06.02 szerda, 22:32:10 »

Bocs nem megijeszteni akartalak.Ha nem nagyon berreg inkább vidd el egy megbizható szakihoz aki megnézi,hogy kell-e cserélni valamit.Én 170e Km-rel vettem és nagyon ki volt minden.Azt hittem elég a automata feszitőt,szijat és görgőket cserélni(kb60000),most kiderült,hogy főtengely tárcsát(38000) is kell cserélni.Én macerás vagyok a hangokra ezért bizom a szabadonfutósitásba.Szerintem nézesd meg az autómata feszitőt az elárul mindent. integet2 integet2 integet2

Itt olcsón tudsz esetleg főtengely tárcsát:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.msg507110#msg507110
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 00:02:25 »

Bocs de most jutott eszembe mintha olvastam volna a forumon,hogy a 2,2 alapjárata magasabb(850) valószinüleg azért nem olyan zajos.Ha az enyémen emelek egy minimális fordulatot akkor elhalgat. integet2
Amit olvastál az tévedés lehetett. Csak 810rpm a 2,2TDCi (QJBB) alapjárati fordszáma.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 09:47:49 »

Amit olvastál az tévedés lehetett. Csak 810rpm a 2,2TDCi (QJBB) alapjárati fordszáma.
Bocsi emlékeimből épitkeztem. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:26:01 »

marmint ha ilyen mod lehet egyszeruen, es nem is olyan dragan csokkenteni a zajkibocsajtast, akkor a Ford gyarilag miert nem ezt a megoldast valasztotta?
de igen ezt választotta.A tranyókba már 1000éve használták.Hogy a mondikban nem(nem mindben,mert a benyásokban az összesben)?Költségcsökkentés.
Gondolom ez is tönkre tud menni.De gondolj bele milyen lesz a tönkremenetel!?Beáll a szabadonfutó csapágya.És?Max fix hajtássá válik,mint előtte....nagy kaland,ezt már mindannyian megszoktuk.A lényeg,hogy sokáig bírja.Ott van pl DomeSL.több mint 22e km-t ment már vele,és minden oké a szabadonfutóval,nincs szíjzaj.Egy 1szerű halandónál ez lehet akár már 2éves használat is.Engem ez már meggyőzött,hiszen 1,5évesen vettem,és összesen nem járt szíjremegés nélkül fél évet a hat éves autóm.És majd ha cserélni kell,akkor cserélni kell,de nem 80pénzért mindent,hanem jó esetben 12pénz körül csak ezt. hehe
Aki szkeptikus az halgassa még 1kicsit a berregést.Nincs ez ráerőszakolva senkire. vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:38:18 »

de igen ezt választotta.A tranyókba már 1000éve használták.Hogy a mondikban nem(nem mindben,mert a benyásokban az összesben)?Költségcsökkentés.
Gondolom ez is tönkre tud menni.De gondolj bele milyen lesz a tönkremenetel!?Beáll a szabadonfutó csapágya.És?Max fix hajtássá válik,mint előtte....nagy kaland,ezt már mindannyian megszoktuk.A lényeg,hogy sokáig bírja.Ott van pl DomeSL.több mint 22e km-t ment már vele,és minden oké a szabadonfutóval,nincs szíjzaj.Egy 1szerű halandónál ez lehet akár már 2éves használat is.Engem ez már meggyőzött,hiszen 1,5évesen vettem,és összesen nem járt szíjremegés nélkül fél évet a hat éves autóm.És majd ha cserélni kell,akkor cserélni kell,de nem 80pénzért mindent,hanem jó esetben 12pénz körül csak ezt. hehe
Aki szkeptikus az halgassa még 1kicsit a berregést.Nincs ez ráerőszakolva senkire. vigyor3 Wink wave

 az eredeti, gyári megoldásnál minden csak jobb lehet (ráadásul olcsóbb is) vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:39:29 »

TDCI-nél az olajszűrőház csak spéci szerszámmal szedhető le vagy egyéb módon is? Gondolok én állítható kulcsra vagy 32 és krovára, stb?
Köszi, T.
 worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:42:23 »

TDCI-nél az olajszűrőház csak spéci szerszámmal szedhető le vagy egyéb módon is? Gondolok én állítható kulcsra vagy 32 és krovára, stb?
Köszi, T.
 worship
36os krova. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:44:15 »

Én már nagyon nem akarom hallgatni, úgyhogy holnap neki is esek. A szíjlelázító lekészül még ma  Cool
Annyit meg tudsz még mondani, hogy ha lenn a szíj és ki akarom piszkálni a feszítőt alaplapostól, görgőstől, azt hogy kövessem el...?!?
A generátor pajzsot körbe lehet fűrészelni kiszerelés nélkül, vagy nincs elég hely? Mondjuk a kerékjárat felől... vagy hamarabb kijön, mint a kerékjáratnál szétkerül minden takaró idom...


de igen ezt választotta.A tranyókba már 1000éve használták.Hogy a mondikban nem(nem mindben,mert a benyásokban az összesben)?Költségcsökkentés.
Gondolom ez is tönkre tud menni.De gondolj bele milyen lesz a tönkremenetel!?Beáll a szabadonfutó csapágya.És?Max fix hajtássá válik,mint előtte....nagy kaland,ezt már mindannyian megszoktuk.A lényeg,hogy sokáig bírja.Ott van pl DomeSL.több mint 22e km-t ment már vele,és minden oké a szabadonfutóval,nincs szíjzaj.Egy 1szerű halandónál ez lehet akár már 2éves használat is.Engem ez már meggyőzött,hiszen 1,5évesen vettem,és összesen nem járt szíjremegés nélkül fél évet a hat éves autóm.És majd ha cserélni kell,akkor cserélni kell,de nem 80pénzért mindent,hanem jó esetben 12pénz körül csak ezt. hehe
Aki szkeptikus az halgassa még 1kicsit a berregést.Nincs ez ráerőszakolva senkire. vigyor3 Wink wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:48:58 »

36os krova. vigyor3
eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 11:21:15 »

Én már nagyon nem akarom hallgatni, úgyhogy holnap neki is esek. A szíjlelázító lekészül még ma  Cool
Annyit meg tudsz még mondani, hogy ha lenn a szíj és ki akarom piszkálni a feszítőt alaplapostól, görgőstől, azt hogy kövessem el...?!?
A generátor pajzsot körbe lehet fűrészelni kiszerelés nélkül, vagy nincs elég hely? Mondjuk a kerékjárat felől... vagy hamarabb kijön, mint a kerékjáratnál szétkerül minden takaró idom...


A feszítő csak a generátor levétele után szedhető le.A generátort mindenképpen ki kell venni,mert a régi szíjtárcsát is lekell róla szedni-nem egy leányálom.Ha kinn a generátor,az az alatti traverzt kell lecsavarozni 13as krovával-3db csavar,és már kinn is van a feszítő.A szíj visszarakásához szerezz be 1 rajzot a szíj pozíciójáról,ugyan is bele kell fűzni a feszítő görgőjébe! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 11:30:27 »

Ha van motor alsó takaró dekli, azt is le kell gondolom kapni, ugye?

A feszítő csak a generátor levétele után szedhető le.A generátort mindenképpen ki kell venni,mert a régi szíjtárcsát is lekell róla szedni-nem egy leányálom.Ha kinn a generátor,az az alatti traverzt kell lecsavarozni 13as krovával-3db csavar,és már kinn is van a feszítő.A szíj vis***akásához szerezz be 1 rajzot a szíj pozíciójáról,ugyan is bele kell fűzni a feszítő görgőjébe! vigyor3 Wink wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 12:35:34 »

Ha van motor alsó takaró dekli, azt is le kell gondolom kapni, ugye?

Ha a kerékjáratfelől csinálod,akkor gondolom nem.Ha aknáról akkor igen,viszont akkor oldalról nem kell semmit leszedni. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doptee
Vendég
« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 16:00:50 »

de igen ezt választotta.A tranyókba már 1000éve használták.Hogy a mondikban nem(nem mindben,mert a benyásokban az összesben)?Költségcsökkentés.
Gondolom ez is tönkre tud menni.De gondolj bele milyen lesz a tönkremenetel!?Beáll a szabadonfutó csapágya.És?Max fix hajtássá válik,mint előtte....nagy kaland,ezt már mindannyian megszoktuk.A lényeg,hogy sokáig bírja.Ott van pl DomeSL.több mint 22e km-t ment már vele,és minden oké a szabadonfutóval,nincs szíjzaj.Egy 1szerű halandónál ez lehet akár már 2éves használat is.Engem ez már meggyőzött,hiszen 1,5évesen vettem,és összesen nem járt szíjremegés nélkül fél évet a hat éves autóm.És majd ha cserélni kell,akkor cserélni kell,de nem 80pénzért mindent,hanem jó esetben 12pénz körül csak ezt. hehe
Aki szkeptikus az halgassa még 1kicsit a berregést.Nincs ez ráerőszakolva senkire. vigyor3 Wink wave

Nem, aki szkeptikus es nem ert hozza, annak el kell magyarazni es akkor talan jobb belatasra ter  Grin Es most mar koszonom a magyarazatot. Nos akkor a nagy kerdes, hogy akkor mivel is kell kezdeni, elsosorban nem tudtok vmi jo szervizt, aki esetleg belehallgatna (ugye lehet, hogy nem is ez a baja, egyelore csak en hallottam, itt meg jol megbeszeltuk, hogy tuti az lesz  Smiley ) és megmondaná, hogy akkor hogyan tovabb? Lattam itt a forumon vmi kozos szabadonfuto vasarlast/tervezetet, bar nemtudom mennyiben segit ez nekem, egyedul beszerelni ugyanis nem tudom.

megegyszer kosz, szep napot mindenkinek
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 19:56:04 »

Olajcserében is gondolkodom, úgyhogy marad az alulról megközelítés módszere...  laugh
Alu kolbászt is sikerült felhajtanom, úgyhogy ha igényli a feszítő, akkor abba a fejszébe is belevágom a fámat.

Ha a kerékjáratfelől csinálod,akkor gondolom nem.Ha aknáról akkor igen,viszont akkor oldalról nem kell semmit leszedni. vigyor3
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2010.06.04 péntek, 08:44:19 »

ALf!!!!

Az alukobász karika mekkora vastagságú?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2010.06.04 péntek, 08:47:24 »

ALf!!!!

Az alukobász karika mekkora vastagságú?
vigyor3 Wink wave
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg399885#msg399885
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2010.06.04 péntek, 08:50:14 »

Nem, aki szkeptikus es nem ert hozza, annak el kell magyarazni es akkor talan jobb belatasra ter  Grin Es most mar koszonom a magyarazatot. Nos akkor a nagy kerdes, hogy akkor mivel is kell kezdeni, elsosorban nem tudtok vmi jo szervizt, aki esetleg belehallgatna (ugye lehet, hogy nem is ez a baja, egyelore csak en hallottam, itt meg jol megbeszeltuk, hogy tuti az lesz  Smiley ) és megmondaná, hogy akkor hogyan tovabb? Lattam itt a forumon vmi kozos szabadonfuto vasarlast/tervezetet, bar nemtudom mennyiben segit ez nekem, egyedul beszerelni ugyanis nem tudom.

megegyszer kosz, szep napot mindenkinek
Tuti! Wink
A közös beszerzés annyival jobb,hogy nem jársz úgy mint én.Én 18.8e ft-ért kaptam meg ugyan azt,amit Relhist 12ért rendelt nagy tételben.
A cseréjében meg felkérsz egy szerelőt,hogy csinálja meg neked. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2010.06.04 péntek, 09:08:04 »

Alf, nagy rajongója vagyok az írásműveidnek, ezt is olvastam már. A kérdés mégis az, hogy mekkora szeletet vágjak az aluból? Ugyanis nincs szétszedve még, viszont az alurúd most áll rendelkezésre. Ha kicsit nagyobbat szelnek le, azt még lehet orvosolni, de a minimum méretet jó lenne tudni.

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2010.06.04 péntek, 09:08:45 »

ALf!!!!

Az alukobász karika mekkora vastagságú?

Hi,

Pont tegnap olvastam utánna a fórumon, 20mm átmérő és 17-18mm széles. Alf ezt íra egy hozzászólásában.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2010.06.04 péntek, 09:10:48 »

Na, két oldallal odébb megtaláltam.!

17-18mm. Kösze.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2010.06.04 péntek, 11:12:10 »

 Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2010.06.04 péntek, 12:26:40 »

Sziasztok! Sajnos utolért engem is a porlasztó csere szele viszont most beszèltem Vikel és nem tud segíteni a beszerzésben csak a szerelésben Sad tud esetleg valaki más forrást az alkatrészre? Előre is köszi! Üdv Balu
Naplózva

06-20-930-24-85
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2010.06.04 péntek, 17:31:48 »

Sziasztok,

Hibakódot meddig tárol az autó?
Sajna úgynézki megszívtam felújított porlasztóval, 1500 km után...Hátha nem az a probléma, de csak jövöhéten tudom kiolvastatni..... falbav falbav falbav
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2010.06.04 péntek, 18:31:13 »

Sziasztok,

Hibakódot meddig tárol az autó?
Sajna úgynézki megszívtam felújított porlasztóval, 1500 km után...Hátha nem az a probléma, de csak jövöhéten tudom kiolvastatni..... falbav falbav falbav
Néhány speciális kód kivételével addig amíg ki nem tőrlik.
Naplózva
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2010.06.04 péntek, 21:37:55 »

Köszönöm a választ

üdv
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2010.06.05 szombat, 07:46:11 »

Sziasztok!

2004-es TDCi (130 Le) Mondim reggelente első indításnál hatalmas alapjáratingadozással indul. Felmegy 1500-as fordulatig és vissza 750-ig és ezt kb. 5 másodperc időtartamig csinálja. Az inditásnál egy hatalmas füstpamacsot lövel ki a kipufogónyíláson, még bent ülve az autóban is érzem a szagát.
(5 mp után szépen beáll az alapjárat és teszi a dolgát a moci.)
Összefüggésben lehet ez azzal hogy nemrég cseréltem olajat?
Lenne valami ötletek mi idézheti elő ezt a jelenséget?

Üdv:
Laci
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2010.06.05 szombat, 14:26:08 »

Sziasztok!

2004-es TDCi (130 Le) Mondim reggelente első indításnál hatalmas alapjáratingadozással indul. Felmegy 1500-as fordulatig és vissza 750-ig és ezt kb. 5 másodperc időtartamig csinálja. Az inditásnál egy hatalmas füstpamacsot lövel ki a kipufogónyíláson, még bent ülve az autóban is érzem a szagát.
(5 mp után szépen beáll az alapjárat és teszi a dolgát a moci.)
Összefüggésben lehet ez azzal hogy nemrég cseréltem olajat?
Lenne valami ötletek mi idézheti elő ezt a jelenséget?

Üdv:
Laci
Első körben takarítsad ki a MAF szenzort.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2010.06.05 szombat, 15:33:47 »

36os krova. vigyor3
Megtörtént az olajcsere. Persze azt hittem van otthon ekkora kulcs. Hát csak 30-as volt és az állíthatóm is csak 34-et tud max Sad Bazi nagy egy csavar Smiley
Na mindegy a cégnél volt bent ilyen azzal melóztam, de legközelebb beszerzek én is egyet. Nincs valakinek egy fölösleges olcsón  angel
Köszi még 1x, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Pepe28
Vendég
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2010.06.05 szombat, 15:58:48 »

Sziasztok

 Egy kérdésem lenne.
 
Olyan problémával álltam szembe,hogy menet közbe kigyulladt az izzítás jelző. Folyamatosan villog és a kocsi nekiállt rángatni kapkodni. Mi lehet a hiba oka? Ha valaki tud tanácsokkal segíteni,hogy mire készüljek az előre is megköszönöm!

Sziasztok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2010.06.05 szombat, 17:47:37 »

Sziasztok

 Egy kérdésem lenne.
 
Olyan problémával álltam szembe,hogy menet közbe kigyulladt az izzítás jelző. Folyamatosan villog és a kocsi nekiállt rángatni kapkodni. Mi lehet a hiba oka? Ha valaki tud tanácsokkal segíteni,hogy mire készüljek az előre is megköszönöm!

Sziasztok
lehet néhány oka.
szervízben olvastass hibakódot!Csak az a mérvadó. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tasi303
Vendég
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2010.06.05 szombat, 20:42:13 »

Sziasztok !!!!

Szép estét mindenkinek!!!

Azt gondolom hogy mint sok társamat engem is elért az a rész amikor porlaszócsúcsokat kellene cserélnem. Szeretnék egy két tanácsot kérni. Ki mit javasol. Elegendő a felújított pcsúcs vagy inkább újat? egyszerre érdemes cserélni? Ha felújított a szett akkor mennyibe fáj egy ilyen mutatvány? mármint csak az alaktrész és külön a munkadíj? Ha valaki tudna segíteni azt nagyon meg tudnám köszönni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2010.06.05 szombat, 22:36:31 »

Sziasztok!

2004-es TDCi (130 Le) Mondim reggelente első indításnál hatalmas alapjáratingadozással indul. Felmegy 1500-as fordulatig és vissza 750-ig és ezt kb. 5 másodperc időtartamig csinálja. Az inditásnál egy hatalmas füstpamacsot lövel ki a kipufogónyíláson, még bent ülve az autóban is érzem a szagát.
(5 mp után szépen beáll az alapjárat és teszi a dolgát a moci.)
Összefüggésben lehet ez azzal hogy nemrég cseréltem olajat?
Lenne valami ötletek mi idézheti elő ezt a jelenséget?

Üdv:
Laci
sajnos, hogy ezt kell mondjam, de ez az áteresztő porlasztók tipikus jele. Állás során a rendszerben meglévő üzemanyag a nem tökéletes zárás miatt becsöpög az égéstérbe, indításkor a fölös üzemanyag távozását látod szürke füst formájában.
Adj neki ProTec-et, hátha csak koszolódás miatt van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2010.06.05 szombat, 22:46:53 »

Sziasztok!
Mondeom 2003-as faceliftes, 6 sebességes 2,0 tdci 130le, kíméletesen hajtottam és odafigyeltem a tankolásokra. Eddig teljesen jó volt. 240.000 km-től hidegindításkor nehezen talál magára, egyenetlen alapjárat 10-20 mp-ig fehér gázolajszagú füst, melegen eléggé csattog terhelésre. Dízelszervízbe vittem poharazás alapjáraton az egyik henger kb egy deci mások kb fél deci, maradék kettő néhány mili gázolaj veszteség. Kicseréltek a porlasztókban valamiket, de konkrétan a csúcsokat még nem, és a nagynyomású szivattyú belseje is felújítva. Mondták újra is programozták a porlasztókat. Tankot is pucoltak. Egr dugózva. Indulás jó, alapjárat szép, nem csattog melegen mint előtte melegen a motor. Viszont azóta igen erősen fekete füstöl, és gyenge a régi önmagához képest. A végseb is csak 180 körül ( általában 100-110-el járok 1500-2000 fordulat között). A motorjelző világít, de az az eger dugózás miatt van. Kérdésem, lehet még belőle jó autó, ahhoz még mit kellene megjavítani, vagy igyekezzek megszabadulni tőle. Nem szeretném mert kedvelem, és amíg jó volt csodás élmény volt vezetni, most igen elkeseredett vagyok, ég szükség lenne rá.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2010.06.05 szombat, 22:56:06 »

Sziasztok!
Mondeom 2003-as faceliftes, 6 sebességes 2,0 tdci 130le, kíméletesen hajtottam és odafigyeltem a tankolásokra. Eddig teljesen jó volt. 240.000 km-től hidegindításkor nehezen talál magára, egyenetlen alapjárat 10-20 mp-ig fehér gázolajszagú füst, melegen eléggé csattog terhelésre. Dízelszervízbe vittem poharazás alapjáraton az egyik henger kb egy deci mások kb fél deci, maradék kettő néhány mili gázolaj veszteség. Kicseréltek a porlasztókban valamiket, de konkrétan a csúcsokat még nem, és a nagynyomású szivattyú belseje is felújítva. Mondták újra is programozták a porlasztókat. Tankot is pucoltak. Egr dugózva. Indulás jó, alapjárat szép, nem csattog melegen mint előtte melegen a motor. Viszont azóta igen erősen fekete füstöl, és gyenge a régi önmagához képest. A végseb is csak 180 körül ( általában 100-110-el járok 1500-2000 fordulat között). A motorjelző világít, de az az eger dugózás miatt van. Kérdésem, lehet még belőle jó autó, ahhoz még mit kellene megjavítani, vagy igyekezzek megszabadulni tőle. Nem szeretném mert kedvelem, és amíg jó volt csodás élmény volt vezetni, most igen elkeseredett vagyok, ég szükség lenne rá.


fekete füst a nem tökéletes égés miatt van.
pórlasztót szerintem csak újat(nem felújítottat!!!) és mind a 4-et egyszerre
check engine izzó más miatt is világíthat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2010.06.05 szombat, 23:30:49 »

Úgy tervezem visszaviszem még a szervízbe, mert eléggé nem szeretem, ha füstöl a kocsi. Attól félek, hogy egy pénztemető lesz. A gondom, hogy a legtöbb itt a fórumon ajánlott jó szervíztől messze lakom. Békés, vagy Csongrád megyei "jó szakiról" nem olvastam itt. Bízhatok benne, hogy a porlaszók cseréjével megjavulhat, a turból hogyan derülhet ki, hogy jó vagy nem jó? Lehet a tökéletlen égés csak attól, hogy a csúcsok nem jók. Vagy csak azért tökéletlen az égés, mert kevés a levegő a turbó hibájából. Csak állóhelyzetben néztük a szerelővel a számítógéppel, és 90 valamennyiről kb 145-ig ment föl a nyomás, ha jól megpörgettem a motort. Azt mondta  rendben van így. A hibakódra a check engine lámpára  azt mondta ez egr dugózás miatti megváltozott értékek eredménye, észreveszi az elektronika.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2010.06.05 szombat, 23:35:54 »

Lehet a tökéletlen égés csak attól, hogy a csúcsok nem jók. Vagy csak azért tökéletlen az égés, mert kevés a levegő a turbó hibájából.
a tökéletlen égés a felborült üzemanyag-levegő arány miatt van.
lehet, hogy a "javított" porlasztóid több üzemanyagot engenek be mint kéne.

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2010.06.05 szombat, 23:51:08 »

Sziasztok!
Mondeom 2003-as faceliftes, 6 sebességes 2,0 tdci 130le, kíméletesen hajtottam és odafigyeltem a tankolásokra. Eddig teljesen jó volt. 240.000 km-től hidegindításkor nehezen talál magára, egyenetlen alapjárat 10-20 mp-ig fehér gázolajszagú füst, melegen eléggé csattog terhelésre. Dízelszervízbe vittem poharazás alapjáraton az egyik henger kb egy deci mások kb fél deci, maradék kettő néhány mili gázolaj veszteség. Kicseréltek a porlasztókban valamiket, de konkrétan a csúcsokat még nem, és a nagynyomású szivattyú belseje is felújítva. Mondták újra is programozták a porlasztókat. Tankot is pucoltak. Egr dugózva. Indulás jó, alapjárat szép, nem csattog melegen mint előtte melegen a motor. Viszont azóta igen erősen fekete füstöl, és gyenge a régi önmagához képest. A végseb is csak 180 körül ( általában 100-110-el járok 1500-2000 fordulat között). A motorjelző világít, de az az eger dugózás miatt van. Kérdésem, lehet még belőle jó autó, ahhoz még mit kellene megjavítani, vagy igyekezzek megszabadulni tőle. Nem szeretném mert kedvelem, és amíg jó volt csodás élmény volt vezetni, most igen elkeseredett vagyok, ég szükség lenne rá.


Valahol ereszt a turbocsöved (repedt vagy kifuj bilincs melett a levegő) nem vészes és nem is drága. Nézd meg hol van olajfolt a turbocsövön, ott fog ereszteni, e miatt nincs benne erő.
Megjegyzés:
A csúcsokat cserélni illik újra és nem felprogramozni mert annak dugólyukadás is lehet a vége.
Naplózva
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 00:32:12 »

Nézegettem a turbócsövet, jó hosszú összességében és néhány szakasz jól el is van dugva.
Az egr után közvetlenül ahol a fém és műanyag cső van összecsatlakoztatva, köztük látok némi olajcsillogást, de nem folyik. Aztán a maf és a turbó közötti szívócsőbe megy be egy kis cső oldalról a motor jobb hátsó felső részétől ott van olajosság, bár az még a szívó oldal. Sziszegést én nem hallok, de a nejem szerint süket vagyok, tehát ez nem mérvadó. A fiam mondta, hogy ő mintha hallana valami fütyülés szerűséget, mikor gyorsítok.

Ez jó, hogy akkor az olajat kell keresni, az jelezhet.
A szervízben azt mondták nincs is új porlasztó, nem gyártanak. Ami van az mind felújított, vagy olyan ami úgymond másodosztályú porlasztó, a jókat rakták annak idején a kocsikba, ezek meg maradtak alkatrésznek. Tudom, engem könnyen megvezethetnek, mert nem vagyok autószerelő, de mondom a közelemben nem tudok jó szervízt, hacsak nem maga a gyári, de azok meg nagyon magas óradíjjal üzemelnek. Meg most ezek elkezdték, nem tudom itt folytassam, mert már ez is eléggé sokba került, vagy menjek a fordhoz, az meg biztos nagyon sokba fog kerülni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 08:37:22 »

Nézegettem a turbócsövet, jó hosszú összességében és néhány szakasz jól el is van dugva.
Az egr után közvetlenül ahol a fém és műanyag cső van összecsatlakoztatva, köztük látok némi olajcsillogást, de nem folyik. Aztán a maf és a turbó közötti szívócsőbe megy be egy kis cső oldalról a motor jobb hátsó felső részétől ott van olajosság, bár az még a szívó oldal. Sziszegést én nem hallok, de a nejem szerint süket vagyok, tehát ez nem mérvadó. A fiam mondta, hogy ő mintha hallana valami fütyülés szerűséget, mikor gyorsítok.

Ez jó, hogy akkor az olajat kell keresni, az jelezhet.
A szervízben azt mondták nincs is új porlasztó, nem gyártanak. Ami van az mind felújított, vagy olyan ami úgymond másodosztályú porlasztó, a jókat rakták annak idején a kocsikba, ezek meg maradtak alkatrésznek. Tudom, engem könnyen megvezethetnek, mert nem vagyok autószerelő, de mondom a közelemben nem tudok jó szervízt, hacsak nem maga a gyári, de azok meg nagyon magas óradíjjal üzemelnek. Meg most ezek elkezdték, nem tudom itt folytassam, mert már ez is eléggé sokba került, vagy menjek a fordhoz, az meg biztos nagyon sokba fog kerülni.

Tegyük fel, hogy jól csinálták meg a porlasztókat. A fekete füst levegőhiányt jelent, de ilyenkor kormol is, ami látszik a hátsó lökösön.
A levegőhiány kimérhető a töltőlevegő nyomásának terhelés alatti mérésével. 2-3-4 padlógáz, 1300 1/min-től indulva. 2500fordulat előtt meg kell lennie a 2,5bar nyomásnak.

A 2003-as faceliftes még nem valószínű, hogy euro4-es, így a egr dugózás nem ad hibakódot, amiatt nem világíthat a check engine lámpa.
Világíthat viszont a vákuumrendszer problémája miatt, főleg akkor, ha a szerelésnél a vákuumszelepek vezérlését nem kötötték vissza, vagy ha a vákuumrendszer nyitott, és így nem működik. Ez a hiba magyarázná a fekete füstölést is, mert az euro3-as tdci-k turbója vákuumvezérelt, így ha nincs vákuum, nincs lapátszög állítás a turbón, ami a töltőnyomás elgtelenségében és fekete füstölésben jelentkezik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 10:04:01 »

Megnéztem, az egr dugózás a vákumcsőbe csapágygolyó betuszkolásával történt. Cső helyén van, elektromos csatlakozók is szemre beköötve. Régen már dugóztuk, akkor is jelzett a check lámpa, így elvetettük a lemezdarabkával való dugózást. Ha mégis emiatt égne a lámpa, lehet az, hogy ezt hibának veszi az elektronika és kissé letilt a teljesítményből? Azt mondták a szervizesek, le kellett dugózni, mert amúgy légtömeg hibát jelzett a computer.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 10:07:44 »

Megnéztem, az egr dugózás a vákumcsőbe csapágygolyó betuszkolásával történt. Cső helyén van, elektromos csatlakozók is szemre beköötve. Régen már dugóztuk, akkor is jelzett a check lámpa, így elvetettük a lemezdarabkával való dugózást. Ha mégis emiatt égne a lámpa, lehet az, hogy ezt hibának veszi az elektronika és kissé letilt a teljesítményből? Azt mondták a szervizesek, le kellett dugózni, mert amúgy légtömeg hibát jelzett a computer.
EURO3-as vagy euro4-es az autód? Mert ha euro3, nem lesz hibakód, motorkontroll lámpa a dugózás miatt. Ha euro4-es, akkor lesz, de kb. mindegy,mert a teljesítményből nem vesz le.
A fórumon általában a lemezes lezárást javasoljuk a vákumcső dugózása helyett, mert akkor a vákuumrendszer érintetlen, az EGR működik, csak füstgázt nem tud visszavezetni a lemezelés miatt. Az enyém is ilyen, problémamentesen teszi a dolgát 2 éve.
Kell hibakódot olvasni, abból kiderül, miért világít a motorkontroll lámpa.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.