Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 07:09:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 17   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása  (Megtekintve 303799 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2010.08.07 szombat, 19:18:41 »

Na igen én is kb 10.000 Km mentem, mindent kicseréltettem csak a nagy tárcsát nem, most megint csörög is rendesen, sőt most 1-2 ben gyorsításkor valami berezonál, nagyon idegesít. Gondolom, csak nem esik le magától???

Nem ijesztgetésként, de nekem off peugeot expertnek menet közben szét- és kihullott a tárcsája.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 23:08:14 »

Szia Relhist!

Off vagy nem off, de ma voltam szervízben. Most kapaszkodj meg: nem tudták felszerelni a szabadonfutót!  falbav A szabadonfutó valahogy beleért a generátor házába. Utána próbálkoztak egy hézagoló gyűrűvel, de azzal sem sikerült, szóval nem fogom, hogy miért nem sikerült rárakni, ha rávaló. Menet passzolt. A többit a TDCi topikban.

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 23:15:33 »

Szia Relhist!

Off vagy nem off, de ma voltam szervízben. Most kapaszkodj meg: nem tudták felszerelni a szabadonfutót!  falbav A szabadonfutó valahogy beleért a generátor házába. Utána próbálkoztak egy hézagoló gyűrűvel, de azzal sem sikerült, szóval nem fogom, hogy miért nem sikerült rárakni, ha rávaló. Menet passzolt. A többit a TDCi topikban.

Gabe
Nem szabadonfutoval van a baj hanem gyökér szervizesekkel akik nem veszik észre, hogy ezen a szabadon futon a generátor pajzson lévő vállnak nincs helye! A megoldás annyi lett volna hogy elővesznek 1db fürszlapot és levágják ezt a vállat az Aluminium pajzsról. Kézzel még egy kétbalkezes szokás szerint gyakorlatlan szervizesnek is max 5 perc. Ha nem értenek hozzá amit csinálnak akor legalább olvassanak utána pl a mondowiki-n is fenn van de valahol a TDCi topicban is itt is jó mélyen elsüllyedve.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 23:55:07 »

Nem szabadonfutoval van a baj hanem gyökér szervizesekkel akik nem veszik észre, hogy ezen a szabadon futon a generátor pajzson lévő vállnak nincs helye! A megoldás annyi lett volna hogy elővesznek 1db fürszlapot és levágják ezt a vállat az Aluminium pajzsról. Kézzel még egy kétbalkezes szokás szerint gyakorlatlan szervizesnek is max 5 perc. Ha nem értenek hozzá amit csinálnak akor legalább olvassanak utána pl a mondowiki-n is fenn van de valahol a TDCi topicban is itt is jó mélyen elsüllyedve.

Őszintén, én voltam szinte hülyének nézve, hogy milyen szabadonfutót vettem. én viszont biztos vagyok benne, hogy a szabadonfutó jó. Sajna nem voltam ott, el kellett mennem. Tehát az alumínium peremet le kell vágni, vagy reszelni?  wow1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2010.08.13 péntek, 00:58:01 »

Őszintén, én voltam szinte hülyének nézve, hogy milyen szabadonfutót vettem. én viszont biztos vagyok benne, hogy a szabadonfutó jó. Sajna nem voltam ott, el kellett mennem. Tehát az alumínium peremet le kell vágni, vagy reszelni?  wow1
azt bizony fűrészelni kell. Autóvillamossági műhelyben kb 10 perc alatt teszik fel rá, ha már kézben van a generátor.
A hézagológyűrűt meg nem értem, mert ha úgy teszi fel, mit kezd a futási sík megváltozásával?  wow1
Nem csodálom, hogy nem tudták feltenni. Nincs rá ford szervizutasítás, és amire nincs, az a művelet nem létezik. Tehát ha pl. generátor hibát diagnosztizálnak, nem foglalkoznak vele, hogy miért döglött meg, kicserélik. Te meg kifizeted.
Ja, hogy csak kefét kell benne cserélni? nem érdekes....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2010.08.13 péntek, 08:14:17 »

Nem szabadonfutoval van a baj hanem gyökér szervizesekkel akik nem veszik észre, hogy ezen a szabadon futon a generátor pajzson lévő vállnak nincs helye! A megoldás annyi lett volna hogy elővesznek 1db fürszlapot és levágják ezt a vállat az Aluminium pajzsról. Kézzel még egy kétbalkezes szokás szerint gyakorlatlan szervizesnek is max 5 perc. Ha nem értenek hozzá amit csinálnak akor legalább olvassanak utána pl a mondowiki-n is fenn van de valahol a TDCi topicban is itt is jó mélyen elsüllyedve.

A szervizes nem fűrészelhet el egy gyári alkatrészt, csak ha a vevő kifejezetten kéri!!!
Mit szólnál, ha neked valami nem férbe be, és arra mennél be a szervizbe, hogy valamelyik alaktrészből lefűrészelt a szerelő?
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.13 péntek, 08:16:23 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2010.08.13 péntek, 11:34:14 »

A szervizes nem fűrészelhet el egy gyári alkatrészt, csak ha a vevő kifejezetten kéri!!!
Mit szólnál, ha neked valami nem férbe be, és arra mennél be a szervizbe, hogy valamelyik alaktrészből lefűrészelt a szerelő?
Pedig ez az átalakítás azzal jár hogy valamelyik alkatrészből lefűrészeljen a szerelő. Ami itt már lassan PhD tézisnek állítódik be holott egy egszerű váll leszedése fűrészlappal. Primitiv dolog. Ha ez nem tetszik a szakszervízesnek amin nem csodálkozom mert nem lehet vele lenyúlni az áldozatot, akkor keresni kell egy nem szakszervizes szerelőt.   
Mondjuk az igaz, hogy  az ítélet alkotásban engem zavar az, hogy én saját magamnak csináltam meg és kb 2 óra és egy jó móka volt a teljes átalakítás. Maradjunk annyiba hogy csak szánakozni tudok a balfék szerelőn, mert olyan béna akinek se műszaki érzéke se annyi esze nem volt, hogy előtte utána nézzen.  Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2010.08.13 péntek, 11:36:58 »

Őszintén, én voltam szinte hülyének nézve, hogy milyen szabadonfutót vettem. én viszont biztos vagyok benne, hogy a szabadonfutó jó. Sajna nem voltam ott, el kellett mennem. Tehát az alumínium peremet le kell vágni, vagy reszelni?  wow1
fürészlapot neki! azt szereti  nyes én már körlülmetéltem az én generátorom meg a Gygabiét is  nyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2010.08.13 péntek, 15:06:51 »

Pedig ez az átalakítás azzal jár hogy valamelyik alkatrészből lefűrészeljen a szerelő. Ami itt már lassan PhD tézisnek állítódik be holott egy egszerű váll leszedése fűrészlappal. Primitiv dolog. Ha ez nem tetszik a szakszervízesnek amin nem csodálkozom mert nem lehet vele lenyúlni az áldozatot, akkor keresni kell egy nem szakszervizes szerelőt.   
Mondjuk az igaz, hogy  az ítélet alkotásban engem zavar az, hogy én saját magamnak csináltam meg és kb 2 óra és egy jó móka volt a teljes átalakítás. Maradjunk annyiba hogy csak szánakozni tudok a balfék szerelőn, mert olyan béna akinek se műszaki érzéke se annyi esze nem volt, hogy előtte utána nézzen.  Undecided

Nem értesz...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2010.08.13 péntek, 15:36:56 »

fürészlapot neki! azt szereti  nyes én már körlülmetéltem az én generátorom meg a Gygabiét is  nyes
eplus2 zavart1 idiota
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2010.08.13 péntek, 17:00:23 »

Nem értesz...
Értelek, nem akarod megérteni , hogy ez egy nem "szakszerű" átalakítás mivel el kell távolítani egy vállat fürészlappal a generátor dekliről hogy ezt a fajta szabadonfutót (ami egy kiváló de olcsó árfekvésű helyettesítő típus) fel lehessen rakni
amúgy meg erről van szó:

még fix tárcsával
váll lefűrészelve
szabadonfutós generátor



Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2010.08.13 péntek, 18:10:14 »

Értelek, nem akarod megérteni , hogy ez egy nem "szakszerű" átalakítás mivel el kell távolítani egy vállat fürészlappal a generátor dekliről hogy ezt a fajta szabadonfutót (ami egy kiváló de olcsó árfekvésű helyettesítő típus) fel lehessen rakni
amúgy meg erről van szó:

még fix tárcsával
váll lefűrészelve
szabadonfutós generátor


Oké, de ilyet egy márkaszervíz nem fog Neked megcsinálni, max. ha kifejezetten kéred, hogy fürészeljenek bele.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2010.08.13 péntek, 19:34:32 »

Oké, de ilyet egy márkaszervíz nem fog Neked megcsinálni, max. ha kifejezetten kéred, hogy fürészeljenek bele.
Jó de ilyet én nem is kérek egy "márkaszervíztől".  nyes de ha valaki kér akkor legalább megtudja mutatni, hogy mit kellene nekik csinálni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:56:37 »

hát én fogtam egy izmosabb reszelőt és 1 perc múlva nem volt perem...tököm fűrészelget... hehe
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2010.08.14 szombat, 22:54:24 »

Jó de ilyet én nem is kérek egy "márkaszervíztől".  nyes de ha valaki kér akkor legalább megtudja mutatni, hogy mit kellene nekik csinálni.

Na, hát én meg kérni fogom!  eplus2 És ha kell már meg is tudom mutatni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2010.08.14 szombat, 22:56:58 »

Na, hát én meg kérni fogom!  eplus2 És ha kell már meg is tudom mutatni.
De azért nem az asszony csavarja be helyetted a villanykörtét otthon ugye ? vigyor3 Mert kb annyira bonyolult.  vigyor3
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2010.08.14 szombat, 23:15:59 »

De azért nem az asszony csavarja be helyetted a villanykörtét otthon ugye ? vigyor3 Mert kb annyira bonyolult.  vigyor3

Igazad van, bakker! Megcsinálom magam. Úgy lesz úgyis a legjobb...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:01:37 »

Ma beköszöntött a csönd a generátor környékére az én gépemben is. Kapott egy felújított generátort (csapágyak, kefék, felszabályozott csúszógyűrű, homokfújás - hogy csilivil legyen) és egy új kétömegű szíjtárcsát. Elképesztő a változás.
 taps
Az ötletért, kidolgozásért Alfot, a szerelésért Vikket illeti a köszönet.  worship
A felújítást a pro-vill végezte
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2010.08.18 szerda, 20:40:57 »

Ma beköszöntött a csönd a generátor környékére az én gépemben is. Kapott egy felújított generátort (csapágyak, kefék, felszabályozott csúszógyűrű, homokfújás - hogy csilivil legyen) és egy új kétömegű szíjtárcsát. Elképesztő a változás.
 taps
Az ötletért, kidolgozásért Alfot, a szerelésért Vikket illeti a köszönet.  worship
A felújítást a pro-vill végezte

Gratula!

Hogyé volt a generátor felujítás?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #269 Dátum: 2010.08.18 szerda, 20:55:19 »

Gratula!

Hogyé volt a generátor felujítás?
25be volt neki!De cakkli pakli mindennel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2010.08.18 szerda, 21:22:07 »

25be volt neki!De cakkli pakli mindennel.

Az teljesen korrekt!

Danke.

sajna az enyém kifingott ezért kérdezősködök... töltésjelző világított menet közben, amit a multiméter is igazolt. Fogyasztó nélkül alapjáraton 12,7V
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2010.08.18 szerda, 22:04:39 »

Gratula!

Hogyé volt a generátor felujítás?
23eFt. Egyedül a fesszabájzót nem cserélték, ill. ellenőrizni sem tudták, mert a tdci generátora az ecu-vel kommunikál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 11:02:25 »

Az teljesen korrekt!

Danke.

sajna az enyém kifingott ezért kérdezősködök... töltésjelző világított menet közben, amit a multiméter is igazolt. Fogyasztó nélkül alapjáraton 12,7V
Az enyém eladó. Érdekel?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:46:25 »

Az enyém eladó. Érdekel?

Azon filozofálok, hogy 20-ért veszek egy használtat vagy felújítom 25-körül az enyémet. Az 5 ezer megér annyit, hogy tudom, egy darabig nem lesz vele gondom...

Azért köszönöm a felajánlást. worship

Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 20:54:30 »

Azon filozofálok, hogy 20-ért veszek egy használtat vagy felújítom 25-körül az enyémet. Az 5 ezer megér annyit, hogy tudom, egy darabig nem lesz vele gondom...

Azért köszönöm a felajánlást. worship


ha nincs töltésed, akkor az valszeg feszszabályzó, annak a cseréja nincs benne általában a 25eFt-os felújításban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:30:28 »

nekem elment a töltésem és Keszthelyről hazajöttem Pécsre akksival este...
12-ért ujitották fel a generátort cakkpakk...mükszik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:50:16 »

nekem elment a töltésem és Keszthelyről hazajöttem Pécsre akksival este...
12-ért ujitották fel a generátort cakkpakk...mükszik.
jó neked. Szekszárdon én is tudok helyet, aki elvégzi 10eFt körül. de ez BP-i műhely volt. És kapott homokszórást is a ház,  így most csillog-villog.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2010.08.20 péntek, 08:08:21 »

jó neked. Szekszárdon én is tudok helyet, aki elvégzi 10eFt körül. de ez BP-i műhely volt. És kapott homokszórást is a ház,  így most csillog-villog.
Tegnap azért felhívtam a pro-vill-t és elmondtam, hogy mi a gondom és cseredarabot ajánlottak 36-ért. A felujítás is ennyi lenne - mondta.
Azt nem kérdeztem, hogy a feszszabályzó miatt ennyi-e.  wow1 Annyit még megemlített, hogy ha a tárcsát is cserélni kell, akkor 20-25 körül van, attól függően, hogy kuplungos vagy nem. wow1
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2010.08.20 péntek, 09:03:07 »

jó neked. Szekszárdon én is tudok helyet, aki elvégzi 10eFt körül. de ez BP-i műhely volt. És kapott homokszórást is a ház,  így most csillog-villog.

Hát igen Budapesten más árak vannak...  szomoru1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2010.08.21 szombat, 00:41:04 »

Tegnap azért felhívtam a pro-vill-t és elmondtam, hogy mi a gondom és cseredarabot ajánlottak 36-ért. A felujítás is ennyi lenne - mondta.
Azt nem kérdeztem, hogy a feszszabályzó miatt ennyi-e.  wow1 Annyit még megemlített, hogy ha a tárcsát is cserélni kell, akkor 20-25 körül van, attól függően, hogy kuplungos vagy nem. wow1

pro-vill nekem nettó 23eFt-ért végzett mechanikai felújítást. Fesszabályzót nem kérdeztem tőlük. Tárcsát nem kellett cserélni, mert az már szabadonfutós volt rajta. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2010.08.21 szombat, 14:10:08 »

pro-vill nekem nettó 23eFt-ért végzett mechanikai felújítást. Fesszabályzót nem kérdeztem tőlük. Tárcsát nem kellett cserélni, mert az már szabadonfutós volt rajta. Smiley

Nekem sajna még nem a szabadonfutós van rajta, de azt majd a legközelebbi rendelésnél én is megrendelem. Remélem lesz még érdeklődő rá.
Gondolom akkor azért mondtak 36-ot mert abban a feszszabályzó is benne lenne.

A másik gond még, hogy Vik szabin van a másik ismerős szerelő szintén. Aknám nincs, így egy kicsit nehézkes a generátor kiszerelése.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2010.08.21 szombat, 15:59:34 »

Nekem sajna még nem a szabadonfutós van rajta, de azt majd a legközelebbi rendelésnél én is megrendelem. Remélem lesz még érdeklődő rá.
Gondolom akkor azért mondtak 36-ot mert abban a feszszabályzó is benne lenne.

A másik gond még, hogy Vik szabin van a másik ismerős szerelő szintén. Aknám nincs, így egy kicsit nehézkes a generátor kiszerelése.
Próbáld meg így. wave  http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg507828#msg507828
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2010.08.21 szombat, 17:11:52 »


Köszi, Kipróbálom!  worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:54:42 »

Köszi, Kipróbálom!  worship
Akkor az én kiszerelt generátorom nem kell?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:07:00 »

Akkor az én kiszerelt generátorom nem kell?
Még nem tudom mi legyen. Kibányászom a régit és megnézetem mi a baja és ha túl drága lenne akkor még megkereslek.  worship wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 12:11:56 »

Sziasztok,

Egy kérdés: a feszítőn lévő görgőt lehet helyetesíteni valamelyik másik feszígtőgörgővel, vagy esetlegel lehet kapni valahol ilyen görgőt külön, feszítő nélkül? Esetelek csapágyat lehet benne cseréni?
Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 14:49:17 »

Van valakinek kölcsönbe pár napra egy generátorszíj leszedő kézikészüléke?  worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #287 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:39:33 »

Sziasztok,

Egy kérdés: a feszítőn lévő görgőt lehet helyetesíteni valamelyik másik feszígtőgörgővel, vagy esetlegel lehet kapni valahol ilyen görgőt külön, feszítő nélkül? Esetelek csapágyat lehet benne cseréni?
Köszi.
igen. a sima támasztó görgővel!5e ft.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #288 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:39:58 »

Van valakinek kölcsönbe pár napra egy generátorszíj leszedő kézikészüléke?  worship
halásztelken lenne 1...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 08:52:03 »

halásztelken lenne 1...... vigyor3

Bp-n szoktál mászkálni?  Wink
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #290 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 18:56:10 »

Bp-n szoktál mászkálni?  Wink
nem.szszmikiig járok csak .....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 21:05:46 »

igen. a sima támasztó görgővel!5e ft.
A sima felületüre gondolsz ugye? Kell valami átalakítás vagy 1 az 1be rámegy?
ksözi
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #292 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 21:09:44 »

A sima felületüre gondolsz ugye? Kell valami átalakítás vagy 1 az 1be rámegy?
ksözi
1in1! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2010.08.24 kedd, 11:05:50 »

Ma beköszöntött a csönd a generátor környékére az én gépemben is. Kapott egy felújított generátort (csapágyak, kefék, felszabályozott csúszógyűrű, homokfújás - hogy csilivil legyen) és egy új kétömegű szíjtárcsát. Elképesztő a változás.
 taps
Az ötletért, kidolgozásért Alfot, a szerelésért Vikket illeti a köszönet.  worship
A felújítást a pro-vill végezte
Kicsit figyeltem az alapjáratot a szabadonfutós gen.tárcsával. A berregés helyét átvette egy finom "percegés", ami valószínűleg a szabadonfutó két részének a hangja. Hajt-nemhajt-hajt-nemhajt.... Ez azt jelenti, hogy állandóan változik az alapjárat, ami ugye eddig a kéttömegűt gyilkolta, most a szabadonfutó felveszi ezt a hatást.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #294 Dátum: 2010.08.24 kedd, 19:00:49 »

Kicsit figyeltem az alapjáratot a szabadonfutós gen.tárcsával. A berregés helyét átvette egy finom "percegés", ami valószínűleg a szabadonfutó két részének a hangja. Hajt-nemhajt-hajt-nemhajt.... Ez azt jelenti, hogy állandóan változik az alapjárat, ami ugye eddig a kéttömegűt gyilkolta, most a szabadonfutó felveszi ezt a hatást.
bizomány!
El vagy ájulva mi? nyes Wink wave
Tesztelted már másik progival is az új interfészt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2010.08.25 szerda, 12:44:18 »

bizomány!
El vagy ájulva mi? nyes Wink wave
Tesztelted már másik progival is az új interfészt?
bezonyám.
Tesztelésen rajt vagyok.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2010.08.27 péntek, 16:32:22 »

Hi,

Kellene egy kis segítség, mégpedig: a sima felületü görgőt akartam leszedni, de hiába szedtem le a biztosítóanyát nem tudom leszedni a tőcsavarról mert nincs elég hely, hogy leemeljem a görgőt. Ti ezt hogy oldottátok meg? Kiszedtétek a tőcsavart? Motortartóbakot fellazítottam és motort a kocsi eleje felé amennyire tudtam előrehúztam.
 Esetleg valakipróbálta már kicserélni a csapágyakat a görgőkben? Lehetséges ez? Eseteleg pontos méretet, típust tudtok mondani. Kértem árajánlatot a Nagyautotól, Cromaxtól kb 20-21e Ft lenne a három görgö cseréje. Ha lehet ezt úsznám meg olcsobban.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #297 Dátum: 2010.08.27 péntek, 18:00:43 »

Hi,

Kellene egy kis segítség, mégpedig: a sima felületü görgőt akartam leszedni, de hiába szedtem le a biztosítóanyát nem tudom leszedni a tőcsavarról mert nincs elég hely, hogy leemeljem a görgőt. Ti ezt hogy oldottátok meg? Kiszedtétek a tőcsavart? Motortartóbakot fellazítottam és motort a kocsi eleje felé amennyire tudtam előrehúztam.
 Esetleg valakipróbálta már kicserélni a csapágyakat a görgőkben? Lehetséges ez? Eseteleg pontos méretet, típust tudtok mondani. Kértem árajánlatot a Nagyautotól, Cromaxtól kb 20-21e Ft lenne a három görgö cseréje. Ha lehet ezt úsznám meg olcsobban.
A görgőt előrehúzod és 1db 15ös villással kilazítod a tőcsavart.Aztán már kinn az egész.Motort jó ,hogy előrehúztad,annál könnyebb kicserélni azt a görgőt.

Nem,nem lehet kiváltani csapággyal az alámetszések és az elfordulás miatt.És a gyári megoldásnál nem kell jobb.Rá van sütve a műanyag egy spec csapágyra,aminek a külső átmérője közepén ricni van,ez akadájozza meg az elfordulás ellen.
cromaxnál 5e ft/db,így 15-16e ből megvan a három görgő.Árban nem rossz annyiért és ha van szabadonfutód,akkor többet nemigen kell majd őket cserélni.

Egyébként én kisérleteztem saját készítésű csapágyházzal-nagyobb csapággyal,de kudarcba fulladt.Elfordult a csapágyon a görgő ,és 3 perc alatt tönkrement az egész.Ment vissza azonnal a gyári megoldás.Akkor jöttem rá,hogy nem kell jobb a gyáritól.  Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2010.08.27 péntek, 18:14:03 »

A görgőt előrehúzod és 1db 15ös villással kilazítod a tőcsavart.Aztán már kinn az egész.Motort jó ,hogy előrehúztad,annál könnyebb kicserélni azt a görgőt.

Nem,...

OK köszi a segítséget akkor, beszerzem a görgőket,(1 bordás, 2 sima) és felteszem azokat+ valószínű megcsinálom az feszítő alupogácsásítását is(pogácsák már megvannak). Ezeket a múltkor amikor a szabadonfutot feltettem nem cseréltem ki, de most pótolom. Köszi a segítséget. Ja még valami görgőből gyári vagy jó a német utángyártott?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #299 Dátum: 2010.08.27 péntek, 18:17:21 »

OK köszi a segítséget akkor, beszerzem a görgőket,(1 bordás, 2 sima) és felteszem azokat+ valószínű megcsinálom az feszítő alupogácsásítását is(pogácsák már megvannak). Ezeket a múltkor amikor a szabadonfutot feltettem nem cseréltem ki, de most pótolom. Köszi a segítséget. Ja még valami görgőből gyári vagy jó a német utángyártott?
vagy tedd a gyárit,vagy az olcsóbbat...... vigyor3
NemTom( vigyor3) sose próbáltam utángyártottat.
Amit tudok,hogy a gyáriban lengyel csapágyazás van.Ha az utángyártottban jobb minőségű csapágy volna(skf,fag,vagy japcsi),azt vennék,ha olcsóbb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 17   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.