Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 05:34:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása  (Megtekintve 303798 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2010.11.12 péntek, 12:08:06 »

"Rezonátor csövet?" az meg mi fán terem?? Így hogy rezonátor cső, nem tudom mi az!!! Az alapjárattal nincs gondom, az klímával és anélkül is jó, csak kb. 1200-1500 fordulat között rezonál valami. Leginkább akkor zavaró ha 5.-ben vagy 6.-ban visszaesik a fordulat ebbe a fordulatszám tartományba és innen kezdek gyorsítani.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2010.11.12 péntek, 17:41:51 »

Köszönöm a képeket, de ezt már fixen odacsavaroztam a tartóhoz, de semmi sem változott, csak azt nem tudtam hogy ezt rezonátorcsőnek hívják. Én még mindig a klímacsapágyra gyanakszom. Volt már valakinek klíma csapágy problémája.


Ha 6 sebességes váltód van, akkor van a rendszerben rezonátor cső is. Ez egy harmonika szerű cső, spirális dróterősítéssel. Rezgéscsillapító. Szemből jobb oldalon alul van, a fém csőkönyök előtti rész.
A rezonanciát okozhatja a turbócsövek fém csőkanyarjainak rögzítési problémája. Eredetileg gumiszilentes rögzítése van, de a gumi fáradása miatt a rögzítés "belever" a vázkeretbe, ez okoz rettenetes hangot. Fixre szokták csavarozni.

A képen látszik a szóban forgó két csavarral rögzített csőkönyök ill a háttérben a rezonátorcső
(a képen a forge csőszett elemei láthatóak, nem gyári ford csövek)
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2010.11.13 szombat, 11:25:40 »

Megtörtént a szabadonfutó beszerelése + a szíjfeszítő átalakítás, tökéletes csönd lett, nem is gondolotam volna.  taps A szíjfeszítőbe én gömbcsukló felújításhoz használt műanyagot használtam és visszakerült a gumiszilent közepéből az alupersely. Remélem majjó sokáig bírja...

Köszönet az ötletgazdágnak és a segítőkész fórumtársaknak!

Üdv. Tonyo
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.13 szombat, 13:16:11 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #403 Dátum: 2010.11.13 szombat, 11:27:32 »

Megtörtént a szabadonfutó beszerelése + a szíjfeszítő átalakítás, tökéletes csönd lett, nem is gondolotam volna.  taps A szíjfeszítőbe én gömbcsukló felújításhoz használt műanyagot használtam és visszakerült a gumiszilent közepéből az alupersely. Remélem majjó sokáig bírja...

Köszönet az ötletgazdágnak és a segítőkész fórumtársaknak!

Üdv. Tonyo
eljen taps integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bobi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 22:14:03 »

Szia Relhist!

Tudsz segíteni?
Úgy látom nem tolonganak a kollégák a szabadonfutóért.
Nem várnám meg, amíg újra összejön a létszám a csoportos beszerzéshez, kellene nekem soron kívül.
A Zen, esetleg a drágább típus (Ina) is érdekelne. Hol tudom beszerezni, mennyiért, mi a pontos típusszám?

Köszi: Bobi
Naplózva

2006/09 2.0 TDCi Trend-130 LE: 170e km 1. tulaj
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #405 Dátum: 2010.12.07 kedd, 00:26:45 »

Visszanéztem a belinkelt videót és már sejtem mitől zörög az autóm  gun Olyan mintha a kipufogó mozogna, de azt megnézték és semmi baja. Holnap próbálok feltölteni egy alapjárati hangot, Ti majd biztosra megmondjátok.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #406 Dátum: 2010.12.07 kedd, 18:27:57 »

Szia Relhist!

Tudsz segíteni?
Úgy látom nem tolonganak a kollégák a szabadonfutóért.
Nem várnám meg, amíg újra összejön a létszám a csoportos beszerzéshez, kellene nekem soron kívül.
A Zen, esetleg a drágább típus (Ina) is érdekelne. Hol tudom beszerezni, mennyiért, mi a pontos típusszám?

Köszi: Bobi
már 5 rendelés lement.az aktív csapatnak már mindenkinek az autóján van a szabadonfutó......
küldtem pü-t! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #407 Dátum: 2010.12.07 kedd, 18:59:29 »

Üdv.

Következő linken az alapjáratom, úgy 0:38 nál van az a nagyon csúnya hangja, akkor erre megoldás lenne a ZEN?

http://data.hu/get/3266115/20101207_184619.mp3

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #408 Dátum: 2010.12.07 kedd, 19:03:15 »

Üdv.

Következő linken az alapjáratom, úgy 0:38 nál van az a nagyon csúnya hangja, akkor erre megoldás lenne a ZEN?

http://data.hu/get/3266115/20101207_184619.mp3


nagyon halk a felvétel,de igen! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #409 Dátum: 2010.12.07 kedd, 19:06:06 »

nagyon halk a felvétel,de igen! Wink
Nálam meg rohadt hangos volt, gondoltam hogy baj is lesz Cheesy de köszönöm  integet2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #410 Dátum: 2010.12.07 kedd, 19:07:07 »

Ja és nyitva volt a motortető, nehogy valaki azt gondolja hogy zártan is ilyen traktoros  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2010.12.07 kedd, 21:21:26 »

már 5 rendelés lement.az aktív csapatnak már mindenkinek az autóján van a szabadonfutó......
küldtem pü-t! Wink wave
még nekem sincs nemtudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #412 Dátum: 2010.12.08 szerda, 07:01:14 »

még nekem sincs nemtudom
....még.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 16:56:51 »

már 5 rendelés lement.az aktív csapatnak már mindenkinek az autóján van a szabadonfutó......
küldtem pü-t! Wink wave
Hát az enyém ma tönkre is ment. Lehet, hogy mostanában túl aktív vagyok? Huh? Korábban is volt egy kis csettegő hangja alapjáraton, de ma reggel elkezdett rángatni, majd iszonyú csikorgó hangja lett és megszűnt a töltésem. A szíj fut, a tárcsa pereme forog, de a generátort nem forgatja... Ha ennyi az élettertama, akkor inkább visszaszereltetem fixre.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 17:25:17 »

Hát az enyém ma tönkre is ment. Lehet, hogy mostanában túl aktív vagyok? Huh? Korábban is volt egy kis csettegő hangja alapjáraton, de ma reggel elkezdett rángatni, majd iszonyú csikorgó hangja lett és megszűnt a töltésem. A szíj fut, a tárcsa pereme forog, de a generátort nem forgatja... Ha ennyi az élettertama, akkor inkább visszaszereltetem fixre.

az de gáz, de mitől ment igy szét? 
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 17:35:53 »

az de gáz, de mitől ment igy szét? 
Passz! Nyár eleje óta tart a porlasztócsúcs kálváriám, emiatt kicsit egyenetlenebbül járt a motor, de épp a szabadonfutó miatt kellett volna a szíjrendszernek gond nélkül kibírnia. Ma vettem meg a csúcsokat, már azt hittem, hétfőtől minden rendben lesz a gépen, erre betojt a tárcsa. Szerencsére még megvan a fix, azt rakatom vissza.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #416 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 20:38:04 »

Passz! Nyár eleje óta tart a porlasztócsúcs kálváriám, emiatt kicsit egyenetlenebbül járt a motor, de épp a szabadonfutó miatt kellett volna a szíjrendszernek gond nélkül kibírnia. Ma vettem meg a csúcsokat, már azt hittem, hétfőtől minden rendben lesz a gépen, erre betojt a tárcsa. Szerencsére még megvan a fix, azt rakatom vissza.
azért azt halkan megkérdezném,hogy kicseréltél mindent ami xar volt(vagy legalább is használt) a generátoroldalon,amikor a szabadonfutót felrakadtad?Gondolok én olyanra ,hogy legalább a kéttömegű szíjtárcsa,és az automata szíjfeszítő,stb?
Ugyan is a szabadonfutó sajnos ezeket nem képes újjá tenni illetve a szerepüket átvállalni!
Én új alkatrészek cseréjekor tettem fel,kb 20e km-t mentem vele-ez lehet még nem túl sok.Viszont előtte szezononként lehetett volna cserélni a berregős generátoroldalt.Na az kb 80e csak anyagban.Ha mondjuk nekem kibir 2évet a szabadonfutó,akkor nagyjából lexarom,hogy 2év után vennem kell egy másik szabadonfutót 12e ft-ért.Ilyet meg,hogy visszategyem  a fixet,meg sem fordulna a fejemben.Persze nem vagyunk egyformák.Sőt,nekem van 1 tartalékom a szabadonfutóból,ha ilyen helyzetbe kerülnék,mint te.
És akkor már csak hab a tortán a csúcsok miatti egyenetlenül járó moci-úgy értem ez sem tett jót semminek.
És a szabadonfutó sem csodaszer,hiszen hol a kéttömegű lendkerék,hol a kéttömegű szíjtárcsa,hol pedig a generátor rángatja a szíjat.Erre még megkapja a dadogó moci iszonyat rángásait is.Na én egyáltalán nem csodálkozom,hogy kinyiffant!És mennyi km-t gurultál a szabadonfutóval?

Bocs.én nagyon és őszintén sajnálom,hogy javíttatnod kell az autódat és viszi a lóvét.De arányokban még mindig inkább berregésmentes legyen a generátoroldal,és cserében sacc 2szezononként kicserélek egy 12e ftos szabadonfutót.

Én elfogult vagyok,és megvagyok  győződve arról,hogy a szabadonfutó szünteti meg a berregést.Innentől kezdve ezt kell cserélgetnem és mást nem.

Aztán már csak feltételezés:
A generátornak is beállhatott a csapágyazása ,ami azt eredményezte,hogy a szabadonfutó elhagyta magát.Tudom,ezt majd a szerelőd úgy is leellenőrzi.Le is kell! pias

Remélem hamar rendbehozzák az autódat......! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 21:40:57 »

azért azt halkan megkérdezném,hogy kicseréltél mindent ami xar volt(vagy legalább is használt) a generátoroldalon,amikor a szabadonfutót felrakadtad?Gondolok én olyanra ,hogy legalább a kéttömegű szíjtárcsa,és az automata szíjfeszítő,stb?
Ugyan is a szabadonfutó sajnos ezeket nem képes újjá tenni illetve a szerepüket átvállalni!
Én új alkatrészek cseréjekor tettem fel,kb 20e km-t mentem vele-ez lehet még nem túl sok.Viszont előtte szezononként lehetett volna cserélni a berregős generátoroldalt.Na az kb 80e csak anyagban.Ha mondjuk nekem kibir 2évet a szabadonfutó,akkor nagyjából lexarom,hogy 2év után vennem kell egy másik szabadonfutót 12e ft-ért.Ilyet meg,hogy visszategyem  a fixet,meg sem fordulna a fejemben.Persze nem vagyunk egyformák.Sőt,nekem van 1 tartalékom a szabadonfutóból,ha ilyen helyzetbe kerülnék,mint te.
És akkor már csak hab a tortán a csúcsok miatti egyenetlenül járó moci-úgy értem ez sem tett jót semminek.
És a szabadonfutó sem csodaszer,hiszen hol a kéttömegű lendkerék,hol a kéttömegű szíjtárcsa,hol pedig a generátor rángatja a szíjat.Erre még megkapja a dadogó moci iszonyat rángásait is.Na én egyáltalán nem csodálkozom,hogy kinyiffant!És mennyi km-t gurultál a szabadonfutóval?

Bocs.én nagyon és őszintén sajnálom,hogy javíttatnod kell az autódat és viszi a lóvét.De arányokban még mindig inkább berregésmentes legyen a generátoroldal,és cserében sacc 2szezononként kicserélek egy 12e ftos szabadonfutót.

Én elfogult vagyok,és megvagyok  győződve arról,hogy a szabadonfutó szünteti meg a berregést.Innentől kezdve ezt kell cserélgetnem és mást nem.

Aztán már csak feltételezés:
A generátornak is beállhatott a csapágyazása ,ami azt eredményezte,hogy a szabadonfutó elhagyta magát.Tudom,ezt majd a szerelőd úgy is leellenőrzi.Le is kell! pias

Remélem hamar rendbehozzák az autódat......! Wink wave

Amikor a kocsit vettem, nem gyári főtengelytárcsa volt rajta, hanem valami utángyártott. Soha nem berregett a szíjrendszer, semmi gond nem volt vele. Amikor a szíj kopni kezdett lecseréltettem. Nem sokkal később a szíj hosszában kettéhasadt. Ismét kicseréltettem a szíjat. Mindkét alkalommal ellenőrizték a feszítőt, a görgőket, a generátor és a klíma csapágyakat. Egy idő után csattogni kezdett a főtengelytárcsa. Mindent egyszerre cseréltettem, gyári Ford cuccokra. Három hét után az új tárcsa szétesett, a pereme körbefordult az agyon, a köztük lévő gumi kiolvadt. Garanciában cserélték a tárcsát, az új is ugyanígy járt néhány hónap alatt. Ekkor spanyol utángyártott tárcsát rakattam fel, majd nem sokkal később szereltettem fel a szabadonfutós generátortárcsát, a Relhist által szervezett egyik első beszerzés idején. Mostanáig bírta. A generátorcsapágyakat természetesen ellenőrizni fogjuk! Mindezeket úgy produkálta, hogy a feszítő soha nem berregett.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2011.01.07 péntek, 11:42:53 »

Amikor a kocsit vettem, nem gyári főtengelytárcsa volt rajta, hanem valami utángyártott. Soha nem berregett a szíjrendszer, semmi gond nem volt vele. Amikor a szíj kopni kezdett lecseréltettem. Nem sokkal később a szíj hosszában kettéhasadt. Ismét kicseréltettem a szíjat. Mindkét alkalommal ellenőrizték a feszítőt, a görgőket, a generátor és a klíma csapágyakat. Egy idő után csattogni kezdett a főtengelytárcsa. Mindent egyszerre cseréltettem, gyári Ford cuccokra. Három hét után az új tárcsa szétesett, a pereme körbefordult az agyon, a köztük lévő gumi kiolvadt. Garanciában cserélték a tárcsát, az új is ugyanígy járt néhány hónap alatt. Ekkor spanyol utángyártott tárcsát rakattam fel, majd nem sokkal később szereltettem fel a szabadonfutós generátortárcsát, a Relhist által szervezett egyik első beszerzés idején. Mostanáig bírta. A generátorcsapágyakat természetesen ellenőrizni fogjuk! Mindezeket úgy produkálta, hogy a feszítő soha nem berregett.

sajnálattal hallom. Ezzel elnyerte a géped az első tönkrement ZEN szapadonfutós tdci kevésbé megtisztelő címét. Sad

Mennyi KM-t ment a tárcsa?
A generátor csapágyat mindenképp nézesd meg, mert nekem gyanús lenne, ha 3 rendkívüli esemény történt volna a szíjrendszerrel. valamelyik komponens nem működik rendesen, ezért nagyobb a segédszíj rendszer terhelése.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #419 Dátum: 2011.01.07 péntek, 20:21:53 »

sajnálattal hallom. Ezzel elnyerte a géped az első tönkrement ZEN szapadonfutós tdci kevésbé megtisztelő címét. Sad

Mennyi KM-t ment a tárcsa?
A generátor csapágyat mindenképp nézesd meg, mert nekem gyanús lenne, ha 3 rendkívüli esemény történt volna a szíjrendszerrel. valamelyik komponens nem működik rendesen, ezért nagyobb a segédszíj rendszer terhelése.
Aztán már csak feltételezés:
A generátornak is beállhatott a csapágyazása ,ami azt eredményezte,hogy a szabadonfutó elhagyta magát.Tudom,ezt majd a szerelőd úgy is leellenőrzi.Le is kell! pias
Remélem hamar rendbehozzák az autódat......! Wink wave

Beszéltem teló arrabonus-szal,reggel hívott!

Szóval a generátor csapágyazása állt be mint a szög.A forgórész-mint katiban a gyerek! szomoru1
Már képben vagyok egyébként,met már korábban beszéltünk mi telón-csak nem tudtam a nick nevével azonosítani.

Gyanítom,hogy a főtengelyszíjtárcsák is azért mentek gallyra sorra,mert a generátor már haldoklott.Nem fogynak azok úgy mint a ropi.
Sajnos ez a szabadonfutó nem a normál használattól és a km-től hallt meg.Egészen 1szerűen áldozattá vált.
A második főtengelyszíjtárcsa halál után komoly oknyomozásba kellett volna torkollnia a dolognak.
Most kibújt a szög a zsákból..... Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2011.01.07 péntek, 20:33:39 »

Beszéltem teló arrabonus-szal,reggel hívott!

Szóval a generátor csapágyazása állt be mint a szög.A forgórész-mint katiban a gyerek! szomoru1
Már képben vagyok egyébként,met már korábban beszéltünk mi telón-csak nem tudtam a nick nevével azonosítani.

Gyanítom,hogy a főtengelyszíjtárcsák is azért mentek gallyra sorra,mert a generátor már haldoklott.Nem fogynak azok úgy mint a ropi.
Sajnos ez a szabadonfutó nem a normál használattól és a km-től hallt meg.Egészen 1szerűen áldozattá vált.
A második főtengelyszíjtárcsa halál után komoly oknyomozásba kellett volna torkollnia a dolognak.
Most kibújt a szög a zsákból..... Huh?

Én is meg akartam írni, de látom megelőztél.   smile

Az elmélettel van egy kis gond: a generátorcsapágyak még akkor is jók voltak, amikor a szabdonfutót felszereltük. wave Szép simán, hang nélkül pörgött a forgórész.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #421 Dátum: 2011.01.07 péntek, 20:41:50 »

Én is meg akartam írni, de látom megelőztél.   smile

Az elmélettel van egy kis gond: a generátorcsapágyak még akkor is jók voltak, amikor a szabdonfutót felszereltük. wave Szép simán, hang nélkül pörgött a forgórész.

jah-10 perccel.... vigyor3
Akkor pedig most kell rendesen átböngészni mindent,mert ha jól számolom,most jársz a 3ik főtengekyszíjtárcsánál,a második vagy 3ik szíjnál,egy generátornál,és egy szabadonfutónál. szomoru1
Görgők vannak a rendszerben,a feszítő és a klímacsapágy,ami még kilóg a sorból.Valahol akkor még ott a hiba-ha a generátor biztosan jó volt.....

Egyébként bosszant a dolog-ha gondolod,és még halászon van az autó,akkor rápillanthatok a hétvégén.....nem mintha attól megjavulna.... pias

Errő jut eszembe!A generátort megtudtad javíttatni?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2011.01.07 péntek, 21:04:56 »

jah-10 perccel.... vigyor3
Akkor pedig most kell rendesen átböngészni mindent,mert ha jól számolom,most jársz a 3ik főtengekyszíjtárcsánál,a második vagy 3ik szíjnál,egy generátornál,és egy szabadonfutónál. szomoru1
Görgők vannak a rendszerben,a feszítő és a klímacsapágy,ami még kilóg a sorból.Valahol akkor még ott a hiba-ha a generátor biztosan jó volt.....

Egyébként bosszant a dolog-ha gondolod,és még halászon van az autó,akkor rápillanthatok a hétvégén.....nem mintha attól megjavulna.... pias

Errő jut eszembe!A generátort megtudtad javíttatni?

Köszönöm, de kellőképpen elvetted a kedvem a generátor szétszedésétől, ismeretlen helyre pedig nem akartam vinni. Felhívtam a szerelő srácot, akihez a porlasztócsúcsok és olajcsere miatt hétfőre volt időpontom. Bevállalta a generátorfelújítást is.  nyes

Lebontom, vagy elvágom a szíjat, töltőre teszem az akksit és hétfőn megyek Karcagra.

A feszítőt és a vezetőgörgőket az első tárcsával együtt cseréltettem, de természetesen átnézünk mindent.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #423 Dátum: 2011.01.07 péntek, 21:19:50 »

Köszönöm, de kellőképpen elvetted a kedvem a generátor szétszedésétől, ismeretlen helyre pedig nem akartam vinni. Felhívtam a szerelő srácot, akihez a porlasztócsúcsok és olajcsere miatt hétfőre volt időpontom. Bevállalta a generátorfelújítást is.  nyes

Lebontom, vagy elvágom a szíjat, töltőre teszem az akksit és hétfőn megyek Karcagra.

A feszítőt és a vezetőgörgőket az első tárcsával együtt cseréltettem, de természetesen átnézünk mindent.
bocs...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2011.01.07 péntek, 21:50:15 »

bocs...
Nincs miért bocsánatot kérned, köszönöm a segítséget!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2011.01.07 péntek, 23:50:51 »

Beszéltem teló arrabonus-szal,reggel hívott!

Szóval a generátor csapágyazása állt be mint a szög.A forgórész-mint katiban a gyerek! szomoru1
Már képben vagyok egyébként,met már korábban beszéltünk mi telón-csak nem tudtam a nick nevével azonosítani.

Gyanítom,hogy a főtengelyszíjtárcsák is azért mentek gallyra sorra,mert a generátor már haldoklott.Nem fogynak azok úgy mint a ropi.
Sajnos ez a szabadonfutó nem a normál használattól és a km-től hallt meg.Egészen 1szerűen áldozattá vált.
A második főtengelyszíjtárcsa halál után komoly oknyomozásba kellett volna torkollnia a dolognak.
Most kibújt a szög a zsákból..... Huh?
részvétem.
de ez megnyugtató, hogy nem magától halt meg a tárcsa. Smiley

Továbbá a generátor csapágy érdekes dolog. Én mikor feltettem a szabadonfutót, generátort cseréltem. Vettem egy bontottat, szemre teljesen jó volt, szépen forgott a közepe. Felújíttattam, mielőtt bekerült: tisztítás, szénkefék, csúszógyűrű szabályozás és csapágyak!. Utána éreztem csak, hogy miaz, hogy szépen forog a közepe. kb. 3x könyebben forgott, mint előtte. Érdekes volt.
Remélem, meg lesz a hiba oka.
Én a Bp. kertész u.ba vittem felújíttatni. oninditogenerator.hu
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2011.01.11 kedd, 11:29:18 »

részvétem.
de ez megnyugtató, hogy nem magától halt meg a tárcsa. Smiley

Továbbá a generátor csapágy érdekes dolog. Én mikor feltettem a szabadonfutót, generátort cseréltem. Vettem egy bontottat, szemre teljesen jó volt, szépen forgott a közepe. Felújíttattam, mielőtt bekerült: tisztítás, szénkefék, csúszógyűrű szabályozás és csapágyak!. Utána éreztem csak, hogy miaz, hogy szépen forog a közepe. kb. 3x könyebben forgott, mint előtte. Érdekes volt.
Remélem, meg lesz a hiba oka.
Én a Bp. kertész u.ba vittem felújíttatni. oninditogenerator.hu
Na, elkészült a gép. A szíjrendszer minden csapágya (generátor, klímakompresszor, feszítő, vezetőgörgők) teljesen renben van. A széthullott generátor szíjtárcsa és a generátorpajzs közé szorult be a szíj, emiatt volt iszonyatos hangja. A fix tárcsát visszaszerelve beindítottuk, amire szörnyű berregés kezdődött. (Nekem még soha nem berregett a szíj...) Megnéztük a feszítő szilentjeit, látszott rajtuk, hogy megkoptak rendesen. Elmondtam a szerelőnek az alupogácsás megoldást, de mondta, hogy szerinte jobb a műanyag. Ezért fehér műanyagrúdból esztergált két betétet a szilentek helyére, majd egy-egy nagy alátéttel beszerelte. Azóta hazajöttem Karcagról és ma bejöttem BP-re, de a szíj gyönyörűen, rezzenéstelenül fut.

Én a szabadonfutós tárcsát utólag szereltettem fel, akkor már túl voltam a teljes szíjrendszer cserén. Valószínű, hogy nem volt már 100%-os állapotban a feszítő, de még semmilyen tünetet nem okozott. A feszítő közben továbbromlott, de a szabadonfutó miatt nem lehetett hallani. Az utóbbi időben volt egy kis csettegő hangja a szabadonfutónak, de más is írt ilyet, emiatt nem nyugtalankodtam. Kellett volna!  falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #427 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:41:11 »

Na, elkészült a gép. A szíjrendszer minden csapágya (generátor, klímakompresszor, feszítő, vezetőgörgők) teljesen renben van. A széthullott generátor szíjtárcsa és a generátorpajzs közé szorult be a szíj, emiatt volt iszonyatos hangja. A fix tárcsát visszaszerelve beindítottuk, amire szörnyű berregés kezdődött. (Nekem még soha nem berregett a szíj...) Megnéztük a feszítő szilentjeit, látszott rajtuk, hogy megkoptak rendesen. Elmondtam a szerelőnek az alupogácsás megoldást, de mondta, hogy szerinte jobb a műanyag. Ezért fehér műanyagrúdból esztergált két betétet a szilentek helyére, majd egy-egy nagy alátéttel beszerelte. Azóta hazajöttem Karcagról és ma bejöttem BP-re, de a szíj gyönyörűen, rezzenéstelenül fut.

Én a szabadonfutós tárcsát utólag szereltettem fel, akkor már túl voltam a teljes szíjrendszer cserén. Valószínű, hogy nem volt már 100%-os állapotban a feszítő, de még semmilyen tünetet nem okozott. A feszítő közben továbbromlott, de a szabadonfutó miatt nem lehetett hallani. Az utóbbi időben volt egy kis csettegő hangja a szabadonfutónak, de más is írt ilyet, emiatt nem nyugtalankodtam. Kellett volna!  falbav

eljen
akkor a generátort is felújították?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2011.01.11 kedd, 22:19:00 »

eljen
akkor a generátort is felújították?
Nem volt értelme. A csapágyak jók, bronzkefe ügyben meg átruccanok Halásztelekre, ha hunyorogni kezdenek a fények.  Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2011.01.12 szerda, 16:05:10 »

Na, elkészült a gép. A szíjrendszer minden csapágya (generátor, klímakompresszor, feszítő, vezetőgörgők) teljesen renben van. A széthullott generátor szíjtárcsa és a generátorpajzs közé szorult be a szíj, emiatt volt iszonyatos hangja. A fix tárcsát visszaszerelve beindítottuk, amire szörnyű berregés kezdődött. (Nekem még soha nem berregett a szíj...) Megnéztük a feszítő szilentjeit, látszott rajtuk, hogy megkoptak rendesen. Elmondtam a szerelőnek az alupogácsás megoldást, de mondta, hogy szerinte jobb a műanyag. Ezért fehér műanyagrúdból esztergált két betétet a szilentek helyére, majd egy-egy nagy alátéttel beszerelte. Azóta hazajöttem Karcagról és ma bejöttem BP-re, de a szíj gyönyörűen, rezzenéstelenül fut.

Én a szabadonfutós tárcsát utólag szereltettem fel, akkor már túl voltam a teljes szíjrendszer cserén. Valószínű, hogy nem volt már 100%-os állapotban a feszítő, de még semmilyen tünetet nem okozott. A feszítő közben továbbromlott, de a szabadonfutó miatt nem lehetett hallani. Az utóbbi időben volt egy kis csettegő hangja a szabadonfutónak, de más is írt ilyet, emiatt nem nyugtalankodtam. Kellett volna!  falbav

De miért esett le a szíj a generátorról és szorult be a szabadonfutó és a pajzs közé?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #430 Dátum: 2011.01.12 szerda, 18:14:58 »

De miért esett le a szíj a generátorról és szorult be a szabadonfutó és a pajzs közé?
mert szétesett a szabadonfutó.De valyon miért?És miért szállt el már 2 főtengelyszíjtárcsa?Ha minden jó..... Roll Eyes rejtély
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 09:57:28 »

mert szétesett a szabadonfutó.De valyon miért?És miért szállt el már 2 főtengelyszíjtárcsa?Ha minden jó..... Roll Eyes rejtély
háááát....
A szabadonfutó akkor tud elforogni, ha az összes tűgörgője annyira tönkre megy, hogy nem tud összezárni. Ez nagyon komoly igénybe vételt jelentene. Én inkább arra gondolok, hogy valamelyik alkatrész nincs síkban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2011.01.18 kedd, 09:34:35 »

Ha a feszítő szilentje elgyengül, akkor elmehet az egysíkban futás képessége.
Ha a feszítő kitér és le tud mászni róla a szíj, akkor már bármi megtörténhet.

mert szétesett a szabadonfutó.De valyon miért?És miért szállt el már 2 főtengelyszíjtárcsa?Ha minden jó..... Roll Eyes rejtély
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:25:56 »

Eljött a pillanat. Smiley
Igényfelmérés ZEN vol6.



- Bobi (még korábbról)

Összesen idáig: 1 DB

Akinek esetleg INA gyártmány kell (kb 50% felár) kérem jelezze.
(Az INA a visteon gyári beszállítója, a benzines visteon generátorokat INA tárcsával szerelik. )

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:32:08 »

Eljött a pillanat. Smiley
Igényfelmérés ZEN vol6.



- Bobi (még korábbról)

Összesen idáig: 1 DB

Akinek esetleg INA gyártmány kell (kb 50% felár) kérem jelezze.
(Az INA a visteon gyári beszállítója, a benzines visteon generátorokat INA tárcsával szerelik. )



Melyik hogyer'?

Ha ilyet akarok, barmi mas alkatreszt kell cserelni vele egyutt, ha amugy jelenleg meg semmi baja?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:51:05 »

Melyik hogyer'?

Ha ilyet akarok, barmi mas alkatreszt kell cserelni vele egyutt, ha amugy jelenleg meg semmi baja?

AndyA

Esetleg szíjat, de még azt se kell... Nekem mindenesetre nem volt cserélve semmi egyéb.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:56:08 »

Esetleg szíjat, de még azt se kell... Nekem mindenesetre nem volt cserélve semmi egyéb.

Es melyik hogyer' van?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 12:17:52 »

Es melyik hogyer' van?

AndyA
Tavaly 12eFt volt a zen és 18e az INA tárcsa. Idei árak még nincsennek, mert a mennyiség, a devizaárfolyam és az angol infláció függvénye. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 12:29:48 »

Tavaly 12eFt volt a zen és 18e az INA tárcsa. Idei árak még nincsennek, mert a mennyiség, a devizaárfolyam és az angol infláció függvénye. Smiley

Varhato atfutasi ido? Hol lehetne majd atvenni, figyelembe veve, hogy en csak hetvegen jarok Budapesten?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 14:59:21 »

Tavaly 12eFt volt a zen és 18e az INA tárcsa. Idei árak még nincsennek, mert a mennyiség, a devizaárfolyam és az angol infláció függvénye. Smiley

Szia Relhist!
Engem érdekel az esemény!
Természetesen figyelem majd a fórumot, mert a "mennyiért, mikor, a LÉÉÉÉÉÉ hogy jut el hozzád, melyiket válasszam, hol lehet átvenni," kérdésekre a válaszokat nem most tudod megmondani.
Örülök, hogy megint előjött a téma. Várok, és figyelek.
-Egon-
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 17:37:41 »

Szia Relhist!
Engem érdekel az esemény!
Természetesen figyelem majd a fórumot, mert a "mennyiért, mikor, a LÉÉÉÉÉÉ hogy jut el hozzád, melyiket válasszam, hol lehet átvenni," kérdésekre a válaszokat nem most tudod megmondani.
Örülök, hogy megint előjött a téma. Várok, és figyelek.
-Egon-

Ha összejön min 10 érdeklődő, elindítom a rendelést. Előleget fogok kérni a jelentkezések megerősítésére.
A fizetés banki átutalással vagy készpénzben történik.
Az átvétel személyesen vagy postai úton (előre utalás után) lehetséges. A postaköltség 1000Ft, ebben benne van a csomagolás, az elsőbbségi ajánlott feladás.
Személyesen átvenni a profilomban jelzett helyen vagy hétköznapokon BP. 5. kerületében lehet. Cheesy
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 18:54:39 »

Mit gondoltok, ez a nyekergés- nyikorgás alacsonyabb fordulaton, terhelésnél jöhet a ZEN-ből? Egyéb ötlet?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:28:56 »

Mit gondoltok, ez a nyekergés- nyikorgás alacsonyabb fordulaton, terhelésnél jöhet a ZEN-ből? Egyéb ötlet?
alapjáraton inkább csetteg a szabadonfutó. Nyekergés nem nagyon lehet szerintem, mert ahhoz az kellene, hogy két alkatrész elforduljon egymáson. Sokkal inkább lehet feszítőnek a rugós tagja vagy a klímakuplug. De az is lehet, hogy a szervoszíj feszítőjét vagy valamelyik csapágyát hallod. Érdemes megnézni a szervószíj feszítőjén lévő görgő csapágyát, eléggé el tud fáradni. Alf írt a cseréjéről cikket.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #443 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:41:23 »

Mit gondoltok, ez a nyekergés- nyikorgás alacsonyabb fordulaton, terhelésnél jöhet a ZEN-ből? Egyéb ötlet?
szerintem valamelyik görgő csapágya adta meg magát,de így csak sötétben tapogatás.lekell dobni a szíjat és lecsekkolni őket! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 20:53:10 »

szerintem valamelyik görgő csapágya adta meg magát,de így csak sötétben tapogatás.lekell dobni a szíjat és lecsekkolni őket! Wink wave

Köszi a választ! Ja és a tanácsot is privátban...
 worship
A leírásod merre van, amit a szervószíj feszítőjéről írtál? Fooldalon bénáztam, de nem találtam..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2011.03.18 péntek, 10:19:17 »

Köszi a választ! Ja és a tanácsot is privátban...
 worship
A leírásod merre van, amit a szervószíj feszítőjéről írtál? Fooldalon bénáztam, de nem találtam..
pü ment.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2011.03.18 péntek, 11:00:27 »

pü ment.
Visszatérve a nyekergésre, most jobban odafigyeltem és inkább csörgés-börgés, de csak 1200-1300 rpm körül.. mikor a feszítőm (ZEN előtt) ki volt kotyogósodva, akkor 1400-1500-nál volt nagy hangja és alapjáraton is hörgött.. Ellenben most alapjáraton semmi hangja! ...

a csapágy ügyben még annyit, hogy az nekem nem volt még cserélve soha (tudtomma), lehet az van szétesőfélben?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2011.03.18 péntek, 11:26:09 »

Ha összejön min 10 érdeklődő, elindítom a rendelést. Előleget fogok kérni a jelentkezések megerősítésére.
A fizetés banki átutalással vagy készpénzben történik.
Az átvétel személyesen vagy postai úton (előre utalás után) lehetséges. A postaköltség 1000Ft, ebben benne van a csomagolás, az elsőbbségi ajánlott feladás.
Személyesen átvenni a profilomban jelzett helyen vagy hétköznapokon BP. 5. kerületében lehet. Cheesy

Köszönön, az adást vettem!
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 16:20:54 »

Olvasgatok itt, de nem látom. Kiderült, mekkora eddig a max futás szabadonfutóval? Nekem holnap kerül be.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 17:14:11 »

Olvasgatok itt, de nem látom. Kiderült, mekkora eddig a max futás szabadonfutóval? Nekem holnap kerül be.

Minimum 14ezer km...  wave ... de még bírja....
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.