Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 03:00:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 638 639 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10165690 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31550 Dátum: 2017.01.04 szerda, 14:59:48 »


Köszi a válaszokat!  worship  worship  worship
Még egy kérdés: az izzítógyertyákat házilag ki lehet mérni?
Ha nem, tudtok vkit ajánlani Bp-Gyál viszonylatban?

Köszi

Lehet mérni otthon. Lakatfogóval olyan 80 A-ről kell induljon a felvett áram és csökken 65 körülire.
Lakatfogó nélkül a gyertyáról a vezetéket lekötve tudod mérni a gyertya ellenállását, hogy szakadást, rövidzárat vagy a kettő között mutat valamit (a pontos ellenállás értéket majd az okosabbak megírják Smiley)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31551 Dátum: 2017.01.04 szerda, 15:08:17 »


Köszi a válaszokat!  worship  worship  worship
Még egy kérdés: az izzítógyertyákat házilag ki lehet mérni?
Ha nem, tudtok vkit ajánlani Bp-Gyál viszonylatban?

Köszi

Persze. Vagy lakatfogóval, hogy mennyi villanyt vesz fel, vagy lekötöd róla a villanyt, és ellenállásmérővel. Valami 0,4 Ohm kell legyen, ha működik (és ha jól emlékszem), ill. ha szakadt, akkor nem működik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #31552 Dátum: 2017.01.04 szerda, 15:16:05 »

Persze. Vagy lakatfogóval, hogy mennyi villanyt vesz fel, vagy lekötöd róla a villanyt, és ellenállásmérővel. Valami 0,4 Ohm kell legyen, ha működik (és ha jól emlékszem), ill. ha szakadt, akkor nem működik.

AndyA

Köszi, akkor rámérek.  worship worship worship
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31553 Dátum: 2017.01.04 szerda, 15:29:50 »

Köszi, akkor rámérek.  worship worship worship

250W / 12V ~= 20A, R = 12V / 20A = 0,6 Ohm.

Szóval ennyi kell inkább legyen, rosszul emlékeztem.  vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Geri0916
Vendég
« Új hozzászólás #31554 Dátum: 2017.01.04 szerda, 15:49:30 »

Sziasztok először is köszönöm a befogadást. Lenne egy olyan k érdésem hogy a szivargyújtóba akár mit rakok bele semmi energia nincs ma még volt es egyszer csak a transzmittert bedugtam az előbb és semmi tudnátok valamit javasolni?? Ford mondeo mk3 2002 évjáratrol lenne szó előre is köszönöm...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31555 Dátum: 2017.01.04 szerda, 15:52:33 »

Sziasztok először is köszönöm a befogadást. Lenne egy olyan k érdésem hogy a szivargyújtóba akár mit rakok bele semmi energia nincs ma még volt es egyszer csak a transzmittert bedugtam az előbb és semmi tudnátok valamit javasolni?? Ford mondeo mk3 2002 évjáratrol lenne szó előre is köszönöm...
Szia.
A belső biztitáblán nézted F68 15A?
Gyújtáson működik csak ha az F79-be van.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.04 szerda, 15:56:12 írta Vagyokabajnok© » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #31556 Dátum: 2017.01.04 szerda, 18:14:32 »

Sziasztok!

Probléma lépett fel a központi zárral,ugyanis ha bezárom távirányítóval azonnal visszanyit.A bal első ajtónál látom,hogy nem is mozdul a zár belül.
Kulccsal manuálisan rendben bezár mind a négy ajtó.Próbálkoztam elemcserével de nem segített.
Valószínű akkor valamelyik ajtó zárja mehetett tönkre?
Ha igen mennyiből lehet azt cserélni? Ha valakinek esetleg már volt ilyen gondja...

Köszönöm!

Laci
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31557 Dátum: 2017.01.04 szerda, 18:27:14 »

Sziasztok!

Probléma lépett fel a központi zárral,ugyanis ha bezárom távirányítóval azonnal visszanyit.A bal első ajtónál látom,hogy nem is mozdul a zár belül.
Kulccsal manuálisan rendben bezár mind a négy ajtó.Próbálkoztam elemcserével de nem segített.
Valószínű akkor valamelyik ajtó zárja mehetett tönkre?
Ha igen mennyiből lehet azt cserélni? Ha valakinek esetleg már volt ilyen gondja...

Köszönöm!

Laci

A bal első zárad vett érzékeny búcsút. Szerezz be 2003 utánit, cseréld ki és örülj. Neked a fekete kell (most fehér van benne) és az angol nem jó. Asszem az mk2-es focusé is jó. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is. Keress rá ebben a topikban, volt szó róla többször is. Ha lehet kapni, akkor úgy 10-15e ft körül mozog az ára. Addig ideiglenes megoldásnak jó, hogy a zár 3 rögzítőcsavarjából kitekered az alsót, befújsz a lyukon WD40-et és kész.
Naplózva
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #31558 Dátum: 2017.01.04 szerda, 19:31:11 »

A bal első zárad vett érzékeny búcsút. Szerezz be 2003 utánit, cseréld ki és örülj. Neked a fekete kell (most fehér van benne) és az angol nem jó. Asszem az mk2-es focusé is jó. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is. Keress rá ebben a topikban, volt szó róla többször is. Ha lehet kapni, akkor úgy 10-15e ft körül mozog az ára. Addig ideiglenes megoldásnak jó, hogy a zár 3 rögzítőcsavarjából kitekered az alsót, befújsz a lyukon WD40-et és kész.
Köszönöm a választ!  worship
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
droford
Vendég
« Új hozzászólás #31559 Dátum: 2017.01.04 szerda, 20:54:27 »

Sziasztok!
Központi zár gondom van.
Hibajelenség: a kulcs nyomógombjával nem tudom kinyitni és bezárni az autót (csomagtér ajtót sem). Kulccsal be tudom zárni az ajtót (zárja az ajtókat) de kinyitni már nem lehet vele.
Próbáltam tanítani a kulcsot a fórumon leírta leírtak szerint, de sajnos addig sem jutottam el mert a négyszeri kulcsfordítás után van sípoló hang de az óránál a led nem marad világítva, nyomógombra nem reagál.
A tartalék kulcsom (a másik) már régóta nem működik.
Mind a kettővel tudom indítani az autót.
Mi lehet a hibás? Kulcsok vagy már a programozásnál van a hiba???
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #31560 Dátum: 2017.01.04 szerda, 22:53:04 »

Sziasztok!
Másik noti Frissen telepített Forscan extendeddel és ugyan csak azt írja hogy lépjek kapcsolatba  a fejlesztőkkel és itt is csak a GEM modul hajlandó elindulni IC véletlen sem -.-
Windows 10 64bit van a notikon. Ez nem tudom, hogy befolyásolja-e.

HELP!  help help help rinya
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31561 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 08:05:41 »

Sziasztok!
Másik noti Frissen telepített Forscan extendeddel és ugyan csak azt írja hogy lépjek kapcsolatba  a fejlesztőkkel és itt is csak a GEM modul hajlandó elindulni IC véletlen sem -.-
Windows 10 64bit van a notikon. Ez nem tudom, hogy befolyásolja-e.

HELP!  help help help rinya

Kellene működnie W10 64 bittel a Forscannek is, meg az ELM-nek is. Másik ELM-el próbáltad már?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #31562 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 09:28:30 »

Kellene működnie W10 64 bittel a Forscannek is, meg az ELM-nek is. Másik ELM-el próbáltad már?

Kettő van, az egyik Bluetooth a másik usb-s egyikkel sem ment.
De csak a modul programozások kivétel a GEM modul.
Mind a két interface a kék színű ha ez jelent valamit.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #31563 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 11:22:18 »

250W / 12V ~= 20A, R = 12V / 20A = 0,6 Ohm.

Szóval ennyi kell inkább legyen, rosszul emlékeztem.  vigyor3

AndyA

Köszi  integet2
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #31564 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 11:31:05 »

Kettő van, az egyik Bluetooth a másik usb-s egyikkel sem ment.
De csak a modul programozások kivétel a GEM modul.
Mind a két interface a kék színű ha ez jelent valamit.

Szia!

Pár napja én is ellenőrzés céljából rádugtam a diagot az autóra. A frissen telepített ForScan-nel nekem sem működik más, csak a Gem programozás, a többire hibát dob. Kb. két hónapja tökéletesen működött, de akkor nem a legfrissebb ForScan-t használtam, lehet meg kéne próbálni régebbivel.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31565 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 11:39:36 »

Szia!

Pár napja én is ellenőrzés céljából rádugtam a diagot az autóra. A frissen telepített ForScan-nel nekem sem működik más, csak a Gem programozás, a többire hibát dob. Kb. két hónapja tökéletesen működött, de akkor nem a legfrissebb ForScan-t használtam, lehet meg kéne próbálni régebbivel.

Ezt reprodukálva pár screenshottal el kellene küldeni a Forscan fejlesztőinek.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Maximusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #31566 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 14:43:44 »

Lehet, csak kell hozzá egy gyári diag cucc. Szerintem vedd fel a kapcsolatot vik (Németh Viktor) nevű fórumtársunkkal. Ott dolgozik a Lágymányosi hídnál levő Auto Fort-nál.

Jav. Most találtam a FAQ-ban: http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.msg1067153#msg1067153 Igaz ez a tempomatról szól, de értelem szerűen a pill fogyi kijelzését kapcsolod be.

Szia!

amikor az IC modul konfigurálását választom, akkor azt a hibát dobja, hogy : A szervizeljárás megszakadt. Kérem, vegye fel a kapcsolatot a fejlesztőkkel

Szerinted mi lehet a probléma? - nálam van , a kocsival vagy a programmal?
Naplózva

Ford Mondeo 2005 (BWY) Turnier 2.2 TDCi M6 Titanium-X Ink-Blue
Maximusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #31567 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 14:48:14 »

2011-es az utolsó Nyugat-Európa frissítés (Jaguarból átvadítva). Kelet-Európa 2010-es.

Biztos akarod?

Egyébként ennyire nem is egyszerű. FordWikin találsz komplett leírást. Három részből áll, olyan hosszú.

Biztos akarod...?

Vegyél egy Androidos, 2 DIN-es fejegységet, kösd be egy megfelelő átalakítóval, és örülj az iGo-nak. Smiley

AndyA


ha veszek egy ilyen 2Din-es Androidos fejegységet, akkor a kormányról vezérelhetőség is megmarad? - ismer valaki ilyen fejegységet?
Naplózva

Ford Mondeo 2005 (BWY) Turnier 2.2 TDCi M6 Titanium-X Ink-Blue
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31568 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 14:51:24 »


ha veszek egy ilyen 2Din-es Androidos fejegységet, akkor a kormányról vezérelhetőség is megmarad? - ismer valaki ilyen fejegységet?

Vagy adnak hozzá (ritka) vagy külön kell vegyél hozzá kis dobozkát, amit bekötve tud működni a kormányról vezérelhetőség.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Maximusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #31569 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 14:54:17 »

Banner Power Bull 72 Ah volt benne, aminek 660A az indító árama.
Vagy ilyet veszek bele vagy a Varta Silver Dynamic 75Ah, aminek 750A az indító árama...

nem sokkal több a Varta, de teljesítményben többet tud.. viszont nem tudom hogy érdemes-e Vartát venni..
Sztetek?

nekem is volt akksi gondom, én ilyet vettem bele : Topla 85Ah 860A-s indítóáram, teszi a dolgát, ahogy kell, csak ajánlani tudom! Méretben is ez való bele!

http://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/topla/top-12v-85ah-j-p232672051/
Naplózva

Ford Mondeo 2005 (BWY) Turnier 2.2 TDCi M6 Titanium-X Ink-Blue
Maximusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #31570 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 15:13:46 »

Szia!

Pár napja én is ellenőrzés céljából rádugtam a diagot az autóra. A frissen telepített ForScan-nel nekem sem működik más, csak a Gem programozás, a többire hibát dob. Kb. két hónapja tökéletesen működött, de akkor nem a legfrissebb ForScan-t használtam, lehet meg kéne próbálni régebbivel.

Szia!

a 2.3.4 beta, 2016-09-21 verzióval működik az IC programozása - ezért érdems erre cserélni a legutolsó bétát Wink
Naplózva

Ford Mondeo 2005 (BWY) Turnier 2.2 TDCi M6 Titanium-X Ink-Blue
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #31571 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 16:00:03 »

Szia!

a 2.3.4 beta, 2016-09-21 verzióval működik az IC programozása - ezért érdems erre cserélni a legutolsó bétát Wink

Nekem a programozásra épp nem volt szükségem(csak kíváncsiságból szerettem volna megnézni ezt-azt), ezért is nem próbáltam régebbi verzióval. A hétvégén majd azért felrakom én is a régebbi verziót és megnézem.  vigyor3
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #31572 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 20:38:11 »

Szia!

a 2.3.4 beta, 2016-09-21 verzióval működik az IC programozása - ezért érdems erre cserélni a legutolsó bétát Wink

Szia! Milyen OBD hibakódolvasód van?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Maximusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #31573 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 20:53:55 »

Szia! Milyen OBD hibakódolvasód van?


Egy USB-s Vagyokabajnok© féle, és egy régi beszerzésből származó Bluetooth-os.

Maximusz
Naplózva

Ford Mondeo 2005 (BWY) Turnier 2.2 TDCi M6 Titanium-X Ink-Blue
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #31574 Dátum: 2017.01.06 péntek, 18:37:46 »

Sziasztok!

Az ülésfűtés vezérlésem elromlott. Tud esetleg valaki eladót ilyet?

https://goo.gl/photos/7imivfs3RQQzUdKB9

Sziasztok!

Szerintetek ha veszek egy ulesfutest az Ali expressen akkor meg lehet oldani, hogy ne a szivargyujtoba dugjam, hanem az ulesfutes kapcsolojara kossem ra? Felek ha a szivargyujtora dugom es elfelejtem kikapcsolni, akkor lemeriti az akksit (a telefon is mindig tolt szivargyujtorol, ha le van allitva a kocsi, es a gyujtas leveve, inditokulcs kiveve).
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #31575 Dátum: 2017.01.06 péntek, 18:53:46 »

Sziasztok!

Szerintetek ha veszek egy ulesfutest az Ali expressen akkor meg lehet oldani, hogy ne a szivargyujtoba dugjam, hanem az ulesfutes kapcsolojara kossem ra? Felek ha a szivargyujtora dugom es elfelejtem kikapcsolni, akkor lemeriti az akksit (a telefon is mindig tolt szivargyujtorol, ha le van allitva a kocsi, es a gyujtas leveve, inditokulcs kiveve).

Szia.

A biztitáblában rakd át F68 ból az F79-be és csak gyújtáson megy.  Wink

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #31576 Dátum: 2017.01.06 péntek, 19:11:58 »

Sziasztok!

Szerintetek ha veszek egy ulesfutest az Ali expressen akkor meg lehet oldani, hogy ne a szivargyujtoba dugjam, hanem az ulesfutes kapcsolojara kossem ra? Felek ha a szivargyujtora dugom es elfelejtem kikapcsolni, akkor lemeriti az akksit (a telefon is mindig tolt szivargyujtorol, ha le van allitva a kocsi, es a gyujtas leveve, inditokulcs kiveve).
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujtó-tudtátok!%3F
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #31577 Dátum: 2017.01.06 péntek, 20:03:15 »

Sziasztok!
A 2.3.4.-es verzióval sikerült beaktiválni a pillanatnyi fogyasztást viszont álló helyben nem mér semmit gondolom az óracsoportban nincs liter per óra de szépen jelez menet közben l/km-rel. Smiley
Az RCM-nél ha nyomok egy startot akkor  alul 0%nál áll és nem igazán történik semmi 1-2 perc várakozásnál feladtam. ez normális vagy valami ott sem stimmel?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #31578 Dátum: 2017.01.06 péntek, 21:12:42 »

Sziasztok! Kérdésem: észrevettem, hogy a vízhőfokmérő elég nehézkesen akar felfelé kúszni, inkább hosszabb utakon produkálja magát, akkor semmi gond nincs, viszont ha melózni megyek, oda-vissza 20 km-t teszek meg minden nap, nem nagyon akar középút felé tartani a mutató, mindig lent van a picsában. Ez, ööö, hogy is kérdezzem, normális a vízhőfok mérőre nézve?  pias
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.06 péntek, 21:15:10 írta Baker » Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31579 Dátum: 2017.01.07 szombat, 06:58:00 »

Sziasztok! Kérdésem: észrevettem, hogy a vízhőfokmérő elég nehézkesen akar felfelé kúszni, inkább hosszabb utakon produkálja magát, akkor semmi gond nincs, viszont ha melózni megyek, oda-vissza 20 km-t teszek meg minden nap, nem nagyon akar középút felé tartani a mutató, mindig lent van a picsában. Ez, ööö, hogy is kérdezzem, normális a vízhőfok mérőre nézve?  pias

Rövid a táv és nincs ideje felmelegedni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31580 Dátum: 2017.01.07 szombat, 09:51:17 »

Sziasztok! Kérdésem: észrevettem, hogy a vízhőfokmérő elég nehézkesen akar felfelé kúszni, inkább hosszabb utakon produkálja magát, akkor semmi gond nincs, viszont ha melózni megyek, oda-vissza 20 km-t teszek meg minden nap, nem nagyon akar középút felé tartani a mutató, mindig lent van a picsában. Ez, ööö, hogy is kérdezzem, normális a vízhőfok mérőre nézve?  pias
Ha jól működik,akkor fel kell menni középállásba a minuszoktól függetlenül is,max. egy kicsit lassabban.A hűtőrácsot részlegesen takard le,nekem is így van és kb. ugyanúgy melegszik a mutató szerint,mint nyáron.(4 km után 80-90°C jelent a középállás Forscan-nel nézve).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #31581 Dátum: 2017.01.07 szombat, 10:21:04 »

Köszi szépen skacok!  worship
Naplózva
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #31582 Dátum: 2017.01.07 szombat, 11:30:16 »

Na, ma délelőttre lemerült az akksi.  szomoru1 Sőt, a párom Suzukijának az akksija is lemerült. Minden akksi lemerült.  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 11:34:45 írta Baker » Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #31583 Dátum: 2017.01.07 szombat, 11:34:53 »

Sziasztok Fórumtársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy van-e valakinek közületek olyan tapasztalata, ismeretsége aki vissza tudná állítani nekem a részecskeszűrő takarítás után az autómat. Jelenleg még "csökkentett üzemmódban"  van. Tudom, hogy ezzel márkaszervizhez lenne érdemes fordulni, de én jobban bízom egy Mondeo tulajban akit lehet sokkal jobban és mélyebben érdekelnek a szoftveres dolgok.

Üdv: Tile  wave
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #31584 Dátum: 2017.01.07 szombat, 11:42:25 »

Sziasztok Fórumtársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy van-e valakinek közületek olyan tapasztalata, ismeretsége aki vissza tudná állítani nekem a részecskeszűrő takarítás után az autómat. Jelenleg még "csökkentett üzemmódban"  van. Tudom, hogy ezzel márkaszervizhez lenne érdemes fordulni, de én jobban bízom egy Mondeo tulajban akit lehet sokkal jobban és mélyebben érdekelnek a szoftveres dolgok.

Üdv: Tile  wave
csepeli vagy nem?
...ahh,látom fehérvári.
Halásztelken tudok(tudnék) segíteni-remélhetőleg. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #31585 Dátum: 2017.01.07 szombat, 11:45:02 »

Sziasztok! Kérdésem: észrevettem, hogy a vízhőfokmérő elég nehézkesen akar felfelé kúszni, inkább hosszabb utakon produkálja magát, akkor semmi gond nincs, viszont ha melózni megyek, oda-vissza 20 km-t teszek meg minden nap, nem nagyon akar középút felé tartani a mutató, mindig lent van a picsában. Ez, ööö, hogy is kérdezzem, normális a vízhőfok mérőre nézve?  pias

A dizelek sokkal kevesebb veszteséghőt termelnek mint a benzines motorok, plusz kint hideg van, te meg a fűtéssel is veszel el hőt a motortól. Az első 2-4 percben legalább ne kapcsold be a fűtést, plusz van egy totalcaros régi cikk amiben le van irva hogyan milyen fordulatszámon lehet a legideálisabban bemelegíteni dizel autót is. A fordulatszám jó megválasztása a kulcs, keresd meg.  A hűtő kartonpapirozása is lehet részmegoldás, de egy jól működő termosztát is pont ezt csinálja.  A benzinesem ezekben a hidegekben kb 3-5 perc alatt melegszik be, úgy hogy követem a bemelegítési totalcaros szabályokat, de a fűtést rákapcsolom, mert fázós vagyok. (gyári jól működő termosztáttal, kartonpapir nélkül)

Az akksi lemerülés ellen pedig sokat segit ha a tél beállta előtt rádobod töltőre az autót, vagy amikor lehetőséged van rá. (vagy hosszú autópályás utak, de az soha nem löki fel teljesen az akksit, mint egy automata toltő)
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 11:49:04 írta Fokadriver1 » Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #31586 Dátum: 2017.01.07 szombat, 11:45:55 »

Na, ma délelőttre lemerült az akksi.  szomoru1 Sőt, a párom Suzukijának az akksija is lemerült. Minden akksi lemerült.  rinya
folyadékkal,(ha tölhető)és villanyal is feltöltött állapotban érdemes nekimenni a télnek.
3éves kora után már nem garancia a nyáron jó akku sem.Otthon rendelkezz akkutöltővel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #31587 Dátum: 2017.01.07 szombat, 11:50:57 »

Köszönöm szépen skacok, ezért szeretem ezt a fórumot, mert mindig tanulok valami újat valamivel kapcsolatban! Wink A legjobbakat Nektek!  Wink
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #31588 Dátum: 2017.01.07 szombat, 13:12:36 »

Sziasztok!

 Az akkumulátort ki lehet venni az autóból hosszabb időre (1-2nap),hogy az autó elektronikájának ne legyen baja?

Köszi.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #31589 Dátum: 2017.01.07 szombat, 13:17:13 »

Sziasztok!

 Az akkumulátort ki lehet venni az autóból hosszabb időre (1-2nap),hogy az autó elektronikájának ne legyen baja?

Köszi.
az egyikk rokonom télen nem használj az autót.3-4 hónapig nincs benne akku.Tavasszal pöccre indul. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31590 Dátum: 2017.01.07 szombat, 13:17:24 »

Sziasztok!

 Az akkumulátort ki lehet venni az autóból hosszabb időre (1-2nap),hogy az autó elektronikájának ne legyen baja?

Köszi.

Persze, csak legyen kéznél a rádió kódod.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31591 Dátum: 2017.01.07 szombat, 13:22:01 »

Sziasztok!
A 2.3.4.-es verzióval sikerült beaktiválni a pillanatnyi fogyasztást viszont álló helyben nem mér semmit gondolom az óracsoportban nincs liter per óra de szépen jelez menet közben l/km-rel. Smiley
Az RCM-nél ha nyomok egy startot akkor  alul 0%nál áll és nem igazán történik semmi 1-2 perc várakozásnál feladtam. ez normális vagy valami ott sem stimmel?


Ez ilyen. Azt majd te is észre fogod venni, hogy nem pontos. Nekem az átlagfogyira mindig legalább egy literrel kevesebbet ír ki, mint ami kijön számolással. Álló helyben nem fog írni semmit. 2,3-55 l/100 km a kiírt intervalluma.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31592 Dátum: 2017.01.07 szombat, 14:57:00 »

Sziasztok! Kérdésem: észrevettem, hogy a vízhőfokmérő elég nehézkesen akar felfelé kúszni, inkább hosszabb utakon produkálja magát, akkor semmi gond nincs, viszont ha melózni megyek, oda-vissza 20 km-t teszek meg minden nap, nem nagyon akar középút felé tartani a mutató, mindig lent van a picsában. Ez, ööö, hogy is kérdezzem, normális a vízhőfok mérőre nézve?  pias

Nekem úgy, hogy nem fűtök, viszont állandőan újra bekapcsolom a szélvédőfűtést, hogy terheljen a generátor lámpánál állásban is, jobban melegedjen a motor, 5-6 km, mire megmozdul a mutató ezekben a szibériai hidegekben. Ha te nem kapcsolod le a fűtést, és mondjuk városi tempóban haladsz csak, simán tud annyit hűteni, hogy nem mozdul meg a mutató egész úton.

Próbáld ki, hogy fűtés nélkül mit csinál (persze annyira néha be kell kapcsolni, hogy lefújja a párát).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31593 Dátum: 2017.01.07 szombat, 15:02:12 »

A dizelek sokkal kevesebb veszteséghőt termelnek mint a benzines motorok, plusz kint hideg van, te meg a fűtéssel is veszel el hőt a motortól. Az első 2-4 percben legalább ne kapcsold be a fűtést, plusz van egy totalcaros régi cikk amiben le van irva hogyan milyen fordulatszámon lehet a legideálisabban bemelegíteni dizel autót is. A fordulatszám jó megválasztása a kulcs, keresd meg.  A hűtő kartonpapirozása is lehet részmegoldás, de egy jól működő termosztát is pont ezt csinálja.  A benzinesem ezekben a hidegekben kb 3-5 perc alatt melegszik be, úgy hogy követem a bemelegítési totalcaros szabályokat, de a fűtést rákapcsolom, mert fázós vagyok. (gyári jól működő termosztáttal, kartonpapir nélkül)

Az akksi lemerülés ellen pedig sokat segit ha a tél beállta előtt rádobod töltőre az autót, vagy amikor lehetőséged van rá. (vagy hosszú autópályás utak, de az soha nem löki fel teljesen az akksit, mint egy automata toltő)

De, dízelnél fellöki. A hivatalos normál töltőfesz 14,4V, ami ma reggel -12 fokban 15,1V volt, majd délutánra a -6-ban már csak 14,6. Nyáron, 30 fok körül és fölött viszont lement 14V-ra, 35 fok körül még 13,8-13,9V-ra is, hogy ne forralja fel az akksit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31594 Dátum: 2017.01.07 szombat, 15:03:16 »

Sziasztok!

 Az akkumulátort ki lehet venni az autóból hosszabb időre (1-2nap),hogy az autó elektronikájának ne legyen baja?

Köszi.

Elég fura lenne, ha a villanytalan állapottól bármi baja tudna lenni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #31595 Dátum: 2017.01.07 szombat, 18:34:55 »

Elég fura lenne, ha a villanytalan állapottól bármi baja tudna lenni. Smiley

AndyA
Hallottam olyanról , hogy az akksit nem lehet csak úgy kikapni az autóból, előbb külső áramforrásra kell tenni.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Akosvagyok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #31596 Dátum: 2017.01.07 szombat, 18:44:06 »

Sziasztok!

Vettem MK2-től Fűthető, hűthető bőr üléseket (monitorosakat) !
Nincs véletlen valakinek talonban egy leírás hogy tudom őket a legegyszerűbben bekötni FL. előtti autóba Huh?

Köszi előre is
Skyjezus Cheesy
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31597 Dátum: 2017.01.07 szombat, 19:07:48 »

Hallottam olyanról , hogy az akksit nem lehet csak úgy kikapni az autóból, előbb külső áramforrásra kell tenni.
Hát nem tudom....ha pl. lemerül az akksi vagy akarsz egy resetet,akkor is áramtalanítasz(sarukat leveszed kb.15-20 perc) és újból áram alá helyezve sem történik semmi csak el tudod indítani a gépet. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #31598 Dátum: 2017.01.07 szombat, 19:49:43 »

Hát nem tudom....ha pl. lemerül az akksi vagy akarsz egy resetet,akkor is áramtalanítasz(sarukat leveszed kb.15-20 perc) és újból áram alá helyezve sem történik semmi csak el tudod indítani a gépet. vigyor3

Ok. Engem meg lehet győzni.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #31599 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 09:51:38 »

Hallottam olyanról , hogy az akksit nem lehet csak úgy kikapni az autóból, előbb külső áramforrásra kell tenni.

Szia!

Ezt kényelmi szempontból szokták akksi csere esetén csinálni.
Mert, ha külső áramforrásra csatlakoztatod nem kell újra tanítani az ablakokat, nem kéri a rádió a kódot, nem kell beállítani újra a rádió adókat.  Wink

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 638 639 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.