Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 05:23:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 632 633 [634] 635 636 637 638 639 640 641 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10165993 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31650 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 22:23:55 »

Mondjuk, hogy kb. 10V alá. Ezeken a hideg reggeleken mutatott a mérőke 9,68V és hasonlókat is, mégsem döglött el semmi. Smiley

AndyA
worship
nálam 12 V alatt nem volt ebben a hidegben. (új akksi)
Azért,ha kínozod a hibajelet beadja x Volt alatt.Csak az én akksimra tudok hivatkozni,a többi lehet ennél sokkal jobb.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.09 hétfő, 22:29:59 írta Vagyokabajnok© » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31651 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 23:18:18 »

worship
nálam 12 V alatt nem volt ebben a hidegben. (új akksi)
Azért,ha kínozod a hibajelet beadja x Volt alatt.Csak az én akksimra tudok hivatkozni,a többi lehet ennél sokkal jobb.


Indításkor közvetlenül nem, mert tudja, hogy akkor leesehet picit a fesz.

A 7 szegmenses kici, óccó kínai kijelző kb. 2-3-szor frissít másodpercenként, közben átlagol. Ha az azt mondja, hogy 9,68V, akkor az annyi is volt. Mégsem visít a hibakód sehol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #31652 Dátum: 2017.01.10 kedd, 10:13:45 »

Sziasztok!

Olyan gondom lett hogy a kocsi nem ad meleget csak hideget fúj be akárhogy állítom. Tegnap semmi baja nem volt. Hideg meleg állításnál hallom hogy mozog valami de ha hidegre állítom akkor még hidegebbet fúj. Nem tudom mihez nyúljak valakinek ötlet?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31653 Dátum: 2017.01.10 kedd, 10:18:08 »

Sziasztok!

Olyan gondom lett hogy a kocsi nem ad meleget csak hideget fúj be akárhogy állítom. Tegnap semmi baja nem volt. Hideg meleg állításnál hallom hogy mozog valami de ha hidegre állítom akkor még hidegebbet fúj. Nem tudom mihez nyúljak valakinek ötlet?

Nézd meg a hűtőfolyadék szintet, ha jó, reseteld a klímát. Leírás FAQ-ban: klímateszt
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #31654 Dátum: 2017.01.10 kedd, 11:22:17 »

Nézd meg a hűtőfolyadék szintet, ha jó, reseteld a klímát. Leírás FAQ-ban: klímateszt

A hűtőfolyadék szint jóval a max felett lett pedig a max és a min közt volt eddig ráadásul a klíma sem kapcsol már be eddig ment az is. Elromlott a termosztát a hőfok a az órán középen áll.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31655 Dátum: 2017.01.10 kedd, 11:31:56 »

A hűtőfolyadék szint jóval a max felett lett pedig a max és a min közt volt eddig ráadásul a klíma sem kapcsol már be eddig ment az is. Elromlott a termosztát a hőfok a az órán középen áll.

A klíma 5 fok alatt nem kapcsol be, az nem érdekes. Mitől lett több víz??? A klímatesztet sikerült lefuttatni?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #31656 Dátum: 2017.01.10 kedd, 12:07:25 »

A klíma 5 fok alatt nem kapcsol be, az nem érdekes. Mitől lett több víz??? A klímatesztet sikerült lefuttatni?

Már szerintem tuti hogy termosztát a ludas a vízhőfok mutató kileng rendesen a piros oldalfele. Meg kellett állnom az út szélénél hogy lehűljön. Szerinted nyitva vagy zárva van a termosztát? 
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #31657 Dátum: 2017.01.10 kedd, 12:15:57 »

Sziasztok! Új vagyok ma regisztráltam ahogy olvasgattam ezt az oldalt! Nemrég vettem egy tddi motoros mondeot 2002 es évjárat! Olyan gondom lenne hogy hidegen szépen pöccre indul melegen viszont mintha nem kapna elég üzemanyagot az autó nem indul be csak rángat, vagy ha elis kapja nehezen! Mi lehet a gond? Tudnátok nekem segiteni? Előre is köszönöm! Smiley
Már szerintem tuti hogy termosztát a ludas a vízhőfok mutató kileng rendesen a piros oldalfele. Meg kellett állnom az út szélénél hogy lehűljön. Szerinted nyitva vagy zárva van a termosztát? 
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31658 Dátum: 2017.01.10 kedd, 12:31:18 »

Sziasztok! Új vagyok ma regisztráltam ahogy olvasgattam ezt az oldalt! Nemrég vettem egy tddi motoros mondeot 2002 es évjárat! Olyan gondom lenne hogy hidegen szépen pöccre indul melegen viszont mintha nem kapna elég üzemanyagot az autó nem indul be csak rángat, vagy ha elis kapja nehezen! Mi lehet a gond? Tudnátok nekem segiteni? Előre is köszönöm! Smiley

Ferqonak van/volt hasonló problémája. Nála adagoló hibát valószínűsítettek. Kis házi barkáccsal csinált magának kerülőutat.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #31659 Dátum: 2017.01.10 kedd, 12:55:18 »

Ferqonak van/volt hasonló problémája. Nála adagoló hibát valószínűsítettek. Kis házi barkáccsal csinált magának kerülőutat.
    kösz szépen! Vmi ilyesmire gondoltam énis!
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31660 Dátum: 2017.01.10 kedd, 13:17:32 »

Már szerintem tuti hogy termosztát a ludas a vízhőfok mutató kileng rendesen a piros oldalfele. Meg kellett állnom az út szélénél hogy lehűljön. Szerinted nyitva vagy zárva van a termosztát?  

Nem nyit, vagy dugulás van valahol, vagy vízpumpa hiba.
Benzines topikban folytatjuk...
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.10 kedd, 13:19:08 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #31661 Dátum: 2017.01.10 kedd, 19:52:23 »

Sziasztok fórumtársak! Rstwingo jó tanácsát megfogadván (akinek autója van, legyen töltője is Cheesy ), a mai napon beszerzésre került egy digitális LED-es kijelzéses mikroprocesszoros atomtöltő.  vigyor3 Az akkumulátor tavaly október eleji, azóta egyszer már vissza lett véve az üzletbe, ahol fel is töltötték. Ma este tesztelés gyanánt kikaptam az autóból tesztelés gyanánt és szombat óta (teljes! töltést követően) 2 egységnyit merült az új töltő szerint. Összesen 5 rubrika van rajta, csatlakoztatáskor 3 rubrikán volt és úgy töltötte fel kb. 20 perc alatt. Milyen fogyasztók lehetnek az autóban kikapcsolt állapotban, amelyek esetleg húznák lefelé az akksit? Szombaton volt feltöltve és ma kedd este van. Ami éjszaka is üzemel, az a központi zár, a riasztó, a
CD-s magnó, amelyet akkor is be tudok kapcsolni, ha az autó nincs beindítva. Van egy menetrögzítő kamera beszerelve elől-hátul, de ez kikapcsolt állapotban van, ha kiszállok az autóból. Másról nem tudok. Van valami tippetek?
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.10 kedd, 19:54:17 írta Baker » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31662 Dátum: 2017.01.10 kedd, 20:19:50 »

Sziasztok fórumtársak! Rstwingo jó tanácsát megfogadván (akinek autója van, legyen töltője is Cheesy ), a mai napon beszerzésre került egy digitális LED-es kijelzéses mikroprocesszoros atomtöltő.  vigyor3 Az akkumulátor tavaly október eleji, azóta egyszer már vissza lett véve az üzletbe, ahol fel is töltötték. Ma este tesztelés gyanánt kikaptam az autóból tesztelés gyanánt és szombat óta (teljes! töltést követően) 2 egységnyit merült az új töltő szerint. Összesen 5 rubrika van rajta, csatlakoztatáskor 3 rubrikán volt és úgy töltötte fel kb. 20 perc alatt. Milyen fogyasztók lehetnek az autóban kikapcsolt állapotban, amelyek esetleg húznák lefelé az akksit? Szombaton volt feltöltve és ma kedd este van. Ami éjszaka is üzemel, az a központi zár, a riasztó, a
CD-s magnó, amelyet akkor is be tudok kapcsolni, ha az autó nincs beindítva. Van egy menetrögzítő kamera beszerelve elől-hátul, de ez kikapcsolt állapotban van, ha kiszállok az autóból. Másról nem tudok. Van valami tippetek?

Áramfelvételt kell mérni az autó lezárást követően 20 perc múlva. Kitudja, hogy ez az 5 meg 3 rublika mit jelképez...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31663 Dátum: 2017.01.10 kedd, 22:12:32 »

Sziasztok fórumtársak! Rstwingo jó tanácsát megfogadván (akinek autója van, legyen töltője is Cheesy ), a mai napon beszerzésre került egy digitális LED-es kijelzéses mikroprocesszoros atomtöltő.  vigyor3 Az akkumulátor tavaly október eleji, azóta egyszer már vissza lett véve az üzletbe, ahol fel is töltötték. Ma este tesztelés gyanánt kikaptam az autóból tesztelés gyanánt és szombat óta (teljes! töltést követően) 2 egységnyit merült az új töltő szerint. Összesen 5 rubrika van rajta, csatlakoztatáskor 3 rubrikán volt és úgy töltötte fel kb. 20 perc alatt. Milyen fogyasztók lehetnek az autóban kikapcsolt állapotban, amelyek esetleg húznák lefelé az akksit? Szombaton volt feltöltve és ma kedd este van. Ami éjszaka is üzemel, az a központi zár, a riasztó, a
CD-s magnó, amelyet akkor is be tudok kapcsolni, ha az autó nincs beindítva. Van egy menetrögzítő kamera beszerelve elől-hátul, de ez kikapcsolt állapotban van, ha kiszállok az autóból. Másról nem tudok. Van valami tippetek?
Nem indul az autód vagy csak nem azt látod a töltőn amit szeretnél? Ezek ilyen processzoros "izék" ez szinte midig azt mutatja hogy tölteni kell. Nekem olyan van amin két színű dióda van, töltöm, zöld leveszem a töltőről, pár óra múlva megint piros. Kocsi vidáman indul. nyes
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31664 Dátum: 2017.01.11 szerda, 08:17:55 »

Sziasztok fórumtársak! Rstwingo jó tanácsát megfogadván (akinek autója van, legyen töltője is Cheesy ), a mai napon beszerzésre került egy digitális LED-es kijelzéses mikroprocesszoros atomtöltő.  vigyor3 Az akkumulátor tavaly október eleji, azóta egyszer már vissza lett véve az üzletbe, ahol fel is töltötték. Ma este tesztelés gyanánt kikaptam az autóból tesztelés gyanánt és szombat óta (teljes! töltést követően) 2 egységnyit merült az új töltő szerint. Összesen 5 rubrika van rajta, csatlakoztatáskor 3 rubrikán volt és úgy töltötte fel kb. 20 perc alatt. Milyen fogyasztók lehetnek az autóban kikapcsolt állapotban, amelyek esetleg húznák lefelé az akksit? Szombaton volt feltöltve és ma kedd este van. Ami éjszaka is üzemel, az a központi zár, a riasztó, a
CD-s magnó, amelyet akkor is be tudok kapcsolni, ha az autó nincs beindítva. Van egy menetrögzítő kamera beszerelve elől-hátul, de ez kikapcsolt állapotban van, ha kiszállok az autóból. Másról nem tudok. Van valami tippetek?

Amikor töltöd, akkor 14,4V-ot kap. Amikor a töltő lekapcsol, az akku fesz elkezd lassan, de biztosan lefelé menni, és pár óra alatt eléri a 13,7-13,8V körüli értéket, ami a teljesen töltött akksi sajátja. Nyilván ha tölteni akarsz bele, ennél többel kell a töltőnek megtolnia, ezért mutat kevesebbet neked a skálán.

Mérj rendes műszerrel, ami pontos értéket mutat, többre mész vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31665 Dátum: 2017.01.11 szerda, 09:14:08 »

Amikor töltöd, akkor 14,4V-ot kap. Amikor a töltő lekapcsol, az akku fesz elkezd lassan, de biztosan lefelé menni, és pár óra alatt eléri a 13,7-13,8V körüli értéket, ami a teljesen töltött akksi sajátja. Nyilván ha tölteni akarsz bele, ennél többel kell a töltőnek megtolnia, ezért mutat kevesebbet neked a skálán.

Mérj rendes műszerrel, ami pontos értéket mutat, többre mész vele.

AndyA

Bocsi, elírtam eggyel, helyesen 12,7-12,8V (2,13 * 6 = 12,78V egészen hivatalosan).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #31666 Dátum: 2017.01.11 szerda, 09:43:02 »

Sziasztok!

A nagy hidegekben elfordítom a kulcsot indítára és 1-2sec múlva teker csak az önindító(addig semmi sem történik). Önindító utána teljesen jól indít pöccre a motor is.
Önindító felújítás lesz belőle?

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31667 Dátum: 2017.01.11 szerda, 09:54:28 »

Sziasztok!

A nagy hidegekben elfordítom a kulcsot indítára és 1-2sec múlva teker csak az önindító(addig semmi sem történik). Önindító utána teljesen jól indít pöccre a motor is.
Önindító felújítás lesz belőle?

Ha mással amúgy nincs gond, akksi, vezetékelés rendben, akkor nincs kizárva...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31668 Dátum: 2017.01.11 szerda, 10:00:57 »

Sziasztok!

A nagy hidegekben elfordítom a kulcsot indítára és 1-2sec múlva teker csak az önindító(addig semmi sem történik). Önindító utána teljesen jól indít pöccre a motor is.
Önindító felújítás lesz belőle?


Ha stabilan indít, nem feltétlenül, valószínű, hogy a hideg elmúltával a probléma is megszűnik.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31669 Dátum: 2017.01.11 szerda, 10:06:02 »

Ha stabilan indít, nem feltétlenül, valószínű, hogy a hideg elmúltával a probléma is megszűnik.

Ha már itt tartunk: mik az előjelei (ha vannak egyáltalán), hogy valamit kell majd rövidesen csinálni az önindítóval?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31670 Dátum: 2017.01.11 szerda, 10:14:58 »

Ha már itt tartunk: mik az előjelei (ha vannak egyáltalán), hogy valamit kell majd rövidesen csinálni az önindítóval?

AndyA

Én cseréltem már az önindítót. GSRTibi fülelte ki egy átvizsgálás során, hogy olyan nem egészséges hangja van és ajánlott kezdeni vele valamit. A Kertész utcából hozott felújított jóval virgoncabban tekert, illetve a hangja is szebb lett.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31671 Dátum: 2017.01.11 szerda, 10:21:09 »

Ha már itt tartunk: mik az előjelei (ha vannak egyáltalán), hogy valamit kell majd rövidesen csinálni az önindítóval?

AndyA
Nem a behúzótekercsét viselte meg a hideg?  Az miatt késik egy kicsit. Persze elmondása alapján.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #31672 Dátum: 2017.01.11 szerda, 10:23:53 »

Én cseréltem már az önindítót. GSRTibi fülelte ki egy átvizsgálás során, hogy olyan nem egészséges hangja van és ajánlott kezdeni vele valamit. A Kertész utcából hozott felújított jóval virgoncabban tekert, illetve a hangja is szebb lett.

Az enyémnél az gyanús, hogy annak ellenére, hogy +8 fok volt a garázsban reggel és 3 hónapos az akksi, az indítózás erősen lehúzza az akksifeszt, akár 10V alá is (9,68V egy konkrét érték, amire emlékszem).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #31673 Dátum: 2017.01.11 szerda, 12:34:58 »

Hiho. Kollégámnak van egy mondeója(2006 2.2tdci ghia)
6cd-s sony fejegység van benne. Jelenleg egy cd error feliratot mutat és sem lejátszani sem a lemezt kiadni nem hajlandó. Akku már volt leszedve az nem segített. Rádió réze renben működik. Van ötletetek milhet a gond vagy legalább a lemezeket hogy lehet kiszedni?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
molnare
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #31674 Dátum: 2017.01.11 szerda, 12:55:07 »

Hiho. Kollégámnak van egy mondeója(2006 2.2tdci ghia)
6cd-s sony fejegység van benne. Jelenleg egy cd error feliratot mutat és sem lejátszani sem a lemezt kiadni nem hajlandó. Akku már volt leszedve az nem segített. Rádió réze renben működik. Van ötletetek milhet a gond vagy legalább a lemezeket hogy lehet kiszedni?
Én is így jártam a 6CD-vel. Egy mechanikát mozgató motort cseréltek benne.
A lemezek, szétszerelés után kinyerhetők a készülékből.
Naplózva

MONDEO 2.0I 16V GHIA (2003.07 146HP B5Y)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #31675 Dátum: 2017.01.11 szerda, 13:08:21 »

Nem a behúzótekercsét viselte meg a hideg?  Az miatt késik egy kicsit. Persze elmondása alapján.

Csak a hidegekben csinálja. Nincs ott bezsírozva a behúzótekercsnél és a zsír van megdermedve?
Amint feljebb megy a hőfok már jó is. Meg nem mindig csinálja így se.

A jó időt kibírhatná akkor leszedném megnézni, kipucolni.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #31676 Dátum: 2017.01.11 szerda, 13:09:16 »

Lenne mégegy kérdésem, a kormánynál az átvezető kábelspirált nem kell cserélni? Ott megvan a tempomat kapcsolóknak a vezeték?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31677 Dátum: 2017.01.11 szerda, 13:17:41 »

Csak a hidegekben csinálja. Nincs ott bezsírozva a behúzótekercsnél és a zsír van megdermedve?
Amint feljebb megy a hőfok már jó is. Meg nem mindig csinálja így se.

A jó időt kibírhatná akkor leszedném megnézni, kipucolni.

Köszönöm!
Nem tudom gyárilag be van-e zsírozva, de a koszt begyűjtheti. Szedtem már szét behúzótkercset, forrasztott, viszonylag erős páka kell hozzá. Nem Ford volt.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31678 Dátum: 2017.01.11 szerda, 13:20:32 »

Az enyémnél az gyanús, hogy annak ellenére, hogy +8 fok volt a garázsban reggel és 3 hónapos az akksi, az indítózás erősen lehúzza az akksifeszt, akár 10V alá is (9,68V egy konkrét érték, amire emlékszem).

AndyA
Én nem méregettem semmit de szebb lett a hangja és hallhatóan gyorsabban tekert egy takarítás után. Tavaly nyáron szétszedtem az enyémet takarítási zsírozási céllal, szépen tekert viszont a bedix nyifogott. Nagyon meglepődtem mennyi fémtörmelék reszelék por volt benne. Gondolom a kettőstömegű maradványait gyűjti be az indítómotor de azt nagyon. Más ötlet nem lévén az állórész mágnesekről nagynyomású mosóval szedtem le a fémport.  A bendixnek még mindig van egy kis  hangja (fémes nyikorgás) az indítás elején a felpörgéskor, amikor már forog rendesen elcsendesedik dehát 300+km. 
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #31679 Dátum: 2017.01.11 szerda, 13:45:14 »

És a tempomatosításhoz kell az átvezető tekercset cserélni? Abban benne vannak a kábelek? Akitől veszem ő kérdezi kell-e.
A leírásban meg sem említik azt a részt.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31680 Dátum: 2017.01.11 szerda, 16:19:05 »

És a tempomatosításhoz kell az átvezető tekercset cserélni? Abban benne vannak a kábelek? Akitől veszem ő kérdezi kell-e.
A leírásban meg sem említik azt a részt.

Nem emlékszem panaszra itt a fórumon, hogy átvezetőt kellett volna cserélni, hogy működjön a tempomat.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #31681 Dátum: 2017.01.11 szerda, 18:14:25 »

És a tempomatosításhoz kell az átvezető tekercset cserélni? Abban benne vannak a kábelek? Akitől veszem ő kérdezi kell-e.
A leírásban meg sem említik azt a részt.

Szia!

Én 0-ról kábelezte be mindent, viszont a kormány átvezetőt nem kellett cserélni. A tempomat gomboknak meg volt a csatlakozója a kormányban, viszont a kormány oszlopnál már pótolni kellett 3 érintkezőt majd a megfelelő helyekre bekötni a 3 kábelt.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #31682 Dátum: 2017.01.11 szerda, 19:48:12 »

Szia!

Én 0-ról kábelezte be mindent, viszont a kormány átvezetőt nem kellett cserélni. A tempomat gomboknak meg volt a csatlakozója a kormányban, viszont a kormány oszlopnál már pótolni kellett 3 érintkezőt majd a megfelelő helyekre bekötni a 3 kábelt.

Köszi!
Akkor menni fog.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #31683 Dátum: 2017.01.11 szerda, 20:14:10 »

Én nem méregettem semmit de szebb lett a hangja és hallhatóan gyorsabban tekert egy takarítás után. Tavaly nyáron szétszedtem az enyémet takarítási zsírozási céllal, szépen tekert viszont a bedix nyifogott. Nagyon meglepődtem mennyi fémtörmelék reszelék por volt benne. Gondolom a kettőstömegű maradványait gyűjti be az indítómotor de azt nagyon. Más ötlet nem lévén az állórész mágnesekről nagynyomású mosóval szedtem le a fémport.  A bendixnek még mindig van egy kis  hangja (fémes nyikorgás) az indítás elején a felpörgéskor, amikor már forog rendesen elcsendesedik dehát 300+km. 

Nagyon okos dolog volt az öninditót takaritás céljából szétszedni biztosan megelőztél egy komolyabb meghibásodást, ajánlatos az önindítókat használattól függően időnként szétszedni nagyon el tudnak koszolódni, van olyan, hogy a bendixet kézzel csak nagy erővel lehet előre tolni és megforgatni.. Ajánlatos a kosztól  megpucolni, csúszó csapágyakat , fogaskerekeket, tengelyt vékonyan hőálló zsírral bekenni, kommutátort finoman felcsiszolni. Ha már úgy is szét van szedve akkor érdemes még a kefetartót kompletten cserélni kb. 4000 Ft. mert a pozitiv kefék kb. fele annyi idő alatt szoktak elkopni mint a negativ kefék. Ha ezeket megcsináljuk akkor megelőzhető pl. a behúzótekercs vagy az állórész és a forgórész leégése ami már igen zsebbe nyúlós téma. Aztán nem elhanyagolható, hogy az aksinkat  kiméljűk és meghosszabbítjuk az élettartamát, egy szoruló önindító akár dupla áramfelvételt igényel, akár tönkre is teheti. Ha ezeket megcsináljuk akkor 2-3 évig nyugodtak leszünk önindító tekintetében.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31684 Dátum: 2017.01.11 szerda, 23:45:42 »

Nagyon okos dolog volt az öninditót takaritás céljából szétszedni biztosan megelőztél egy komolyabb meghibásodást, ajánlatos az önindítókat használattól függően időnként szétszedni nagyon el tudnak koszolódni, van olyan, hogy a bendixet kézzel csak nagy erővel lehet előre tolni és megforgatni.. Ajánlatos a kosztól  megpucolni, csúszó csapágyakat , fogaskerekeket, tengelyt vékonyan hőálló zsírral bekenni, kommutátort finoman felcsiszolni. Ha már úgy is szét van szedve akkor érdemes még a kefetartót kompletten cserélni kb. 4000 Ft. mert a pozitiv kefék kb. fele annyi idő alatt szoktak elkopni mint a negativ kefék. Ha ezeket megcsináljuk akkor megelőzhető pl. a behúzótekercs vagy az állórész és a forgórész leégése ami már igen zsebbe nyúlós téma. Aztán nem elhanyagolható, hogy az aksinkat  kiméljűk és meghosszabbítjuk az élettartamát, egy szoruló önindító akár dupla áramfelvételt igényel, akár tönkre is teheti. Ha ezeket megcsináljuk akkor 2-3 évig nyugodtak leszünk önindító tekintetében.

Üdv: László
Egy Hitachi önindító forgórészét pontosabban a kommutátor egy szelete miatt a forgórészt leégettem. Na persze pont akkor nem találtam bontottat sehol, jó tanulópénz volt. A generátor megint hasonló, két csúszógyűrű kb 800ft két bronkefe kb 1000ft persze hogy nem szerzi be előre az ember, még jó hogy ebből 20 km-re volt bontott  10 ropiért, merthát szombat este kell megdögleni neki. Most a polcon van egy SK felújított generátor, de ott jó helye van. taps
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #31685 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 09:58:24 »

Egy Hitachi önindító forgórészét pontosabban a kommutátor egy szelete miatt a forgórészt leégettem. Na persze pont akkor nem találtam bontottat sehol, jó tanulópénz volt. A generátor megint hasonló, két csúszógyűrű kb 800ft két bronkefe kb 1000ft persze hogy nem szerzi be előre az ember, még jó hogy ebből 20 km-re volt bontott  10 ropiért, merthát szombat este kell megdögleni neki. Most a polcon van egy SK felújított generátor, de ott jó helye van. taps

Be lehet amúgy szerezni az összes alkatrészét ami ilyenkor cserés? Tdci Mondeo önindítóhoz.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31686 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 12:09:24 »

Be lehet amúgy szerezni az összes alkatrészét ami ilyenkor cserés? Tdci Mondeo önindítóhoz.

237323  CARGO    a csúszógyűrű száma amit nem volt olyan egyszerű így rákeresve megtalálod, a csapágyakat egyszerű csapágyakkal foglalkozó boltból be lehet szerezni itt általában van bronzkefe is.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #31687 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 18:43:30 »

Sziasztok!

A fórum más részében már sok segítséget kaptam, remélem itt is gazdagabb leszek pár infóval.
szóval adott egy 2004-es 2.2 TDCI, amiben tavaly télen tönkrement generátor. Szerelő kicserélte (az árából ítélve bontottra) és azóta azt tapasztalom (de elsősorban hidegben, nyáron alig), hogy indulás után random idővel (pár perctől akár egy fél óra is) kigyullad a töltésjelző lámpa, ám a töltés tökéletes, műszerrel és ledsorral is mértem, szinte inkább túltölté van. Amíg nem állítom le a motor a lámpa világít, ha újra indítom a kocsit akkor kialszik és megint valamikor váratlan időben gyullad ki ismét. Azt vettem észre, hogy mikor kigyullad a lámpa, akkor pl. a reflektor kicsit erősebben kezd világítani, és mintha picit a motor hangja is magasabb lenne, de csak árnyalattal.
Van ötletetek, hogy mi lehet a gond, vagy hogy hogyan lehetne orvosolni?
Az Aksi egy Bosh S3 2015.5 havi.

Köszönöm előre is a segítséget!
Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #31688 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 20:14:33 »

237323  CARGO    a csúszógyűrű száma amit nem volt olyan egyszerű így rákeresve megtalálod, a csapágyakat egyszerű csapágyakkal foglalkozó boltból be lehet szerezni itt általában van bronzkefe is.

Valahol teljes listát nem lehet összeszedni, hogy milyen cikkszámú alkatrészek kellenek nekem?
A www.boda.hu-n mindent be lehet szerezni ahogy nézem, de típus alapján nem tudom ki keresni az alkatrészeket.

Amúgy valószínűsítem hogy a mágneskapcsoló végében lévő nagyáramú kapcsoló van beégve nálam, ezért indít késleltetve.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
graczer
Vendég
« Új hozzászólás #31689 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 20:34:10 »

Sziasztok  ! Egy kis segitséget szeretnék kérni tőletek hátha találkozott valaki olyan hibával Ford mondeo 2000tdci 131le náha van fűtés néha nincs ! Valakinek valamilyen ötlette ??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #31690 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 20:42:24 »

Sziasztok  ! Egy kis segitséget szeretnék kérni tőletek hátha találkozott valaki olyan hibával Ford mondeo 2000tdci 131le náha van fűtés néha nincs ! Valakinek valamilyen ötlette ??
fűtésproblémák megoldásai.

-termosztátoknak 2db jónak kell lenniük.
-vízpumpának vélhetően jónak kell lennie.
-a klíma zsalumozgatói rendben kell üzemeljenek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #31691 Dátum: 2017.01.13 péntek, 17:40:38 »

237323  CARGO    a csúszógyűrű száma amit nem volt olyan egyszerű így rákeresve megtalálod, a csapágyakat egyszerű csapágyakkal foglalkozó boltból be lehet szerezni itt általában van bronzkefe is.

Ezt a csúszógyűrűt generátorhoz írtad nem?
Mert az önindítóban nincs Smiley

Megtaláltam minden cserélős alkatrészt a Boda.hu-n, meg e-mailben is nagyon segítőkészek voltak.
A Tdci 2.0 modeokon mindegyiken ez a Motocraft 2S7T-11000 önindító van? (1S7U meg a benzinesen)
Behúzó tekercset egyben érdemes cserélni? Vagy elég a nagy áramú kapcsolóját csak?


Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #31692 Dátum: 2017.01.13 péntek, 21:58:13 »

Hiho. Kollégámnak van egy mondeója(2006 2.2tdci ghia)
6cd-s sony fejegység van benne. Jelenleg egy cd error feliratot mutat és sem lejátszani sem a lemezt kiadni nem hajlandó. Akku már volt leszedve az nem segített. Rádió réze renben működik. Van ötletetek milhet a gond vagy legalább a lemezeket hogy lehet kiszedni?

Ilyen nekem is volt. Viszont kiadta a CD-t. Ráleheltem, megtöröltem a CD-t a nadrágomban, visszatettem, majd elindult. Lehet karcos a CD. Vagy elkopott az olvasófej. Vagy a hideg miatt bekrepál a rendszer.  Undecided
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31693 Dátum: 2017.01.13 péntek, 23:10:58 »

Ezt a csúszógyűrűt generátorhoz írtad nem?
Mert az önindítóban nincs Smiley

Megtaláltam minden cserélős alkatrészt a Boda.hu-n, meg e-mailben is nagyon segítőkészek voltak.
A Tdci 2.0 modeokon mindegyiken ez a Motocraft 2S7T-11000 önindító van? (1S7U meg a benzinesen)
Behúzó tekercset egyben érdemes cserélni? Vagy elég a nagy áramú kapcsolóját csak?


Köszi!
Igen a generátor alkatrésze a csúszógyűrű. Nem néztem az önindító számát sajnos nem tudom. Csak szétszedés után derül ki mi a cserélendő alkatrész, lehet csak szorul a behúzó közepe mert begyűjtött valami koszt.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #31694 Dátum: 2017.01.14 szombat, 17:58:21 »

Sziasztok!

A fórum más részében már sok segítséget kaptam, remélem itt is gazdagabb leszek pár infóval.
szóval adott egy 2004-es 2.2 TDCI, amiben tavaly télen tönkrement generátor. Szerelő kicserélte (az árából ítélve bontottra) és azóta azt tapasztalom (de elsősorban hidegben, nyáron alig), hogy indulás után random idővel (pár perctől akár egy fél óra is) kigyullad a töltésjelző lámpa, ám a töltés tökéletes, műszerrel és ledsorral is mértem, szinte inkább túltölté van. Amíg nem állítom le a motor a lámpa világít, ha újra indítom a kocsit akkor kialszik és megint valamikor váratlan időben gyullad ki ismét. Azt vettem észre, hogy mikor kigyullad a lámpa, akkor pl. a reflektor kicsit erősebben kezd világítani, és mintha picit a motor hangja is magasabb lenne, de csak árnyalattal.
Van ötletetek, hogy mi lehet a gond, vagy hogy hogyan lehetne orvosolni?
Az Aksi egy Bosh S3 2015.5 havi.

Köszönöm előre is a segítséget!

Esetleg valakinek ötlete?
Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #31695 Dátum: 2017.01.14 szombat, 20:34:36 »

Esetleg valakinek ötlete?

Csak az akksiról jutott eszembe, hogy ha jól tudom, az S3-as Bosch akksi egy elcseszett széria, 2 évet bírnak... Nem mondom hogy az a baj és cseréld le, de érdemes megfontolni szerintem.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #31696 Dátum: 2017.01.14 szombat, 20:59:03 »

Esetleg valakinek ötlete?
a bontott generátor javításra szorul.a fesszab biztosan csere.A túltöltés (ha valódi) is ezt igazolja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #31697 Dátum: 2017.01.14 szombat, 21:28:16 »

a bontott generátor javításra szorul.a fesszab biztosan csere.A túltöltés (ha valódi) is ezt igazolja.
Köszi a válaszod!

Értem, néztem, a feszültség szabályzó nem túl drága dolog, házilag is ki lehet cserélni?
A javítás alatt mit értesz?
Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #31698 Dátum: 2017.01.14 szombat, 21:39:27 »

Köszi a válaszod!

Értem, néztem, a feszültség szabályzó nem túl drága dolog, házilag is ki lehet cserélni?
A javítás alatt mit értesz?
a javítás nem csak fesszab csere.

Csapágyak cseréje
szabadonfutó cseréje vagy beépítése
Fesszab csere ha kell
Csúszógyűrű csere ha kell
Diódhíd javítás vagy csere ha kell
Tekercselés ellenőrzése,szigetelésvizsgálat,forgórész centírozás.
a legfontosabb a próbapadi tesztelés,és a garancia.
Mindezt a Kertész utcában 35ért megkapod félév garival.a szabadonfutó kivételével.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31699 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 10:20:43 »

Srácok

A fűtőmotor előtét ellenállása ugyanaz a manuálisnak mint a digitálisnak ?

ugy néz ki cserélnem kellene


Köszi a választ előre is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Oldalak: 1 ... 627 628 629 630 631 632 633 [634] 635 636 637 638 639 640 641 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.