Azért megnézném, hogy az akku helyesen van-e beállítva (nem szokta senki,így nem jó a töltés),és a maximális töltési szint.Ha az 80%, akkor azt fel kell tenni 90%-ra,és nem lesz vele több gond. A PCM-ben.
GSR újrakalibrálta a PCM-et. Szerintem ha valaki, akkor ő ért hozzá.
Az MK5-ben a gyári akkut december elején cserélték gariban egy újra, mert 4 év után annyira lekonyult, hogy a start-stop rendszer már szinte soha nem állította le a motort megállásnál (ehhez legalább 70%-os állapotú akku kell neki).
Most megint elkezdett ugyanígy dögleni az új akkuval, ami nincs fél éve az autóban. Megyek szerdán, szerintem ismét akkucsere lesz... Múlt héten hívtak, ügyfélelégedettségi felmérés. Mondtam, hogy a szervizzel semmi bajom, csak az autó nem akar kooperálni, merthogy megint döglik az elvileg új akku. Azt mondta a hölgy, hogy akkujárvány van, sorban jönnek vissza a pár hónapos, fél éves akkuk, döglenek sorban. :-(
AndyA
Azért megnézném, hogy az akku helyesen van-e beállítva (nem szokta senki,így nem jó a töltés),és a maximális töltési szint.Ha az 80%, akkor azt fel kell tenni 90%-ra,és nem lesz vele több gond. A PCM-ben.
A csomagtérnyitón kívül a doksi szerint itt lehet az ESP kapcsolóhoz menő csatlakozó és a két ülésfűtéshez való csatik.
Küldj PÜ-ben egy alvázszámot, akkor tudok tovább keresgélni, és írd meg, hogy pontosan milyen színű kábelek mennek a csatlakozóba. Ha "csíkos" a kábel, akkor mondjuk sárga/zöld, ha sárga a kábel fő színe, és zöld csík van benne.
Hogy bővítsem a lehetőségeket, és árnyaljam a képet. 6. éve egy Jász-Plasztik 75 Ah-st használok. Az autó a szabad ég alatt áll, s télen is indul minden gond nélkül. Előtte Banner Powerbull 72 Ah- volt, az 6 évet bírt ki. Azelőtt pedig a Motorcraft 9-et. Nem az akkumulator ára növeli meg az üzemeltetési költségeket, hanem az üzemanyagé (hiszen egy tank üzemanyag árából már tudsz akkut is venni) és az öregedő autóknál a sűrűsödő szervízigény. Vegyél olyan akkut, amit a pénztarcád elbír. A többiek már elmondták, hogy 1 év a garancia mindegyikre. Ennyi időre tervezz, es azon túl minden plusz idő ajándék.
Az MK5-ben a gyári akkut december elején cserélték gariban egy újra, mert 4 év után annyira lekonyult, hogy a start-stop rendszer már szinte soha nem állította le a motort megállásnál (ehhez legalább 70%-os állapotú akku kell neki).
Most megint elkezdett ugyanígy dögleni az új akkuval, ami nincs fél éve az autóban. Megyek szerdán, szerintem ismét akkucsere lesz... Múlt héten hívtak, ügyfélelégedettségi felmérés. Mondtam, hogy a szervizzel semmi bajom, csak az autó nem akar kooperálni, merthogy megint döglik az elvileg új akku. Azt mondta a hölgy, hogy akkujárvány van, sorban jönnek vissza a pár hónapos, fél éves akkuk, döglenek sorban. :-(
Üdv. mindenkinek. Van egy kérdésem, a Facebook-> Ford csoportok 2 oldalán is feltettem egy kérdést AKKUMULÁTOR vásárlással kapcsolatban.
Hogy bővítsem a lehetőségeket, és árnyaljam a képet. 6. éve egy Jász-Plasztik 75 Ah-st használok. Az autó a szabad ég alatt áll, s télen is indul minden gond nélkül. Előtte Banner Powerbull 72 Ah- volt, az 6 évet bírt ki. Azelőtt pedig a Motorcraft 9-et. Nem az akkumulator ára növeli meg az üzemeltetési költségeket, hanem az üzemanyagé (hiszen egy tank üzemanyag árából már tudsz akkut is venni) és az öregedő autóknál a sűrűsödő szervízigény. Vegyél olyan akkut, amit a pénztarcád elbír. A többiek már elmondták, hogy 1 év a garancia mindegyikre. Ennyi időre tervezz, es azon túl minden plusz idő ajándék.
Egy kis változás p1132 ami maradt ,lamda cserélve nincs változás,maf szenzor cserélve nincs változás,falsot nem hiszem, hogy szívna teljesen új tömítésekkel lett visszarakva a szívósor +elfújkáltam egy flakon féktisztítót semmi felpörgés vagy fulladás, csak a liftezés ,ha bemelegedett bár nem tudom herélésnél ,csak a tengelyt meg a lapátokat vettem ki nem dugóztam semmit ez okozhatja e, a másik szívósor is így volt ,csak a tömítésekre, még pluszba pasztát kent a szerelő nem volt kedvem pasztát vakargatni ,ezért zárnám ki a szivárgó vákuumot ,maradt a befecskendezők mi történhetett 4 hét alatt míg állt az autó ,jó kiszedés elég necces volt, mert nem akartak kijönni, hogy tudom őket tesztelni, ha még is sérültek volna.Valakinek ötlete esetleg ,még ,amit megnézhetnék?
Erre senkinek nincs ötlete, bárhol bármit olvasok a p1132 a lamda szondával kapcsolatos okozhatja egyáltalán az alapjárat liftezést ,de csak néha csinálja. Meg miért nem gyújt check lámpát, ha járó motorral végzett teszt során ezt találja .
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ