Lehet, de honnan fogod tudni, hogy mikor jó a szint? :-)
AndyA
Köszi a választ. A szintet valóban sehonnan nem tudom. Volt a féltengelynél egy kis olaj szivárgás, ami megszórta az alját az autónak. Ezt megcsináltattam, de a szerelő nem nézett olajszintet, azt mondta kb 1dl lehet max az olajveszteség. Néhány éve én cseréltem váltó olajat az autón és a poros udvaron egy krokodil emelóvel többet nem szereném csinálni. Persze ez ideiglenes megoldás, 1-2 hónap múlva viszem átvizsgálásra + alján felületi rozsdák eltüntesére, akkor megcsináltatom.
Sziasztok! Garázs takarításkor előkerült, régi projektekből maradó 2 db mk3-as ülésfűtés kapcsolók 1-1 ezer HUF-ért eladóak. Átvehető BP-en bárhol, de legyorsabban IX és XI. kerület.
Szívesen mennék, de 250 km az kicsit még nekem is sok. De elhiheted ,tényleg nem vakit. Nem aliról vagy ebayról van az izzó,hanem egy olyan sráctól aki autok ledesitésével foglalkkozik kistarcsán és minden ki van tesztelve. De azt is bevallom vettem aliról egyet kiváncsiságból és azzal nem világit ugy mint amit a sráctól vettem. Lassan 1.5 éve van benne és 1 vizsgán már átment.
Akkor írd meg, hogy pontosan mi az, hogy meg tudjuk nézni a neten.
Szívesen mennék, de 250 km az kicsit még nekem is sok. De elhiheted ,tényleg nem vakit. Nem aliról vagy ebayról van az izzó,hanem egy olyan sráctól aki autok ledesitésével foglalkkozik kistarcsán és minden ki van tesztelve. De azt is bevallom vettem aliról egyet kiváncsiságból és azzal nem világit ugy mint amit a sráctól vettem. Lassan 1.5 éve van benne és 1 vizsgán már átment.
Nem, arra a kis csőre pont figyeltem...sajna ott nem lehet turbó nyomást mérni (jó lenne tudni most mennyi). Azt vettem észre, hogy melegen és csak alapjáraton mintha vákuum hang - huppogás lenne.
Köszönöm!
Szia! Ha ilyen hangot hallasz, akkor csekkold az olajszurohazat, pcv szelepet es annak a csovet. Szerintem joesellyel at lehet szakadva a szelep, vagy a csove eloregedett. A lefujo kis csoven pedig tudsz nyomást merni, hiszen a szivosorra csatlakozik, ahol pedig uzemi nyomas van. Ezt kell lehuznod es egy T csatlakozoval beiktatni egy manometert. Ha jol emlekszem 3mm-es csovel tudsz csatlakozni. Ha gyari szoftverrel fut az autod, nem egeszen 0.7 bar max nyomast kell itt merned.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ,mert felgyújtom most már Adott egy 2.0 duratec hengerfej csere volt ,gépműhelybe teljes felújításon esett át .Ki lett cserélve új tömítések stb első indítás pöccre indult ,annyi hibával, hogy nem volt emelt fordulat indításnál és megszólaltak az őrvénylapátok ,mondom jó szívósor le kiherélés visszarak , megint nincs emelt fordulat kitakarítottam az alapjáratit meg a fojtószelepet most van emelt fordulat ,de viszont, amint bemelegszik elkezd liftezni az alapjárat meg most már a fedkomp 16,2 L fogyit mutat úgy hogy nem ment 5 métert se :duhos2:Hibakód nem volt így csináltam Járó motorral végzett On Demand Self-Test itt talált 2 hibát P0121 és P1132. Tudna valaki támpontot adni mit kéne megnézni, cserélni?
Egy kis változás p1132 ami maradt ,lamda cserélve nincs változás,maf szenzor cserélve nincs változás,falsot nem hiszem, hogy szívna teljesen új tömítésekkel lett visszarakva a szívósor +elfújkáltam egy flakon féktisztítót semmi felpörgés vagy fulladás, csak a liftezés ,ha bemelegedett bár nem tudom herélésnél ,csak a tengelyt meg a lapátokat vettem ki nem dugóztam semmit ez okozhatja e, a másik szívósor is így volt ,csak a tömítésekre, még pluszba pasztát kent a szerelő nem volt kedvem pasztát vakargatni ,ezért zárnám ki a szivárgó vákuumot ,maradt a befecskendezők mi történhetett 4 hét alatt míg állt az autó ,jó kiszedés elég necces volt, mert nem akartak kijönni, hogy tudom őket tesztelni, ha még is sérültek volna.Valakinek ötlete esetleg ,még ,amit megnézhetnék?
Nem, arra a kis csőre pont figyeltem...sajna ott nem lehet turbó nyomást mérni (jó lenne tudni most mennyi). Azt vettem észre, hogy melegen és csak alapjáraton mintha vákuum hang - huppogás lenne.
Nézd át a turbócsöveket, bilincseket, de még a hibás PCV szelep, vagy annak a csöve is okozhat ilyet hibát. Illetve, ha csak azóta van ez a gondod, mióta cserélted a railcső végén a szenzort, akkor könnyen lehúzhattad véletlenül a lefújószelepnek a kis vékony gumicsövét is, az pont ott az üzemanyaghíd végénél, ahol matattál ott csatlakozik a szívósorra. Sajna ezt gyárilag nem rögzíti semmi, érdemes egy bilinccsel, vagy kábelkötegelővel rögzíteni. Bár ha ez lecsúszott volna, azt a teljesítményben is nagyon megéreznéd és erős süvítő hanghatással is járna gyorításkor.
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ