Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:40:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
 61 
 Dátum: 2024.03.29 péntek, 19:42:18 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta bari012
Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.

Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb.
Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C
Túl szegény keverék alapjáraton DTC
és világít a motorhiba MIL tabló.

Kitöröltem, de eddig ez nem volt... mi lehet?


Nézd át a turbócsöveket, bilincseket, de még a hibás PCV szelep, vagy annak a csöve is okozhat ilyet hibát.
Illetve, ha csak azóta van ez a gondod, mióta cserélted a railcső végén a szenzort, akkor könnyen lehúzhattad véletlenül a lefújószelepnek a kis vékony gumicsövét is, az pont ott az üzemanyaghíd végénél, ahol matattál ott csatlakozik a szívósorra. Sajna ezt gyárilag nem rögzíti semmi, érdemes egy bilinccsel, vagy kábelkötegelővel rögzíteni. Bár ha ez lecsúszott volna, azt a teljesítményben is nagyon megéreznéd és erős süvítő hanghatással is járna gyorításkor.


 62 
 Dátum: 2024.03.29 péntek, 16:39:22 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta László1234
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni ,mert felgyújtom most már falbav Adott egy 2.0 duratec hengerfej csere volt ,gépműhelybe teljes felújításon esett át .Ki lett cserélve új tömítések stb első indítás pöccre indult  ,annyi hibával, hogy nem volt emelt fordulat  indításnál  és megszólaltak az őrvénylapátok ,mondom jó szívósor le kiherélés visszarak ,  megint nincs emelt fordulat  kitakarítottam az alapjáratit meg a fojtószelepet  most van emelt fordulat ,de viszont, amint bemelegszik elkezd liftezni az alapjárat meg most  már a fedkomp 16,2 L fogyit mutat úgy hogy nem ment 5 métert se duhos2 :duhos2:Hibakód nem volt így csináltam Járó motorral végzett On Demand Self-Test itt talált 2 hibát P0121 és P1132.  Tudna valaki  támpontot adni mit kéne megnézni, cserélni?

 63 
 Dátum: 2024.03.29 péntek, 08:15:42 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta AndyA
Mitszólna semmit, semmivel se vakit jobban ,mint a gyári ledesek, sőt még ugy se.

Ezt megnézném élőben. Hol, mikor lehetne?

Esetleg jövő heti minitali?

AndyA

 64 
 Dátum: 2024.03.28 csütörtök, 17:16:18 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta rstwingo
...és mit szól hozzá a szembejövő? :-)

AndyA

Mitszólna semmit, semmivel se vakit jobban ,mint a gyári ledesek, sőt még ugy se.


 65 
 Dátum: 2024.03.28 csütörtök, 14:25:55 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Trekxc
Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.

Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb.
Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C
Túl szegény keverék alapjáraton DTC
és világít a motorhiba MIL tabló.

Kitöröltem, de eddig ez nem volt... mi lehet?



Lehet most meg a levegő mennyisége a problémás Sad  MAF vagy a MAP szenzor esetleg, de csak találgatok  szomoru1

 66 
 Dátum: 2024.03.28 csütörtök, 09:32:06 
Indította - Utolsó üzenet: írta AndyA
Nekem sajnos semmit Cheesy Totál hülye vagyok ezekhez. Azért gyári, mert szeretem ha a kocsiban lehetőleg minden gyári, nem szeretem az utángyártott dolgokat.

Más kérdés: 205/55 R16 gumikat ti hány barra fújjátok? Gyári előírás szerint 2.1 azt hiszem (vagy talán 2.2) körben, de nekem azzal picit laposnak tűnik. Haver azt mondja ő mindig 2.5-re fújja. Kinek mi a tapasztalata?

Elöl biztosan több kell, mert ott a motor. Arra 2,3-at találtam.

Ha pedig nagy a terhelés, sok cucc és utas, akkor a hátsót az alap 2,1 helyett akár 2,6-2,8-ra is fel kellhet fújni, miközben kap 2 tizedet az első kerék is.

Nincs már meg a matrica a tanksapka belső oldalán?

AndyA

 67 
 Dátum: 2024.03.28 csütörtök, 09:29:59 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta AndyA
Nekem led van benne és jól világit,persze megfelelőt kell beletenni.
Nagyobb fény mint a xenonnál,viszont bizonyos távolság után veszit a fénytömörségéből.

...és mit szól hozzá a szembejövő? :-)

AndyA

 68 
 Dátum: 2024.03.28 csütörtök, 04:40:37 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta rstwingo
Sziasztok! Mondi mk4 bixenon, menet közben lekapcsol a lámpa, kiégett izzót ír, obdn nagysebességű CanBus hiba. Újra indításnál újra világít. Ez mi lehet? A kábel vagy trafó? Esetleg egy D1S LED re cseremegoldhatja? Van valakinek tapasztalata ezzel? Köszönöm

Nekem led van benne és jól világit,persze megfelelőt kell beletenni.
Nagyobb fény mint a xenonnál,viszont bizonyos távolság után veszit a fénytömörségéből.

 69 
 Dátum: 2024.03.27 szerda, 18:31:06 
Indította Scratch - Utolsó üzenet: írta Gegsite

Az biztos hogy az a torx csavar elég *** helyen van  eplus2, a lényeg, hogy jobb lett a géped  worship

Sok sikert a tetőkárpithoz  eljen

Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.

Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb.
Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C
Túl szegény keverék alapjáraton DTC
és világít a motorhiba MIL tabló.

Kitöröltem, de eddig ez nem volt... mi lehet?


 70 
 Dátum: 2024.03.27 szerda, 15:50:31 
Indította - Utolsó üzenet: írta csordasp
Sziasztok!

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy az MK3-as Mondeo-ban tudomásotok szerint van-e valamilyen ütközés vészleállító, amit az ütközés után egy gombbal újra lehetne indítani. A parkolóban álló 1,8-as benzines kombink jobb hátulját találták el, ami után hiába próbálom beindítani az autót, csak "kerreg" de nem forgatja az önindítót sem.

Köszönöm: csp.

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.