Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.
Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb. Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C Túl szegény keverék alapjáraton DTC és világít a motorhiba MIL tabló.
Kitöröltem, de eddig ez nem volt... mi lehet?
Nézd át a turbócsöveket, bilincseket, de még a hibás PCV szelep, vagy annak a csöve is okozhat ilyet hibát. Illetve, ha csak azóta van ez a gondod, mióta cserélted a railcső végén a szenzort, akkor könnyen lehúzhattad véletlenül a lefújószelepnek a kis vékony gumicsövét is, az pont ott az üzemanyaghíd végénél, ahol matattál ott csatlakozik a szívósorra. Sajna ezt gyárilag nem rögzíti semmi, érdemes egy bilinccsel, vagy kábelkötegelővel rögzíteni. Bár ha ez lecsúszott volna, azt a teljesítményben is nagyon megéreznéd és erős süvítő hanghatással is járna gyorításkor.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ,mert felgyújtom most már Adott egy 2.0 duratec hengerfej csere volt ,gépműhelybe teljes felújításon esett át .Ki lett cserélve új tömítések stb első indítás pöccre indult ,annyi hibával, hogy nem volt emelt fordulat indításnál és megszólaltak az őrvénylapátok ,mondom jó szívósor le kiherélés visszarak , megint nincs emelt fordulat kitakarítottam az alapjáratit meg a fojtószelepet most van emelt fordulat ,de viszont, amint bemelegszik elkezd liftezni az alapjárat meg most már a fedkomp 16,2 L fogyit mutat úgy hogy nem ment 5 métert se :duhos2:Hibakód nem volt így csináltam Járó motorral végzett On Demand Self-Test itt talált 2 hibát P0121 és P1132. Tudna valaki támpontot adni mit kéne megnézni, cserélni?
Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.
Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb. Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C Túl szegény keverék alapjáraton DTC és világít a motorhiba MIL tabló.
Kitöröltem, de eddig ez nem volt... mi lehet?
Lehet most meg a levegő mennyisége a problémás MAF vagy a MAP szenzor esetleg, de csak találgatok
Nekem sajnos semmit Totál hülye vagyok ezekhez. Azért gyári, mert szeretem ha a kocsiban lehetőleg minden gyári, nem szeretem az utángyártott dolgokat.
Más kérdés: 205/55 R16 gumikat ti hány barra fújjátok? Gyári előírás szerint 2.1 azt hiszem (vagy talán 2.2) körben, de nekem azzal picit laposnak tűnik. Haver azt mondja ő mindig 2.5-re fújja. Kinek mi a tapasztalata?
Elöl biztosan több kell, mert ott a motor. Arra 2,3-at találtam.
Ha pedig nagy a terhelés, sok cucc és utas, akkor a hátsót az alap 2,1 helyett akár 2,6-2,8-ra is fel kellhet fújni, miközben kap 2 tizedet az első kerék is.
Nincs már meg a matrica a tanksapka belső oldalán?
Nekem led van benne és jól világit,persze megfelelőt kell beletenni. Nagyobb fény mint a xenonnál,viszont bizonyos távolság után veszit a fénytömörségéből.
Sziasztok! Mondi mk4 bixenon, menet közben lekapcsol a lámpa, kiégett izzót ír, obdn nagysebességű CanBus hiba. Újra indításnál újra világít. Ez mi lehet? A kábel vagy trafó? Esetleg egy D1S LED re cseremegoldhatja? Van valakinek tapasztalata ezzel? Köszönöm
Nekem led van benne és jól világit,persze megfelelőt kell beletenni. Nagyobb fény mint a xenonnál,viszont bizonyos távolság után veszit a fénytömörségéből.
Az biztos hogy az a torx csavar elég *** helyen van , a lényeg, hogy jobb lett a géped
Sok sikert a tetőkárpithoz
Köszi, nemsokára nekiállok, de azt kivenni még így is hogy 5 ajtós nagy feladat.
Amúgy torpanás még mindig van gyorsításnál, igaz talán enyhébb/kevesebb. Mostanában ezt dobja ki (eddig nem volt csak a jeladó után) P02187-C Túl szegény keverék alapjáraton DTC és világít a motorhiba MIL tabló.
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy az MK3-as Mondeo-ban tudomásotok szerint van-e valamilyen ütközés vészleállító, amit az ütközés után egy gombbal újra lehetne indítani. A parkolóban álló 1,8-as benzines kombink jobb hátulját találták el, ami után hiába próbálom beindítani az autót, csak "kerreg" de nem forgatja az önindítót sem.
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ