Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 04:37:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10871269 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12200 Dátum: 2012.11.17 szombat, 19:40:31 »

Sziasztok!

Kombi Mondeo IV-nél a hátsó elhúzható roló nálatok nem zörög, ciripel?! (elhúzva kevésbé, visszaengedve folyamatosan)

B-C oszlop műanyag burkolatai is rossz úton kissé "nyekeregnek"...

Külföldi fórumon olvastam, hogy volt szerviz javítási akció a "B" oszlop pattogására.

Nálatok milyen így hidegben a belső műanyagok viselkedése?



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12201 Dátum: 2012.11.17 szombat, 20:16:58 »

Sziasztok!

Kombi Mondeo IV-nél a hátsó elhúzható roló nálatok nem zörög, ciripel?! (elhúzva kevésbé, visszaengedve folyamatosan)

B-C oszlop műanyag burkolatai is rossz úton kissé "nyekeregnek"...

Külföldi fórumon olvastam, hogy volt szerviz javítási akció a "B" oszlop pattogására.

Nálatok milyen így hidegben a belső műanyagok viselkedése?




Én is azt hittem, hogy a roló nyöszörög, de  C oszlop és a tető találkozásánál volt a hang forrása. Jobb oldalon hallok valamit még,, talán a B oszlopot,  de ritkán ülök az anyósülésen, így nem zavar.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12202 Dátum: 2012.11.17 szombat, 20:34:39 »

SW frissítés megoldja, MK3ban ez volt a kulcs Smiley
Mivel minőségben, tudásban nem történt változás 2004 óta, ezért valószínű a gond ugyanaz.
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12203 Dátum: 2012.11.17 szombat, 21:06:36 »

Sziasztok!

Kombi Mondeo IV-nél a hátsó elhúzható roló nálatok nem zörög, ciripel?! (elhúzva kevésbé, visszaengedve folyamatosan)

B-C oszlop műanyag burkolatai is rossz úton kissé "nyekeregnek"...

Külföldi fórumon olvastam, hogy volt szerviz javítási akció a "B" oszlop pattogására.

Nálatok milyen így hidegben a belső műanyagok viselkedése?




Szedd le a C oszlop burkolatát és ahol a fémpatent (felső részen) belemegy a kaszniba ,ott ezt a fémet ragaszd hozzá szigszalaggal a kasznihoz.
Nekem megoldotta a hibát. De ha a leírtak alapján nem egyértelmű,mindenképp vedd le a C oszlop burkolatát és megvilágosodik minden.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12204 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:29:44 »

Szedd le a C oszlop burkolatát és ahol a fémpatent (felső részen) belemegy a kaszniba ,ott ezt a fémet ragaszd hozzá szigszalaggal a kasznihoz.
Nekem megoldotta a hibát. De ha a leírtak alapján nem egyértelmű,mindenképp vedd le a C oszlop burkolatát és megvilágosodik minden.

Szia!

Köszi. A fémpatentbe fog a csavar. Szerintem a csavar meghúzását követően a patent feszült állapotba kerül, az nem mozoghat...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12205 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:55:25 »

Szia!

Köszi. A fémpatentbe fog a csavar. Szerintem a csavar meghúzását követően a patent feszült állapotba kerül, az nem mozoghat...
A csavar nem a patentben fog....
De ha esetleg mégis leveszed a burkolatot akkor látni fogod,hgy miről beszélek.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12206 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 11:00:09 »

Szia!

Köszi. A fémpatentbe fog a csavar. Szerintem a csavar meghúzását követően a patent feszült állapotba kerül, az nem mozoghat...
A hátsó ülés és a csomagtér rolonál lévő burkolatra gondoltam.Bocsi ,az nem a C oszlop.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12207 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 12:52:20 »

Sziasztok!

Sebességváltó gombot cserélt már valaki ? (bőr gomb+embléma együtt 3797 Ft a Fordnál)

Vajon könnyű-e cseréltni?

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12208 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 13:06:20 »

Sziasztok!

Sebességváltó gombot cserélt már valaki ? (bőr gomb+embléma együtt 3797 Ft a Fordnál)

Vajon könnyű-e cseréltni?

Üdv.: Peti

Valószínűleg csak tekerni kell a gombot, ez gondolom könnyűnek számít.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12209 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 15:10:46 »

A csavar nem a patentben fog....
De ha esetleg mégis leveszed a burkolatot akkor látni fogod,hgy miről beszélek.
Hogy kell levenni a C oszlop burkolatát?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Andrej29
Vendég
« Új hozzászólás #12210 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 20:20:34 »

Hogy kell levenni a C oszlop burkolatát?
Nekem is volt nyekergés a baloldali ajtónál amikor rossz útra mentem és felvolt(kicsit leengedett ablaknál semmi) húzva teljesen az ablak.Persze nem vészes de engem zavart.Levettem az ajtókárpitot de nem találtam semmit ami lehetett volna   a hang forrása. Már nem is hallom gondolom valami feszülés miatt lehetett.Ami engem még zavart az a váltó előtti részek patogzodása de azt szigetelő szalaggal megoldottam.(persze csak rossz úton)
-Azért ha valaki megmondaná hogyan kell megbontani a középkonzol részt az jó lenne  a váltó előtti lengéscsillapító szabályzó gombokig megy a szétszerelés.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      A c oszlopot már szedték nekem le amikor kötötték be  a vonóhorgot.Nem tűnt bonyolultnak .Pár csavar fogta és utána kikellet pattintani a helyéről.Sajnos a csavarok helyét a gép elől nem tudom megmondani.                                                                                                       
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12211 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 20:32:13 »

Hogy kell levenni a C oszlop burkolatát?

A C oszlop burkolatát, konkrétan 1 csavar fogja. Felül egy kis ablakot kell kipattintani, az alatt van a csavar. Maga a karosszériához, viszont patent fogja csak.

A fémpatentok (amik végülis rögzítik a karosszériához), én ezeket visszarakás előtt finoman megszoktam zsirozni. Egyrészt könnyebb bepattintani, másrészről, szerintem kevésbé is nyekereg...

Ma leszedtem még azt a műanyag burkolatot is, amibe a roló ül bele. 3 csavar plusz fém patentok. (ezt sem nehéz leszedni)

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12212 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 21:47:15 »

Na ma megint beszart a légtömegmérőm...vagyis arra gyanakszom múltkori után.
Csak azt nem értem mitől nyiffant ez is ki ilyen hamar. Igaz. h használtat raktak be a ford márkaszervizbe, de egy max 3 éves kocsiból és sztem a légtömegmérő jeladó, nem egy fogyó cikk, v egy gyakori hiba jelenség.
Persze ha tényleg az szállt el... de kísértetiesen hasonló az esett a múltkorival.
Most is egyik pillanatról a másikra elszállt az autó ereje. Ment ment, de iszonyat lajhár módjára. Autópályán 140-nél gyorsabban nem tudtam jönni, így is csak úgy h volt lendületem, de sík területen ennél gyorsabban nem tudott menni. Arról nem beszélve, h 1-ben meg 2-ben annyira erőtlen az autó, h majd megáll. Le is fulladtam induláskor párszor a lámpáknál míg ki nem tapasztaltam, h mi az a fordulatszám, amin elindul fulladás nélkül, de annyira a motort sem pörgetem szét!!!

Komolyan mondom már nem hiszem el, h mi történik még ezzel az autóval. Csak az a baj h már nagyon hozzám nőtt és sok pénzt beleöltem, meg mérget. Nem tok megválni tőle, de már lassan mindenki ezt ajánlja!!

Kedden talán betudom vinni a márkaszervizbe, h megnézzék megint ez szállt-e el. De ha igen akkor vmi nekem nagyon gyanus, m tuti akkor vmi más miatt következik ez be, m sztem nem normális, h ilyen hamar halnak el nálam ezek a jeladók.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12213 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 22:18:47 »

Na ma megint beszart a légtömegmérőm...vagyis arra gyanakszom múltkori után.
Csak azt nem értem mitől nyiffant ez is ki ilyen hamar. Igaz. h használtat raktak be a ford márkaszervizbe, de egy max 3 éves kocsiból és sztem a légtömegmérő jeladó, nem egy fogyó cikk, v egy gyakori hiba jelenség.
Persze ha tényleg az szállt el... de kísértetiesen hasonló az esett a múltkorival.
Most is egyik pillanatról a másikra elszállt az autó ereje. Ment ment, de iszonyat lajhár módjára. Autópályán 140-nél gyorsabban nem tudtam jönni, így is csak úgy h volt lendületem, de sík területen ennél gyorsabban nem tudott menni. Arról nem beszélve, h 1-ben meg 2-ben annyira erőtlen az autó, h majd megáll. Le is fulladtam induláskor párszor a lámpáknál míg ki nem tapasztaltam, h mi az a fordulatszám, amin elindul fulladás nélkül, de annyira a motort sem pörgetem szét!!!

Komolyan mondom már nem hiszem el, h mi történik még ezzel az autóval. Csak az a baj h már nagyon hozzám nőtt és sok pénzt beleöltem, meg mérget. Nem tok megválni tőle, de már lassan mindenki ezt ajánlja!!

Kedden talán betudom vinni a márkaszervizbe, h megnézzék megint ez szállt-e el. De ha igen akkor vmi nekem nagyon gyanus, m tuti akkor vmi más miatt következik ez be, m sztem nem normális, h ilyen hamar halnak el nálam ezek a jeladók.
Na ezeket nem jó nekem olvasni... remélem hamar megoldódik. ( és főleg olcsón)

majd számolj be mi lett,

ha kell adok egy ügyes ford szerelőt, pilisvörösváron lakik, nincs közel, de nekem már sokan ajánlották. (én is hozzá hordom a sajátomat, most is megy hozzá fényezőbe egy nyomi öreg miatt...)
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12214 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 22:33:54 »

Na ezeket nem jó nekem olvasni... remélem hamar megoldódik. ( és főleg olcsón)

majd számolj be mi lett,

ha kell adok egy ügyes ford szerelőt, pilisvörösváron lakik, nincs közel, de nekem már sokan ajánlották. (én is hozzá hordom a sajátomat, most is megy hozzá fényezőbe egy nyomi öreg miatt...)
Köszönöm... először kíváncsi vagyok mit mondanak bent a szakszervizben... aztán majd meglátom, bár tény h nekem nagyon messze van!
Egyenlőre itt helyben próbálom megoldani, ill. körülnézni, h milyen áron futnak ezek a légtömeg mérők, m múltkor egy 50ezres árat mondtak az újra...

De mindenképp megírom majd mi lett.
Nem tudom, h vagy rossz autót választottunk ki, vagy egyszerűen csak nekem nincs vmiért szerencsém ezzel az autóval. Pedig nagyon szeretem, m amúgy meg nagyon baba!  vigyor3

De augusztus óta már túl sok minden történt, aminek a nagy részéről az autó nem tehetett. Eddig kb. 300-ba van.. és mondom még csak augusztus óta van meg..3 hónap nem sok idő....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12215 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 22:45:38 »

Köszönöm... először kíváncsi vagyok mit mondanak bent a szakszervizben... aztán majd meglátom, bár tény h nekem nagyon messze van!
Egyenlőre itt helyben próbálom megoldani, ill. körülnézni, h milyen áron futnak ezek a légtömeg mérők, m múltkor egy 50ezres árat mondtak az újra...

De mindenképp megírom majd mi lett.
Nem tudom, h vagy rossz autót választottunk ki, vagy egyszerűen csak nekem nincs vmiért szerencsém ezzel az autóval. Pedig nagyon szeretem, m amúgy meg nagyon baba!  vigyor3

De augusztus óta már túl sok minden történt, aminek a nagy részéről az autó nem tehetett. Eddig kb. 300-ba van.. és mondom még csak augusztus óta van meg..3 hónap nem sok idő....

Azért az durva...
nekem fél éve van meg, 32000 km-t tettem bele de eddig szerencsére semmi, még az akksi is eredeti. (némi vezérlést cseréltem már, meg a hátsó tárcsa és betét is hamarosan lapát, ill csattog a kettős tömegű lendkerék, de ezek nekem be voltak tervezve... opellel is megvlt mind...ezekre való felkészülés nélkül nem szabad ilyen kategóriájú autót venni...)
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12216 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 22:54:11 »

Azért az durva...
nekem fél éve van meg, 32000 km-t tettem bele de eddig szerencsére semmi, még az akksi is eredeti. (némi vezérlést cseréltem már, meg a hátsó tárcsa és betét is hamarosan lapát, ill csattog a kettős tömegű lendkerék, de ezek nekem be voltak tervezve... opellel is megvlt mind...ezekre való felkészülés nélkül nem szabad ilyen kategóriájú autót venni...)
Én 6ezret tettem bele augusztus óta, szóval hozzád képest én nem is mentem vele sokat. Hosszabb távokra amúgy is ittkán megyek vele. Főkönt város v rövidebb városon kívüli utakat megyek vele. Ez most pont egy Zalaegerszeg-Mezőkövesd távon jött elő, Budapest belvárosában (a lehető legrosszabb helyen és időben).

Örülj neki, akkor talán jó fogás volt a Te autód. Mondjuk én sem mondtam még le az enyémről, csak mostanság ránk jár a rúd!

A fékek nálam még nagyon jók, sztem még egy ideig nem lesz vele gondom...

Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12217 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 23:12:45 »

Én 6ezret tettem bele augusztus óta, szóval hozzád képest én nem is mentem vele sokat. Hosszabb távokra amúgy is ittkán megyek vele. Főkönt város v rövidebb városon kívüli utakat megyek vele. Ez most pont egy Zalaegerszeg-Mezőkövesd távon jött elő, Budapest belvárosában (a lehető legrosszabb helyen és időben).

Örülj neki, akkor talán jó fogás volt a Te autód. Mondjuk én sem mondtam még le az enyémről, csak mostanság ránk jár a rúd!

A fékek nálam még nagyon jók, sztem még egy ideig nem lesz vele gondom...


Nálam is rohadt jó a fék, csak téli cserénél láttam, meg a gumis is szólt hogy lassan kuka...azaz kb 10-20e km. az nekem kb 2-4 hónap, másnak meg egy év...
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #12218 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 12:59:46 »

Sziasztok!

Végre a Focus clubból át léphettem ide...  Bár volt közte egy Ceed club is, de most egy ideig nem szeretnék vándorolni. Smiley

Sikerült vennem Németországból magánszemélytől 72e km-el (tényleg annyi) 2008 MK4 Turnier Titanium 2.0TDCI Automatát.
Lenne egy pár kérdésem hozzátok, akik régebb óta Mondeósok.
Budapesti vagyok. Melyik szervizbe vigyem? mit ajánlotok, én szeretném ugyanúgy karban tartani a kocsit és pecsételtetni a szerviz füzetet.
Leszedtem a használati utasítást de egy kettő beállítás nem sikerült.
Hogy tudnám beállítani, hogy automatikusan zárjon a kp. zár menet közbe?
Van ez a tükör lebillentési opció tolatásnál, azt hogyan kell?
Elektromos tükör behajtást be lehet állítani, hogy zárás-nyitáskor automatán csinálja?
Ezt a follow me home funkciót , nem ismerem, beállítottam a computerbe kipipáltam, de hogyan és mikor kapcsolódik?
Nagy DVD navis fejegységem van, létezik, hogy nincs a kocsiban USB port, csak AUX? A navi DVD lemezt hol lehet kivenni?
A hátsó utas fűtés (B oszlop) melyik funkciónál fúj levegőt?

Előre is hálás köszönet a segítségért.

Üdv. Tyavi
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12219 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 13:05:03 »

Sziasztok!

Végre a Focus clubból át léphettem ide...  Bár volt közte egy Ceed club is, de most egy ideig nem szeretnék vándorolni. Smiley

Sikerült vennem Németországból magánszemélytől 72e km-el (tényleg annyi) 2008 MK4 Turnier Titanium 2.0TDCI Automatát.
Lenne egy pár kérdésem hozzátok, akik régebb óta Mondeósok.
Budapesti vagyok. Melyik szervizbe vigyem? mit ajánlotok, én szeretném ugyanúgy karban tartani a kocsit és pecsételtetni a szerviz füzetet.
Leszedtem a használati utasítást de egy kettő beállítás nem sikerült.
Hogy tudnám beállítani, hogy automatikusan zárjon a kp. zár menet közbe?
Van ez a tükör lebillentési opció tolatásnál, azt hogyan kell?
Elektromos tükör behajtást be lehet állítani, hogy zárás-nyitáskor automatán csinálja?
Ezt a follow me home funkciót , nem ismerem, beállítottam a computerbe kipipáltam, de hogyan és mikor kapcsolódik?
Nagy DVD navis fejegységem van, létezik, hogy nincs a kocsiban USB port, csak AUX? A navi DVD lemezt hol lehet kivenni?
A hátsó utas fűtés (B oszlop) melyik funkciónál fúj levegőt?

Előre is hálás köszönet a segítségért.

Üdv. Tyavi
Hello!

szervizbe a Lurdyval szembe lévő fordba, Német Viktort keresd.  Auto Fort asszem

A külső tükörlap billentés tolatásnál:  én úgy vettem észre, ha közép állásban van a tükör állító, akkor nem csinálja. Ha átnyomod jobbra akkor arra, ha balra akkor arra billenti.

A többit meg a többiek megmondják  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12220 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 14:10:20 »

Sziasztok!

Végre a Focus clubból át léphettem ide...  Bár volt közte egy Ceed club is, de most egy ideig nem szeretnék vándorolni. Smiley

Sikerült vennem Németországból magánszemélytől 72e km-el (tényleg annyi) 2008 MK4 Turnier Titanium 2.0TDCI Automatát.
Lenne egy pár kérdésem hozzátok, akik régebb óta Mondeósok.
Budapesti vagyok. Melyik szervizbe vigyem? mit ajánlotok, én szeretném ugyanúgy karban tartani a kocsit és pecsételtetni a szerviz füzetet.
Leszedtem a használati utasítást de egy kettő beállítás nem sikerült.
Hogy tudnám beállítani, hogy automatikusan zárjon a kp. zár menet közbe?
Van ez a tükör lebillentési opció tolatásnál, azt hogyan kell?
Elektromos tükör behajtást be lehet állítani, hogy zárás-nyitáskor automatán csinálja?
Ezt a follow me home funkciót , nem ismerem, beállítottam a computerbe kipipáltam, de hogyan és mikor kapcsolódik?
Nagy DVD navis fejegységem van, létezik, hogy nincs a kocsiban USB port, csak AUX? A navi DVD lemezt hol lehet kivenni?
A hátsó utas fűtés (B oszlop) melyik funkciónál fúj levegőt?

Előre is hálás köszönet a segítségért.

Üdv. Tyavi
Nagynavishoz nem mindig jár usb. A lemezt úgy veszed ki, hogy a hangerőgombot lehúzod, és a takarólapot kiveszed, alatta van a dvd. A hátsó oszlopon akkor érezhető , ha fúj, ha az elsőket teljesen bezárod.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #12221 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 14:14:17 »

Nagynavishoz nem mindig jár usb. A lemezt úgy veszed ki, hogy a hangerőgombot lehúzod, és a takarólapot kiveszed, alatta van a dvd. A hátsó oszlopon akkor érezhető , ha fúj, ha az elsőket teljesen bezárod.

Köszönöm, ha lenne USB az csak a kesztyűtartóba lenne, ugye?
Akkor egyszerre nem lehet soha előre és hátra is fűteni?

Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #12222 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 14:15:39 »

Sziasztok!

Végre a Focus clubból át léphettem ide...  Bár volt közte egy Ceed club is, de most egy ideig nem szeretnék vándorolni. Smiley

Sikerült vennem Németországból magánszemélytől 72e km-el (tényleg annyi) 2008 MK4 Turnier Titanium 2.0TDCI Automatát.
Lenne egy pár kérdésem hozzátok, akik régebb óta Mondeósok.
Budapesti vagyok. Melyik szervizbe vigyem? mit ajánlotok, én szeretném ugyanúgy karban tartani a kocsit és pecsételtetni a szerviz füzetet.
Leszedtem a használati utasítást de egy kettő beállítás nem sikerült.
Hogy tudnám beállítani, hogy automatikusan zárjon a kp. zár menet közbe?
Van ez a tükör lebillentési opció tolatásnál, azt hogyan kell?
Elektromos tükör behajtást be lehet állítani, hogy zárás-nyitáskor automatán csinálja?
Ezt a follow me home funkciót , nem ismerem, beállítottam a computerbe kipipáltam, de hogyan és mikor kapcsolódik?
Nagy DVD navis fejegységem van, létezik, hogy nincs a kocsiban USB port, csak AUX? A navi DVD lemezt hol lehet kivenni?
A hátsó utas fűtés (B oszlop) melyik funkciónál fúj levegőt?

Előre is hálás köszönet a segítségért.

Üdv. Tyavi


Ja még egy dolog, lekopott gombot lehet cserélni kb. milyen árban van?
Lekopott a parktronic és a két szélvédő fűtő gomba.
Naplózva
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #12223 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 14:16:34 »

Hello!

szervizbe a Lurdyval szembe lévő fordba, Német Viktort keresd.  Auto Fort asszem

A külső tükörlap billentés tolatásnál:  én úgy vettem észre, ha közép állásban van a tükör állító, akkor nem csinálja. Ha átnyomod jobbra akkor arra, ha balra akkor arra billenti.

A többit meg a többiek megmondják  wave

Értem, de nem kéne először beállítani, hogy mennyire döntse?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12224 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 14:20:46 »

Köszönöm, ha lenne USB az csak a kesztyűtartóba lenne, ugye?
Akkor egyszerre nem lehet soha előre és hátra is fűteni?


Igen a kesztyűtartóban. Nagyon hatékonyan nem lehet használni a b oszlopos szellőzőket az biztos, de hamar meleget lehet csinálni így is szerintem.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12225 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 15:34:49 »

Értem, de nem kéne először beállítani, hogy mennyire döntse?
Azt nemtom
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12226 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 15:36:24 »

Nagynavishoz nem mindig jár usb. A lemezt úgy veszed ki, hogy a hangerőgombot lehúzod, és a takarólapot kiveszed, alatta van a dvd. A hátsó oszlopon akkor érezhető , ha fúj, ha az elsőket teljesen bezárod.
És nem kell 2 gombot eccerre megnyomni, azután kódot beütni, és úgy adja ki?  Wink  mert nincs eject gomb
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12227 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 15:37:59 »

Értem, de nem kéne először beállítani, hogy mennyire döntse?
Ha beteszed rükibe és beállítod, akkor megjegyzi a beállítást.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12228 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 15:40:39 »

És nem kell 2 gombot eccerre megnyomni, azután kódot beütni, és úgy adja ki?  Wink  mert nincs eject gomb
eljen nav, menü gombot kell http://www.youtube.com/watch?v=tE8I2Lx0fO4
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #12229 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 16:11:28 »

Hello!

szervizbe a Lurdyval szembe lévő fordba, Német Viktort keresd.  Auto Fort asszem

A külső tükörlap billentés tolatásnál:  én úgy vettem észre, ha közép állásban van a tükör állító, akkor nem csinálja. Ha átnyomod jobbra akkor arra, ha balra akkor arra billenti.

A többit meg a többiek megmondják  wave

Köszönöm, a Cromaxról mi a véleményetek?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12230 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 16:14:01 »

Köszönöm, a Cromaxról mi a véleményetek?
A nagyautónál jobb árakat láttam. Meg wyctor is tud ezt-azt   vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12231 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 16:39:23 »

Tükörbillenés csak memóriás ülés esetén van, ez hamar kiderül van -e a kocsiban vagy sem.
Igen, ha balra-jobbra tolod a tükör állító bizbaszt akkkor rükibe téve automatikusan billen, ahogy szeretnéd, te állítgathatod be magadnak.
Tükör automata be-ki, ez auto agyacskájától függ ha már elég okos hozzá akkor be tudják kapcsolni szervízben.

Hazakisérőfény:
autót leállítod és ráteszed a refit, csipog egyet és világít akármennyi másodpercig,aztán lekapcs.

Parkolófény ugyanez, csak ott indexelni kell Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.19 hétfő, 16:56:56 írta tomeed » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #12232 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 17:06:00 »

Köszönöm, a Cromaxról mi a véleményetek?
Az, hogy a szervizüket kerülni kell a lehető legnagyobb ívben. Valamivel ugyan olcsóbbak, de a garancia a kapuig tart.
Alkatrész beszerzésre viszont ajánlott.

Én a XI. kerületi Ivanicshoz járok. Voltak problémáim, de ma már ajánlani merem őket. Árban elég jók.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #12233 Dátum: 2012.11.20 kedd, 08:02:22 »

Koszonom mindenkinek a valaszokat, a kp. Zar automata bezarasat be lehet allitani?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12234 Dátum: 2012.11.20 kedd, 09:22:00 »

Koszonom mindenkinek a valaszokat, a kp. Zar automata bezarasat be lehet allitani?

Be, de ha jól sejtem ez is szervizes móka.
Gurulj be Viktorhoz, megoldja neked.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12235 Dátum: 2012.11.20 kedd, 22:33:33 »

Nálam is rohadt jó a fék, csak téli cserénél láttam, meg a gumis is szólt hogy lassan kuka...azaz kb 10-20e km. az nekem kb 2-4 hónap, másnak meg egy év...
Nah megtörtént a "nagy" szerviz. Ismét jó a autó és ismét a légtömegmérőm szarakodott. De nem lett csrélve... még... bár a márkaszervizben ezt javasolják, ha ismét szarakodik. De sztem van más megoldás is, de nyilván ők ebben nem akarnak segíteni. Mint ahogy arra sem kaptam egyértelmű választ, h mit csináltak a kocsival, sztem nem sok mindent... egy számítógépes diagnosztikát írtak fel 6400,- Ft-ért és ennyi... de sztem csak vmit megbirizgáltak a légtömegmérőn v máshol és ismét ok minden. Azt sem tudták megmondani mitől járhatott így... mondom a srácnak, h nehogy ez gyakori eset legyen már... erre ő h még ő sem hallott elromló légtömegmérőkről... rajtam kívül...
Nekem az a sanda gyanum, h vmi bekoszosodhat és az okozza a légtömegmérő hibáját... vmi szűrő v vmi ami hatással van a légtömegmérőre.. és sztem azt pucolják ki ilyenkor, aztán megint jó. És persze tök feleslegesen kicseréltetnék velem 54ezer Ft-ért.

Jó lenne tudni pontosan, h hogyan is működnek a dolgok a légtömegmérő körül... vkinek tapasztalata??? vagy tippje???
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12236 Dátum: 2012.11.21 szerda, 17:56:51 »

Nah megtörtént a "nagy" szerviz. Ismét jó a autó és ismét a légtömegmérőm szarakodott. De nem lett csrélve... még... bár a márkaszervizben ezt javasolják, ha ismét szarakodik. De sztem van más megoldás is, de nyilván ők ebben nem akarnak segíteni. Mint ahogy arra sem kaptam egyértelmű választ, h mit csináltak a kocsival, sztem nem sok mindent... egy számítógépes diagnosztikát írtak fel 6400,- Ft-ért és ennyi... de sztem csak vmit megbirizgáltak a légtömegmérőn v máshol és ismét ok minden. Azt sem tudták megmondani mitől járhatott így... mondom a srácnak, h nehogy ez gyakori eset legyen már... erre ő h még ő sem hallott elromló légtömegmérőkről... rajtam kívül...
Nekem az a sanda gyanum, h vmi bekoszosodhat és az okozza a légtömegmérő hibáját... vmi szűrő v vmi ami hatással van a légtömegmérőre.. és sztem azt pucolják ki ilyenkor, aztán megint jó. És persze tök feleslegesen kicseréltetnék velem 54ezer Ft-ért.

Jó lenne tudni pontosan, h hogyan is működnek a dolgok a légtömegmérő körül... vkinek tapasztalata??? vagy tippje???


Bekoszolódni biztosan nem tud ennyi idő alatt. Levegőszűrőt mikor cseréltél?! Hibakódot dobott mikor elvesztette a teljesítményt? (az sokmindent elárulna, esetleges szakadást, érintkezési problémát...)
Ha tönkrement volna akkor most sem lenne jó...

1.8-ast nem ismerem, azonban 2.0 Tdci-n lehúzott légtömegmérővel is épp úgy üzemel. Egyedüli észrevétel, hogy a gázra egy picit később reagál, egyébként tökéletesen üzemel... én kipróbálnám a helyedbe lehúzni a csatit és úgy megpróbálni. Ha visszatér a jelenséged akkor kontakthibára gondolnék elsősorban, ha nem, akkor teljesen másra...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12237 Dátum: 2012.11.21 szerda, 20:43:18 »

Kérdés:
Ha a légtömegmérőben elszakad egy szál akkor azt tudatja velem az autó?
Hibakódra gondolok itt elsősorban Smiley
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12238 Dátum: 2012.11.21 szerda, 21:01:38 »

Bekoszolódni biztosan nem tud ennyi idő alatt. Levegőszűrőt mikor cseréltél?! Hibakódot dobott mikor elvesztette a teljesítményt? (az sokmindent elárulna, esetleges szakadást, érintkezési problémát...)
Ha tönkrement volna akkor most sem lenne jó...

1.8-ast nem ismerem, azonban 2.0 Tdci-n lehúzott légtömegmérővel is épp úgy üzemel. Egyedüli észrevétel, hogy a gázra egy picit később reagál, egyébként tökéletesen üzemel... én kipróbálnám a helyedbe lehúzni a csatit és úgy megpróbálni. Ha visszatér a jelenséged akkor kontakthibára gondolnék elsősorban, ha nem, akkor teljesen másra...


Igen levegőszűrő csere volt nem sokkal az autó megvétele után.
Nekem hibakódot nem dobott a fed.computeren, ha arra gondolsz, a szervizben meg nem tudom, mivel nem tudtam ott maradni az autóval sajnos. Ők meg elég szűk szavúan feleltek mindenre, innen gondolom, h lehet vmi egyszerűbb a gond és nem egy teljes jeladó csere szükséges.

Ebben igazad van, ha tönkrement volna most nem lenne jó megint. Ezért nem értem miért kellene előbb-utóbb cserélnem...

Én nem próbáltam még lehúzva, de amit Te tapasztaltál csak annyit, h nekem is hasonló bajom volt a kocsival, szal odaléptem neki, de nagyon lassan reagált ill. legalább 2500-3000-es fordulatig kellett pörgetnem sebváltáshoz mindig... ill semmi ereje nem volt ahhhoz, h mondjuk a 140-es sebességhatárt átlépje. Meg maga az indulás volt nehéz, 1-esben mindig leakart fulladni, de ha meg elindult már akkor meg nagyon lajhár mód ment...

Csak nem tudom mi más lehet a baja, de én is egyre inkább vmi érzékelési hibára gondolok... nem lenne rendesen kontakt mindig a jeladó és a vezérlő között?? Nem tudom...
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12239 Dátum: 2012.11.21 szerda, 21:04:13 »

Kérdés:
Ha a légtömegmérőben elszakad egy szál akkor azt tudatja velem az autó?
Hibakódra gondolok itt elsősorban Smiley
Hát sztem velem nem, de a szervizben lehet kidobja...
Én olyat hallottam édesapámtól, h neki egyik ismerősének volt egy opel zafiraja és annak is légtömegmérő jeladó gondja volt. Ő nála is az a teljesítmény vesztés mutatkozott mint nálam. És ők úgy szórakoztak vele, ha vmi szűrőt kipucoltak, m könnyen bekoszosodott vmiért, aztán a hiba kódot meg kiütötték mindig, m az is bezavart neki... meg ezután mindig menniük kellett az autóval egy pár 10 km-t mire elment ez a baja a kikódolás után!!
Lehet nekem is hasonló gond van....

Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12240 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 19:32:14 »

Hát sztem velem nem, de a szervizben lehet kidobja...
Én olyat hallottam édesapámtól, h neki egyik ismerősének volt egy opel zafiraja és annak is légtömegmérő jeladó gondja volt. Ő nála is az a teljesítmény vesztés mutatkozott mint nálam. És ők úgy szórakoztak vele, ha vmi szűrőt kipucoltak, m könnyen bekoszosodott vmiért, aztán a hiba kódot meg kiütötték mindig, m az is bezavart neki... meg ezután mindig menniük kellett az autóval egy pár 10 km-t mire elment ez a baja a kikódolás után!!
Lehet nekem is hasonló gond van....


Alfa GTV -mnél volt légtömegmérő gond
kb 3000-3500 fordulatnál megtorpant az autó, és onnantól nem akart menni
szintén légtömegmérő tisztítás oldotta meg a gondot
Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12241 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 20:12:48 »

No, megvolt a kettőstömegűm cseréje, de valami nem stimmel.
Az auto érezhetően remeg 1200 - 1800 tartományban. Ez álló helyzetben is érezhető. Fogyasztásban nincs változás, megy rendesen, és 1900 - 2000 nél kisimul a járás.
Erőteljes gyorsításnál olyan, minha az aszfaltot szaggatnám.
Lehet, hogy besz*ptam valami gyári, hibás kettőstömegűvel? A kuplungszett az gyárgi ford, a kettőstömeg az Luk.
A beszereles előtt megnezték, merthogy hozott alkatrészt szereltettem, be a ford márkaszervízben és nem mondták, hogy nem jó.

Most meg azt mondjak, hogy turbó gond lesz. Kicsit furcsállom, hogy pont a kettőstömegűnél romlik el.

Ötlet, javaslat?

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12242 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 20:19:46 »

Hát sztem velem nem, de a szervizben lehet kidobja...
Én olyat hallottam édesapámtól, h neki egyik ismerősének volt egy opel zafiraja és annak is légtömegmérő jeladó gondja volt. Ő nála is az a teljesítmény vesztés mutatkozott mint nálam. És ők úgy szórakoztak vele, ha vmi szűrőt kipucoltak, m könnyen bekoszosodott vmiért, aztán a hiba kódot meg kiütötték mindig, m az is bezavart neki... meg ezután mindig menniük kellett az autóval egy pár 10 km-t mire elment ez a baja a kikódolás után!!
Lehet nekem is hasonló gond van....


Szia!

Szerintem probáld meg lehúzott légtömegmérővel. 2.0 tdci-nél nincs teljesítményvesztes, csak későbbi gázreakció.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #12243 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 20:51:05 »

No, megvolt a kettőstömegűm cseréje, de valami nem stimmel.
Az auto érezhetően remeg 1200 - 1800 tartományban. Ez álló helyzetben is érezhető. Fogyasztásban nincs változás, megy rendesen, és 1900 - 2000 nél kisimul a járás.
Erőteljes gyorsításnál olyan, minha az aszfaltot szaggatnám.
Lehet, hogy besz*ptam valami gyári, hibás kettőstömegűvel? A kuplungszett az gyárgi ford, a kettőstömeg az Luk.
A beszereles előtt megnezték, merthogy hozott alkatrészt szereltettem, be a ford márkaszervízben és nem mondták, hogy nem jó.

Most meg azt mondjak, hogy turbó gond lesz. Kicsit furcsállom, hogy pont a kettőstömegűnél romlik el.

Ötlet, javaslat?


biztosan központosították a kuplungtárcsát? ha üt,pont ez a jelenség.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12244 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:02:07 »

biztosan központosították a kuplungtárcsát? ha üt,pont ez a jelenség.....
Szakszervíznek ilyen kérdést feltenni?
Most szedessem szét mégegyszer? Esetleg mással?
Mert vélhetően csak úgy lehet kideriteni.

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12245 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:09:38 »

Szia!

Szerintem probáld meg lehúzott légtömegmérővel. 2.0 tdci-nél nincs teljesítményvesztes, csak későbbi gázreakció.

Igen ezt majd kipróbálom. Kíváncsi leszek az eredményre. Majd megírom.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12246 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:14:58 »

biztosan központosították a kuplungtárcsát? ha üt,pont ez a jelenség.....
de ha nincs központban akkor is rámegy a váltó?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12247 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:21:11 »

Alfa GTV -mnél volt légtömegmérő gond
kb 3000-3500 fordulatnál megtorpant az autó, és onnantól nem akart menni
szintén légtömegmérő tisztítás oldotta meg a gondot
Köszi, hasonlóra gyanakszom én is. De így megerősítettél benne.
Most amíg jó nem basztatom szervizben, de ha megint előjön a gond, akkor már talán okosabb leszek, és ezeket a dolgokat fogom majd nézettetni, de nem a márkaszervizben, m ott ujjat akarnak egyből vetetni!!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12248 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:22:45 »

de ha nincs központban akkor is rámegy a váltó?

Nem 2 cm-vel van arrébb...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #12249 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:56:22 »

de ha nincs központban akkor is rámegy a váltó?
elég annak ha 5tizedet elvan tolva a központból.nem véletlenül kell központozni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.