Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 11:14:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 593197 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2009.11.04 szerda, 08:42:06 »

Ja amúgy nem biztos, hogy a gömbfej ez az én véleményem. Lehet féltengely is, mert mikor alászedem akkor kattog.  Milyen árba van egy jobb féltengely?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2009.11.04 szerda, 09:08:28 »

Ja amúgy nem biztos, hogy a gömbfej ez az én véleményem. Lehet féltengely is, mert mikor alászedem akkor kattog.  Milyen árba van egy jobb féltengely?
Az inkább lengőkar szilent lesz v. a kitámasztó (kutyacsont),esetleg stab. szilent.A kattogás lehet féltengely is,toronycsapágy is vagy gömbfej is.Szét kell szedni és egyenként megnézni.Ha felemeld és megrángatod a kereket akkor lehet érezni,ha kivan a gömbfej.Ha meg megforgatod és hallod a kattogás,akkor féltengely.Gyorsan előre-hátra forgatva (kb. 20-20 centit,szóval nem sokat) ki lehet szúrni a féltengelycsuklót.Ha csak kormánytekerés közben hallod,akkor valószínűleg kormánygömbfej.Egyvalaki tekerje a kormányt,Te meg hallgasd.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.04 szerda, 14:37:35 írta misi107 » Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2009.11.04 szerda, 14:20:37 »

......Van egy olyan "vákuum motorom",ami a 8bar os levegőnyomásból készít -0.9 bar vákumot(8as csövön).És féltenyérnyi,mint egy mobil telefon. Wink wave

az úr véletlenül nem a vákuumejector-ra gondol?
az a kütyü ugyanis túlnyomásból állít elő vákuumot egész pontosan a karburátor elven
elfúvatsz egy cső fölött nagynyomású levegőt és az a csőből kihúzza a benne levőt ergo vákuum marad utána
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 06:19:49 »

Köszönöm a gyors választ.  worship Megnézem és remélem nem lesz nagy baj. Amúgy is holnap menne szerelőhöz egy teljes átnézésre.  nyes
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 21:28:58 »

Újabb kérdésem van..
Illetve megerősítésre lenne szükségem. Nyomozásom eredménye képpen arra jutottam, hogy kerékcsapágy kérdésében nem tesznek különbséget motor térfogatok szerint. Csak ABS-es és nélküli között van különbség. Szerény következtetésem szerint a 2.0b és 2.5 v6 kerékcsapágyai kompatibilisek egymással.
A kérdésem az lenne, hogy helytálló-e az állításom... Wink
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 22:51:27 »

Újabb kérdésem van..
Illetve megerősítésre lenne szükségem. Nyomozásom eredménye képpen arra jutottam, hogy kerékcsapágy kérdésében nem tesznek különbséget motor térfogatok szerint. Csak ABS-es és nélküli között van különbség. Szerény következtetésem szerint a 2.0b és 2.5 v6 kerékcsapágyai kompatibilisek egymással.
A kérdésem az lenne, hogy helytálló-e az állításom... Wink

érdekesnek találnám, ha így van, hogy egyformák
azért a véhat blokk és a rajta levő váltó mégiscsak izmosabb anyagból van ami ugye plusz kilókat jelent a csapágyterhelésben is
ezek szerint akkor vagy a 2literes van nagyon túlméretezve vagy a véhat alul kicsit
egyebek mellett a kérdést elutasítom...
kizárt dolog mert nem tudom vagy mittudomén(mittoodomain)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 23:12:26 »

érdekesnek találnám, ha így van, hogy egyformák
azért a véhat blokk és a rajta levő váltó mégiscsak izmosabb anyagból van ami ugye plusz kilókat jelent a csapágyterhelésben is
ezek szerint akkor vagy a 2literes van nagyon túlméretezve vagy a véhat alul kicsit
egyebek mellett a kérdést elutasítom...
kizárt dolog mert nem tudom vagy mittudomén(mittoodomain)
cromax szerint abs vagy anélküli, csak évjárat van megadva
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2009.11.10 kedd, 11:17:06 »

cromax szerint abs vagy anélküli, csak évjárat van megadva
Na éppen erre alapztam a megállapításomat. Csodálkoztam én is, de ha így van, akkor abszolút nem bánom, mert akkor valszeg sikerül 0Ft-ból megúsznom a csapágycserét. De addig nem szeretnék nekiállni a szétbombázásnak, amíg nem tudom biztosan...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2009.11.11 szerda, 10:30:02 »

Újabb kérdésem van..
Illetve megerősítésre lenne szükségem. Nyomozásom eredménye képpen arra jutottam, hogy kerékcsapágy kérdésében nem tesznek különbséget motor térfogatok szerint. Csak ABS-es és nélküli között van különbség. Szerény következtetésem szerint a 2.0b és 2.5 v6 kerékcsapágyai kompatibilisek egymással.
A kérdésem az lenne, hogy helytálló-e az állításom... Wink

A kérdés még mindig kérdés...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2009.11.11 szerda, 11:00:48 »

A kérdés még mindig kérdés...
Esetleg felhívhatnád bármelyik boltot és válaszolnak a kérdésedre.Gyorsabb és egyszerűbb...
Naplózva
lóri2i
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 13:22:58 »


 Sziasztok!

Futómú vagy kórmánymű problémám van. Ha volt már valakinek ilyen kérem
segítsen.
 A jelenség: Kb 70km fölötti fékezéskor elkezd remegni a kormány.
Fékbetét+tárcsa lett cserélve, de nem segített.

 Köszönöm

Naplózva
lóri2i
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 13:37:27 »

Köszönöm a gyors választ.  worship Megnézem és remélem nem lesz nagy baj. Amúgy is holnap menne szerelőhöz egy teljes átnézésre.  nyes

 Szia

 Meglett a hibád?
 Lehet hogy az én gépemnek is az a baja.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:42:25 »

Sziasztok!

Futómú vagy kórmánymű problémám van. Ha volt már valakinek ilyen kérem
segítsen.
 A jelenség: Kb 70km fölötti fékezéskor elkezd remegni a kormány.
Fékbetét+tárcsa lett cserélve, de nem segített.
Vagy kormányösszekötő gömbfej vagy lengőkarszilent szerintem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 16:09:01 »

Sziasztok!

Futómú vagy kórmánymű problémám van. Ha volt már valakinek ilyen kérem
segítsen.
 A jelenség: Kb 70km fölötti fékezéskor elkezd remegni a kormány.
Fékbetét+tárcsa lett cserélve, de nem segített.

 Köszönöm


Olvass visszafelé...jellemző tünete annak,hogy cserés egy pár dolog a futóműben.Azt hiszem,egy páran már kérdeztétek,leírom egy cikkben...egyszerűbb.
Közben összeírtam pár dolgot,ami a saját autómon a tapasztalat volt és ki lett cserélve (gyakorlatilag minden....a lengőkaron kívül,azt már megtette előttem valamelyik tulaj) Kérem az új tulajokat,hogy ezt nézzék meg először ill. akinek van észrevétele,az küldje el privátban Tádénak.
http://mondeotade.fanklub.hu/mk1_futomu.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 21:15:29 írta misi107 » Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2009.11.13 péntek, 14:24:40 »

Sziasztok!

Futómú vagy kórmánymű problémám van. Ha volt már valakinek ilyen kérem
segítsen.
 A jelenség: Kb 70km fölötti fékezéskor elkezd remegni a kormány.
Fékbetét+tárcsa lett cserélve, de nem segített.

 Köszönöm



Szerintem is a lengőkar szilenteket kellene megnézni, nagy valószínűség szerint cserések..
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 17:04:19 »

Szia

 Meglett a hibád?
 Lehet hogy az én gépemnek is az a baja.
Szia!
Bocs, hogy csak most írok csak nem voltam gép közelbe. Ha fékezéskor rángat illetve beszitál a kocsi eleje akkor több mint valószinű az alsó lengőkarok oda vannak. Cseréld ki minél hamarabb. Nekem is ez a baja ráadásul az enyém már meg is repedt.  rinya
Naplózva
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2009.12.02 szerda, 19:24:34 »

Hali! Nálam ugyanez, csak hátul. Beremeg néha az egész. Van amikor meg nem csinálja. A baj csak az, hogy összkerekes csodaszekerem van, így mindenféle csodacikk meg leírás használhatatlannak tűnik!
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2009.12.05 szombat, 19:18:40 »

Hozzáértő szemekre van szükségem.  vigyor3 Tudom hogy így kevés róla bármit mondani, de hátha. Kinéztem ezt a féltengelyt ami nagyom kéne és szerintetek érdemes megvenni. Azt mondta hogy 120 ezer km futott és nem kotyog.

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_i_ii_jobbos_feltengely_157058796.html
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2009.12.05 szombat, 19:37:21 »

Hozzáértő szemekre van szükségem.  vigyor3 Tudom hogy így kevés róla bármit mondani, de hátha. Kinéztem ezt a féltengelyt ami nagyom kéne és szerintetek érdemes megvenni. Azt mondta hogy 120 ezer km futott és nem kotyog.

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_i_ii_jobbos_feltengely_157058796.html
szerintem inkább nézz szét itt a fórumon keres kínálban, szokott lenni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2009.12.05 szombat, 19:39:38 »

Hozzáértő szemekre van szükségem.  vigyor3 Tudom hogy így kevés róla bármit mondani, de hátha. Kinéztem ezt a féltengelyt ami nagyom kéne és szerintetek érdemes megvenni. Azt mondta hogy 120 ezer km futott és nem kotyog.

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_i_ii_jobbos_feltengely_157058796.html
szerintem necces.miért nem kérdezed meg szundit?
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2009.12.05 szombat, 19:40:37 »

szerintem necces.miért nem kérdezed meg szundit?
Talán mert nemtudtam, hogy van neki.  vigyor3 De már megy is a privi. THX.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2009.12.05 szombat, 19:42:23 »

szerintem necces.miért nem kérdezed meg szundit?
Bocsesz ez kimaradt. Vélemény?
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_i_ii_lengokar_parban_157058800.html
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2009.12.05 szombat, 21:14:14 »

Talán mert nemtudtam, hogy van neki.  vigyor3 De már megy is a privi. THX.
Húha,jobban jársz a telefonnal.Levélre nemigen szokott válaszolni...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2009.12.05 szombat, 21:32:05 »

ment privát!
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 16:37:22 »


Az egyiken a talpas gömbfej a másikon nem. Ez így nem az igazi.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 16:40:07 »

Az egyiken a talpas gömbfej a másikon nem. Ez így nem az igazi.

 falbav ugyértem az egyiken cserélve lett a talpas gömbfej a másikon nem.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 10:12:09 »

falbav ugyértem az egyiken cserélve lett a talpas gömbfej a másikon nem.
Jaja ezt én is furcsáltam, de hála egy forumtársnak ez a gondom is megoldodott.  nyes
Naplózva
csillag13
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 22:42:22 »

Üdv!

A bal első lengőkarban el van törve az 1ik szilentem.
Napokban megyek szerelőhöz megcsináltatni.
Most elgondolkodtam kicsit, hogy mi legyen.
Ha csak a bal lengőben cseréltetem ki a 2 szilentet akkor, mivel asszimetrikus lesz a verda bal és jobb oldala el kell mennem futőműbeállításra, nem? A két szilentblokk együtt 4 rongy, futóműbeállítás 5-7 rongy, összesen 9-11 pénz.
Ha a jobban is kicseréltetem a 2 szilentet akkor elvileg nem kell a beállítás, mert szimmetrikusan mind2 lengőkarban új szilentek lesznek, nem? Így egyrészt olcsóbb (a négy szilentblokk együtt 8000), másrészt ugye a jobb oldalon is új szilentek lesznek. Vagy tévedek?
Aki ért hozzá, légyszi ossza meg a véleményét, mert ez a fejtegetés csak ilyen okoskodás a részemről, nem értek az autókhoz, ezért szeretném kikérni a véleményeteket erről!

Előre is köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 23:07:03 »

Üdv!

A bal első lengőkarban el van törve az 1ik szilentem.
Napokban megyek szerelőhöz megcsináltatni.
Most elgondolkodtam kicsit, hogy mi legyen.
Ha csak a bal lengőben cseréltetem ki a 2 szilentet akkor, mivel asszimetrikus lesz a verda bal és jobb oldala el kell mennem futőműbeállításra, nem? A két szilentblokk együtt 4 rongy, futóműbeállítás 5-7 rongy, összesen 9-11 pénz.
Ha a jobban is kicseréltetem a 2 szilentet akkor elvileg nem kell a beállítás, mert szimmetrikusan mind2 lengőkarban új szilentek lesznek, nem? Így egyrészt olcsóbb (a négy szilentblokk együtt 8000), másrészt ugye a jobb oldalon is új szilentek lesznek. Vagy tévedek?
Aki ért hozzá, légyszi ossza meg a véleményét, mert ez a fejtegetés csak ilyen okoskodás a részemről, nem értek az autókhoz, ezért szeretném kikérni a véleményeteket erről!

Előre is köszönöm!
egyszerre cseréltesd mind a négyet,mert el fog mászni a kormány,ha csak egy oldalon cserélik ki.akkor megúszod  a futóműállítást,egyébként nem.És legalább tudod,hogy egyszerre cserélték.
Naplózva
csillag13
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 23:21:33 »

egyszerre cseréltesd mind a négyet,mert el fog mászni a kormány,ha csak egy oldalon cserélik ki.akkor megúszod  a futóműállítást,egyébként nem.És legalább tudod,hogy egyszerre cserélték.

Köszi, hogy megerősítettél. Én is inkább erre hajlottam amúgy is.
Viszont a többi szilentre a stab. rúdban, meg kutyacsontra nincs most lovetta, nem tudom azok milyen állapotban vannak. 4 lengőkarszilentre viszont futja. Kicseréltetem.
Aztán most így műszaki, nyárigumi vétel, folyadékok, szűrők cseréje után remélem ezzel a szilentcserével  1-2 hónapra felfüggeszthetem az autóra pénzköltés nevű hobbimat... :-)

Aztán majd váltóolajcsere, vezérműszíj+görgők és gyújtáskábelkorbács csere jönnek, ha Isten is úgy akarja...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 23:26:19 »

Köszi, hogy megerősítettél. Én is inkább erre hajlottam amúgy is.
Viszont a többi szilentre a stab. rúdban, meg kutyacsontra nincs most lovetta, nem tudom azok milyen állapotban vannak. 4 lengőkarszilentre viszont futja. Kicseréltetem.
Aztán most így műszaki, nyárigumi vétel, folyadékok, szűrők cseréje után remélem ezzel a szilentcserével  1-2 hónapra felfüggeszthetem az autóra pénzköltés nevű hobbimat... :-)

Aztán majd váltóolajcsere, vezérműszíj+görgők és gyújtáskábelkorbács csere jönnek, ha Isten is úgy akarja...
nos,én azt mondom,hogy akkor ne is fogj bele.miért?mert duplán fogsz fizetni.érdemes elöl egyszerre kicseréltetni mindent.lehet,hogy sokba kerül elsőre,de olcsóbb mint részletekben bár te tudod.
Naplózva
csillag13
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 00:28:29 »

nos,én azt mondom,hogy akkor ne is fogj bele.miért?mert duplán fogsz fizetni.érdemes elöl egyszerre kicseréltetni mindent.lehet,hogy sokba kerül elsőre,de olcsóbb mint részletekben bár te tudod.

Kénytelen vagyok belevágni, mert az 1ik szilent konkrétan ketté van szakadva bal elöl.
Úgy gondolom a lengőkart kiszerelni nem akkora meló, nem lesz olyan költséges dolog, bár ezt úgyis a szerelő fogja megmondani holnap. Akkor sokkal okosabb leszek majd.
Köszi a tanácsot!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 09:25:56 »

Sziasztok!

Coboy kérte, linkeljek egy képet. A kérdés, ki látott már ilyet, van-e még valakinek, és mi a véleményetek róla?
Íme a kép.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #133 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 09:29:28 »

Sziasztok!

Coboy kérte, linkeljek egy képet. A kérdés, ki látott már ilyet, van-e még valakinek, és mi a véleményetek róla?
Íme a kép.

Üdv, HegeGabi.

Szerintem a görbe/ kisebb rugó az nem odavaló...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 15:54:29 »

Sziasztok!

Coboy kérte, linkeljek egy képet. A kérdés, ki látott már ilyet, van-e még valakinek, és mi a véleményetek róla?
Íme a kép.

Üdv, HegeGabi.
és ez tuti egyes mondeo futómű?mert nekem hiányzik a képről a pl. teleszkóp,lengőcsapágy de a hátsó híd a 4/5 ajtósé is teljesen más.A kombit nem tudom,azt nem szereltem (még),a contour futómű meg azért nem tér el ennyire (vagy igen?)...jobban hasonlít egy utánfutó v. teherautó futóművére...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 17:38:10 »

ez utólagos kókányság, egyértelmű, ilyen nincs
alul látszik, hogy rá van hajtva valami lemez a lengőkarra, meg felül is valami pótlás van
kiegészítette valaki a rossz rugót egy kicsivel, hogy ne legyen annyira rossz
Naplózva
tom318
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 19:03:50 »

sziasztok!

összevissza gumikkal vettem I.kombi mondeot.segítsetek milyen méret kell rá pontosan..most mindegyik 15collos de a többi méret tök különböző.

köszönettel:


tom318
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 19:12:22 »

sziasztok!

összevissza gumikkal vettem I.kombi mondeot.segítsetek milyen méret kell rá pontosan..most mindegyik 15collos de a többi méret tök különböző.

köszönettel:


tom318
hali

195/55 vagy 205/50 vagy 205/55, mindegyik váltóméret
Naplózva
tom318
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 19:26:47 »

nagyon köszönöm a gyors segítséget.

tom318
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 22:51:54 »

hali

195/55 vagy 205/50 vagy 205/55, mindegyik váltóméret
Én 195/55-öt én nem találtam,csak /60-at.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2010.03.30 kedd, 08:09:05 »

Én 195/55-öt én nem találtam,csak /60-at.
mármint gumit vagy mint váltóméret?
kb ugyanannyi az eltérés, mint a /60-al, csak másik előjellel
http://www.vatera.hu/auto_motor_c368.html?q=195%2F55&td=1
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.30 kedd, 08:11:21 írta yooccoo » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2010.03.30 kedd, 08:43:14 »

Hi!

Én is úgy tudom, hogy ami kocsi 15"-os kerékkel jött ki, az gyárilag 195/60R15 gumit kér.
Lehet, hogy ami gyárilag 14"-os kerékkel jött ki, annak más lesz a 15"-os kerékre átszámítva a gumiméret, ezt nem tudom és nem tagadom.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2010.03.30 kedd, 10:57:03 »

Sziasztok!

Coboy kérte, linkeljek egy képet. A kérdés, ki látott már ilyet, van-e még valakinek, és mi a véleményetek róla?
Íme a kép.

Üdv, HegeGabi.
na,akkor,ha jól gondolom,akkor ez egy kombi hátsó futóműve.Az utólagos rugó tuti házi beépítés.Talán tönkrement a lengéscsillapító v. lusta volt légrugót beépíteni?Ezt én nem tudom,de ha már belerakták,akkor valamiért a keményebb futómű elérése lehetett a cél (ne üljön le a ***e?)A megvalósítás... gyárilag nem hiszem,hogy egy ilyen rugót eleve görbén raknak be,mert akkor már mozdulatlan állapotban is asszimetrikus terheléssel feszül meg.Ezek cuccok meg nagyrészt csak  egyirányú terhelést viselnek,de ez így már nem az.Érdekes...
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.30 kedd, 11:01:57 írta misi107 » Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 13:21:24 »

Sziasztok van egy gondom, hogy elől valami remeg, Kb 100-120 körül olyan remegésbe kezd valami, hogy az csak na.Arról nem is beszélek ha egy gyengébb fékezést csinálok ki rázza a belem, de ha erősebben lépek rá a fékre akkor nem annyira csinálja, de ha kanyarodok egy lassú tempoval úgy, hogy majdnem teljesen alászedem akkor jobb oldalról a keréktől valami kis kattanást hallok mintha fém fémen fordulna.
Szerintettek mi lehet az.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 14:45:54 »

Sziasztok van egy gondom, hogy elől valami remeg, Kb 100-120 körül olyan remegésbe kezd valami, hogy az csak na.Arról nem is beszélek ha egy gyengébb fékezést csinálok ki rázza a belem, de ha erősebben lépek rá a fékre akkor nem annyira csinálja, de ha kanyarodok egy lassú tempoval úgy, hogy majdnem teljesen alászedem akkor jobb oldalról a keréktől valami kis kattanást hallok mintha fém fémen fordulna.
Szerintettek mi lehet az.

Hi.

Az hogy csak egy adott sebességszakaszban (p.l.:100-120-ig) remeg be elöl a futóműved, több okból lehet. Szár-szakadt gumi(k), leesett centír súly, helytelen futóműállás, elhasználódott szilentek. Én szár-szakadásra tippelek mert nekem is volt ilyen gumim. A fémes hang gondolom teljesen alá szedett kormánynál, például balra kanyarodáskor jobb oldalról agy fordítva tehát mindig a terhelt kerék felől jön. Ha ez így van akkor a féltengely gömbcsukló kezdi megadni magát. Ez idővel egyre hangosabb lesz fele akkora kanyarban is. Futóműves! Nem kizárt, hogy a hibás kerék tette tönkre a féltengelyt. És ha tényleg annyira beráz ahogy írtad még veszélyes is lehet. Remélem segítettem. Üdv. Ke.Hu.
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 15:34:58 »

Hi.

Az hogy csak egy adott sebességszakaszban (p.l.:100-120-ig) remeg be elöl a futóműved, több okból lehet. Szár-szakadt gumi(k), leesett centír súly, helytelen futóműállás, elhasználódott szilentek. Én szár-szakadásra tippelek mert nekem is volt ilyen gumim. A fémes hang gondolom teljesen alá szedett kormánynál, például balra kanyarodáskor jobb oldalról agy fordítva tehát mindig a terhelt kerék felől jön. Ha ez így van akkor a féltengely gömbcsukló kezdi megadni magát. Ez idővel egyre hangosabb lesz fele akkora kanyarban is. Futóműves! Nem kizárt, hogy a hibás kerék tette tönkre a féltengelyt. És ha tényleg annyira beráz ahogy írtad még veszélyes is lehet. Remélem segítettem. Üdv. Ke.Hu.


Kösz szépen kedden meg is nézetem hátha csak centir probléma mert már nagyon idegesit.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 16:01:16 »

Hi.

Az hogy csak egy adott sebességszakaszban (p.l.:100-120-ig) remeg be elöl a futóműved, több okból lehet. Szár-szakadt gumi(k), leesett centír súly, helytelen futóműállás, elhasználódott szilentek. Én szár-szakadásra tippelek mert nekem is volt ilyen gumim. A fémes hang gondolom teljesen alá szedett kormánynál, például balra kanyarodáskor jobb oldalról agy fordítva tehát mindig a terhelt kerék felől jön. Ha ez így van akkor a féltengely gömbcsukló kezdi megadni magát. Ez idővel egyre hangosabb lesz fele akkora kanyarban is. Futóműves! Nem kizárt, hogy a hibás kerék tette tönkre a féltengelyt. És ha tényleg annyira beráz ahogy írtad még veszélyes is lehet. Remélem segítettem. Üdv. Ke.Hu.
száL-szakadt
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 17:30:10 »

száL-szakadt

 worship Bocsi!  vigyor3
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 20:01:08 »

Sziasztok van egy gondom, hogy elől valami remeg, Kb 100-120 körül olyan remegésbe kezd valami, hogy az csak na.Arról nem is beszélek ha egy gyengébb fékezést csinálok ki rázza a belem, de ha erősebben lépek rá a fékre akkor nem annyira csinálja, de ha kanyarodok egy lassú tempoval úgy, hogy majdnem teljesen alászedem akkor jobb oldalról a keréktől valami kis kattanást hallok mintha fém fémen fordulna.
Szerintettek mi lehet az.

ideiglenes megoldásként cseréld fel az azonos oldali kerekeket, én is ezt csináltam, igaz nekem az első gumik fokozottabb kopása miatt
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 14:10:04 »

Sziasztok!
Innen van valakinek tapasztalata a kombi hátsó tekercsrugójába utólagosan beépíthető légrugóról?

Mert úgy vettem észre, hogy kempingezéskor, utasok nélkül szinte teljesen leült a kocsi vége. Alámásztam a kocsinak, rugótörésre gyanakodtam, de nem, minden bekötés a helyén. A rugó elpacalosodott.
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.