Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 02:41:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 592887 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2011.05.06 péntek, 08:00:12 »

kicsit úgy fog állni a kocsi, mint régen a megpakolt dácsiák.
a ízlik rugója erősebb, mert nehezebb a motor...

Csak a rugó más? Mert azt át tudom rakni a régiről, ha nagyon hülyén néz ki.

pocska
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2011.05.06 péntek, 08:08:41 »

Csak a rugó más? Mert azt át tudom rakni a régiről, ha nagyon hülyén néz ki.

pocska
ha mk1-ből való, akkor igen
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2011.05.06 péntek, 19:48:34 »

A közeledő lengéscsillapító csere miatt, rugót keresek. 2-es mondi lengéscsillapítóra cserélném le, rugócserével egyszerre. A rugóm színkódját kerestem amikor észrevettem, hogy a rugó teljesen piros, nincs kód. A lengéscsillapító Motorcraftos. Ez nem is lenne gond, csak akkor az, ha ez egy ültetőrugó.

Van valakinek ötlete, hogy rugó piros színe valami jelentéssel bír, vagy csak valamelyik márka sajátossága?

Mennyi az mk1 normál hasmagassága (pl: talaj és a küszöb alsó éle)? Mintha alacsonyabb lenne a gépem mint a többi mondeo.

Mi van akkor, ha a leültetett kocsiba elől normál, hátul ültetett rugó van? Dácsia effektus fordítottja?
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.06 péntek, 23:18:57 írta legyozo » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2011.05.11 szerda, 12:09:40 »

A piros rugó ültetőrugó! Nagy a kavar a gépem körül. Hasmagasság 14 cm. Ha cserélem a lengéscsillapítót, akkor rugószett csere is kell.
A dolgok lehetnének egyszerűek is, de akkor min agyalnék.... falbav.
Így most eladó...., de ez a kínál topikban.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2011.05.11 szerda, 12:35:24 »

Ha már rugó a téma.. mit kéne az enyém alá tenni, ha kicsit szeretnék emelni rajta mondjuk 1-2 cm-t?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #255 Dátum: 2011.05.11 szerda, 13:35:17 »

Ha már rugó a téma.. mit kéne az enyém alá tenni, ha kicsit szeretnék emelni rajta mondjuk 1-2 cm-t?

talán légrugót? (ezzel csak hátul emelheted)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Styv
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 18:32:54 »

Sziasztok!
Nagy sebbességnél sétál az autó hátulja és a kerekek nagyon terpesztenek.Mi lehet a gond?
 Roll Eyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 19:10:41 »

Sziasztok!
Nagy sebbességnél sétál az autó hátulja és a kerekek nagyon terpesztenek.Mi lehet a gond?
 Roll Eyes
rugó,szilentek.
Naplózva
orkusz
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 19:01:02 »

Sziasztok!
Első vízszintes stabilizátor rúd szilentjét szeretném kicserélni, de a szilent tartó bilincsét fogó két csavar közül a hátsót nem tudom kicsavarni mert egyszerűen nem fér el felfele! Van valami trükkje a dolognak? Vagy szét kell szedni az alvázat! Légyszi ha valaki csinált már ilyet ossza meg velem!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 19:16:31 »

Sziasztok!
Első vízszintes stabilizátor rúd szilentjét szeretném kicserélni, de a szilent tartó bilincsét fogó két csavar közül a hátsót nem tudom kicsavarni mert egyszerűen nem fér el felfele! Van valami trükkje a dolognak? Vagy szét kell szedni az alvázat! Légyszi ha valaki csinált már ilyet ossza meg velem!
le kell ereszteni kicsit a bölcsőt. elég a hátsó 2 csavart lelazítani, ha kellő képpen alátámasztottad a motort.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
orkusz
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 19:36:35 »

le kell ereszteni kicsit a bölcsőt. elég a hátsó 2 csavart lelazítani, ha kellő képpen alátámasztottad a motort.

Köszi a gyors választ, jövő hétvégén neki állok!
Üdv
Naplózva
Styv
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2011.05.17 kedd, 11:23:27 »

Sziasztok!
Megvan a billegés oka.A bal hátsó hosszlengőkar van ketté törve.Lehet azt hegeszteni vagy csere?
 szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2011.05.17 kedd, 12:21:56 »

Sziasztok!
Megvan a billegés oka.A bal hátsó hosszlengőkar van ketté törve.Lehet azt hegeszteni vagy csere?
 szomoru1
Ne szórakozz már öreg.Ha nem szánsz rá párezer forintot a bontottra és a cserére,inkább ne gyere velem szembe az úton.Cseszd meg,többe kerül kiszedni,hegeszteni vis***akni mintha kapásból kicseréled.Gondolom a tanknál nem óhajtasz hegesztetni...szerintem még nekem is van a garázsban elfekvőben ha a cigók el nem vitték.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2011.05.17 kedd, 13:46:50 »

Sziasztok!
Megvan a billegés oka.A bal hátsó hosszlengőkar van ketté törve.Lehet azt hegeszteni vagy csere?
 szomoru1

Csere bontottra! wave
Mondjuk vatera! Ha kell, akkor postáztathatod hozzám is, és átjössz érte! Sztem nem egy nagy összeg...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styv
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:00:28 »

Csere bontottra! wave
Mondjuk vatera! Ha kell, akkor postáztathatod hozzám is, és átjössz érte! Sztem nem egy nagy összeg...
Köszi!
A fiam jön a hónap végén ő majd szerez bontottat.
 wave
Naplózva
Styv
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:55:52 »

Csere bontottra! wave
Mondjuk vatera! Ha kell, akkor postáztathatod hozzám is, és átjössz érte! Sztem nem egy nagy összeg...
Újban nem lehet ilyet kapni?Nem találok egyik alkatrész áruházban sem.
 szomoru1
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2011.05.17 kedd, 16:02:37 »

Újban nem lehet ilyet kapni?Nem találok egyik alkatrész áruházban sem.
 szomoru1

Erre gondoltál?
http://cromax.hu/index.php?katid=44315493&termek_al_id=6080&katnev=1992.11.15-2000.09.15.

Vagy kombid van? Most nem emléxem...
http://cromax.hu/index.php?katid=44315515&termek_al_id=6095&katnev=1993.04.15-1997.12.15.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 16:05:48 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2011.05.17 kedd, 16:06:24 »


Esetleg itt:
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P1589&cMegnNr=5041
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styv
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2011.05.17 kedd, 16:07:34 »

Igen de nekem ez kell mert kombi.
http://cromax.hu/index.php?katid=44315515&termek_al_id=6095&katnev=1993.04.15-1997.12.15.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2011.05.17 kedd, 17:53:32 »

Ott van viló,ő gyakorlatilag csak kombikat bont.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2011.05.18 szerda, 11:30:26 »

Sziasztok!
Romlott a kocsi egyenesfutása, ráadásul erősebb fékezéskor erőteljesen elhúzott jobbra az autó. Elmentem a gumishoz olajat cseréltetni és mondtam neki, hogy egy futóműbeállítás is kellene. Erre azt mondta, hogy mivel rendellenes kopást nem lát, nem célszerű hoozányúlni. Ez egy hete volt.

Erre tegnap reggel indulnék és a parkolóból kiállás közben iszonytató hangokat hallatott az autó (a német tengeralattjárós filmekben lehet hallani hasonlót, amikor a 100méterre tervezett hajóval 200 méterre merülnek, leállított motorral). Semmi nem lógott, a rugó nem tört el, a kerék nem tört ki. Elmentünk egy temetésre, szerencsére tudtam 40-nél nem gyorsabban haladni. Mikor hazajöttünk, leszedtem a kereket és láttam, hogy a bal első lengőkar segédvázkerethez csatlakozó szilentblokkja morzsolódott széjjel. a jobboldalon sem volt sokkal jobb a helyzet, csak az még nem adott hangot.

A szerelőmmel konzultáltam és mondtam, hogy mekkora tervezési hiba már, hogy egy betonstabil futóművet egy ilyen gyenge alkatrésszel elszúrnak, és itt a fórumon felmerült, hogy kemény sportszilenteket építsünk be. Erre, igaz, hogy jóval közvetlenebb lenne a kormányzás, mint egy sportkocsié, de az összes úthibát is átvinné a kormányra, és a kormányművet is rövid úton kinyírná.

Most már csak abban reménykedem, hogy csakugyan ez volt a hiba.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2011.05.18 szerda, 11:49:18 »

Nekem is hasonló jelenséget produkált. Fékezéskor bólintott, és kanyarodáskor sordódott ki. Hangja nem volt, de az egyenes futás romlott és megevett egy jobbos téligumit. Most szerelőnél van stab szilent és lengőkarszilent cserén. Én sem rakok bele keményebb szilentet.
Sziasztok!
Romlott a kocsi egyenesfutása, ráadásul erősebb fékezéskor erőteljesen elhúzott jobbra az autó. Elmentem a gumishoz olajat cseréltetni és mondtam neki, hogy egy futóműbeállítás is kellene. Erre azt mondta, hogy mivel rendellenes kopást nem lát, nem célszerű hoozányúlni. Ez egy hete volt.

Erre tegnap reggel indulnék és a parkolóból kiállás közben iszonytató hangokat hallatott az autó (a német tengeralattjárós filmekben lehet hallani hasonlót, amikor a 100méterre tervezett hajóval 200 méterre merülnek, leállított motorral). Semmi nem lógott, a rugó nem tört el, a kerék nem tört ki. Elmentünk egy temetésre, szerencsére tudtam 40-nél nem gyorsabban haladni. Mikor hazajöttünk, leszedtem a kereket és láttam, hogy a bal első lengőkar segédvázkerethez csatlakozó szilentblokkja morzsolódott széjjel. a jobboldalon sem volt sokkal jobb a helyzet, csak az még nem adott hangot.

A szerelőmmel konzultáltam és mondtam, hogy mekkora tervezési hiba már, hogy egy betonstabil futóművet egy ilyen gyenge alkatrésszel elszúrnak, és itt a fórumon felmerült, hogy kemény sportszilenteket építsünk be. Erre, igaz, hogy jóval közvetlenebb lenne a kormányzás, mint egy sportkocsié, de az összes úthibát is átvinné a kormányra, és a kormányművet is rövid úton kinyírná.

Most már csak abban reménykedem, hogy csakugyan ez volt a hiba.
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 10:57:20 »

Hatalmas problémával fordulok hozzátok.  Előre leszögezem már voltam autószerelőnél és gumisnál is. (egymásra mutogat mind a kettő)

A jelenség a következő : Kb 30Km/h - 90KM/h ig az autó szitál. Lehet nem ez a legmegfelelőbb kifejezés rá. (zavaróan rázkódik). A gumikat most cseréltettem , felnikkel sincs tuti semmi gond. Autószerelőnél is voltam nem igazán talált semmi problémát.

Mi lehet a gond ? Esetleg találkozott már valaki hasonlóval ?

Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 11:33:35 »

Hatalmas problémával fordulok hozzátok.  Előre leszögezem már voltam autószerelőnél és gumisnál is. (egymásra mutogat mind a kettő)

A jelenség a következő : Kb 30Km/h - 90KM/h ig az autó szitál. Lehet nem ez a legmegfelelőbb kifejezés rá. (zavaróan rázkódik). A gumikat most cseréltettem , felnikkel sincs tuti semmi gond. Autószerelőnél is voltam nem igazán talált semmi problémát.

Mi lehet a gond ? Esetleg találkozott már valaki hasonlóval ?



Ez inkább futómű. Centrír sztem semmiképp.
Ami lehet pl: szilent, az alátámaszthatja a szerelőt is, mert azt nehéz vizsgálni, kivéve, ha már szana szét van szakadva... Én rázópadra tetetném...

Volt egy ismerősnek váltó központosító gyűrű, nade ez igen egyedi hiba volt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styv
Vendég
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2011.05.24 kedd, 16:20:54 »

Ott van viló,ő gyakorlatilag csak kombikat bont.
18 ezerért vettük,80 ezret futott autóból való.Bábolnáról hoztuk.



« Utoljára szerkesztve: 2011.05.24 kedd, 16:23:32 írta Styv » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2011.05.24 kedd, 16:52:45 »

18 ezerért vettük,80 ezret futott autóból való.Bábolnáról hoztuk.
jó vásárt csináltatok!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2011.05.24 kedd, 17:59:41 »

jó vásárt csináltatok!
Hát na.Remélem egy az egyben tolják alá és hosszú időre megoldódott egynéhány probléma.
Naplózva
Styv
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2011.05.24 kedd, 19:55:03 »

Hát na.Remélem egy az egyben tolják alá és hosszú időre megoldódott egynéhány probléma.
Természetesen egy az egyben megy alá.
 Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2011.05.24 kedd, 20:15:57 »

Természetesen egy az egyben megy alá.
 Wink
Kombikhoz a légrugót szokták még ajánlani.Szerintem megéri,főleg ha sokat cuccolsz,nagyban meg tudja hosszabbítani a teleszkóp és rugó élettartamát.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #279 Dátum: 2011.05.24 kedd, 20:55:23 »

Kombikhoz a légrugót szokták még ajánlani.Szerintem megéri,főleg ha sokat cuccolsz,nagyban meg tudja hosszabbítani a teleszkóp és rugó élettartamát.
Magnum fórumtárs tudna a légrugó előnyeiről beszélni. Nekem a Nagytalin ecsetelte, hogy mennyire tudja megterhelni a légrugót és még köt rá utánfutót is.
 
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.25 szerda, 09:00:06 írta Préti » Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2011.05.24 kedd, 21:35:42 »

a légrugót én is tudom ajánlani. 6 éve használom. taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #281 Dátum: 2011.05.25 szerda, 09:01:12 »

a légrugót én is tudom ajánlani. 6 éve használom. taps
terheletlenül nem pattog nagyon a kocsi? Vagy csak ha terhelve lesz fújod fel a légrugót?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2011.05.25 szerda, 09:41:21 »

18 ezerért vettük,80 ezret futott autóból való.Bábolnáról hoztuk.

Ez igen! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2011.05.25 szerda, 12:40:28 »

terheletlenül nem pattog nagyon a kocsi? Vagy csak ha terhelve lesz fújod fel a légrugót?
nem ettől jó. igazából, ha a megadott nyomásra van fújva, akkor egy kicsit megemeli a kocsi seggét, de ez általában rá is fér a kocsira. maga a gumi tömlő (légrugó) van annyira rugalmas, hogy bizonyos határon belül komfortosabb lesz a kocsi, terhelés alatt meg nem engedi lejebb egy bizonyos határon túl.
a pattogás terheletlenül inkább a laprugós autókra jellemző...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2011.05.25 szerda, 18:22:03 »

Sziasztok!
Romlott a kocsi egyenesfutása, ráadásul erősebb fékezéskor erőteljesen elhúzott jobbra az autó. Elmentem a gumishoz olajat cseréltetni és mondtam neki, hogy egy futóműbeállítás is kellene. Erre azt mondta, hogy mivel rendellenes kopást nem lát, nem célszerű hoozányúlni. Ez egy hete volt.

Erre tegnap reggel indulnék és a parkolóból kiállás közben iszonytató hangokat hallatott az autó (a német tengeralattjárós filmekben lehet hallani hasonlót, amikor a 100méterre tervezett hajóval 200 méterre merülnek, leállított motorral). Semmi nem lógott, a rugó nem tört el, a kerék nem tört ki. Elmentünk egy temetésre, szerencsére tudtam 40-nél nem gyorsabban haladni. Mikor hazajöttünk, leszedtem a kereket és láttam, hogy a bal első lengőkar segédvázkerethez csatlakozó szilentblokkja morzsolódott széjjel. a jobboldalon sem volt sokkal jobb a helyzet, csak az még nem adott hangot.

A szerelőmmel konzultáltam és mondtam, hogy mekkora tervezési hiba már, hogy egy betonstabil futóművet egy ilyen gyenge alkatrésszel elszúrnak, és itt a fórumon felmerült, hogy kemény sportszilenteket építsünk be. Erre, igaz, hogy jóval közvetlenebb lenne a kormányzás, mint egy sportkocsié, de az összes úthibát is átvinné a kormányra, és a kormányművet is rövid úton kinyírná.

Most már csak abban reménykedem, hogy csakugyan ez volt a hiba.

Nos, nem ez volt a hiba, a szilentblokk nem volt károsodott.  wow1, hanem a kerékcsapágy adta meg magát. Így utólag visszaemlékezve május harmadikán már felfigyeltem egy búgó hangra, amely elmúlt, hogy ilyen tengeralattjárós hanggal jöjjön vissza. Most viszont sokkal alacsonyabb az autó gurulási hangja.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 09:26:51 »

18 ezerért vettük,80 ezret futott autóból való.Bábolnáról hoztuk.
Nagggyon szép!
Viszont egyet azért még ajánlanék, ha nem csinálták még meg. A gátló felső befogatási pontján az átmenő csavar anyáját pöttyözzétek oda hegesztővel a kerethez, hogyha egyszer esetleg mégis gátlócserére kerül sor, akkor az az anyaszerűség ne adja meg magát és forogjon el a csavar kitekerésekor.
Csak egy sugallat, nem kötelező megcsinálni.
Sok sikert a beszereléshez, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:39:55 »

Nagggyon szép!
Viszont egyet azért még ajánlanék, ha nem csinálták még meg. A gátló felső befogatási pontján az átmenő csavar anyáját pöttyözzétek oda hegesztővel a kerethez, hogyha egyszer esetleg mégis gátlócserére kerül sor, akkor az az anyaszerűség ne adja meg magát és forogjon el a csavar kitekerésekor.
Csak egy sugallat, nem kötelező megcsinálni.
Sok sikert a beszereléshez, Üdv, HegeGabi.
ez egy nagyon jó javaslat!
a másik megoldás, az átmenő csavarra cserélés. ami a későbbiekben van...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2011.05.27 péntek, 08:34:46 »

a másik megoldás, az átmenő csavarra cserélés. ami a későbbiekben van...
miaz fejvakaras
Ez alatt azt érted, hogy ezt a kerek anyaszerűséget leszeded, és sima hatlapfejűre cseréled, amit csillag-villással meg tudsz fogni? Ha erre gondolsz, akkor én inkább maradok a saját javaslatomnál. Ugyanis. Ha a helyén van a futómű - kombiról beszélek, a többi hátsó futóművét nem ismerem -, akkor nem igazán lehet hozzáférni az anyához semmivel, még a csavar fejéhez sem könnyű odaférni kulccsal. Én emiatt maradnék a hegesztéses megoldásnál.
Ellenjavallat?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2011.05.27 péntek, 12:03:21 »

miaz fejvakaras
Ez alatt azt érted, hogy ezt a kerek anyaszerűséget leszeded, és sima hatlapfejűre cseréled, amit csillag-villással meg tudsz fogni? Ha erre gondolsz, akkor én inkább maradok a saját javaslatomnál. Ugyanis. Ha a helyén van a futómű - kombiról beszélek, a többi hátsó futóművét nem ismerem -, akkor nem igazán lehet hozzáférni az anyához semmivel, még a csavar fejéhez sem könnyű odaférni kulccsal. Én emiatt maradnék a hegesztéses megoldásnál.
Ellenjavallat?
nincs ellenjavallat. természetesen a te javaslatod viszi a pálmát, de mint említettem a 2-eseken tudtommal már így van megoldva. teló cseréhez ezért "egyszerűbb" leereszteni a komplett futóművet.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2011.05.27 péntek, 18:16:46 »

Ez inkább futómű. Centrír sztem semmiképp.
Ami lehet pl: szilent, az alátámaszthatja a szerelőt is, mert azt nehéz vizsgálni, kivéve, ha már szana szét van szakadva... Én rázópadra tetetném...

Volt egy ismerősnek váltó központosító gyűrű, nade ez igen egyedi hiba volt...

Ma megjártam a rázópadot ,sajna eredmény nélkül. Azt mondták kutya baja a silenteknek. Leszedték a kerekeket centírozták majd visszapakolták.
Sajna a rázkódás megmaradt . Annyit javult hogy most 60-80 között csinálja   falbav rinya

Valami életmentő ötlet valakinek a tarsolyában ?  Wink
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #290 Dátum: 2011.05.27 péntek, 18:50:38 »

Ma megjártam a rázópadot ,sajna eredmény nélkül. Azt mondták kutya baja a silenteknek. Leszedték a kerekeket centírozták majd visszapakolták.
Sajna a rázkódás megmaradt . Annyit javult hogy most 60-80 között csinálja   falbav rinya

Valami életmentő ötlet valakinek a tarsolyában ?  Wink
Kerékösszetartás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2011.05.27 péntek, 21:20:20 »

Kerékösszetartás

Köszi a tippet megnézetem.

Az hogy ilyenek nekem nem jutnak eszembe az szerintem bocsánatos bűn , de hogy egy szerelőnek meg egy gumisnak sem  az kicsit furcsa.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2011.05.27 péntek, 23:19:32 »

Ma megjártam a rázópadot ,sajna eredmény nélkül. Azt mondták kutya baja a silenteknek. Leszedték a kerekeket centírozták majd visszapakolták.
Sajna a rázkódás megmaradt . Annyit javult hogy most 60-80 között csinálja   falbav rinya

Valami életmentő ötlet valakinek a tarsolyában ?  Wink
más tüneted nincsen?
nem szereltek mostanában semmit a futóművedben?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2011.05.27 péntek, 23:23:57 »

esetleg hullámos féktárcsa
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2011.05.27 péntek, 23:26:45 »

esetleg hullámos féktárcsa
azért kérdeztem, de az fékezéskor szétrázná az elejét...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2011.05.28 szombat, 07:15:04 »

más tüneted nincsen?
nem szereltek mostanában semmit a futóművedben?

Nem csináltak semmi rajta mostanában.  rinya

60 körül ha kiveszem üresbe  akkor is hallható a "zuhogás"  akkor még nem ráz. Azt 70 körül kezdi.. A hátsó gumikat még senki nem nézte  esetleg lehet az is a hibás ,bár tuti elölről hallatszik a hang.

Egyértelműen valami  olyan bibi lehet (szerintem)  ami a kerék (vagy mifene) egy bizonyos állásánál , tehát egy teljes fordulatnál jön elő.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.28 szombat, 07:21:54 írta szabotom » Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2011.05.28 szombat, 10:24:25 »

Nem csináltak semmi rajta mostanában.  rinya

60 körül ha kiveszem üresbe  akkor is hallható a "zuhogás"  akkor még nem ráz. Azt 70 körül kezdi.. A hátsó gumikat még senki nem nézte  esetleg lehet az is a hibás ,bár tuti elölről hallatszik a hang.

Egyértelműen valami  olyan bibi lehet (szerintem)  ami a kerék (vagy mifene) egy bizonyos állásánál , tehát egy teljes fordulatnál jön elő.

Mégegy kérdés. Nem volt váltelenül törve az autó eleje vagy nem lett mostanában megütve? Mert ha a féltengely kicsit deformálódott az is csinálhat ilyeneket. De szóljatok ha nagy hülyeséget  mondtam volna wave
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2011.05.28 szombat, 10:50:51 »

Mégegy kérdés. Nem volt váltelenül törve az autó eleje vagy nem lett mostanában megütve? Mert ha a féltengely kicsit deformálódott az is csinálhat ilyeneket. De szóljatok ha nagy hülyeséget  mondtam volna wave

3 éve van nálam ,előtte a hugomé volt  és kintről hozták . Az igaz , hogy már a 3. tulaj vagyok tehát minden megeshet
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2011.05.28 szombat, 13:18:08 »

Kedves Kollégák!

Nekem is lenne egy futóműves kérdésem. Pár napja vettem észre a következőt, kicsit idegesít: ha gurulok üresben 20-30km/h között, akkor minden egyes kerék fordulatnál (tehát a sebesség függvényében) hallok egy fémes jellegű hangot. Magasabb sebességnél nem. Ez nem az a klasszikus féltengely, vagy csapágyhang, azt megismerem. Nagyobb sebességnél nincs ilyen hang, vagy csak nem hallom. A hang jellege olyan mint amikor egy kiskanállal egy fém teáskanna oldalára odaütnek. Tudom, hülye hasonlat de nem tudom máshogy körülírni. Elméletileg a bal elejétől hallom. Mintha minden egyes kerék fordulatnál "ütne" valami. Ami fontos, hogy nem erős hang, csak lehúzott ablaknál hallom. Ha kanyarodok is közben, akkor valamivel erősebb mint egyenesben.

Mi a túró lehet ez?

Köszönettel: BluElite
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #299 Dátum: 2011.05.28 szombat, 13:31:13 »

Kedves Kollégák!

Nekem is lenne egy futóműves kérdésem. Pár napja vettem észre a következőt, kicsit idegesít: ha gurulok üresben 20-30km/h között, akkor minden egyes kerék fordulatnál (tehát a sebesség függvényében) hallok egy fémes jellegű hangot. Magasabb sebességnél nem. Ez nem az a klasszikus féltengely, vagy csapágyhang, azt megismerem. Nagyobb sebességnél nincs ilyen hang, vagy csak nem hallom. A hang jellege olyan mint amikor egy kiskanállal egy fém teáskanna oldalára odaütnek. Tudom, hülye hasonlat de nem tudom máshogy körülírni. Elméletileg a bal elejétől hallom. Mintha minden egyes kerék fordulatnál "ütne" valami. Ami fontos, hogy nem erős hang, csak lehúzott ablaknál hallom. Ha kanyarodok is közben, akkor valamivel erősebb mint egyenesben.

Mi a túró lehet ez?

Köszönettel: BluElite
kerékcsapágy lesz az, csak még minimális a baj. nekem lehetett ilyenkor egy picit utánahúzni az anyának, és elmúlt. persze az új csapágy már közben itt figyel ki a dobozból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.