Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 10:50:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 30   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 535710 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #250 Dátum: 2013.08.30 péntek, 13:16:18 »


Épp emiatt kérdeztem. Nekem nem egyértelmű hogy akkor végül is hol lesz. Vagy akkor a nevek sokasága alapján M5 kivezető?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #251 Dátum: 2013.08.30 péntek, 13:17:13 »

Épp emiatt kérdeztem. Nekem nem egyértelmű hogy akkor végül is hol lesz. Vagy akkor a nevek sokasága alapján M5 kivezető?

Szerintem ma ki lesz hirdetve, de valószínű az M5. Gyere. csavarhúzó lesz nálunk, mindent megszerelünk...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2013.08.30 péntek, 13:18:12 »

Épp emiatt kérdeztem. Nekem nem egyértelmű hogy akkor végül is hol lesz. Vagy akkor a nevek sokasága alapján M5 kivezető?

Szavazással dől el. Amire többen szavaznak, ott lesz.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2013.08.30 péntek, 13:52:45 »

Szavazással dől el. Amire többen szavaznak, ott lesz.
nincs szavazás, jöttök a kertünkbe... van ott osan, meg kfc, meg ilyenek. cipőt a bejáratnál levenni, és lassan hajtani  eplus2 eplus2
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #254 Dátum: 2013.08.30 péntek, 15:24:50 »

nincs szavazás, jöttök a kertünkbe... van ott osan, meg kfc, meg ilyenek. cipőt a bejáratnál levenni, és lassan hajtani  eplus2 eplus2

Szép látvány lenne a kertedben annyi mezítlábas Mondeo. A végén még azt hiszik a szomszédok kereskedést nyitsz.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2013.08.30 péntek, 18:32:43 »

nincs szavazás, jöttök a kertünkbe... van ott osan, meg kfc, meg ilyenek. cipőt a bejáratnál levenni, és lassan hajtani  eplus2 eplus2

Az autókról meg a gumit mi?
Naplózva
Pacsa
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 23:52:17 »

eljen

Gyere minitalira.

Nekem is kombi van és az M3-as felé a csömöri kijárat előtt csinálja ugyan ezt és visszafele is a másik oldalon. Csak a mondinál tapasztaltam ezt és k...-ra idegesített, hogy mitől van. Már arra is gondoltam, hogy turbulencia van azon a pár 100 méteres szakaszon amire a kocsi érzékenyebb min más autó. Mintha a szél jobbra-balra lökdösné a kocsit, ja és mindig másképp érzem, hol hosszabban, hol rövidebb ideig.

Futóművesnél is járok rendszeresen mert valami zörög hátul aminek nem találjuk az okát és lehet összefügg. Már csak azért is mert pár hónapja érzem ezt csak és pedig régóta arra járok.

Ja nem erre akartam válaszolni. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.02 hétfő, 23:53:58 írta Pacsa » Naplózva
Pacsa
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2013.09.03 kedd, 00:12:24 »

Esetleg tud valaki ajánlani valami szakit aki vágja az MK4 futóművét, mert több helyen voltam már (mszervíz is) és nem találják mi a f... kopog benne hátul és miért van az, hogy néha stabilnak érzem, néha meg nagyonneme?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #258 Dátum: 2013.09.03 kedd, 09:46:05 »

Esetleg tud valaki ajánlani valami szakit aki vágja az MK4 futóművét, mert több helyen voltam már (mszervíz is) és nem találják mi a f... kopog benne hátul és miért van az, hogy néha stabilnak érzem, néha meg nagyonneme?

Hát szerelőként szerintem mindenki Viktort (Vic) fogja ajánlani, ő a Lurdy-val szembeni Fort-nál dolgozik, megtalálod a tagok között a számát. Ha "csak" futóműves kell, akkor Pécelen a központban a körforgalomnál van egy gumis, amihez tartozik futóműves rész is. A nulláson Csömörtől 15 perc. A srác nagyon profi, a hármas mondival hozzá járok.

Üdv.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2013.09.03 kedd, 09:48:54 »

Esetleg tud valaki ajánlani valami szakit aki vágja az MK4 futóművét, mert több helyen voltam már (mszervíz is) és nem találják mi a f... kopog benne hátul és miért van az, hogy néha stabilnak érzem, néha meg nagyonneme?

Szerintem erősen szilentgyanús a történet. Vagy akkor szokott kopogó hangot adni vagy akkor, ha a "kutyacsont"  (stab. pálca vagy függőleges stabilizátor rúd)adta meg magát.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.03 kedd, 09:51:27 írta Lacika71 » Naplózva
Pacsa
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2013.09.03 kedd, 10:11:56 »

Hát szerelőként szerintem mindenki Viktort (Vic) fogja ajánlani, ő a Lurdy-val szembeni Fort-nál dolgozik, megtalálod a tagok között a számát. Ha "csak" futóműves kell, akkor Pécelen a központban a körforgalomnál van egy gumis, amihez tartozik futóműves rész is. A nulláson Csömörtől 15 perc. A srác nagyon profi, a hármas mondival hozzá járok.

Üdv.

Köszönöm, Pécelen már hallottam egy futóművesről, hogy nagyon precízen állítják be a futóművet, asszem felkeresem!

Üdv!
Naplózva
Pacsa
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2013.09.03 kedd, 10:18:18 »

Szerintem erősen szilentgyanús a történet. Vagy akkor szokott kopogó hangot adni vagy akkor, ha a "kutyacsont"  (stab. pálca vagy függőleges stabilizátor rúd)adta meg magát.

Igen én is erre gondolok, hogy szilent. Már mindent ami "olcsóbb" tétel kicseréltem rajta (kutyacsont, hátsó torony, lengéscsillapítók). Feszegetésre egyik szilent sem tűnik rossznak, a csomagtartót is átnéztem nem-é benne zörög vmi, de csak kopog a k.... a....-t! Sad(
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #262 Dátum: 2013.09.03 kedd, 12:30:38 »

Igen én is erre gondolok, hogy szilent. Már mindent ami "olcsóbb" tétel kicseréltem rajta (kutyacsont, hátsó torony, lengéscsillapítók). Feszegetésre egyik szilent sem tűnik rossznak, a csomagtartót is átnéztem nem-é benne zörög vmi, de csak kopog a k.... a....-t! Sad(

Még egyvalami eszembe jutott. Ez alá még nem másztam be, de a hármas kombinak van egy hosszlengőkarja, ami a kocsi aljától megy hátra a kerékagyhoz. Egy nagydarab vas, elég nagy szilenttel. Na nekem ez volt kicsit elmenve, valamelyik idióta ennél fogva emelte meg a kocsit, és a lemez elgörbült. Ahogy verődött ki a szilent, nagyon tudott kopogni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #263 Dátum: 2013.09.03 kedd, 16:55:31 »

Szerintem erősen szilentgyanús a történet. Vagy akkor szokott kopogó hangot adni vagy akkor, ha a "kutyacsont"  (stab. pálca vagy függőleges stabilizátor rúd)adta meg magát.

Vagy ha:
egy kib....tt darab zúzottkő van a rugótányérban, mint ahogy nekem is volt.
1,5 évig keresgéltük...  falbav  falbav  falbav  vigyor3
(hol kopogott, hol nem)
Fordék azért nem kezdték el kicserélgetni a dolgokat, mert még a saját szakállukra ment volna (gari).
A végén meguntam, odavittem hozzájuk, s mondtam, hogy 1 órán belül darabokban szeretném a hátsó futóművet látni, fizetek érte. Akkor szerencsém volt, mert egy nálam nyugodtabb szerelő állt neki átgondolni a dolgot, s egy nőgyógyász mutatvánnyal kiszedte a kis rohadékot...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2013.11.13 szerda, 19:50:04 »

Sziasztok!

Először egy tapasztalat, hátha valaki ugyanígy jár és még hasznos lehet neki:

Azt játszotta az autó, hogy száraz út esetén, kisebb/nagyobb döccenőknél "nyiszorgott" valami a jobb első futómű tájékán. Olyan hang volt, mintha az egerek rágnák a hungarocelt. Nem volt kellemes. Megvásárlásától kezdve ez volt a helyzet, csak azért nem vettem észre, mert esőben nem volt ilyen hang. Csak akkor jött elő, mikor felszáradt az út, de ez csak a vételt követő néhány nappal következett be. Ennek ellenére a jó képességű Ford márkaszervizesek megállapították, hogy minden faxa, a futóműben, a zaj biiztos a műszerfal alól jön, le kell bontani az egészet és akkor kiderül. Szerencsére nem hittem a kóklereknek, mert arra gondoltam, hogy az már mégiscsak elég gáz lenne, ha esőben azért nem rágnának az egerek, mert elázik a bundájuk a műszerfalban...
Elvittem rendes szerelőhöz, (nem márkaszervizeshez, hanem olyanhoz, aki ért az autókhoz) és lássatok csodát, 1 óra alatt megtalálta és elhárította a hibát, 5K HUF ellenében.

A hiba oka: a toronyszilent nem jó állásban volt beszerelve. (Sajnos nem voltam ott, nem láttam, hogy milyen a jó és a nem jó állás, állítólag 180 fokkal elfordítva volt bent. Mihez képest?)
Mindenesetre azóta nem rágnak az egerek...)

Tanulság: attól, hogy márkaszervíz, még nem biztos, hogy ért hozzá/nem biztos, hogy lelkiismeretes.

Kérdés is van: pár napja hallom, hogy hirtelenebb fékezésnél, majd az azt követő gázadásnál koppan valami az első futóműben. Lehet, hogy a koppan nem is jó szó rá, inkább roppan, bár ez sem írja le megfelelően a hangot. Gyanús, hogy a gátlóknál kell keresni a hiba okát, mert szigorúbban szűkre vett kanyarban (pl körforgalom) is hallani ezt a zajt. Mi lehet ez szerintetek?

Olvastam pár lappal/évvel visszább itt, hogy valaki járt úgy, hogy valamelyik csavar nem volt rendesen meghúzva a lengéscsillapítóknál. Lehet, hogy ez okozza? Most pár napig nem lesz időm elvinni a szerelőhöz, remélem addig nem hullik szét alattam a szekér...
(Egyébként úgy megy az úton, mintha zsinóron húznák, nincs billegés, pattogás vagy ilyesmi. Persze hosszanti bordák vezetgetik kicsit, de hát ezeknek a marha széles kerekeknek már csak ez a velejárója és egyébként sem vészes.)
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2013.11.13 szerda, 22:33:18 »

Sziasztok!

Először egy tapasztalat, hátha valaki ugyanígy jár és még hasznos lehet neki:

Azt játszotta az autó, hogy száraz út esetén, kisebb/nagyobb döccenőknél "nyiszorgott" valami a jobb első futómű tájékán. Olyan hang volt, mintha az egerek rágnák a hungarocelt. Nem volt kellemes. Megvásárlásától kezdve ez volt a helyzet, csak azért nem vettem észre, mert esőben nem volt ilyen hang. Csak akkor jött elő, mikor felszáradt az út, de ez csak a vételt követő néhány nappal következett be. Ennek ellenére a jó képességű Ford márkaszervizesek megállapították, hogy minden faxa, a futóműben, a zaj biiztos a műszerfal alól jön, le kell bontani az egészet és akkor kiderül. Szerencsére nem hittem a kóklereknek, mert arra gondoltam, hogy az már mégiscsak elég gáz lenne, ha esőben azért nem rágnának az egerek, mert elázik a bundájuk a műszerfalban...
Elvittem rendes szerelőhöz, (nem márkaszervizeshez, hanem olyanhoz, aki ért az autókhoz) és lássatok csodát, 1 óra alatt megtalálta és elhárította a hibát, 5K HUF ellenében.

A hiba oka: a toronyszilent nem jó állásban volt beszerelve. (Sajnos nem voltam ott, nem láttam, hogy milyen a jó és a nem jó állás, állítólag 180 fokkal elfordítva volt bent. Mihez képest?)
Mindenesetre azóta nem rágnak az egerek...)

Tanulság: attól, hogy márkaszervíz, még nem biztos, hogy ért hozzá/nem biztos, hogy lelkiismeretes.

Kérdés is van: pár napja hallom, hogy hirtelenebb fékezésnél, majd az azt követő gázadásnál koppan valami az első futóműben. Lehet, hogy a koppan nem is jó szó rá, inkább roppan, bár ez sem írja le megfelelően a hangot. Gyanús, hogy a gátlóknál kell keresni a hiba okát, mert szigorúbban szűkre vett kanyarban (pl körforgalom) is hallani ezt a zajt. Mi lehet ez szerintetek?

Olvastam pár lappal/évvel visszább itt, hogy valaki járt úgy, hogy valamelyik csavar nem volt rendesen meghúzva a lengéscsillapítóknál. Lehet, hogy ez okozza? Most pár napig nem lesz időm elvinni a szerelőhöz, remélem addig nem hullik szét alattam a szekér...
(Egyébként úgy megy az úton, mintha zsinóron húznák, nincs billegés, pattogás vagy ilyesmi. Persze hosszanti bordák vezetgetik kicsit, de hát ezeknek a marha széles kerekeknek már csak ez a velejárója és egyébként sem vészes.)

királyak az egerek Smiley

A ropogás rágás ügyben azt nézd meg, hogy csak bal vagy jobb kanyarban is csinálja. Ezek után, ha bal kanyarban csinálja, akkor a jobb keréknél, ha jobb kanyarban, akkor a bal keréknél nézd meg a hajtást. Szerintem valamelyik porvédő már teljesen szét van menve és laddan féltengely csere lesz. Remélem azért tévedek és valami sokkal egyszerűbb lesz a baj.
Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 15:58:41 »

királyak az egerek Smiley

A ropogás rágás ügyben azt nézd meg, hogy csak bal vagy jobb kanyarban is csinálja. Ezek után, ha bal kanyarban csinálja, akkor a jobb keréknél, ha jobb kanyarban, akkor a bal keréknél nézd meg a hajtást. Szerintem valamelyik porvédő már teljesen szét van menve és laddan féltengely csere lesz. Remélem azért tévedek és valami sokkal egyszerűbb lesz a baj.

Hmm... nem jelent meg a válaszom az előbb...

Szóval köszi a választ, de szerencsére hibás a diagnózisod.
Valszeg nem fogalmaztam egyértelműen. Nem kopog/ropog, hanem koppan/roppan/nyekken (tetszőlegest kérem kiválasztani). Tehát egyetlen rövid hanghatás van, nem úgy, mint amikor a megmihálylott féltengely csukló alászedett kormánynál terhelés alatt elkezd kattogni a kerékfordulattal arányos ütemben.
A porvédők egyébként épek, a balos kicsit taknyos volt, ezért cseréltük pár hete, nehogy kinyírja a por a csuklót.

Itt az van, hogy normális helyen, normális vezetési stílus mellett, egyáltalán nincs hang. Viszont a pesti idegbajos, nyomakodós közlekedésnél, ahol kénytelen vagy hirtelenebb módon és nagyobbakat fékezni, majd kicsit forszírozottabban kigyorsítani, akkor fékezéskor és gázadáskor is van egy-egy nyekkenés, vagy koppanás, vagy roppanás, ahogy tetszik.

Szerintem az lehet, hogy:
- valamelyik csavarkötés nincs kellő nyomatékkal meghúzva és egy tizedet el tud mozdulni valami valamihez képest,
- vagy valamelyik gátlo (valszeg jobb első) esetleg elkezdte beadni a kulcsot Péter bácsinak és bizonyos fokú összenyomásnál adja ezt a hangot (padon még semmi hibát nem mértek két hete a lengéscsillapítóknál)
-  vagy lehetne még valamelyik szilent is, de azok meg ki vannak cserélve, amik padon picit is gázosnak tűntek
- vagy nemtom...

Az is lehet, hogy csak túl jó a fülem és kötözködöm. A Wartburgban mindig kopogott/ropogott/nyikorgott valami és mégse dumáltunk. Itt meg azt akarom, hogy ne legyenek ilyen zajok... nem is értem... (szerelők se szokták érteni, hogy mi bajom van, amikor megy az autó, nem hullott még szét. Majd jöjjek, ha elhagytam a kereket, akkor megmondják mi baja volt... nyes)
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 20:42:30 »

Hmm... nem jelent meg a válaszom az előbb...

Szóval köszi a választ, de szerencsére hibás a diagnózisod.
Valszeg nem fogalmaztam egyértelműen. Nem kopog/ropog, hanem koppan/roppan/nyekken (tetszőlegest kérem kiválasztani). Tehát egyetlen rövid hanghatás van, nem úgy, mint amikor a megmihálylott féltengely csukló alászedett kormánynál terhelés alatt elkezd kattogni a kerékfordulattal arányos ütemben.
A porvédők egyébként épek, a balos kicsit taknyos volt, ezért cseréltük pár hete, nehogy kinyírja a por a csuklót.

Itt az van, hogy normális helyen, normális vezetési stílus mellett, egyáltalán nincs hang. Viszont a pesti idegbajos, nyomakodós közlekedésnél, ahol kénytelen vagy hirtelenebb módon és nagyobbakat fékezni, majd kicsit forszírozottabban kigyorsítani, akkor fékezéskor és gázadáskor is van egy-egy nyekkenés, vagy koppanás, vagy roppanás, ahogy tetszik.

Szerintem az lehet, hogy:
- valamelyik csavarkötés nincs kellő nyomatékkal meghúzva és egy tizedet el tud mozdulni valami valamihez képest,
- vagy valamelyik gátlo (valszeg jobb első) esetleg elkezdte beadni a kulcsot Péter bácsinak és bizonyos fokú összenyomásnál adja ezt a hangot (padon még semmi hibát nem mértek két hete a lengéscsillapítóknál)
-  vagy lehetne még valamelyik szilent is, de azok meg ki vannak cserélve, amik padon picit is gázosnak tűntek
- vagy nemtom...

Az is lehet, hogy csak túl jó a fülem és kötözködöm. A Wartburgban mindig kopogott/ropogott/nyikorgott valami és mégse dumáltunk. Itt meg azt akarom, hogy ne legyenek ilyen zajok... nem is értem... (szerelők se szokták érteni, hogy mi bajom van, amikor megy az autó, nem hullott még szét. Majd jöjjek, ha elhagytam a kereket, akkor megmondják mi baja volt... nyes)

szilikonzsírral fújd be a telónak a fényes szárát. Lehet, hogy csak simán kiszáradt a zsírzógyűrű
Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:16:13 »

szilikonzsírral fújd be a telónak a fényes szárát. Lehet, hogy csak simán kiszáradt a zsírzógyűrű

Ebben van ráció!  worship Mondjuk ötletem sincs, hogy hogy is férek hozzá...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 21:29:47 »

Ebben van ráció!  worship Mondjuk ötletem sincs, hogy hogy is férek hozzá...

leginkább a gumisnál, amikor cseréled a télit nyárira
Naplózva
KPe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2014.01.24 péntek, 11:28:11 »

Rákérdeztem még a garis kérdésre, mondták, hogy a futóműves dolgok, ha tényleg rosszak, s gáz van, akkor sem garis történetek, mert kopó alkatrésznek minősül ott hellyel-közel minden.

Ma elkeztem olvasni a futomuves topicot is, mivel tegnap kaptam vissza az autot a szerelotol. Az eves matricahoz (Begutachtungsplakette) vittem be (Ausztria), amit a bonuszban kaptam a teligumi mellett, mivel nem engedett sokat az arbol a kereskedo. Elvittem OAMTC-hez bevizsgaltatni (voltam mas kereskedonel is, es ahol megemlitettem hogy bevizsgaltatnam az autot, mindenfele kifogasok, kerdesek jottek. Gyorsan ott is hagytam a kevesett futott, kituno allapotu autot arulo torok, alban, es sztem indiai kereskedoket pffff)
Egy ev garit adtak az autohoz, amit a legtobb komoly kereskedo itt ad is. Mivel garis, mondtam, mikor visszavittem a matrica miatt, hogy raz a kormany, remeg az auto 130-nal, ha gazt adok. Ok, megnezik es beallitjak garanciaban. Vegulis csereltek valamit, amit meg nem sikerult leforditanom hogy mi (jobboldali nemtommi), persze ingyen, mert garis. Szoval micsoda kulombseg van gari es gari kozott.
Naplózva

mondeo mk IV 2.0  100kw 2009
nagyszabi78
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2014.01.25 szombat, 17:28:57 »

Helló kedves felhasználók! VENNI SZERETNÉK!
17 vagy 18-as komlett felni, nyárigumi garnitúráralenne szükségem! Tud valaki egy jó ajánlatot?
Nem sűrgős de még tavasz elött szeretném megvenni.
Előre is köszi.

Nagy Szabolcs
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2014.01.25 szombat, 19:04:35 »

Helló kedves felhasználók! VENNI SZERETNÉK!
17 vagy 18-as komlett felni, nyárigumi garnitúráralenne szükségem! Tud valaki egy jó ajánlatot?
Nem sűrgős de még tavasz elött szeretném megvenni.
Előre is köszi.

Nagy Szabolcs
Parancsolj:
http://mondeo.hu/index.php?topic=15883.0

Illetve abban a topic-ban körülnézhetsz!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:25:00 »

Urak!
Lehet láma a kérdés, de sehol nem kapok konkrét választ. Tit-S ugye ami van nekem. Gyári sportfutóművel. Nos ez mennyivel lentebb ül mint a sima?
1cm? 2cm?
Ültetni akarom eibach rugókkal amit a gyár ajánl, de mennyivel? Nehogy sok legyen   eplus2 eplus2 na nem mintha baj lenne! Tudtok infót mondani?

Köszi
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #274 Dátum: 2014.02.28 péntek, 20:44:04 »

Urak!
Lehet láma a kérdés, de sehol nem kapok konkrét választ. Tit-S ugye ami van nekem. Gyári sportfutóművel. Nos ez mennyivel lentebb ül mint a sima?
1cm? 2cm?
Ültetni akarom eibach rugókkal amit a gyár ajánl, de mennyivel? Nehogy sok legyen   eplus2 eplus2 na nem mintha baj lenne! Tudtok infót mondani?

Köszi

Szerintem hagyd úgy, ahogy van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #275 Dátum: 2014.02.28 péntek, 21:46:39 »

Urak!
Lehet láma a kérdés, de sehol nem kapok konkrét választ. Tit-S ugye ami van nekem. Gyári sportfutóművel. Nos ez mennyivel lentebb ül mint a sima?
1cm? 2cm?
Ültetni akarom eibach rugókkal amit a gyár ajánl, de mennyivel? Nehogy sok legyen   eplus2 eplus2 na nem mintha baj lenne! Tudtok infót mondani?

Köszi

Sportfutómű: 10mm.
Gyári ültetőkészlet: Eibach: 30mm. (Ford tartozék katalógus)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2014.03.01 szombat, 10:31:41 »

Urak!
Lehet láma a kérdés, de sehol nem kapok konkrét választ. Tit-S ugye ami van nekem. Gyári sportfutóművel. Nos ez mennyivel lentebb ül mint a sima?
1cm? 2cm?
Ültetni akarom eibach rugókkal amit a gyár ajánl, de mennyivel? Nehogy sok legyen   eplus2 eplus2 na nem mintha baj lenne! Tudtok infót mondani?

Köszi
Merész...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2014.03.01 szombat, 16:36:18 »

Sportfutómű: 10mm.
Gyári ültetőkészlet: Eibach: 30mm. (Ford tartozék katalógus)

Köszi! Én is sejtettem, h 1 cm. Már utána nézettem az ültető szettnek. Igen baráti áron adják. Okosban Smiley

Merész...

Miért is?  Wink Wink
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #278 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:09:25 »

Köszi! Én is sejtettem, h 1 cm. Már utána nézettem az ültető szettnek. Igen baráti áron adják. Okosban Smiley

Miért is?  Wink Wink

Mert egy tit-s már a gyári értékekkel is leér itt-ott. Pl egy normál csápos emelőre úgy kell felrakni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:12:03 »

Mert egy tit-s már a gyári értékekkel is leér itt-ott. Pl egy normál csápos emelőre úgy kell felrakni...

Annyira nem vészes. Az előző mk3-at kellett sokszor kézzel emelnem egyik oldalt, h kereket tudjunk cserélni. Na az ültetve volt Cheesy de csak 40mm-rel. Szerintem ez vállalható. Bár ki mire használja.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #280 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:01:21 »

Üdvözletem mindenkinek!
Közel egy éve már én is egy Mondeo mk4 kombi 2.0 disel 140 lóerős gépezet büszke tulajdonosa vagyok eplus2
Ha van egy kis időm próbálom átrágni magam a fórumon lévő hozzászólásokon begyűjtve a számomra érdekes infókat.
Alúfelni vásárlás előtt állok és tanácsotokat kérném.
Nyári gumim mérete 215/55 16 amihez kellene a felni.
A gyári méret ha jól tudom 6.5*16 ET: 52.5
A kinézett felniméret 7*16 ET: 47
Elvileg a belső fele a guminak ugyanott lesz a külső kb 11 mm -rel kilyebb lesz.
Ez nem baj? Nem változtatja meg a Mondeo méltán elismert futómű tulajdonságait?
Előre is köszönöm a válaszotok. help
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #281 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:53:36 »

És a kinézett felni  vigyor3
http://rcdesign-b2c.mx-live.com/article/rims/car_selection/rim_selection/detail/IDCode/0R0201701647F5108083000
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #282 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:06:05 »


Ha veszel felnit, akkor csak gyárit! És szerintem inkább 17-esben gondolkodj, a 16-os kicsi.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:49:10 »

Ha veszel felnit, akkor csak gyárit! És szerintem inkább 17-esben gondolkodj, a 16-os kicsi.
Szerintem is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #284 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 22:15:03 »

Üdvözletem mindenkinek!
Közel egy éve már én is egy Mondeo mk4 kombi 2.0 disel 140 lóerős gépezet büszke tulajdonosa vagyok eplus2
Ha van egy kis időm próbálom átrágni magam a fórumon lévő hozzászólásokon begyűjtve a számomra érdekes infókat.
Alúfelni vásárlás előtt állok és tanácsotokat kérném.
Nyári gumim mérete 215/55 16 amihez kellene a felni.
A gyári méret ha jól tudom 6.5*16 ET: 52.5
A kinézett felniméret 7*16 ET: 47
Elvileg a belső fele a guminak ugyanott lesz a külső kb 11 mm -rel kilyebb lesz.
Ez nem baj? Nem változtatja meg a Mondeo méltán elismert futómű tulajdonságait?
Előre is köszönöm a válaszotok. help

Olyan felnit vegyél, ami megdobogtatja a szíved. Wink
Ez alapján
http://www.rimsntires.com/specspro.jsp
csak 5mm-rel lesz kintebb, belül ok.
Nyugodtan felteheted. A 6,5hez képest nagyon minimálisan lesz kifeszítettebb a gumid, ami növeli a kopást minimálisan (mondjuk nem 60Et megy el, hanem 55E-t...)

Szubjektíve véleményem, hogy a 16os ritkaküllős felni kevés az autóhoz. Sztem is keress nagyobb méretet, jobban kitömöttebbet.

17esek
http://www.autoalkatresz.hu/talalatilista/2G4MLGSLHYHGDGFDJSPSS81LMF42M54ZKH5F4CUT09298S023TQO40WYY68PR97IRDUE5F0517DU5UUFK1T6OOL01LMA6GZ95K0PFUQH3EEU9MRHY0KMUIE86WLPC3U2PCP9UTAMTYWEKMISTI1KOT9HQEHLYAU8TEGOD7G4RPZI54QHHSAY97H6EF3JYK00RS7MIKME4QSLDTM8WCI3K6PWF154APJ22MZJKEWC7RSEKL2K21U3WZ46GWYD615J78WDD

18asok
http://www.autoalkatresz.hu/talalatilista/MUFT1TRSI2IPEURY97ZA1SHTWLOH44HCFYI3KHOT4SCORTU5F0PYKO588D31G72RYEQ89UEOEKF2MKUIQCITUD0P5A26OARF9I0MCA6KEOH7ZGSFZESGUOG3OQQIE8MGKH9R10GFJIO4S5QLY90881QCTZHTE42CT3GWT01C3EE7R4Z1OYR1PMATRLOP8CG9HDPQM79IS0ZJ6QAMR9YSOLRSH91Z1J4HPAJ2ZLTOF199LJ2GL37FMCMQ036LYMQPP5MPI6AYKDZTL7FE0HUP1S224KE
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.19 szerda, 22:14:47 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2014.03.18 kedd, 13:18:33 »

18-as boccnak is van eladó vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #286 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:29:42 »

Köszönöm a válaszotokat. Hát feladtátok a leckét  szomoru1
A 16 -os nyárigumik nagyonjó állapotban már megvannak (azzal vettem) A kassza mindkettőt nem engedi Cry
Ami rajta volt gyári felni azt akarnám télinek meghagyni.
Engem a 16 -os méret nem zavar igaz a 17-18 szerintem is szebb, de ezeken az utakon ......!
Jobban elviselem a 16 -os méretetet min a komfort vesztést. (ha már hajó akkor ringatózzon is! Grin )
Egy buta kérdés SzJani írta hogy a kiválasztott felni ritkaküllős és az kevés az autóhoz. Ez miben nyílvánul meg? Eltörhet? Huh?
Nekem sajna az ilyenek tetszenek, ja meg persze az 5Y de az csak 17-ben!!!!!

Lehet hogy tolom a vásárlást 1-2 évet. falbav

Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2014.03.18 kedd, 21:20:09 »

Köszönöm a válaszotokat. Hát feladtátok a leckét  szomoru1
A 16 -os nyárigumik nagyonjó állapotban már megvannak (azzal vettem) A kassza mindkettőt nem engedi Cry
Ami rajta volt gyári felni azt akarnám télinek meghagyni.
Engem a 16 -os méret nem zavar igaz a 17-18 szerintem is szebb, de ezeken az utakon ......!
Jobban elviselem a 16 -os méretetet min a komfort vesztést. (ha már hajó akkor ringatózzon is! Grin )
Egy buta kérdés SzJani írta hogy a kiválasztott felni ritkaküllős és az kevés az autóhoz. Ez miben nyílvánul meg? Eltörhet? Huh?
Nekem sajna az ilyenek tetszenek, ja meg persze az 5Y de az csak 17-ben!!!!!

Lehet hogy tolom a vásárlást 1-2 évet. falbav


Nem tudom Jani mit értett a ritka küllős alatt, én személy szerint azt gondolom, hogy 17-18-ban az 5 küllő (kivéve az Y-t) Szarul néz ki. Vannak konfigurátorok, ahol meg tudod nézni az 5-6-7 küllősök elég rosszul mutatnak a mondeon.
A terhelésétől szerintem nem kell félni ezeket elég jól tesztelik, én még nem hallottam kátyút leszámítva (az meg bármelyiknél előfordul) felni törésről.
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #288 Dátum: 2014.03.19 szerda, 15:03:42 »

Nem tudom Jani mit értett a ritka küllős alatt, én személy szerint azt gondolom, hogy 17-18-ban az 5 küllő (kivéve az Y-t) Szarul néz ki. Vannak konfigurátorok, ahol meg tudod nézni az 5-6-7 küllősök elég rosszul mutatnak a mondeon.
A terhelésétől szerintem nem kell félni ezeket elég jól tesztelik, én még nem hallottam kátyút leszámítva (az meg bármelyiknél előfordul) felni törésről.

Köszönöm a gyors választ.
Sajna most kaptam a választ levélben a felni forgalmazójától, hogy a kinézett felnit már nem gyártják króm ezüstben csak króm-feketében  gun
Akkor nézegethetem tovább a választékot vagy halasztom 2-3 évet Sad
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #289 Dátum: 2014.03.19 szerda, 22:21:37 »

Köszönöm a válaszotokat. Hát feladtátok a leckét  szomoru1
A 16 -os nyárigumik nagyonjó állapotban már megvannak (azzal vettem) A kassza mindkettőt nem engedi Cry
Ami rajta volt gyári felni azt akarnám télinek meghagyni.
Engem a 16 -os méret nem zavar igaz a 17-18 szerintem is szebb, de ezeken az utakon ......!
Jobban elviselem a 16 -os méretetet min a komfort vesztést. (ha már hajó akkor ringatózzon is! Grin )
Egy buta kérdés SzJani írta hogy a kiválasztott felni ritkaküllős és az kevés az autóhoz. Ez miben nyílvánul meg? Eltörhet? Huh?
Nekem sajna az ilyenek tetszenek, ja meg persze az 5Y de az csak 17-ben!!!!!

Lehet hogy tolom a vásárlást 1-2 évet. falbav



A ritkaküllős dolgot optikailag értettem. Kevés az autó bazi nagy oldal (lemez) felületéhez.
De, ha vmi kínai vackot veszel, az meg opciósan akár el is törhet valóban egy komolyabb kátyúban...
A 17es 5Y szettemet 50%os gumikkal 140 ért adtam el pár éve.

Én is szeretem a ringatózást, amikor felrakom a 16-os téli kerekeket. Na de amikor visszakerülnek a nyári 18as 5Y-ok...  eplus2
Ma a sógit vigyorogtattam meg az egyik pályalehajtón... Rendkívül agilis lesz vele az autó.
Vadászgass folyamatosan, állíts be néhány guglifigyelőt. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:36:10 »

Sziasztok!

A segitsegeteket szeretnem kerni eloljaroban, amig delutan el nem jutok egy futomuveshez.
Most reggel elindultam az autoval, es ahogy kb 50 kmh kornyekere ertem, zakatolo hangot hallottam elorol, ami a sebesseggel egyutt gyorsul, valamint aztan feltunt, hogy jobbra kanyarodaskor alabbhagy, balra erosodik, de egyenesben is van. Emlekszem hasonlo problemakra innen, csak sajnos homalyosan.. Valamint telefonrol irok, igy nem nagyon tudok sajnos keresgelni, ne haragudjatok, ha mar sokszor kitargyaltatok.
Tegnap este meg semmilyen zaj nem volt, ezert is lepett meg, valamint 2 honapja, amikor vettem az autot, alaposan atnezte egy szerelo baratom, es semmit nem talaltunk rajta. Egy masik szerelo igy latatlanban feltengely csuklot mondott, de en mindenkeppen kivancsi lennek a velemenyetekre! Valamint, hogy azert finoman kozlekedhetek-e vele addig is..
Elore is koszonom!
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #291 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 08:49:37 »

Sziasztok!

A segitsegeteket szeretnem kerni eloljaroban, amig delutan el nem jutok egy futomuveshez.
Most reggel elindultam az autoval, es ahogy kb 50 kmh kornyekere ertem, zakatolo hangot hallottam elorol, ami a sebesseggel egyutt gyorsul, valamint aztan feltunt, hogy jobbra kanyarodaskor alabbhagy, balra erosodik, de egyenesben is van. Emlekszem hasonlo problemakra innen, csak sajnos homalyosan.. Valamint telefonrol irok, igy nem nagyon tudok sajnos keresgelni, ne haragudjatok, ha mar sokszor kitargyaltatok.
Tegnap este meg semmilyen zaj nem volt, ezert is lepett meg, valamint 2 honapja, amikor vettem az autot, alaposan atnezte egy szerelo baratom, es semmit nem talaltunk rajta. Egy masik szerelo igy latatlanban feltengely csuklot mondott, de en mindenkeppen kivancsi lennek a velemenyetekre! Valamint, hogy azert finoman kozlekedhetek-e vele addig is..
Elore is koszonom!

Nekem is hasonló problémám volt az előző autómmal. Jobbra tekertem akkor csinálta, balra nem. Egyenesben már csak akkor mikor nagyon oda volt.
Sajna ez nálam a külső göbcsuklóm volt a jobb oldali Sad
Ha egyenesben gyorsításnál csinálja,de gázelvételkor abbahagyja akkor ez erősen annak tűnik.
Ha ez, akkor sokat ne menny vele. Kárt nem okoz csak egyszerűen megáll az autó. Shocked
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #292 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:06:13 »

Sziasztok!

A segitsegeteket szeretnem kerni eloljaroban, amig delutan el nem jutok egy futomuveshez.
Most reggel elindultam az autoval, es ahogy kb 50 kmh kornyekere ertem, zakatolo hangot hallottam elorol, ami a sebesseggel egyutt gyorsul, valamint aztan feltunt, hogy jobbra kanyarodaskor alabbhagy, balra erosodik, de egyenesben is van. Emlekszem hasonlo problemakra innen, csak sajnos homalyosan.. Valamint telefonrol irok, igy nem nagyon tudok sajnos keresgelni, ne haragudjatok, ha mar sokszor kitargyaltatok.
Tegnap este meg semmilyen zaj nem volt, ezert is lepett meg, valamint 2 honapja, amikor vettem az autot, alaposan atnezte egy szerelo baratom, es semmit nem talaltunk rajta. Egy masik szerelo igy latatlanban feltengely csuklot mondott, de en mindenkeppen kivancsi lennek a velemenyetekre! Valamint, hogy azert finoman kozlekedhetek-e vele addig is..
Elore is koszonom!

Semmilyen lámpa nem világít? Esp lámpára gondolok... Egy beragadt kavics, esetleg szög a gumiban?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:08:30 »

Sziasztok!

A segitsegeteket szeretnem kerni eloljaroban, amig delutan el nem jutok egy futomuveshez.
Most reggel elindultam az autoval, es ahogy kb 50 kmh kornyekere ertem, zakatolo hangot hallottam elorol, ami a sebesseggel egyutt gyorsul, valamint aztan feltunt, hogy jobbra kanyarodaskor alabbhagy, balra erosodik, de egyenesben is van. Emlekszem hasonlo problemakra innen, csak sajnos homalyosan.. Valamint telefonrol irok, igy nem nagyon tudok sajnos keresgelni, ne haragudjatok, ha mar sokszor kitargyaltatok.
Tegnap este meg semmilyen zaj nem volt, ezert is lepett meg, valamint 2 honapja, amikor vettem az autot, alaposan atnezte egy szerelo baratom, es semmit nem talaltunk rajta. Egy masik szerelo igy latatlanban feltengely csuklot mondott, de en mindenkeppen kivancsi lennek a velemenyetekre! Valamint, hogy azert finoman kozlekedhetek-e vele addig is..
Elore is koszonom!

nálam a zúgó, zakatoló hang egy irányba kanyaroda kerékagy-csapágy volt annó. Sajna egy jobb kátyú után simán előfordulhat, idővel pedig egyre erősebb lesz a hang. Könnyen meg lehet nézni, emelt állapotban egy futómúves meg tudja mondani honnan miért jön a hang
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #294 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:12:30 »

nálam a zúgó, zakatoló hang egy irányba kanyaroda kerékagy-csapágy volt annó. Sajna egy jobb kátyú után simán előfordulhat, idővel pedig egyre erősebb lesz a hang. Könnyen meg lehet nézni, emelt állapotban egy futómúves meg tudja mondani honnan miért jön a hang

Kerékcsapágy hiba megállapításához a legjobb módszer, ha a kereket felemelve megpörgeted és a rugóra teszed a kezed.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:16:48 »

Semmilyen lámpa nem világít? Esp lámpára gondolok... Egy beragadt kavics, esetleg szög a gumiban?
Nem, semmi, uzenetet sem ir.. Ez a feltengely csuklo eddig a legsanszosabb az elmondottak alapjan, csak az a baj, hogy nem tudom, hogy ez meg milyen neveken szerepel az alkatreszesek honlapjain. A cromaxot felhivtam csak tajekozodaskeppen, 101.000-et mondtak, amit egy "enyhe" tulzasnak erzett a szerelo is, amikor visszahivtam..
Esetleg ti tudtok linkelni egy ilyet valahonnan, csak hogy a reslitas talajan maradva tajekozodhassak..?Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #296 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:17:30 »

Nem, semmi, uzenetet sem ir.. Ez a feltengely csuklo eddig a legsanszosabb az elmondottak alapjan, csak az a baj, hogy nem tudom, hogy ez meg milyen neveken szerepel az alkatreszesek honlapjain. A cromaxot felhivtam csak tajekozodaskeppen, 101.000-et mondtak, amit egy "enyhe" tulzasnak erzett a szerelo is, amikor visszahivtam..
Esetleg ti tudtok linkelni egy ilyet valahonnan, csak hogy a reslitas talajan maradva tajekozodhassak..?Smiley

Volt törve az autó??
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:22:19 »

Volt törve az autó??
Nem, serulesmentes, mindenhol gyari erteket mutatott a mero is anno.
Ez a feltengely csuklo ez kulon is kaphato, vagy ilyenkor teljes feltengelyt kell venni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #298 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:27:43 »

Nem, serulesmentes, mindenhol gyari erteket mutatott a mero is anno.
Ez a feltengely csuklo ez kulon is kaphato, vagy ilyenkor teljes feltengelyt kell venni?

Még soha az életben nem hallottam féltengely hibát mk4 mondeónál...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2014.03.20 csütörtök, 09:30:26 »

Nem, semmi, uzenetet sem ir.. Ez a feltengely csuklo eddig a legsanszosabb az elmondottak alapjan, csak az a baj, hogy nem tudom, hogy ez meg milyen neveken szerepel az alkatreszesek honlapjain. A cromaxot felhivtam csak tajekozodaskeppen, 101.000-et mondtak, amit egy "enyhe" tulzasnak erzett a szerelo is, amikor visszahivtam..
Esetleg ti tudtok linkelni egy ilyet valahonnan, csak hogy a reslitas talajan maradva tajekozodhassak..?Smiley
biztos lesz olcsóbban, ha más nem utángyártott. És sztem darabokban is cserélhető, nem kell a fél kocsit lecserélni 101.000-ért. Nagyjából 40-50E körül gondolom reálisnak. Bár féltengely így elég ritkán döglik meg, hacsak nem csaptad nagyon oda valahova a kocsit mostanság.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 30   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.