Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 15:38:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Műszakiztatás  (Megtekintve 261269 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2013.02.22 péntek, 17:32:41 »

Mozaik utca? Alapdíjat CSAK az NKH vizsgaállomásokon fogsz fizetni.
Dunaharaszti, Opel Molnár. Csak akkor ennyi ha akció van. Máshol is láttam már ennyiért.
http://holszervizeljek.hu/muszaki-vizsga/?gclid=CKuwq9aryrUCFZHbzAodbT0Atw
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2013.02.22 péntek, 17:34:48 »

Miért, neked mennyi volt?

http://www.muszaki-vizsgabazis.hu/muszaki-vizsga-arak

22.600 HUF.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2013.02.22 péntek, 17:38:20 »

Dunaharaszti, Opel Molnár. Csak akkor ennyi ha akció van. Máshol is láttam már ennyiért.
http://holszervizeljek.hu/muszaki-vizsga/?gclid=CKuwq9aryrUCFZHbzAodbT0Atw
A Mozaik utcát csak példaként írtam. A hatósági vizsgadíjat minden esetben meg kell fizetni! Ez az állambácsié! Amelyik magán vizsgaállomás csupán ennyiért csinálja akkor az valóban nagy akció, mert a saját munkadíját engedi el.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2013.02.22 péntek, 17:46:23 »

A Mozaik utcát csak példaként írtam. A hatósági vizsgadíjat minden esetben meg kell fizetni! Ez az állambácsié! Amelyik magán vizsgaállomás csupán ennyiért csinálja akkor az valóban nagy akció, mert a saját munkadíját engedi el.

Azt mondják (Opel Molnár), hogy sok kicsi sokra megy, és rendszeresen akcióznak.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2013.02.22 péntek, 17:51:36 »

Azt mondják (Opel Molnár), hogy sok kicsi sokra megy, és rendszeresen akcióznak.
Elképzelhető! Valahol máshol azért megpróbálják majd begyűjteni  az elveszett hasznot. Smiley Például, hogy ráveszik az ügyfelet, hogy a feltárt hibákat náluk javíttassa meg.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #255 Dátum: 2013.02.22 péntek, 18:28:09 »

A Mozaik utcát csak példaként írtam. A hatósági vizsgadíjat minden esetben meg kell fizetni! Ez az állambácsié! Amelyik magán vizsgaállomás csupán ennyiért csinálja akkor az valóban nagy akció, mert a saját munkadíját engedi el.

Így van!
Sőt deficites, mert a vizsgálatnak vannak költségei.

Ők biztos nem munkadíjként gondolják a többit (zsebbe), hogy átengedjék.  fejvakaras
Manapság ingyen nincs semmi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2013.03.15 péntek, 17:17:16 »

Sziasztok!

Valaki tud eredményes vizsgahelyet?

Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2013.03.15 péntek, 17:19:58 »

Sziasztok!

Valaki tud eredményes vizsgahelyet?



Én Dunakeszire a NORAUTO-hoz mentem. 1-1,5 óra alatt megvolt. 24.900-at fizettem. Ez az ár tartalmaz egy átvizsgálást.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2013.03.15 péntek, 17:30:11 »

Hangsúly az eredményesen!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2013.03.15 péntek, 17:33:12 »

Hangsúly az eredményesen!

Nem mondtam, hogy megbukott az autóm. Egyébként, ha rendberaktad a kötelező dolgokat az autón, (fék, világítás stb) akkor nincs mitől félned.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2013.03.15 péntek, 17:38:44 »

Nem mondtam, hogy megbukott az autóm. Egyébként, ha rendberaktad a kötelező dolgokat az autón, (fék, világítás stb) akkor nincs mitől félned.
A katalizátor is a kötelező közé tartozik?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2013.03.15 péntek, 17:41:29 »

A katalizátor is a kötelező közé tartozik?

Szerintem rugalmasak, ha értedmire gondolok. Amúgy is úgy megy, hogy odamész, kapsz egy időpontot, amikrra vinnedkell az autót. Akkor kellmegkérdezni. De én már voltam a Speedy-nél is vizsgáztatni. Ők elvitték valahova. A dunakeszi NORAUTO-nál helyben csinálják.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2013.03.15 péntek, 17:46:24 »

Szerintem rugalmasak, ha értedmire gondolok. Amúgy is úgy megy, hogy odamész, kapsz egy időpontot, amikrra vinnedkell az autót. Akkor kellmegkérdezni. De én már voltam a Speedy-nél is vizsgáztatni. Ők elvitték valahova. A dunakeszi NORAUTO-nál helyben csinálják.
Kösz, megpróbálom. wave
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #263 Dátum: 2013.03.16 szombat, 15:24:18 »

A katalizátor is a kötelező közé tartozik?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a gépjármű paramétereiben szerepel benne kell legyen, a katalizátor. Emiatt szerintem, vzsgáztató hely függvénye. A katalizátor kiépítése, ha nagyon szőrszálhasogatóan nézzük, akkor szrekezeti modósitásnak számit.(rontod vele a gépjármű környezetvédelmi paramétereit, ezt nem mindenhol nézik jó szemmel)
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.16 szombat, 15:25:52 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #264 Dátum: 2013.03.16 szombat, 15:43:54 »

Sziasztok!

Valaki tud eredményes vizsgahelyet?


Többet is, enyém füstölve hibakóddal ment át és zöld plakettet kaptam  eplus2

Igaz Baranya megyében!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2013.03.16 szombat, 16:51:06 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha a gépjármű paramétereiben szerepel benne kell legyen, a katalizátor. Emiatt szerintem, vzsgáztató hely függvénye. A katalizátor kiépítése, ha nagyon szőrszálhasogatóan nézzük, akkor szrekezeti modósitásnak számit.(rontod vele a gépjármű környezetvédelmi paramétereit, ezt nem mindenhol nézik jó szemmel)
Tisztelettel László! worship
Tisztelt Fórumtárs!

Ezt ugye nem írtad komolyan?

Tisztelttel: legyozo
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #266 Dátum: 2013.03.16 szombat, 18:55:23 »

Tisztelt Fórumtárs!

Ezt ugye nem írtad komolyan?

Tisztelttel: legyozo
Tisztelt Fórumtárs!
Komolyan gomdoltam! A műszakivizsgán az előirt jogszabályoknak mindenben meg kell felelnie a gépjárműnek. Ha a katalizátor széria tartozék, akkor benne kell legyen a vizsgán. Sajnálatos, hogy a műszaki vizsgákon még mindig előfordulnak szabálytalanságok és dívik a korrupció. A műszaki vizsga nem azért van, hogy kijátszuk, hanem azért, hogy a jármű megfelelően bisztonságos legyen, minden körülmények között. Sajnálnám ha ebben, nem egyezne meg a véleményünk.wave 
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.16 szombat, 19:09:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2013.03.16 szombat, 21:17:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Komolyan gomdoltam! A műszakivizsgán az előirt jogszabályoknak mindenben meg kell felelnie a gépjárműnek. Ha a katalizátor széria tartozék, akkor benne kell legyen a vizsgán. Sajnálatos, hogy a műszaki vizsgákon még mindig előfordulnak szabálytalanságok és dívik a korrupció. A műszaki vizsga nem azért van, hogy kijátszuk, hanem azért, hogy a jármű megfelelően bisztonságos legyen, minden körülmények között. Sajnálnám ha ebben, nem egyezne meg a véleményünk.wave 
Tisztelettel László! worship
Tisztelt Fórumtárs!

Feltettem egy kérdést, kaptam egy kollégától választ a kérdésemre, kaptam egy poénos választ és kioktatást, okoskodást. Ez utóbbit nem kértem!
A kocsim biztonságos, szerkezetileg rendben van. Ezzel nem szórakozom, mint ahogy az emberek többsége sem teszi, ugyanakkor az egyik megbízhatatlan fórumbeli kupec jóvoltából egy olyan katalizátort felszerelésébe fektettem pénzt-energiát ami rossz! A műszakim lejárt, de ezzel a katalizátornak mondott működésképtelen vasdarabbal nem fog átmenni.
Egyetértek azzal,hogy a műszaki vizsga érje el azt a cél amire kitalálták,de ha majd erről akarok beszélgetni,akkor a kérdést is erre vonatkozólag teszem fel.

Üdvözlettel: legyozo
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #268 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 07:26:27 »

Tisztelt Fórumtárs!

Feltettem egy kérdést, kaptam egy kollégától választ a kérdésemre, kaptam egy poénos választ és kioktatást, okoskodást. Ez utóbbit nem kértem!
A kocsim biztonságos, szerkezetileg rendben van. Ezzel nem szórakozom, mint ahogy az emberek többsége sem teszi, ugyanakkor az egyik megbízhatatlan fórumbeli kupec jóvoltából egy olyan katalizátort felszerelésébe fektettem pénzt-energiát ami rossz! A műszakim lejárt, de ezzel a katalizátornak mondott működésképtelen vasdarabbal nem fog átmenni.
Egyetértek azzal,hogy a műszaki vizsga érje el azt a cél amire kitalálták,de ha majd erről akarok beszélgetni,akkor a kérdést is erre vonatkozólag teszem fel.

Üdvözlettel: legyozo

Tisztelt Fórumtárs!
Mivel ez az oldal egy közösségi portál, mindenkinek lehet egy adott kérdéssel kapcsolatban önálló véleménye. Semmi mást nem történt, csupán egy kérdéssel kapcsolatban, közzé tettem a véleményemet. Nem minősitettem és nem vontam kétségbe a járműved műszaki állapotát. Én veled ellentétben nem minősitem a válaszreakciódat. Sajnálom, hogy átvertek a katalizátorral kapcsolatban, de a dühödet, a bosszúságodat, és ingerültségedet nem rajtam kellene levezetni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 08:19:47 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha a gépjármű paramétereiben szerepel benne kell legyen, a katalizátor. Emiatt szerintem, vzsgáztató hely függvénye. A katalizátor kiépítése, ha nagyon szőrszálhasogatóan nézzük, akkor szrekezeti modósitásnak számit.(rontod vele a gépjármű környezetvédelmi paramétereit, ezt nem mindenhol nézik jó szemmel)
Tisztelettel László! worship

Ezt jól látod! Ahogy az is megfordult a fejemben, hogy az általad olyan precízen megépített (ez most nem pejoratív) kormányszervó szűrőberendezés nem minősül-e  engedélyköteles átalakításnak amihez átalakítási engedélyt kell kérni. Mert lehet, hogy egy két morcosabb NKH vizsgabiztos megkérdezné, hogy hol van az átalakítási engedély?
Hiszen a gépjármű kormányberendezését módosítottad.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #270 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 09:39:43 »

Ezt jól látod! Ahogy az is megfordult a fejemben, hogy az általad olyan precízen megépített (ez most nem pejoratív) kormányszervó szűrőberendezés nem minősül-e  engedélyköteles átalakításnak amihez átalakítási engedélyt kell kérni. Mert lehet, hogy egy két morcosabb NKH vizsgabiztos megkérdezné, hogy hol van az átalakítási engedély?
Hiszen a gépjármű kormányberendezését módosítottad.
Tisztelt Fórumtárs!
Elöször is köszönöm a kormányszervó olajszűrővel kapcsolatban az elismerő szavakat. Ha jól meggondoljuk az NKH bármibe beleköthet. A cikkben kitértem az általad is felvetett aggodalomra. A szűrő beépítése viszont a legroszabb esetben sem befolyásolja a kormányozhatóságot. Egy teljes tömlő szakadás esetében is csak a szervórásegítés szünne meg, de a kormányozhatóság megmarad. Ez a gyári  bisztonsági kialakitás. Ettől függetlenül jól látod, hogy csupán csakazért is, kérhetik a szerkezeti módosítási engedélyt. Természetesen ugyanigy szóvá teheti az NKH, valaminek a teljes hiányát, vagy egy beépített alkatrész meglétét ami nem szabványos.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 09:42:31 »

Tisztelt Fórumtárs!

Feltettem egy kérdést, kaptam egy kollégától választ a kérdésemre, kaptam egy poénos választ és kioktatást, okoskodást. Ez utóbbit nem kértem!
A kocsim biztonságos, szerkezetileg rendben van. Ezzel nem szórakozom, mint ahogy az emberek többsége sem teszi, ugyanakkor az egyik megbízhatatlan fórumbeli kupec jóvoltából egy olyan katalizátort felszerelésébe fektettem pénzt-energiát ami rossz! A műszakim lejárt, de ezzel a katalizátornak mondott működésképtelen vasdarabbal nem fog átmenni.
Egyetértek azzal,hogy a műszaki vizsga érje el azt a cél amire kitalálták,de ha majd erről akarok beszélgetni,akkor a kérdést is erre vonatkozólag teszem fel.

Üdvözlettel: legyozo

szerintem a Laszlo targyilagos, segitokesz, temat erinto valaszaval semmi baj nem volt! Ellenben a tied szamomra modortalan volt! Ha sertettseget erzel a katalizator miatt, beszeld meg azzal kollegaval, akitol vasaroltad.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 10:09:13 »

Olvassatok egy kicsit vissza!
Nézzétek meg, hogy a kérdésem mögöttes tartalma mi!
Utána gondolkozzatok el azon, hogy ha a Lacika71  és köztem zajló párbeszéd közben odajön valaki és elmondja azt amit László, akkor milyen helyzetet teremt! Ezért kérdeztem, hogy poénnak szánja, mert annak talán el lehetett volna fogadni, de ez a fajta tárgyilagosság és segítőkészség ebben az esetben nem ideillő!
Magyarázd el egy sebesült vérző embernek, hogy izzadt pólóval nem szabad elállítani a vérzést, csak steril pólyával! Szerinted elvérezteti magát vagy inkább elállítja a vérzést úgy ahogy tudja??!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #273 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 10:18:13 »

Az utolsó mondatodnak mi köze van az itt szóban forgó dolgokhoz? Semmi......teljesen más dolog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #274 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 10:21:26 »

Ezt jól látod! Ahogy az is megfordult a fejemben, hogy az általad olyan precízen megépített (ez most nem pejoratív) kormányszervó szűrőberendezés nem minősül-e  engedélyköteles átalakításnak amihez átalakítási engedélyt kell kérni. Mert lehet, hogy egy két morcosabb NKH vizsgabiztos megkérdezné, hogy hol van az átalakítási engedély?
Hiszen a gépjármű kormányberendezését módosítottad.

Ehhez nem kell átalakítási engedély, nem minősül átalakításnak. Mert nem is történt átalakítás, mivel az eredetivel azonos módon működik és nem változtat semmit a működésén.
Valamint nem is módosította a kormányberendezést.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #275 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 10:24:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
Elöször is köszönöm a kormányszervó olajszűrővel kapcsolatban az elismerő szavakat. Ha jól meggondoljuk az NKH bármibe beleköthet. A cikkben kitértem az általad is felvetett aggodalomra. A szűrő beépítése viszont a legroszabb esetben sem befolyásolja a kormányozhatóságot. Egy teljes tömlő szakadás esetében is csak a szervórásegítés szünne meg, de a kormányozhatóság megmarad. Ez a gyári  bisztonsági kialakitás. Ettől függetlenül jól látod, hogy csupán csakazért is, kérhetik a szerkezeti módosítási engedélyt. Természetesen ugyanigy szóvá teheti az NKH, valaminek a teljes hiányát, vagy egy beépített alkatrész meglétét ami nem szabványos.
Tisztelettel László! worship

Így van.

(Egy üzemanyagrendszerbe épített plusz szűrő már más terület. Ott bele lehetne kötni.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 11:32:26 »

Az utolsó mondatodnak mi köze van az itt szóban forgó dolgokhoz? Semmi......teljesen más dolog.
A lényeget nem érted!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #277 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 11:38:13 »

A lényeget nem érted!

Köszönöm neked is. Te okoska....
Te vagy a második két napon belül, aki megmagyarázza nekem, hogy mit értek és mit nem.   2funny
De egyébként szerintem akkor is hülye példát hoztál fel.... de én vagyok az, aki nem érti a lényeget!  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:00:42 »

Köszönöm neked is. Te okoska....
Te vagy a második két napon belül, aki megmagyarázza nekem, hogy mit értek és mit nem.   2funny
De egyébként szerintem akkor is hülye példát hoztál fel.... de én vagyok az, aki nem érti a lényeget!  taps
Az ilyen szitukat meg lehet úszni úgy is, hogy szelektíven szólsz hozzá a témákhoz!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #279 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:05:56 »

Az ilyen szitukat meg lehet úszni úgy is, hogy szelektíven szólsz hozzá a témákhoz!  eplus2

Persze, igazad van....tudom is.  Wink

De nekem bántja a szemem az ilyen össze nem férhető dolgok hasonlítása.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:07:35 »

Persze, igazad van....tudom is.  Wink

De nekem bántja a szemem az ilyen össze nem férhető dolgok hasonlítása.  wave

Akkor amikor, ilyet látsz, csukd be!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:08:11 »

Köszönöm neked is. Te okoska....
Te vagy a második két napon belül, aki megmagyarázza nekem, hogy mit értek és mit nem.   2funny
De egyébként szerintem akkor is hülye példát hoztál fel.... de én vagyok az, aki nem érti a lényeget!  taps
A folyamatra adott reakció alapján reagálok, nem egyénre vonatkozik!

A példa csak segítség. Ha nem érhető egy helyzet, akkor valamelyik változót vidd szélsőértékre, alkalmazd egy példában és talán segít!

Ez esetben nem az volt a kérdés, hogy mi egy műszaki vizsga célja-feladata, hanem az, hogy szeretném elkerülni, hogy egy katalizátor probléma miatt elzavarjanak a vizsgáról. A kérdésem erre vonatkozott, ezt kellene megérteni. Az első, ezzel kapcsolatos hozzászólásom óta ez elég egyértelműen kiderülhetett.
Senki sem állította azt, hogy ez jó, jogszerű, szabályos vagy erkölcsös. Tudjuk, nem az!
Tudjuk azt is, hogy kevés ember van, aki azért viszi kisebb-nagyobb hiányossággal, mert nagyon tökös/hülye/stb és nem érdekli a kocsija állapota! Sokan vagyunk olyanok, akik éppen nem tudunk kikapni 1-2százezer forintot a zsebünkből, azért, hogy minden szempontból megfeleljen a szabályoknak és ezalatt nem a közlekedés és a benne résztvevők biztonságát veszélyeztető hibákról beszélek.  
Ezek után ha arról kezd valaki beszélni, hogy márpedig úgy vizsgáztassam -ahogy kéne, akkor azt gondolhatom, hogy ha nem poén, akkor kioktatás.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:09:48 »

A folyamatra adott reakció alapján reagálok, nem egyénre vonatkozik!

A példa csak segítség. Ha nem érhető egy helyzet, akkor valamelyik változót vidd szélsőértékre, alkalmazd egy példában és talán segít!

Ez esetben nem az volt a kérdés, hogy mi egy műszaki vizsga célja-feladata, hanem az, hogy szeretném elkerülni, hogy egy katalizátor probléma miatt elzavarjanak a vizsgáról. A kérdésem erre vonatkozott, ezt kellene megérteni. Az első, ezzel kapcsolatos hozzászólásom óta ez elég egyértelműen kiderülhetett.
Senki sem állította azt, hogy ez jó, jogszerű, szabályos vagy erkölcsös. Tudjuk, nem az!
Tudjuk azt is, hogy kevés ember van, aki azért viszi kisebb-nagyobb hiányossággal, mert nagyon tökös/hülye/stb és nem érdekli a kocsija állapota! Sokan vagyunk olyanok, akik éppen nem tudunk kikapni 1-2százezer forintot a zsebünkből, azért, hogy minden szempontból megfeleljen a szabályoknak és ezalatt nem a közlekedés és a benne résztvevők biztonságát veszélyeztető hibákról beszélek.  
Ezek után ha arról kezd valaki beszélni, hogy márpedig úgy vizsgáztassam -ahogy kéne, akkor azt gondolhatom, hogy ha nem poén, akkor kioktatás.

Egyetértek.  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #283 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:12:24 »

Így van.

(Egy üzemanyagrendszerbe épített plusz szűrő már más terület. Ott bele lehetne kötni.)
ugye ezt nem gondolod komolyan? én azért szívesebben venném, ha legyozo jönne velem szembe katalizátor nélkül, mint egy kormányrendszert buherált autó
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.17 vasárnap, 12:16:33 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #284 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:22:52 »

ugye ezt nem gondolod komolyan? én azért szívesebben venném, ha legyozo jönne velem szembe katalizátor nélkül, mint egy kormányrendszert buherált autó


Azért lehetsz ennyire felháborodva, mert nem tudod mi is valójában a téma. Gondolom.  Cool

Ezt egyértelműen " kormányrendszert buherált" ebből szűrtem le.  Cool
Feltételezem, hogy nem ismered az egésznek a működését és ezért vagy ennyire "megijedve". 
Képzeld sok olyan autó van, amiben nincs is szervó.....és azok is veled szembe jönnek!  eplus2   (mert ha elszáll-na egy szervó, ami szűrő nélkül is megtörténhet, akkor szervó nélküli KORMÁNYOZHATÓ autó lesz, ennyi.)

Szerinted mennyire veszélyes egy visszafolyó ágba beépített szűrő?
Ami visszafolyik a tartályba olaj az van megszűrve. Mekkora buherálás, miiiiiii?  2funny
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #285 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:31:25 »


Azért lehetsz ennyire felháborodva, mert nem tudod mi is valójában a téma. Gondolom.  Cool

Ezt egyértelműen " kormányrendszert buherált" ebből szűrtem le.  Cool
Feltételezem, hogy nem ismered az egésznek a működését és ezért vagy ennyire "megijedve". 
Képzeld sok olyan autó van, amiben nincs is szervó.....és azok is veled szembe jönnek!  eplus2   (mert ha elszáll-na egy szervó, ami szűrő nélkül is megtörténhet, akkor szervó nélküli KORMÁNYOZHATÓ autó lesz, ennyi.)

Szerinted mennyire veszélyes egy visszafolyó ágba beépített szűrő?
Ami visszafolyik a tartályba olaj az van megszűrve. Mekkora buherálás, miiiiiii?  2funny

én végigolvastam, de én végig is gondolom mit írok. és tudom is a működését. nem vagyok megijedve, de nehogy már a 2-t hasonlítsuk össze. igen kormányozható lesz az autó, feltéve, hogy észreveszed, hogy megszűnt a szervó, és nem akkor lepődsz meg, amikor kéne, hogy működjön. egyébként neked kéne visszaolvasni, mi a téma. egy nyamvadt katalizátorról van szó, és azt hasonlítgatjátok össze
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #286 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:32:41 »


Képzeld sok olyan autó van, amiben nincs is szervó.....és azok is veled szembe jönnek!  :

és te tudod mi a külömbség egy olyan közt, amiben nincs szervó, meg egy olyan közt amiben van, de nem működik? egy próbát megér
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #287 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 12:41:36 »

és te tudod mi a külömbség egy olyan közt, amiben nincs szervó, meg egy olyan közt amiben van, de nem működik? egy próbát megér

Tudod, ha nem felelne meg a közlekedésbiztonságnak, akkor nem közlekedhetnének szervós autók.  vigyor3
Képzeld a fékszervó nélküli fékezés is elegendő lenne..... csak jobban kell nyomni a pedált, de megszokták az emberek, hogy csak érintik a pedált és ugyanannyi pedálerővel valóban úgy érezni, mint ha nem lenne fék.

Nem folytassuk tovább, mert nem lenne ferr..... wave  
(Autószerelő technikus és villamossági vagyok ..... már egy jó ideje.  Wink  Elmondhatom, hogy nem sok újat tudnának nekem mutatni  Wink )



Én nem ezért vagyok itt, hogy vitatkozzak és meggyőzzek embereket......
Segítő szándékkal regisztráltam erre a fórumra. Aki akarja megfogadja, amit mondok......aki nem akarja az nem. Mindenki maga dönthet.  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.17 vasárnap, 12:45:11 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #288 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 13:20:06 »

én végigolvastam, de én végig is gondolom mit írok. és tudom is a működését. nem vagyok megijedve, de nehogy már a 2-t hasonlítsuk össze. igen kormányozható lesz az autó, feltéve, hogy észreveszed, hogy megszűnt a szervó, és nem akkor lepődsz meg, amikor kéne, hogy működjön. egyébként neked kéne visszaolvasni, mi a téma. egy nyamvadt katalizátorról van szó, és azt hasonlítgatjátok össze

Tudom mit hasonlítgatnak össze.
Te hozakodtál elő azzal, hogy melyikkel szeretnél szembeautózni.  nyes  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #289 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 14:44:17 »

Tudom mit hasonlítgatnak össze.
Te hozakodtál elő azzal, hogy melyikkel szeretnél szembeautózni.  nyes  wave
mért te inkább fordítva?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #290 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 15:07:47 »

ugye ezt nem gondolod komolyan? én azért szívesebben venném, ha legyozo jönne velem szembe katalizátor nélkül, mint egy kormányrendszert buherált autó
Tisztelt Fórumtárs!
Nem tudom minek köszönhetem ezt a megtiszteltetést (kormányrendszert buherált). Mielőtt véleményt nyilvánitasz talán megkéne nézni, és elolvasni, miről is beszélsz, ilyen sértő hangnemben. Nem buheráltam, nem lapátoltam be, hanem szakszerűen, és minden eshetőséget átgondolva épitettem be a rendszerbe a szűrőt. Talán elkéne olvasni a cikket a FAQ-ban. Sajnos egyre többször tapasztalom, hogy a fórum szakmai szinvonala kezd elhalni, és egy téma megtárgyalása sok esetben személyeskedésbe, durvaságba, modortalanságba csap át.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.17 vasárnap, 20:05:47 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #291 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 16:14:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem tudom minek köszönhetem ezt a megtiszteltetést (kormányrendszert buherált). Mielőtt véleményt nyilvánitasz talán megkéne nézni, és elolvasni, miről is beszélsz, ilyen sértő hangnemben. Nem buheráltam, nem lapátoltam be, hanem szakszerűen, és minden eshetőséget átgondolva épitettem be a rendszerbe a szűrőt. Talán elkéne olvasni a cikket a FAQ-ba. Sajnos egyre többször tapasztalom, hogy a fórum szakmai szinvonala kezd elhalni, és egy téma megtárgyalása sok esetben személyeskedésbe, durvaságba, modortalanságba csap át.
Tisztelettel László! worship
nem írtam én sértő hangnemben. azok után pláne nem kéne megsértődni, hogy a másikat meg oltod, mert el szeretné vinni a kocsit katalizátor nélkül műszakira
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #292 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 16:22:09 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem tudom minek köszönhetem ezt a megtiszteltetést (kormányrendszert buherált). Mielőtt véleményt nyilvánitasz talán megkéne nézni, és elolvasni, miről is beszélsz, ilyen sértő hangnemben. Nem buheráltam, nem lapátoltam be, hanem szakszerűen, és minden eshetőséget átgondolva épitettem be a rendszerbe a szűrőt. Talán elkéne olvasni a cikket a FAQ-ba. Sajnos egyre többször tapasztalom, hogy a fórum szakmai szinvonala kezd elhalni, és egy téma megtárgyalása sok esetben személyeskedésbe, durvaságba, modortalanságba csap át.
Tisztelettel László! worship

amúgy meg nem kell személyeskedésnek venni, persze sarkítva is volt, de még így sem értik a különbséget
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #293 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 17:15:46 »

mért te inkább fordítva?

Egyik sem veszélyesebb a másiknál, maradjunk ennyiben.
Sokkal veszélyesebb egyéb és MÁR FENNÁLLÓ hibákkal közlekednek autók. De a szóban forgó dolgok még csak nem is hibák!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 17:18:21 »

mi folyik itt gyöngyösön??   hehe   smile  

van aki mindent az előírásoknak megfelelően csinál és van aki nem.  persze az lenne a jó ha mindenki szabályosan csinálna mindent, de ez nálunk még kb 50-100 évig esélytelen..    

A héten voltam műszakin, simán átment katalizátor nélkül a kocsim. azt se tudják van e benne. az előző tulajnál kiütötték a belselyét...   De szerintem se jó ha nincs. Így vettem, de szeretném  pótolni!


Viszont az érdekes volt, h a 20.000-et futott hátsó csillapítókra azt mondták, h 25%-os,  az 500km-t futott elsőkre meg, h 60%.  mind a 4 sachs.
mondtam nekik , h cseréljék ki a gépüket mert xar.  ők meg mondták h fél évente hitelesítik, xarok a csillapítók ennyit tudnak..    Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.18 hétfő, 09:01:57 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #295 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 17:22:36 »

mi folyik itt gyöngyösön??   hehe   smile  

van aki mindent az előírásoknak megfelelően csinál és van aki nem.  persze az lenne a jó ha mindenki szabályosan csinálna mindent, de ez nálunk még kb 50-100 évig esélytelen..    

A héten voltam műszakin, simán átment katalizátor nélkül a kocsim. azt se tudják van e benne. az előző tulajnál kiütötték a belselyét..  és azt is megmondtam nekik, h ne merjék a gép által meghatározott fordulaton és ideig pörgetni, nem érdekel hogy csinálják.   De szerintem se jó ha nincs. Így vettem, de szeretném  pótolni!


Viszont az érdekes volt, h a 20.000-et futott hátsó csillapítókra azt mondták, h 25%-os,  az 500km-t futott elsőkre meg, h 60%.  mind a 4 sachs.
mondtam nekik , h cseréljék ki a gépüket mert xar.  ők meg mondták h fél évente hitelesítik, xarok a csillapítók ennyit tudnak..    Roll Eyes

Sajnos ilyen világot élünk, hogy hiába "új" valami, nem biztos, hogy jó és tartós.
A lengéscsillapítókat 20e kilométerenként kell-ene ellenőrizni. Élettartamuk erősen függ az igénybevételtől, használati körülményektől.

Az én autómban 9 éves és 160e km-et futott gyári lengéscsillapító van, mondhatni tökéletes állapotban, példásan vizsgázott vele a kocsi.
Azt azért megemlítem, hogy 157e kilométert nem Magyarországon futott.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 17:29:02 »

Sajnos ilyen világot élünk, hogy hiába "új" valami, nem biztos, hogy jó és tartós.
A lengéscsillapítókat 20e kilométerenként kell-ene ellenőrizni. Élettartamuk erősen függ az igénybevételtől, használati körülményektől.

Az én autómban 9 éves és 160e km-et futott gyári lengéscsillapító van, mondhatni tökéletes állapotban, példásan vizsgázott vele a kocsi.
Azt azért megemlítem, hogy 157e kilométert nem Magyarországon futott.  Cool
az ok, de az 500km-t futott nehogy már 60%-os legyen.   érezni a kocsin ha gyenge a csillapító.  nekem is a gyári volt benne, ami szintén sachs,és fogalmam sincs mennyit ment. de érezni lehetett rajta, h gyenge, kanyarokban nem tökéletes.     ezzel meg tökéletes.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #297 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 17:32:34 »

az ok, de az 500km-t futott nehogy már 60%-os legyen.   érezni a kocsin ha gyenge a csillapító.  nekem is a gyári volt benne, ami szintén sachs,és fogalmam sincs mennyit ment. de érezni lehetett rajta, h gyenge, kanyarokban nem tökéletes.     ezzel meg tökéletes.

A vizsga papírral menj vissza oda, ahol vásároltad..... hátha kapsz másikat gariba.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 17:33:47 »

A vizsga papírral menj vissza oda, ahol vásároltad..... hátha kapsz másikat gariba.  vigyor3
nekem is eszembe jutott. de nem hiszem, h vissza cserélnék.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #299 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 17:35:17 »

nekem is eszembe jutott. de nem hiszem, h vissza cserélnék.

Veszteni valód nincs. Még ha most is úgy érzed, hogy jó....sosem árt egy újabb  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.