Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 23:02:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 773 774 775 776 777 778 779 [780] 781 782 783 784 785 786 787 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10917083 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38950 Dátum: 2020.01.21 kedd, 20:51:34 »

Remélem te is ilyen válaszokat kapsz majd a kérdéseidre ,az élet bármely területén.

Igazad van. Lenne, ha nem egy halom hülye kérdést tennél fel.

Szerinted ilyen hidegben a beszívott levegőnek hany fokosnak kellene lennie?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38951 Dátum: 2020.01.21 kedd, 21:00:49 »

Igazad van. Lenne, ha nem egy halom hülye kérdést tennél fel.

Szerinted ilyen hidegben a beszívott levegőnek hany fokosnak kellene lennie?

Ha mondjuk egy 25+ éves autórol lenne szó, ahol mint a ladánál a légbevezetőt át lehetett fordítani úgy hogy a kipufogócsonk felől szívjon levegőt, ne is beszéljünk pl az escort-ról, amelyiknek egy vákumvezérelt szelep a levegő hőmérséklete alapján ezt magától is megtette, akkor nem jó a 0fokos beszívott levegő.
Ezeknél a mai lomoknál a tervezők pont le is sz@rják hogy így többet fogyaszt és nehezebben melegedik be a motor  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #38952 Dátum: 2020.01.21 kedd, 21:01:51 »

Igazad van. Lenne, ha nem egy halom hülye kérdést tennél fel.

Szerinted ilyen hidegben a beszívott levegőnek hany fokosnak kellene lennie?
nálunk legalább 5fokos lehetett a beszívott levegő,így a 0 fok itt hibás érték lenne... wilting buck2 git
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38953 Dátum: 2020.01.21 kedd, 21:06:46 »

Ha mondjuk egy 25+ éves autórol lenne szó, ahol mint a ladánál a légbevezetőt át lehetett fordítani úgy hogy a kipufogócsonk felől szívjon levegőt, ne is beszéljünk pl az escort-ról, amelyiknek egy vákumvezérelt szelep a levegő hőmérséklete alapján ezt magától is megtette, akkor nem jó a 0fokos beszívott levegő.
Ezeknél a mai lomoknál a tervezők pont le is sz@rják hogy így többet fogyaszt és nehezebben melegedik be a motor  szomoru1


Ezeknél a mai motoroknál a sűrített töltőlevegő úgyis felmelegedik....

Az utolsó mondat nem igaz.
Sokkal pontosabb a keverékképzés, pont nem fogyaszt többet....hiszen ki tudja számolni a vezérlő, hogy mekkora légárammal a hány fokos levegő mennyi légtömeget jelent. Tehát pont, hogy nem szarják le!
Ez nincs ráhatással a motor bemelegedésre.
Végezetül ahogy kezd melegedni a motor, úgy emelkedik a beszívott levegő hőmérséklete is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38954 Dátum: 2020.01.21 kedd, 21:15:40 »


Ezeknél a mai motoroknál a sűrített töltőlevegő úgyis felmelegedik....

Az utolsó mondat nem igaz.
Sokkal pontosabb a keverékképzés, pont nem fogyaszt többet....hiszen ki tudja számolni a vezérlő, hogy mekkora légárammal a hány fokos levegő mennyi légtömeget jelent. Tehát pont, hogy nem szarják le!
Ez nincs ráhatással a motor bemelegedésre.
Végezetül ahogy kezd melegedni a motor, úgy emelkedik a beszívott levegő hőmérséklete is.

Mindent meg lehet magyarázni. De attól még nem lesz igaz. A wcdeszkára is szerelhetünk propellert meg kormánylapokat, a repülésvezérlő majd kikorigál mindent, működik is, repül is, csak nem ideális, a probléma ettől még meg van oldva, csak lehetne rendesen is csinálni...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38955 Dátum: 2020.01.21 kedd, 21:22:31 »

Mindent meg lehet magyarázni. De attól még nem lesz igaz. A wcdeszkára is szerelhetünk propellert meg kormánylapokat, a repülésvezérlő majd kikorigál mindent, működik is, repül is, csak nem ideális, a probléma ettől még meg van oldva, csak lehetne rendesen is csinálni...

Megint kevered a megmagyarázni és elmagyarázni szavak jelentését. Amit te írtál az helytelen.
Mivel butaságokat írtál, gondoltam elmagyarázom mi miért van.  wave

A példa meg egyszerűen még nagyobb baromság és nagyon szhar.  Cool


ui: A hideg levegő egyébként nagyobb tömegű, sűrűbb és emiatt több oxigént is tartalmaz.   Töltőlevegő hűtő vajon miért van?  Roll Eyes
    Hidegben jobban mennek a szívó motoros autók, ott érezni inkább.
    
A mérés pedig a korábban leírt dolgok miatt szükséges, mert nem karburátoros autókról van szó.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.21 kedd, 21:27:18 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38956 Dátum: 2020.01.21 kedd, 21:41:37 »

Megint kevered a megmagyarázni és elmagyarázni szavak jelentését. Amit te írtál az helytelen.
Mivel butaságokat írtál, gondoltam elmagyarázom mi miért van.  wave

A példa meg egyszerűen még nagyobb baromság és nagyon szhar.  Cool


ui: A hideg levegő egyébként nagyobb tömegű, sűrűbb és emiatt több oxigént is tartalmaz.
    Hidegben jobban mennek a szívó motoros autók, ott érezni inkább.
    
A mérés pedig a korábban leírt dolgok miatt szükséges, mert nem karburátoros autókról van szó.
A példa jó, csak nem akarod megérteni. Attól, hogy majd a computer megoldja, csak annyit vonhatunk le tanulság ként, hogy ezt a megvalósított és a működés szempontjából nem épp ideális megoldást kezelni tudja. Gyártás szempontjából  szoftveres úton megoldani olcsóbb mint 1méter csövet meg még jópár egyéb alkatrészt beszerelni pluszban.
Bármit meg lehet magyarázni, hogy jobb pedig nem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38957 Dátum: 2020.01.21 kedd, 21:47:53 »

A példa jó, csak nem akarod megérteni. Attól, hogy majd a computer megoldja, csak annyit vonhatunk le tanulság ként, hogy ezt a megvalósított és a működés szempontjából nem épp ideális megoldást kezelni tudja. Gyártás szempontjából  szoftveres úton megoldani olcsóbb mint 1méter csövet meg még jópár egyéb alkatrészt beszerelni pluszban.
Bármit meg lehet magyarázni, hogy jobb pedig nem.






Szerintem te nem értesz valamit.....fordulj meg az autópályán, mindenki a másik irányba megy!  wave

Zoli, legalább neked ne kelljen már mindent részletesen elmagyarázni.... nem cukrász vagy!
A motorvezérlő nem azért van, hogy majd megoldja. Egyszerűen tudni "akarja" kell, hogy mennyi levegő jut a motorba. Ez pedig az injektoros (benzin, gázolaj) motorok esetében elengedhetetlen!
Mivel itt mesterségesen állítják elő a tüzelőanyag/levegő keverékét. Nem pedig majd lesz valahogy....ahol a valahogy alakította ki a keveredés minőségét. 
Ez már történelem.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38958 Dátum: 2020.01.21 kedd, 21:56:02 »






Szerintem te nem értesz valamit.....fordulj meg az autópályán, mindenki a másik irányba megy!  wave

Zoli, legalább neked ne kelljen már mindent részletesen elmagyarázni.... nem cukrász vagy!
A motorvezérlő nem azért van, hogy majd megoldja. Egyszerűen tudni "akarja" kell, hogy mennyi levegő jut a motorba. Ez pedig az injektoros (benzin, gázolaj) motorok esetében elengedhetetlen!
Mivel itt mesterségesen állítják elő a tüzelőanyag/levegő keverékét. Nem pedig majd lesz valahogy....ahol a valahogy alakította ki a keveredés minőségét.  
Ez már történelem.....
Tibi, fáradt vagyok veled vitatkozni. Tudom, hogy a motorvezérlő megmér, beállít ideálissá tesz. Ez nem is vita tárgya. Annyit mondtam csak, hogy ha 0fokban bemelegedés közben ha előmelegített levegővel dolgozhatna, az a működés szempontjából nyilvánvalóan hasznosabb volna. Ha ezt nem vagy hajlandó elismerni, akkor én befejeztem, igazad van, legyőztél.  falbav
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38959 Dátum: 2020.01.21 kedd, 22:00:46 »

És a cooler nem a töltő levegőt hűti.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38960 Dátum: 2020.01.21 kedd, 22:04:52 »

És a cooler nem a töltő levegőt hűti.

 nyes

Hanem mit?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38961 Dátum: 2020.01.21 kedd, 22:23:02 »

Tibi, fáradt vagyok veled vitatkozni. Tudom, hogy a motorvezérlő megmér, beállít ideálissá tesz. Ez nem is vita tárgya. Annyit mondtam csak, hogy ha 0fokban bemelegedés közben ha előmelegített levegővel dolgozhatna, az a működés szempontjából nyilvánvalóan hasznosabb volna. Ha ezt nem vagy hajlandó elismerni, akkor én befejeztem, igazad van, legyőztél.  falbav


Nem vitatkozni akartam, eleve és semmit nem kell.
Ez van, amikor inkább vagdalózol és hisztizel, majd megsértődsz és elszaladsz.  eplus2
Nem arról van szó (csak szerinted), hogy ki  kit győz le.... ez gyerekes nézet.

Nem győzöm leírni, hogy ha 0 °C  a beszívott levegő hőmérséklete, attól még a motorba nem ilyen hőmérsékletű levegő jut!  Innentől értelmetlen az általad "előmelegített levegővel dolgozna hasznosabban a motor" elmélkedés.
Nem a beáramló levegő hőmérséklete melegíti fel a motort, tehát a működés szempontjából nem kell a levegőt felmelegíteni....inkább egy idő után hűteni kell a henger optimális feltöltése érdekében.

Amikor még a motoron kívül történt (benzin motor) a keverékképzés, ott azért akarták melegíteni a beáramló levegőt, hogy jobban keveredjen benne a tüzelőanyag és ne csapódjon ki. De itt ezzel fel is áldoztak levegőt, ami bejuthatna.
Ahogy írtam, ez történelem.... Már nagyon régóta semmi nincs a véletlenre bízva.

Ahonnan pedig indultunk.....dízel motor, ott még régen sem volt ilyen ötlet.  wave

Ezzel is úgy jár(t)unk, mint az ABS-el.  Cool


Még ki is kerestem neked valamit.  vigyor3

"Optimális fajlagos fogyasztás levegőben dús keverékhez tartozik (λ=1,05-1,10). Ennek két legfőbb oka, hogy itt a munkaközeg fajlagos hőkapacitása növekszik, így kisebb a lánghőmérséklet, és a falnak leadott hő, továbbá az inhomogenitások miatt ennél a keveréknél a legjobb tüzelőanyag kihasználtsága (elégése)."
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.21 kedd, 23:33:08 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #38962 Dátum: 2020.01.22 szerda, 07:20:05 »






Szerintem te nem értesz valamit.....fordulj meg az autópályán, mindenki a másik irányba megy!  wave

Zoli, legalább neked ne kelljen már mindent részletesen elmagyarázni.... nem cukrász vagy!
A motorvezérlő nem azért van, hogy majd megoldja. Egyszerűen tudni "akarja" kell, hogy mennyi levegő jut a motorba. Ez pedig az injektoros (benzin, gázolaj) motorok esetében elengedhetetlen!
Mivel itt mesterségesen állítják elő a tüzelőanyag/levegő keverékét. Nem pedig majd lesz valahogy....ahol a valahogy alakította ki a keveredés minőségét. 
Ez már történelem.....
Csak egy kis adalék. Az első autóm injektoros volt. A szívócsőben volt vákuumos vezérlésű csappantyú a  beszívás iranyára.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38963 Dátum: 2020.01.22 szerda, 07:41:34 »

Csak egy kis adalék. Az első autóm injektoros volt. A szívócsőben volt vákuumos vezérlésű csappantyú a  beszívás iranyára.

Nem azt mondom, hogy nincs ilyen és nem lehet.  wave  Légszűrő házban volt az, nem?
Sok VW konszern motorokon (és másokon) 15-20 éve  is volt/van. De azok nem turbós motorok voltak, más stratégiával másképp gondolva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kikita
Vendég
« Új hozzászólás #38964 Dátum: 2020.01.22 szerda, 08:50:43 »

Rossz lambdaszonda miatt rángathat? Köszi.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38965 Dátum: 2020.01.22 szerda, 08:57:24 »

Rossz lambdaszonda miatt rángathat? Köszi.
Tibi, kitartást!  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38966 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:08:13 »

Tibi, kitartást!  vigyor3

Írtam, feladtam.
Inkább nem válaszolok, mert már nehezemre esne kultúráltan, toleránsan. (tudom, mindig  beka3 )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38967 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:12:32 »

Írtam, feladtam.
Inkább nem válaszolok, mert már nehezemre esne kultúráltan, toleránsan. (tudom, mindig  beka3 )

Nah, megint leregelt valaki (miattad) Cheesy  eplus2

(Most már leírhatod, hogy rángat-e vagy sem Cheesy)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38968 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:13:19 »

Most nézem, hogy Kikita-lán kilépett? Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38969 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:20:41 »

Nah, megint leregelt valaki (miattad) Cheesy  eplus2

(Most már leírhatod, hogy rángat-e vagy sem Cheesy)

Miattam biztos nem!
Én már nem írtam a 0 fokos levegőre sem. Azt a többiek követték el, csoportosan!  eplus2

Egyre kevésbé tudom tolerálni azokat, akiknek az INGYEN segítségnyújtás nem elég. Egyszerűen nem hagyják, hogy segítsenek nekik.
Ahogy többször írom /írtam már. A hibák javítására nincs varázsige!

El kell vinni (megfelelő) szervizbe, oszt' jóvan!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.22 szerda, 09:26:04 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38970 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:21:41 »

Most nézem, hogy Kikita-lán kilépett? Cheesy

... és a te írásod után!  taps  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #38971 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:25:03 »

Nem azt mondom, hogy nincs ilyen és nem lehet.  wave  Légszűrő házban volt az, nem?
Sok VW konszern motorokon (és másokon) 15-20 éve  is volt/van. De azok nem turbós motorok voltak, más stratégiával másképp gondolva.

Nem a szűrőház előtt, a beszívó csövön. https://www.youtube.com/watch?v=plQhDmMRCX4
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38972 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:28:14 »

Nem a szűrőház előtt, a beszívó csövön. https://www.youtube.com/watch?v=plQhDmMRCX4

De azon nem volt még EGR.
A videóban szereplő csodás Opel esetében, bizony a levegőszűrőház bemeneti csövén (egyszerűbben, légszűrőházban) van az  irányváltó".  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.22 szerda, 09:34:24 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #38973 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:47:23 »

Most nézem, hogy Kikita-lán kilépett? Cheesy
kukás....izé, kugás volt úgy is...nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38974 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:50:26 »

kukás....izé, kugás volt úgy is...nem?
Igen. De ahogy olvastam, az a Kuga már kuka Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #38975 Dátum: 2020.01.22 szerda, 09:52:21 »

Igen. De ahogy olvastam, az a Kuga már kuka Smiley
Tibi olyan, mint 1jó házörző.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38976 Dátum: 2020.01.22 szerda, 11:00:07 »

Tibi olyan, mint 1jó házörző.... eplus2

Mindenkit megugat?  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #38977 Dátum: 2020.01.22 szerda, 11:27:31 »

Mindenkit megugat?  eplus2
mindenkibe belemar... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38978 Dátum: 2020.01.22 szerda, 11:45:26 »

mindenkibe belemar... eplus2

Lehet nem követted az eseményeket, de próbáltam segíteni. Pü-ben is, már az elején.
Szerintem még így is türelmes voltam.

Inkább nem írtam semmit az utolsókra, pedig tudtam volna mit.
Elengedtem inkább. Felismertem, hogy hiába.

Aztán a többiek kinyírták. Ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #38979 Dátum: 2020.01.22 szerda, 17:21:20 »

De azon nem volt még EGR.
A videóban szereplő csodás Opel esetében, bizony a levegőszűrőház bemeneti csövén (egyszerűbben, légszűrőházban) van az  irányváltó".  wave
Igen. De minek, ha a motorvezérlő tud kalkulálni a levegő hőmérséklettel?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38980 Dátum: 2020.01.22 szerda, 17:25:42 »

Igen. De minek, ha a motorvezérlő tud kalkulálni a levegő hőmérséklettel?

Ez ennél komplexebb. Nem "de minek"....
A példaként felhozott C14NZ egy központi injektoros (a közös szívócsonk gyűjtő végénél), ahol nagy -nagyobb, mint egy hengerenkénti injektornál- mennyiségű befecskendezés történik egy ponton.
A hideg alu injektorház falára kicsapódó benzint kívánták így csökkenteni a kissé melegebb levegő bevezetésével, feláldozva azt, hogy így "ritkább" a levegő és nem is volt itt még mérve a beszívott levegő hőmérséklete.
Pusztán csak a MAP jeléből következtettek (a mérés pontosabb) a hengerekbe bejutott levegő mennyiségére. 

Persze, sok ilyen volt, de akkor más normák és hatékonyság/teljesítmény igények voltak porondon. Azt gondolták, hogy ez így a legjobb (vagy muszáj is volt).  wave

« Utoljára szerkesztve: 2020.01.22 szerda, 19:33:37 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38981 Dátum: 2020.01.22 szerda, 17:44:28 »

Sziasztok!

Rángathat az autó? 



 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rejtettlampas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #38982 Dátum: 2020.01.22 szerda, 17:56:24 »

Sziasztok!

Rángathat az autó? 



 eplus2

Rángathat, de mitől?  nyes
Naplózva

Mondeo Mk4 Trend 2.0 tdci (5 door)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #38983 Dátum: 2020.01.22 szerda, 17:59:11 »

Rángathat, de mitől?  nyes
A fényszórómagasságállítótól! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38984 Dátum: 2020.01.22 szerda, 18:33:48 »

A fényszórómagasságállítótól! vigyor3

Melyiktől, a működő vagy a nem működő-től?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38985 Dátum: 2020.01.22 szerda, 18:59:23 »

Szerintem kapcsoljatok a babylon csatornára, aztán rángassátok meg a kedvenceteket, mert komolyak a gondok veletek Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38986 Dátum: 2020.01.22 szerda, 19:12:09 »

Szerintem kapcsoljatok a babylon csatornára, aztán rángassátok meg a kedvenceteket, mert komolyak a gondok veletek Wink


Ezek szerint nálad ez szokott segíteni.....  eplus2
Én kihagyom.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38987 Dátum: 2020.01.22 szerda, 19:19:14 »


Én kihagyom.  Cool

Vesszük észre.  falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38988 Dátum: 2020.01.22 szerda, 19:36:49 »

Vesszük észre.  falbav


Hogyan veszed már mások nevében is beszélsz, veszitek észre? 

Látsz?  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyurka 81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #38989 Dátum: 2020.01.22 szerda, 19:42:06 »

Nem tudom mennyire általános a téma,de tankolásnál nem tudom kiakasztani a töltőpisztolyt,mert folyton leáll a tankolás.Csak nagyon lassan szinte csorgatva tudok tankolni.Valakinél fordult elő hasonló probléma?El lehet dugulva valahol a tank szellőzője?Kín beletölteni 40-50litert!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38990 Dátum: 2020.01.22 szerda, 20:02:38 »

Nem tudom mennyire általános a téma,de tankolásnál nem tudom kiakasztani a töltőpisztolyt,mert folyton leáll a tankolás.Csak nagyon lassan szinte csorgatva tudok tankolni.Valakinél fordult elő hasonló probléma?El lehet dugulva valahol a tank szellőzője?Kín beletölteni 40-50litert!
Igen, sokaknál. Ilyenkor valószinüleg a pisztolyban a súlyszelep van leragadva, vagy a pisztolyakasztó kopott el. Extrém esetben a súlyszelep légzőcsatornája tömődött el. Jelezni kell a pénztárosnak, hogy ez a gond. Melyik kúton van ez?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38991 Dátum: 2020.01.22 szerda, 20:03:09 »

Nem tudom mennyire általános a téma,de tankolásnál nem tudom kiakasztani a töltőpisztolyt,mert folyton leáll a tankolás.Csak nagyon lassan szinte csorgatva tudok tankolni.Valakinél fordult elő hasonló probléma?El lehet dugulva valahol a tank szellőzője?Kín beletölteni 40-50litert!


Tele van a tank.
Lassan csorgatva meg ki tud folyni a töltőpisztoly mellett.
 eplus2



Más kútnál/kútfejnél is?

Tanksapka nélküli a töltőnyílás?

Teljesen betolod a töltőpisztolyt?

Előfordulhat a levegő visszavezetés problémája.... meg kell bontani, szétszedni, ellenőrizni a tank és a töltőnyílás közötti szakaszt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #38992 Dátum: 2020.01.22 szerda, 20:25:06 »


Tele van a tank.
Lassan csorgatva meg ki tud folyni a töltőpisztoly mellett.
 eplus2



Más kútnál/kútfejnél is?

Tanksapka nélküli a töltőnyílás?

Teljesen betolod a töltőpisztolyt?

eplus2 Azt a Tomi fogja megkérdezni, hogy "biztosan jó lukba tolod a pisztolyt"?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka 81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #38993 Dátum: 2020.01.22 szerda, 21:20:43 »

Budapestem egy mol kútnál tankoltam,negyedig volt a tank a műszer szerint. 14liter után lekattant,utána csak lassan lehetett tankolni.Ma Békésen akartam egy omv kúton tankolni,kb félig volt a tank és kb 10 liter után lekattant a pisztoly.Próbáltam mozgatni a tankba,félig kihúzva is próbáltam,de ugyan az volt a helyzet.Csak nagyon lassan tudtam teletankolni.
Csak az a kis ajtó van a tanknál,nincs külön sapka rajta!Ellenben jöttem mentem az autóval,és itthon megállva benzinszagot éreztem a hátuljánál.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #38994 Dátum: 2020.01.23 csütörtök, 12:56:47 »

Ugye a keréknyomás szenzorok helyzetét, ha megcserélik az első és a hátsó kerekeket, akkor egy pár km után megtanulja az autó?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #38995 Dátum: 2020.01.24 péntek, 09:35:18 »

Sziasztok.
A ford etis-ből már nem lehet lekérdezni, hogy milyen felszereltséggel adták ki egy autót? Csak annyit tudtam meg, hogy milyen motor milyen szín. Régebben mutatta, hogy mi volt a felszereltsége.
Nem tudjátok, hogy honnan lehetne lekérdezni/megtudni?
Köszi.

Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38996 Dátum: 2020.01.24 péntek, 09:39:41 »

Sziasztok.
A ford etis-ből már nem lehet lekérdezni, hogy milyen felszereltséggel adták ki egy autót? Csak annyit tudtam meg, hogy milyen motor milyen szín. Régebben mutatta, hogy mi volt a felszereltsége.
Nem tudjátok, hogy honnan lehetne lekérdezni/megtudni?
Köszi.



De, rendelkezni kell jogosultsággal vagy ismerni kell olyat, akinek van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #38997 Dátum: 2020.01.24 péntek, 09:52:30 »

De, rendelkezni kell jogosultsággal vagy ismerni kell olyat, akinek van.
Értem. Ez régen ment jogosultság nélkül is. Ahogy látom én nem is tudok mint magánszemély regisztrálni.  szomoru1
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38998 Dátum: 2020.01.24 péntek, 10:53:26 »



Írd be ide az alvázszámot.
Meg lesz a felszereltség lista, de pü-ben kérd ne itt.  Thx
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #38999 Dátum: 2020.01.24 péntek, 11:12:21 »


Írd be ide az alvázszámot.
Meg lesz a felszereltség lista, de pü-ben kérd ne itt.  Thx
Akkor kérhetnék Pü-ben egy felszereltség listát a megadott alvázszámhoz? WF0EXXGBBEDB26806
Előre is köszönöm.  worship
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Oldalak: 1 ... 773 774 775 776 777 778 779 [780] 781 782 783 784 785 786 787 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.