Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 18:22:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 471744 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #500 Dátum: 2016.03.29 kedd, 20:37:41 »

Talán bekopik... Nem szerencsés autómosás után behúzott kézifékkel parkolni.

Nem volt behúzva. Csak akkor húzom be, ha kell, lejtőn/emelkedőn...

Erőltessem a bekopást? Vagy fékezgessek aztán lesz majd valami?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #501 Dátum: 2016.03.29 kedd, 21:16:00 »

Nem volt behúzva. Csak akkor húzom be, ha kell, lejtőn/emelkedőn...

Erőltessem a bekopást? Vagy fékezgessek aztán lesz majd valami?
bekopik-nerinyálj. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2016.03.30 szerda, 07:28:01 »

nézd meg!

Megnéztem. A folyadék rendben. A hiba, ha az,  továbbra is fennáll. Leállítom, bezárom, és a visszajelző lámpa még órák múlva is világít pirosan.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1672


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2016.03.30 szerda, 07:52:08 »

Megnéztem. A folyadék rendben. A hiba, ha az,  továbbra is fennáll. Leállítom, bezárom, és a visszajelző lámpa még órák múlva is világít pirosan.
Vedd ki a biztositekat (hatul a csomitartoban) utana szerintem visszaall alap pozicioba es remelhetoleg jo lesz.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2016.03.30 szerda, 09:01:13 »

Megnéztem. A folyadék rendben. A hiba, ha az,  továbbra is fennáll. Leállítom, bezárom, és a visszajelző lámpa még órák múlva is világít pirosan.

folyadéktartályban az úszóval minden rendben? Esetleg egy multiméterrel érdemes lenne rávizsgálni, hogy kapcsol-e megfelelően. A másik amire világíthat ha be van húzva a kézifékkar. Ennek ellenőrzésére kicsit szét kell szedni a középrészt, de ott van alatta.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #505 Dátum: 2016.03.30 szerda, 10:29:48 »

Megnéztem. A folyadék rendben. A hiba, ha az,  továbbra is fennáll. Leállítom, bezárom, és a visszajelző lámpa még órák múlva is világít pirosan.

Visszadugták a vezetéket az úszóra?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2016.03.30 szerda, 12:40:09 »

Vedd ki a biztositekat (hatul a csomitartoban) utana szerintem visszaall alap pozicioba es remelhetoleg jo lesz.  eljen

Erre még ránézek ha hazaértem. Azt elfelejtettem írni, hogy a jelenség akksi töltés után jött elő. (Használt kocsi, kereskedésben boldog boldogtalan nyomogatta álló motornál). Még azt tanácsolták, hogy húzzam le az akkut. Ettől tartok egy kicsit, a rádió miatt, bár azt mondják hogy a kulcsnélküli rendszerhez nem kell kód. A papírjai között nem találtam kód kártyát.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2016.03.30 szerda, 12:52:05 »

Erre még ránézek ha hazaértem. Azt elfelejtettem írni, hogy a jelenség akksi töltés után jött elő. (Használt kocsi, kereskedésben boldog boldogtalan nyomogatta álló motornál). Még azt tanácsolták, hogy húzzam le az akkut. Ettől tartok egy kicsit, a rádió miatt, bár azt mondják hogy a kulcsnélküli rendszerhez nem kell kód. A papírjai között nem találtam kód kártyát.

az aksi lehúzás 15 percre a legjobb reset. Utána mondjuk az automata ablakot és egy két dolgot vissza kell állítani, de a faq-ban van leírás, nem egy rocket sience.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #508 Dátum: 2016.03.30 szerda, 13:51:39 »

Erre még ránézek ha hazaértem. Azt elfelejtettem írni, hogy a jelenség akksi töltés után jött elő. (Használt kocsi, kereskedésben boldog boldogtalan nyomogatta álló motornál). Még azt tanácsolták, hogy húzzam le az akkut. Ettől tartok egy kicsit, a rádió miatt, bár azt mondják hogy a kulcsnélküli rendszerhez nem kell kód. A papírjai között nem találtam kód kártyát.

Hát a rádió kóddal szerintem becsaptak. Az a lopásvédelem miatt van leginkább.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2016.03.30 szerda, 15:03:43 »

Hát a rádió kóddal szerintem becsaptak. Az a lopásvédelem miatt van leginkább.
Vágom.  A kézikönyv azt írja, hogy a kulcs kóddal kell programozni. Mivel ez egy key less go rendszerü "kulcs", ezért valszeg csak márkaszervízben lehet megtudni.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #510 Dátum: 2016.03.30 szerda, 15:16:06 »

Vágom.  A kézikönyv azt írja, hogy a kulcs kóddal kell programozni. Mivel ez egy key less go rendszerü "kulcs", ezért valszeg csak márkaszervízben lehet megtudni.

 taps

Kulcs kód alatt ne a kulcs kódját értsd...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2016.03.30 szerda, 16:58:08 »

taps

Kulcs kód alatt ne a kulcs kódját értsd...
Kicsit megzavart a "kulcs kód"  vs.  "kulcskód". A kézikönyvben az utóbbi van.
Remélem azért a márkaszervízben meg tudják mondani alvázszám szerint.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #512 Dátum: 2016.03.30 szerda, 17:11:54 »

Kicsit megzavart a "kulcs kód"  vs.  "kulcskód". A kézikönyvben az utóbbi van.
Remélem azért a márkaszervízben meg tudják mondani alvázszám szerint.

Pénz azért legyen nálad.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2016.03.30 szerda, 18:11:45 »

Pénz azért legyen nálad.
Ha más nem lesz, akkor felhívom megint a német kereskedőt aki forgalomba helyezte. Az eddig is rendes volt. Majd kunyizok. szomoru1
kotta_cs: Írtad hogy a FAQ-ban van leírás a reset utáni visszaállításokról. Én nem találom. Megtennéd hogy leírod hogy pontosan hol találom.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.30 szerda, 18:16:50 írta berek21 » Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #514 Dátum: 2016.03.30 szerda, 19:04:46 »

Megnéztem. A folyadék rendben. A hiba, ha az,  továbbra is fennáll. Leállítom, bezárom, és a visszajelző lámpa még órák múlva is világít pirosan.
lehetséges,hogy kopásjelzős a fékbetét,és talán el van kopva addig....de a reset és vagy a diag lenne a megoldás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 07:25:12 »

lehetséges,hogy kopásjelzős a fékbetét,és talán el van kopva addig....de a reset és vagy a diag lenne a megoldás.
Mindenképpen szerviz lesz belőle. Ott majd ránéznek erre is.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2016.04.22 péntek, 12:23:53 »

Első fékbetét csere előtt állok. Nagyon erőltetik az ATE, TRW márkákat viszont a Textar most szinte csak fele annyiba kerül. Jó lehet az is azért?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #517 Dátum: 2016.04.22 péntek, 12:28:37 »

Első fékbetét csere előtt állok. Nagyon erőltetik az ATE, TRW márkákat viszont a Textar most szinte csak fele annyiba kerül. Jó lehet az is azért?

Én most a Cromaxnál néztem meg, az eredeti Ford pont a kettő között van. Az nem jó? Amúgy párom autójába (Fusion) raktam Textar betétet Brembo tárcsával, fog.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2016.04.22 péntek, 12:41:38 »

Textar 10500.-
Gyári 16000.- Ami valószínűleg épp TRW lesz mert beszállítója és szinte egy árban van.
Az ATE már 19000 körül mozog.

AZ a bajom, hogy most még vastag a tárcsám, viszont van benne egy kis egyenetlenség centrikusan. Sajnálom megetetni a drága betétet. Lehet inkább felszabályzás lesz belőle előtte.

Én most a Cromaxnál néztem meg, az eredeti Ford pont a kettő között van. Az nem jó? Amúgy párom autójába (Fusion) raktam Textar betétet Brembo tárcsával, fog.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #519 Dátum: 2016.04.22 péntek, 12:49:46 »

Textar 10500.-
Gyári 16000.- Ami valószínűleg épp TRW lesz mert beszállítója és szinte egy árban van.
Az ATE már 19000 körül mozog.

AZ a bajom, hogy most még vastag a tárcsám, viszont van benne egy kis egyenetlenség centrikusan. Sajnálom megetetni a drága betétet. Lehet inkább felszabályzás lesz belőle előtte.


https://alkatreszek.hu/13_0460_7228_2_ate_jk

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2016.04.22 péntek, 13:57:56 »

Cromax jobb árakat ad, kivéve az ATE-t. De az hogy lehet, hogy it pl a Textarból van 2 fajta? Legalábbis az ára és cikkszáma szerint.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2016.04.22 péntek, 15:29:55 »

Textar 10500.-
Gyári 16000.- Ami valószínűleg épp TRW lesz mert beszállítója és szinte egy árban van.
Az ATE már 19000 körül mozog.

AZ a bajom, hogy most még vastag a tárcsám, viszont van benne egy kis egyenetlenség centrikusan. Sajnálom megetetni a drága betétet. Lehet inkább felszabályzás lesz belőle előtte.

Akinek van pénze majomra...
De esetleg abba is belegondolhatsz, hogy mennyit spórolsz egy utángyártott fékbetéttel és mennyi bux egy lökhárító cserén és fényezésen...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2016.04.22 péntek, 15:35:56 »

Akinek van pénze majomra...
De esetleg abba is belegondolhatsz, hogy mennyit spórolsz egy utángyártott fékbetéttel és mennyi bux egy lökhárító cserén és fényezésen...
még gyári beszállítóktól vásárol az ember, addig szerintem nem nagyon kell ilyentől tartani. a "gyárit" is gyártja valaki és az nem a ford.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2016.04.22 péntek, 17:11:10 »

még gyári beszállítóktól vásárol az ember, addig szerintem nem nagyon kell ilyentől tartani. a "gyárit" is gyártja valaki és az nem a ford.

Minden FoMoCo dobozba csomagolt alkatrész Henry ellenőriz személyesen, that makes difference!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2016.04.22 péntek, 17:17:07 »

Minden FoMoCo dobozba csomagolt alkatrész Henry ellenőriz személyesen, that makes difference!  wave wave
ja, erre nem gondoltam vigyor3 de most akkor ő maga mint egy zombi, vagy csak a szelleme? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2016.04.23 szombat, 13:55:03 »

Itt most mire gondolsz? Hogy a Ford maga gyártja betétet netán?  Grin A Textar fék alkatrészeket gyárt, annyira azért nem mondanám roppant sz.r kategóriának. Gyári beszállító egyébként az ATE, TRW, Motorcraft. Nekem a Motorcaftról konkrétan leszakadt a réteg. Azt mondták jobban koptassam a féket mert elöregedett!!!  wow1 falbav Logikus.
Akinek van pénze majomra...
De esetleg abba is belegondolhatsz, hogy mennyit spórolsz egy utángyártott fékbetéttel és mennyi bux egy lökhárító cserén és fényezésen...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2016.04.23 szombat, 14:52:35 »

Akinek van pénze majomra...
De esetleg abba is belegondolhatsz, hogy mennyit spórolsz egy utángyártott fékbetéttel és mennyi bux egy lökhárító cserén és fényezésen...

Hány olyan esetről tudsz, amikor a fékbetét, és nem a gumi volt a szűk keresztmetszet a fékezésnél? Azon kívül, mint pl lentebb, hogy levált a hatlapról.

Itt most mire gondolsz? Hogy a Ford maga gyártja betétet netán?  Grin A Textar fék alkatrészeket gyárt, annyira azért nem mondanám roppant sz.r kategóriának. Gyári beszállító egyébként az ATE, TRW, Motorcraft. Nekem a Motorcaftról konkrétan leszakadt a réteg. Azt mondták jobban koptassam a féket mert elöregedett!!!  wow1 falbav Logikus.

Annyira nem hülyeség. A fékbetét hátlapja festett vas. Ez idővel elkezd korrodálni, és ez bekúszik a fékbetét anyaga és a ragasztása alá. Ha elég nagy felületen nincs már kötés köztük, akkor leválik a hatlapról.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2016.04.23 szombat, 16:11:11 »

Nekem az'tán k... mind1, hogy milyen betétet használtok. Felőlem rendelhettek az alibabáról is vagy hogyhíjják...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 00:30:49 »

Nekem az'tán k... mind1, hogy milyen betétet használtok. Felőlem rendelhettek az alibabáról is vagy hogyhíjják...
mk3 esetén a gyári általában bosch vagy textar volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 00:31:34 »

Itt most mire gondolsz? Hogy a Ford maga gyártja betétet netán?  Grin A Textar fék alkatrészeket gyárt, annyira azért nem mondanám roppant sz.r kategóriának. Gyári beszállító egyébként az ATE, TRW, Motorcraft. Nekem a Motorcaftról konkrétan leszakadt a réteg. Azt mondták jobban koptassam a féket mert elöregedett!!!  wow1 falbav Logikus.
a motorcraft nem csak csomagoló cég? szóval hogy ráraknak ők is logót más által gyártott termékre?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 12:26:06 »

Mondjuk még érdemi választ eddig nem kaptam csak azt a majmos izét.  nyes Wink
Nekem az'tán k... mind1, hogy milyen betétet használtok. Felőlem rendelhettek az alibabáról is vagy hogyhíjják...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 12:36:10 »

a motorcraft nem csak csomagoló cég? szóval hogy ráraknak ők is logót más által gyártott termékre?
Na ezt tényleg passzolom. De tényleg lehetséges. Van amikor még a csomagolás is ugyan az mint a Fordé, csak Motorcraftos.  Roll Eyes
Egyébként meg évi kb 35-40e. km körül mentem akkoriban, tehát biztos nem egy 2-3 éves betét volt. Egy sima tolatásos fékezésnél szakadt le nyáron, még jó hogy nem a Grossglocknerről lefelé  vigyor3 
Szűkítettem a kört. Jó a Textar vagy kell egy TRW vagy ATE minőség?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 12:39:29 »

Na ezt tényleg passzolom. De tényleg lehetséges. Van amikor még a csomagolás is ugyan az mint a Fordé, csak Motorcraftos.  Roll Eyes
Egyébként meg évi kb 35-40e. km körül mentem akkoriban, tehát biztos nem egy 2-3 éves betét volt. Egy sima tolatásos fékezésnél szakadt le nyáron, még jó hogy nem a Grossglocknerről lefelé  vigyor3 
Szűkítettem a kört. Jó a Textar vagy kell egy TRW vagy ATE minőség?
én remsa-t használok mostanában, csak hogy könnyítsek a döntésen vigyor3 de amúgy egy textar utcai használatra szerintem pont elég. ha nem nagy az árkülönbség, akkor trw vagy ate
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #533 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 12:50:52 »

én remsa-t használok mostanában, csak hogy könnyítsek a döntésen vigyor3 de amúgy egy textar utcai használatra szerintem pont elég. ha nem nagy az árkülönbség, akkor trw vagy ate

Nekem most hátul ford tárcsa és motocraft betét van.... Múltkor egy mosás után 2 napig állt sz autó. Nem vokt behúzva a kézifék. Mégis összerohadt a betét meg a tárcsa. Utána 3 hét kellett, hogy bekopjon, addig morgott, remegett fékezéskor.

Szerintem ezt a legxarabb utángyártott is tudja... Egy ferodo tárcsa textar betéttel 25 e ftból kijön. A motocraft 40e minimum iszonyat kedvezményekkel... No comment
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 18:51:11 »

Nekem most hátul ford tárcsa és motocraft betét van.... Múltkor egy mosás után 2 napig állt sz autó. Nem vokt behúzva a kézifék. Mégis összerohadt a betét meg a tárcsa. Utána 3 hét kellett, hogy bekopjon, addig morgott, remegett fékezéskor.

Szerintem ezt a legxarabb utángyártott is tudja... Egy ferodo tárcsa textar betéttel 25 e ftból kijön. A motocraft 40e minimum iszonyat kedvezményekkel... No comment

Nekem a Ferodo tárcsa- Textár betét kombo bejött.. ár-értékben jó választás.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 09:34:30 »

Mindenképpen szerviz lesz belőle. Ott majd ránéznek erre is.
Nos sikerült a kézifék visszajelző lámpa problémát megoldani, egy akksi lehúzás, 15 perc várakozás, visszakötés kombóval megoldani.
A márkaszervízben 3 órányi diagnosztikára kötés után sem tudták megmondani hogy mi a gond. Szerintük teljesen normális, ha a visszajelző lámpa nem alszik el a gyújtás levétele, és az autó bezárása után sem.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 09:44:36 »

Nos sikerült a kézifék visszajelző lámpa problémát megoldani, egy akksi lehúzás, 15 perc várakozás, visszakötés kombóval megoldani.
A márkaszervízben 3 órányi diagnosztikára kötés után sem tudták megmondani hogy mi a gond. Szerintük teljesen normális, ha a visszajelző lámpa nem alszik el a gyújtás levétele, és az autó bezárása után sem.

ez melyik márkaszervíz volt? Nem nagyon kéne oda autót vinni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 03:48:16 »

ez melyik márkaszervíz volt? Nem nagyon kéne oda autót vinni
Zalaegerszeg. Nagyon nincsenek képben. Kértem tőlük ajánlatot komplett vezérlés, két hátsó tárcsa+betét, összes szűrő, olaj, hűtőfolyadék, váltóolaj, hosszbordásszíj beszerzésre. Pontosan 80 ezerrel többet kértek, mint a cromax. Azt hogy mennyiért rakják be ezeket, már nem tudakoltam. Megvettem magam, és ketten kb.  6 óra alatt megcsináltuk.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 09:14:27 »

Nos sikerült a kézifék visszajelző lámpa problémát megoldani, egy akksi lehúzás, 15 perc várakozás, visszakötés kombóval megoldani.
A márkaszervízben 3 órányi diagnosztikára kötés után sem tudták megmondani hogy mi a gond. Szerintük teljesen normális, ha a visszajelző lámpa nem alszik el a gyújtás levétele, és az autó bezárása után sem.

Az ilyeneket nem lehet jelenteni a Ford Magyarországnak? (Mármint úgy, hogy valami eredménye/értelme is legyen.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 10:25:40 »

Az ilyeneket nem lehet jelenteni a Ford Magyarországnak? (Mármint úgy, hogy valami eredménye/értelme is legyen.)

szerintem tojnak rá
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 17:14:44 »

Zalaegerszeg. Nagyon nincsenek képben. Kértem tőlük ajánlatot komplett vezérlés, két hátsó tárcsa+betét, összes szűrő, olaj, hűtőfolyadék, váltóolaj, hosszbordásszíj beszerzésre. Pontosan 80 ezerrel többet kértek, mint a cromax. Azt hogy mennyiért rakják be ezeket, már nem tudakoltam. Megvettem magam, és ketten kb.  6 óra alatt megcsináltuk.
Sokat tudnék én is mesélni róluk... de egy a lényeg, hogy az autómat a közelükbe sem viszem. Iszonyatos pénzeket kérnek el mindenért, de a hozzáértő szerelőknek meg híján vannak (tisztelet a kivételnek, ha van).
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #541 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 22:01:30 »

Az ilyeneket nem lehet jelenteni a Ford Magyarországnak? (Mármint úgy, hogy valami eredménye/értelme is legyen.)
ha írásban lenne erre bizonyíték, akkor talán, de ilyet úgysem írnak le soha
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
adam83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2016.05.10 kedd, 18:21:39 »

Üdv!

A problémám a következő....a kocsi vezérlés cserén esett át+hosszbordás szíj.Indítás után ég az ESP visszejelző lámpa és a fodulatszámmérő nem mutat.Lehet ennek egymáshoz vagy a vezérlés cseréhez bármi köze? 2008-as 2.0 TDCI

Ádám
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #543 Dátum: 2016.05.10 kedd, 21:18:44 »

Üdv!

A problémám a következő....a kocsi vezérlés cserén esett át+hosszbordás szíj.Indítás után ég az ESP visszejelző lámpa és a fodulatszámmérő nem mutat.Lehet ennek egymáshoz vagy a vezérlés cseréhez bármi köze? 2008-as 2.0 TDCI

Ádám
nem lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2016.05.11 szerda, 08:21:40 »

Vagy marad a Gyurcsók, vagy el kell vinni, egy hozzáértő szerelőhöz.

Ugye régebben említettem, hogy nem fog eléggé a fék...

Azóta az is problémává vált, hogy 100 felett, ha finoman fékeztem remegett, rázott a kormány mint a veszedelem.
1. Voltam gumisnál - centirt megnéztük, gyakorlatilag hibátlan mind a négy kerék.
2. Tegnap autószerelőnél volt a jármű: az lett a döntés, hogy lecseréltük - felszabályozás helyett - a féktárcsákat elől.
A két első féktárcsa felülete zárványos, sötét színű foltok vannak rajta, nem az a teljesen szépen kopó fényes felület, mint normális esetben.

Eredmény: már nem remeg be a kormány fékezésnél, ergo vagy eldeformálódott a féktárcsa, vagy amit a szerelő mutatott, hogy a felfekvő felületen a kerékagy oldalán a féktárcsán szép nagy rozsdafoltok vannak - ez elég volt az ütéshez, mivel a fékbetétnél ez a rozsdavastagság akár tizedes eltérést is okozhatott.
Most járatom a féket, majd jelzek, hogy a fékhatás megoldódott-e.
Naplózva
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #545 Dátum: 2016.05.28 szombat, 21:30:02 »

Fekfolyadekot mikor erdemes csereltetni? Fekbetetcserere viszem a kocsit markaszervizbe, ott ajanlottak. 145e km van benne.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 11:56:52 »

Fekfolyadekot mikor erdemes csereltetni? Fekbetetcserere viszem a kocsit markaszervizbe, ott ajanlottak. 145e km van benne.
2 évente illene
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #547 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:18:18 »

Sziasztok! Fekezeskor enyhe nyikorgo hang feltetlenul fektarcsara utal? Fekbetet csere erett, de a szerelo telefonon keresztul azonnal tarcsa cseret is javasolt.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #548 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:30:04 »

Sziasztok! Fekezeskor enyhe nyikorgo hang feltetlenul fektarcsara utal? Fekbetet csere erett, de a szerelo telefonon keresztul azonnal tarcsa cseret is javasolt.


nem túlzott költség annak a cseréje sem,de az lehet,hogy még tudja a méretet,csak a felülete nem sík,így az új betétnek majd hozzá kell kopnia.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #549 Dátum: 2016.06.14 kedd, 14:39:40 »

nem túlzott költség annak a cseréje sem,de az lehet,hogy még tudja a méretet,csak a felülete nem sík,így az új betétnek majd hozzá kell kopnia.
Cromaxban beszereléssel mondtak 40-45-öt az első tárcsákra és betétekre.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.