Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.19 vasárnap, 19:28:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13459864 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2010.06.08 kedd, 17:58:10 »

Nekem is elküldöd, pls?!
Mellesleg oldalról nem bontottál semmit? Felülről hozzáfértél a dolgokhoz? szerinted a feszítőt is ke lehet cserélni felülről?
Köszi, T.
Ez engem is érdekelne!
A kép nekem sem jön be.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:17:31 »

Nekem is elküldöd, pls?!
Mellesleg oldalról nem bontottál semmit? Felülről hozzáfértél a dolgokhoz? szerinted a feszítőt is ke lehet cserélni felülről?
Köszi, T.
Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:36:17 »

Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
Ez elég szorosnak tűnik. Ha van egy kis időd, leírhatnád részletesebben, hogy pontosan miket bontottál le.
A szíjat hogyan lazítottad le?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:45:05 »

Igen ez kimaradt a leírásból, kerék le mögötte műanyag takaró le, és a generátor alsó csavarjai szépen hozzáférhetők. A vezetékeket generátor levétel után simán le lehet kötni.
Próbálom újra a képet http://kepfeltoltes.hu/view/100608/20100604072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  

mostmár jó!!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:48:12 »

Ez elég szorosnak tűnik. Ha van egy kis időd, leírhatnád részletesebben, hogy pontosan miket bontottál le.
A szíjat hogyan lazítottad le?
Nem volt túl bő de kifér. A torony feletti merevítő lemezt, a turbó takarólemezt, és a go szűrőt, a kerék mögött pedig egy takaró műanyagot.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:49:02 »


mostmár jó!!!
taps taps
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2010.06.08 kedd, 20:44:10 »

Nem volt túl bő de kifér. A torony feletti merevítő lemezt, a turbó takarólemezt, és a go szűrőt, a kerék mögött pedig egy takaró műanyagot.
A szíj leszedésére/felrakására is van egyszerű módszered?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2010.06.08 kedd, 21:24:04 »

Mennyi volt a max tankolásotok nektek?
Tegnap azért kicsit meglepődtem, hogy 60,99 litert tankoltam  wow1   vigyor3
Ez normális így hogy elvileg 58,5 literes a tank?
Vagy érdekesen mér a kút ahol tankoltam? Smiley



Érdekesen mér az a kút, lehetne reklamálni érte!
Az üzemanyagcső akárhány méter hosszú lehet, ugyanis a pisztolyig (ami elzár) van benne üzemanyag, tehát sose lehet üres a cső. Az előző ügyfél töltötte fel a csövet egészen a pisztolyig, ezért indulhat az kiáramlás azonnal, ha megnyitod. Amikor mi tankolunk, visszaadjuk azt a pár litert, amit kaptunk, pontosan a következő ügyfélnek, hiszen feltöltjük a csövet (ez persze csak képletesen érthető, mert a cső sosem üres, mindig tele van)
(Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de valamikor ezt nekem elmagyarázták kamionosok)

Régen volt az a trükk, (ÁFOR) hogy főleg éjjel, amikor elment az ügyfél, s nem volt szemtanú kiment a kutas, és a csőben maradt üzemanyagot leengedte magának. A következő ügyfél levegőt tankolt, amíg a cső is feltöltődött, persze az óra tekert az első pillanattól...tehát ő fizette ki a kutas jussát.

Aztán feltűnt a hatóságnak is, hogy egyre hosszabbak a csövek.....talán az ipari kamerák is betettek a trükközésnek...SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.08 kedd, 21:33:40 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2010.06.08 kedd, 21:28:53 »

A szíj leszedésére/felrakására is van egyszerű módszered?
Arra már Alf megadta a tökéletes megoldást, én is azt csináltam meg.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2010.06.09 szerda, 08:57:02 »

Tankoltam már 5 l-es kannába 5,8 l-t... Nem reklamáltam, hárman voltak.

...SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás [/b]
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2010.06.09 szerda, 13:02:32 »

Arra már Alf megadta a tökéletes megoldást, én is azt csináltam meg.
Köszi a  sok infót Jancsoj Mester!  wave
Már csak egy kérdés: a kerék műanyag takarót egyszerű levenni? kell hozzá thorx kulcs? Az sajna nem sok van otthon:(
Mi is felülről vesszük ki sztm most a hétvégén.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2010.06.09 szerda, 16:02:41 »

Köszi a  sok infót Jancsoj Mester!  wave
Már csak egy kérdés: a kerék műanyag takarót egyszerű levenni? kell hozzá thorx kulcs? Az sajna nem sok van otthon:(
Mi is felülről vesszük ki sztm most a hétvégén.
Üdv, T.
A műanyag takarót 3 vagy 4 lemezcsavar fogja 8 és 10-es kulcs kell hozzá.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2010.06.09 szerda, 18:59:51 »

Érdekesen mér az a kút, lehetne reklamálni érte!
Az üzemanyagcső akárhány méter hosszú lehet, ugyanis a pisztolyig (ami elzár) van benne üzemanyag, tehát sose lehet üres a cső. Az előző ügyfél töltötte fel a csövet egészen a pisztolyig, ezért indulhat az kiáramlás azonnal, ha megnyitod. Amikor mi tankolunk, visszaadjuk azt a pár litert, amit kaptunk, pontosan a következő ügyfélnek, hiszen feltöltjük a csövet (ez persze csak képletesen érthető, mert a cső sosem üres, mindig tele van)
(Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de valamikor ezt nekem elmagyarázták kamionosok)

Régen volt az a trükk, (ÁFOR) hogy főleg éjjel, amikor elment az ügyfél, s nem volt szemtanú kiment a kutas, és a csőben maradt üzemanyagot leengedte magának. A következő ügyfél levegőt tankolt, amíg a cső is feltöltődött, persze az óra tekert az első pillanattól...tehát ő fizette ki a kutas jussát.

Aztán feltűnt a hatóságnak is, hogy egyre hosszabbak a csövek.....talán az ipari kamerák is betettek a trükközésnek...SZVSZ a kút csal az órával, gyorsabban pörög az óra, mint a tényleges átfolyás
Ez ellenőrizhető egy 5 literes kannával is, bármikor, bárkinek.

Szerintem a tank és a tanklónyílást összekötő csőről volt szó, ami az autóban van. Azt tényleg tele lehet tankolni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 08:14:07 »

A műanyag takarót 3 vagy 4 lemezcsavar fogja 8 és 10-es kulcs kell hozzá.
Szuper és köszi!  worship
 Egyéb helyen thorx csavarok? Generátor szélterelő, turbó burkolat, stb. Vannak még valahol, mert beszerzem őket holnap?
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 13:16:02 »

Szuper és köszi!  worship
 Egyéb helyen thorx csavarok? Generátor szélterelő, turbó burkolat, stb. Vannak még valahol, mert beszerzem őket holnap?
Köszi, T.
8-10-13 kulcsokkal kb meg lehet oldani a dolgokat, egyedül a tűzfal felső részénél van egy takaró sín amit én levettem de nem feltétlenül kell, na ahhoz thorx kell. Egyébként a Fordhoz mindig jó ha van kéznél.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 15:05:25 »

8-10-13 kulcsokkal kb meg lehet oldani a dolgokat, egyedül a tűzfal felső részénél van egy takaró sín amit én levettem de nem feltétlenül kell, na ahhoz thorx kell. Egyébként a Fordhoz mindig jó ha van kéznél.
Köszi az infót! T30-ast beszerzek. Felülről próbáljuk kivenni és vasárnap. Szorítsatok remélem sikerül és uccsó nap du már nem berreg többé a mondim  Wink
Aztán valamikor jön a páromé. Tiszta szakember leszek  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 15:18:48 »

Köszi az infót! T30-ast beszerzek. Felülről próbáljuk kivenni és vasárnap. Szorítsatok remélem sikerül és uccsó nap du már nem berreg többé a mondim  Wink
Aztán valamikor jön a páromé. Tiszta szakember leszek  eplus2
taps taps
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jeropeti
Vendég
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 18:44:11 »

Sziasztok.Valaki tud segíteni? Van egy 2002-es tdci mondeom és mostanában elkezdet nagyon füstölni,meg nyomaték sincs. olyan 2000es fordulatnál kezd el normálisan húzni.Hibajelzést nm küld,pcsúcs volt cserélve 50000km-t mentem vele. help
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 18:52:03 »

Sziasztok.Valaki tud segíteni? Van egy 2002-es tdci mondeom és mostanában elkezdet nagyon füstölni,meg nyomaték sincs. olyan 2000es fordulatnál kezd el normálisan húzni.Hibajelzést nm küld,pcsúcs volt cserélve 50000km-t mentem vele. help

Turbócső repedés.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
jeropeti
Vendég
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 19:15:53 »

Turbócső repedés.
        Köszönöm szépen  megnézetem. worship
Naplózva
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 22:44:09 »

Nekem is istentelenül rezonál valami 1500 forulat körül. Az agyunkra megy. Aláfeküdtem, mindent amit tudtam megigazítozzam, kötöztem, gumialázéteztem, de nem javul. Érdekes módon a hőmérséklet emelkedésével a hang erősödik. Télen nem is zörgött, rezonált, berregett.
Mi okozhatja ezt?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 23:18:27 »

Nekem is istentelenül rezonál valami 1500 forulat körül. Az agyunkra megy. Aláfeküdtem, mindent amit tudtam megigazítozzam, kötöztem, gumialázéteztem, de nem javul. Érdekes módon a hőmérséklet emelkedésével a hang erősödik. Télen nem is zörgött, rezonált, berregett.
Mi okozhatja ezt?

Ha erőteljesebb gyorsításnál csinálja, akkor szíjtárcsa, szíj és feszítő.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2010.06.10 csütörtök, 23:48:50 »

igen leginkább gázadásra, illetve gyorsítás után ahogy esik vissza a fordulat és 1500 körülre ér.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2010.06.11 péntek, 10:31:06 »

igen leginkább gázadásra, illetve gyorsítás után ahogy esik vissza a fordulat és 1500 körülre ér.
Töltőlevegő cső fémszakasz segédváz rögzítés lehet. fixre kell szereleni, gumialátétek nélül.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2010.06.11 péntek, 19:44:06 »

No, sikerült végre 1 mm-es saválló lemezt szereznem, vasárnap vágom ki az idomot belőle az EGR dugóhoz.

Elég vastag az 1 mm-es lemez hozzá?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2010.06.12 szombat, 08:12:48 »

Töltőlevegő cső fémszakasz segédváz rögzítés lehet. fixre kell szereleni, gumialátétek nélül.
A szerintem turbócső csak gyorsításnál rezonál, fordulat visszaesésnél nem, továbbá inkább 1800-as fordulaton, nem 1500-on.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lorantgyula
Vendég
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2010.06.12 szombat, 09:58:02 »

A turbócsövet úgyis végig kell néznem, hogy ereszt-e valahol, egyúttal a rögzítését és megnézem. Ha szerencsém van csak az a baj. Ha nem, akkor megnézetem a szíjtárcsákat, csapágyaikat, feszítőt.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2010.06.12 szombat, 13:15:15 »

 Szabadonfutós inmáron a gépsárkány!!! vigyor3 Jól megérdemelt sör böntva, elfogyasztva.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2010.06.12 szombat, 13:22:44 »

Szabadonfutós inmáron a gépsárkány!!! vigyor3 Jól megérdemelt sör böntva, elfogyasztva.
eljen taps
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2010.06.12 szombat, 15:20:34 »

Jelentem a szabadonfutó be van építve. Végre!
Tökéletesen működik!  taps
Sört kell inni akkor?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2010.06.12 szombat, 15:23:44 »

Jelentem a szabadonfutó be van építve. Végre!
Tökéletesen működik!  taps
Sört kell inni akkor?
igen.DomeSL egészségére! Wink wave eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2010.06.12 szombat, 20:27:03 »

igen.DomeSL egészségére! Wink wave eljen
Szia Alf,
Köszi szépen a telefonos segítséget!  worship Nekem is szabadonfutós már a gépsárkány  eljen
Érdekesség: levegőkulccsal tudtuk csak levenni a fix görgő rögzítőanyáját a generátorról. A szervizben ahol levetettük, mert nekünk nincs a szaki azt mondta, hogy egyesek meg a szabadonfutósat cserélik fixre, mert előbbiek könnyebben szétesnek. Na reméljük esetünkben nem így lesz!
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2010.06.12 szombat, 20:38:29 »

igen.DomeSL egészségére! Wink wave eljen

Én már iszom is.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2010.06.12 szombat, 20:56:55 »

Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2010.06.12 szombat, 23:07:53 »

Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
kikellene tisztíttatni a lapátokat a kipuff oldalon.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2010.06.12 szombat, 23:23:22 »

kikellene tisztíttatni a lapátokat a kipuff oldalon.....
Köszi a tanácsot:)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2010.06.12 szombat, 23:36:08 »

Apósjelölttel megnéztük a gépet és hát...A max turbónyomás 1750 helyett 2250 fordulat/percnél jön meg. Valószínűleg akad a turbólapát...Jobb esetben csak ki kell pucolni,rosszabb esetben be fog állni és vehetünk egy új turbót majd szépen lassan...Esetleg ötlet?
őőőő....
a gyári érték 2,5bar@2500 1/min.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 17:59:59 »

A szerintem turbócső csak gyorsításnál rezonál, fordulat visszaesésnél nem, továbbá inkább 1800-as fordulaton, nem 1500-on.
Szia!
Írtam mélt az itt megadott címedre. Meg azt hiszem privátot is.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 18:11:25 »

őőőő....
a gyári érték 2,5bar@2500 1/min.

De vmiért mégis füstöl:) Meg a régihez képest sokkal gyengébben húz 1750től
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 18:17:03 »

De vmiért mégis füstöl:) Meg a régihez képest sokkal gyengébben húz 1750től
mekkora volt a max. érték, amit mértetek?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 18:37:57 »

mekkora volt a max. érték, amit mértetek?

1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 hétfő, 18:50:48 írta Nika91127 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:04:45 »

1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
egr le van dugózva?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:06:34 »

egr le van dugózva?

Nincs,mert már euro4-es és hibakódot dobna,ha jól tudom... :S Akkor is zavaró,hogy az alig 3 éves dög jobban füstöl, mint az ami 8 éves és 330 ezer van benne...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:08:34 »

Nincs,mert már euro4-es és hibakódot dobna,ha jól tudom... :S Akkor is zavaró,hogy az alig 3 éves dög jobban füstöl, mint az ami 8 éves és 330 ezer van benne...
pedig akkor a turbónyomással lesz ott valami bibi...
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:12:12 »

pedig akkor a turbónyomással lesz ott valami bibi...
 Wink wave

Hát igen...Az a bibi,h lassan épül fel elvileg...Lehet azlesz,hogy leszedjük és jól megpucoljuk a belsejét...Az elképzelhető,h kormos?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:20:01 »

Hát igen...Az a bibi,h lassan épül fel elvileg...Lehet azlesz,hogy leszedjük és jól megpucoljuk a belsejét...Az elképzelhető,h kormos?
igen.sőt,ha nagyon lekormolódik,akkor megfogja a lapátállító motort és kiáll a verda vészüzemre-mint m34-nek..... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:35:12 »

igen.sőt,ha nagyon lekormolódik,akkor megfogja a lapátállító motort és kiáll a verda vészüzemre-mint m34-nek..... wave

Értem...Az nem lenne jó...Lehet amiatt füstöl és fogyaszt picit többet,mert az adott üa mennyiséghez kevés a levegő amit a turbó tud "biztosítani"?
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:41:03 »

1750nél kb 1,6-1,7 bar( a gép 0,6-0,7-et mutatott,mivel elvileg légköri nyomáshoz képest mér)...
De ha nem ezért,akkor mi a francért lehet,hogy füstöl minden egyes gázadásnál?A turbócső nincs repedve,porlasztók jók...
Az elég kevés.
Amint lejebb valahol írta valaki úgy 2.5bár az igazi, a légkörihez képest 1.5bár. Enyém is ennyit tudott.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:42:50 »

Az elég kevés.
Amint lejebb valahol írta valaki úgy 2.5bár az igazi, a légkörihez képest 1.5bár. Enyém is ennyit tudott.

Igen,de az nálunk csak 2300-2400 között jön meg...1750nél van az 1,6-1,7-es érték:S
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 20:52:58 »

Értem...Az nem lenne jó...Lehet amiatt füstöl és fogyaszt picit többet,mert az adott üa mennyiséghez kevés a levegő amit a turbó tud "biztosítani"?
pontosan. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.